https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Uh .. owkay ...
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Gaan we op die toer.... Spellen alleen digitaal uitbrengen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Same here, ik kijk wel weer als ik iets spannends door mijn headset hoor.harley2009 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:33:
tot nu toe een zware teleurstelling.. Loop hier niet warm voor
Ja, het is vooral een herhaling van het evenement in juni of juli (weet het al niet meer).bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:32:
Nou valt een beetje tegen tot nu toe. Miles Morales wel vet, maar waar blijven die onaangekondigde bangers? Geen Horizon gameplay ook?
Al dat gezeik over de graphics ook. Jullie weten dat er via stream altijd compression is, toch? En de games zullen nog niet af zijn. Ik maak me geen zorgen iig.
Alleen Harry Potter was een verrassing..
Dit hebben we al gezien.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik probeer ook positief te zijn, en kwaliteit van de stream is zeer slecht, maar het valt tot nu toe toch wel een beeeetje tegen.bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:32:
Nou valt een beetje tegen tot nu toe. Miles Morales wel vet, maar waar blijven die onaangekondigde bangers? Geen Horizon gameplay ook?
Op t eind een nieuwe ip/game + prijs/release hopelijk..
Die van PU is wel prima hoor.FMS schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:34:
[...]
Ik probeer ook positief te zijn, en kwaliteit van de stream is zeer slecht, maar het valt tot nu toe toch wel een beeeetje tegen.
Helemaal mee eens. Launch games stellen vaak teleur en verwacht dit jaar hetzelfde.Hulleman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:34:
Die showcase interesseert me geen reet. Ik wil gewoon prijs, release en preorder datum weten.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Op basis van deze stream?lapino schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:34:
Sterk aan het overwegen om mijn ps5 pre order te wijzigen naar xbox series x
Same, ik koop wel een PS5 in 2021.rajackar schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:35:
Sony overtuigd me vooral om mijn geld morgen aan een GeForce 3080 te besteden.
Ah, nee, ik dacht eigenlijk dat het gewoon een platformer was =), weet ik dat ook weerVerwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:34:
[...]
Ooit oddworld gespeeld? Is eigenlijk gewoon een soort lemmings
En daar is demon souls =), ziet er wel stuk mooier uit
[ Voor 9% gewijzigd door yamAUchi op 16-09-2020 22:37 . Reden: demon souls showcase ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Inderdaad, doen, des te meer kans wij makenVerwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:35:
[...]
Op basis van deze stream?ok vooral doen!
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Is het ook, maar je moet andere dudes redden en dat lijkt op Lemmings.yamAUchi schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:35:
[...]
Ah, nee, ik dacht eigenlijk dat het gewoon een platformer was =), weet ik dat ook weer
Maar holy fuck Demon's Souls ziet er goed uit.
Kijk onze nieuwe next gen hardware... Wij kunnen ipv 20 poppetjes 200 weergeven. Laten wij dus vooral scenes vullen met heel veeul poppetjes
Nu speel ik voornamelijk multiplatform dus maakt niet echt uit maar spreekt mij niet aan tot nu toe.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die FE zijn uitverkocht en krijg je ook niet meer te pakken. Andere edities (en afkomstig van andere fabrikanten) zijn duurder en presteren minder en hebben een aanzienlijk slechtere koeling. FE waren voornamelijk bedoeld voor de positieve reviews.rajackar schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:35:
Sony overtuigd me vooral om mijn geld morgen aan een GeForce 3080 te besteden.
En 10 GB is veel te weinig op 4K zelfs voor veel huidige games is dit al een probleem.
[ Voor 9% gewijzigd door ariekanari op 16-09-2020 22:39 . Reden: 10GB ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
De games liggen mij ook niet echt, maar dat is smaak.
Demon Souls ziet er nog het beste uit.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nee, vind het ook tegenvallen. Wat is er mis met een goede thriller/actie-game in de 'echte' wereld?Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:37:
Wel veel ven die fantasy games zeg.
Nu speel ik voornamelijk multiplatform dus maakt niet echt uit maar spreekt mij niet aan tot nu toe.
Ziet er geweldig uit vind ik. Vooral het licht. Love it.RMX schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:37:
Dit ziet er toch niet uit
Wat voor nuttige dingen kun je anders met een SSDFireBladeX schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:36:
Ik vind het langzaam beetje overdone.
Kijk onze nieuwe next gen hardware... Wij kunnen ipv 20 poppetjes 200 weergeven. Laten wij dus vooral scenes vullen met heel veeul poppetjes
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Voor beide consoles een van de zwakste releases ooit volgens mij qua games maar ja. Corona hè. Voelt alsof ze allebei gerushed hebben om het maar te halen.
Ben niet verrast, zowel positief als negatief, door deze stream qua games.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
INTERESSANT JA!!!!!!!
Wat mij betreft een prima startpunt, TLOU2 moet ik nog spelen. Spellen worden alleen maar beter op de volgende generatie.G4mert schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:37:
Het is mooi, maar TLOU2 op ps pro doet hier niet voor onder..
Zoveel onzin heb ik al lang niet meer gelezen, jeeez.ariekanari schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:37:
[...]
Die FE zijn uitverkocht en krijg je ook niet meer te pakken. Andere edities (en afkomstig van andere fabrikanten) zijn duurder en presteren minder en hebben een aanzienlijk slechtere koeling. FE waren voornamelijk bedoeld voor de positieve reviews.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Haha ja wacht maar.Hulleman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:38:
Leuk spel... 1x meppen alles kapot.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
kwdtje schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:39:
DS geen launch game dus...
PSN: xMaurice93
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik kom er even van terug, uiteindelijk zag DS er wel gaaf uit.D. Ninjai schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:37:
Wat suf dit, next
I served in a company of heroes.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Er is nergens bekend gemaakt dat prijzen vandaag bekend gemaakt zouden worden.
Ik zie het gebeuren.. We weten dadelijk nog niks!
I served in a company of heroes.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ze moeten natuurlijk een game met RTX graphics hebben.RRCreations schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:41:
Zal Fortnite wel een launch game zijn?
Zou me niks verbazen.RMX schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:41:
Ergens he...
Er is nergens bekend gemaakt dat prijzen vandaag bekend gemaakt zouden worden.
Ik zie het gebeuren.. We weten dadelijk nog niks!
Sony Games Plus Collection: Alle games die je al hebt in een abonnement.Phusebox schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:42:
Sony GamePlus?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden