Heb je een vraag over de bètatest van Tweakers Plus?

Pagina: 1
Acties:
  • 8.751 views

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Matched: bright-stuff
Tja je merkt gewoon dat Tweakers heeft liggen slapen en links en rechts wordt ingehaald door concurrenten. Bijv BestGetest.nl vind ik er veel lelijker uitzien (vieze kleur Paars) dan Bright Stuff . HTTP://www.rtlnieuws.nl/tech/bright-stuff .Ook is Bright vaak veel sneller en betere presentatie van content. Je kan best een first look doen en daarna nog een in-depth hardcore review. Ik merk dat ik steeds vaker naar Bright ga. Ziet er allemaal wat moderner uit (vga Brightgetest met BestGetest en zijn sneller).

Kan ook niet zeggen dat er naast inhoudelijk breed experimenteren (hier heeft Jelle al op gereageerd) ook in de presentatie van content is ge-experimenteerd. Als er straks niet genoeg betalende leden zijn, ligt dat vind ik toch echt bij HQ zelf omdat ze er te weinig in hebben gestoken. Echt heel jammer dat er zo weinig is ge-experimenteerd met een goed extra content aanbod.

[ Voor 60% gewijzigd door CyberMania op 20-06-2021 15:23 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om support te krijgen bij de bèta. Hier kun je bijvoorbeeld terecht voor vragen over deelname, als je een bug hebt ontdekt of als iets niet optimaal werkt. Voor algemene vragen over Premium kun je terecht in: Het grote Tweakers Premium topic