Spint is een lastige. Voorkomen is het beste. Plant in quarantaine zetten (en 80% kans dat je 'm moet opgeven).
Hopen dat het niet overgesprongen is.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Spint is een lastige. Voorkomen is het beste. Plant in quarantaine zetten (en 80% kans dat je 'm moet opgeven).
Winst heb je enkel als je winst neemt en je posities verkoopt toch?PHPResource schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:21:
Haha de vermogensbelasting komt altijd weer om de hoek kijken in dit topic, wanneer bitcoin flink stijgt
De tip om winst veilig te stellen om die belasting te dekken vind ik persoonlijk een goede. Je hebt geen garanties dat die winst er in 2021 ook is, kan je maar beter in handen hebben.
Cryptobug-L van Koppert. Is ook nog eens goed voor het milieu. Wel wat anders als die Bitcoin die 4% van het totale wereldgebruik aan electra wegslurpt.Liberteh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:20:
Even wat anders, jongens... Hoe kom ik van spint af in bloeiende planten?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ben al 2 maanden bezig iedere dag de spint uit een bonsai weg te halen, groei komt langzaam terug en steeds minder spint.. lastig spulWhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:24:
[...]
Hopen dat het niet overgesprongen is.
Uhh, waar heb jij het over dan? Lees m'n comment nog eensSmultie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:24:
[...]
Dit is gewoon belastingontduiking hè.
Is het je echt een strafblad waard?
Oh, rotbeesten... Ik heb ze ook! Mijn lelie is jammerlijk genoeg gestorven, maar de rest heeft het overleefd.Liberteh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:20:
Even wat anders, jongens... Hoe kom ik van spint af in bloeiende planten?
Jup, ook een keer gehad in een plantje uit een tuincentrum. Gelukkig waren we er op tijd bij.JoebarRC schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:26:
[...]
Ben al 2 maanden bezig iedere dag de spint uit een bonsai weg te halen, groei komt langzaam terug en steeds minder spint.. lastig spul![]()
![]()
Tot zover opa’s tips, nu weer terug naar BTC
Als je voor 30.000 euro aan badeendjes koopt, dan hoef je daar volgens mij geen vermogensrendementheffing over te betalenLiberteh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:16:
[...]
Het is duidelijk en simpel....Als je verkoopt heb je toch die >30k in fiat of in badeendjes....?!¿¡
Hoe dan ook.. allemaal "vermogen"
Sorry, ik snap de verwarring aangezien ik jou quotte. Ik bedoelde meer de mensen die 31 dec uit Crypto willen stappen om er op 1 januari weer in te stappen om zo de belasting voor te zijn.PHPResource schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:26:
[...]
Uhh, waar heb jij het over dan? Lees m'n comment nog eens
Wat is er precies belastingontduiking aan zijn advies? Volgens mij zegt hij om nu geld uit je crypto pot te halen en apart te zetten, zodat je in april 2022 zonder probleem je belasting kunt betalen.Smultie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:24:
[...]
Anoniem: 1032405
Dit is crypto. Het is pas winst als je verkoopt.Smultie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:24:
[...]
Maar daar krijg je dan ook perfecte snelwegen voor terug!Imgnrydrmr schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:31:
Wees blij met jullie belasting... Hier in BE is het 33% afdragen als je winst laat uitbetalen op je bankrekening
Ach, maar daarom hebben jullie ook een geweldig wegennet.Imgnrydrmr schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:31:
Wees blij met jullie belasting... Hier in BE is het 33% afdragen als je winst laat uitbetalen op je bankrekening
Over 30.000 euro hoef je sowieso geen belasting te betalen want dat valt binnen je heffingsvrije vermogen...stuffie123 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:28:
[...]
Als je voor 30.000 euro aan badeendjes koopt, dan hoef je daar volgens mij geen vermogensrendementheffing over te betalen
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ey, mijn grap!WhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:32:
[...]
Ach, maar daarom hebben jullie ook een geweldig wegennet.
Oh wacht...
Beat me at it!Smultie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:32:
[...]
Maar daar krijg je dan ook perfecte snelwegen voor terug!
Je had mij moeten quoten!Smultie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:29:
Ja ja, jongens. Ik quotte de verkeerde, ik weet 't!
[ Voor 13% gewijzigd door Darkus op 17-12-2020 12:37 ]
Alleen wordt ETH wel opgemerkt. Nou weet ik wel dat LTC het schele niet zo snuggere zwarte schaap van de BTC familie is maar toch.Richh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:10:
[...]
Klein plukje, grote probleem voor LTC is dat het geen ATH is en dat het daarom niet zo opvalt.
Zelfde voor ETH trouwens, die is boven de 1000 geweest.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Een like voor je avatar!Woohooo schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:37:
Nondejus wat is er allemaal aan de handje![]()
Mijn long term target van 26k is er al bijna. Als dit zo doorgaat wordt het ff ledger leeghalen
Het wordt echt wel opgemerkt hoor maar de "slimme jongens" spelen het nou liever eenmaal zo dat ze het opkopen zonder direct de prijs 1, 2 of 3x te laten stijgen. (dat lukt maar zo lang... *kijkt naar BTC*)Crypts schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:38:
[...]
Alleen wordt ETH wel opgemerkt. Nou weet ik wel dat LTC het schele niet zo snuggere zwarte schaap van de BTC familie is maar toch.![]()
Mijn plukje is ietsjes groter denk ik, wellicht zie ik het daarom anders.
[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 17-12-2020 12:42 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Als je je vermogensbelasting moet betalen door crypto uit te betalen is er sowieso iets mis met je portfoliobeheer imo.PHPResource schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:21:
Haha de vermogensbelasting komt altijd weer om de hoek kijken in dit topic, wanneer bitcoin flink stijgt
De tip om winst veilig te stellen om die belasting te dekken vind ik persoonlijk een goede. Je hebt geen garanties dat die winst er in 2021 ook is, kan je maar beter in handen hebben.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 36% gewijzigd door BeatrixKiddo op 17-12-2020 12:58 ]
Gemiddeld gezien wel ja.Menko87 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:52:
Lekkere HODLEN. elke dag een prima dagje!
Er is helemaal niets mis met mijn portfoliobeheer, ik kan die belasting met gemak betalen vanaf mijn euro spaarrekening. Ik heb alleen geen zin om over anderhalf jaar de "pijn" te voelen van belasting over iets wat tegen die tijd misschien geen ene fuck meer waard is. Dan trek ik dat geld liever straks op 1 januari uit m'n crypto om op een spaarrekening te zetten.MrWilliams schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:44:
[...]
Als je je vermogensbelasting moet betalen door crypto uit te betalen is er sowieso iets mis met je portfoliobeheer imo.
Sorry daarvoor. Ik had lang genoeg gelurked. De onzin begon zich steeds verder op te stapelen en ik moest een keer ingrijpen. Of aansluiten.WhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:11:
We hebben trouwens in een maand dit topic volgeluld![]()
Zo werkt dat toch niet?anboni schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:13:
[...]
Er is helemaal niets mis met mijn portfoliobeheer, ik kan die belasting met gemak betalen vanaf mijn euro spaarrekening. Ik heb alleen geen zin om over anderhalf jaar de "pijn" te voelen van belasting over iets wat tegen die tijd misschien geen ene fuck meer waard is. Dan trek ik dat geld liever straks op 1 januari uit m'n crypto om op een spaarrekening te zetten.
precies dit, met als nadeel idd kosten + belastingdienst ziet dan exact wat je hebt omdat ze zien wat je op je bankrekening hebt staanEdwin__ schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:20:
[...]
Zo werkt dat toch niet?
Of je nou op de peildatum een bedrag in crypto hebt staan of op je spaarrekening in euro's maakt helemaal niets uit voor de belasting. Het enige wat je hiermee bewerkstelt is dat je handelskosten introduceert.
10.000 euro waarde aan bitcoin staat gelijk aan 10.000 euro op je spaarrekening.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, maar als die bitcoin half 2022 nog maar op 10 euro staat, heb ik nog steeds belasting te betalen over die 10k die m'n bitcoinportfolio op dit moment waard is. Door dus op 1 januari de verwachte belasting over m'n crypto alvast apart te zetten, heb ik in ieder geval niet de pijn van echt geld kwijt zijn over virtueel geld wat ik in het verleden had kunnen hebben.Edwin__ schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:20:
[...]
Zo werkt dat toch niet?
Of je nou op de peildatum een bedrag in crypto hebt staan of op je spaarrekening in euro's maakt helemaal niets uit voor de belasting. Het enige wat je hiermee bewerkstelt is dat je handelskosten introduceert.
10.000 euro waarde aan bitcoin staat gelijk aan 10.000 euro op je spaarrekening.
Op zn all time lowhmr schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:28:
Heb een positie in ONT genomen!
[ Voor 4% gewijzigd door LosGieros op 17-12-2020 13:32 ]
Rapapa...
strontmunter is maanjongen, eteriun is irrelevantLiberteh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:41:
[...]
Het wordt echt wel opgemerkt hoor maar de "slimme jongens" spelen het nou liever eenmaal zo dat ze het opkopen zonder direct de prijs 1, 2 of 3x te laten stijgen. (dat lukt maar zo lang... *kijkt naar BTC*)
https://www.bybt.com/Grayscale
Minimaal de helft!bikabob schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:36:
[...]
strontmunter is maanjongen, eteriun is irrelevant
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
typo in promofilmpje: YouTube: Drive with Ontologyhmr schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:28:
Heb een positie in ONT genomen!
niks meer of minder dan andere strontmunten, de chinese hustle leeft verderzork schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:39:
[...]
typo in promofilmpje: YouTube: Drive with Ontology
Zeer kwetsendYouTube: Drive with Ontology
Verder tenenkrommend dit. Eigenlijk hilarisch.
Mensen die al wat langer hier rondlopen weten dat een use case van crypto’s mij geen reet interesseert. Zo’n achterlijk filmpje dus ook niet 🥸zork schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:39:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
De wat? Verzinnen jullie dit soort termen ter plekke of wordt daar eerst even op gebroed/over vergaderd?spok9 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:42:
Hebben we nu dan toch een intermediate top bereikt?
Ik denk nu een tijdje zijwaarts, het goede is wel dat de alts flink stijgen.spok9 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:42:
Hebben we nu dan toch een intermediate top bereikt?
Gewoon tenenkrommend. Niks meer niks minder.zork schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:39:
[...]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Even een knuppel in het hoenderhok gooien, maar als je naar de usecase en voor en nadelen van bitcoin kijkt dan slaat de koers ook nergens op.bikabob schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:40:
[...]
niks meer of minder dan andere strontmunten, de chinese hustle leeft verder
Exact, gezien de bijprintende FED had de koers van het digitale goud allang John McAfee's voorspellingen doen verbleken.-Splash- schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:46:
[...]
Even een knuppel in het hoenderhok gooien, maar als je naar de usecase en voor en nadelen van bitcoin kijkt dan slaat de koers ook nergens op.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
LEKKERE CALL ALI!Ali Baba 1001 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:48:
Ik lees nu een paar keer ‘strontmunt’..dat klinkt echt een stuk smeriger dan ‘shitcoin’ op de een of andere manier. Gewoon van afblijven dus.
Maar laten we aub geen ‘beetjemunt’ van bitcoin gaan maken!!
Ik denk zeg het maar alvast, mooooooooon.
Waar van afblijven? Die shitcoins of het woord strontmunt? Mag schijtpenning wel?Ali Baba 1001 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:48:
Ik lees nu een paar keer ‘strontmunt’..dat klinkt echt een stuk smeriger dan ‘shitcoin’ op de een of andere manier. Gewoon van afblijven dus.
Maar laten we aub geen ‘beetjemunt’ van bitcoin gaan maken!!
Ik denk zeg het maar alvast, mooooooooon.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik ben een Lambo aan het uitzoekenRichh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:55:
Wat denken jullie, kijkend naar de 5m chart?
Moonshot?
Of bull trap -> return to "normal"?
[Afbeelding]
bear trapRichh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:55:
Moonshot?
[Afbeelding]
Zero.
dit plaatje moet je niet op de 5m bekijkenRichh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:55:
Moonshot?
[Afbeelding]
Yes.Richh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:55:
Moonshot?
[Afbeelding]
Haha, fair enoughanti elppa schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:56:
[...]
dit plaatje moet je niet op de 5m bekijken
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee precies, maar het is wel zo. Vandaar dus mijn vraag.iVibes schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:02:
[...]
Fiat zijn je euries. Spot is je crypto (dus ook usdt) en Fiat & Spot is het totaal van deze twee uitgedrukt in BTC.
Fiat & Spot balans lager dan je Spot balans lijkt mij niet te kunnen...
https://www.binance.com/en/my/wallet/account/main
fixedVictor Belli schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:56:
[...]
Ik ben een Lambo aan het uitzoeken Phase
Gebruik elk woord die je wilCrypts schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:54:
[...]
Waar van afblijven? Die shitcoins of het woord strontmunt? Mag schijtpenning wel?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik bied jullie er allemaal uit!1!!1!jvp schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:07:
https://www.autotrack.nl/...05-45b9-89f6-cf76b412be29
Even de praktische zaken afstemmen! Op autotrack worden momenteel 37 lambo's aangeboden en wij zijn natuurlijk met veel meer. Gaan we strootjes trekken of zijn er andere voorstellen? Laten we dit niet onbesproken houden
Bij de derde keer alleen als we de 24k ook beslechten.Jim80 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:09:
Tweede keer door $23.000 geknald! Is dat geen nieuwe babe-pic waard?
Denial en bull trap. ik heb mn eth weer verkocht.Richh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:55:
Moonshot?
[Afbeelding]
doei
Vind ik ook! Er loopt nog altijd een pollEgeau schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:16:
Op naar de 20K euro's! Zie nu eigenlijk pas het verschil tussen de €/$ koers van 2017 en nu.. moeten nog wel even tot de 20K in euro's helaas.
Jim80 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:40:
Houden we voor de fun eens een poll wanneer de 20.000 EUR wordt aangetikt? Eerste prijs: de eeuwige eer en erkenning als crypto orakel.
Mijn gok: 20/12/2020 17:35:12 CET
Indd, hoeveel peso's is dat?iVibes schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:24:
Euro? Wat voor shitcoin is dat nou weer?
De usecase, je bedoelt de usecase die goud ook heeft alleen qua marketcap op 14 trillion staat?-Splash- schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:46:
[...]
Even een knuppel in het hoenderhok gooien, maar als je naar de usecase en voor en nadelen van bitcoin kijkt dan slaat de koers ook nergens op.
Strontmunt vanaf nu heiVibes schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:24:
doei
Beetje vage munt is het wel, schijnt een grote pre-mine gehad te hebben ergens in 2002. Je kan er blijkbaar betalingen mee uitvoeren en het heeft ook een stake-optie waarbij je 0.0001% rente per jaar pakt.iVibes schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:24:
Anoniem: 1032405
Miss 24k staat al klaar.Jim80 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:09:
Tweede keer door $23.000 geknald! Is dat geen nieuwe babe-pic waard?
Vind ik deze iets duidelijker voor waar we NU staan...Richh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:55:
Moonshot?
[Afbeelding]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Use case gold... do i need to say more?bikabob schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:26:
[...]
De usecase, je bedoelt de usecase die goud ook heeft alleen qua marketcap op 14 trillion staat?
Klopt deze grafiek met 100% zekerheid?FijneKerst schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:31:
[...]
Vind ik deze iets duidelijker voor waar we NU staan...
[Afbeelding]
Dat zou betekenen dat we tussen mei en november 2021 een nieuwe top bereiken van tussen de 300-400kFijneKerst schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:31:
[...]
Vind ik deze iets duidelijker voor waar we NU staan...
[Afbeelding]
[ Voor 28% gewijzigd door MicroWhale op 17-12-2020 14:43 ]
Touche, die is ook niet meer van deze tijd.bikabob schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:26:
[...]
De usecase, je bedoelt de usecase die goud ook heeft alleen qua marketcap op 14 trillion staat?
[ Voor 93% gewijzigd door -Splash- op 17-12-2020 14:45 ]
Haha, ik bedoel uiteraard niet de voorspelling van de BTC prijs nu tot jaar x, maar wel of de waarden van de vorige halvings correct weergegeven zijn.-Splash- schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:44:
[...]
Touche, die is ook niet meer van deze tijd.
Hell no.... je kan die ook perfect laten kloppen door de huidige lijn op te schuiven (dus meer historiek) en dan zit je nu reeds aan de top!
[ Voor 15% gewijzigd door Jim80 op 17-12-2020 14:54 ]
Ja, las hem verkeerd.DimiDee schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:46:
[...]
Haha, ik bedoel uiteraard niet de voorspelling van de BTC prijs nu tot jaar x, maar wel of de waarden van de vorige halvings correct weergegeven zijn.
Sellorders altijd net een euro onder een psychische grens, buyorders net even er boven.Ray_ schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:50:
Potver. Net een piekje op exact 19000 EUR, waar ik voor de gein een sellorder had staan.
[Afbeelding]
Gaat 'ie vervolgens niet af.
Ik wil m'n geld terug. Het is de schuld van de Rabobank!
Jij heb zeker geen idee wat die ene euro scheelt op een miljoen bitcoin.WhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:51:
[...]
Sellorders altijd net een euro onder een psychische grens, buyorders net even er boven.
ik doe ze altijd 2 euro eronder,zodat ik de slimmerts die ze er 1 euro onder zetten voor benWhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:51:
[...]
Sellorders altijd net een euro onder een psychische grens, buyorders net even er boven.
Een miljoen euro.Ero-Sensei schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:53:
[...]
Jij heb zeker geen idee wat die ene euro scheelt op een miljoen bitcoin.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq