iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Stomme bitcoin!Slonzo schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:48:
[...]
Als de BTC koers procentueel harder stijgt dan je winst, is het moeilijk extra sats pakken
Maar ik kan het ook niet. Mijn emoties winnen het van het rationele, dus hodl de moeder dan maar
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zo:Aarebe1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:46:
[...]
Dit wil ik dus ook, echter mij lukt het elke dag wel om een paar tientjes fiat te pakken, maar m'n btc stack groeit niet. Deze blijft constant. Wat doe ik fout?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit is ook precies hoe ik er naar kijk. Daarom ga ik ook niet met 10 of 20% BTC pf proberen de dip te timen zoals menig tweaker hier doet.PilatuS schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:50:
[...]
Taro is iemand die al jaren aan het traden is. Traden leer je niet even in een maandje. Sowieso als je gaat traden moet je verkopen voordat het daalt en weten waar je weer gaat kopen. Daar heb je dus ervaring voor nodig. Wil je een zeer succesvolle trader zijn heb je het over jaren en jaren met 10 uur per dag naar charts kijken. Niemand kan je hier even met een paar zinnen leren om te traden. Verder stoppen de meeste traders er binenn 1 jaar weer mee en verliezen ze veel geld. Of je gaat er flink mee aan de slag, of je kan het beter niet doen.
Ik pak een mini mini percentage en probeer dat langzaam en gestaag iets in satoshi's te laten groeien.. Echter pak ik constant de fiat ipv de satoshis ':P
Ik ga zeker geen daytrader worden, dit weet ik al sinds '17.
De sats kan je alleen pakken door uit te stappen en later lager weer in te stappen of door te shorten.Aarebe1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:54:
[...]
Dit is ook precies hoe ik er naar kijk. Daarom ga ik ook niet met 10 of 20% BTC pf proberen de dip te timen zoals menig tweaker hier doet.
Ik pak een mini mini percentage en probeer dat langzaam en gestaag iets in satoshi's te laten groeien.. Echter pak ik constant de fiat ipv de satoshis ':P
Ik ga zeker geen daytrader worden, dit weet ik al sinds '17.
Ondertussen lijkt de boel weer iets te stabiliseren nu zie ik. Was een spannende avond.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ja dus eigenlijk zet je je satoshis met een groter risico weg dan ik? (Dubbele hedge)Taro schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:52:
[...]
Ik heb in dit geval dubbel rendement behaald:
- Short geopend (= meer BTC)
- Bitcoin verkocht (= evenveel fiat, maar door lager weer BTC in te kopen krijg je meer BTC terug voor dezelfde hoeveelheid fiat)
Dat is natuurlijk wel een enorm risico, want Bitcoin had ook na een kleine daling gewoon verder kunnen stijgen.
Resultaat van vandaag: -3% fiat en >10% extra BTC.
Ik gok enkel op stijging van andere paren (in fiat blijkbaar, terwijl ik altijd naar het btc paar kijk).. Ik gok niet met de btc prijs, hier zijn mn btctjes na al die jaren te waardevol voor.
Ik heb heel veel geprobeerd. Betaalde indicatoren, de basic indicatoren (rsi, bb, macd) de basic ma’s, lijntjes trekken alles. Wat voor mij het beste werkt is orders zetten rond MA lijnen. Als ik druk met werk ben 4h en daily. Als ik meer tijd heb op de kortere frames en niet meer dan x aantal trades per dag.JT schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:49:
[...]
Ja maar waar ligt de grens tussen emotie en ervaring/kennis....ik vind dat erg moeilijk. Enige wat ik merk is dat ik niet teveel achter elkaar doen, niet te snel op dezelfde muntkoers reageren, dat het dan wel iets beter gaat. Aan de andere kant wil je ook niet te laat zijn. Is dit emotie, fomo, of gebrek aan ervaring? Zeg het maar...
Maar de tactiek blijft weer verschillend per markt sentiment dat vind ik het moeilijkst.
Doel is uiteindelijk verwerken in een bot voor passief inkomen.
[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 10-01-2021 21:58 ]
Geniaal.
Nee hier kan ik mijzelf niet in vinden, heb nog nooit btc verkocht hahah! Ik durf het niet.
Je hebt netjes de aantallen verborgen maar misschien wil je toch een kleine tip geven: speel je met flufjes van 0,0x of 0,00x en hoe kopje uit met de few?
Ok, dus wat je doet is op basis van de 1d ma7 en dan nog een beetje spreiding houden tussen de verschillende orders?Taro schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:42:
[...]
Ik juich pas als de koers niet verder richting de 31/32k daalt
Maar ik heb hier vooraf aangegeven wat ik van plan was, dus de onderbouwing kan je hier ook teruglezen.
Vandaag sta ik met de spot wallet wel fors in de min met fiat waarde (ben te laat uitgestapt), maar ik heb flink meer BTC vergaart. Als de bullrun doorgaat is dat een prima zet want dan komt de fiat waarde vanzelf weer ruimschoots terug. Als de daling doorzet, dan gaat het pijn doen...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dank voor je toelichinggreen-tea schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:56:
[...]
Ik heb heel veel geprobeerd. Betaalde indicatoren, de basic indicatoren (rsi, bb, macd) de basic ma’s, lijntjes trekken alles. Wat voor mij het beste werkt is orders zetten rond MA lijnen. Als ik druk met werk ben 4h en daily. Als ik meer tijd heb op de kortere frames en niet meer dan x aantal trades per dag.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
- Taro
- Niet online
Tip: Buy orders niet alleen strak erboven, ik hou altijd rekening met een wick eronder en plaats ze dus:Gelukszoekr schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:54:
De truk is natuurlijk gewoon de charts lezen. Buyorders strak boven een bepaalde MA zetten en hoog weer verkopen. Zoals @Taro elke keer laat zien.
Maar ik kan het ook niet. Mijn emoties winnen het van het rationele, dus hodl de moeder dan maar
- Net iets erboven
- Er precies op
- En ook nog tot een stukje eronder
Als Bitcoin dan verder daalt dan de betreffende MA heb je extra marge. Daalt Bitcoin niet verder, dan annuleer ik de resterende orders en koop ik via een market buy weer snel in als ik er voldoende vertrouwen in heb.
Vandaag wel, doorgaans start ik alleen OF een short OF verkoop ik.Aarebe1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:56:
[...]
Ja dus eigenlijk zet je je satoshis met een groter risico weg dan ik? (Dubbele hedge)
Ik gok enkel op stijging van andere paren (in fiat blijkbaar, terwijl ik altijd naar het btc paar kijk).. Ik gok niet met de btc prijs, hier zijn mn btctjes na al die jaren te waardevol voor.
Wat ook erg mee speelt: Ik speel zonder emotie. Je zegt "mijn BTC'tjes", wat aangeeft dat je er aan "gehecht" bent. En dat is natuurlijk prima, maar staat je wel in de weg om dergelijke stappen te nemen. Als je je daar niet comfortabel bij voelt moet je dat ook vooral niet doen. Maar ik ben niet bang dat ik nooit meer BTC terug zal kunnen kopen, er gaan er dagelijks voldoende in de uitverkoop
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 10-01-2021 22:11 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Toch ook door alts te timen die in satoshis harder groeien dan bitcoin? (Alhoewel, nu ik het typ klinkt het raar)PilatuS schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:56:
[...]
De sats kan je alleen pakken door uit te stappen en later lager weer in te stappen of door te shorten.
Lijkt me lastig worden met 26 kinderen die aan me kop zeurenBeQuietAndDrive schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:56:
Same here, sowieso geen tijd om te daytraden op m'n werk. 'Baas, ik ben er ziek van, BTC staat massive in het rood, ik ben ff weg'
Ondertussen lijkt de boel weer iets te stabiliseren nu zie ik. Was een spannende avond.
Verkeerd gezegd, Tradingview stond te kijken naar Bitstamp. Maar dan zal nog wel hetzelfde gelden.croc schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:47:
[...]
Coinbase loopt altijd wat anders. Check gewoon de charts van Binance als je daar trade?
Ecodan warmtepomp
Dat kan, maar als BTC goed gaat blijven de alts achter. Zakt BTC flink hard dan zakken de alts harder. Er zijn momenten waar alts het beter doen dan BTC, maar dan moet je echt in een altseason zitten waar BTC redelijk stabiel is.Aarebe1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:59:
[...]
Toch ook door alts te timen die in satoshis harder groeien dan bitcoin? (Alhoewel, nu ik het typ klinkt het raar)
Ik laat mijn hodl pot ook ongemoeid. Daar durf ik ook niks van te verkopenAarebe1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:57:
[...]
![]()
![]()
![]()
Geniaal.
Nee hier kan ik mijzelf niet in vinden, heb nog nooit btc verkocht hahah! Ik durf het niet.
Los daarvan heb ik onlangs wat altcoin rotzooi verkocht en probeer ik daar wat mee te traden. Voor de fun. Ook daarvan neemt de fiat waarde sneller toe dan de BTC waarde.
In een dalende markt is het desondanks het makkelijkst om meer BTC te vergaren, vind ik dan
Ik begrijp je vraag niet helemaal, kopje uit met de few?jvp schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:57:
[...]
Je hebt netjes de aantallen verborgen maar misschien wil je toch een kleine tip geven: speel je met flufjes van 0,0x of 0,00x en hoe kopje uit met de few?
En met kleine flufjes
[ Voor 28% gewijzigd door Richh op 10-01-2021 22:21 ]
Iemand?zer0l schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:30:
Jongens wie kan mij verder helpen: Is het mogelijk van bepaalde coins, die je enkel via bijvoorbeeld Bittrex of AnyCoin kan aankopen, te storen op je Ledger wallet? Op AnyCoin zeggen ze: je moet een bitcoin wallet hebben voor de aankopen bij hun.
Kan ik daar dus een bepaalde Coin aankopen en die via de Trezor (Bitcoin) Wallet direct "storen" of zit ik helemaal verkeerd?
Een duw in de goede leesrichting is ook prima.
In retrospect, it was inevitable
Wat zie ik hier Christopher?
Zo lastig is het in theorie dus allemaal niet. Toch gaat het niet altijd goed en mis je ook wel stukjes opwaards.Taro schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:59:
[...]
Tip: Buy orders niet alleen strak erboven, ik hou altijd rekening met een wick eronder en plaats ze dus:En bijv: 10 orders van ieder 10% van de pf, waarbij je de hoogste voor bijv. 5% doet en de onderste voor 15%, dan krijg je ook een glimlach op je gezicht als de koers net iets verder daalt zoals zojuist het geval was
- Net iets erboven
- Er precies op
- En ook nog tot een stukje eronder
Als Bitcoin dan verder daalt dan de betreffende MA heb je extra marge. Daalt Bitcoin niet verder, dan annuleer ik de resterende orders en koop ik via een market buy weer snel in als ik er voldoende vertrouwen in heb.
Ik ging zoals je weet all-in toen de $19.6k resistance eraan ging. Hodlers hoeven deze run zeker niet te klagen denk ik
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Vergeet niet dat @Taro stiekem Satoshi is he,Gelukszoekr schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:03:
[...]
Zo lastig is het in theorie dus allemaal niet. Toch gaat het niet altijd goed en mis je ook wel stukjes opwaards.
Ik ging zoals je weet all-in toen de $19.6k resistance eraan ging. Hodlers hoeven deze run zeker niet te klagen denk ik
Helder, dankjewel.PilatuS schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:00:
[...]
Dat kan, maar als BTC goed gaat blijven de alts achter. Zakt BTC flink hard dan zakken de alts harder. Er zijn momenten waar alts het beter doen dan BTC, maar dan moet je echt in een altseason zitten waar BTC redelijk stabiel is.
Wil je met alts werken moet je dus óf bizar goed timen (en constant meekijken) óf longterm wachten op altseason?
Óf je kan de btc timen..
Lastige keuzes.. Ik wil de satoshis vergaren om op een rond getal te komen (lichte vorm van OCD) .. twijfel nu of nog 1x klein beetje fiat erin te stoppen om af te ronden niet verstandiger is haha!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PgOWgwhTwaykzWTqRuhhpKwI.jpg?f=user_large)
Om te vieren dat we de 38K weer geslecht hebben.
Sats behoren toe aan Jaapio.
Ik zou zeggen check de ledger website om te zien of zij de coin ondersteunen.
Voor sommige (zeker de kleinere) coins kan de ondersteuning tegenvallen.(Die is er niet
Anycoin is een broker. Je kunt daar BTC+altcoins kopen van ze, en die versturen ze naar je adres, bijvoorbeeld die van je Ledger/Trezor.
Bittrex is een exchange. Hier kun je BTC ruilen voor altcoins/stablecoins met duizenden andere gebruikers. Op sommige exchanges (Coinbase, Binance, BL3P, Kraken, ...) heb je ook BTC/Fiat pairs (EUR, USD, ...). Je moet als je hier wil handelen dus wel assets verplaatsen naar de exchange met je Ledger/Trezor.
Let wel op: BTC gaat naar een Bitcoin adres; LTC naar een LTC adres; ETH naar een Ethereum adres. Als je BTC naar een LTC adres stuurt of andersom, ben je je coins kwijt.
[ Voor 13% gewijzigd door The Redman op 10-01-2021 22:09 ]
De stijging in de eerste 80 bars lijkt bijna gelijk aan de huidige stijging naar 40K, als het patroon zich herhaalt in de komende 80 bars dan dippen we nog even rond de 11K om daarna pas echt echt te beginnen aan de bullrun naar 100K +
Maar idd, het blijft een glazenbol
P.s. credits gaat naar https://twitter.com/davthewave
Op de website staat een lijst met ondersteunde coins. Staat die daar niet tussen dan geen ondersteuning.
doei
Lastig om te plaatsen niet nee, maar soms schrik en annuleer ik ze voor ze aan dat niveau gerakenGelukszoekr schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:03:
[...]
Zo lastig is het in theorie dus allemaal niet. Toch gaat het niet altijd goed en mis je ook wel stukjes opwaards.
Zero.
Wat we tot nu toe altijd nog hebben gezien is het volgende: BTC en andere highcaps doen hun dikke runs. Daarna zie je midcap alts hun dikke run doen met als laatste de lowcaps. Het beste is dus eerst BTC kopen, dan verkopen en midcaps kopen. Dan die verkopen en lowcaps kopen en dan weer terug naar BTC. In de praktijk is dit echter heel lastig zonder er flink wat uren mee bezig te zijn. Doe je het verkeerd gaat het je flink geld kosten. Wil niet flink wat tijd er mee bezig zijn kan je beter gewoon BTC kopen met eventueel wat ETH en wat midcap alts. Traden en wisselen tussen de verschillende coins is niet makkelijk en kost je vveel tijd. Voor de meeste mensen is het beter om gewoon te blijven zitten en zeker lowcaps lekker te laten.Aarebe1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:04:
[...]
Helder, dankjewel.
Wil je met alts werken moet je dus óf bizar goed timen (en constant meekijken) óf longterm wachten op altseason?
Óf je kan de btc timen..
Lastige keuzes.. Ik wil de satoshis vergaren om op een rond getal te komen (lichte vorm van OCD) .. twijfel nu of nog 1x klein beetje fiat erin te stoppen om af te ronden niet verstandiger is haha!
Klopt. ETH ziet er enorm bullish uit in vergelijking met Btc (die er ook wel bovenop zal komen). Fijn om te zien en hopelijk geeft dat de trader moed om hem naar 2k te gaan tillen.TomTorquay schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:52:
[...]
Ja, ETH trekt er zich (voorlopig?) niet veel van aan. Opmerkelijk.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat lijkt misschien zo, maar kijk maar eens naar Btc/Eth... dan zie je dat Eth (nog steeds) terrein aan het winnen is.SpelFaut schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:08:
Vind het toch heel gaaf om te zien hoe nauw ETH de koers van BTC volgt op de 1m chart aan toe.
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
- Taro
- Niet online
Dan had ik met een mooie market sell die >10.000 BTC gedumpt en zat ik hier niet iedere dagWhySoSerious schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:03:
[...]
Vergeet niet dat @Taro stiekem Satoshi is he,
[ Voor 29% gewijzigd door Jeaust op 10-01-2021 22:13 ]
Er was wel ff een klein paniekje omdat de 36K eraan ging, maar daarna direct weer omhoog - dus toch een mooie bounce.QA123 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:12:
Eventjes afwezig, alle drama gemist, ook wel lekker om zonder stress alles "gewoon" op 38k te zien staan.
Nu moet 'ie het wel vasthouden.
Inderdaad, ik ben ook blij met de winst die ik nu behaald heb, afgelopen dagen een deel uit laten keren zodat ik mijn inleg terug heb. Ik wil niet weer dezelfde fout maken als 3 jaar geleden.Ypuh schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:50:
En niet greedy worden. Bepaal vooraf hoeveel winst je wil behalen met een trade, of hodl (maar dat zou ik niet doen met de coins die je nu koopt). Als je de top en bottom perfect wilt timen zul je zien dat je iedere keer te laat bent.
Verder heb ik geleerd om niet teveel terug te kijken. Winst is winst, en als het daarna flink doorstijgt of daalt, so be it. Of je hebt iets minder muntjes, of je moet iets lager (jaren) wachten tot je ze weer kunt verkopen. Op verschillende prijzen in/verkopen verzacht die pijn vaak wel iets.
Niet stiekem later toch weer kopen he!Kruitdamp schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:14:
[...]
Inderdaad, ik ben ook blij met de winst die ik nu behaald heb, afgelopen dagen een deel uit laten keren zodat ik mijn inleg terug heb. Ik wil niet weer dezelfde fout maken als 3 jaar geleden.
Verwijderd
Prachtig, dit doet mij echt iets. Brok in de keel en kippenvel.WhySoSerious schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:05:
[Afbeelding]
Om te vieren dat we de 38K weer geslecht hebben.
Sats behoren toe aan Jaapio.
Wat een babe, wat een meme... Die tekst...
Hier is een genie aan het werk geweest.
When flippening?MrWilliams schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:11:
[...]
Dat lijkt misschien zo, maar kijk maar eens naar Btc/Eth... dan zie je dat Eth (nog steeds) terrein aan het winnen is.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hier ben ik het zeker over met je eens kerel.Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:18:
[...]
Prachtig, dit doet mij echt iets. Brok in de keel en kippenvel.
Boks.
Oke duidelijk. En dan stuur ik de niet ondersteunde coin naar mijn Ledger wallet, wat gebeurt er dan?Kruitdamp schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:08:
[...]
Op de website staat een lijst met ondersteunde coins. Staat die daar niet tussen dan geen ondersteuning.
In retrospect, it was inevitable
https://coinmarketcap.com/currencies/tether/historical-data/
[ Voor 55% gewijzigd door The Redman op 10-01-2021 22:22 ]
Hoe zou je zelfs aan een adres komen?zer0l schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:21:
Oke duidelijk. En dan stuur ik de niet ondersteunde coin naar mijn Ledger wallet, wat gebeurt er dan?
Als de coins niet ondersteund wordt, kan je ook geen Waller aanmaken en dus niks verzenden.zer0l schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:21:
[...]
Oke duidelijk. En dan stuur ik de niet ondersteunde coin naar mijn Ledger wallet, wat gebeurt er dan?
Check deze even:The Redman schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:19:
Wow ETH MOON
Zie je waarom het los gaat gaan vanaf Februari.
je ledger zelf heeft geen adres elke coin heeft zn eigen adres. dus je kan die coin helemaal niet er naartoe sturen want hoe moet je aan dat adres komen?zer0l schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:21:
[...]
doei
Haha, niet?
Die twee zijn appels en peren. En ik lust ze allebei.
Tjah... spellingscorrectie op de iPhone he[b]Richh schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:02:
[...]
Ik begrijp je vraag niet helemaal, kopje uit met de few?
En met kleine flufjesik deel liever niet met hoeveel, zoals ook in de topicstart vermeld staat. Ik trade wel met een erg klein potje.
Wel mn favo babeWhySoSerious schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:05:
Shit, rood haar & rode candles....
Leuk plaatje om mee naar bed te gaan.
Stay strong peeps,
weakness is not for tweakers.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ja, ik ben ook even klaar met de alts. Vol in Eth nu.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ze hebben daar ook gewoon buy/sell ordersMusmus1995 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:26:
Benieuwd wat asia straks gaat doen..
Ik verwacht er zelf niet heel veel van de komende uren. Paar dagen sideways tussen 35k en 40k zou imho ook nog enorm bullish zijn.
Relaxt, geduld. Na Februari zeker.
Ja die gaat zeker naar $8kmengenli schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:34:
ETHEREUM is sterk hoor na de dip van BITCOIN
[ Voor 89% gewijzigd door Martine op 10-01-2021 22:35 ]
Fucking goeie tech ook gewoon.
En dat logo dan!Tominatie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:35:
ETH gaat naar 2K confirmed.
Fucking goeie tech ook gewoon.
Trades.Desperation schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:37:
Waar kan je ergens in Kraken zien aan welke prijs je hebt aangekocht?

KOOP NOU VERDOMME ETH, WE GAAN NAAR DE MAAAAAAAAAN!!!!!!!! WAKKER WORDEN!!!!!!!!
HET BESTE LOGO!!!!!!!!!! $2000 SOON!!!!!!!!
Kun je dit uitleggen. Ik snap sowieso niet zo goed hoe usdt werkt. Ze kunnen er zomaar een half milard bij maken ofzo?The Redman schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:21:
USDT 500M GEPRINT ZOJUIST
Tominatie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:37:
Deze is voor iedereen die nu nog geen ETH heeft gekocht.
[Afbeelding]
KOOP NOU VERDOMME ETH, WE GAAN NAAR DE MAAAAAAAAAN!!!!!!!! WAKKER WORDEN!!!!!!!!
Mag niet van kraken....Tominatie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:37:
[Afbeelding]
Ga jij eens heel gauw terug je hok in, met dat geschreeuw van je op de late avond.Tominatie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:37:
[Afbeelding]
XRP = trash

Deze film heeft zo veel toepasselijke Gifs voor dit topic
Ik wil het je wel uitleggen maar dat kan ik zelf ook niet.borbit schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:37:
[...]
Kun je dit uitleggen. Ik snap sowieso niet zo goed hoe usdt werkt. Ze kunnen er zomaar een half milard bij maken ofzo?
Technisch gezien: ja, ze kunnen er zoveel bijprinten als ze willen. Maar in werkelijkheid zit het iets ingewikkelder. Een paar pagina's terug suggereerde iemand dat ze er BTC mee kopen en die BTC dan weer als dekking gebruiken
Iemand anders kan hier vast meer over vertellen.
[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 10-01-2021 22:41 ]
The Redman schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:21:
USDT 500M GEPRINT ZOJUIST
doe mij na jongens
ETH
BONK
ETH
BONK
ETH
BONK
Adem ETH uit en adem ETH in. Ok nu ben je ready om keihard naar de maan rekt te gaan.
MrWilliams schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:23:
[...]
Check deze even:
[YouTube: ETH is Ready To TAKEOFF!! & My Price Prediction 🚀🚀]
Zie je waarom het los gaat gaan vanaf Februari.

Ik ga stuk hier
Daar zie ik idd mijn orders staan, maar niet degene die ik gewoon heb aangekocht...
JT schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:40:
@Taro Ga je nu dezelfde orders weer zetten voor de nacht?
Ja
Satoshi Nakamoto drinkt het bloed van kinderen en bestelt de hele nacht hotdogs en pizza met kaas en daarom ben ik overgestapt naar ETH
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:18:
[...]
Prachtig, dit doet mij echt iets. Brok in de keel en kippenvel.
- Taro
- Niet online
Ik twijfel nog over wat te doen voor de nacht. Ik ben er niet volledig gerust op dat dit het was. Heb inmiddels ook wat ETH teruggekocht via BTC.JT schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:40:
@Taro Ga je nu dezelfde orders weer zetten voor de nacht?
Wel is gelukkig mijn spot wallet fiat waarde inmiddels ook van rood naar groen gegaan, dus al met al een positieve fiat en BTC dag. Nu proberen het voor 0:00 niet weer kwijt te raken
Tominatie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:41:
[...]
[Afbeelding]
doe mij na jongens
ETH
BONK
ETH
BONK
ETH
BONK
Adem ETH uit en adem ETH in. Ok nu ben je ready om keihard naar de maan rekt te gaan.
4600 Wp goodwe , Panasonic MDC05F3E5,SWP2 300 L
Je denkt dat eth minder vervelende dingen gaat doen dan btc? Of dat de kans in ieder geval kleiner is?Taro schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:43:
[...]
Ik twijfel nog over wat te doen voor de nacht. Ik ben er niet volledig gerust op dat dit het was. Heb inmiddels ook wat ETH teruggekocht via BTC.
Wel is gelukkig mijn spot wallet fiat waarde inmiddels ook van rood naar groen gegaan, dus al met al een positieve fiat en BTC dag. Nu proberen het voor 0:00 niet weer kwijt te raken
Ecodan warmtepomp
Voor het geval je het niet zelf al uitgerekend had maar dan heeft het traden je echt geen windeieren gelegd vandaag. Mijn vrij standaard BTC/ETH en minimaal beetje BNB en shitcoin PF waar ik compleet vanaf gebleven ben uiteindelijk tijdens alle moves staat -7%. Lekker als je zelfs dit soort rode dagen zelfs nog sats & fiat kan vergroten, dan wordt traden pas echt leuk (en zinvol).Taro schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:43:
[...]
Ik twijfel nog over wat te doen voor de nacht. Ik ben er niet volledig gerust op dat dit het was. Heb inmiddels ook wat ETH teruggekocht via BTC.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
BTC is shitcoin. ETH is next level.JT schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:46:
[...]
Je denkt dat eth minder vervelende dingen gaat doen dan btc? Of dat de kans in ieder geval kleiner is?
Next level mother of all shitcoins?
Ecodan warmtepomp
[ Voor 20% gewijzigd door The Redman op 10-01-2021 22:48 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/H0fo2uqUGjQnj5itPxm6NEBv.jpg?f=fotoalbum_large)