Alles hangt af van het instapmomentgreen-tea schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:18:
Ga je je long aanhouden tot 25.440$? voordat je SL ingrijpt? Respect!
En overigens wil ik niet verkopen, daarom dat ik mijn stop loss zo conservatief zet. Het is enkel een laatste redmiddel moest de koers opeens 30% kelderen overnight.
[ Voor 27% gewijzigd door TomTorquay op 27-12-2020 19:29 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Die titel is voor mij genoeg om er niet op te klikken.
Even alles op adem laten komen. Kan niet elke dag met 10% stijgen, soms even rustig aan en genoegen nemen met 5%.
Wel fijn om te zien dat ETHEUR gelijk een poging doet, dat is nml coin #2 in mijn PF
En morgenochtend is het gewoon weer
Of gewoon 16k, dat kan ook
[ Voor 5% gewijzigd door WhySoSerious op 27-12-2020 19:48 ]
een os is een gecastreerde stier.. weet even niet of het direct goed nieuws is, maar ik ga uit van wel.
Zero.
Straks wordt door hen gedumpt en word je opnieuw genaaid door de overheid zoals altijd XD
Mijn hemel, wat heb ik een hekel aan The Moon. Één van die ventjes die in 2017 bij toeval groots in de schijnwerpers kwam (Youtube algo, o.i.d.?), maar hij is de verwezenlijking van alles wat ik haat aan crypto. Die titel alleen al.
Opgelost
:fill(white):strip_exif()/f/image/nglmh1BfoHX5Nq4d14fWmJod.png?f=user_large)
Kan alleen tegen een castratie weinig positiefs brengen
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Smart contractKlaas25 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:19:
Btw waarom heeft niemand het over het printen van Tether? Iedereen roept maar dat er miljarden dollars worden geprint maar wie de tether machine beheerd maakt niks uit?
Ze printen overigens geen dollars, maar Tethers. Dollars worden wel massaal geprint door de fed tho.
[ Voor 11% gewijzigd door The Redman op 27-12-2020 20:22 ]
Als jij USD's naar Tether stuurt, maken zij er USDT's van. Als je die USD's weer wil hebben, burnen zij USDT om jou je USD terug te geven. Niets aan de hand toch?Klaas25 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:19:
Btw waarom heeft niemand het over het printen van Tether? Iedereen roept maar dat er miljarden dollars worden geprint maar wie de tether machine beheerd maakt niks uit?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ja dat is goed nieuws, want Chinezen zijn erg bijgelovig en houden van gokken.Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:01:
2021 is het jaar van de Os!
een os is een gecastreerde stier.. weet even niet of het direct goed nieuws is, maar ik ga uit van wel.
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat is één van de kenmerken van een bullrun. Hopelijk blijft dat nog even zoGelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:32:
Ik zou best weer willen instappen.. maar alles ziet er zo overbought uit ofniet dan?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Maar helemaal op de hogere timeframes. Er moet een keer iets roods tussendoor komen imoTaro schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:35:
[...]
Dat is één van de kenmerken van een bullrun. Hopelijk blijft dat nog even zo
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Van een ervaren trader:Gelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:36:
[...]
Maar helemaal op de hogere timeframes. Er moet een keer iets roods tussendoor komen imo
Regarding indicators
— Peter Brandt (@PeterLBrandt) 27 december 2020
Personally I find RSI and OB indicators to be extremely unreliable in bull trends. Bull markets become OB and stay OB. Grand bull markets become and stay grandly OB. Only triple non-confirmations between price and indicator should be considered reliable.
Bedankt voor de fomo
Dat zie je wel vaker inderdaad bij een up market. Eind november was BTCUSDT bijv. 3 dagen overbought op de 4H terwijl hij bleef gaan.
[ Voor 30% gewijzigd door MicroWhale op 27-12-2020 21:01 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zou goed kunnen ja. Als je naar BTC kijkt, lijkt het waarschijnlijk dat ie ergens richting 25.5-26k aan waggelen is. Echt hard gaat het alleen niet. Zou goed kunnen dat de Amerikanen of de Chinezen het dan allang weer in hun reet hebben en gaan kopen.Gelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:36:
[...]
Maar helemaal op de hogere timeframes. Er moet een keer iets roods tussendoor komen imo
[ Voor 16% gewijzigd door MicroWhale op 27-12-2020 21:01 ]
Ik ben weer aan boord, de dood of de gladiolen
Nou, je gevoel zit wel goed zo te zien...Gelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:11:
Oke fuck deze shit. Hoe veel mijn gevoel me ook zegt dat we naar beneden gaan, ben ik ook een grote trading-noob.
[Afbeelding]
Tja, fomo is a bitchgijsvogel schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:42:
[...]
Nou, je gevoel zit wel goed zo te zien...
[ Voor 3% gewijzigd door Woohooo op 27-12-2020 21:49 ]
Eventjes de zoekfunctie gebruiken, dan weet je wat je te doen staat ;-)Ladonna schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:46:
Ik heb ineens twt in m'n portfolio.
klik
Hebben we bijna allemaal gehad....
[ Voor 5% gewijzigd door iVibes op 27-12-2020 21:51 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Gelukszoekr schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:11:
Oke fuck deze shit. Hoe veel mijn gevoel me ook zegt dat we naar beneden gaan, ben ik ook een grote trading-noob.
[Afbeelding]
Irri.
Vasthouden en 0.03 pakken graag. Dan hebben we het over een $800 ETH.
Je wil nu vooral in BTC en ETH zitten. Pas wanneer mensen flink winst gaan nemen uit hun BTC positie, gaan veel kleinere alts ook los. Tot die tijd is het meeliften met BTC en ETH. Zeker niet onverstandig (bij een relatief kleine PF) om de hele rit uit te zitten in deze 2 coins.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 27-12-2020 22:07 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zero.
Vasthouden, lekker laten bloeden.Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:09:
Ik heb 2 messen gevangen. Morgenochtend naar de dokter en kijken wat de schade is..
Ik eentje. Buy op 26199 geraakt, eens zien wat dat de komende uren gaat opleveren idd.Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:09:
Ik heb 2 messen gevangen. Morgenochtend naar de dokter en kijken wat de schade is..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:09:
Zero.
Niks aan de hand, je moet even een Greyscale pleister op doen.Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:15:
Ik zie al dat het een flinke jaap is.. hopelijk kan de arts het fixen..
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Z'n hand is eraf.Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:15:
Ik zie al dat het een flinke jaap is.. hopelijk kan de arts het fixen..
Heb de messen op de grond geflikkerd en 2 pleisters geplakt. Valt mee gelukkig.Zhou schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:17:
[...]
Niks aan de hand, je moet even een Greyscale pleister op doen.
Zero.
Al zijn we daar nog wel ver van verwijderd....
Mt.Gox ging geloof ik ook de komende tijd nog flink wat verkopen dus wie weet.
[ Voor 17% gewijzigd door Tominatie op 29-12-2020 01:05 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Wietsee. op 27-12-2020 22:24 ]
MtGox verkoopt niets, de mensen krijgen een deel van hun coins. En die zitten daar al 7 jaar op te wachten, waarom zouden die ineens gaan verkopen aan de start van een bullrun?Tominatie schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:20:
Mt.Gox ging geloof ik ook de komende tijd nog flink wat verkopen dus wie weet.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Tussendoor is er even een uitstapje geweest naar 2000€ hoger.
In minder dan 30 uur
Lol
Zero.
7 jaar wachten. Ik zal zeker een deel cashen als ik het kreeg. Winst is winst en je hebt altijd een verlanglijstje ook al is de kerst net voorbij..oisyn schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:24:
[...]
MtGox verkoopt niets, de mensen krijgen een deel van hun coins. En die zitten daar al 7 jaar op te wachten, waarom zouden die ineens gaan verkopen aan de start van een bullrun?
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Mensen hebben al 7 jaar niet kunnen cashen, waarom niet een deel verkopen op een dikke vette ATH ?.oisyn schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:24:
[...]
MtGox verkoopt niets, de mensen krijgen een deel van hun coins. En die zitten daar al 7 jaar op te wachten, waarom zouden die ineens gaan verkopen aan de start van een bullrun?
Het hangt maar net wat de persoon af of er wordt verkocht of niet. Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat er genoeg mensen die in ieder geval iets verkopen. Het hoeft geen grote invloed te hebben, maar het kan wel.
Dat hebben ze wel, je kon eieren voor je geld kiezen door je schuld door te verkopen aan een investeringsmaatschappij. Met winst.PilatuS schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:30:
[...]
Mensen hebben al 7 jaar niet kunnen cashen
Ah dan heb ik dat verkeerd vernomen. Is trouwens niet verkeerd om nu je bitcoins te krijgen trouwens.oisyn schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:24:
[...]
Ben persoonlijk wel benieuwd hoe dat terugkrijgen gaat. Had er destijds 0,07 btc staan. Was toen een rocheltje om mee te ontdekken en te spelen en weinig waard. Nu wel anders natuurlijk..oisyn schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:24:
[...]
Inmiddels 4 mailadressen verder dus ik zou echt eens moeten graven naar mijn gegevens van toen...
Dat is niet bevordelijk voor de langere termijn.
Ideaal gezien moet Bitcoin ff flink lager testen, consolideren, aanloopje nemen en verder gaan.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Heb je al die tijd niets gehoord over het rehabilitation process? Je moest een claim indienen. Als je dat nu nog niet hebt gedaan kun je daarnaar fluiten gok ikgijsvogel schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:33:
[...]
Ben persoonlijk wel benieuwd hoe dat terugkrijgen gaat. Had er destijds 0,07 btc staan. Was toen een rocheltje om mee te ontdekken en te spelen en weinig waard. Nu wel anders natuurlijk.
Inmiddels 4 mailadressen verder dus ik zou echt eens moeten graven naar mijn gegevens van toen...
Precies, die lui gaan echt weinig verkopen. Bovendien duurt het echt nog wel even voordat de MtGox gedupeerden iets van hun btc terugzien. Helaas.oisyn schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:24:
[...]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Alleen als je claim groot genoeg is.oisyn schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:32:
[...]
Dat hebben ze wel, je kon eieren voor je geld kiezen door je schuld door te verkopen aan een investeringsmaatschappij. Met winst.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
-10,5% vanaf de top.Mooooody schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:35:
Na +170% in 2,5 maand, hebben we nu een dag met -1,4%.
Dat is niet bevordelijk voor de langere termijn.
Ideaal gezien moet Bitcoin ff flink lager testen, consolideren, aanloopje nemen en verder gaan.
Zero.
doei
Klopt, maar als iedereen dumpt van wie de claim niet groot genoeg is dan maak ik me daar niet zo'n zorgen over
.edit: vooruit, I stand corrected. Als ik naar de gelekte MtGox database kijk, en alle bitcoin bedragen onder de 10BTC bij elkaar optel, kom ik alsnog op een hoeveelheid van 70k BTC. Daar krijgt men ongeveer 20% van terug, dus dat is 14k BTC, oftewel ~$364M bij de huidige koers. Dat is op zich nog wel een flinke hap
[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 27-12-2020 22:53 ]
Heb wel diverse mails gehad ja. Maar had er dan ook weinig fiduci in dat het ooit zou komen..oisyn schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:35:
[...]
Heb je al die tijd niets gehoord over het rehabilitation process? Je moest een claim indienen. Als je dat nu nog niet hebt gedaan kun je daarnaar fluiten gok ik
Heb zelfs via de normale post nog wel eens een kaart van ze gehad
En een claim...?
Story of my life
[ Voor 7% gewijzigd door gijsvogel op 27-12-2020 22:43 ]
Geeft wel weer wat lucht voor alts die je nog moest dumpen
25.7k een redelijke drop, ik hoop eigenlijk dat dit hem was.. maar ga er niet vanuit.MrWilliams schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:46:
26.3k is nog steeds boven verwachting hoor... zeker als je bedenkt waar we vandaan komen.
Zero.
/f/image/9oJXtxQq2iGKtUSQroI58r59.png?f=fotoalbum_large)
En dit is de daily vanaf januari:
/f/image/I2C47fR25SmprQp2rkcC4ROg.png?f=fotoalbum_large)
Die laatste ziet er belachelijk uit, maar ja, blijkbaar werkt het op een of andere manier (op dit moment).
De lijntjes zijn dezelfde overigens. Ter referentie hoe belachelijk stijl hij omhoog gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 27-12-2020 22:51 ]
We zijn er nog niet, kijk maar naar de 15m chart. Vandaag zijn er al meer van deze stijgingen geweest
Die had ik eigenlijk ook verwacht. Het lijkt erop dat 'men' haast heeft om een bepaald target te bereiken...Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:49:
[...]
25.7k een redelijke drop, ik hoop eigenlijk dat dit hem was.. maar ga er niet vanuit.
Hoop het niet.Pelox schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:49:
[...]
25.7k een redelijke drop, ik hoop eigenlijk dat dit hem was.. maar ga er niet vanuit.
Je moet hopen dat er een dump komt netjes boven de vorige ATH. Daarna een tijdje consolideren rond de 20-23k (oid), zodat er ook weer geld rechtstreeks in shitcoins trekt. Geld dat uiteindelijk weer deels in Bitcoin zal fomo-en
De totale market cap moet constante groei laten zien, de sterke coins vechten het dan maar uit. Voor ons als investeerder daarmee garantie dat je inleg lekker blijft stijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 27-12-2020 22:57 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dat verhaal was alweer een tijdje terug, had ik niet aan gedacht. Dat zal inderdaad voor een flink deel de mensen uitsluiten die anders hadden verkocht. Maar dan nog zullen er vast mensen zijn die wat verkopen..oisyn schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:32:
[...]
Dat hebben ze wel, je kon eieren voor je geld kiezen door je schuld door te verkopen aan een investeringsmaatschappij. Met winst.
Natuurlijk zullen er geheid mensen zijn die verkopen, daar twijfel ik niet aan. Maar iedereen doet altijd alsof die 200k btc van MtGox eventjes massaal op de markt wordt gedumpt. Ik denk dat dat heel erg mee gaat vallen.PilatuS schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:56:
[...]
Dat verhaal was alweer een tijdje terug, had ik niet aan gedacht. Dat zal inderdaad voor een flink deel de mensen uitsluiten die anders hadden verkocht. Maar dan nog zullen er vast mensen zijn die wat verkopen.
Dat ben ik met je eens hoor. Ik vraag mij ook zeker af of het veel invloed gaat hebben. Ik denk alleen wel dat het invloed kan hebben, of dat veel of weinig is, geen idee..oisyn schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:58:
[...]
Natuurlijk zullen er geheid mensen zijn die verkopen, daar twijfel ik niet aan. Maar iedereen doet altijd alsof die 200k btc van MtGox eventjes massaal op de markt wordt gedumpt. Ik denk dat dat heel erg mee gaat vallen.
Verwijderd
Alleen de afgelopen 24 uur had je Bitcoin kunnen kopen en verlies gemaakt op je aankoop.
En dat in 11 jaar tijd
Mooi nou.
Jij mag je hopelijk niet een van de weinige mensen in dat illustere gezelschap noemen? We willen je zo vrolijk en positief mogelijk als de volgende babes gepost moeten worden.Verwijderd schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:05:
Wel grappig;
Alleen de afgelopen 24 uur had je Bitcoin kunnen kopen en verlies gemaakt op je aankoop.
En dat in 11 jaar tijd![]()
Mooi nou.
De babes komen alleen bij ATH's, dus tegen die tijd is 'ie dolblij.twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:08:
[...]
Jij mag je hopelijk niet een van de weinige mensen in dat illustere gezelschap noemen? We willen je zo vrolijk en positief mogelijk als de volgende babes gepost moeten worden.
De zone rond 26.750 $ is nu een (beperkte) weerstand. De huidige bounce zou wel eens een dooie kat kunnen zijn. Hoopgevend is wel het afnemend beervolume tijdens de sell offs.twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:56:
Zie ik het goed dat 26.7-26.8 belangrijke lift of zou kunnen zijn? (MA25 op 15m).
