Ik had net hetzelfde: vorige jaar 1 Strings en 1 Icile gekocht. Dit jaar terug gehangen en bij beide producten meerdere lampjes waarbij het blauwe kanaal kapot was. Met gekleurde effecten zie je daar niet veel van, maar als hij wit maakt dan krijg je een gele kleur wat uiteraard wel storend is.Firefighter1976 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:33:
Vorig jaar 4 icicle opgehangen. Wel 2 maanden laten hangen, maar naar nu blijkt. Meerdere ledjes die het niet meer doen en als je kijkt bij ledje is hij groenig uitgeslagen bij weerstand. Nu blijkt ook nog is dat er maar 1 jaar garantie op zit. Ik vind dit persoonlijk erg slecht voor de prijs die je er voor betaald.
Ik heb contact opgenomen met Twinkly, die mij doorverwezen naar de verkoper. Bij mij waren dit 123Led en Kablshop. Beide hebben de producten zonder enig probleem omgeruild.
Bij mij waren de producten wel nog net geen jaar oud, maar wettelijk kan de verkoper je niet afschepen met 1 jaar garantie. Twinkly zegt zelf op hun site dat hun LEDs "meer dan 30.000" uur meegaan. Da's 3,4 jaar 24/7 branden!
Ik moet zeggen dat ik nu inderdaad ook mijn twijfels heb bij de kwaliteit. Ik heb momenteel 3 Twinkly producten (2 Strings en 1 Icile). Ik vind het een fantastisch product en ik zou nog willen uitbreiden maar als er elk jaar terug lichtjes defect gaan dan ga ik toch passen...