Beetje laat uiteindelijk, maar ook bezig met het hele terrein, dus mappen schoot er even bij in.
Dit is ongemapt in de boom gedraaid, 600 is echt genoeg, hij ziet er rondom zo uit..
En zo uit de doos met mapping van vorig jaar deed " sparkle " het prima, gewoon blauw met witte flitsjes.
:strip_exif()/f/image/YSOnFUTMOJpEv5jvIOApTfbS.jpg?f=fotoalbum_large)
2,1 m hoog,voor €40 van marktplaats

, heb dit jaar alle 7 kerstbomen vervangen voor kunst. Deze was oorspronkelijk ook voor buiten maar bleek zo mooi dat hij naar binnen mocht. Bleek ook 300 nieuw gekost te hebben.
Nu ik ze wel gemapt heb blijven de laatste 30 voornamelijk wit, ze worden wel gemapt maar slechts bij paar kleuren zoals licht oranje doen ze mee.
Maar bij de meeste effecten bliiven ze storend wit.
Als je goed zoekt vind je er horizontaal een paar op ongeveer een kwart van de onderkant, dat is rondom 30 stuks.
En zo is er ook hier en daar een lampje dat niet lekker meekleurt en flikkert in een andere kleur.
Valt me wel een beetje tegen voor een lichtsnoertje van 190 euro na een jaar.
Ik ben blij dat er twee jaar garantie op Twinkly zit.
Voor nu gaan de laatste 30 lampjes in een zwart zakje binnenin de boom en krijgen de storende ledjes een zwart plakbandje.
In januari meld ik ze dan wel defect want nu terugsturen hoyudt in dat ook de ballen etc er weer uit moeten en daar heb ik even geen zin in nu.
Tip voor goedkoop, de Hornbach heeft van Lumineo ook animated leds. Dit zijn 10 led strings die je van boven naar beneden hangt.
Weliswaar niet zo uitgebreid als Twinkly maar best wel spectaculair voor 10 x 1, 70m strings voor 30 euro of 10x 2m voor 40 euro. Kan ze even niet vinden bij Hornbach maar zal later een filmpje posten, ik heb beide lengtes voor boompjes buiten. Ze hebben 20 kleuren en diverse lichteffectten zoals faden en draaien.
Dat leek me leuker om stuk te gaan in de storm en regen dan Twinkly`s, en ze houden het al een tijdje vol.
Beetje zoals
dit maar dan zonder de app en daardoor maar een stuk of 12 verschillende effecten naast de kleuren.
Had ik die eerder tegen gekomen dan had ik die besteld, waarschijnlijk had ik ze dan alle vier (bomen) gelijk aan kunnen sturen, nu is dat vrijwel onmogelijk door de gewone AB.
[
Voor 5% gewijzigd door
Teijgetje op 19-12-2024 22:36
]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.