Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:03:
Ah Kraken toch ... je naam is zo goed gekozen 😂
[Afbeelding]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Haha, dan moet ie dat voor eind januari doen! Want er loopt nog een supportlijn van begin oktober. Daarnaast zou hij dan door flink wat MA-lijnen heen gaan, wat een bearmarket kan triggeren.... en daar zitten we ook niet op te wachten.Malarky schreef op maandag 11 januari 2021 @ 17:46:
[...]
Wat horizontal support rond de 30k ongetwijfeld, maar daarna toch echt na de long term support rond 23k

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Geef ze eens ongelijk. Zoek maar eens op de Bitcoin Production Cost indicator.knakworst schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:08:
De miners hebben het gedaan!
https://finance.yahoo.com...-inventory-092227718.html
Daarnaast heb je nog de hashrate mining indicators.
De bitcoin specifieke indicatoren op basis van het mechaniek achter BTC zijn vaak het beste.
Ik zou hem idd maar bijscholen op crypto gebied voordat ie REKT gaatImmutable schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:25:
[...]
Maar wat was je kennis, op basis van het verschil tussen de munten? Wist je toen al het verschil tussen Proof of Work en Proof of Stake. En wat premined coins zijn, ERC-20 tokens.. en nog meer waar hoge risico's aan verbonden zijn.
Mijn broertje was ook in XRP gestapt eerder, maar die dacht letterlijk dat elke munt gewoon hetzelfde is. En omdat XRP zo goedkoop was het ook wel even de prijs van BTC zou kunnen halen.![]()
Toen hem toch maar even uitgelegd.... hoe het zit.
Ik ga weer vikings bingen, ik zie 't wel over 5 jaar. Bye.
[ Voor 41% gewijzigd door Quartz123 op 11-01-2021 18:41 ]
Daar heb ik verkocht omdat we naar de 16k gaanLuca schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:34:
ETH is in ieder geval weer terug naar 1k. Heb je best leuk winst op kunnen maken als je op het laagste punt van de dip dat kocht. 10% in een uurtje.
Zero.
Zeker! Heel erg te spreken over hun aanpak en omgang van zakenKlaas25 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:21:
Zijn hier fans van Algorand??
Niet voor HODL-ers maar wel voor daytraders.
Toch ben ik wel nieuwsgierig naar de oorzaak van deze dip.
Meerdere dippen in feite over de dag gezien.
Feit is dat er over de laatste twee weken gezien, weinig aan de hand is.
We zitten nu op ongeveer het niveau van 5 januari dus een week geleden.
Uit diverse berichten blijkt dat veel grote industriële beleggers de laatste tijd zijn ingestapt.
Zij zullen ongetwijfeld vandaag niet verkocht hebben want dat zou wel erg dom zijn om met 20-25% opeens uit te stappen.
Wie hebben er dan wel verkocht?
Tegenover iedere verkoper staat immers een koper en geen bank.
Ik heb ergens wel eens grafieken gezien waaruit af te leiden valt waar de transacties naar toe zijn gegaan en of dit kleine of grote aantallen betrof.
Weet zo alleen niet meer waar ik dat gezien heb.
Kan jij mij in 2 zinnen vertellen waarom slechts 10% van hoeveelheid in circulatie is? Wel errug weinig..micmulder schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:49:
[...]
Zeker! Heel erg te spreken over hun aanpak en omgang van zaken
En doe je dan limit of stop limit but?Taro schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:17:
[...]
[...]
Nee, gelukkig heb ik het erg goed aangepakt. Geen verlies hier, alleen een heleboel uitgestelde winst:
[Afbeelding]
Op 33.340 alsnog uitgestapt en buy orders staan nu klaar in de 27.4-28.6k range. Als ik nu instap heb ik alweer mooi wat extra BTC en ik hoop dat dat dus nog wat meer wordt. Als de bullrun daarna doorzet heb ik het prima gedaan met de hoeveelheid BTC. Maar als dit het was, dan heb ik 3 dagen winst ingeleverd, wat alsnog te overzien is. De rode fiat candle van vanochtend deed wel zeer, vooral omdat ik gisteren zoals aangegeven ook wel met lagere regionen rekening hield. Ach, hoort erbij
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik zit hier vollop in de IDR te handelen vanuit BaliDe Rikster schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:17:
Gisteren was het grootste volume BTC/fiat nog voor Nigeria, staan nu tweede achter Indonesië. Neem die mailtjes over een erfenis van 200 miljoen van een Afrikaans stamhoofd toch maar wat serieuzer vanaf nu.
Groetjes uit Ubud, ben echt vrijwel de enige westerling hier (als de paar verdwaalde Russen niet mee telt). Het Zuiden nog wel een stuk meer Westerlingen.
Anyway, je hoeft nog maar heel weinig winst te maken als daytrader om hier in een 5 sterren resort te vertoeven, dat dan weer wel
Het hele verhaal en strategie staat hier:https://algorand.foundation/the-algo/algo-dynamicsKlaas25 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:55:
[...]
Kan jij mij in 2 zinnen vertellen waarom slechts 10% van hoeveelheid in circulatie is? Wel errug weinig..
Lees dit maar is rustig door, i.p.v dat ik het in 2 zinnen bekropt hier moet gaan uitleggen.
Traders die uitstappen waarbij de vraag op een bepaalde prijs lager wordt en de vraag pas weer toenoemt wanneer de prijs steeds lager wordt. Dan heb je nog traders en bots die de dip kopen en later na een bounce weer verkopen. Meer dan vraag en aanbod is het niet.HoppyF schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:53:
Interessante dag vandaag.
Uit diverse berichten blijkt dat veel grote industriële beleggers de laatste tijd zijn ingestapt.
Zij zullen ongetwijfeld vandaag niet verkocht hebben want dat zou wel erg dom zijn om met 20-25% opeens uit te stappen.
Ik heb ergens wel eens grafieken gezien waaruit af te leiden valt waar de transacties naar toe zijn gegaan en of dit kleine of grote aantallen betrof.
Je kunt overal volume zien, bijv bij coinmarketcap.HoppyF schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:53:
Hoewel btc vaak als uncorrelated wordt gezien, toch interessant om deze dip te zien terwijl beurzen ook dalen. Was in maart ook.
MinersHoppyF schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:53:
https://www.ft.com/conten...68-4ffc-853e-0de561b82c1eHoppyF schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:53:
Kunnen we ook ergens zien waar deze BTC dump ingevloeid is? Ben namelijk met het oog op vrijdag erg benieuwd of dit voornamelijk USDT is of toch fiat..marteltor schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:58:
[...]
Je kunt overal volume zien, bijv bij coinmarketcap.
Hoewel btc vaak als uncorrelated wordt gezien, toch interessant om deze dip te zien terwijl beurzen ook dalen. Was in maart ook.
- walvissen --> vaccin is er, geld is straks weer nodig voor bootfeestjes, alvast inslaanHoppyF schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:53:
- sardientjes --> winstnemingen, hoogtevrees
- miners --> het is koud en energie is duur
- traders --> de dollar was teveel gezakt, ff centje omhoog pumpen
Ik lul maar wat he.
Its crypto babe. Nog volatieler dan mijn lul op mn 18e.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Nu een tijdje sideways zou ik voor tekenen.
Jia Ruang, that you bro?Malarky schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:58:
[...]
Ik zit hier vollop in de IDR te handelen vanuit Bali![]()
Groetjes uit Ubud, ben echt vrijwel de enige westerling hier (als de paar verdwaalde Russen niet mee telt). Het Zuiden nog wel een stuk meer Westerlingen.
Anyway, je hoeft nog maar heel weinig winst te maken als daytrader om hier in een 5 sterren resort te vertoeven, dat dan weer wel
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Miners hebben verkocht en whales hebben gekocht. Zie filmpje van Crypto Love dat ik eerder vandaag postte.HoppyF schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:53:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Waarom niet voor HODLers?.HoppyF schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:53:
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Vind ik ook waarschijnlijker. Als de whales echt waren uitgestapt was het niet zo zoetjes aan gegaan. Dan ben je gewoon in een paar minuten 10k omlaag.MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:01:
[...]
Miners hebben verkocht en whales hebben gekocht. Zie filmpje van Crypto Love dat ik eerder vandaag postte.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zal het filmpje gaan opzoeken.MrWilliams schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:01:
[...]
Miners hebben verkocht en whales hebben gekocht. Zie filmpje van Crypto Love dat ik eerder vandaag postte.
Maar goed als whales goedkoop willen inkopen begrijp ik dit wel maar dan zijn ze vandaag ruim te laat want twee weken geleden hadden ze beter hun slag kunnen slaan.
Als het om miljoenen gaat maakt dit nogal een verschil.
Daarbij kun je wel goedkoop willen inkopen maar waarom zou een verkoper met verlies gaan verkopen?
Dat klinkt niet erg logisch.
Ik ga bv mijn BTC’s vandaag niet verkopen ongeacht of dit nu aan Henk en Ingrid is of een whale.
LOL nou als 262,344 BTC traders with long positions nog steeds geen stop loss orders gebruiken.. dan vraag je er ook wel om geliquideerd te worden...
Stikt er van de YahooBoys?Malarky schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:58:
[...]
Ik zit hier vollop in de IDR te handelen vanuit Bali![]()
Groetjes uit Ubud, ben echt vrijwel de enige westerling hier (als de paar verdwaalde Russen niet mee telt).
Aha!Sahara schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:15:
[...]
LOL nou als 262,344 BTC traders with long positions nog steeds geen stop loss orders gebruiken.. dan vraag je er ook wel om geliquideerd te worden...
Dus long futures contract zijn dus de oorzaak.
Interessant.
Tnx voor je reactie! Hier gekozen om stug te blijven zitten (just like I did in 2017Taro schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:17:
[...]
[...]
Nee, gelukkig heb ik het erg goed aangepakt. Geen verlies hier, alleen een heleboel uitgestelde winst:
[Afbeelding]
Op 33.340 alsnog uitgestapt en buy orders staan nu klaar in de 27.4-28.6k range. Als ik nu instap heb ik alweer mooi wat extra BTC en ik hoop dat dat dus nog wat meer wordt. Als de bullrun daarna doorzet heb ik het prima gedaan met de hoeveelheid BTC. Maar als dit het was, dan heb ik 3 dagen winst ingeleverd, wat alsnog te overzien is. De rode fiat candle van vanochtend deed wel zeer, vooral omdat ik gisteren zoals aangegeven ook wel met lagere regionen rekening hield. Ach, hoort erbij

weer in kan blijven zitten dan is het gauw vergeten en allemaal nog niet zo slecht.
Zoals hierboven al een aantal keer genoemd echter; is dit het nu ik vraag het me af. Heb ook nog een buy order op 28k hoog staan maar die zou dus ook weer uit ' eigen geld' komen en eerlijk gezegd vind ik het ook helemaal prima vanuit een risico oogpunt als mijn btc stack niet verder groeit. Er zijn echter prijzen, tja dan moet het maar
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
https://markets.businessi...-minerd-2021-1-1029955862HoppyF schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:15:
[...]
Zal het filmpje gaan opzoeken.
Maar goed als whales goedkoop willen inkopen begrijp ik dit wel maar dan zijn ze vandaag ruim te laat want twee weken geleden hadden ze beter hun slag kunnen slaan.
Als het om miljoenen gaat maakt dit nogal een verschil.
Daarbij kun je wel goedkoop willen inkopen maar waarom zou een verkoper met verlies gaan verkopen?
Dat klinkt niet erg logisch.
Ik ga bv mijn BTC’s vandaag niet verkopen ongeacht of dit nu aan Henk en Ingrid is of een whale.
Ze willen voor 550m aan bitcoin gaan kopen. 2 maanden geleden zou bitcoin volgens hun 400lk waard moeten zijn, en nu opeens niet eens 35k.
1+1=2
Waar kijk jij ?mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:21:
Volgende dip is ingezet. Eens zien hoe diep we kunnen gaan deze keer 🤪
Je kan beter hier kijkenmrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:24:
Coinmarketcap.
En als Kraken werkt op Kraken.
Coinmarketcap dus.
https://cryptowatch.net/
In z’n eigen handelshistorie. En nu hier paniekzaaien in de hoop dat de rest volgt. Been there. Done that (in 2013).
Beetje veel info voor mijn smartphone schermpje :-)Slux schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:25:
[...]
Je kan beter hier kijken
https://cryptowatch.net/
Niet alleen waarschijnlijk, het is ook bevestigd door een maar on- en off-chain stats (glassnode aantal 1000 BTC wallets gelijktijdig met de drop gestegen en BTC Miners position index => ATH)Stokstaart schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:14:
[...]
Vind ik ook waarschijnlijker. Als de whales echt waren uitgestapt was het niet zo zoetjes aan gegaan. Dan ben je gewoon in een paar minuten 10k omlaag.
Daarnaast zie je in de 1H grafieken positieve volumes tot 24miljoen.
Als het echt een sell-off was geweest, dan was er niet zoveel koopkracht geweest en waren we letterlijk als een baksteen door alle supports gezakt.
