Zero.
Verwijderd
Gelukkig heeft Dogecoin helemaal geen trieste 3th party shills van ongeduldige baghodlers nodig.WhySoSerious schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:51:
Goed nieuws voor je Jaapio, een partij zit DOGE te shillen.
[Twitter]
DOGE shillt zichzelf door simpelweg te bestaan
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Ik moest een kofferbak vol lege drankflessen wegbrengen en heb weer voldoende boodschappen in stock om deze week door te komen. Nu even de kerstkilo's eraf sporten en daarna is het weer crypto timegreen-tea schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:32:
[...]
Van de gemiddelde mens moet je sowieso huilen
@Taro waar blijft joe 50 cent on the grafiek and MA coming together
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 28-12-2020 11:37 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zeker een hele trits voor de binance card cashback omdat ik meer vertrouwen in had dan swipe. En hij gaat best lekker vandaag.Martine schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:44:
Zit er niemand buy-and-hold strategie toe te passen op de BNB coin?![]()
Want dat ding moet straks vanzelf omhoog gaan als je mij vraagt, de grootste exchange ter wereld en zij zullen er natuurlijk alles aan doen om de gebruikers tevreden te houden.
Ff wat anders, is die motor nou nog niet verkocht?WhySoSerious schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:03:
[...]
Haha het geeft wel een hele nieuwe wending aan een rode Candle ja
Zit hier al een tijdje in, steeds beetje winst tussen de pieken en dalen. Nu wat van de winst geconverteerd in BTC, daar heb ik nog weinig van.Pelox schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:24:
Polkadot gaat lekker vandaag!
Hopen dat ik lager weer kan instappen en weer verder kan staken.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
Hij pakt het ook helemaal verkeerd aan. Een bloedrode Ducati van een Bitcoin maximalist.elektriekert schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:37:
[...]
Ff wat anders, is die motor nou nog niet verkocht?
Ik zeg: 1500 euro erin steken en special painten dat ding. Bitcoin artwork, lambo logo's, groene candles en stieren... De hele mikmak.
En dan voor 50k verkopen aan een kersverse cryptomiljonair.
Komt die prijsdrop? Een dikke rode candle op de Duc en dan stapt er vast iemand in (op)elektriekert schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:37:
[...]
Ff wat anders, is die motor nou nog niet verkocht?
Als er een goede reden voor is wil ik ook wel USDT gebruiken maar voor nu zie ik eigenlijk alleen een extra risico.
Verwijderd
Volume. USDT stamt nog uit de tijd dat er weinig directe fiat pairs waren.Twee Dee schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:49:
Het valt me trouwens op dat er mensen zijn (zoals ik) die altijd terug gaan naar fiat om uit te stappen, anderen gaan over naar USDT. Zitten hier nog bijzondere voor- en nadelen aan? Heb je met USDT minder transactiekosten ofzo?
Als er een goede reden voor is wil ik ook wel USDT gebruiken maar voor nu zie ik eigenlijk alleen een extra risico.
Het voordeel van usdt is dat het orderboek beter gevuld is, waardoor je sneller van je coins af bent.Twee Dee schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:49:
Het valt me trouwens op dat er mensen zijn (zoals ik) die altijd terug gaan naar fiat om uit te stappen, anderen gaan over naar USDT. Zitten hier nog bijzondere voor- en nadelen aan? Heb je met USDT minder transactiekosten ofzo?
Ah dank - die is wel logisch ja. Had ik wel last van als ik op Kraken REPv2 / EUR wilde traden. Heel weinig volume...Verwijderd schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:50:
[...]
Volume. USDT stamt nog uit de tijd dat er weinig directe fiat pairs waren.
USD kun je niet zo makkelijk van Exchange1 naar Exchange2 verplaatsen als USDTTwee Dee schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:49:
USDT is een ERC20 token op de Ethereum blockchain.
[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 28-12-2020 11:53 ]
- Taro
- Niet online
Als ik fiat zeg bedoel ik USDT en met mij waarschijnlijk velen.Twee Dee schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:49:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Heb je ons nou al die tijd voor de gek gehouden???Taro schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:53:
[...]
Als ik fiat zeg bedoel ik USDT en met mij waarschijnlijk velen.
Jongens, kijk daar, een groene candle!
Ben je er al uit? Heb dit gisteren eindelijk zelf op kunnen lossen.CHRlS schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:47:
Ik loop tegen problemen aan met mijn account op Coinbase/Coinbase Pro. Krijg op beide sites meldingen dat mijn account beperkt is tot alleen opnames omdat mijn ID geverifieerd moet worden. Heb de verificatie inmiddels al vele malen doorlopen soms krijg ik de melding dat de verificatie succesvol was (maar de melding dat mijn account geverifieerd moet worden blijft daarna opnieuw in beeld komen).
Soms krijg ik echter ook de melding:
[...]
Onder persoonlijke gegevens zie ik dat mijn "Wettelijke naam" niet correct is. Deze is echter niet aan te passen en zou door ID verificatie automatisch aangepast moeten worden.
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Heb een support ticket ingeschoten, maar das 3 dagen geleden en nog geen antwoord gehoord
Hij houdt eerder zichzelf voor de gekJeaust schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:16:
[...]
Heb je ons nou al die tijd voor de gek gehouden???
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nee, ik heb uiteindelijk vorige week alles van pro overgezet naar Coinbase. Daar alles verkocht en opnieuw gekocht in een dipje op Binance.ASW1 schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:34:
[...]
Ben je er al uit? Heb dit gisteren eindelijk zelf op kunnen lossen.
Wel benieuwd hoe je dit gefixt hebt tho. Vind Coinbase iets prettiger werken.
Stock-to-Flow Multiple (463d)
— S2F Multiple (@s2fmultiple) 28 december 2020
2020-12-27, 0:00 UTC
ln(actual / model)
Actual price: $26,430.86
Model price: $26,678.02
S2F multiple: -0.01 pic.twitter.com/SO1ABRkbMC
Wel weer opletten geblazen als je die graph bekijkt trouwens
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zou vroeger bij wiskunde een dikke onvoldoende hebben gehaald voor die schaalverdeling.Richh schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:04:
Wel weer opletten geblazen als je die graph bekijkt trouwens![]()
[Afbeelding]
Je doelt op de logaritmische as? Dat is vrij logisch imho.Ray_ schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:12:
[...]
Ik zou vroeger bij wiskunde een dikke onvoldoende hebben gehaald voor die schaalverdeling.
Mijn boerenverstand zegt hetzelfde. Daarom zit ik er ook niet 100% in met al mijn spaarfiatgeld. Maar ik heb er voldoende vertrouwen in dat, stel dat het daadwerkelijk gaat gebeuren, ik er wel een graantje van mee kan pikken.almightyarjen schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:08:
Wat is jullie mening over S2FX voor Bitcoin? Mijn boerenverstand zegt aan de ene kant dat het logisch klinkt, aan de andere kant ook weer niet.
[ Voor 48% gewijzigd door Richh op 28-12-2020 13:16 ]
Logarirtmische schaal. Niets mis mee hoorRay_ schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:12:
[...]
Ik zou vroeger bij wiskunde een dikke onvoldoende hebben gehaald voor die schaalverdeling.
Is er iemand die dit heeft gedaan? En zo ja, wat is de (makkelijkste) way to go?
Dan ben je dus geen goeie trader.Taro schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:45:
Oei, volg hem al heel lang en als hij dit zegt is het echt mis... Hij had eerder vandaag al wat mindere trades gemaakt met o.a. 14 ETH als verlies, maar gaf ook aan ooit 700 BTC te hebben gehad en volgens mij is daar niet enorm veel meer van over. Blijft een goede trader, maar de laatste tijd zit het hem niet mee. Speel echt alleen met geld dat je kunt missen...
[Twitter]
Je bent pas "goed" als je ook je risico weet en dus een margin of safety hebt.
Ja, datalmightyarjen schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:08:
Wat is jullie mening over S2FX voor Bitcoin? Mijn boerenverstand zegt aan de ene kant dat het logisch klinkt, aan de andere kant ook weer niet.
Ere wie ere toekomt: goed gezien PeloxPelox schreef op maandag 28 december 2020 @ 08:29:
Ik wist het. Gewoon bulish. 10% drop en door.
(ik blijf voorlopig nog bearish)
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verhip, ik zit te snurken. Excuses.Richh schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:14:
[...]
Je doelt op de logaritmische as? Dat is vrij logisch imho.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Hier misschien?oNo schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:24:
Op m'n binance account staan nog wat JEX tokens twv ~ 3 BNB. Ik wil dit wel omzetten. Echter de zoekfunctie geeft me niet zoveel hoop.
