Heb de Asus PG32UCDM vanmiddag besteld bij Azerty. Na de laatste twee Nvidia launches is mij heel duidelijk geworden dat ik niet geschikt ben voor F5'n en verschillende app groepen en al die reut.
Geniaal dat het er is voor de mensen, maar combi van mobiel chronisch op stil en dat soort manieren meshed niet echt
Heel erg benieuwd. Kom zelf van een halve geweldige miskoop 48" ( ? ) LG C1 als PC monitor.
Geweldig beeld, maar te groot.
Rond zitten neuzen tussen de verschillen van de drie merken, Alienware, MSI, Asus. Omdat ik wel wist dat ik een QD-OLED wilde op 32" en weet dat dezelfde panelen erin zitten.
Alienware viel voor mij persoonlijk deels af door de curvex en verloor me met de fan erin & issues qua HDR/G-sync.
Toen was het MSI of Asus. Denk dat ik er al redelijk biased inging omdat ik voor deze LG een PG279Q als monitor had, was mijn eerste IPS, had G-Sync & 165hz 1440P op 27". Wat een goddelijk ding.
Enige issue was de backbleed lottery, maar kon toendertijd @ Coolblue amsterdam een paar dozen openen en aansluiten tot ik een goede vond ( helden

)
TL;DR - PG32UCDM besteld. Benieuwd! Geen idee wanneer ze binnen komen. Meende ergens iets te lezen dat een nieuwe lichting eind maart (29e ofzo) grofweg werd verwacht.
Iemand die iets meer de supply story heeft gevolgd ? ( Al snap ik dat het 99% koffiedik kijken is

)