Toch nog eens even in de krochten van een mailbackup gedoken.gijsvogel schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:39:
[...]
Heb wel diverse mails gehad ja. Maar had er dan ook weinig fiduci in dat het ooit zou komen.
Heb zelfs via de normale post nog wel eens een kaart van ze gehad
En een claim...?![]()
Story of my life
4 maart 2019:
Van MtGox Trustee
.... However, on March 28, 2019, certain rehabilitation creditors who filed their proofs of rehabilitation claim objected to your self-approved rehabilitation claim(s). In order to preserve your self-approved rehabilitation claim(s) under the Civil Rehabilitation Proceedings, you need to file a claim assessment procedure for your self-approved rehabilitation claim(s) with the Tokyo District Court by no later than May 7, 2019 (Japan Time) (date of arrival). If you do not file a claim assessment procedure for your self-approved rehabilitation claim(s) by May 7, 2019, you will lose your rights as a self-approved rehabilitation claim(s).
Dikke pech dus voor mij.
Ik zat toen na 21 jaar dienstverband net in een begin van een ontslagprocedure dus het zal mede daarom zijn dat het aan me voorbij gegaan is.
Check. Ik ben lerende en probeer af en toe mijn reads een beetje te checken tov de mensen hier. Ik weet het blijft TA geen garanties etc maar dan kan ik in ieder geval checken of ik dezelfde grenzen/targets herken.TomTorquay schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:09:
[...]
De zone rond 26.750 $ is nu een (beperkte) weerstand. De huidige bounce zou wel eens een dooie kat kunnen zijn. Hoopgevend is wel het afnemend beervolume tijdens de sell offs.
Als er nu al weer omhoog gaan zou dat heel bullish zijn, misschien wel te bullish
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Same here!twit schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:13:
[...]
Check. Ik ben lerende en probeer af en toe mijn reads een beetje te checken tov de mensen hier. Ik weet het blijft TA geen garanties etc maar dan kan ik in ieder geval checken of ik dezelfde grenzen/targets herken.
Verwijderd
Haha nee. Mijn meest recente aankoop was om en nabij de 24.8ktwit schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:08:
[...]
Jij mag je hopelijk niet een van de weinige mensen in dat illustere gezelschap noemen? We willen je zo vrolijk en positief mogelijk als de volgende babes gepost moeten worden.
Ik vind het gewoon fascinerend, sommige mensen wachten nu op de 'dip' van 18 of 19k om hopelijk te kunnen kopen.
Begin dit jaar crashte het nog naar 3.7k en zweefde we een paar dagen rond de 5 a 6k en twijfelde mensen zo hard om te kopen. 1k kon makkelijk weer toen.
Hoe snel ķunnen dingen veranderen.
Het is en blijft een fascinerend spelletje. Ik denk dat we volgend jaar wel eens hele bizarre dingen kunnen gaan zien.
En mijn PF is het voorste rij stoeltje van deze show
[Twitter: https://twitter.com/SalsaTekila/status/1343313638057275394]
ETH Buy order op 937 EUR en LTC buy order 270 EUR
Volgens mij is hij iemand die ook niet kan stoppen. Genoeg mensen kappen er gewoon mee als ze een paar miljoen hebben, maar ik denk dat zelfs als hij de 50 miljoen aan zou raken hij door blijft gaan. Ik zie hem ook wel als iemand die van 50 miljoen naar 20 miljoen kan gaan en dan nog door blijven gaan tot er niets meer van over is. Verder inderdaad een goede trader hoor, maar hij lijkt wel aardig verslaafd aan het traden zonder dat traden voor winst nog echt het doel is.Taro schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:45:
Oei, volg hem al heel lang en als hij dit zegt is het echt mis... Hij had eerder vandaag al wat mindere trades gemaakt met o.a. 14 ETH als verlies, maar gaf ook aan ooit 700 BTC te hebben gehad en volgens mij is daar niet enorm veel meer van over. Blijft een goede trader, maar de laatste tijd zit het hem niet mee. Speel echt alleen met geld dat je kunt missen...
[Twitter]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/q23Het099kILDWubLb47nGqG.png?f=fotoalbum_large)