Kraken, Binance, Coinbase stuk
op kraken is de 36200 al aangetiktTaro schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:46:
Ok, terug naar de 36.7k ivm 4H MA7?

Je kunt precies zien we 2017 mee gemaakt heeft en wie niet
Kan hier van genieten. Ik kijk naar de chart en denk ah. -7%. Liggen we niet wakker van. Ik wacht al wat langer op een correctie. Wees maar niet bang het kan gerust nog veel lager ladies and gentlemen.
Sit back and enjoy the show.
Sit back and enjoy the show.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Nou een ding scheelt, ik denk dat een eventuele panic sell order er nu toch niet door komt
Wat PlanB kan, kan ik ook:
2011 50
2013 1k (=20x)
2017 20k (=20x)
2021 400k? (=20x)
Dus moon, dit jaar nog!
2011 50
2013 1k (=20x)
2017 20k (=20x)
2021 400k? (=20x)
Dus moon, dit jaar nog!
Lijkt dramatisch, maar we zitten gewoon op de koers van vamiddag 12 uur voor BTC en ETH..... tijdmachine!
Wel, Kraken werkte voor 3 minuten 
Tot zover klaarzitten boven de buy knop XD
Wel jammer dat ik m'n ICX niet meer heb kunnen verkopen doordat ie net plat ging
Tot zover klaarzitten boven de buy knop XD
Wel jammer dat ik m'n ICX niet meer heb kunnen verkopen doordat ie net plat ging
Jakkes!
Ik snap waarom @Verwijderd hier de babes mag posten.
Ik lul ook zomaar wat
Ai
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dan heb je ze niet allemaal gezienshovelhead1340 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:48:
[...]
Jakkes!
Ik snap waarom @Verwijderd hier de babes mag posten.
De 20k dip was -15% ongeveer, zou op iets van 34k uitkomen dit keer
Mensen die niet op cb pro kunnen inloggen?
Lose 'em while you still can
we only make way for the man who boldly pushes past us
Ja, maar als je dan op 33k verkoopt kon je nu extra btc inkopen. Pijnlijk.Sefa schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:48:
Wat een onzin paniek, we zitten nu nog niet eens op de prijs van deze ochtend
Net iets te vroeg een flufje btc bijgekocht vrees ik
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
onder de 36,5k
minus 10% in paar minuten. Dipbuy!
Aan die tientallen nieuwen hier sinds een paar dagen:
- nu denken: "waarom ben ik niet op 40k uitgestapt?" heeft geen zin. Voor hetzelfde geld was BTC doorgeknald naar 42k. Iets met kop en munt, niemand weet het.
- zoom alsjeblieft uit. De 1m candle is leuk als alles groen is, maar ga minstens naar 15m kijken. En als je in paniek raakt, kijk even naar de daily. En maak vanavond ofzo een plan wat voor winsten je wil halen en waar je grenzen liggen.
- nu denken: "waarom ben ik niet op 40k uitgestapt?" heeft geen zin. Voor hetzelfde geld was BTC doorgeknald naar 42k. Iets met kop en munt, niemand weet het.
- zoom alsjeblieft uit. De 1m candle is leuk als alles groen is, maar ga minstens naar 15m kijken. En als je in paniek raakt, kijk even naar de daily. En maak vanavond ofzo een plan wat voor winsten je wil halen en waar je grenzen liggen.
2017 20k, 2021 40k, nu kunnen we weer 4 jaar wachten

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Niks aan de hand allemaal.
Alleen even kijken of de mensen die vanmorgen zeiden op een dip te wachten nu wel in durven te stappen!
Alleen even kijken of de mensen die vanmorgen zeiden op een dip te wachten nu wel in durven te stappen!
Heerlijk dit! Weer tientje erbij whoopwhoop
Ik gok dat je nog wel even hebt om bij te kopen hoor, maar in het vervolg wellicht alvast wat buy-orders zetten.AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:49:
[...]
Ja, maar als je dan op 33k verkoopt kon je nu extra btc inkopen. Pijnlijk.
Ik denk een fat finger geweest of paniek.wdbtje schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:46:
[...]
op kraken is de 36200 al aangetiktDenk dat sommige mensen goed gebruik maken van de dunne orderboeken
/f/image/quTJAcEe6zUfkugOwqzxdTyd.png?f=fotoalbum_large)
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ik heb deze namiddag wat alt verkocht ter voorbereiding van de 40k en ik wil heel graag weer instappen, maar dan moet de exchange wel meewerkenBao_mi1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:50:
Niks aan de hand allemaal.

Zou zo maar kunnen..Nurksis schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:50:
Dit was m, kopen kopen kopen!
Dan vist Amerika wellicht achter het net. Wie weet, het is iig een behoorlijke paniek showWiseGuy! schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:46:
[...]
Als de CES het niet als valuta ziet en dus ook niet erkent, tja... wat gaat er dan mee gebeuren. Het wordt nu overal al gedelist uit angst.
En dan is er nog een verschil tussen suspenden en delisten.
We gaan het meemaken, ik verkoop nog niet.
HODL

Ik schoot uit idd, sorry.Zhou schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:51:
[...]
Ik denk een fat finger geweest of paniek.
[Afbeelding]
bitstamp heeft last van een zeer trage server. meer mensen?
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Die benjamin cowen van hieronder is wel goed. En datadash, maar die doet ook heel veel alts.DW23 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:39:
[...]
Wel aardig...
Maar ik ben nog op zoek naar een goed, feitelijk, bitcoin-heavy youtube channel dat niet zo schreeuwerig is als het gros van Youtube. Ik volg Bob Loukas religieus, maar alternatieven zijn welkom.
De rest heeft ADHD of wil dat je 100x subscribed.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Kraken downWhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:51:
MOOOOOOOOOOOOOOOOON
Tradingview down
Waar kan ik nu de prijs nog bekijken

Weak hands shakeoff. Wat mij betreft gaan we nog lager. Dit hoort erbij.
MOON SOON
(dit is geen beleggingsadvies)
MOON SOON
Tradingview werkt hier gewoon. Wel een betaald account, weet niet of dat uitmaakt?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
BUY THE DIP! BUY THE DIP! BUY THE DIP! BUY THE DIP!
Whale gespot.DAMAGE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:53:
Tradingview werkt hier gewoon. Wel een betaald account, weet niet of dat uitmaakt?
Gelukkig nog m'n orders kunnen cancellen....wdbtje schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:52:
[...]
Kraken down
Tradingview down
https://aggr.trade/wdbtje schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:52:
[...]
Kraken down
Tradingview down
Geen beleggingsadvies maar wel de waarheid als een koe.Richh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:52:
Weak hands shakeoff. Wat mij betreft gaan we nog lager. Dit hoort erbij.
MOON SOON
(soms vraag ik me af waar zit soort spreekwoorden vandaan komen)
Jongens, een trading bot kopen. Kraken en Binance niets aan de hand
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Alts weer teruggekocht, vlak na de drop. Nu heel klein beetje verlies.
Ja, nog niet goed genoeg ingelezen daarvoor. En die fuckin Bitvavo app kan dat nietSefa schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:50:
[...]
Ik gok dat je nog wel even hebt om bij te kopen hoor, maar in het vervolg wellicht alvast wat buy-orders zetten.
Kan niet als kraken kapot isQunix schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:53:
BUY THE DIP! BUY THE DIP! BUY THE DIP! BUY THE DIP!
zitten inmiddels weer dichter bij de top dan bij de dip van afgelopen 15 minuten.
Wikipedia: Monsoon
Moon soon, nu even monsoonA monsoon (/mɒnˈsuːn/) is traditionally a seasonal reversing wind accompanied by corresponding changes in precipitation,[1] but is now used to describe seasonal changes in atmospheric circulation and precipitation associated with the asymmetric heating of land and sea.[2][3] Usually, the term monsoon is used to refer to the rainy phase of a seasonally changing pattern, although technically there is also a dry phase. The term is sometimes incorrectly used for locally heavy but short-term rains.[4][5]
mooi om te zien bij https://aggr.trade/.... Liquidated short
Nu gaat ETH gelijk in één keer naar een nieuwe ATH. Ik voel het aan m'n kleine teen!
Yup, mooi kut. Had de actie wel even mee willen maken.Annedouwe schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:49:
Mensen die niet op cb pro kunnen inloggen?
Mijn YFI is precies op de top verkocht
Coinbase valt me ook tegen. Dacht dat het 1 van de betere exchanges was, maar ze liggen er mooi wel uit. Binance is wel toegankelijk met wat moeite.
Tja als alles down is kun je ook niet panic sellen, op die manier halen we de 100k wel
FOMO
YOU'RE MISSING OUT!
Inmiddels 36,6k naar 38,6k en op naar de 40,6k, nog vóór 12 uur
Hoofdreden voor moon 2017. Kraken deed het toen vaker niet dan welKeesdegrote schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:56:
Tja als alles down is kun je ook niet panic sellen, op die manier halen we de 100k wel
Eigenlijk is er helemaal niks aan de hand hahahaha enorme paniek en wat betreft prijs weinig verschil
Zero.
Edit: 29augustus

[ Voor 95% gewijzigd door wdbtje op 07-01-2021 19:58 ]
Inderdaad... Ik verkas dadelijk naar Binance.sniper20 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:56:
Coinbase valt me ook tegen. Dacht dat het 1 van de betere exchanges was, maar ze liggen er mooi wel uit. Binance is wel toegankelijk met wat moeite.
Je hebt bear trap verkeerd gespeldE.e.L schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:57:
Klassieke bulltrap
Wie vlamde er net naar huis?Pelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:57:
Eigenlijk is er helemaal niks aan de hand hahahaha enorme paniek en wat betreft prijs weinig verschil
10% meer BCH kunnen kopen voor hetzelfde aantal euro's
Goeie deal gedaan. Nu hopen dat Kim Dotcom gelijk heeft.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Hahahahhahahahahahhahahahhaa.elektriekert schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:58:
Nu nog de BTC dominance naar sub 40%
Nee.
Wat een actie, op Bitvavo net orders boven de 34K EURO gefilled toen BTC op Binance op 37K DOLLAR stond. Heerlijk die dunne orderboeken.
Econoom... Maar wel van de oude stempel. Man man wat een slecht verhaal.Quartz123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:25:
Ja, heeft deze man van de rabobank toch gelijk : https://twitter.com/NPORadio1/status/1347210414795448327
Ja fuck, dit was mijn plan. Met stop loss gedaan zeker?Th1x4nG schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:58:
10% meer BCH kunnen kopen voor hetzelfde aantal euro's
Best belachelijk idd, gewoon geen mogelijkheid om wat dan ook te doen.Matthias87 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:58:
rip kraken, kan niks, maar goed.. HODL
Prijs staat nog op 37k bij mij

Rapapa...
Bij Bitonic zijn de Bitcoins nog duur om te kopen, en je kan er niet meer verkopen

Daar heb ik het meeste baat bij,
Uiteraard gun ik jou ook je gains hoor
:fill(white):strip_exif()/f/image/IiS1IjeVx110aAnHSv95kot2.png?f=user_large)
coinbase ... probeer euro's te depositten ... geen goede moment zo blijkt ...
Zou "De grote cryptocurrency depressie van 2018-2020 overwonnen" goed scoren bij de dames op tinder?
Our time to shine.
Our time to shine.
Van de MOOOOOEEEEE(N)Bao_mi1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:54:
[...]
Geen beleggingsadvies maar wel de waarheid als een koe.
(soms vraag ik me af waar zit soort spreekwoorden vandaan komen)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!