☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het ging om deze actie: https://nexo.io/blog/earn...-interest-paid-in-bitcoinFijneKerst schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Extra Bonus??
wie wat waar?
Ik weet wel dat ze bezig zijn met het opzetten van hun eigen Exchange.
Wel zo handig.
we only make way for the man who boldly pushes past us
https://nieuws.btcdirect.eu/127-btc/

Hopen dat de 7MA resistance houd
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je lacht er (terecht) mee, maar volgens mij gebruiken ze het 7daagse gemiddelde tegenover de dagwaardes wel degelijk om de trend in te schatten.Gelukszoekr schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:34:
[Afbeelding]
Hopen dat de 7MA resistance houd
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik snap niet waarom mensen er zo mee pronken. Als ik rijk ben is het laatste wat ik wil dat mensen van mijn rijkdom af weten.HoppyF schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:34:
Je zou toch bijna denken (of hopen) dat het echt waar is....
Ik vind het wel lekker makkelijk gedacht dat de trend up is en dat dat in de toekomst ook wel zo zal blijven.Dark Matter schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:24:
Hier kun je de grafiek van het S2F model dagelijks volgen met de verwachte bitcoin modelprijs.
https://digitalik.net/btc/
[Afbeelding]
Uiteindelijk is het enige wat crypto nodig heeft dat de boel stabiel wordt zodat je er ook voorspelbare dingen mee kunt. De lol voor de goudzoekers -zoals ik- is er dan alleen heel snel vanaf. Zo lang de koers tijdens één gesprek nog +5% en -10% kan gaan, kun je er eigenlijk helemaal niets mee.
Het werkelijke nut van Bitcoin zelf is helemaal discutabel natuurlijk. Je bent nog sneller als je een postduif je geld laat bezorgen dan het over het netwerk van Bitcoin verstuurd, en die postduif is nog goedkoper ook. De eerste en enige nuttige toepassingen die ik tot dusver gezien heb zijn betaalmiddelen zoals Nano/Swipe of smart contracts zoals Ethereum, maar dat staat los van de waarde van hun muntjes.
[ Voor 19% gewijzigd door Ypuh op 13-01-2021 16:45 ]
[ Voor 16% gewijzigd door WiseGuy! op 13-01-2021 16:45 ]
Mijn bullshit detector gaat af. Hij heeft veel te weinig informatie gegeven in zijn Reddit post, en een screenshot is erg makkelijk te bewerken.HoppyF schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:34:
Je zou toch bijna denken (of hopen) dat het echt waar is....
Ook wel heel toevallig dat hij de wallet op zijn opa's PC tegenkomt net tijdens een ATH..

https://pundix.com/
Wat is BTCST?? VAn 8 naa 1000?DylanV1990 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:45:
Iemand vandaag nog wat BTCST voor 8 dollar gekocht op binance en verkocht op de top voor 1000 dollar enkele momenten later?
We hebben de hele dag al dit soort kleine piekjes en dalen, maar ze worden steeds kleiner.djatwork007 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:53:
Allez terug bijna 35, terug naar 40. Volgens mij is er iemand er een spelleke van aan het maken.
*mompelt iets over compressie*
Al sinds gister te wachten op die breakout of drop, dacht eindelijk dat het rond 02:00 zo ver was en een paar uur later weer dezelfde saaie zooi. Ik ben er wel klaar mee, doe eens wat!
Als dat ook betekend dat we nadat we er doorheen in een maand X2 gaan vindt ik het prima.WhySoSerious schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:00:
Die 35K is een beetje de oude 20K aan het worden...
Kijk uit wat je wenst.. straks komt er opeens een dropWhySoSerious schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:00:
Die 35K is een beetje de oude 20K aan het worden...
nieuw munt die je kon staken met bnb. mag nu verhandeld worden, die 1000 zegt niet zoveel, als iemand zijn 0,01 BTCST van de hand doet voor een 10tje dan krijg je dat.
En niet tijdens de vorige(n). Ook knap dat je tien jaar lang een gecrashte hd bewaard.De_Daltons schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:45:
[...]
Mijn bullshit detector gaat af. Hij heeft veel te weinig informatie gegeven in zijn Reddit post, en een screenshot is erg makkelijk te bewerken.
Ook wel heel toevallig dat hij de wallet op zijn opa's PC tegenkomt net tijdens een ATH..
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Klopt! Dan nog is de huidige +784% vandaag een mooie toename als je er vanaf het begin in zitPalindrome schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:09:
[...]
nieuw munt die je kon staken met bnb. mag nu verhandeld worden, die 1000 zegt niet zoveel, als iemand zijn 0,01 BTCST van de hand doet voor een 10tje dan krijg je dat.
Dus dat gaat vaker gebeuren?Palindrome schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:09:
[...]
Oh, das kut, ik ben in oktober begonnen bij Nexomjoaris schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:27:
[...]
Het ging om deze actie: https://nexo.io/blog/earn...-interest-paid-in-bitcoin
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Deze onzin zie je bij elke nieuwe listing en hoe meer lauchpadshit er omheen zit des te groter de uitschieter.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Decentralisatie is waar het om gaat. Een asset niet beheerd door een klein groepje zogenoemde 'experts' die mogen beslissen wat jouw vermogen waard is.Ypuh schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:41:
[...]
Ik vind het wel lekker makkelijk gedacht dat de trend up is en dat dat in de toekomst ook wel zo zal blijven.
Uiteindelijk is het enige wat crypto nodig heeft dat de boel stabiel wordt zodat je er ook voorspelbare dingen mee kunt. De lol voor de goudzoekers -zoals ik- is er dan alleen heel snel vanaf. Zo lang de koers tijdens één gesprek nog +5% en -10% kan gaan, kun je er eigenlijk helemaal niets mee.
Het werkelijke nut van Bitcoin zelf is helemaal discutabel natuurlijk. Je bent nog sneller als je een postduif je geld laat bezorgen dan het over het netwerk van Bitcoin verstuurd, en die postduif is nog goedkoper ook. De eerste en enige nuttige toepassingen die ik tot dusver gezien heb zijn betaalmiddelen zoals Nano/Swipe of smart contracts zoals Ethereum, maar dat staat los van de waarde van hun muntjes.
?sOid schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:19:
[...]
Wat me aan een (bijzonder flauw) grapje doet denken.
Wat krijg je als je Pino pijpt?
spoiler:Sesamzaad!
@jellybrah Makita en Bosch Blauw
Ik op 29 november ofzo. Balen allemaal, maar goed, misschien willen ze dit jaar eens iets leuks doen voor vaste klanten.FijneKerst schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:14:
[...]
Oh, das kut, ik ben in oktober begonnen bij Nexo
Ik bedoel zal die daardoor vaker op 1000 komen te staan?
Hij wenst dat zijne Ducati verkocht geraakt.De_Daltons schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:02:
[...]
Kijk uit wat je wenst.. straks komt er opeens een drop
denk het niet, is gewoon prijs discovery en er zullen dan vaak wat onrealistische uitschieters zijn.Spookie schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:19:
[...]
Ik bedoel zal die daardoor vaker op 1000 komen te staan?
Oh verkeerde getagd sorry. @Partypsych had het over boormachines.
Er is dus ook iemand die 1000 betaald heeft..Palindrome schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:22:
[...]
denk het niet, is gewoon prijs discovery en er zullen dan vaak wat onrealistische uitschieters zijn.
Zero.
hersenloos figuur die lagarde. Zeker als je bedenkt wat de ECB allemaal doet.......Gelukszoekr schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:21:
ECB's Lagarde calls for regulating Bitcoin's "funny business"
https://www.reuters.com/a...ny-business-idUSKBN29I1B1
“(Bitcoin) is a highly speculative asset, which has conducted some funny business and some interesting and totally reprehensible money laundering activity,”
Veel plezier ook met het globally reguleren van bitcoin

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ja misschien heeft ie wel 0,01 gekocht voor 10 dollar of 0,001 voor 1 dollar in totaal.... zonder volume zegt het niksPelox schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:23:
[...]
Er is dus ook iemand die 1000 betaald heeft..
