Ja dan heb je RoosWhySoSerious schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:26:
Omgekeerde head-shoulder?
Bestaat dat überhaupt?
Condoom?. Dat is zo 1980Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:26:
[...]
Dit is toch een beetje hetzelfde als naar de hoeren gaan zonder condoom?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Gedecentraliseerde HIV
Ja, dat noemen ze een: inverse head and shoulders.WhySoSerious schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:26:
Omgekeerde head-shoulder?
Bestaat dat überhaupt?
Creatief!PilatuS schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:33:
[...]
Ja, dat noemen ze een: inverse head and shoulders.
:fill(white):strip_exif()/f/image/rSW9MXcULKLXtVtGNAf872Ji.png?f=user_large)
MOON!!!
[ Voor 34% gewijzigd door Smultie op 04-12-2020 15:35 ]
Is dat niet de knees and toes?PilatuS schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:33:
[...]
Ja, dat noemen ze een: inverse head and shoulders.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
:fill(white):strip_exif()/f/image/iHzHPAhjBXZzwPMKMZVdWqUf.png?f=user_large)
Kweenie... ziet er niet al te positief uit
[ Voor 4% gewijzigd door FijneKerst op 04-12-2020 15:37 ]
Hoezo, áls het een reverse head and shoulders is, dan gaan we toch weer up?FijneKerst schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:37:
[...]
[Afbeelding]
![]()
Kweenie... ziet er niet al te positief uit
Het maakt nog wel uit op welke timeframe het is. Zie je zoiets op de daily of weekly en speelt het uit dan heb je daar langer wat aan dan zoals nu op de 15m. De IHS die we nu zien is dus op een lage timeframe waarbij je niet mag verwachten dat het de komende weken gaat bepalen.Smultie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:39:
[...]
Hoezo, áls het een reverse head and shoulders is, dan gaan we toch weer up?
Zoiets niet al te positief... zolang we onder die middelste rode lijn (die schuine midden in de groene driehoek) blijven en de RSI op overbought staat (onderste grafiekje) ziet het er niet positief uit. Als dit zo doorgaat gaan we dit weekend naar de 17.5kSmultie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:39:
[...]
Hoezo, áls het een reverse head and shoulders is, dan gaan we toch weer up?

/f/image/kpFBZFVpXbiVblT3OHePlCue.png?f=fotoalbum_large)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Lees toch wel wat berichten dat als we onder de 18K komen (niet een dipje, maar echt even blijven hangen), dat we dan makkelijk door kunnen crashen naar de 13K.MrWilliams schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:16:
[...]
Zoiets niet al te positief... zolang we onder die middelste rode lijn (die schuine midden in de groene driehoek) blijven en de RSI op overbought staat (onderste grafiekje) ziet het er niet positief uit. Als dit zo doorgaat gaan we dit weekend naar de 17.5k![]()
[Afbeelding]
Zou mooi zijn!!!!
Nog ff goedkoop inkopen
Ik vrees nu ook dat we naar een crash gaan
2017 rond eerder ath duurde ook 4+ maanden voor significante stijging... ongeveer
Alles verkocht, nu wat bijhouden en laag inkopen
Winst is winstdjatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:30:
Alles verkocht, nu wat bijhouden en laag inkopen
Yep, mijn winsten gepakt, zie het enkel dalen nu. Op wanneer terug inkopen?
We hebben de crash dit jaar al gehad.....djatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:24:
Ik vrees nu ook dat we naar een crash gaan
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
was maar 2 maanden. nieuwe ath week 1 2017, week 8 nieuwe ATH, daarna daling, week 16 weer nieuwe ATH plus liftoff richting 3kEnderQ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:29:
2017 rond eerder ath duurde ook 4+ maanden voor significante stijging... ongeveer
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 04-12-2020 16:36 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb geen idee joh. Ik kom hier alleen voor de koffie.djatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:33:
[...]
Ik HODL ... voeten op tafel... koffie erbij.... blik op oneindig.
Je zit vandaag wel op de Sacrasme-stoel he?Liberteh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:35:
[...]
We hebben de crash dit jaar al gehad.....
Als ik iets zinnigs zou moeten zeggen zou ik onderstaande zeggen, maar... het is crypto. Who knows!djatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:33:
[...]
