* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Is toch al weken zo.
Shitcoin
Verwijderd
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
https://www.coinbase.com/earn/filecoin
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
Yo thanks! Ik word nog eens een whaleTaro schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:45:
@Verwijderd Terwijl je met je telefoon op de wc zit kan je je pf 33% laten stijgen, deze keer met FIL:
https://www.coinbase.com/earn/filecoin
Weer boodschappen lopen doen bij de containers achter de Albert Heijn?Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:43:
Pro tip: drink geen Starbucks chilled Caffe Latte die 10 dagen over de houdbaarheidsdatum is.
Verwijderd
Je moet toch wat in deze skere tijden... Beter rot voedsel dan verhongeren... Die crypto schiet niet op.iVibes schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:47:
[...]
Weer boodschappen lopen doen bij de containers achter de Albert Heijn?
Heb ook nog 2 twijfelachtige pakken carpaccio gescoord. Eens kijken wat mijn lichaam nog aankan.
Nog even twee weken op de verwarming en dan op een bedje van gebakken reclamefolders serveren... heerlijk!Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:50:
[...]
Je moet toch wat in deze skere tijden... Beter rot voedsel dan verhongeren... Die crypto schiet niet op.
Heb ook nog 2 twijfelachtige pakken carpaccio gescoord. Eens kijken wat mijn lichaam nog aankan.
100 miljoen aan bitcoin assets in de portefeuille.
https://www.wsj.com/artic...lion-purchase-11607626800
Heb deze even toegevoegd aan mijn longer term holds samen met stake.
- Taro
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Niet online
You can now use Ledger and Trezor devices with Daedalus Mainnet: https://t.co/XAwenmOmB4 finally!!! pic.twitter.com/ChfGwnCLzd
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 10 december 2020
Zo krijgen we nooit nieuwe 19k plaatjes
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit is echt de allerlaatste keer dat ie onder 18k gaat hoor!Richh schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 02:17:
Nou stelletje bears, jullie hebben weer gelijk gekregen. Nog een keer onder de 18k
Zo krijgen we nooit nieuwe 19k plaatjes
Het patroon is nu pas echt gebroken (<= eerste 4h candle volledig buiten de opgaande trend vanaf oktober). Zat er in het grotere plaatje al aan te komen, maar is dus nu ook voor de 4h een feit.
Respect voor de verkopers gisteravond. Sowieso respect dat je je BTC verkoopt. Ik blijf er gewoon af en koop wel bij.
Weekend voor de boeg en dat betekent in cryptoland meestal niet veel goeds... ik verwacht dus wel dat we nog wat lager gaan.
[ Voor 15% gewijzigd door MicroWhale op 11-12-2020 07:15 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dan kan het altijd vet omhoog knallen
Of naar beneden kelderen
Tot zover mijn voorspelling!!
#leavingthebuilding
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
De geschiedenis herhaalt zich, zelfs op dit forum.
Op de langere termijn... het komt wel goed.
OK zie je in forum terug in 2030RaptorXS schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:54:
Goedemorgen en wat een rust hier.
De geschiedenis herhaalt zich, zelfs op dit forum.
Op de langere termijn... het komt wel goed.
Nee hoor, dan zit ik op mijn eigen eiland want hoe krijg ik anders het geld op?
En in twee stapjes weer ingestapt...iVibes schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:29:
Op 18410 naar fiat gegaan.... kom maar op met dat dipje...
Zo niet stap ik boven de 18.6K weer in...
Zo diep als 2017 verwacht ik ook niet maar ik denk wel weer een langzame sell off zoals nu en weer een forse terugloop in totale marketcap naar de oude waarden van voor de “bull run” om weer lekker net onder de 10k te blijven hangen voor een aantal maanden.Mooooody schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:43:
[...]
Denk dit ook, maar geen drop zoals in 2017.
Binnenkort een goede drop naar $16k of zelfs wat lager. Zou alleen maar goed zijn!
Rond de $12k zit echt flink (institutioneel) support, dus daar gaan we wellicht niet (hopelijk nooit?) meer onder duiken.
Bullish is dat bedrijven als Microstrategy gewoon voor deze market price een shitload aan BTC inslaan. Dus support wordt voortdurend gelegd, ook in deze prijsrange.
Schatting; voorjaar/mid 2021 nog een mooie poging om $20k goed te breken. Wellicht lukt het dan. Helemaal nog op schema...
EXTREEM belangrijk: Vergeet niet dat heel veel bedrijven wachten op een nieuwe ATH, voordat ze Bitcoin gaan toevoegen aan hun assets PF. In price discovery wordt BTC echt interessant als medium/long term hold en daar zitten we nu nog niet.
[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 11-12-2020 10:46 ]
Als em onder de 10K gaat, gaat die evengoed naar de 5k terug he.keepitfrosty schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:46:
Klopt maar ik zie dat nog wel gebeuren tbh. Mooi bijkoop moment natuurlijk. Maar goed allemaal koffiedik kiekn en magic 8 ball onderbuik dingen.
Je bent wel erg stellig in je uitspraken.djatwork007 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:48:
[...]
Als em onder de 10K gaat, gaat die evengoed naar de 5k terug he.
Exact, onder eigenlijk de 21weekly is bearish en dan zie ik btc voorlopig niet meer herstellen. Onder 10k is imo over and out voor 2021 en waarschijnlijk langerdjatwork007 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:48:
[...]
Als em onder de 10K gaat, gaat die evengoed naar de 5k terug he.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat bedoel je?-Splash- schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:49:
[...]
Je bent wel erg stellig in je uitspraken.
Ik denk dat het niet raar is als BTC flink zakt, zal erna ook wel weer stijgen. Er zal tenslotte meer grond verzet moeten worden om het waarde te geven in de maatschappij (wat nodig is voor acceptatie). Het neven effect is wel dat volatiel gedrag niet echt vertrouwen geeft.
Dat je het als een feit presenteert. Het is ECHT koffiedik kijken allemaal. Mocht je gelijk hebben in al je uitspraken dan zal ik je voortaan als 'het orakel' aanspreken.
[ Voor 18% gewijzigd door -Splash- op 11-12-2020 10:54 ]
Ok, begin alvast maar met dat te doen-Splash- schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:52:
[...]
Dat je het als een feit presenteert. Het is ECHT koffiedik kijken allemaal. Mocht je gelijk hebben in al je uitspraken dan zal ik je voortaan als 'het orakel' aanspreken.
Valt ook volledig buiten S2FX.
Als hj echt compleet uit de s2fx valt dan is het klaar verwacht ik.Richh schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:21:
Flinke correcties zijn niet gek, maar van 50% is voor Bitcoin in een bullmarket niet heel realistisch imho. 16k/14k/12k zou best nog eens kunnen. Maar sub 10k? Ik ga er vanuit dat die trein voorgoed vertrokken is.
Valt ook volledig buiten S2FX.
Zero.
Idd, sterker nog dat het enige scenario waarin ik overweeg verlies te nemen.Pelox schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:24:
[...]
Als hj echt compleet uit de s2fx valt dan is het klaar verwacht ik.
Wat is S2fx?? Of mag ik dat niet vragen?Pelox schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:24:
[...]
Als hj echt compleet uit de s2fx valt dan is het klaar verwacht ik.
http://letmegooglethat.com/?q=s2fxdjatwork007 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:27:
[...]
Wat is S2fx?? Of mag ik dat niet vragen?
[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious op 11-12-2020 11:28 ]
Dat heb je knap gedaan dan, als enige in de wereld.
Dat verdient een lintje!
Bij de vorige drop zijn we gebounced op de 1DMA 25. Daar zijn we nu al doorheen. De MA50 hangt momenteel rond € 16.500. Maar daaronder zie ik (behalve de MA99) eigenlijk niks van support levels tot € 12.000? Mis ik er hier een paar, of wil dit zeggen dat we eigenlijk wel serieus verder kunnen droppen?
Ik heb zo het gevoel dat we een voorraadje lintjes aan moeten gaan leggen voor meneer.iVibes schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:39:
[...]
Dat heb je knap gedaan dan, als enige in de wereld.
Dat verdient een lintje!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar, chrome/firefox/opera (normaal en incognito)
Als ik het process doorloop en klaar ben gebeurd er uiteindelijk niks en loopt de tijd af..
Crypts schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:45:
[...]
Ik heb zo het gevoel dat we een voorraadje lintjes aan moeten gaan leggen voor meneer.
We kunnen eigenlijk wel serieus verder droppen.Imgnrydrmr schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:40:
Eventjes naar de BTC 1D chart aan het kijken...
Bij de vorige drop zijn we gebounced op de 1DMA 25. Daar zijn we nu al doorheen. De MA50 hangt momenteel rond € 16.500. Maar daaronder zie ik (behalve de MA99) eigenlijk niks van support levels tot € 12.000? Mis ik er hier een paar, of wil dit zeggen dat we eigenlijk wel serieus verder kunnen droppen?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dummies voor Google?WhySoSerious schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:17:
Wat is Google voor dummies?
Voor Google dummies?WhySoSerious schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:17:
Wat is Google voor dummies?
Kan je helaas niet helpen want ik heb het boekje niet gelezen dus ik weet nu ook niet hoe en waar ik deze kan vinden.-Splash- schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:23:
Kan iemand dit voor mij Googlen?
Op dat kruisje rechtsbovenin klikken.iVibes schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:24:
Waar kan ik die Google Coin kopen?
Waarom doe jij die 749 Ducati coins eigenlijk weg?WhySoSerious schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:25:
[...]
Op dat kruisje rechtsbovenin klikken.
Scam, net als XRP.djatwork007 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:26:
[...]
Waarom doe jij die 749 Ducati coins eigenlijk weg?
Mij is het ook niet gelukt. Yubikey 5 NFC.Melchuzz schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:45:
Iemand die zijn YubiKey op binance toegevoegd heeft?
Krijg het voor geen mogelijkheid voor elkaar, chrome/firefox/opera (normaal en incognito)
Als ik het process doorloop en klaar ben gebeurd er uiteindelijk niks en loopt de tijd af..
Dat is idd dikke brol maar XRP, weet dat zo niet hoor, die hou ik toch nog even.
Maakt niet uit, elke Henk zegt dat in het begin.djatwork007 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:30:
[...]
Dat is idd dikke brol maar XRP, weet dat zo niet hoor, die hou ik toch nog even.
Dan is ie nog best aan de prijs of is het een DeFi scam?
Ligt er aan of ik hem uit elkaar haalCrypts schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:34:
[...]
Dan is ie nog best aan de prijs of is het een DeFi scam?
vooruit dan maar.-Splash- schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:23:
Kan iemand dit voor mij Googlen?
Heb je dit in 1 keer gedaan zonder problemen? zo je misschien een korte uitleg geven wat je exact deed? bij mij vraagt hij namelijk eerst 2x via mijn windows machine of ik het wil doen, dan vraagt hij om een code (dat is volgensmij gewoon de yubikey code waarbij je je vinger erop moet leggen, en daarna klik ik weer op OK en doet hij niks meer..
Bedankt!Ray_ schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:51:
Geheel tegen mijn geloof in net wat BTC verkocht die ik zondag terug ga kopen. Reken er dus maar op dat de bodem is bereikt en we zondag de 20K weer terug hebben
Zero.
Oh oh emotie is een slechte advizeurRay_ schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:51:
Geheel tegen mijn geloof in net wat BTC verkocht die ik zondag terug ga kopen. Reken er dus maar op dat de bodem is bereikt en we zondag de 20K weer terug hebben
Nee, je moet fiat op de card wallet zetten.Crypts schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:00:
Stom vraagje misschien maar als je geen euro's hebt in je Binance account maar wel crypto en je wil betalen in de winkel, trekt hij het dan à la Coinbase van je tegoed af of moet je echt fiat hebben staan?
Edit: wat @raq zegt klopt inderdaad zie ik nu: BNB, SXP & BTC kan je ook in je card wallet zetten.
Ik ben hier weer even ingestapt.
[ Voor 11% gewijzigd door spok9 op 11-12-2020 13:16 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Je moet inderdaad funds klaar zetten voor je card. Dit kunnen fiat of andere coins zijn die ondersteund worden, wijst zichzelf wel bij binancespok9 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:05:
[...]
Nee, je moet fiat op de card wallet zetten.
Ik ben hier weer even ingestapt.
De tijd leert of het tij keert
Ik zie het. Ondanks de kosten heeft Coinbase dat dan weer net iets gebruiksvriendelijker voor elkaar.raq schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:06:
[...]
Je moet inderdaad funds klaar zetten voor je card. Dit kunnen fiat of andere coins zijn die ondersteund worden, wijst zichzelf wel bij binance
Ligt eraan, bij Coinbase kan je blijkbaar gewoon per ongeluk je crypto uitgeven? Ik vind het idee van een aparte wallet voor de card wel prettig. Sta je in de winkel nooit per ongeluk je bitcoin te verpatsen voor afbakbroodjesCrypts schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:22:
[...]
Ik zie het. Ondanks de kosten heeft Coinbase dat dan weer net iets gebruiksvriendelijker voor elkaar.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Dat dus al moet je wel zelf aangeven uit welke wallet het moet komen, je hoeft het er dus alleen niet zelf op te zetten aangezien hij je Coinbase account gebruikt. Heb je alleen coins op pro moet je deze wel terugzetten.spok9 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:26:
[...]
Ligt eraan, bij Coinbase kan je blijkbaar gewoon per ongeluk je crypto uitgeven? Ik vind het idee van een aparte wallet voor de card wel prettig. Sta je in de winkel nooit per ongeluk je bitcoin te verpatsen voor afbakbroodjes
Nou ja heb wat LTC verpatst die ik vergeten was dat ik die had dus zometeen even bier en eieren halen in de lokale supermarkt. Toch wel fijn dat je tegenwoordig zoveel mogelijkheden hebt, jammer dat geen van die mogelijkheden een Nederlandse rekening kan vervangen zolang sommige bedrijven en instellingen nog zo vast hangen aan IDeal.
Wat mij betreft kan dat niet vaak genoeg.Ray_ schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:35:
Nog een lmgtfy-linkje is flauw zeker? Dan is het zaterdag om 01:00 uur.
Idd, benieuwd welke kant dit gaat opgaanBever! schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:40:
Btc verzet zich wel stevig.. bears hebben nog niet gewonnen
Gaat prima zo.
Ik ga even de Lambo-brochures bij het oud papier gooien.
Geef het een paar uur, hij rolt wel weer omverRay_ schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:08:
Ah, kijk. We zitten al 400 dollar boven de prijs waarop ik heb verkocht. Ik had ook echt wel het onderste puntje van vandaag te pakken.
Gaat prima zo.
Ik ga even de Lambo-brochures bij het oud papier gooien.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zero.
Verwijderd
Ik zou graag mijn plukje Bitcoin verkopen op $19800, maar nu zie ik dat de prijs behoorlijk gedaald is sinds dat moment.
Wat kan ik nu het beste doen?
Geld lenen bij de bank en alles nu in bitcoin stoppen natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:29:
Goedemorgen,
Ik zou graag mijn plukje Bitcoin verkopen op $19800, maar nu zie ik dat de prijs behoorlijk gedaald is sinds dat moment.
Verwijderd
Bedankt voor de tip.Victor Belli schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:31:
[...]
Geld lenen bij de bank en alles nu in bitcoin stoppen natuurlijk
Ik zal eens bellen met mijn bewindvoerder of we wat meer ruimte kunnen creëren voor crypto, de 2017 creditcards zijn inmiddels bijna afbetaald.
Beste Jaapie,Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:29:
Goedemorgen,
Allereerst welkom op dit altijd gezellige, zeer betrouwbare topic. Wij streven altijd naar transparantie, eerlijkheid en hebben het beste voor met nieuwkomers zoals jij.
Voor wat betreft je plukje bitcoin het volgende. Er is nu een actie gaande waarmee je je bitcoin kan verdubbelen. Je stuurt hiervoor je bitcoin naar een adres (zie pm) en vervolgens wordt de dubbele hoeveelheid naar je terug gestuurd. Hoe lekker is dat!
Vervolgens zou ik op dat moment alles verkopen en de helft in DOGE en de andere helft in XRP gooien. Ik weet zeker dat je hiermee goed zit voor de komende 5 jaar. Thank me later!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dus nog effen 20 dagen rond dwarrelen in de buurt van 18K en 19 K, misschien zelfs 17K en 16K.
Verwijderd
OMG!😭Can't believe I won ! Thank you Walton team ! ❤️ keep doing the great work. 💪🏻💪🏻💪🏻🚀🚀🚀Stokstaart schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:50:
[...]
Beste Jaapie,
Allereerst welkom op dit altijd gezellige, zeer betrouwbare topic. Wij streven altijd naar transparantie, eerlijkheid en hebben het beste voor met nieuwkomers zoals jij.
Voor wat betreft je plukje bitcoin het volgende. Er is nu een actie gaande waarmee je je bitcoin kan verdubbelen. Je stuurt hiervoor je bitcoin naar een adres (zie pm) en vervolgens wordt de dubbele hoeveelheid naar je terug gestuurd. Hoe lekker is dat!
Vervolgens zou ik op dat moment alles verkopen en de helft in DOGE en de andere helft in XRP gooien. Ik weet zeker dat je hiermee goed zit voor de komende 5 jaar. Thank me later!
Haha dat is een klassiekerVerwijderd schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:55:
[...]
OMG!😭Can't believe I won ! Thank you Walton team ! ❤️ keep doing the great work. 💪🏻💪🏻💪🏻🚀🚀🚀
Ik snap alleen niet helemaal wat mijn volledig legit advies met die WTC-scammers te maken heeft. Maar goed, BTC al verstuurd naar mij?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dit topic is gesloten.
![]()