@
Bart-Willem Je avatar spreek boekdelen
Ten eerste: Een diender/BOA handhaaft de regels strikt.
Dat betekend heel erg zwart wit oordelen.. Dat is goed en dat is fout..
We hebben daarom een recht systeem waar jij je verhaal kan en mag doen, als je het niet eens bent met je Verbaal. Daarnaast zit er nog een heel stuk interpretatie van wat goed en slecht is in.. Het zou zomaar kunnen beteken dat al staat er een verbods bord deels op een afgekruisd vak. Een rechter kan anders oordelen.
Vergeet niet een Diender/BOA mag een beschikking voorstellen. Alleen een rechter mag een boete ook daadwerkelijk bekrachtigen..
Daarnaast is het ook handig en daadwerkelijk wel in belang van onze rechtsstaat dat beschikkingen die door dienders en BOA’s worden uitgeschreven zo nu en dan getoetst worden.
Het kan zomaar doordat er bouw materialen op de invalide plek stonden De bouwer ook blaam treft, en geen vergunning heeft voor het bezet houden of deels bezet houden van parkeer plaatsen en of de invalide plaats..
Vergeet niet het is een recht wat we hebben om hierop te mogen laten toetsen bij een rechter.. Dienders en BOA’s hebben het ook niet altijd bij het goede eind..
Er zijn tal van voorbeelden waarbij een beschikking nooit had mogen worden gegeven. Het heeft dus zeker wel zijn om beschikkingen aan te vechten, als je van mening bent dat deze onterecht is..
Wat jij nu schets, is eigenlijk niet heel erg sociaal en eigenlijk ook kleinerend.
Daarnaast... Er worden tal van inzamel acties gedaan voor allerhande problemen in de wereld, waarbij ik bij sommige ook het nut niet van zie.. Dat hier iemand op Tweakers een inzamel actie organiseer omdat hij misschien de situatie van de TS kent, of omdat hij zelf vind dat de boete oneerlijk is. of welke reden deze tweakers of tweakers daar ook over hebben.. Vind ik niet dat je daar zo kleinerend over hoeft te schrijven.
Een eerlijke vergissing waarop iemand een kwart of meer dan een kwart van zijn maandsalaris voor moet betalen is erg veel geld.. Laat mensen dan ook in hun waarde als zijn graag andere willen helpen met een financieele bijdragen. Niemand dwingt je om mee te doen of hierop te reageren..
Ik vind het alleen jammer dat hier zo kleinerend over gedaan wordt, eigenlijk vind ik het een beetje pest gedrag.
A Soldiers manual and a pair of boots.