Hey, NEO blijft het goed doen!
Morgen staat die gewoon op $30 luitjes. Een perfecte hedge tegen rektheid.
Kopen die hap!
Kopen die hap!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:17:
[...]
Boys,
[Afbeelding]
Ik heet jullie welkom op m'n prachtige NEO boot met als eindbestemming gains.
Iedereen die nog mee wil op m'n schip heeft tot morgen de tijd om NEO te kopen.
NEO staken en GAS geven mothafuckas. $50 soon.
Dont miss out. 3.0. Revolutie. Blokkenketting. Moon.
haha geniaal jaap
Verwijderd
Ik heb ook een buy gezet op NEO, aangezien het er naar uitziet dat mij Bitcoin morgen toch in de goot ligt tussen de Venezolaanse Bolivars.Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:31:
[...]
haha geniaal jaap![]()
![]()
Als jij dit soort memes blijft maken staan we oprecht in no time op $50.
Niet verkocht net onder de 27 dus ?Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:30:
Hey, NEO blijft het goed doen!
Kopen die hap!
Hoop dat ie 'm hit, alles is mogelijk als Bitcoin idd weer naar de tering gaat.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:34:
[...]
Ik heb ook een buy gezet op NEO, aangezien het er naar uitziet dat mij Bitcoin morgen toch in de goot ligt tussen de Venezolaanse Bolivars.
Maar wel heel laag, want bangepoepert.
Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:38:
[...]
Nee nee. Maximale hold modus nu. Erop of eronder.
Ben compleet overtuigd door de technologie nu. 3.0 klinkt echt fucking ziek.
ETH is nog maar bezig met een 2.0 versie en is $1240 ofzo waard. Neo is al een leveltje verder aan het gaan.
Ik lul ook zomaar wat
DONTmrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:52:
Ik zou een poging willen doen om enkele ETH te kopen rond de 940 euro en ze dan weer verkopen rond de 1000. Weer een korte nacht ...
Dacht vanavond vroeg op bed te gaan, nog even wat ETH kopen op 999 om daarna voor 1.001 weer te verkopen.mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:52:
Ik zou een poging willen doen om enkele ETH te kopen rond de 940 euro en ze dan weer verkopen rond de 1000. Weer een korte nacht ...
[ Voor 16% gewijzigd door Martine op 11-01-2021 01:57 ]
Als BTC het hier weet te houden denk ik dat je een prima entry hebt.Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:57:
[Afbeelding]
Aan mij ligt het in iedergeval niet. Grappig dat ik zeg dont catch falling knifes om dan precies hetzelfde te doen.
Echt een wappie ben ik.
@A87 en ik zijn de grootste wappies van dit forum denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 11-01-2021 02:01 ]
We zitten op support. Net zoals bij de run omlaag op de 4e van deze maand.Animal schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:01:
Ik twijfel om even uit te stappen (50/50 btc /eth) maar daar word ik altijd voor gestraft.
Dank voor je antwoord. Ik ben helemaal mee.PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:03:
[...]
We zitten op support. Net zoals bij de run omlaag op de 4e van deze maand.
Gaat de support het houden ? Geen idee, maar ik zou het afwachten. Nooit support verkopen en nooit resistance kopen tenzij het breekt.
Aan 2 euro winst per stuk geraak je toch niet uit de kosten qua fees? Of verkoop jij ze per 100 stuks :-)Martine schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:56:
[...]
Dacht vanavond vroeg op bed te gaan, nog even wat ETH kopen op 999 om daarna voor 1.001 weer te verkopen.
Hoop als dat kreng van een ETH een beetje stijgt, al zal het maar 20% zijn. Dan ben ik uiterst tevreden, laat die Neo 3.0 dan maar waaien
Support kreeg vanmiddag al een aardige optater naar 34,8 voor heel even.PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:03:
[...]
We zitten op support. Net zoals bij de run omlaag op de 4e van deze maand.
Gaat de support het houden ? Geen idee, maar ik zou het afwachten. Nooit support verkopen en nooit resistance kopen tenzij het breekt.
Lang niet, dat is mijlen ver weg! Het moet wel $ 100 stijgen om uit de fee te raken.mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:05:
[...]
Aan 2 euro winst per stuk geraak je toch niet uit de kosten qua fees? Of verkoop jij ze per 100 stuks :-)
[ Voor 4% gewijzigd door Martine op 11-01-2021 02:07 ]
Je hoeft echt niet te doen wat ik zeg hoor. Ik kijk puur even naar de basis van traden. Resistance kopen moet je nooit doen tenzij het breekt en support wordt. Support moet je nooit verkopen als het houdt. Te veel mensen verkopen de bodem omdat het zakt en te veel mensen kopen de top omdat het groen is. Dat betekend niet dat zowel support als resistance niet kan breken met een 10% run in iedere richting tot gevolg. Een stop loss is ook echt geen gek idee hier, maar support verkopen terwijl de boel daar bouced, da's een veel gemaakte fout, da's alles wat ik zegAnimal schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:05:
[...]
Dank voor je antwoord. Ik ben helemaal mee.
Ik ben het met je eens. Dat is eigenlijk wat ik bedoeldePilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:09:
[...]
Je hoeft echt niet te doen wat ik zeg hoor. Ik kijk puur even naar de basis van traden. Resistance kopen moet je nooit doen tenzij het breekt en support wordt. Support moet je nooit verkopen als het houdt. Te veel mensen verkopen de bodem omdat het zakt en te veel mensen kopen de top omdat het groen is. Dat betekend niet dat zowel support als resistance niet kan breken met een 10% run in iedere richting tot gevolg. Een stop loss is ook echt geen gek idee hier, maar support verkopen terwijl de boel daar bouced, da's een veel gemaakte fout, da's alles wat ik zeg
Helemaal mooiAnimal schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:09:
[...]
Ik ben het met je eens. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde
Precies ja. Deze "support" wordt gewoon vermoeid en daarna krijg je rektheid. Zo gaat het altijd. Voor nu houdt 'ie nog.gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:06:
[...]
Support kreeg vanmiddag al een aardige optater naar 34,8 voor heel even.
Ik ben heel benieuwd.
Ook of ie m nogmaals raakt en weer opkrabbelt.
Hierop inhakend, hoe trade je goed stel de betreffende uitbraak raakt de stoploss terwijl het een fake out is? Hoever ga je er onder zitten?PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:09:
[...]
Je hoeft echt niet te doen wat ik zeg hoor. Ik kijk puur even naar de basis van traden. Resistance kopen moet je nooit doen tenzij het breekt en support wordt. Support moet je nooit verkopen als het houdt. Te veel mensen verkopen de bodem omdat het zakt en te veel mensen kopen de top omdat het groen is. Dat betekend niet dat zowel support als resistance niet kan breken met een 10% run in iedere richting tot gevolg. Een stop loss is ook echt geen gek idee hier, maar support verkopen terwijl de boel daar bouced, da's een veel gemaakte fout, da's alles wat ik zeg
Elk berichtje voorzien van:PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:11:
[...]
Helemaal mooi
Ik geef even wat meer info omdat ik niet de persoon wil zijn waardoor mensen geld verliezen. Ik weet ook echt niet hoe de komende weken er uit gaan zien, maar een bounce op support zie ik wel, hoewel dat ook over 10 minuten anders kan zijn.
Verwijderd
Haha ik ken het. Die van mij zegt nu dat ik een vork in het stopcontact moet steken.mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:13:
Een stemmetje in mijn oor zegt: Haal die euro’s nu gewoon terug van die exchange naar je bankrekening. Wacht enkele weken en geniet gewoon van de comments. 👨🏫
En dat ander stemmetje: Hey we zijn nu toch in het pretpark! Welke rollercoaster gaan we eens proberen 🥳
De mensen die achteraf zeuren omdat ze naar aanleiding van berichten op het forum een trade beslissing hebben gemaakt zijn echt de grootste kneuzen ooit. Die krijgen van mij dan ook een dikke vinger.gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:12:
[...]
Elk berichtje voorzien van:
* geen trading advies * schijnt te helpen heb ik hier gehoord
Voordat je dat doet; Duw eerst even een Mentos in je neus, dan ruikt alles lekker fris!Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:14:
[...]
Haha ik ken het. Die van mij zegt nu dat ik een vork in het stopcontact moet steken.
Wekker zetten over 2 uurtjes om even te piepen.Imgnrydrmr schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:14:
De volgende support zit rond de 32.000 als ik het goed heb? Da's alweer een eindje naar beneden...
Ik zit ook in het 'moet naar bed' bootje, maar 'k vind het moeilijk beslissen wat nu te doen.
Waar een stop loss te plaatsen is heel lastig, maar vooral ook zeer afhankelijk van hoe je trade. Een stop loss op lange termijn terwijl je trade loopt op BTC vanaf de 15k is compleet anders dan een korte trade waar je BTC op 35k hebt gekocht. Simpele horizontale weerstand met net iets minder kan een punt zijn. Een lower high op langere termijn kan een punt zijn. Een MA kan een punt zijn en ga zo maar door. Persoonlijk kijk ik per dag of eerder per nacht naar een mogelijke stop loss, maar het is echt heel erg lastig omdat de langere termijn eigenlijk niet te voorspellen is. Ik trade meestal op de komende 20 minuten, dat kan ik vaak genoeg redelijk voorspellen, maar de komende 12 uur of nog langer, ik heb echt geen idee.marcel87 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:12:
[...]
Hierop inhakend, hoe trade je goed stel de betreffende uitbraak raakt de stoploss terwijl het een fake out is? Hoever ga je er onder zitten?
Zo werkt mijn aangetaste slaapcyclus niet.Martine schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:17:
@mrb85 Zet de wekker dan over 1 uur en 30 minuten, dat is een slaap cyclus van een mensch. Is beter voor lichaam en geest ipv twee uren.
Respect dat je zo instant in slaap tyft. Ik lig minstens nog een half uur wakker, nu helemaal door deze onzekere crypto rollercoaster dagen.Martine schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:17:
@mrb85 Zet de wekker dan over 1 uur en 30 minuten, dat is een slaap cyclus van een mensch. Is beter voor lichaam en geest ipv twee uren.
Ik had altijd last om in slaap te geraken als ik net enkele uren op pc/gsm had zitten kijken. Heb een maandje geleden een ‘computerbril’ gekocht zodat het witblauwe licht mijn slaaphormonen minder verstoort. Het helpt echt wel als je ‘s avonds vaak op een scherm zit te staren. 👍Jeaust schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:21:
[...]
Respect dat je zo instant in slaap tyft. Ik lig minstens nog een half uur wakker, nu helemaal door deze onzekere crypto rollercoaster dagen.
Wat is 3.0 eigenlijk ?Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:26:
wanneer is 3.0 eigenlijk?
Potver wat n trendy ding, werkt het beter dan een nachtfilter op je scherm a la F.lux? Heb er wel van gehoord, maar betwijfel altijd het nut ivm alternatieven.mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:25:
[...]
Ik had altijd last om in slaap te geraken als ik net enkele uren op pc/gsm had zitten kijken. Heb een maandje geleden een ‘computerbril’ gekocht zodat het witblauwe licht mijn slaaphormonen minder verstoort. Het helpt echt wel als je ‘s avonds vaak op een scherm zit te staren. 👍
En ik zie er nu ook slimmer uit, zoals een echte trader.
https://www.bol.com/nl/p/...Sg.1_23.28.ProductPageUrl
Kan toch ook gewoon door zoiets als nachtlamp in windows?mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:25:
[...]
Ik had altijd last om in slaap te geraken als ik net enkele uren op pc/gsm had zitten kijken. Heb een maandje geleden een ‘computerbril’ gekocht zodat het witblauwe licht mijn slaaphormonen minder verstoort. Het helpt echt wel als je ‘s avonds vaak op een scherm zit te staren. 👍
Verwijderd
Komt goed. Morgen komt papa Grayscale vast weer langs met een gigantische aanhang wagen vol dollars om leeg te kiepen in Bitcoin.Jeaust schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:21:
[...]
Respect dat je zo instant in slaap tyft. Ik lig minstens nog een half uur wakker, nu helemaal door deze onzekere crypto rollercoaster dagen.
Yes, hier ook de DuraVision® BlueProtect van ZEISS glazen in mijn bril, echt een aanrader voor brildragers en brildragende traders die (noodzakelijk) op sterkte werken!mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:25:
[...]
Zorg je er dan ook voor dat ik die van 9:55 uit kan zetten, 5 minuten voordat ik op zoom moet zitten met m'n brakke kop? Zou fijn zijn.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:29:
[...]
Komt goed. Morgen komt papa Grayscale vast weer langs met een gigantische aanhang wagen vol dollars om leeg te kiepen in Bitcoin.
En als de koers toch dreigt te zakken vannacht, dan gooi ik m'n spaarrekening er wel in zodat jullie met groene candles wakker worden. Ik heb nachtdienst dus hou het goed in de gaten.
Ik zeg: doe maar lekker uit die alarmen en vertrouw op ome Japie.*
*dit is geen financieel advies
‘S avonds wordt er een beetje vanalles gebruikt: Laptop, pc, Smartphone, tablet, tv ... met die bril op ben je heel de avond safe.gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:29:
[...]
Kan toch ook gewoon door zoiets als nachtlamp in windows?
Verwijderd
Gewoon 3 bakken koffie en 2 halve liters redbull morgen vroeg, dan ben je er zo weer.Jeaust schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:34:
[...]
Zorg je er dan ook voor dat ik die van 9:55 uit kan zetten, 5 minuten voordat ik op zoom moet zitten met m'n brakke kop? Zou fijn zijn.
Een token swap ofzoiets dus. Daar gaat elke investeerder kei goed op meestal. Moon material.Neo 3.0 komt eraan. Het wordt een geheel nieuw netwerk, met een nieuwe blockchain en een nieuwe cryptocurrency. Je ‘oude’ NEO kun je straks inruilen voor een nieuwe cryptomunt op het nieuwe netwerk.
Dit is dus verdomme niet zomaar een upgrade. Moon material.Dit is niet zomaar een upgrade van een blockchain. Er wordt een geheel nieuw netwerk gebouwd. Volgens de mede-oprichter van het platform, Erik Zhang, is deze stap noodzakelijk omdat de gewenste updates niet mogelijk zijn op het ‘oude’ netwerk van Neo.
Alle data wordt meeverhuisd naar Neo 3.0. De geschiedenis van alle transacties blijven dus wel relevant, ze moeten alleen eventjes worden overgezet. Ontwikkelaars kunnen gewoon door blijven bouwen, normaal gesproken blijven alle nu gebouwde decentrale applicaties (dApps) gewoon werken na de overstap.
Delegated Byzantine Fault Tolerance (dBFT). Hippe termen. MOON MATERIAL!Met Neo 3.0 wordt een nieuw consensus mechanisme geïntroduceerd: Delegated Byzantine Fault Tolerance (dBFT). In het kort betekent dat het volgende: er worden democratisch nodes gekozen die blocks valideren.
Verwijderd
- 3.0Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:40:
Wat betreft NEO 3.0
[...]
Een token swap ofzoiets dus. Daar gaat elke investeerder kei goed op meestal. Moon material.
[...]
Dit is dus verdomme niet zomaar een upgrade. Moon material.
[...]
Delegated Byzantine Fault Tolerance (dBFT). Hippe termen. MOON MATERIAL!
Democratisch gekozen nodes bij een CHINEES project. WTF! MOON MATERIAL!
All in beste mensen.
ALL IN!
Dan zal het niet lang duren voordat we rekt gaan. De Europeanen zijn geen echte strijders.gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:46:
$37,2 support komt voornamelijk van €30k support op dit moment mijn inziens.
ik denk voornamelijk dat ze liggen te slapenTominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:47:
[...]
Dan zal het niet lang duren voordat we rekt gaan. De Europeanen zijn geen echte strijders.
Daarom dus. Echte strijders slapen niet.gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:48:
[...]
ik denk voornamelijk dat ze liggen te slapen
Klopt!Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:50:
[...]
Daarom dus. Echte strijders slapen niet.![]()
Ok ik loop echt slap te lullen.
Tijd om naar bed te gaan. Nee fuck ik vind het veel te leuk.
Weetje wat het is boys. Ik vind rekt gaan altijd wel wat hebben, vooral als je het live meemaakt.
Rekt gaan zo af en toe is helemaal niet verkeerd.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Welkom bij de club van bagholders.ScuL schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:52:
Deze laatste koersen zijn niet leuk voor mijn PF maar ik zou het achterlijk vinden om nu met verlies te verkopen. Blijf gewoon lekker zitten
Gezegt door de persoon die in 2017 XRP kocht voor 2 dollar per stuk en uiteindelijk naar -90% zou gaan.ScuL schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:52:
Deze laatste koersen zijn niet leuk voor mijn PF maar ik zou het achterlijk vinden om nu met verlies te verkopen. Blijf gewoon lekker zitten
Verwijderd
Over anderhalf uurtje zijn ze allemaal weer wakker met hun crypto alarmen.gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:48:
[...]
ik denk voornamelijk dat ze liggen te slapen
Ik ruik rektheid in de lucht.gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 03:08:
Oeh, wat een gevecht nu
Hé...ik kijk ook maar in mijn kristallen bol. voor t zelfde geld overmogen €43kMartine schreef op maandag 11 januari 2021 @ 03:43:
Dan zou er straks nog een pumpje komen, maar daar gok ik niet op![]()
![]()
Heb ik hier dan zo lang op gewacht? Is of was dit dan den bullrun. Huh?!De film is kwalijk begonnen en nu al ten einde?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
$32-33K lijkt mij. Maar verwacht eerder een $30K, 28K of 25K.gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 04:12:
Hop... sub 36k
waar lag de volgende support? was dat 32k $?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nou, 25-30% correctie zag ik wel aankomen.WhySoSerious schreef op maandag 11 januari 2021 @ 04:18:
Ok tot over 3 jaar weer mensen.
Nee man.gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 04:29:
Sub $35k incoming
32k - 34k - 30k denk ik eerder.Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 04:30:
[...]
Nee man.
Straks in 1 keer onder de $30K.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
_Gast_ schreef op maandag 11 januari 2021 @ 04:34:
zakt behoorlijk hard nu
Ja, maar waar? Misschien was dat wekker zetten toch niet zo'n goed idee, m'n hersenen willen niet mee...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq