Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:37
Barista schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 18:54:
[...]

En zorgen dat je 5G abonnement hebt. Ik blijf zelf nog even op 4G. Ik heb vooral de 5G versie gekocht omdat ik hoop minimaal 4 jaar met deze mobiel te doen en tzt zal 5g waarschijnlijk gewoon de standaard zijn, verwacht ik.
Ja, true, dat is ook wel handig ;)

Bij mij bied het voor alsnog weinig / geen meerwaarde. Snelheid is er niet beter op geworden.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Gezien er geen levertijden topic is voor de 4a 5G. In de DE Mediamarkt nu voor 315€: https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2680265.html ophalen kan met de huidige regels en richtlijnen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

True schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:18:
Gezien er geen levertijden topic is voor de 4a 5G. In de DE Mediamarkt nu voor 315€: https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2680265.html ophalen kan met de huidige regels en richtlijnen.
Goede deal! Heb je m ergens op voorraad gezien? Lijkt al te zijn uitverkocht overal.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

@Flipm0de niet echt naar gekeken, kwam dit op Reddit tegen en heb zelf een Pixel 5.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta737
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15:34
Ik krijg sinds vanmorgen elke circa minuut de melding ¨Google stopt steeds¨, met vervolgens de opties App-info, App sluiten of Feedback sturen.
Hebben meer mensen hier last van?
Een reboot heeft het probleem in elk geval niet opgelost

EDIT: laat maar, ik zie in andere topics dat veel meer mensen er last van hebben, ook op andere toestellen

[ Voor 28% gewijzigd door Delta737 op 22-06-2021 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta737
Ik kwam er vandaag achter dat mijn telefoon behoorlijk is verbogen (februari gekocht). :'( Zijn er meer die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Delta737 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:10:
Ik kwam er vandaag achter dat mijn telefoon behoorlijk is verbogen (februari gekocht). :'( Zijn er meer die hier last van hebben?
Nope, hier geen last van. Bewaar je je telefoon veel in de 'kontzak' van je broek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta737
Rossi46 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 13:29:
[...]

Nope, hier geen last van. Bewaar je je telefoon veel in de 'kontzak' van je broek?
Nee, nooit. Alleen in de broekzak. Misschien op die manier toch te veel spanning op gekomen, maar nog nooit met een telefoon gehad verder... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemanown
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-09 08:35
Delta737 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:17:
[...]

Nee, nooit. Alleen in de broekzak. Misschien op die manier toch te veel spanning op gekomen, maar nog nooit met een telefoon gehad verder... :/
Die van mij is nog recht, maar ben er wel achter gekomen dat de plastic achterkant erg gevoelig is.
Door rotzooi tussen mijn hoesje zit mijn achterkant vol met krassen en punten 😩

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
boemanown schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:02:
[...]

Die van mij is nog recht, maar ben er wel achter gekomen dat de plastic achterkant erg gevoelig is.
Door rotzooi tussen mijn hoesje zit mijn achterkant vol met krassen en punten 😩
Ja joh, die achterkant is vreselijk. De slijtplekken zaten er bij mij al na een paar maanden op. Ik heb me daar inmiddels allang bij neergelegd, maar slecht is het wel (verder echt een top phone overigens!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegendescheet
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-04-2023
Kan je je Google pixel 4a met de dock/stand in een Google nest/mini omtoveren? Met routines etc. En dat je het als wekker gebruikt met agenda berichten etc? Of moet je alsnog een hub kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Is deze telefoon nog ergens verkrijgbaar in Duitsland. Ben volgende week in Frankfurt.. maar op de site van de MediaMarkt.de is deze overal uitverkocht..

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

Hoe zit het met 4G ondersteuning? De 2100 MHz lijkt te ontbreken. Dat lijkt mij wel een probleem, of niet?

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:50
TomONeill schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:31:
Hoe zit het met 4G ondersteuning? De 2100 MHz lijkt te ontbreken. Dat lijkt mij wel een probleem, of niet?
Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt, maar LTE band 1 (2100Mhz) is gewoon ondersteund hoor.
In NL heb je in ieder geval gewoon maximale 'dekking'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:50
Cruzer schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:46:
Is deze telefoon nog ergens verkrijgbaar in Duitsland. Ben volgende week in Frankfurt.. maar op de site van de MediaMarkt.de is deze overal uitverkocht..
Hij is nu weer leverbaar. Af te halen bij meedere MM's in de buurt van Frankfurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

BBBrt schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:07:
[...]