Is er iemand die dit heeft gedaan? En zo ja, wat is de (makkelijkste) way to go?
https://www.jex.com/en/spot
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
[YouTube: R. Kelly - The Storm Is Over Now]IMWhizzle schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:27:
Lijkt wel stilte voor de storm...
Stilte? We zijn weer lekker op weg naar 27kIMWhizzle schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:27:
Lijkt wel stilte voor de storm...
Nog 50$ eraf en we zijn erRichh schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:30:
[...]
Stilte? We zijn weer lekker op weg naar 27k
:strip_exif()/f/image/4leEA1CSPmqfBiofEv6zltzy.jpg?f=fotoalbum_large)
Moeten de beste man op z'n tijd toch een beetje ontlasten he.
Weak hands... Zo kan m'n PF toch nooit in waarde toenemen
Ik heb net de dip van ETH gekocht. Hopen op het beste!WhySoSerious schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:33:
BTC stijgt, ETH-owners: "Abort the ship!"
- Taro
- Niet online
Hij kan erg goed traden, o,a, meegedaan aan een ByBit competitie, maar hij lijkt de draad een beetje kwijt te zijn geraakt en slordig te zijn geworden.Qunix schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:24:
[...]
Dan ben je dus geen goeie trader.
Je bent pas "goed" als je ook je risico weet en dus een margin of safety hebt.
Gisteren gaf iemand op Twitter aan dat altseason was gestart en dat je asap overal posities in moest nemen. Hij heeft zich daar volgens mij in laten meeslepen...
Maar eens, die punten horen ook bij goed traden.
- Taro
- Niet online
- Taro
- Niet online
Todays plan for #BTC working out so far.
— Ed_NL (@Crypto_Ed_NL) 28 december 2020
Nice confluence in different charting techinques:
Back in the range, retested the range low in that ABC, bounced from the green box and breaking out of that bull flag right now.
We're long for 30k pic.twitter.com/7B0ukMS90i
ETH/BTC even goed in de gaten houden, je kunt nu weer beter in BTC dan in ETH zitten.
[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 28-12-2020 14:08 ]
Dat bloed in de straten komt er sowieso nog wel. Misschien niet meer zo pittig als in 2018, maar dat er nog gaat gebloed worden, dat is zekerMatsuMatsu85 schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:57:
Iets met bloed in de straten, alhoewel het anders is dan 2017 en de vraag is of dat nog komt.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dat is toch wel de grootste blaaskaak op twitter die er is, dan kan je beter nog die pilemuis junk volgenTaro schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:02:
Ed is positief over BTC, let's go!
[Twitter]
ETH/BTC even goed in de gaten houden, je kunt nu weer beter in BTC dan in ETH zitten.
prijs verlaagd van je fiets ? dacht dat er altijd 3250 stond.WhySoSerious schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:13:
Goed mensen, genoeg rust gehad. Op naar Mars!
Was al tijdje geleden verlaagd, alleen werd niet automatisch overgenomen in sig.Slux schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:14:
[...]
prijs verlaagd van je fiets ? dacht dat er altijd 3250 stond.
Luie programmeurs hier.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Tuurlijk niet, ben Gekke Hekkey niet!HekkeySE schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:15:
Zitten er nog tweakers in de Wise token ipo?
Op welk prijspunt?IMWhizzle schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:09:
Eth op tijd gedumpt. Moet er niets meer van hebben.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Prijs punt waar hij nu boven staat. hahaha.
Zeker.. ik zou de handleiding van ledger ook niet meer vertrouwen. Die van Reddit moet haast wel betrouwbaar zijn.Jedi_Pimp schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:24:
Typische Henk hier. Ik ben van plan een Ledger Nano S te kopen en heb het volgende configuratie stappenplan via Reddit gevonden. Is dit een beetje een solide aanpak?
Moon!
Waarom niet gewoon https://www.ledger.com/start?Jedi_Pimp schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:24:
Typische Henk hier. Ik ben van plan een Ledger Nano S te kopen en heb het volgende configuratie stappenplan via Reddit gevonden. Is dit een beetje een solide aanpak?
Vertel?WhySoSerious schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:16:
[...]
Tuurlijk niet, ben Gekke Hekkey niet!
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Verwijderd
Geniet van de mijne zou ik zeggenRay_ schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:26:
Jemig hee. Ik snap nu eindelijk waar dat motor-geneuzel van @WhySoSerious over gaat. Ik heb al jarenlang die signatures allemaal verborgen
Die heb ik al veel te vaak voorbij zien komen. En dan druk ik nog iedere keer op play ook.
Gekke Hekkie?WhySoSerious schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:16:
[...]
Tuurlijk niet, ben Gekke Hekkey niet!
Verwijderd
A bullish vid a day keeps the bearmarket away.Ray_ schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:39:
[...]
Die heb ik al veel te vaak voorbij zien komen. En dan druk ik nog iedere keer op play ook.
[ Voor 9% gewijzigd door mjoaris op 28-12-2020 15:06 ]
Hier hetzelfde! 45/45 in btc en eth... pf staat bijna stil. Mijn overige 10% aan alts doen het ook goed trouwens.WhySoSerious schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:33:
BTC stijgt, ETH-owners: "Abort the ship!"
Zero.
Wat is je target ongeveer?Matthias87 schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:05:
ETH trapt zo nog 1x af, en daarna stap ik ook uit.
Op 683 euro heb ik sell orders staan. Noem het Matthias wiskunde.
Ik zit midden in een (doodsaaie) meeting met een schuin oog dit topic te volgen en nu vraagt iedereen waarom er koffie op mijn webcam zitVerwijderd schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:02:
[Afbeelding]
Ok sorry ik ga wat nuttigs doen.
Hehe, uiteraard. Maar altijd interessant om te weten. ThanksMatthias87 schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:14:
[...]
Op 683 euro heb ik sell orders staan. Noem het Matthias wiskunde.
Ik probeer BTC nu naar mijn Ledger te sturen. Ergens eind 2016 is me dit gelukt, nu zie ik echter wat extra opties staan bij Binance voor het betalen van fee.
- BNB
- BSC
- BTC
- ETH
Aangezien de fee met BNB veel lager is wil ik deze gebruiken maar gaat dit goed? Aangezien ik de volgende waarschuwing krijg:
"The address does not match the currently selected network, it is recommended that you switch to another network."
- Taro
- Niet online
BTC variant kiezen, omdat je Ledger ook een BTC adres gebruikt.Robje1244 schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:38:
Gedeelte van mijn ETH toch maar omgezet naar Bitcoin op Binance. Redelijke winst kunnen pakken. 30% laat ik staan en hold ik nog even.
Ik probeer BTC nu naar mijn Ledger te sturen. Ergens eind 2016 is me dit gelukt, nu zie ik echter wat extra opties staan bij Binance voor het betalen van fee.
- BNB
- BSC
- BTC
- ETH
Aangezien de fee met BNB veel lager is wil ik deze gebruiken maar gaat dit goed? Aangezien ik de volgende waarschuwing krijg:
"The address does not match the currently selected network, it is recommended that you switch to another network."
Verwijderd
Volgens mij is dat het netwerk waar je de BTC via gaat versturen. Naar een coldstorage moet je daar BTC mainnet voor gebruiken geloof ik. (Kan dit mis hebben dus corrigeer me als ik het fout heb.)Robje1244 schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:38:
Gedeelte van mijn ETH toch maar omgezet naar Bitcoin op Binance. Redelijke winst kunnen pakken. 30% laat ik staan en hold ik nog even.
- BNB
- BSC
- BTC
- ETH
Ja, op $9600 ligt nog een gap. Die wordt binnenkort gesloten.Atomatico schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:43:
Is het closen van futures gaps nog een ding tegenwoordig?
U vraagt, wij draaienIMWhizzle schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:50:
Laat maar eerst boven de 27.310 komen.
- Taro
- Niet online
Remove COVER liquidity ASAP, the rewards contract has been exploited.
— banteg (@bantg) 28 december 2020
17 december en de dagen voor de kerst heb ik vanalles gelezen over deze gaps. De koers is er alleen maar omhoog om gegaanAtomatico schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:43:
Is het closen van futures gaps nog een ding tegenwoordig?
Ik heb die dingen altijd al vaag gevonden. Ook met futures kan je REKT gaan.
Nu moet je niet overal Bullflags in gaan zien he...IMWhizzle schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:50:
Er lijkt een bullflag te ontstaan op BTC, op weg naar de 30.000. Laat maar eerst boven de 27.310 komen.
- Taro
- Niet online
Ik zou mixen, 80/20 bijv. Dan neem je 80% DOGE en 20% XRP.BMJ1971 schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:00:
Ik twijfel moet ik ETH nu inwisselen voor BTC, of kan ik beter wachten, omdat ETH nog doorstijgt?
Ik zou all-in gaan op Doge.BMJ1971 schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:00:
Ik twijfel moet ik ETH nu inwisselen voor BTC, of kan ik beter wachten, omdat ETH nog doorstijgt?
[ Voor 18% gewijzigd door pipapaulus op 28-12-2020 16:03 ]
Het liefst wel he. Always stay bullish!WhySoSerious schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:00:
[...]
Nu moet je niet overal Bullflags in gaan zien he...
Van koersen kijken krijg je alleen maar stress, zo'n herinnering is voor het leven, en buiten dat...we gaan toch allemaal deaud, toch?
Als ik straks vies rijk ben overweeg ik een eeuwig leven aan te schaffenPartypsych schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:07:
En niemand die zegt dat ie beter alles kan cashen, champagne halen en 1 (of 2/3) escorts bestellen.
Van koersen kijken krijg je alleen maar stress, zo'n herinnering is voor het leven, en buiten dat...we gaan toch allemaal deaud, toch?
Education is important but big biceps are importanter
Verwijderd
Amen to thatPartypsych schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:07:
En niemand die zegt dat ie beter alles kan cashen, champagne halen en 1 (of 2/3) escorts bestellen.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
https://www.wijkopenautos.nl/auto-verkoop/fiat-verkopen/
Verwijderd
Komt door @Partypsych denk ik. Heeft wat oogjes geopend, ook de mijne.
Helaas wordt de Escort eerst niets...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wEPYNJ6NSCrtz8cqHoe41xz2.jpg?f=user_large)
Naja. Dan maar champagne en een Skoda.
Ik kon helemaal niets meer verkopen of verplaatsen, Coinbase account zat helemaal vast, kon nog wel inloggen maar verder niets. Op tickets wordt niet gereageerd, na een tijd werden ze bij mij gesloten zonder reactie.CHRlS schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:04:
[...]
Nee, ik heb uiteindelijk vorige week alles van pro overgezet naar Coinbase. Daar alles verkocht en opnieuw gekocht in een dipje op Binance.
Wel benieuwd hoe je dit gefixt hebt tho. Vind Coinbase iets prettiger werken.
Anyway, voor iedereen die problemen heeft met de verificatie bij Coinbase hier mijn probleem en hoe ik het op heb kunnen lossen.
Achteraf vermoed ik dat het probleem ontstaan is nadat in November de prompt kwam om nogmaals ID up te loaden ter verificatie. Mijn account was toen al ±2 jaar oud.
Ik heb twee voornamen en de tweede voornaam staat op mijn rijbewijs afgekort tot 1 letter. Waarschijnlijk is deze informatie automatisch in de accountgegevens overgenomen nadat ik een foto van dit rijbewijs had geupload.
Er stond toen in mijn account dus alleen die ene letter van mijn tweede voornaam.
Nadat ik deze letter weer heb gewijzigd in de volledige tweede naam waren alle restricties ineens weg...
Je kunt niet zomaar je naam veranderen maar er is een trucje voor dat ik gevonden had op reddit waardoor dit wel kan:
Go to a webbrowser. Use chrome latest version. Don't use vpn.
1. Sign into Coinbase at https://www.coinbase.com/signin. If you're already signed in, please log out and start fresh. If you run into a Verifying Your Documents error page, please click the "X" in the top right corner, and that should allow you to proceed to your Coinbase home screen.
2. Once you've signed into Coinbase and are at your home screen, then in your URL bar in your browser replace https://www.coinbase.com/dashboard with https://www.coinbase.com/verify-identity and navigate to this page. At this point you should be able to enter in your current legal information as it appears on your government issued ID documents. This information should match your legal name, address, and date of birth. If you run into the same error as before, please click the "X" in the top right corner and attempt to load the https://www.coinbase.com/verify-identity page again. It will give an error message.
3. Go to https://www.coinbase.com/verify-document and complete verification again.
After completing these steps, your information should be verified. The verification email should be sent almost immediately.
De drop duurde mij te lang, dus ik heb net eerst wat bijgekocht. Science, bitch!WhySoSerious schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:19:
Willen alle mensen die al uitgestapt zijn zich naar onderstaande website begeven?
https://www.wijkopenautos.nl/auto-verkoop/fiat-verkopen/
[ Voor 5% gewijzigd door The Redman op 28-12-2020 16:36 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/gG9Pk1HSKTvdhnRQ6ex5PW78.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GRyAZj92jcjkZ0c9lVCPd5cw.jpg?f=fotoalbum_large)