Yep zoiets zal het wel zijn.
De parabolische stijging van het aantal Tether begon rond die crash in maart. Ik denk dat ze daar gewoon dachten: we gaan maximaal printen, we kopen heel veel bitcoin om zo een soort bubbel te creëren. We laten zien dat bitcoin in tijden van crisis als store of value fungeert. Veel FOMO verder zijn de opgekochte BTC's natuurlijk enorm veel waard geworden.
Ik denk in dat opzicht wel dat de Tether gebacked KAN zijn als ze al deze opgekochte Bitcoins verkopen. Ik denk dat ze qua asset-waarde wel rond de 24 miljard kunnen staan.
Maar de Tether is sowieso niet gebacked door de dollar. Dat weet ik zeker. Die jongens erachter zitten gewoon maximaal te speculeren.
Hoe mooi moet 't wel niet zijn om te traden terwijl je zelf eigenlijk de hele markt in handen hebt(gezien het volume bijna volledig USDT is geworden). Die mensen achter Tether kunnen makkelijk die hele markt heen en weer manipuleren. Dat is echt fucking makkelijk geld verdienen.
Wat houdt die rechtszaak op 15 januari eigenlijk in? Ik was daar niet eens van op de hoogte.