Ik weet niet waar je die informatie vandaan hebt, maar LTE band 1 (2100Mhz) is gewoon ondersteund hoor.
In NL heb je in ieder geval gewoon maximale 'dekking'.
Thanks voor je reactie. Goed om te weten in ieder geval.

Ik zie dat ik verkeerd keek. Ik keek op de Google pagina over de Pixel:
https://support.google.co...158570#zippy=%2Cpixel-a-g
Met LTE praten ze over banden i.p.v. MHz, vandaar dat ik 't gemist had.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Ik begreep dat de 4a wel een oor speaker heeft waardoor je de ontvanger goed kan verstaan in tegenstelling tot de Pixel 5. Qua formaat gaat de 5 mijn voorkeur uit maar als je iemand niet goed kunt verstaan dan heb je weinig aan een telefoon denk ik dan..

Ik zie dat de nieuwe 5a 5g wel een oorspeaker heeft bij de gewone 5 zit deze dus onder het glas begreep ik.

https://www.androidplanet...ixel-5a-5g-officieel/?amp

[ Voor 26% gewijzigd door Cruzer op 17-08-2021 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
BBBrt schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:09:
[...]

Hij is nu weer leverbaar. Af te halen bij meedere MM's in de buurt van Frankfurt.
Thanks is overigens beter om deze telefoon via Belsimpel te halen of gewoon bij de MediaMarkt in Duitsland qua garantie en service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
BBBrt schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:09:
[...]

Kennelijk nergens verkrijgbaar MediaMarkt.de

Ook niet online of afhalen

kmMediaMarkt Frankfurt-Borsigallee
Borsigallee 39, 60388 Frankfurt
Abholung in diesem Markt nicht möglich

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
Jongens toch, hoe moeilijk kan het zijn om een pixel 4a 5g of 5a aan te schaffen... frustrerend zeg. Het lijkt wel alsof ze mijn geld niet willen.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
A1AD schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:34:
Jongens toch, hoe moeilijk kan het zijn om een pixel 4a 5g of 5a aan te schaffen... frustrerend zeg. Het lijkt wel alsof ze mijn geld niet willen.
Waarom niet gewoon bestellen via fnac.com? Je betaalt dan een beetje verzendkosten, maar dat is het dan ook wel. Daarbij zitten er ook in-ear 'oortjes' in de Franse verpakking van de 4a 5G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
Rossi46 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 06:19:
[...]

Waarom niet gewoon bestellen via fnac.com? Je betaalt dan een beetje verzendkosten, maar dat is het dan ook wel. Daarbij zitten er ook in-ear 'oortjes' in de Franse verpakking van de 4a 5G :)
Omdat de 4a 5G gewoon niet beschikbaar is op de fnac store?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxitaxi1242
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:11
Ik ben zelf bezitter van een pixel 4a. Nu heb ik per ongeluk een Mous Limitless 3.0 Walnut telefoonhoesje voor Google Pixel 4A 5G gekocht. Deze past natuurlijk niet op mijn 4a. Mag weg tegen de kostprijs (15 euro) ex. verzendkosten. DM bij interesse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:24
Wat voor screenprotector gebruiken jullie bij de 4a 5g? Ik heb er nu een Uniqueme op zitten, maar die is "case friendly". Dat lijkt te betekenen dat hij niet tot het einde van het scherm door loopt. Icm de fabric case is dat eigenlijk geen mooie oplossing.

Iemand ervaring met een screenprotector die wel doorloopt over het gehele scherm?

Flickr PSN ID= cheironnl

• maartenford
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:36
Aangezien er geen koop topic is, probeer ik het via deze manier.

Iemand een tip waar ik de 4a 5g hier voordeligst aan kan schaffen? Online of in een winkel. Bestellen in buitenland is geen probleem voor mij

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:56
maartenford schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:49:

Iemand een tip waar ik de 4a 5g hier voordeligst aan kan schaffen? Online of in een winkel. Bestellen in buitenland is geen probleem voor mij
https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2680265.html
Duitsland

https://www.fnac.com/Smar...102502/w-4#omnsearchpos=1
Frankrijk

De opties die het ''makkelijkst'' zijn, allebei online waarbij je in Duitsland de mediamarkt kan binnen lopen om hem fysiek aan te schaffen.