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Het leuke is als je naar eerste minuut kijkt, deel het totaal in USDT door het volume in BTCST en je komt op een... ja ja.. 65 dollar wat ook ongeveer de prijs nu is.Palindrome schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:29:
[...]
ja misschien heeft ie wel 0,01 gekocht voor 10 dollar of 0,001 voor 1 dollar in totaal.... zonder volume zegt het niks
Die 1000 zal centen werk in de eerste paar seconden zijn geweest toen het orderboek nog aan het vullen was.
Gewoon wachten op volgende BTC run, die gaat eerst en daarna gaat al het spul met BTC in de naam er achteraan. Waarom? Omdat mensen vooral heel erg dom zijn.Spookie schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:44:
Dank voor de uitleg! Ik hoop dat die nog eens op de 75 $ komt dan ben ik blij.. perongelijk met BTC in gestapt! Oeps!
Lekker bezig idd maar voor de ATH moeten we nog een tijdje door hoorTwee Dee schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:31:
Polkadot is op eigen houtje lekker bezig... Zit bijna weer op ATH.
:fill(white):strip_exif()/f/image/OHvsnlfuAZ1W6pAWZNNx7veB.png?f=user_large)
En gedaan?elektriekert schreef op maandag 11 januari 2021 @ 16:08:
[...]
Ik ben hem nog steeds aan het overwegen Pelox
Zero.
De CEO belde, we mogen omhoog.QA123 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:58:
Kom je terug na een dagje werken, nog steeds geen duidelijke breakout een kant op.
[Afbeelding]
En KSM volgt op gepaste afstand ook lekker omhoogTwee Dee schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:31:
Polkadot is op eigen houtje lekker bezig... Zit bijna weer op ATH.
Ligt er aan of je dan verlies hebt of niet.-Colossalman- schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:37:
XRP verkopen of aanhouden? iemand een wilde gok?
Ik zat net te kijken om een flusje te kopen maar zie enkel rode palen dus wacht wel ff
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
4 cent verlies met de huidige koerst op een beste winst met YFI. coinbase stopt 19-01 geloof ik. als dan alles inklapt dan is het ook zonde. investeer ik liever in een andere coinDutchCrownNL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:40:
[...]
Ligt er aan of je dan verlies hebt of niet.
Ik zat net te kijken om een flusje te kopen maar zie enkel rode palen dus wacht wel ff
Als deze goed nieuws krijgen, is dat minstens maal 3DutchCrownNL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:40:
[...]
Ligt er aan of je dan verlies hebt of niet.
Ja een echte 50/50 inderdaad, ik laat ze voorlopig staan.djatwork007 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:43:
[...]
Als deze goed nieuws krijgen, is dat minstens maal 3
Nieuws zou toch niet lang meer op zich moeten laten wachten of zit ik er naast?djatwork007 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:43:
[...]
Als deze goed nieuws krijgen, is dat minstens maal 3
Heb ze gekocht op $ 1.72... 🥴 Ik hodl wel tot ze rekt of moon gaan.-Colossalman- schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:37:
Dacht toch nog een paar maanden.DutchCrownNL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:47:
[...]
Nieuws zou toch niet lang meer op zich moeten laten wachten of zit ik er naast?
Verwijderd
WoahWiseGuy! schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:48:
[...]
Heb ze gekocht op $ 1.72... 🥴 Ik hodl wel tot ze rekt of moon gaan.

Je kunt ook een OCO order instellen (Binance) met een sell op of boven je aankoopprijs en een stop loss iets lager dan de huidige koers. Dan laat je de koers voor je bepalen.-Colossalman- schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:37:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zijwaarts kan ook prima hoor, dat zou juist goed zijn. Nieuw support level rond 34500 zou top zijn.QA123 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:40:
Blijft wel in een hele nauwe range heen en weer pendelen nu, tussen 34500 en 35000, dus moeten zo een move maken.
WiseGuy! schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:48:
[...]
Heb ze gekocht op $ 1.72... 🥴 Ik hodl wel tot ze rekt of moon rekt gaan.
Moon denk in niet maar door dat nieuws zullen die even de 1 aantikken. Dan terug naar 0.2.WiseGuy! schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:48:
[...]
Heb ze gekocht op $ 1.72... 🥴 Ik hodl wel tot ze rekt of moon gaan.
Edit: Ah lijkt alleen de US versie van Binance te zijn..
keuzes keuzes..
[ Voor 25% gewijzigd door DutchCrownNL op 13-01-2021 19:10 ]
Verwijderd
Kijk naar die tweet van Musk, allemaal hersenloos volgen zonder enige vraag erbij te stellenCrypts schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:49:
[...]
Gewoon wachten op volgende BTC run, die gaat eerst en daarna gaat al het spul met BTC in de naam er achteraan. Waarom? Omdat mensen vooral heel erg dom zijn.

Ah, is dat vandaag? En Coinbase? Dan zouden die toch zwaar moeten crashen?DutchCrownNL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:09:
Ik laat XRP wel even liggen denk, vandaag zou de laatste dag zijn dat ze op Binance verhandelbaar zijn namelijk..
Edit: Ah lijkt alleen de US versie van Binance te zijn..
keuzes keuzes..
Het gaat door de dak heen of naar 6ct... We gaan het zien na 22 feb.
MarsRover
Bij 1 gaan ze ook de deur uit hoor, spul is allang afgeschreven dus staat me niet in de weg. 😌djatwork007 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:04:
[...]
Moon denk in niet maar door dat nieuws zullen die even de 1 aantikken. Dan terug naar 0.2.
Verwijderd
Ik ging nooit meer shitcoins (lees: niks buiten de top 3) nog aankopen
DOT begrijp ik al helemaal niet waarom die zo goed gaat.
Wat is er 22 feb?MrMoon schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:12:
Ook maar een flufje XRP gekocht naast BTC en ETH , ik vertrouw heel die zaak niet....
Het gaat door de dak heen of naar 6ct... We gaan het zien na 22 feb.
https://www.coindesk.com/...will-delist-xrp-on-jan-13djatwork007 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:12:
[...]
Ah, is dat vandaag? En Coinbase? Dan zouden die toch zwaar moeten crashen?
En voor Coinbase staat de datum op de 19e
https://www.coindesk.com/coinbase-suspends-xrp-trading
Zéér laag volume, daarom durf ik er niet in te FOMO'enLadonna schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:10:
Zolang btc niets doet, blijft link stijgen.
De CTO van Block.one, het bedrijf achter EOS, gaat een andere uitdaging aan. Op basis van de koersbeweging van vlak na die aankondiging denk ik niet dat men er zonder hem nog veel vertrouwen in heeft.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:15:
Iemand die EOS heeft? Ik hou deze al enkele weken in de gaten maar zit in twijfel.
Ik ging nooit meer shitcoins (lees: niks buiten de top 3) nog aankopen
Wat is de reden dat je EOS zou willen kopen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
We zouden een lijst moeten maken van de top 50 oid, de coin die het langst geleden flink is gestegen heeft het meest kans op de volgende pump?_Gast_ schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:23:
Elke dag is er weer een andere altcoin die het hardst groeit.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Neuh.. Retest 42kmouzetc schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:30:
MOOOHOOOOOON! en back?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ben even niet aan het volgen, vertel.marteltor schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:31:
Het startschot is gegeven
/f/image/RkamO3qsacXXBEr1HYlOESn0.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 0% gewijzigd door Taro op 13-01-2021 21:05 . Reden: MA25 waarde was niet correct ]
zelf als totale noob driehoekje tekenen en dat we niet naar beneden gingen
Nee maar je weet niet welke storm nog gaat komenPalindrome schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:38:
hehe al die doem scenarios hier de afgelopen 2 dagen, ik geloofde er nog niks van..
zelf als totale noob driehoekje tekenen en dat we niet naar beneden gingen
Verwijderd
Ik kom ook altijd achterdjatwork007 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:32:
[...]
Ben even niet aan het volgen, vertel.
natuurlijk maar hier in het topic werd door sommigen al verwacht dat we nu al richting 20k gingenknakworst schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:41:
[...]
Nee maar je weet niet welke storm nog gaat komen
Nu kijken hoe lang dat gaat duren met 36K.
*GehooptPalindrome schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:42:
[...]
natuurlijk maar hier in het topic werd door sommigen al verwacht dat we nu al richting 20k gingen
[ Voor 3% gewijzigd door brick5492 op 13-01-2021 19:44 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!