[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 193 Laatste
Acties:
  • 534.005 views

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 23:06
Ballie2210 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 02:04:
Ik lees dat er extra mogelijkheden zijn om je Btc in te zetten om extra rendement te maken.

Hebben jullie hier ervaring mee? En waar hebben jullie dt gedaan en wat zijn ongeveer de rendementen?

En niet onbelangrijk wat zijn de risico's?

Bvd, Ballie
Ik heb een klein beetje op Bitvavo gestaked. Krijg iets van 0.025% BTC per week erbij. Wordt elke maandag uitbetaald.

Aangezien de muntjes door de exchange worden beheerd is dat mijn grootste risico. Ik ga daardoor de muntjes naar cold storage zetten aangezien de positie wat te groot is geworden.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Even een kleine Litecoin shill <3

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-12 11:21
Edwin__ schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 07:47:
[...]

Ik heb een klein beetje op Bitvavo gestaked. Krijg iets van 0.025% BTC per week erbij. Wordt elke maandag uitbetaald.

Aangezien de muntjes door de exchange worden beheerd is dat mijn grootste risico. Ik ga daardoor de muntjes naar cold storage zetten aangezien de positie wat te groot is geworden.
Vanaf welk bedrag krijg je zo'n percentage? Ik krijg namelijk 0.000001 ongeveer.

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Pijnlijk. Het zal je maar gebeuren.

Total Input 3.49084570 BTC
Total Output 0.00005000 BTC
Fees 3.49079570 BTC

https://www.blockchain.co...a6b71c43a9eed62a849b86f9a

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-12 08:20
sampoo schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 08:45:

Fees 3.49079570 BTC

Hoe is dat mogelijk?

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:31

WhySoSerious

Be the change.

1,18 overmaken. Fee van +75K.

Hoe noemen we dat?

R

E

K

T^3

Verwijderd

Fees 3.49079570 BTC

Holy crap. Doet me denken aan:

'It's gonna be a cold and lonely Christmas, without you...'

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zelf de fee hoog instellen omdat je dan een snellere transactie krijgt.

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 v116

• sampoo
  • Niet online
Omnia love schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 08:22:
[...]

Vanaf welk bedrag krijg je zo'n percentage? Ik krijg namelijk 0.000001 ongeveer.
0,025% per week is al vrij weinig. Dat is maar 3,6% per jaar. Bij blockfi krijg je al 6% en zelfs dat is misschien niet de moeite waard gezien de mogelijke risico's.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:24

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Fees 3.49079570 BTC

Zoiets hebben we al eens eerder gezien met Bitcoin en Litecoin en toen ging men er van uit dat dit gebruikt werd voor witwassen.

https://www.google.com/am...litecoin-transaction/amp/

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• sampoo
  • Niet online
Chris.nl schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 08:50:
[...]

Zelf de fee hoog instellen omdat je dan een snellere transactie krijgt.
Gezien de hoogte van de bedoelde fee (0.00005000 BTC voor 190 bytes = 26 sat/B) lijkt het er eerder op dat de fee lager is ingesteld, maar ik kan het verkeerd hebben. Dat zou het extra pijnlijk maken, bijna $80k kwijtraken omdat je een paar dollar wil besparen.
sh4d0wman schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 08:53:
[...]

Zoiets hebben we al eens eerder gezien met Bitcoin en Litecoin en toen ging men er van uit dat dit gebruikt werd voor witwassen.

https://www.google.com/am...litecoin-transaction/amp/
Zou je het dan niet veel vaker zien als witwassen het doel was?

[ Voor 35% gewijzigd door sampoo op 26-12-2020 10:29 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Hmm ik weet het niet hoor. We zijn het vast en zeker met elkaar eens dat gezien de datum het een feestelijke vertoning mag zijn, maar gaan we nu niet te ver voorbij aan de traditie? Ik bedoel, het is @Tominatie 's eerste ten slotte...

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:44

knakworst

Get more sats!

Fees 3.49079570 BTC

Als je snel gevalideerd wil hebben is dit natuurlijk wel de manier >:)
Maar duidelijk dat iemand de fee omgedraaid heeft.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ballie2210 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 02:04:
Ik lees dat er extra mogelijkheden zijn om je Btc in te zetten om extra rendement te maken.

Hebben jullie hier ervaring mee? En waar hebben jullie dt gedaan en wat zijn ongeveer de rendementen?

En niet onbelangrijk wat zijn de risico's?

Bvd, Ballie
Ik heb 1-2 weekjes ervaring met Nexo gehad, had er geen goed gevoel bij en ben er inmiddels weer mee gestopt.

Bitcoin erheen gestuurd en 10% van de fiat waarde van die Bitcoin ook in Nexo gekocht en erbij gezet, dat zijn de voorwaarden om 6% te kunnen staken. Daarna had ik nog ETH over in MetaMask, ook maar omgezet in Nexo en erbij gezet (Ik had 85 stuks meer dan nodig was). Vanaf de 2-3e dag kreeg ik netjes de rente uitbetaald. MAAAR, vorige week daalde Nexo ineens enorm in waarde en toen had ik nog maar voldoende voor 5,5% rente. De waarde van 85 Nexo was dus verdampt (50-75 USD), terwijl ik 0,52 USD rente per dag kreeg.

In mijn geval had ik er als test 0,15 BTC geparkeerd met in totaal 565 Nexo (waarde 350 USD) en moest ik dus nog meer Nexo aanschaffen, of genoegen nemen met minder rente. Dat was het moment waarop ik dacht: Met 350 USD waarde kan ik via andere coins veel meer verdienen, als Nexo wordt gedumped moeten alle stakers direct bijkopen en dus houden ze daarmee de prijs kunstmatig hoog EN met 1 goede trade ontvang ik voor minimaal 1 jaar aan rente, zonder het gedoe eromheen en de extra risico's die erbij komen kijken. Verder zou ik 700 dagen moeten staken om de Nexo investering eruit te halen, er is immers geen garantie dat Nexo over de komende 2 jaar meer waard is dan nu.

Kortom: Bij mij staat het niet meer in staking en ben ik er weer lekker mee aan het traden.

Ben je een jarenlange hodler dan is het misschien een optie, maar voor mij is de business case niet te maken.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ho ho ho....
25K, I told you so.

De volgende is LINK...
31 dollar op 31 december?!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:22
Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 09:25:
Ho ho ho....
25K, I told you so.

De volgende is LINK...
Groot orakel wat is uw volgende voorspelling? :)

Verwijderd

WhySoSerious schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 09:11:
[...]

Hmm ik weet het niet hoor. We zijn het vast en zeker met elkaar eens dat gezien de datum het een feestelijke vertoning mag zijn, maar gaan we nu niet te ver voorbij aan de traditie? Ik bedoel, het is @Tominatie 's eerste ten slotte...
Nou, vooruit dan maar. We hitten hem vandaag toch wel weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqjrJhq53iEIbLkcXJYppaY6pXI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0NTNdqHZqTNbs1MRqUXMmj1W.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2020 15:30 ]

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 09:20:
[...]

Ik heb 1-2 weekjes ervaring met Nexo gehad, had er geen goed gevoel bij en ben er inmiddels weer mee gestopt.
Ik geloof niet meer in passieve inkomsten op crypto. Ik heb me ook aangemeld, maar het is te mooi om waar te zijn, heb dus niets overgezet. Waar zouden ze dan hun inkomsten moeten halen? Ook de hoge rente op de stableCoins vind ik verdacht veel. Bij de ECB kun je ze bijna voor noppes lenen.

Voor mij ook een beetje traden, hou dus controle over mijn crypto.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Ali Baba 1001
Egeau schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 09:27:
[...]

Groot orakel wat is uw volgende voorspelling? :)
Mijn voorspelling is sowieso betrouwbaar. Dus verkoop al je bezittingen, verkoop een nier en sluit leningen af om vol in LINK te gaan. Hoe link het ook klinkt, ik heb mijn sporen wel verdiend als orakel. Dit is immers al de eerste keer dat ik bijna gelijk had.

En ja natuurlijk heb ik een paar linkjes, jij nog niet? Schiet op voor het te laat en onbetaalbaar wordt!!

Ps: LINK mag je vervangen met alles wat in de pf van Ali Baba zit, die gaan allemaal stijgen. ETH, LTC, XMR, DASH, QTUM om er enkele te noemen.

:D

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Zhou Zolang ze bijv. Nexo op de markt kunnen dumpen en mensen het blijven kopen om rente te kunnen krijgen verdienen ze daar aan. Daarnaast lenen ze de funds uit in ruil voor rente. Dat samen is het verdienmodel.

Maar er zit ook een heel grote kans in dat de inkomsten die 6% niet dekken en dat men de rente uit de reserves gaat betalen. En dan wordt het risico wel erg groot. Daarnaast zit ik dan liever met Bitcoin op een grote exchange of een Ledger (los van de gegevenslek van onlangs uiteraard) dan op een platform dat mogelijk de beveiliging net iets minder op orde heeft.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 09:30:
[...]

Nou, vooruit dan maar. We hitten hem vandaag toch wel weer.

[Afbeelding]
Jaap levert altijd.

Net als Bitcoin.

_o_

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-12 20:45
Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 09:39:
[...]

Mijn voorspelling is sowieso betrouwbaar. Dus verkoop al je bezittingen, verkoop een nier en sluit leningen af om vol in LINK te gaan. Hoe link het ook klinkt, ik heb mijn sporen wel verdiend als orakel. Dit is immers al de eerste keer dat ik bijna gelijk had.

En ja natuurlijk heb ik een paar linkjes, jij nog niet? Schiet op voor het te laat en onbetaalbaar wordt!!

Ps: LINK mag je vervangen met alles wat in de pf van Ali Baba zit, die gaan allemaal stijgen. ETH, LTC, XMR, DASH, QTUM om er enkele te noemen.

:D
LINK lijkt wel in een downward channel te zitten. Afgezien van die enorme drop + recovery paar dagen terug lijkt ie nu weer langzaam aan sats te verliezen. Wanneer breekt ie daar uit?

Verwijderd

mjoaris schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 09:58:
[...]

LINK lijkt wel in een downward channel te zitten. Afgezien van die enorme drop + recovery paar dagen terug lijkt ie nu weer langzaam aan sats te verliezen. Wanneer breekt ie daar uit?
LINK is een altcoin.

Altcoins zijn link.

Laat je niet foppen door usecases en mooie verhalen.

Het enige wat telt in crypto zijn pumps en Bitcoin.

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:00:
[...]

LINK is een altcoin.

Altcoins zijn link.

Laat je niet foppen door usecases en mooie verhalen.

Het enige wat telt in crypto zijn pumps en Bitcoin.
Ik kan je geen ongelijk geven. Maar daar gaat het toch niet om? Het gaat erom wat Ali Baba bezit, en die moeten allemaal geshilt worden!! Toch?? Please?

Naja ok dan, laten we gewoon crypto in het algemeen shillen --> gogo btc!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:12:
[...]

Ik kan je geen ongelijk geven. Maar daar gaat het toch niet om? Het gaat erom wat Ali Baba bezit, en die moeten allemaal geshilt worden!! Toch?? Please?

Naja ok dan, laten we gewoon crypto in het algemeen shillen --> gogo btc!
Ja dat is waar. In jouw legendarische schatkamer alleen pareltjes.

En in mijn kelderkast zakken DOGE tot het plafond.

Want ondanks de potentie is Bitcoin toch vooral een erg saaie kutmunt.

Gegokt moet er worden.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:29
Dat kan met Bitcoin ook wel hoor @Verwijderd. Zo heb ik deze week gegokt dat er een dikke rode candle zou komen. Dat is inmiddels 2K geleden, en ik zit nog steeds te wachten :')

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De afgelopen dagen een aantal berichten gezien over mensen die in altcoins zitten en gokken/hopen op een bodem. Daarom misschien wel weer eens goed om dit onderwerp naar boven te halen:

Ik vermoed dat >75% van de niet-tradende altcoin holders de afgelopen 1-2 maanden sats heeft verloren tov Bitcoin only. En die blijven hopen op een nieuw altseason waarbij dit verschil weer goed wordt gemaakt. Maar in de praktijk had je de afgelopen periode waarschijnlijk het beste 50-95% in Bitcoin kunnen zitten voor het meeste rendement. En als altseason dan lijkt te beginnen en Bitcoin nagenoeg stil blijft staan heb je EN meer sats EN staan de altcoins lager, waardoor je alsnog meer altcoins in kunt kopen dan je nu al enkele maanden in je pf hebt zitten hopende op de stijging die je nodig hebt om weer op je oude Bitcoin saldo te komen.

Dit is geen triest 2e Kerstdag verhaal ;), maar puur bedoeld ter overweging. Ik had bijv. ook meer sats in de pf gehad als ik niet af en toe uitstapjes naar LINK, ADA, ETH, teveel BNB, etc. had gemaakt. Daarom gisteren na mijn korte uitstapje naar fiat 100% in Bitcoin gestapt, deze keer ook zonder ETH erbij. Terugkijkend op 2017/2018 had ik het toen anders moeten doen, dat probeer ik nu beter te doen en hopelijk blijft iedereen kritisch op zijn eigen pf en handelen, zodat je niet pas bij de volgende bullrun weer de kans hebt om het zo aan te pakken :)

En ja, ook met altcoins heb je je pf in fiat (USD/EUR) waarde zien stijgen, maar grote kans dat de BTC waarde van je pf is afgenomen en dus had je nóg meer fiat waarde in de pf kunnen hebben zitten als deze voornamelijk uit Bitcoin had bestaan, dat is wat ik hiermee probeer te schetsen.

Dus, tip: zorg voor voldoende Bitcoin in de pf en vul dit evt. aan met leuke kansrijke alts, maar zorg er tijdens een Bitcoin bullrun voor dat je voornamelijk in Bitcoin zit en niet in alts die steeds verder blijven dalen in sats/BTC waarde. In het laatste geval zal je rendement doorgaans een stuk lager zijn.

Ps. met de juiste alts kan je uiteraard meer rendement dan Bitcoin only krijgen, maar in veel gevallen blijft men vanuit het verleden, emotie of nostalgie aan bepaalde alts vasthouden en dat is erg zonde om te zien.

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 23:06
Omnia love schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 08:22:
[...]

Mijn laatste uitbetaling was 0.0000154 BTC en mijn positie op dat moment 0.063 BTC. Toen ik nog 0.005 BTC had staan op Bitvavo kreeg ik ook dat percentage. Maar ik ga het overzetten naar cold-storage omdat het mij het risico niet waard is.

[ Voor 23% gewijzigd door PWSteal op 26-12-2020 10:26 ]

Verwijderd

Ray_ schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:21:
Dat kan met Bitcoin ook wel hoor @Verwijderd. Zo heb ik deze week gegokt dat er een dikke rode candle zou komen. Dat is inmiddels 2K geleden, en ik zit nog steeds te wachten :')
Ik heb vanmorgen per ongeluk mijn euro's die al een tijdje klaarstonden op Bitvavo erin gedrukt toen ik nog niet helemaal wakker was en terwijl ik op de wc zat eens wilde kijken hoeveel Bitcoin ik er momenteel voor kon kopen.

Lekker professioneel.

Ik beschouw het als een heilig voorteken van hogere machten en laat het maar zo.

Tis maar fiat, ze printen wel nieuwe.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-12 09:43

Liberteh

All your base belong to me

Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:22:
De afgelopen dagen een aantal berichten gezien over mensen die in altcoins zitten en gokken/hopen op een bodem. Daarom misschien wel weer eens goed om dit onderwerp naar boven te halen:

Ik vermoed dat >75% van de niet-tradende altcoin holders de afgelopen 1-2 maanden sats heeft verloren tov Bitcoin only. En die blijven hopen op een nieuw altseason waarbij dit verschil weer goed wordt gemaakt. Maar in de praktijk had je de afgelopen periode waarschijnlijk het beste 50-95% in Bitcoin kunnen zitten voor het meeste rendement. En als altseason dan lijkt te beginnen en Bitcoin nagenoeg stil blijft staan heb je EN meer sats EN staan de altcoins lager, waardoor je alsnog meer altcoins in kunt kopen dan je nu al enkele maanden in je pf hebt zitten hopende op de stijging die je nodig hebt om weer op je oude Bitcoin saldo te komen.

Dit is geen triest 2e Kerstdag verhaal ;), maar puur bedoeld ter overweging. Ik had bijv. ook meer sats in de pf gehad als ik niet af en toe uitstapjes naar LINK, ADA, ETH, teveel BNB, etc. had gemaakt. Daarom gisteren na mijn korte uitstapje naar fiat 100% in Bitcoin gestapt, deze keer ook zonder ETH erbij. Terugkijkend op 2017/2018 had ik het toen anders moeten doen, dat probeer ik nu beter te doen en hopelijk blijft iedereen kritisch op zijn eigen pf en handelen, zodat je niet pas bij de volgende bullrun weer de kans hebt om het zo aan te pakken :)

En ja, ook met altcoins heb je je pf in fiat (USD/EUR) waarde zien stijgen, maar grote kans dat de BTC waarde van je pf is afgenomen en dus had je nóg meer fiat waarde in de pf kunnen hebben zitten als deze voornamelijk uit Bitcoin had bestaan, dat is wat ik hiermee probeer te schetsen.

Dus, tip: zorg voor voldoende Bitcoin in de pf en vul dit evt. aan met leuke kansrijke alts, maar zorg er tijdens een Bitcoin bullrun voor dat je voornamelijk in Bitcoin zit en niet in alts die steeds verder blijven dalen in sats/BTC waarde. In het laatste geval zal je rendement doorgaans een stuk lager zijn.

Ps. met de juiste alts kan je uiteraard meer rendement dan Bitcoin only krijgen, maar in veel gevallen blijft men vanuit het verleden, emotie of nostalgie aan bepaalde alts vasthouden en dat is erg zonde om te zien.
Yo, @FijneKerst (FijneKerst ;))
Hier door Taro in andere woorden beschreven wat ik je heeeeleeemaaaaal begin dit jaar toen je hier begon probeerde mee te geven ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-12 09:43

Liberteh

All your base belong to me

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:26:
[...]

Ik heb vanmorgen per ongeluk mijn euro's die al een tijdje klaarstonden op Bitvavo erin gedrukt toen ik nog niet helemaal wakker was en terwijl ik op de wc zat eens wilde kijken hoeveel Bitcoin ik er momenteel voor kon kopen.

Lekker professioneel.

Ik beschouw het als een heilig voorteken van hogere machten en laat het maar zo.

Tis maar fiat, ze printen wel nieuwe.
Als je gratis geld wil moet je een Amerikaanse importbruid hebben. *kijkt links van zich op de bank :o *

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Verwijderd

Liberteh schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:27:
[...]

Als je gratis geld wil moet je een Amerikaanse importbruid hebben. *kijkt links van zich op de bank :o *
Ik zal het eens een balletje opgooien bij mijn vrouw, kijken hoe die hier tegenover staat.

Nee heb je, ja kun je krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2020 10:29 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Altcoin season index: https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/

Het is nog bitcoin season. Afgelopen jaar hebben eth en ada het trouwens wel beter gedaan dan btc met nog een aantal andere coins.

Zero.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:04
Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:22:

Amen!! Ook ik heb vooral in 2013/14 geleerd dat je beter in BTC kan zitten. 2017 nog wat lompe fouten gemaakt met alts maar iig al stukken beter. Deze bullrun eigenlijk gewoon grootste deel van de tijd 90 tot 95% BTC

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-12 13:52
Hier ook een split van 60% BTC en 40% ETH.
Het spreekt voor zich dat dit voor satoshi beter 100% BTC had kunnen zijn.... ETH blijft achter op wat ik gehoopt had. Maar goed, captain hindsight is a bastard. ;)

• Pelox
Met dit pf het afgelopen jaar heb ik zo'n 0.4 btc verloren.. mijn hoop is gevestigd op eth. Ik hoop dat die in januari wat gaat doen om het verlies wat goed te maken. En misschien doet neo nog wat richting 3.0.

In eur/usd staat alles in de plus trouwens dus wat dat betreft is het gewoon winst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m5V_r74SrdPDb_D9kafocDWmILA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/INr2DqQhm1te0hSJNMf3XH3G.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 26-12-2020 10:52 ]

Zero.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

ETH komt wel, geduld :)

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 00:22
Goedemorgen.

Staan de lambos al voor de deur?

Gr Henk.

• anti elppa
Pelox schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:48:
Met deze pf het afgelopen jaar heb ik zo'n 0.4 btc verloren.. mijn hoop is gevestigd op eth. Ik hoop dat die in januari wat gaat doen om het verlies wat goed te maken.

In eur/usd staat alles in de plus trouwens dus wat dat betreft is het gewoon winst.

[Afbeelding]
Goed dat je dit eerlijk laat zien!! Meeste roepen alleen maar dikke winst met alts......maar wat ik hierboven al schreef op de post van Taro, ook ik heb dik verloren in het verleden. Moet ook zeggen dat ik de verleiding goed kan weerstaan nu niet in die troep te stappen. In 2013 en beetje in 2017 hakte de fomo er zwaar in als je weer eens ergens +300% zag staan in 1 dag

• -Splash-
Met dit pf het afgelopen jaar heb ik zo'n 0.4 btc verloren.. mijn hoop is gevestigd op eth. Ik hoop dat die in januari wat gaat doen om het verlies wat goed te maken. En misschien doet neo nog wat richting 3.0.

[Afbeelding]
Oooh Neo, mijn grootste fuck up. Ik had ooit best wat Neo die ik had vanuit Antshares geloof ik? Neo stond op haar hoogtepunt op 125 weet ik nog wel. Dat ik toen ze niet verkocht had.... au.... ;)

• Pelox
anti elppa schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:54:
[...]

Goed dat je dit eerlijk laat zien!! Meeste roepen alleen maar dikke winst met alts......maar wat ik hierboven al schreef op de post van Taro, ook ik heb dik verloren in het verleden. Moet ook zeggen dat ik de verleiding goed kan weerstaan nu niet in die troep te stappen. In 2013 en beetje in 2017 hakte de fomo er zwaar in als je weer eens ergens +300% zag staan in 1 dag
Klopt. Heb desondanks veel vertrouwen in eth en verwacht dat deze de schade kan beperken komende maanden. Het is niet te voorspellen en kans bestaat dat we erg dicht in de buurt zitten van een kantelpunt met btc dominance op 70%.

Zero.

• Pelox
-Splash- schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:58:
[...]

Oooh Neo, mijn grootste fuck up. Ik had ooit best wat Neo die ik had vanuit Antshares geloof ik? Neo stond op haar hoogtepunt op 125 weet ik nog wel. Dat ik toen ze niet verkocht had.... au.... ;)
Gelukkig heb ik ze gekocht op gem 6 usdt 8) sats weet ik niet.. maar dat zal vast verlies zijn inmiddels.

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 26-12-2020 11:02 ]

Zero.

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zitten er nog meer mensen in Ziliqa? Meningen? Gaat aardig hard

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• anti elppa
Pelox schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:00:
[...]

Klopt. Heb desondanks veel vertrouwen in eth en verwacht dat deze de schade kan beperken komende maanden. Het is niet te voorspellen en kans bestaat dat we erg dicht in de buurt zitten van een kantelpunt met btc dominance op 70%.
Eens. Daarom heb ik ook ongeveer 5% ETH in mijn PF

• Pelox
De "experts" zijn het aardig eens met elkaar:

https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/ideas/

Zero.

• anti elppa
Vergis je niet dat ie nog een stuk hoger kan he. En dan zit waarschijnlijk de schrik er pas echt in bij de alts. Mijn les die ik ook geleerd heb bij alts, als je denkt dat het een koopje is en het niet lager kan......gaat er gerust nog ff 50% af.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-12 13:47

[Afbeelding]
Naar aanleiding van dit bericht en die van Taro heb ik ook eens gekeken, en mijn portfolio is 0.15 btc minder waard geworden. Plusminus 3000 USD is toch een flink bedrag dus dit is even schrikken. Ook ik hoop dt ETH een inhaalslag gaat maken want de laatste maanden blijft hij toch wat achter.

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23:37
ah well, alle alts dan maar hodlen de komende maanden!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mijn mening over de Bitcoin dominance is dat het dusdanig lastig te beïnvloeden is dat je er daardoor eigenlijk geen besluiten op kunt nemen. Ik zie dat echt als een soort lagging indicator. Het is meer iets dat je overkomt en je achteraf kunt constateren, dan dat je op basis van bijv. TA nu kunt zeggen dat altseason begint. Natuurlijk is het net als vele andere zaken: Als maar genoeg mensen ernaar gaan kijken en handelen, dan komt het vanzelf uit. Maar op een gegeven moment wordt alles gemeten en inzichtelijk gemaakt en trade 5% van de traders op variabele A, 5% op B, etc. en dan maakt het toch allemaal niet meer uit, de willekeurigheid zal dan alleen maar toenemen.

Per munt kan TA handig zijn, bij Bitcoin dominance geloof ik er persoonlijk niet in.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-12 11:00
Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 09:25:
De volgende is LINK...
Dan ben je mijn held :Y

• anti elppa
Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:23:
Mijn mening over de Bitcoin dominance is dat het dusdanig lastig te beïnvloeden is dat je er daardoor eigenlijk geen besluiten op kunt nemen. Ik zie dat echt als een soort lagging indicator. Het is meer iets dat je overkomt en je achteraf kunt constateren, dan dat je op basis van bijv. TA nu kunt zeggen dat altseason begint. Natuurlijk is het net als vele andere zaken: Als maar genoeg mensen ernaar gaan kijken en handelen, dan komt het vanzelf uit. Maar op een gegeven moment wordt alles gemeten en inzichtelijk gemaakt en trade 5% van de traders op variabele A, 5% op B, etc. en dan maakt het toch allemaal niet meer uit, de willekeurigheid zal dan alleen maar toenemen.

Per munt kan TA handig zijn, bij Bitcoin dominance geloof ik er persoonlijk niet in.
exact. En als ik er dan toch naar moet kijken vind ik de chart juist enorm bullish voor bitcoin

• sampoo
  • Niet online
-Splash- schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:45:
Hier ook een split van 60% BTC en 40% ETH.
Het spreekt voor zich dat dit voor satoshi beter 100% BTC had kunnen zijn.... ETH blijft achter op wat ik gehoopt had. Maar goed, captain hindsight is a rich bastard. ;)
fixed :P

• Ali Baba 1001
Ik je verering bescheiden doch triomfantelijk accepteren _/-\o_

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:07
Op de hodl ledger 40% BTC wilde 60% maar te laat ging ik inkopen.
Voor de rest 30% ETH en 30% alts.
Voor de rest aardig USDT rente trekken en een trade pot die alleen maar veranderd.

[ Voor 10% gewijzigd door DJ-Promo op 26-12-2020 11:31 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
DJ-Promo schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:31:
Voor de rest aardig USDT rente trekken en een trade pot die alleen maar veranderd.
Waar en schiet dat nog een beetje op? :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

Mijn crypto PF heeft ook flink wat sats verdampt hoor. Ik denk dat ik zo'n 20 tot 30% minder sats heb als voor de BTC pump.

Laatst al eens gepost dat ik 2x zoveel Bitcoin had kunnen hebben als ik vanaf mijn instap alleen Bitcoin aankopen had gedaan.

Om over mijn fiat spaarrekening maar niet te beginnen ;) die is ook heel wat minder sats waard nu.

Dusja, alles is relatief.

100% maximaal haal je er toch niet uit. Ik denk ook niet dat je jezelf aan de 'had ik maar...' moet toetsen. Dan wordt het een demotiverende onderneming in plaats van een leuke speculatieve rit.

Ik ben gewoon blij met wat ik heb.

Altijd beter dan een nocoiner. :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
jellybrah schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:21:
ah well, alle alts dan maar hodlen de komende maanden!
Bao_mi1 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:21:
[...]
Ook ik hoop dt ETH een inhaalslag gaat maken want de laatste maanden blijft hij toch wat achter.
En dit is dus exact wat ik bedoel, hopen op betere tijden met als gevolg mogelijk nog minder sats in de pf.

Ik begrijp het wel hoor, als Bitcoin op dag Y 0,05% doet en je alt doet +10%, dan wil je die alt hebben, want hij is van 10 naar 11 USD gestegen en dat is erg meetbaar. Maar in de 3 dagen daarna doet je alt -2/+2% of soms wel -15% per dag en Bitcoin 2-5% per dag en die dagen vergeet je dan vaak mee te nemen. Gemiddeld doet Bitcoin het dan beter dan je alt en dat is wat telt. Daarnaast: Bitcoin zit al ruim over de 20k ATH heen, ADA bijv. is er nog een factor 10 vanaf, maar wie zegt dat die weer gehaald gaat worden? De grootste kanshebbers op nieuwe ATH's zijn Bitcoin en nieuwe alts. De oudere alts hebben veel bagholders en veel fans die hun geld er al in hebben zitten. Nieuwe instromers kiezen voor nieuwe alts.

Dit is hoe ik het zie en het kan natuurlijk altijd anders uitpakken, ik vind het gewoon zonde om te zien gebeuren.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:11
De bron is enigszins discutabel “lees Youtuber” maar sommige van de XRP arme zijn van plan om een zaak aangespannen tegen de SEC omdat ze de markt zo opschudden.

Als dit waar is, is het ergens wel grappig. Ik denk niet dat ze er ook maar iets mee bereiken maar, ach waarom niet xD

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
elektriekert schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:47:
De bron is enigszins discutabel “lees Youtuber” maar sommige van de XRP arme zijn van plan om een zaak aangespannen tegen de SEC omdat ze de markt zo opschudden.

Als dit waar is, is het ergens wel grappig. Ik denk niet dat ze er ook maar iets mee bereiken maar, ach waarom niet xD
Dat zou werkelijk nergens op slaan... :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• DJ-Promo
Crypts schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:35:
[...]

Waar en schiet dat nog een beetje op? :)
Is meer dat ik daar niet naar hoef te kijken. Heb USDT in celsius en USDN op Kucoin. Tussendoor ook weleens een deel USDT vast voor een week op Binance dan trade ik even niet. Alles bij elkaar 8-10% das beter dan de spaarrekening.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-12 16:49
DJ-Promo schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:59:
[...]

Is meer dat ik daar niet naar hoef te kijken. Heb USDT in celsius en USDN op Kucoin. Tussendoor ook weleens een deel USDT vast voor een week op Binance dan trade ik even niet. Alles bij elkaar 8-10% das beter dan de spaarrekening.
Dank voor de tip. Ik heb redelijk wat USDT op binance staan na wat recente verkopen en zie dat ik dit zo te zien veilig voor een weekje vast kan zetten voor een klein extra zakcentje met een paar muisklikken. Risico zie ik niet echt als je het toch op de exchange laat staan, hooguit dat je dus dat geld niet hebt om de komende week een interessante trade te maken ( wat ik niet veel doe).

Edit: hm ik begin toch te twijfelen. Dit is 6%+ op jaarbasis, bijna meer dan dat ik bijvoorbeeld voor diensten als Nexo voorbij zie komen en in dit geval zouden je funds veilig in een stable coin als USDT zitten ipv in een volatiele crypto. Wat mis ik? :)

[ Voor 14% gewijzigd door twit op 26-12-2020 12:13 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• DJ-Promo
Met vastzetten op Binance zie je gelijk wat het opleverd. Flexibel is soms voor de korte termijn ook wel handig. Zet het dus soms vast als zelfbescherming dat ik niet alles trade. De hodl pot doe ik niks mee.

• -Splash-
Pelox schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:01:
[...]

Gelukkig heb ik ze gekocht op gem 6 usdt 8) sats weet ik niet.. maar dat zal vast verlies zijn inmiddels.
Mijn antshares waren 50 cent, maar dan is 125 euro tegen 15 euro wel jammer. ;)

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-12 13:47
Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:41:
[...]

[...]

En dit is dus exact wat ik bedoel, hopen op betere tijden met als gevolg mogelijk nog minder sats in de pf.

Ik begrijp het wel hoor, als Bitcoin op dag Y 0,05% doet en je alt doet +10%, dan wil je die alt hebben, want hij is van 10 naar 11 USD gestegen en dat is erg meetbaar. Maar in de 3 dagen daarna doet je alt -2/+2% of soms wel -15% per dag en Bitcoin 2-5% per dag en die dagen vergeet je dan vaak mee te nemen. Gemiddeld doet Bitcoin het dan beter dan je alt en dat is wat telt. Daarnaast: Bitcoin zit al ruim over de 20k ATH heen, ADA bijv. is er nog een factor 10 vanaf, maar wie zegt dat die weer gehaald gaat worden? De grootste kanshebbers op nieuwe ATH's zijn Bitcoin en nieuwe alts. De oudere alts hebben veel bagholders en veel fans die hun geld er al in hebben zitten. Nieuwe instromers kiezen voor nieuwe alts.

Dit is hoe ik het zie en het kan natuurlijk altijd anders uitpakken, ik vind het gewoon zonde om te zien gebeuren.
Ik snap absoluut wat je zegt. Het portfolio houden waarmee ik sats ben verloren en hopen op beter is je kop in het zand steken. Ik heb mijn bitcoin positie versterkt maar zit ook niet 100% in btc. Ik hou een plukje eth maar heb geen andere alts op dit moment.

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
GRT loopt aardig leeg. Gisteren en vandaag een paar trades gedaan. Nu blijf ik even vanaf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/smZkTHoRwhVkLmjCSef0ng2c84E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ndL7K0Hau7FKC0pcSmspOOFA.png?f=fotoalbum_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
twit schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:11:
[...]

Edit: hm ik begin toch te twijfelen. Dit is 6%+ op jaarbasis, bijna meer dan dat ik bijvoorbeeld voor diensten als Nexo voorbij zie komen en in dit geval zouden je funds veilig in een stable coin als USDT zitten ipv in een volatiele crypto. Wat mis ik? :)
Dat de USDT misschien niet zo stable is, dan je denkt. ;)

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-11 13:56
@Ali Baba 1001 Kweenie hoor, ik hoop natuurlijk ook op 31 dollar voor LINK, maar als je iedere week een miljoen muntjes extra in circulatie gooit, verwatert er natuurlijk wél eea.

moon!

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-12 15:05
Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:23:

Ik ben het met je eens dat TA op BTC dominance totaal geen zin heeft. Dat is teveel gokken op wat de gehele markt gaat doen.

Persoonlijk gebruik ik het vooral om te kijken wat voor staat de markt is en in welke richting investeren/traden slim is. Dit combineren met de XXX/BTC pairs en deze beschouwen als een ratio, kun je vaak zien waarin het slimmer is om je geld in te parkeren. Deze tactiek vind ik vooral fijn als ik altcoins zoek voor de iets langere termijn aangezien je dan de ‘koopjes’ vaak kunt zien en dan kun je profiteren als er een altcoin cycle begint.

Op het moment wijst bijna alles erop dat Bitcoin beter is om in te investeren, maar een ETH/LTC (mijn favorieten) zijn op het moment vrij ‘goedkoop’ nog en zijn wellicht interessant om in de gaten te houden als de BTC dominance afneemt. Al stap ik het liefst pas in als er echt bevestiging is dat BTC dominance gaat afnemen, anders zie je, zoals een aantal al aangeven, vaak zat dat er nog een heel stuk ruimte naar beneden is voor de altcoins. Zoals deze week...

[ Voor 6% gewijzigd door Marttt op 26-12-2020 12:48 ]

• twit
xantos schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:29:
[...]

Dat de USDT misschien niet zo stable is, dan je denkt. ;)
Granted, maar dat risico is gelijk aan het in USDT op de exchange hebben staan alleen als ik het naar EUR op de bank zou halen doe je daar wat aan toch. Ik zal het eens een weekje doen en over een week mezelf een klein cadeautje geven van een weekje gratis geld :).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Ali Baba 1001
hansdegit schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:34:
@Ali Baba 1001 Kweenie hoor, ik hoop natuurlijk ook op 31 dollar voor LINK, maar als je iedere week een miljoen muntjes extra in circulatie gooit, verwatert er natuurlijk wél eea.

moon!
Ik weet het wel hoor, gewoon niet op Ali Baba letten, die lult maar wat joh. Heeft wat altmuntjes en is het met Taro en Jaapio eens dat het eigenlijk alleen om btc draait...maar Jaapio heeft mij ook verslaafd gemaakt aan hopium, en rektaal genomen worden mag dan niet lekker zijn, het herinnert je er wel aan dat je leeft :/

• Pelox
Even wat anders. Bestaat er ook een interessante crypto podcast op Spotify? Normaal luister in altijd naar diverse voetbal en f1 podcasts tijdens het hardlopen maar dat staat nu natuurlijk even stil..

Zero.

• twit
Pelox schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:57:
Even wat anders. Bestaat er ook een interessante crypto podcast op Spotify? Normaal luister in altijd naar diverse voetbal en f1 podcasts tijdens het hardlopen maar dat staat nu natuurlijk even stil..
https://www.bnr.nl/podcast/cryptocast wilde dit nog wel eens luisteren tijdens het hardlopen paar jaar geleden. Geen idee of het kwalitatief een beetje mee kan voor de mensen die redelijk diep in de materie zitten zoals de mensen in dit topic..

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12 23:32
When Tether collapse?
When USA Bitcoin ban?
When MtGox sell-off?
When Binance hack?

De bears staan denk ik op mute :(

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:10
Ik vanochtend tegen mijn vriendin:

Kijk: om 2 uur komen deze lijntjes bijeen. Dus dan gaan we of weer dik omhoog, of weer dik omlaag.
"dus dan weet je eigenlijk nog niks"
Nouja, je weet dat ie dan niet horizontaal doorgaat...

En wat doe we nu? :X

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• BeatrixKiddo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01-2023
Richh schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:49:

Kijk: om 2 uur komen deze lijntjes bijeen. Dus dan gaan we of weer dik omhoog, of weer dik omlaag.

en je weet dan dat ze een beta is

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
The Redman schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:47:
When Tether collapse?
When USA Bitcoin ban?
When MtGox sell-off?
When Binance hack?

De bears staan denk ik op mute :(
Patience

Verwijderd

Richh schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:49:

Ik pak dat altijd anders aan:

'Óf Bitcoin gaat horizontaal, of jij gaat horizontaal. Er is geen tussenweg.'

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-12 11:11
Een vriend is voor zijn Ledger de 24 woorden kwijt.
Volgens mij is dan het beste om een nieuwe Ledger te kopen, de bitcoins even naar b.v. bitvavo te sturen en dan via daar weer naar de nieuwe Ledger??

Klopt dit?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:57:
[...]

Zoiets dus @Verwijderd?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ot_1XnDGfQ_u2nOoI4BZl2M0QoE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RzuxXLil2ZCFptuQCrno1nQy.png?f=fotoalbum_large

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Dirk0s schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 14:03:
Volgens mij is dan het beste om een nieuwe Ledger te kopen, de bitcoins even naar b.v. bitvavo te sturen en dan via daar weer naar de nieuwe Ledger??

Klopt dit?
Of geen Ledger en lekker bij een exchange laten staan die de boel verzekerd wegzet ;)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dirk0s schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 14:03:

Klopt dit?
Je hoeft daar geen nieuwe Ledger voor te kopen. Inderdaad de funds ergens anders heen sturen. De huidige Ledger herstellen, nieuwe 24 woorden aanmaken en dan de funds weer terugsturen naar de Ledger.

Verwijderd

Oculus Rift, de beste investering na Bitcoin.

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-12 11:11
Taro schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 14:07:
[...]

Je hoeft daar geen nieuwe Ledger voor te kopen. Inderdaad de funds ergens anders heen sturen. De huidige Ledger herstellen, nieuwe 24 woorden aanmaken en dan de funds weer terugsturen naar de Ledger.
Oke, dan moet dat wel goed komen! :) Thx

• kevinoku
  • Laatst online: 07-06-2021
Zilliqa blijft ook maar gaan. Bij de 3 cent dacht ik naah laat maar ben weer te laat, geen groene dansles jagen.

Ondertussen 6 cent..

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Al eerder gepost, maar inmiddels beschikbaar: Deel 2 van Madelon Vos & Plan B:

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:10
[...]

Zonet nog doorgegeven. De sfeer met mijn schoonouders is er niet beter op geworden -O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:55
Stokstaart schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 23:09:
[...]

Heb m hier al een paar keer genoemd, dont bother ;)

Maar inderdaad een van de pareltjes in mijn pf (1e koop 2018).

Heb wel 1 iemand aan de Edge Node gekregen btw :D
Heb er een klein plukje van gekocht op 1,25 na het lezen van je post, ziet er inderdaad goed uit. Mocht het ooit nog eens verdubbelen dan verdubbel ik ook m'n inleg.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 26-12-2020 14:36 ]

• Martijn95
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-12 19:48
Ik stake momenteel DOT op binance voor REEF finance token. Wanneer zal ik deze in mijn wallet zien om om te ruilen voor bnb?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Martijn95 Ik stake BNB via de Earn optie en krijg REEF iedere nacht in de spot wallet bijgeschreven. Mogelijk moet je ze via DOT handmatig redeemen, die optie zie je dan op de plek waar je ook DOT kunt staken/redeemen. Waarschijnlijk in de vorm van een Claim REEF knop.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 26-12-2020 14:57 ]

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:58
25k again :)

Verwijderd

Hey, Digibyte doet een biempje :)

Nog maar 83 sats te gaan en ik sta op winst in BTC! oOo

-O-

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:42
Alweer een nieuwe ATH :O

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
moon moonmoon

Verwijderd

Even officieel dan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqjrJhq53iEIbLkcXJYppaY6pXI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0NTNdqHZqTNbs1MRqUXMmj1W.jpg?f=fotoalbum_large

To the moon, gentlemen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2020 15:29 ]

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:58
Ben benieuwd hoe hoog we nu komen

Verwijderd

147k.

Of bedoel je niet vandaag maar volgend jaar?

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-12 00:22
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 14:07:
[...]

Oculus Rift, de beste investering na Bitcoin.
Nog tips? Heb er een gekocht afgelopen maand, maar ben er eigenlijk alleen maar mee aan 't racen met vrienden. Toch nog een lambo rijden!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:55
Iemand eerder problemen gehad met een ideal betaling op binance? Heb een uur geleden een klein bedrag overgemaakt en het is afgeschreven van m'n bankrekening maar staat nog op processing op binance.

Zojuist opnieuw een klein bedrag overgemaakt en dit bedrag is wel instant beschikbaar op binance..

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Zul je veel actie gehad hebben de laatste 2 maanden O+

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
BAM! Let's go boys!!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Pagina: 1 ... 35 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!