[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 159 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 13:35
Kun je op Binance een notificatie krijgen als een order is gefilld?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Klaas25 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:14:
En wij maar schelden op de overheid over al dat eindeloos geprinte fiat. LOLL!!

[Afbeelding]
Welk punt wil je nou maken met dat plaatje? Als Tether geen dollars had om het risico van koersveranderingen te kunnen dekken hadden ze het nooit zolang kunnen volhouden, maar jij weet kennelijk iets wat de rest niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
sampoo schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:21:
[...]

Welk punt wil je nou maken met dat plaatje? Als Tether geen dollars had om het risico van koersveranderingen te kunnen dekken hadden ze het nooit zolang kunnen volhouden, maar jij weet kennelijk iets wat de rest niet weet.
Dat was een foutje. Het is inmiddels een grafiek. Beide plaatjes uit dit filmpje dat ik net kijk. Tijd zal het leren..

YouTube: Early 2021 “Cash Out” Plan!!! Maybe I'll SELL On This DAY!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:52
[...]

Tether heeft dollars. Maar geen 1:1. Dat is geen geheim.

[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 10-01-2021 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
The Redman schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:23:
[...]

Tether heeft dollars. Maar geen 1:1. Dat is geen geheim. Lees je anders ff in.
Ja net als bij de online goud handel.

[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 10-01-2021 20:24 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
green-tea schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:24:
[...]

Ja net als bij de online goud handel.
Daar weet ik honestly niks van, maar vermoedelijk gaat dat veel met derivaten (CFD).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
Die Kim past prima bij de rest van de BCH clan. Ik blijf ver weg van die bende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:10
kraades schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:20:
Volgens mij niet

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

[...]

Als Tether alleen maar zelf Bitcoin koopt omdat zo de koers omhoog te doen gaan, en dan pushen mensen die FOMO'en het nog net even iets hoger. Dan kunnen ze voor minder Bitcoin exact dezelfde hoeveelheid Tether terug kopen. En houden ze dus Bitcoin over.

In dat geval zullen er nooit gedupeerde zijn die voor miljarden van Tether, USDT hebben gekocht en nu hun geld terug willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
kraades schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:20:
Als je een beetje basis kunt programmeren, kun je dit wel maken met de Binance API. :)

Of het standaard mogelijk is, weet ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door The Redman op 10-01-2021 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:34
Kijk je uit dat je straks niet weer een excuuspagina op reddit moet zetten? Je begeeft je op glad ijs hier..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:46

Bever!

3

Stokstaart schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:27:
[...]

Kijk je uit dat je straks niet weer een excuuspagina op reddit moet zetten? Je begeeft je op glad ijs hier..
??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
Stokstaart schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:27:
[...]

Calm ur tits ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
The Redman schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:23:
[...]

Tether heeft dollars. Maar geen 1:1. Dat is geen geheim.
Het is een tijd terug dat ik mij erin verdiept heb, maar mij stond bij dat ze niet alleen dollars te hebben om het risico te kunnen dekken, maar ze hadden er wel heel veel (74%). Zolang de waarde van de bezittingen, dollars en andere middelen, bij elkaar genoeg is om de Tethers te dekken hoef je geen problemen te verwachten. Dat blijkt ook uit de koers, ondanks dat het zoals je zegt geen geheim is dat ze niet 1 op 1 dollars aanhouden, blijft er genoeg vertrouwen om er mee te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Jongens wie kan mij verder helpen: Is het mogelijk van bepaalde coins, die je enkel via bijvoorbeeld Bittrex of AnyCoin kan aankopen, te storen op je Ledger wallet? Op AnyCoin zeggen ze: je moet een bitcoin wallet hebben voor de aankopen bij hun.

Kan ik daar dus een bepaalde Coin aankopen en die via de Trezor (Bitcoin) Wallet direct "storen" of zit ik helemaal verkeerd?

Een duw in de goede leesrichting is ook prima.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Die Kim dotcom probeert wel constant zijn enorme bag BCH te pumpen he.

Desalniettemin heb ik geen haat jegens het BCH-kamp. Ik vind zelfs dat ze het daar qua ontwikkeling beter hebben gedaan. Bitcoin kan nog steeds nauwelijks transacties aan en is daarnaast ook gewoon enorm duur qua transactie fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

sampoo schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:30:
[...]

Het is een tijd terug dat ik mij erin verdiept heb, maar mij stond bij dat ze niet alleen dollars te hebben om het risico te kunnen dekken, maar ze hadden er wel heel veel (74%). Zolang de waarde van de bezittingen, dollars en andere middelen, bij elkaar genoeg is om de Tethers te dekken hoef je geen problemen te verwachten. Dat blijkt ook uit de koers, ondanks dat het zoals je zegt geen geheim is dat ze niet 1 op 1 dollars aanhouden, blijft er genoeg vertrouwen om er mee te handelen.
Dus ze kopen Bitcoin met hun Tether en dan gaat Bitcoin omhoog en is hun Tether gedekt door de Bitcoin die ze er mee gekocht hebben. Zit het zo in elkaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tominatie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:31:
[...]

Desalniettemin heb ik geen haat jegens het BCH-kamp. Ik vind zelfs dat ze het daar qua ontwikkeling beter hebben gedaan. Bitcoin kan nog steeds nauwelijks transacties aan en is daarnaast ook gewoon enorm duur qua transactie fee.
Dat zegt Kim Dotcom dus ook.

BTC = spaarrekening

BCH = lopende rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

XRP fanboy. XRP dumpt continue maar dat is geen probleeem want thetâh doet ook bijdrukken. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:31:
[...]

Dus ze kopen Bitcoin met hun Tether en dan gaat Bitcoin omhoog en is hun Tether gedekt door de Bitcoin die ze er mee gekocht hebben. Zit het zo in elkaar?
Het bedrijf geeft USDT uit en dekt de dollarwaarde af met voornamelijk USD. Dat handelaren dan gebruik maken van USDT om BTC en andere crtypto te kopen en te verkopen staat los van welke middelen Tether als bedrijf aantrekt om hun risico te dekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Tominatie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:31:
[...]

Die heeft gewoon een flinke zak gekregen. Gaat puur om de marketing. Veel volgers, gratis bch, beetje pumpen die handel, verkopen --> leuke beloning voor bewezen diensten aan kamp bch. Daarna hoor je hem er nooit meer over.

Zero.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Het valt wel op dat het BCH kamp nooit uitgaat van de eigen kwaliteit, maar altijd tegen BTC aan het vechten is. Als ze daar nou eens mee zouden stoppen en zichzelf promoten zonder de grote concurrent constant omlaag proberen te halen, zouden ze meer zieltjes winnen en zouden ze ook minder tegenstanders hebben.

Je ziet het wederom in de titel van die video, ze promoten zichzelf niet, maar zetten zich af tegen Bitcoin. Jammer hoor, gemiste kans.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:31:
[...]

Yep zoiets zal het wel zijn.

De parabolische stijging van het aantal Tether begon rond die crash in maart. Ik denk dat ze daar gewoon dachten: we gaan maximaal printen, we kopen heel veel bitcoin om zo een soort bubbel te creëren. We laten zien dat bitcoin in tijden van crisis als store of value fungeert. Veel FOMO verder zijn de opgekochte BTC's natuurlijk enorm veel waard geworden.

Ik denk in dat opzicht wel dat de Tether gebacked KAN zijn als ze al deze opgekochte Bitcoins verkopen. Ik denk dat ze qua asset-waarde wel rond de 24 miljard kunnen staan.

Maar de Tether is sowieso niet gebacked door de dollar. Dat weet ik zeker. Die jongens erachter zitten gewoon maximaal te speculeren.

Hoe mooi moet 't wel niet zijn om te traden terwijl je zelf eigenlijk de hele markt in handen hebt(gezien het volume bijna volledig USDT is geworden). Die mensen achter Tether kunnen makkelijk die hele markt heen en weer manipuleren. Dat is echt fucking makkelijk geld verdienen.

Wat houdt die rechtszaak op 15 januari eigenlijk in? Ik was daar niet eens van op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

sampoo schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:35:
[...]

Het bedrijf geeft USDT uit en dekt de dollarwaarde af met voornamelijk USD. Dat handelaren dan gebruik maken van USDT om BTC en andere crtypto te kopen en te verkopen staat los van welke middelen Tether als bedrijf aantrekt om hun risico te dekken.
Maar waarom zou iemand of een bedrijf die voor het eerst Bitcoin gaat kopen, eerst zijn euro's omzetten in Tether en dan pas Bitcoin kopen? Dat kan toch gewoon meteen rechstreeks? Daarna komt een handelaar vast wel eens op een exchange terecht waar als hij crypto verkoopt zijn funds in USDT opgeslagen worden. Hij dan die dan ook van exchange naar exchange gaan sturen voor arbitrage.

Dit geloof ik graag, en je ziet ook dat Tether een gigantisch volume doet. Wist je dat momenteel 90% van alle Ethereum transacties, Tether transacties zijn? Klik maar eens op de mannetjes hier.

Maar het is dus nog steeds heel goed mogelijk dat de eerste keer dat een nieuwe Tether verkocht word voor Bitcoin dat de eigenaar van die Bitcoin, Tether zelf is.

Dat zou dan beteken dat Tether zelf zo veel Bitcoin kunnen kopen als ze willen zonder er voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:33:
[...]

XRP fanboy. XRP dumpt continue maar dat is geen probleeem want thetâh doet ook bijdrukken. :)
Hé niet te verwarren met THETA he, ik hodl THETA de moeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Tominatie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:39:
[...]

Yep zoiets zal het wel zijn.

De parabolische stijging van het aantal Tether begon rond die crash in maart. Ik denk dat ze daar gewoon dachten: we gaan maximaal printen, we kopen heel veel bitcoin om zo een soort bubbel te creëren. We laten zien dat bitcoin in tijden van crisis als store of value fungeert. Veel FOMO verder zijn de opgekochte BTC's natuurlijk enorm veel waard geworden.

Ik denk in dat opzicht wel dat de Tether gebacked KAN zijn als ze al deze opgekochte Bitcoins verkopen. Ik denk dat ze qua asset-waarde wel rond de 24 miljard kunnen staan.

Maar de Tether is sowieso niet gebacked door de dollar. Dat weet ik zeker. Die jongens erachter zitten gewoon maximaal te speculeren.

Hoe mooi moet 't wel niet zijn om te traden terwijl je zelf eigenlijk de hele markt in handen hebt(gezien het volume bijna volledig USDT is geworden). Die mensen achter Tether kunnen makkelijk die hele markt heen en weer manipuleren. Dat is echt fucking makkelijk geld verdienen.

Wat houdt die rechtszaak op 15 januari eigenlijk in? Ik was daar niet eens van op de hoogte.
Als dat zo is dat doen Tether dus eigenlijk aan fractional reserve banking met een leverage van 32.

32 keer 23 miljard Tether = 736 miljard, de market cap van Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 22:38
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wRXQ8Fx/Screenshot-2021-01-10-at-20-38-36.png

31k/33k zou wel de trend volgen en vrij normaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Kain_niaK schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:40:
[...]

Maar waarom zou iemand of een bedrijf die voor het eerst Bitcoin gaat kopen, eerst zijn euro's omzetten in Tether en dan pas Bitcoin kopen? Dat kan toch gewoon meteen rechstreeks? Daarna komt een handelaar vast wel eens op een exchange terecht waar als hij crypto verkoopt zijn funds in USDT opgeslagen worden. Hij dan die dan ook van exchange naar exchange gaan sturen voor arbitrage.

Dit geloof ik graag, en je ziet ook dat Tether een gigantisch volume doet. Wist je dat momenteel 90% van alle Ethereum transacties, Tether transacties zijn? Klik maar eens op de mannetjes hier.

Maar het is dus nog steeds heel goed mogelijk dat de eerste keer dat een nieuwe Tether verkocht word voor Bitcoin dat de eigenaar van die Bitcoin, Tether zelf is.

Dat zou dan beteken dat Tether zelf zo veel Bitcoin kunnen kopen als ze willen zonder er voor te betalen.
Vieze hoeren zijn het.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:41:
[...]

Hé niet te verwarren met THETA he, ik hodl THETA de moeder.
Ja sorry, klinkt bijna hetzelfde idd. Ik doe alleen gratis TFUEL. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
Even een vraagje ... bij neergaande trend ... gewoon om het allemaal visueel overzichtelijk te houden hier ... de babes omgekeerd posten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tKUxsEStG3Ao3WNZdJNQcCPSlmg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zLXkzY21gFZoeUx6WOn3bJGG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 10:05
Justevo schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:41:
[Afbeelding]

31k/33k zou wel de trend volgen en vrij normaal zijn.
Maar wat daarna?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 07:15

WhySoSerious

Be the change.

6 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 10:05

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:51
BCH dan maar ?

Niet dat ik er zelf in geloof maar ik geloof dat Kim zichzelf erg gelooft en anderen in Kim geloven .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
BTC beschreven in een lied :')

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 10-01-2021 20:56 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

We komen verdacht dicht bij de ~37.2k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Waar slaat dit op dan???

@CoinbasePro
Our ETC-USD, ETC-BTC, ETC-EUR and ETC-GBP order books are now in limit-only mode. Market orders cannot be submitted.

https://twitter.com/Coinb.../1348355796791418888?s=20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Slonzo schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:51:
We komen verdacht dicht bij de ~37.2k...
En dat is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Palindrome schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:47:
BCH dan maar ?

Niet dat ik er zelf in geloof maar ik geloof dat Kim zichzelf erg gelooft en anderen in Kim geloven .
Dat is wat Kim wil wat je doet. BCH kopen zodat zijn bags in waarde stijgen.

Het is een altcoin. Hier is nog meer het principe "wat de gek ervoor geeft" in werking.

Dan kan men wel komen met het argument "BTC is spaarrekening/store of value" en "BCH is voor real life gebruik om te spenden op boodschappen" etc.

maar dat lukt ook prima met de euro's op m'n bankrekening. Tevens kun je dan veel beter Nano gebruiken.

Nano is feeless.
Nano is groen en slurpt niet zo belachelijk veel energie als die PoW meuk.
Nano is snel.
Nano heeft een heel hoog TPS.

Nano is de Tesla van crypto he. Wist je dat al?

Moon, lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Palindrome schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:47:
BCH dan maar ?

Tja, je moet het eens gaan gebruiken. Het werkt gewoon net zo vlot als een paypal account (vlotter eigenlijk want je hebt geen account meer nodig). Het heeft nog altijd instant transacties (ik geloof tot en met 1000 dollar), het is goedkoop genoeg om mee te experimenteren en voor iedereen om op te bouwen, een eigen token creëren op Bitcoin Cash is een fluitje van een cent en kost geen drol terwijl je op Ethereum en Bitcoin toch als snel een paar euro kwijt bent. Dat zijn drempels die de innovatie belemmeren.

BTC voor het hodlen en BCH voor het gebruiken van Bitcoin als geld is voor mij een goede combinatie.

Probeer maar eens een service zoals member.cash of memo.cash of blockchain.poker

Elke actie op die platforms is onmiddellijk en alles word met BCH transacties gedaan.

Ik kan mij jaren geleden nog herinneren dat als iemand je geld naar je bank stuurde vrijdag avond dat het dan maandag soms pas op je rekening stond. Dus toen Bitcoin uitkwam was ik enthousiast dat je nu online geld zou kunnen gebruiken en nooit meer moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
MKR winst foetsie, dan maar hodl en afwachten

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Klaas25 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:53:
Waar slaat dit op dan???

@CoinbasePro
Our ETC-USD, ETC-BTC, ETC-EUR and ETC-GBP order books are now in limit-only mode. Market orders cannot be submitted.

https://twitter.com/Coinb.../1348355796791418888?s=20
Dat er wat gaande is met ETC, geen idee wat maar dat horen we vanzelf. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:49
Valt me op dat de haat richting de Aziaten die iedere ochtend onze winsten opeten nauwelijks nog gemaakt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:51
Tominatie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:54:
[...]

Dat is wat Kim wil wat je doet. BCH kopen zodat zijn bags in waarde stijgen.

Het is een altcoin. Hier is nog meer het principe "wat de gek ervoor geeft" in werking.

Dan kan men wel komen met het argument "BTC is spaarrekening/store of value" en "BCH is voor real life gebruik om te spenden op boodschappen" etc.

maar dat lukt ook prima met de euro's op m'n bankrekening. Tevens kun je dan veel beter Nano gebruiken.

Nano is feeless.
Nano is groen en slurpt niet zo belachelijk veel energie als die PoW meuk.
Nano is snel.
Nano heeft een heel hoog TPS.

Nano is de Tesla van crypto he. Wist je dat al?

Moon, lambo.
Laat Kim die kar maar trekken dan , zolang hij dat kan en doet kan ik daar ook van profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:55:
[...]

Dat er wat gaande is met ETC, geen idee wat maar dat horen we vanzelf. ;)
Vast wederom een 51%-attack. Dit gebeurt ondertussen elke maand bij ETC. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ypuh schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:57:
Valt me op dat de haat richting de Aziaten die iedere ochtend onze winsten opeten nauwelijks nog gemaakt wordt...
Nee nee het is gewoon zondag. Zondag hoort rood te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op zondag 10 januari 2021 @ 20:57:
[...]

Vast wederom een 51%-attack. Dit gebeurt ondertussen elke maand bij ETC. :+
I know, probeer nog enigszins normaal te reageren. Duidelijk is dat de XRP en BCH fanboy weer in the house zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

MA7 die hierboven meermaals vermeld is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klaas25
Teminste geen CME gap op deze manier die morgen gedicht moet worden lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

JT

VETAK y0

Nou, even eruit gestapt naar EUR met btc, eens zien of ik lager weer in kan stappen :+ Of dat de wijzen straks zeggen "told you so" :P 37k lijkt REKT te gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door JT op 10-01-2021 21:09 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Ef5XiYpPsBNF98dPmZTB9kAdSo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nOBz2Wj2IJs7dYYtWT7tesJT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Blijft nu onder de 37k hangen. Misschien met 36k de alts de deur ook uit en dan ook naar EUR.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
36 is the new 42 🤓

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:23
Ergens weet ik wel dat 't weer goed komt, maar ik ben vandaag toch aardig zuur met m'n buy order vanochtend, zo'n 4000 dollar hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ray_ schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:13:
Ergens weet ik wel dat 't weer goed komt, maar ik ben vandaag toch aardig zuur met m'n buy order vanochtend, zo'n 4000 dollar hoger.
Buy the dips. Ik denk dat mn order @ 36.7 wel gehit wordt zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
green-tea schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:14:
[...]

Dat is het punt juist, ik heb zo veel gekocht dat ik niet veel fiat meer over heb om nog een dip te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 10:34
Morgen wordt weer leuk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

green-tea schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:14:
[...]

Op Coinbase is die er voorbij :P Gefeliciteerd! :D

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Buy orders staan tussen de 35.4k en 36.5k en de shorts worden tussen de 36k en 36.5k gesloten. Mocht Bitcoin daarna verder dalen, dan maar direct verlies nemen en rond 31k-32k opnieuw proberen in te stappen. Even duimen :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Gewoon wat anders gaan doen mensen :)

Het is maar 40k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ray_ schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:14:
[...]

Dat is het punt juist, ik heb zo veel gekocht dat ik niet veel fiat meer over heb om nog een dip te kopen :)
Die ken ik daarom met kleine lev op bitmex btc proberen te stacken, komt geen fiat aan pas.

[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 10-01-2021 21:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
hallon ik vroeg me af of iemand kan vertellen of bitcoins nog verder gaat dalen wil namelijk instappen om ergens in maart goed rendement te pakken ga dan tegen die tyd op vakantie als corona weg is

gr gr, bertine

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
De alts zijn niet naar beneden getrokken.
Normaal gaan die ook hard.
Ik twijfel om ze nu echt alles om te zetten in btc , maar ben ook bang dat altseason dan begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
BLASHPHEMY!!! BURN THE HERETIC!!!

42!!! Hoe durf je!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb mijn short gesloten 13% winst op een mini flufje.. meer procent verlies op een grotere fluf.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Ladonna schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:16:
De alts zijn niet naar beneden getrokken.
Normaal gaan die ook hard.
Ik twijfel om ze nu echt alles om te zetten in btc , maar ben ook bang dat altseason dan begint
ETH is nu anders aardig rood aan het worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
JT schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:09:
Nou, even eruit gestapt naar EUR met btc, eens zien of ik lager weer in kan stappen :+ Of dat de wijzen straks zeggen "told you so" :P 37k lijkt REKT te gaan.
Wat is eigenlijk de handigste manier om dat te doen? Tot nu toe altijd via Bitonic gedaan maar dat is toch wat omslachtig. Kun je dat ook op een exchange doen of zo?

Heb me een tijdje niet met crypto bezig gehouden maar heb nog wel wat en nu ik weer meer vrije tijd heb besloten me hier meer in te gaan verdiepen :) (Helaas niet het aantal dat ik in 2012 had, verdomme :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Jedi_Pimp schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:16:
hallon ik vroeg me af of iemand kan vertellen of bitcoins nog verder gaat dalen wil namelijk instappen om ergens in maart goed rendement te pakken ga dan tegen die tyd op vakantie als corona weg is

gr gr, bertine
Ja gaat zeker verder dalen. En stijgen. En dalen. En stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Ray_ schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:17:
[...]

ETH is nu anders aardig rood aan het worden
I stand correct: hij doet 'n beste bounce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

sOid schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:17:
[...]

Wat is eigenlijk de handigste manier om dat te doen? Tot nu toe altijd via Bitonic gedaan maar dat is toch wat omslachtig. Kun je dat ook op een exchange doen of zo?

Heb me een tijdje niet met crypto bezig gehouden maar heb nog wel wat en nu ik weer meer vrije tijd heb besloten me hier meer in te gaan verdiepen :) (Helaas niet het aantal dat ik in 2012 had, verdomme :+)
Op Binance kun je omzetten naar EUR op de FIAT market.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jRMyOCw.gif?noredirect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
Is Kraken nog niet aan het vastlopen #2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
Down down down we go

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Soms moet ik echt lachen om sommigen hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
JT schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:19:
[...]

Op Binance kun je omzetten naar EUR op de FIAT market.
Aah toch, wist eigenlijk niet je daar ook EUR op kon zetten. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

mrb85 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:20:
Is Kraken nog niet aan het vastlopen #2017
Toen ik zo nodig rond de top van de dead cat-bounce moest kopen niet nee :(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Zo, hoe gaat het hier?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Ben weer voor 50% ingestapt . Buy orders voor de andere 50% staan klaar, maar ergens hoop ik dat die niet gehit worden :X.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Leuk verschil in de ETC-prijs tussen CB Pro en Binance..
CB: $ 12.25
Binance: $ 8.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Ray_ schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:19:
[...]

I stand correct: hij doet 'n beste bounce.
Of..nee...Weet je wat? Kijk zelf maar even. Ik doe maar even geen live updates meer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
weeee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Jedi_Pimp schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:16:

gr gr, bertine
Goed plan. In maart gaat het zowiezo heel veel hoger staan, dat is gewoon een zekerheid, weet iedereen. 8)7

Met die instelling niet doen, tenzij je graag de lokale b&b eens uitprobeert.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ladonna schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:21:
[...]

Ik ga hier soms ook stuk :D En dan vertel ik zo een grapje aan mijn vrouw of laat een gif zien ofzo:

:|

:D _O-

[ Voor 4% gewijzigd door JT op 10-01-2021 21:23 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ladonna schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:21:
[...]

Ik ook.

Ik ben hier ook helemaal niet voor de crypto, puur voor de emoties. Voor de mooie en slechte momenten.
Voor de nudes babes van Jaap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ook hier zijn de eerste buy orders geraakt... Dus mannen, we gaan verder omlaag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quartz123
uhmmm... maar alle 'instituties' zouden toch alle dips kopen ?! PANIEK

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

ALLES REKT
L
L
E
S

R
E
K
T

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Quartz123 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 21:23:
Die werken nie op zondah nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Dat doen ze ook. Alleen doen ze dat graag op lagere niveaus :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ypuh
Organische daling dit

Afbeeldingslocatie: https://cryptoext.com/wp-content/uploads/2018/05/bitcoin-going-down.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:32
De stijgingen van het nieuwe jaar lijken mij verdacht veel op pure normale mensen aankopen. Ook te zien aan de hype.

De institutionele beleggers hebben sub 30k al ingekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
Tussen de 31 en 33 K gaan we eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartz123
Eerste support pas weer op 34k ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Dat ETH nog steeds boven de $1200 staat is voor mij een huge red flag. Shitcoins zijn nog veel te overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Is dit onze 40% bull markt correctie?
Pagina: 1 ... 159 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!