In Nederland is hij wel te bestellen maar dan betaal je minimaal 100 euro meer: pricewatch: Google Pixel 4a 5G Zwart

[ Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 26-09-2021 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
dutchnltweaker schreef op zondag 26 september 2021 @ 00:28:
[...]

https://www.mediamarkt.de...ack-dual-sim-2680265.html
Duitsland

https://www.fnac.com/Smar...102502/w-4#omnsearchpos=1
Frankrijk

De opties die het ''makkelijkst'' zijn, allebei online waarbij je in Duitsland de mediamarkt kan binnen lopen om hem fysiek aan te schaffen.

In Nederland is hij wel te bestellen maar dan betaal je minimaal 100 euro meer: pricewatch: Google Pixel 4a 5G Zwart
Precies dit inderdaad, echt veel opties heb je eigenlijk niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
maartenford schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 22:49:

In de Duitse en Franse Google Store vandaag voor € 399,20 met code GOOGLEBDAY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
TexMex schreef op maandag 27 september 2021 @ 02:28:
[...]

Versturen deze ook naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:56
TexMex schreef op maandag 27 september 2021 @ 02:28:
[...]

De 4A met 5G in de Duitse store is niet meer verkrijgbaar helaas.

Edit: de Franse store heeft hem ook niet meer. De gewone 4A is wel te verkrijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 27-09-2021 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:29:
[...]

De 4A met 5G in de Duitse store is niet meer verkrijgbaar helaas.

Edit: de Franse store heeft hem ook niet meer. De gewone 4A is wel te verkrijgen.
Ik zie het ja! Vannacht heb ik er nog een kunnen bestellen. Even afwachten of die erdoorheen komt. Overigens kan het bij Google soms wel zin hebben om het meerdere keren per dag te proberen. Soms is een model dan korte tijd weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Ik heb er ook 1 besteld met de 00000 truc Google store DE, maar blijft een gok of deze daadwerkelijk wordt verstuurd en zo ja of DHL dan ook het adres aanpast en bezorgt....

Ik heb het als volgt gedaan zoals ik dit zie op mijn bestelbevestiging: (wel internationale bezorging)

Albert Heijn
Supermarktstraat 1
1234AH , Amsterdam, Noord Holland, NIEDERLANDE
Amsterdam, NIEDERLANDE
00000
DE

+31 612123456

CC ABN AMRO staat nog steeds op gereserveerd.

Ik ben bnwd wanneer ik de annulering ontvang of de verzendbevestiging misschien morgen.

Bij mijn bestelling in mijn account staat verwachte levering 28-9 of 29-9 maar in de bestelbevestiging e-mail staat 30-09 of 1-10.

Wat ook gek is dat er 2 verschillende bedragen zie staan. €413.19 wat ook gereserveerd is en het juiste bedrag is. Maar er staat ook een bedrag van €419,33

Pixel 4a (5G) (128 GB, Just Black, ohne SIM-Lock)
419,33 € :?
Menge: 1

Bestellung aufgegeben:
27. September 2021
Bestellnummer GS..XXXXXX
Zwischensumme:499,00 €
Rabatt:-99,80 €
Einschließlich geschätzter MwSt.:65,97 €
Versand:11,76 €
Gesamt:413,19 €

[ Voor 35% gewijzigd door Cruzer op 27-09-2021 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
ik zie nu staan CANCELLED

Jammer... Heb een mail ontvangen met daarin geen inhoud waarom de bestelling is geannuleerd. Gereserveerd bedrag is teruggestort.

[ Voor 30% gewijzigd door Cruzer op 27-09-2021 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemanown
Goedemorgen!

Ik heb wellicht een stomme vraag, maar ik wil het even zeker weten voordat ik verder ga.
Helaas is mijn mooie Pixel lullig uit mijn broekzak gevallen en heb ik nu een kapot scherm, omdat ik van plan ben deze telefoon nog wel eventjes te gebruiken wil ik nu zelf het scherm gaan vervangen.

Nu ben ik op het internet meerdere webshops tegen gekomen die de schermen verkoopt, maar het valt me op dat er altijd LCD bij staat i.p.v. OLED.
https://mobizo.nl/product...reen-g949-00049-01-black/

Kan iemand mij bevestigen dat dit het goede scherm is of dat ik echt opzoek moet gaan naar een OLED versie?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartenford
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EJlS1LuvKzrWPI8cEvD3Ii3LuzQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3iKpnDKYDbosLrkHQTt9kPqy.jpg?f=fotoalbum_large

Android 12 komt zojuist binnen, lekker snel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:44
3 uur bezig geweest om de juiste wallpapers te vinden waarbij de accent kleuren me bevallen, lol.

Allemaal wallpapers gedownload en dan steeds niet helemaal tevreden.

