[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 163 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.250 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hey, NEO blijft het goed doen!
Morgen staat die gewoon op $30 luitjes. Een perfecte hedge tegen rektheid.

Kopen die hap!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:17:
[...]

Boys,
[Afbeelding]

Ik heet jullie welkom op m'n prachtige NEO boot met als eindbestemming gains.
Iedereen die nog mee wil op m'n schip heeft tot morgen de tijd om NEO te kopen.

NEO staken en GAS geven mothafuckas. $50 soon.

Dont miss out. 3.0. Revolutie. Blokkenketting. Moon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/00FmeU2ZhROnyyCd_xScoVsjKDk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2bkyMyTjRqINRDK2NG2GyFAA.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
haha geniaal jaap _O- _O-
Als jij dit soort memes blijft maken staan we oprecht in no time op $50. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:31:
[...]

haha geniaal jaap _O- _O-
Als jij dit soort memes blijft maken staan we oprecht in no time op $50. _/-\o_
Ik heb ook een buy gezet op NEO, aangezien het er naar uitziet dat mij Bitcoin morgen toch in de goot ligt tussen de Venezolaanse Bolivars.

Maar wel heel laag, want bangepoepert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:30:
Hey, NEO blijft het goed doen!
Morgen staat die gewoon op $30 luitjes. Een perfecte hedge tegen rektheid.

Kopen die hap!
Niet verkocht net onder de 27 dus ?

NEO zit nu op weekly resistance. Als die klote BTC zich even weet te gedragen dan wordt het misschien nog wat met NEO de komende dagen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:34:
[...]

Ik heb ook een buy gezet op NEO, aangezien het er naar uitziet dat mij Bitcoin morgen toch in de goot ligt tussen de Venezolaanse Bolivars.

Maar wel heel laag, want bangepoepert.
Hoop dat ie 'm hit, alles is mogelijk als Bitcoin idd weer naar de tering gaat.
Iets holden als Jaapie het ook hold vind ik toch altijd erg fijn. Weet ik iig dat ik niet de enige ben die rekt gaat. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:36:
[...]

Niet verkocht net onder de 27 dus ?
Nee nee. Maximale hold modus nu. Erop of eronder.
Ben compleet overtuigd door de technologie nu. 3.0 klinkt echt fucking ziek.

ETH is nog maar bezig met een 2.0 versie en is $1240 ofzo waard. Neo is al een leveltje verder aan het gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Hmmm, dikke twijfel hier. Hand boven de sell knop.
Alle winst van deze week staat te verdampen.

Gaan we echt weer stuk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik voel echt aan alles en ik ben een veteraan boys. Dat we zometeen dit gaan krijgen:
Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/kPxPY02zEIuGs/giphy.gif

We flikkeren straks weer in het riool. Gelukkig heb ik nog wat USDT achter de hand voor extra NEO. :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:25
Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:38:
[...]

Nee nee. Maximale hold modus nu. Erop of eronder.
Ben compleet overtuigd door de technologie nu. 3.0 klinkt echt fucking ziek.

ETH is nog maar bezig met een 2.0 versie en is $1240 ofzo waard. Neo is al een leveltje verder aan het gaan. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xGTur-d6ztvUU93NrF4Ldrgva64=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jp4JlUOqVlq7X0sTvd4ekphe.jpg?f=user_large

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dit is wel even een hardere rejection op die 2 uur 7MA dan de vorige keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
Ik zou een poging willen doen om enkele ETH te kopen rond de 940 euro en ze dan weer verkopen rond de 1000. Weer een korte nacht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:52:
Ik zou een poging willen doen om enkele ETH te kopen rond de 940 euro en ze dan weer verkopen rond de 1000. Weer een korte nacht ...
DONT
CATCH
FALLING
KNIFES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
We moeten terug boven de daily 7MA komen die sinds de 20k support is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrb85
NEED

TO

BUY

FOMO 3.0

HASHTAG 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:52:
Dacht vanavond vroeg op bed te gaan, nog even wat ETH kopen op 999 om daarna voor 1.001 weer te verkopen. 8)7

Hoop als dat kreng van een ETH een beetje stijgt, al zal het maar 20% zijn. Dan ben ik uiterst tevreden, laat die Neo 3.0 dan maar waaien :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Martine op 11-01-2021 01:57 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MrPtww7.png

Aan mij ligt het in iedergeval niet. Grappig dat ik zeg dont catch falling knifes om dan precies hetzelfde te doen.
Echt een wappie ben ik.

@A87 en ik zijn de grootste wappies van dit forum denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gijsvogel
Nou, later....
Ik ben er uit, jammer dan maar even van een leuk weekje.
Heb hetzelfde gevoel als @Tominatie
Ik zie dikke mistbanken in het weerbericht voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:57:
[Afbeelding]

Aan mij ligt het in iedergeval niet. Grappig dat ik zeg dont catch falling knifes om dan precies hetzelfde te doen.
Echt een wappie ben ik.

@A87 en ik zijn de grootste wappies van dit forum denk ik.
Als BTC het hier weet te houden denk ik dat je een prima entry hebt.

Edit: Indien niet, REKT.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 11-01-2021 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 10:48
Ik twijfel om even uit te stappen (50/50 btc /eth) maar daar word ik altijd voor gestraft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Animal schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:01:
Ik twijfel om even uit te stappen (50/50 btc /eth) maar daar word ik altijd voor gestraft.
We zitten op support. Net zoals bij de run omlaag op de 4e van deze maand.

Gaat de support het houden ? Geen idee, maar ik zou het afwachten. Nooit support verkopen en nooit resistance kopen tenzij het breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:03:
[...]

Gaat de support het houden ? Geen idee, maar ik zou het afwachten. Nooit support verkopen en nooit resistance kopen tenzij het breekt.
Dank voor je antwoord. Ik ben helemaal mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
HODL Zitten blijven waar je in zit. Dat is altijd beter in een bullmarkt dan in een bearmarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wel weer een mooie bounce vanaf de 36K zone. Als NEO nou nog ff een exit pumpje doet kan ik direct ff 50% uitcashen voor een lagere buy.

Ik verwacht echt dat BTC nog wel lager gaat. Het ziet er imo echt slecht uit. Op hoop van zege. Eigenlijk moet ik echt gaan slapen maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
Martine schreef op maandag 11 januari 2021 @ 01:56:
[...]

Dacht vanavond vroeg op bed te gaan, nog even wat ETH kopen op 999 om daarna voor 1.001 weer te verkopen. 8)7

Hoop als dat kreng van een ETH een beetje stijgt, al zal het maar 20% zijn. Dan ben ik uiterst tevreden, laat die Neo 3.0 dan maar waaien :Y)
Aan 2 euro winst per stuk geraak je toch niet uit de kosten qua fees? Of verkoop jij ze per 100 stuks :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gijsvogel
PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:03:
[...]

Support kreeg vanmiddag al een aardige optater naar 34,8 voor heel even.
Ik ben heel benieuwd.
Ook of ie m nogmaals raakt en weer opkrabbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Niet online
mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:05:
[...]

Aan 2 euro winst per stuk geraak je toch niet uit de kosten qua fees? Of verkoop jij ze per 100 stuks :-)
Lang niet, dat is mijlen ver weg! Het moet wel $ 100 stijgen om uit de fee te raken. :F
Als ik nou eens mijn eigen exchange begin, kan ik lekker handelen zonder fee :)

[ Voor 4% gewijzigd door Martine op 11-01-2021 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Animal schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:05:
[...]

Dank voor je antwoord. Ik ben helemaal mee.
Je hoeft echt niet te doen wat ik zeg hoor. Ik kijk puur even naar de basis van traden. Resistance kopen moet je nooit doen tenzij het breekt en support wordt. Support moet je nooit verkopen als het houdt. Te veel mensen verkopen de bodem omdat het zakt en te veel mensen kopen de top omdat het groen is. Dat betekend niet dat zowel support als resistance niet kan breken met een 10% run in iedere richting tot gevolg. Een stop loss is ook echt geen gek idee hier, maar support verkopen terwijl de boel daar bouced, da's een veel gemaakte fout, da's alles wat ik zeg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Animal
PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:09:
[...]

Je hoeft echt niet te doen wat ik zeg hoor. Ik kijk puur even naar de basis van traden. Resistance kopen moet je nooit doen tenzij het breekt en support wordt. Support moet je nooit verkopen als het houdt. Te veel mensen verkopen de bodem omdat het zakt en te veel mensen kopen de top omdat het groen is. Dat betekend niet dat zowel support als resistance niet kan breken met een 10% run in iedere richting tot gevolg. Een stop loss is ook echt geen gek idee hier, maar support verkopen terwijl de boel daar bouced, da's een veel gemaakte fout, da's alles wat ik zeg :)
Ik ben het met je eens. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Animal schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:09:
[...]

Ik ben het met je eens. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde :)
Helemaal mooi :)

Ik geef even wat meer info omdat ik niet de persoon wil zijn waardoor mensen geld verliezen. Ik weet ook echt niet hoe de komende weken er uit gaan zien, maar een bounce op support zie ik wel, hoewel dat ook over 10 minuten anders kan zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:06:
[...]

Support kreeg vanmiddag al een aardige optater naar 34,8 voor heel even.
Ik ben heel benieuwd.
Ook of ie m nogmaals raakt en weer opkrabbelt.
Precies ja. Deze "support" wordt gewoon vermoeid en daarna krijg je rektheid. Zo gaat het altijd. Voor nu houdt 'ie nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 10:03
PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:09:
[...]

Hierop inhakend, hoe trade je goed stel de betreffende uitbraak raakt de stoploss terwijl het een fake out is? Hoever ga je er onder zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
PilatuS schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:11:
[...]

Helemaal mooi :)

Ik geef even wat meer info omdat ik niet de persoon wil zijn waardoor mensen geld verliezen. Ik weet ook echt niet hoe de komende weken er uit gaan zien, maar een bounce op support zie ik wel, hoewel dat ook over 10 minuten anders kan zijn.
Elk berichtje voorzien van:
* geen trading advies * schijnt te helpen heb ik hier gehoord ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrb85
Een stemmetje in mijn oor zegt: Haal die euro’s nu gewoon terug van die exchange naar je bankrekening. Wacht enkele weken en geniet gewoon van de comments. 👨‍🏫

En dat ander stemmetje: Hey we zijn nu toch in het pretpark! Welke rollercoaster gaan we eens proberen 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

De volgende support zit rond de 32.000 als ik het goed heb? Da's alweer een eindje naar beneden...

Ik zit ook in het 'moet naar bed' bootje, maar 'k vind het moeilijk beslissen wat nu te doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:13:
Een stemmetje in mijn oor zegt: Haal die euro’s nu gewoon terug van die exchange naar je bankrekening. Wacht enkele weken en geniet gewoon van de comments. 👨‍🏫

En dat ander stemmetje: Hey we zijn nu toch in het pretpark! Welke rollercoaster gaan we eens proberen 🥳
Haha ik ken het. Die van mij zegt nu dat ik een vork in het stopcontact moet steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Niet online
Als ik op de exchange in EUR, USDT of BUSD zit, dan denk ik altijd. :?
Wat staat dat geld daar suf, waarom wordt er niets mee gedaan? Daarom staat het daar niet. Huppakee, dr'in die bende, en daarna janken als het straks verlies is |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:12:
[...]

Elk berichtje voorzien van:
* geen trading advies * schijnt te helpen heb ik hier gehoord ;)
De mensen die achteraf zeuren omdat ze naar aanleiding van berichten op het forum een trade beslissing hebben gemaakt zijn echt de grootste kneuzen ooit. Die krijgen van mij dan ook een dikke vinger.

Die moet je eigk direct verbannen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martine
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:14:
[...]

Haha ik ken het. Die van mij zegt nu dat ik een vork in het stopcontact moet steken.
Voordat je dat doet; Duw eerst even een Mentos in je neus, dan ruikt alles lekker fris! oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrb85
Imgnrydrmr schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:14:
De volgende support zit rond de 32.000 als ik het goed heb? Da's alweer een eindje naar beneden...

Ik zit ook in het 'moet naar bed' bootje, maar 'k vind het moeilijk beslissen wat nu te doen.
Wekker zetten over 2 uurtjes om even te piepen.

Je weet wel, vroeger moesten we ook ‘s nachts opstaan om onze Tamagotchi hond eten te geven 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
marcel87 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:12:
[...]

Hierop inhakend, hoe trade je goed stel de betreffende uitbraak raakt de stoploss terwijl het een fake out is? Hoever ga je er onder zitten?
Waar een stop loss te plaatsen is heel lastig, maar vooral ook zeer afhankelijk van hoe je trade. Een stop loss op lange termijn terwijl je trade loopt op BTC vanaf de 15k is compleet anders dan een korte trade waar je BTC op 35k hebt gekocht. Simpele horizontale weerstand met net iets minder kan een punt zijn. Een lower high op langere termijn kan een punt zijn. Een MA kan een punt zijn en ga zo maar door. Persoonlijk kijk ik per dag of eerder per nacht naar een mogelijke stop loss, maar het is echt heel erg lastig omdat de langere termijn eigenlijk niet te voorspellen is. Ik trade meestal op de komende 20 minuten, dat kan ik vaak genoeg redelijk voorspellen, maar de komende 12 uur of nog langer, ik heb echt geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martine
  • Niet online
@mrb85 Zet de wekker dan over 1 uur en 30 minuten, dat is een slaap cyclus van een mensch. Is beter voor lichaam en geest ipv twee uren. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Martine op 11-01-2021 02:18 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Martine schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:17:
@mrb85 Zet de wekker dan over 1 uur en 30 minuten, dat is een slaap cyclus van een mensch. Is beter voor lichaam en geest ipv twee uren. ;)
Zo werkt mijn aangetaste slaapcyclus niet.

Bij mij is het 5 minuten en daarna kijken of NEO al is gemooned. Daarna weer de volgende cyclus in van 5 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 20:14
Martine schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:17:
Respect dat je zo instant in slaap tyft. Ik lig minstens nog een half uur wakker, nu helemaal door deze onzekere crypto rollercoaster dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrb85
Jeaust schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:21:
[...]

Respect dat je zo instant in slaap tyft. Ik lig minstens nog een half uur wakker, nu helemaal door deze onzekere crypto rollercoaster dagen.
Ik had altijd last om in slaap te geraken als ik net enkele uren op pc/gsm had zitten kijken. Heb een maandje geleden een ‘computerbril’ gekocht zodat het witblauwe licht mijn slaaphormonen minder verstoort. Het helpt echt wel als je ‘s avonds vaak op een scherm zit te staren. 👍

En ik zie er nu ook slimmer uit, zoals een echte trader.

https://www.bol.com/nl/p/...Sg.1_23.28.ProductPageUrl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De NEO moon raket staat op het punt van lanceren.
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/26xBEamXwaMSUbV72/giphy.gif

Get in lads. 3.0 wordt echt lijp.

wanneer is 3.0 eigenlijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat is 3.0 eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
mrb85 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:25:
[...]

Ik had altijd last om in slaap te geraken als ik net enkele uren op pc/gsm had zitten kijken. Heb een maandje geleden een ‘computerbril’ gekocht zodat het witblauwe licht mijn slaaphormonen minder verstoort. Het helpt echt wel als je ‘s avonds vaak op een scherm zit te staren. 👍

Potver wat n trendy ding, werkt het beter dan een nachtfilter op je scherm a la F.lux? Heb er wel van gehoord, maar betwijfel altijd het nut ivm alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
[...]

Kan toch ook gewoon door zoiets als nachtlamp in windows?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
_O- _O-

Dat zijn oprecht goede vragen. Geen idee.

Het enige wat ik weet is.. WE GAAN MOON!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Jeaust schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:21:
[...]

Komt goed. Morgen komt papa Grayscale vast weer langs met een gigantische aanhang wagen vol dollars om leeg te kiepen in Bitcoin.

En als de koers toch dreigt te zakken vannacht, dan gooi ik m'n spaarrekening er wel in zodat jullie met groene candles wakker worden. Ik heb nachtdienst dus hou het goed in de gaten.

Ik zeg: doe maar lekker uit die alarmen en vertrouw op ome Japie.*

*dit is geen financieel advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Niet online
[...]

Yes, hier ook de DuraVision® BlueProtect van ZEISS glazen in mijn bril, echt een aanrader voor brildragers en brildragende traders die (noodzakelijk) op sterkte werken! 8)

De eerste paar dagen wordt je knettergek door de schittering van de glazen, maar eenmaal gewend wil je niet meer anders. Het kijkt echt heel erg fijn! :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Morgen zit ik echt met een vertiefte bakkus in m'n online college die begint om 09:00. Het is wederom onderzoekend vermogen. Komt mooi overeen met hetgeen wat ik nu ga doen: research naar NEO 3.0.

*research = kijken op de website en het logo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeaust
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:29:
[...]

Komt goed. Morgen komt papa Grayscale vast weer langs met een gigantische aanhang wagen vol dollars om leeg te kiepen in Bitcoin.

En als de koers toch dreigt te zakken vannacht, dan gooi ik m'n spaarrekening er wel in zodat jullie met groene candles wakker worden. Ik heb nachtdienst dus hou het goed in de gaten.

Ik zeg: doe maar lekker uit die alarmen en vertrouw op ome Japie.*

*dit is geen financieel advies
Zorg je er dan ook voor dat ik die van 9:55 uit kan zetten, 5 minuten voordat ik op zoom moet zitten met m'n brakke kop? Zou fijn zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrb85
gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:29:
[...]

Kan toch ook gewoon door zoiets als nachtlamp in windows?
‘S avonds wordt er een beetje vanalles gebruikt: Laptop, pc, Smartphone, tablet, tv ... met die bril op ben je heel de avond safe.

Heb geen zin om iedere keer allerlei instellingen te moeten controleren. Heb al werk genoeg aan die grafieken van ETH 🤓🤓🤓

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jeaust schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:34:
[...]

Zorg je er dan ook voor dat ik die van 9:55 uit kan zetten, 5 minuten voordat ik op zoom moet zitten met m'n brakke kop? Zou fijn zijn.
Gewoon 3 bakken koffie en 2 halve liters redbull morgen vroeg, dan ben je er zo weer.

En anders jezelf aan tafel zittend op karton printen en voor de webcam zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Ik weet het natuurlijk ook nooit.
Maar op een dagje traden zet ik standaard https://aggr.trade/ met geluid aan om een beetje te volgen op de achtergrond.
Normaalgesproken is het een carillon van geluid waarbij je een gemiddelde speelhal jaloers maakt.
Als ik het nu hoor dan is het echt totale stilte af en toe.
Van die kleine pingeltjes waarbij grote buys of sells het orgel weer in gang kunnen zetten.
Zal vast aan mijn berengevoel liggen, maar ik hoor heel veel 'rust' en 'laag' nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wat betreft NEO 3.0
Neo 3.0 komt eraan. Het wordt een geheel nieuw netwerk, met een nieuwe blockchain en een nieuwe cryptocurrency. Je ‘oude’ NEO kun je straks inruilen voor een nieuwe cryptomunt op het nieuwe netwerk.
Een token swap ofzoiets dus. Daar gaat elke investeerder kei goed op meestal. Moon material.
Dit is niet zomaar een upgrade van een blockchain. Er wordt een geheel nieuw netwerk gebouwd. Volgens de mede-oprichter van het platform, Erik Zhang, is deze stap noodzakelijk omdat de gewenste updates niet mogelijk zijn op het ‘oude’ netwerk van Neo.

Alle data wordt meeverhuisd naar Neo 3.0. De geschiedenis van alle transacties blijven dus wel relevant, ze moeten alleen eventjes worden overgezet. Ontwikkelaars kunnen gewoon door blijven bouwen, normaal gesproken blijven alle nu gebouwde decentrale applicaties (dApps) gewoon werken na de overstap.
Dit is dus verdomme niet zomaar een upgrade. Moon material.
Met Neo 3.0 wordt een nieuw consensus mechanisme geïntroduceerd: Delegated Byzantine Fault Tolerance (dBFT). In het kort betekent dat het volgende: er worden democratisch nodes gekozen die blocks valideren.
Delegated Byzantine Fault Tolerance (dBFT). Hippe termen. MOON MATERIAL!
Democratisch gekozen nodes bij een CHINEES project. WTF! MOON MATERIAL!

All in beste mensen.
ALL IN!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:40:
Wat betreft NEO 3.0

[...]

Een token swap ofzoiets dus. Daar gaat elke investeerder kei goed op meestal. Moon material.

[...]

Dit is dus verdomme niet zomaar een upgrade. Moon material.

[...]

Delegated Byzantine Fault Tolerance (dBFT). Hippe termen. MOON MATERIAL!
Democratisch gekozen nodes bij een CHINEES project. WTF! MOON MATERIAL!

All in beste mensen.
ALL IN!
- 3.0
- tokenswap
- blockchain
- veel Chinezen

Maar... Voor 12 februari moet je wegwezen en gauw:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RxZ_iHbyI6_olkflGNWxxE0bBdg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r1ZtVHBrxOyL6yMerx3XHJlk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
$37,2 support komt voornamelijk van €30k support op dit moment mijn inziens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:46:
$37,2 support komt voornamelijk van €30k support op dit moment mijn inziens.
Dan zal het niet lang duren voordat we rekt gaan. De Europeanen zijn geen echte strijders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:47:
[...]

Dan zal het niet lang duren voordat we rekt gaan. De Europeanen zijn geen echte strijders.
ik denk voornamelijk dat ze liggen te slapen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:48:
[...]

Daarom dus. Echte strijders slapen niet. :+
Ok ik loop echt slap te lullen.

Tijd om naar bed te gaan. Nee fuck ik vind het veel te leuk.
Weetje wat het is boys. Ik vind rekt gaan altijd wel wat hebben, vooral als je het live meemaakt.

Rekt gaan zo af en toe is helemaal niet verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:50:
[...]

Daarom dus. Echte strijders slapen niet. :+
Ok ik loop echt slap te lullen.

Tijd om naar bed te gaan. Nee fuck ik vind het veel te leuk.
Weetje wat het is boys. Ik vind rekt gaan altijd wel wat hebben, vooral als je het live meemaakt.

Rekt gaan zo af en toe is helemaal niet verkeerd.
Klopt!
Maar vanuit je multipla kijkt het dan toch wel weer even leuker ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Deze laatste koersen zijn niet leuk voor mijn PF maar ik zou het achterlijk vinden om nu met verlies te verkopen. Blijf gewoon lekker zitten

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ScuL schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:52:
Deze laatste koersen zijn niet leuk voor mijn PF maar ik zou het achterlijk vinden om nu met verlies te verkopen. Blijf gewoon lekker zitten
Welkom bij de club van bagholders.
Hopen dat de shitcoins nog 'n keertje moon willen gaan binnen nu en 2 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ScuL schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:52:
Gezegt door de persoon die in 2017 XRP kocht voor 2 dollar per stuk en uiteindelijk naar -90% zou gaan.

Geen idee wat we gaan doen hoor, maar met deze uitspraak kan je kan naar 200% winst gaan of naar 99% verlies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 02:48:
[...]

Over anderhalf uurtje zijn ze allemaal weer wakker met hun crypto alarmen.

Dus dan dikke paamp.

Nee geintje. Ik denk ook dat we rekt gaan vannacht. Bitcoin loopt er maar wat half slap tegenaan te swaffelen. Die geeft het zo op en valt dan in slaap.

Het waren in ieder geval een paar prachtige groene weken. Aankomende wordt een rode denk ik.

Mooi voor de mensen die nog in willen stappen. Een nieuwe generatie berenmarkt soldaten die hun geduld mogen gaan testen.

Ik zal maar weer eens aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Support van $36,8 weer even gehouden.
Volgende test is denk ik wel een van de laatste als ie nu niet opkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Tering jantje, heb nu pas die chart van NEO erbij gepakt. (1D grafiek)
Ik koop wel echt precies op enorme weerstand. Geniaal.

Volgende keer maar even beter kijken. Het zou zomaar kunnen dat ik nu de top heb gekocht. Maar heb toch ergens het gevoel dat 'ie 'm gaat breken.

Hodl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrb85
Ik ga er ook afblijven.

Spreken we over een jaartje of 2 opnieuw af hier? 😇

Good night

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Oeh, wat een gevecht nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik ruik rektheid in de lucht.
Ik ruik het bloed van mijlenver.
Ik ruik een rode candle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
2017/2018
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/37h1254Z5_2uw0boDDTeJ90IT78=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WLh4AJUpD2tBKQAqmhHH3aBQ.png?f=fotoalbum_large

vs 2020/2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jc-2zq6292IrDvY2WCVGOXh_hVk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oFsQhXJi6FBMaYEbwX1GO6FP.png?f=fotoalbum_large

Ik denk echt dat we begonnen zijn.
* Geen FUD en geen financieel advies *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Niet online
Dan zou er straks nog een pumpje komen, maar daar gok ik niet op ;w ;w
Heb ik hier dan zo lang op gewacht? Is of was dit dan den bullrun. Huh?! :? De film is kwalijk begonnen en nu al ten einde? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
Martine schreef op maandag 11 januari 2021 @ 03:43:
Dan zou er straks nog een pumpje komen, maar daar gok ik niet op ;w ;w
Heb ik hier dan zo lang op gewacht? Is of was dit dan den bullrun. Huh?! :? De film is kwalijk begonnen en nu al ten einde? :/
Hé...ik kijk ook maar in mijn kristallen bol. voor t zelfde geld overmogen €43k
Je weet t nooit....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:49

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Never forget....

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/41/5a/ab/415aabdc429ced54e821f3c947b99402.jpg

Bedank mij later. Een flufje BTC, XMR of VET :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
Hop... sub 36k

waar lag de volgende support? was dat 32k $?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik kom jullie bij deze vermelden dat de NEO boot gecrasht is.
We komen nooit aan bij onze bestemming gains.

Ik hoop dat ik niet voor altijd een bagholder blijf nu. Hopelijk gaan we de komende maanden weer een keer omhoog met deze meuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
gijsvogel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 04:12:
Hop... sub 36k

waar lag de volgende support? was dat 32k $?
$32-33K lijkt mij. Maar verwacht eerder een $30K, 28K of 25K.
Dat zou een vrij grote correctie zijn maar niet verrassend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Dip van 34,8 komt nu heel hard dichterbij.

De wereld daalt daarna heel hard doorrrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ETH gaat momenteel ook echt naar zero. Duurde een tijdje maar die staat binnenkort gewoon weer onder de $1000 lijkt mij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 10:20

WhySoSerious

Be the change.

Ok tot over 3 jaar weer mensen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:49

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mja ik zet een 50/50 buy op de 32-34 range en 25-28 (K en USD). Als we omhoog veren zal het ook snel gaan ben ik bang. Ik hoop wel dat de mensen welke om een dip vroegen nu ook de ballen hebben om op de raket te stappen :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
Nou, 25-30% correctie zag ik wel aankomen.
Zal toch niet 3 jaar duren voor we weer gaan?
Korte termijn zie ik nog wel kansjes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Zozo, er zitten nog een paar grote jongens te kopen. (6,9 Mio buy gezien)
Maar de panicsells overwinnen nu.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Fool me once, fool me twice...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-khO-whxoKgPFXcrX6WdF6xduBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rEAxUpStxtbhp581ykNFoeti.jpg?f=fotoalbum_large

Fool for life.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrb85
Zo even wakker en dus piepen maar.

Man man ... sommigen gaan ogen trekken morgen ... gelukkig zitten we hier uit interesse voor de technologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Sub $35k incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Correctie die te verwachten was, wat mij betreft mag het nog wel een flinke sprong naar beneden maken de komende dagen. Dan koop ik weer wat bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nee man.

Straks in 1 keer onder de $30K. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
Tominatie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 04:30:
[...]

Nee man.

Straks in 1 keer onder de $30K. ;)
32k - 34k - 30k denk ik eerder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik ga deze complete crash meemaken. Gelukkig zit ik er niet meer met zoveel geld in.

Toch is mijn NEO bag ondertussen best wel groot geworden. Fucking hell. Had die USDT eigk willen cashen maar de verleiding was wederom te groot. Nu maar uitzitten en hopen op het beste.

Mijn bag Swipe gaat ook wederom tering hard door het putje.

Afbeeldingslocatie: https://s3.us-east-2.amazonaws.com/uptrend/post-large/1599331110-46829.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
Buiten alles...
Wel mooi om weer eens een bear-run mee te maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01:58
zakt behoorlijk hard nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Meer mogelijkheden om goedkoop in te kopen ;) ;)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ScuL schreef op maandag 11 januari 2021 @ 04:35:
_O- _O-

Dan moeten we nog wel een heel stuk zakken. Nog steeds pauper duur hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

ScuL schreef op maandag 11 januari 2021 @ 04:35:
Ja, maar waar? Misschien was dat wekker zetten toch niet zo'n goed idee, m'n hersenen willen niet mee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Tering kan iemand misschien zorgen dat NEO stopt met dumpen? Is weer huilen met de pet op dit.
Pagina: 1 ... 163 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!