Ik denk dat dat wel los loopt. Het is een beperking maar als je er een beetje rekening mee houdt moet het wel lukken.Z___Z schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:23:
[...]
Als je vaak 3 pannen tegelijk gebruikt is dat nog maar 1200 wat per pit. Dat is niet bijster veel warmte. Dat is op een dure kookplaat 1/3 van het vermogen op een grote pit en 1/2 van het vermogen op een kleine pit. Misschien kan je beter eerst bij iemand proberen of dit voldoende is voor jouw gerechten.
Ik heb en 4-pits inductieplaat van 7,2 kW, 1x 2 kW 3x 2,3 kW. Ja, dat is meer dan 7,2 kW maar maximaal kan ik alle pitten op 9 (van 10) zetten of 2x5 en 2x10.
Een volle pan water aan de kook houden is stand 3, dus zo'n 600 W, vlees braden doe je op 6-7. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je opwarmen na elkaar doet.
Dus eerst de aardappelen aan de kook brengen (die moeten toch een half uur koken) en laag zetten, dan de groenten aan de kook brengen en laag zetten en als laatste het vlees braden. Dan heb je op het eind maximaal 3,5 kW in gebruik. Is net te doen.
Signatures zijn voor boomers.