/f/image/LFmvRsxhjHxkJZnmdZunXF6g.png?f=fotoalbum_large)
Hou is op zeg.. zinnig... het is vrijdag middag borreltijd hoor.croc schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:39:
[...]
Als ik iets zinnigs zou moeten zeggen zou ik onderstaande zeggen, maar... het is crypto. Who knows!
[Afbeelding]
Zinnig doe je maar in je eigen tijd!
p.s. 18K is idd een goede support. Maar als we daar dus doorheen knallen.. dan is 13K weer een mooie.
Nee. Maart...FijneKerst schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:36:
[...]
Je zit vandaag wel op de Sacrasme-stoel he?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik heb hetzelfde lijntje, maar hij wil maar niet omlaagcroc schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:39:
[...]
Als ik iets zinnigs zou moeten zeggen zou ik onderstaande zeggen, maar... het is crypto. Who knows!
Ja goeie gozer.djatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:48:
Kent er iemand SKALE?
Ooit nog mee geknikkerd.
..
JA KNIKKEREN JA!.. IK BEN OUD! .. LAAT ME MET RUST!
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Werkt mooi zo'n Curve card icm virtuele Binance Card. Inmiddels Netflix, YouTube Premium en alle andere online shit overgezet. Mijn vrouw heeft vanmiddag de eerste keer in de Jumbo betaald met de fysieke Curve card en dat ging prima. Dus bovenop de Binance korting ook nog 1% extra korting.
Jammer dat de daarmee verdiende BNB in het niets staan tot het papieren BNB koersverlies van vandaag, maar we gaan voor de lange termijn
Misschien nu wel een mooi koopmoment om de BNB's weer aan te vullen voor extra korting.
Jammer dat de daarmee verdiende BNB in het niets staan tot het papieren BNB koersverlies van vandaag, maar we gaan voor de lange termijn
Misschien nu wel een mooi koopmoment om de BNB's weer aan te vullen voor extra korting.
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 04-12-2020 17:08 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dus jij hebt +/- 1250€ vast gezet voor 6 maanden om daar netflax en youtube mee te betalen ?Taro schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:06:
Werkt mooi zo'n Curve card icm virtuele Binance Card. Inmiddels Netflix, YouTube Premium en alle andere online shit overgezet. Mijn vrouw heeft vanmiddag de eerste keer in de Jumbo betaald met de fysieke Curve card en dat ging prima. Dus bovenop de Binance korting ook nog 1% extra korting.
- Taro
- Niet online
Nee, ik heb als test 200 Euro tegoed in de Card sectie op Binance gezet om de boodschappen en abonnementen mee te kunnen betalen voor een paar dagen (zou anders inmiddels ook van mijn rekening zijn afgeschreven). Daarnaast X BNB in Binance Vault staan dat ik er ieder moment uit kan halen, maar daar al heb staan ivm Binance VIP level waar ik aanvullend ook nog dagelijks automatisch UNFI en HARD over uitgekeerd krijg in de Spot wallet. Dat zet ik direct om naar extra BNB om op termijn een nog hoger kortingspercentage te kunnen krijgen. En zolang de BNB koers over langere tijd stijgt kan je dat in de toekomst ook nog met winst verkopen, je hold het eigenlijk voor langere tijd, maar kunt het indien nodig direct verkopen.Slux schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:08:
[...]
Dus jij hebt +/- 1250€ vast gezet voor 6 maanden om daar netflax en youtube mee te betalen ?
Dus niets extra voor gedaan, niets vastgezet, maar wel korting ontvangen en stakingrewards uitbetaald gekregen. Vanaf nu maak ik automatisch iedere maand een groter bedrag in Euro's over naar Binance, waardoor de Binance + Curve card gevoed worden voor de maandelijkse uitgaven.
En ik moet nog ff checken of je er op Booking.com ook korting mee kunt krijgen, of dat ze die geblacklist hebben, anders krijg ik ook nog een mooi percentage van de vakantie voor volgend jaar terug, dat zijn toch enkele tientallen BNB's
[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 04-12-2020 17:22 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Knikkeren...dat waren tijden...bonken, parels, spetters, eentellersFijneKerst schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:53:
[...]
Ja goeie gozer.
Ooit nog mee geknikkerd.
..
JA KNIKKEREN JA!.. IK BEN OUD! .. LAAT ME MET RUST!
Ik denk dat we de parels van toen tegenwoordig btc zouden noemen...
En de eentellers van toen....NANO

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Jij doet dus alleen euro's? Ik zit even te denken hoe ik nou het handigst geld daarnaar toe krijg, moet van BTC op CB naar euro op Binance. Denk BTC verkopen, XRP kopen, naar Binance, verkopen en dan van spot naar card wallet? Zijn wat extra stappen maar goed. Als je er alles mee betaald kan dat best leuk uitpakken. Je krijgt de cashback in BNB?Taro schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:12:
[...]
Nee, ik heb als test 200 Euro tegoed in de Card sectie op Binance gezet om de boodschappen en abonnementen mee te kunnen betalen voor een paar dagen (zou anders inmiddels ook van mijn rekening zijn afgeschreven). Daarnaast X BNB in Binance Vault staan dat ik er ieder moment uit kan halen, maar daar al heb staan ivm Binance VIP level waar ik aanvullend ook nog dagelijks automatisch UNFI en HARD over uitgekeerd krijg in de Spot wallet. Dat zet ik direct om naar extra BNB om op termijn een nog hoger kortingspercentage te kunnen krijgen. En zolang de BNB koers over langere tijd stijgt kan je dat in de toekomst ook nog met winst verkopen, je hold het eigenlijk voor langere tijd, maar kunt het indien nodig direct verkopen.
Dus niets extra voor gedaan, niets vastgezet, maar wel korting ontvangen en stakingrewards uitbetaald gekregen. Vanaf nu maak ik automatisch iedere maand een groter bedrag in Euro's over naar Binance, waardoor de Binance + Curve card gevoed worden voor de maandelijkse uitgaven.
En ik moet nog ff checken of je er op Booking.com ook korting mee kunt krijgen, of dat ze die geblacklist hebben, anders krijg ik ook nog een mooi percentage van de vakantie voor volgend jaar terug, dat zijn toch enkele tientallen BNB's
Waar kan je vinden welke bedrijven uitgesloten zijn? Neem aan dat CC maatschappijen uitgesloten zijn? Zou anders wel erg makkelijk geld verdienen zijn.
Ik moet er nog even verder induiken.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Echt alles wat ik heb staat op verlies op vet na.
- Taro
- Niet online
Cashback in BNB inderdaad. Bepaalde partijen zijn uitgesloten (Bijv. crypto). En er zit een limiet op de virtuele kaart. Maar in mijn geval heb ik ergens een rondreis geboekt met meerdere locaties die ik apart boek en de fysieke kaart is onderweg met een hogere bestedingslimiet, dus op die manier kan je ook grotere uitgaven opdelen en alsnog per betaling korting krijgen. Je zou ook direct BTC kunnen versturen, is uiteraard trager, maar je bespaart meerdere fee's voor het omzetten. En je kunt ook BTC in de card wallet zetten, dus direct met BTC betalen. De opties zijn: Euro, BNB, BTC, SXP en BUSD.Crypts schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:38:
[...]
Jij doet dus alleen euro's? Ik zit even te denken hoe ik nou het handigst geld daarnaar toe krijg, moet van BTC op CB naar euro op Binance. Denk BTC verkopen, XRP kopen, naar Binance, verkopen en dan van spot naar card wallet? Zijn wat extra stappen maar goed. Als je er alles mee betaald kan dat best leuk uitpakken. Je krijgt de cashback in BNB?
Waar kan je vinden welke bedrijven uitgesloten zijn? Neem aan dat CC maatschappijen uitgesloten zijn? Zou anders wel erg makkelijk geld verdienen zijn.![]()
Ik moet er nog even verder induiken.
In mijn geval wil ik niet met mijn crypto betalen, maar Euro's overmaken. Daarnaast vermoed ik dat bij een eventuele Binance hack Euro's wat minder snel weglekken dan echte cryptocurrency via de blockchain, maar dat is een aanname. Als wij er echt alles mee gaan betalen, dan gaan we er ook flink wat Euro's stallen.
Terms of use staan op https://www.binance.com/en/cards/terms-of-use.
[quote]Crypts schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:38:
[...]
Jij doet dus alleen euro's? Ik zit even te denken hoe ik nou het handigst geld daarnaar toe krijg, moet van BTC op CB naar euro op Binance. Denk BTC verkopen, XRP kopen, naar Binance, verkopen en dan van spot naar card wallet? Zijn wat extra stappen maar goed. Als je er alles mee betaald kan dat best leuk uitpakken. Je krijgt de cashback in BNB?
BTC verkopen naar DAI of USDC en dan naar Binance. In Binance dan deze omzetten naar USDB of naar Euro voor de kaart.
[...]
BTC verkopen naar DAI of USDC en dan naar Binance. In Binance dan deze omzetten naar USDB of naar Euro voor de kaart.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
- Taro
- Niet online
@Zhou Ik denk dat 2x omzetten tussen coins meer fee kost dan 1x trager BTC verzenden zonder omzetten, aangezien de snelheid er in dit geval waarschijnlijk niet toe doet.
Ik heb toevallig gisteren mijn nieuwe iPhone binnengekregen en de iOS overzet functie gebruikt. 5x klikken en 1 uur later stonden alle Apps inclusief bijbehorende logins en inhoud op de nieuwe telefoon. Maar ik vermoed dat je Android hebt?iVibes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:42:
Weet iemand of die 'accounts overzetten' export en import functie in Google Authenticator een beetje goed werkt om de boel over te zetten naar een nieuwe foon?
Of moet ik toch maar eventjes 2FA uitzetten op de diverse platformen...
[ Voor 63% gewijzigd door Taro op 04-12-2020 18:04 ]
BTC direct versturen is traag idd en ook nog eens knap duur, bij de exchange waar ze nu staan 0,001 BTC. Daarbij valt me nog iets op als je wil gaan betalen met crypto:Taro schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:51:
[...]
Cashback in BNB inderdaad. Bepaalde partijen zijn uitgesloten (Bijv. crypto). En er zit een limiet op de virtuele kaart. Maar in mijn geval heb ik ergens een rondreis geboekt met meerdere locaties die ik apart boek en de fysieke kaart is onderweg met een hogere bestedingslimiet, dus op die manier kan je ook grotere uitgaven opdelen en alsnog per betaling korting krijgen. Je zou ook direct BTC kunnen versturen, is uiteraard trager, maar je bespaart meerdere fee's voor het omzetten. En je kunt ook BTC in de card wallet zetten, dus direct met BTC betalen. De opties zijn: Euro, BNB, BTC, SXP en BUSD.
In mijn geval wil ik niet met mijn crypto betalen, maar Euro's overmaken. Daarnaast vermoed ik dat bij een eventuele Binance hack Euro's wat minder snel weglekken dan echte cryptocurrency via de blockchain, maar dat is een aanname. Als wij er echt alles mee gaan betalen, dan gaan we er ook flink wat Euro's stallen.
Terms of use staan op https://www.binance.com/en/cards/terms-of-use.
Conversion fee (for each transaction between the Client and the respective merchant) depending on the size of the slippage and spread
0.9%
Ik weet even niet goed hoe ik die moet uitleggen. Zolang transacties in euro's blijven zijn er geen kosten aan verbonden? Dan is die optie dus niet interessant, ik neem aan dat ze een market sell doen en dan ook nog eens 0,9% rekenen, dan hou je niet gek veel over van je cashback.
Jammer overigens dat je die kaart niet echt als kaart kan gebruiken zoals dat met Revolut kan, die doet niet gek veel onder voor om het even welke normale bank kaart. Ik vind het helemaal niet erg om even handmatig alle vaste lasten te betalen als daar 3% cashback tegenover staat.
Edit: je geeft aan dat crypto uitgesloten zijn? Neem aan dat je exchanges bedoelt? Dat zou ook een mooie route zijn om centjes te verdienen idd.
[ Voor 3% gewijzigd door Crypts op 04-12-2020 18:32 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Precies, en als je dan toch perse naar Euro wilt ivm koersschommelingen van BTC kan je op Binance ook gratis met een limit-order naar euro's....Taro schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:01:
@Zhou Ik denk dat 2x omzetten tussen coins meer fee kost dan 1x trager BTC verzenden zonder omzetten, aangezien de snelheid er in dit geval waarschijnlijk niet toe doet.
Ja Android hier, maar heb inmiddels begrepen dat het met de 'QR account overzet-functie' zou moeten lukken...Ik heb toevallig gisteren mijn nieuwe iPhone binnengekregen en de iOS overzet functie gebruikt. 5x klikken en 1 uur later stonden alle Apps inclusief bijbehorende logins en inhoud op de nieuwe telefoon. Maar ik vermoed dat je Android hebt?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
- Taro
- Niet online
@Crypts Dat van die conversion fee had ik nog niet gelezen. Maar, met X BNB voor de fee's en een eenmalige BTC -> EUR order bespaar je dus wel een deel van die 0,9%. Ik betaal iets van 0.06% fee volgens mij, dat is een stuk lager.
Reuze reuze noemden wij de grootsten volgens mij. Wat maakt mij dat? Bejaard?Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:18:
[...]
Knikkeren...dat waren tijden...bonken, parels, spetters, eentellers![]()
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Maar als je euro's hebt staan en in euro in de winkel afrekent worden er dus geen fees gerekend? Even voor de zekerheid want ik ben al wel vaker dit soort handigheidjes tegengekomen.Taro schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:11:
@Crypts Dat van die conversion fee had ik nog niet gelezen. Maar, met X BNB voor de fee's en een eenmalige BTC -> EUR order bespaar je dus wel een deel van die 0,9%. Ik betaal iets van 0.06% fee volgens mij, dat is een stuk lager.
Moet er echt nog even induiken, net de eerste normale betalingen gedaan met Revolut, speciaal daarvoor een aantal incasso's laten storneren.
Jammer dat je niet handmatig kan overboeken vanaf de Binance kaart, op die manier zou ik kunnen verifiëren met CB en rechtstreeks euro vanaf CB naar Binance kunnen, zou voor mij een stuk makkelijker werken en ook goedkoper zijn. Met Revolut kan dit dus wel.
Als je euro afrekent met je euro balans dan zijn er geen kosten aan verbonden.Crypts schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:38:
[...]
Maar als je euro's hebt staan en in euro in de winkel afrekent worden er dus geen fees gerekend? Even voor de zekerheid want ik ben al wel vaker dit soort handigheidjes tegengekomen.![]()
Moet er echt nog even induiken, net de eerste normale betalingen gedaan met Revolut, speciaal daarvoor een aantal incasso's laten storneren.
Te weinig? Mijn vraag zou dan meer zijn hoe je op level 2 of hoger terecht komt.Zhou schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:54:
[Afbeelding]
Ik heb level 2, maar krijg 4% cashback. Hoe kan dat nou?
Te veel, volgens schema zou ik maar 2% krijgen.Crypts schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:00:
[...]
Te weinig? Mijn vraag zou dan meer zijn hoe je op level 2 of hoger terecht komt.
Ik wordt nog een keer stinkend rijk van Binance. De Black Friday Settlement heeft mij een dikke vette 0.00001846 BTC opgeleverd. Dat was voor 1k traden op spot en voor 1k op BLVT het dik waard.
(Het is maar goed dat ik sowieso beide pairs wel had getrade. Je zou toch maar BLVT gaan traden om deze prijs te krijgen)
(Het is maar goed dat ik sowieso beide pairs wel had getrade. Je zou toch maar BLVT gaan traden om deze prijs te krijgen)
Van black friday t/m cyber monday was er wel een dubbele cashback actie, dus die van 30-11 is te verklaren..Zhou schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:01:
[...]
Te veel, volgens schema zou ik maar 2% krijgen.
Ik zie het nu pas, ook ik ben binnen!! 0.00001846 btc in the pocket!PilatuS schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:04:
Ik wordt nog een keer stinkend rijk van Binance. De Black Friday Settlement heeft mij een dikke vette 0.00001846 BTC opgeleverd. Dat was voor 1k traden op spot en voor 1k op BLVT het dik waard.
Edit: er lopen nu ook weer wat acties... ETH/USDT traden, FOR traden en BEL traden... en de Ethereum Block Hash Lottery
[ Voor 44% gewijzigd door iVibes op 04-12-2020 19:11 ]
Moneysocket
Van stablewallet naar stablewallet via Satoshi’s.
https://twitter.com/jd2983/status/1334874811416252416?s=21
Van stablewallet naar stablewallet via Satoshi’s.
https://twitter.com/jd2983/status/1334874811416252416?s=21
[ Voor 7% gewijzigd door Dark Matter op 04-12-2020 19:09 ]
Omdat deze uitgaven gedaan zijn in het bonus weekend. Moeten ze vaker doen zo'n actie...Zhou schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:54:
[Afbeelding]
gum die referral eens uit
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 04-12-2020 20:00 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
- Taro
- Niet online
Misschien heb je heel kort voldoende BNB in je spot wallet gehad voor een hoger level? Het gaat om het gemiddelde over de afgelopen 30 dagen.Zhou schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:54:
Er stond bij mij tot gisteren level 3, sinds vandaag zie ik onterecht level 2 staan en ik heb ook maar 2% korting gekregen, terwijl ik voldoende heb voor een hoger level dan 3, maar daar moet ik dus nog een paar weken op wachten
Andersom is dat ook het geval. Zo heb ik nog ruim 3 weken mogen genieten van een T5 kaart terwijl ik geen BNB meer hadTaro schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:14:
Er stond bij mij tot gisteren level 3, sinds vandaag zie ik onterecht level 2 staan en ik heb ook maar 2% korting gekregen, terwijl ik voldoende heb voor een hoger level dan 3, maar daar moet ik dus nog een paar weken op wachten
Dat is een beetje raar, sinds een week zou ik op level 3 zitten, maar niet gemiddeld over de afgelopen 30 dagen. Level 3 zou dan 3% zijn.Taro schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:14:
[...]
Misschien heb je heel kort voldoende BNB in je spot wallet gehad voor een hoger level? Het gaat om het gemiddelde over de afgelopen 30 dagen.
/f/image/O9lxHthKZohDhQGSUoPzKzeN.png?f=fotoalbum_large)
Krijg net een bericht. Ik heb mijn kaart nog niet binnen, kan dus nog niet activeren, heeft de code aan de achterkant nodig.
Wat is dat juist met die card? Welke valuta dien je daar op te zetten en waar kan je daarmee betalen?
- Taro
- Niet online
@djatwork007 Lees/zoek even terug, dat is hier al 200x besproken.
Krijg altijd een error als ik die kaart wil aanvragen
- Taro
- Niet online
Ik in het verleden ook, maar lukte onlangs wel. Daarnaast was mijn ID verlopen, via de chat de datum bij laten werken. Kort geleden lukte het ineens wel.djatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:50:
Krijg altijd een error als ik die kaart wil aanvragen
Van mij mag er wel een beetje actie komen op de vrijdagavond...
Naar boven, naar beneden, kan me niet schelen... even al die crypto-nerds wakker schudden!

Edit: de vrouw zit alweer klaar voor de Voice, dus ik wil ook wel even 'vermaakt' worden...
Heb al een halve liter Schultenbräu open getrokken...
Naar boven, naar beneden, kan me niet schelen... even al die crypto-nerds wakker schudden!

Edit: de vrouw zit alweer klaar voor de Voice, dus ik wil ook wel even 'vermaakt' worden...
Heb al een halve liter Schultenbräu open getrokken...
[ Voor 32% gewijzigd door iVibes op 04-12-2020 20:07 ]
Denk het een rustige avond / weekend wordt
Ik hoop gewoon op een daling, dan stap ik terug in. Alles is weg nu, vertrouw het voor geen haar.Crypto_Exfil schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:07:
Denk het een rustige avond / weekend wordt
En als we nou opeens heel hard omhoog gaan omdat ik op die buy knop ram?djatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:11:
[...]
Ik hoop gewoon op een daling, dan stap ik terug in. Alles is weg nu, vertrouw het voor geen haar.
Dan ga ik in een hoekje liggen wenen.iVibes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:13:
[...]