Uiteindelijk gewoon eigen foto's gepakt en dat bevalt om de een of andere reden beter. Had ik eerder moeten proberen. :P

Verder bevalt het me op zich wel, al zijn er ook wel zaken die wat storend zijn, zoals de scrollende teksten in de quick settings. Ben ook overgestapt van 5x5 naar 4x4 omdat ik dat wat beter vind passen nu alles wat groter is. Wel heel gedoe om alle iconen en widgets weer op de juiste plek te krijgen.

Heb mijn weer widget de deur uit gedaan omdat ik het totaal niet vind passen (viel al enorm uit de toon). Kan geen goed alternatief vinden. Zou het vast zelf moeten bouwen, maar dat wordt dan een beetje ingewikkeld. Zoek eigenlijk iets met een temperatuur pluim en regen voorspelling pluim voor de komende 24 uur hebben, die past bij de stijl. Lekker minimalistisch met 2 dikke kronkelende lijnen of zo. :)
Windows Phone had wel ooit zoiets (in die stijl), geloof ik.

[ Voor 57% gewijzigd door josh-hill op 20-10-2021 15:20 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:43

ikt

Manmanman, Android 12 is een teleurstelling. Wat is er over van "You" in "Material You"?

- De giga-klok op het lockscreen is verdomd lelijk en niet aan te passen.
- Accent-kleur gebaseerd op wallpaper is vreselijk, en anders zijn er maar 4 pastelkleuren.
- De margins zijn overal echt gi-gantisch.
- Waarom verstopt Google mijn wallpaper nu bij de quick settings en tasks switcher?
- 2x swipen voor meer quick toggles?
- 2x drukken voor wifi/data switchen?
- Waarom gaan mijn quick toggles (1e swipe) weg als er een korte notificatie verschijnt?

Ik wil terug naar Android 11...

Of nog beter, OxygenOS 9......

Is het trouwens niet een idee om dit te mergen met het Pixel 5 topic? Hardware is bijna identiek buiten het RAM, het scherm en de accu. Pixel 6 en 6 Pro zitten in hetzelfde topic, just saying...

[ Voor 13% gewijzigd door ikt op 22-10-2021 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:46

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

Sinds vandaag grote problemen met het verbinden van bluetooth oortelefoontjes (Sony WF-1000XM3) op de Pixel 4A 5G.

Zodra de oortjes verbinding maken met de telefoon, herstart de telefoon, krijg ik een opstartscherm met het verzoek om de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen of om de telefoon opnieuw te proberen op te starten.

Iemand vergelijkbare problemen met de bluetooth oortelefoons van Sony?

Probleem opgelost (verplicht alle google apps updaten, anders werkt bluetooth niet meer.)

[ Voor 11% gewijzigd door litebyte op 19-12-2021 23:24 ]

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11-09 19:32
Mijn Pixel 4a G5 wil niet meer updaten, ik krijg de melding: Probleem bij het updaten van dit apparaat.Dit apparaat kan geen toekomstige systeemupdates ontvangen. Neem contact op met de apparaatfabrikant voor support. Google adviseerde een reset van de fabrieksinstellingen, maar die lukt niet via de instellingen en niet via de recoverymodus (zie hieronder).

Ik krijg bij het uitvoeren van het terugzetten op Fabrieksinstellingen een fout. Als ik het probeer via de herstelmodus geeft de telefoon dit aan:

-- Wiping data..
E: Snapshot vendor_a has incorrect target type: snapshot
E: Merge could not be completed and will marked as failed.
E: Unrecoverable merge failure detected.
Unable to check merge status or complete merge, cannot wipe partitions.

Daarna heb ik geprobeerd een OTA image terug te zetten via ADB, dan krijg ik de volgende melding:

`Error applying update: 61 (ErrorCode: :kDeviceCorrupted)
E:Error in /sideload/package.zip (status 1)

Install from ADB completed with status 1.
Installation aborted.

Dit duidt er op dat er iets ernstigs mis is zie Github https://github.com/omniro...c8e18283023ec382b1012b2be

Iemand nog ideeën of wordt het een garantie geval?

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:17
Mijn Pixel gaat soms uit zichzelf 'opnieuw opstarten'. Het is niet super storend, nog niet gebeurd namelijk terwijl ik de telefoon gebruikte, maar apart vind ik het wel. Ik draai weinig bijzondere apps: Chrome,Signal, Whatsapp, Spotify en dat is het wel zo'n beetje... en de software is volledig standaard.