Conclusie: Miners zijn gestopt om de kopers via premium-kanalen te bedienen en zijn gaan cashen op de 'normale' manier tegen normale prijzen.
Entry prijs op m'n NEO ligt ondertussen op $23. Hopelijk zien we straks mooie moons overal. Slappe hap.
SXP begin ik wel een beetje op te geven. Die lijkt niet meer omhoog te kunnen. Maarja, hodl.
Voel zelf trouwens totaal niet te drang om er meer fiat in te steken. Die staan wel prima op de bankrekening.
hier danmrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:28:
[...]
Beetje veel info voor mijn smartphone schermpje :-)
https://multicharts.netli...urope/Paris,KRAKEN:XBTEUR
Nu? Op het moment dat hij naar 720 euro gaat zakken?Bever! schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:27:
Weer ingestapt op eth.
mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:30:
[...]
Nu? Op het moment dat hij naar 720 euro gaat zakken?

https://www.financemagnat...-of-recovery-are-showing/
Heb al gekeken op de website van Binance maar kon niet vinden.
Ik heb een betaling gedaan met mijn Binance kaart online op Thuisbezorgd.nl
Maar ik heb geen cacheback gekregen hoe werkt dit verder? is Thuisbezorgd.nl uitgesloten?
Heb er geen antwoord op, maar dit zit nog in de kinderschoenen en kan idd wat gedoe opleverenSpookie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:36:
Mijn vraag is een beetje ondergesneeuwd!
Maar ik heb geen cacheback gekregen hoe werkt dit verder? is Thuisbezorgd.nl uitgesloten?
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 11-01-2021 19:39 ]
Het is voorlopig gewoon heel simpel. Als Bitcoin herstelt, dan herstelt ETH ook.M-v-G schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:35:
ETH Price Slid Roughly 20% in 24 Hours, but Signs of Recovery Are Showing.![]()
https://www.financemagnat...-of-recovery-are-showing/
Ze zeggen dat je bij 29K juist even moet wachten op een verdere dalingdeppenboks schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:42:
Come on, er moet nog een ritje naar beneden komen, heb een hele leuke order klaarstaan op 29k.....
Kan een paar dagen duren, als er in je historie nu PAID staat en nog geen COMPLETED, dan komt het nog.Spookie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:36:
De tijd leert of het tij keert
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Limit buy order. Ben handmatig uitgestapt.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Taro, schatje!
Bedankt voor je tip om gisteravond laat nog ff in Neo te stappen.
Heb de complete drop gemist haha, Neo bleef steady! ;-)
Niet het treintje missen straks hé. Grayscale gooit er weer institutie money in soon. MOON KOMT. NEO 3.0 REVOLUTIE! MIS HET NIETdeppenboks schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:42:
Come on, er moet nog een ritje naar beneden komen, heb een hele leuke order klaarstaan op 29k.....

[ Voor 19% gewijzigd door Tominatie op 11-01-2021 19:46 ]
Jij weet ook niet wat je wilt.Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:45:
[...]
Niet het treintje missen straks hé. Grayscale gooit er weer institutie money in soon. MOON KOMT. NEO 3.0 REVOLUTIE! MIS HET NIET
Ene moment rekt en het andere moment moon.
Heb al mijn spaargeld in PRL en Ethereum Red gestopt, ben nu bezig met het verkopen van mijn nier.Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:45:
[...]
Niet het treintje missen straks hé. Grayscale gooit er weer institutie money in soon. MOON KOMT. NEO 3.0 REVOLUTIE! MIS HET NIET
[Afbeelding]
Het is niet altijd meteen zichtbaar, wanneer heb je de betaling gedaan?Spookie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:36:
Bij Binance staat dat elke aankoop met de kaart cashback geeft, dus als de betaling is gelukt dan word t verwerkt.
https://www.binance.com/n...5bcf4431aa32623ae0a49d4f2
Het lijkt mij overduidelijk wat ik wil gezien mijn enorme NEO bag.Aarebe1 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:46:
[...]
Jij weet ook niet wat je wilt.
Ene moment rekt en het andere moment moon.
Ik wil keiharde moongains en dan dumpen op Henk.
Wat ik wil is iets anders dan m'n verwachting.
Mijn verwachting zegt dat we nog veel harder gaan dalen komende tijd.
[ Voor 5% gewijzigd door Tominatie op 11-01-2021 19:49 ]
Waarom zou je dit doendeppenboks schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:47:
[...]
Heb al mijn spaargeld in PRL en Ethereum Red gestopt, ben nu bezig met het verkopen van mijn nier.

Meestal wel ja..._Gast_ schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:41:
[...]
Het is voorlopig gewoon heel simpel. Als Bitcoin herstelt, dan herstelt ETH ook.
Aarebe1 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:45:
[...]
Taro, schatje!

Zero.
Nog ingestapt kerel? ;-)
Heb ook zitten nadenken over de naam maar ik kom niet verder dan Neo = Nico ?
Inderdaad, die staat nu even hoog als gisteren op hetzelfde tijdstipAarebe1 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:45:

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dat is nog wel een stukje dalen.....deppenboks schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:42:
Klopt, ze namen even de rol van stable in lijkt welTomTorquay schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:50:
[...]
Inderdaad, die staat nu even hoog als gisteren op hetzelfde tijdstip
Mwa, de buy orders staan dun tot 30k... Kan snel gaan.BMJ1971 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:51:
Dat is nog wel een stukje dalen.....
Zoals nu? :v
Thanks! Ik had zelf het idee eruit te gaan, ik vertrouw het eigenlijk niet en heb het gevoel dat we eerder nog gaan dalen. Het werd mij hier door 4, 5 man afgeraden dus plan ingetrokken. Tot ik Keizer Cryptotrade Taro z'n post zag
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Dat denk ik ook. Dit begint op een bearish retest te lijken op het moment.knakworst schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:57:
We zijn nog niet klaar met dalen volgens mij.
Ik denk zelf dat we niet onder de 29k gaan zitten.
Het lijkt er inderdaad op dat we weer worden afgewezen op de 1h MA7 / 5m MA99knakworst schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:57:
We zijn nog niet klaar met dalen volgens mij.
is er dan iemand die alle crypto verkoopt? dat zou toch nooit een zo'n gelijke grafiek moeten geven?
De waarde van die andere gaat meestal in btc. En als je dan op een site kijkt die het laat zien in dollars gaat dat nummertje dus ook omlaag ofzo zou ik denken?-Colossalman- schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:00:
wat ik nog niet snap is dat als BTC down gaat meteen alles down gaat. de grafieken gaan ongeveer gelijk.
is er dan iemand die alle crypto verkoopt? dat zou toch nooit een zo'n gelijke grafiek moeten geven?
Dit is vooral wishfull thinking. Je kan altijd zo'n head and shoulder tekenen als de rechterschouder zelfs nog maar moet beginnen...mouzetc schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:04:
Ik zie hem al aankomen (nee, die ene Duiter kwam hier mee). 3 dagen stijgen nu! Excuse my noobish skills.
[Afbeelding]
Ja joh, was Crypto weer met een van zn 200 voorspellingen.TomTorquay schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:06:
[...]
Dit is vooral wishfull thinking. Je kan altijd zo'n head and shoulder tekenen als de rechterschouder zelfs nog maar moet beginnen...
Signature
Zijn er wel meer die me zo noemen..hehe

Maar gaat geen belletje rinkelen bij mij
BTC is de goudstandaard van de crypto. Het water van de zee. Als de zeespiegel zakt gaan alle schepen mee naar beneden.-Colossalman- schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:00:
wat ik nog niet snap is dat als BTC down gaat meteen alles down gaat. de grafieken gaan ongeveer gelijk.
Ah op die manier niet interessant, nee iddHoppyF schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:15:
[...]
Hodlers kijken niet naar de waan van de dag.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
:strip_exif()/f/image/JfnKEQo5zUCM6OrvNdqYglpQ.jpg?f=fotoalbum_medium)
Van boven naar onder:
- Bij serveren nog rucola en smokey bbq saus, verse zelfgemaakte tomatensalsa als garnering tijdens het happen
- Biologische Tomaatjes
- Biologische kalfsvleesburger medium gebakken
- Cheddar
- Jalapenos
- Biologische kalfsvleesburger medium gebakken
- Cheddar
- Gebakken uitjes
- Biologische gebakken champignons
- Dit alles op een afgebakken lekker zacht biologisch hamburgerbolletje
[ Voor 4% gewijzigd door JT op 11-01-2021 20:24 ]
Ecodan warmtepomp
ieder Bitcoin adres moet je verifiëren. Met dank aan de debiele regels van De Nederlandsche Bank.Heisenbug schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:58:
Moet je bij Bitonic tegenwoordig voor iedere aankoop je wallet adres laten verifiëren of is dat eenmalig?
Bitvavo heeft deze eis overigens niet.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!