Anderen die dit ook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemanown
Barista schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:26:
Mijn Pixel gaat soms uit zichzelf 'opnieuw opstarten'. Het is niet super storend, nog niet gebeurd namelijk terwijl ik de telefoon gebruikte, maar apart vind ik het wel. Ik draai weinig bijzondere apps: Chrome,Signal, Whatsapp, Spotify en dat is het wel zo'n beetje... en de software is volledig standaard.

Anderen die dit ook ervaren?
Nee, hier heb ik geen last van.
Wel stopt die bij mij soms met reageren op veel touchscreen functies, maar ik denk dat dit aan de browser Brave ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
Ja dat heb ik ook wel eens. Dan werkt bijna alleen de aan/uit-knop nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Dat laatste herken ik ook. Super weird. Gebeurt ook maar zelden gelukkig :)

Verder nog altijd wel een top telefoontje. En het ding is echt sterk. Die van mij heeft echt al dikke klappen gehad (zonder hoesje) en is 2x onder water gevallen in bad (officieel is 'ie niet waterdicht) en alles functioneert nog zoals het hoort.

Het achterkantje wordt wel snel lelijk (vanaf het begin al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemanown
Rossi46 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:44:
Dat laatste herken ik ook. Super weird. Gebeurt ook maar zelden gelukkig :)

Verder nog altijd wel een top telefoontje. En het ding is echt sterk. Die van mij heeft echt al dikke klappen gehad (zonder hoesje) en is 2x onder water gevallen in bad (officieel is 'ie niet waterdicht) en alles functioneert nog zoals het hoort.

Het achterkantje wordt wel snel lelijk (vanaf het begin al).
Ik heb zelf helaas al wel een keer het scherm moeten vervangen, maar hij viel ook wel echt ongelukkig.
Verder is het echt nog een top telefoon!

Wel benieuwd naar de Pixel 6a :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Gisteren Android 14 geïnstalleerd. Was vrijdag beschikbaar, maar batterij moest nog opgeladen worden.

Anyway, nu blijkt de gesprekskwaliteit opeens heel erg slecht te zijn geworden. Andere mensen last van? Redelijk onbruikbaar als telefoon zo.

Op het Internet zie ik wel meer verhalen van mensen met dit probleem bij de Pixel 6 en 7. Zal neem ik aan wel hetzelfde probleem zijn.

Was er wel al bang voor dat er nog kinderziekten zouden zijn, maar gesprekskwaliteit is wel een ding waar je niet zo makkelijk omheen werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11-09 19:32
josh-hill schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:14:
Gisteren Android 14 geïnstalleerd. Was vrijdag beschikbaar, maar batterij moest nog opgeladen worden.

Anyway, nu blijkt de gesprekskwaliteit opeens heel erg slecht te zijn geworden. Andere mensen last van? Redelijk onbruikbaar als telefoon zo.

Op het Internet zie ik wel meer verhalen van mensen met dit probleem bij de Pixel 6 en 7. Zal neem ik aan wel hetzelfde probleem zijn.

Was er wel al bang voor dat er nog kinderziekten zouden zijn, maar gesprekskwaliteit is wel een ding waar je niet zo makkelijk omheen werkt.
Ben sinds de update 1xs gebeld, maar dat was via whatsapp... dan is gesprekskwaliteit meestal beroerd.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
Even update:
Het was wellicht toeval, want ik heb het probleem met beroerde gesprekskwaliteit daarna niet meer gehad.

* josh-hill klopt af

Ook lijkt de accuduur nu NOG beter en die was de laatste tijd al beter, volgens mij. :)

[ Voor 23% gewijzigd door josh-hill op 21-10-2023 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:24
Ai, vandaag is mijn 4a 5G overleden. Vorig jaar is het scherm vervangen en de laatste tijd merkte ik dat dit niet meer helemaal goed ging: kiertje achter het scherm en veel stof achter de front-camera.

Gisteravond begon het scherm te flikkeren en daarna alleen nog fel groen beeld. Ik ga nog wel kijken of ik zelf het scherm kan vervangen, maar voor nu wordt hij vervangen door een Pixel 8.

Het scherm laten vervangen vind ik de kosten niet meer waard. En ik begreep dat het scherm goed vastgelijmd krijgen op de 4a 5G moeilijk is (zoals mijn scherm reparatie aantoont). Even goed nadenken of het de moeite is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
Waarom overweeg je alsnog een reparatie als je een 8 hebt? Ik ben nog steeds fan van de 4a 5g. Zolang ie blijft werken, blijf ik hem gebruiken. En tot nu toe doet ie het net zo goed als toen ie uit het doosje kwam.
Pagina: 1 2 Laatste