En als we nou opeens heel hard omhoog gaan omdat ik op die buy knop ram?
Wat ik niet zo goed snap hier, er zijn altijd mensen die hopen op een daling maar bijna nooit mensen die hopen op een stijging. Ergo, we hebben hier een hoop weak hands en/of late instappers gok ik zo.iVibes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:13:
[...]
En als we nou opeens heel hard omhoog gaan omdat ik op die buy knop ram?
Nee, daar had je ook al op voorbereid moeten zijn.... Door bijvoorbeeld een OCO order te plaatsen...
Dan ben aan beide kanten ingedekt...
- Taro
- Niet online
Of shortersCrypts schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:16:
[...]
Wat ik niet zo goed snap hier, er zijn altijd mensen die hopen op een daling maar bijna nooit mensen die hopen op een stijging. Ergo, we hebben hier een hoop weak hands en/of late instappers gok ik zo.
Ik heb winst genomen en hoop nu logischerwijze op een voordelig instapmomentjeCrypts schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:16:
[...]
Wat ik niet zo goed snap hier, er zijn altijd mensen die hopen op een daling maar bijna nooit mensen die hopen op een stijging. Ergo, we hebben hier een hoop weak hands en/of late instappers gok ik zo.
Daarnaast loop ik liever wat winst mis dan geld te verliezen door zonder na te denken weer in te stappen. Heb al te vaak m'n vingers gebrand door die vervloekte FOMO.
[ Voor 5% gewijzigd door Imgnrydrmr op 04-12-2020 20:23 ]
Ik ga er gemakshalve vanuit dat als ze het over inkopen hebben ze niet tot die categorie behoren. Voor leveraged klanten maakt het geen zak uit wat BTC doet, short of long is om het even.
Ik zit op dit soort momenten 15% in crypto, 85% fiat.
Stijgt het win ik een beetje.
Daalt het koop ik groots bij.
Stijgt het win ik een beetje.
Daalt het koop ik groots bij.
Zoek eens op 'MOON'Crypts schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:16:
[...]
Moon of moonboys?
Verwijderd
Persoonlijk mag het van mij de melkweg uitschieten op weg naar het oneindige.Crypts schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:16:
[...]
Dat de koers van 2009 tot nu gewoon 1 lange platte groen/rode stippellijn wordt met aan het eind een groene candle die het heelal in schiet.
Alleen de gedachte daaraan al... ik krijg er een knallende candle van!
Het is grappig hoe vaak ik en jaapio met elkaar eens zijnVerwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:41:
[...]
Persoonlijk mag het van mij de melkweg uitschieten op weg naar het oneindige.
Dat de koers van 2009 tot nu gewoon 1 lange platte groen/rode stippellijn wordt met aan het eind een groene candle die het heelal in schiet.
Als em nu naar 13.000 gaat, knal ik die BTC vol en blijf ik er ook af, het gaat niet lang meer duren vooraleer we niet meer terug gaan.
Same here, wel zuur dat ik begonnen ben met dit avontuur toen de boel nog op 10.000 stond.djatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:54:
Als em nu naar 13.000 gaat, knal ik die BTC vol en blijf ik er ook af, het gaat niet lang meer duren vooraleer we niet meer terug gaan.
Tevens heb ik mijn ouders nog niet overtuigd om wat aan te schaffen zodra het laag is.
[ Voor 11% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 04-12-2020 21:07 ]
doei
Ik zat erin en verkocht en toen die 5000 stond, kocht ik nog nietSJAAKSJAAK schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:06:
[...]
Same here, wel zuur dat ik begonnen ben met dit avontuur toen de boel nog op 10.000 stond.
Tevens heb ik mijn ouders nog niet overtuigd om wat aan te schaffen zodra het laag is.

Niemand weet wanneer die dip gaat komen en hoeveel die gaat dippen...
Misschien wel straks bij de 27K en dan dippen we 5K.... en dan zitten jullie nog steeds te wachten...
Waarom niet combineren? Zet en aantal kooporders in een trappetje naar beneden vanaf de huidige prijs en koop daarnaast gewoon elke week of maand een fluffje
BTC tegen koers op dat moment (DCA)
Als je vertrouwen hebt in de toekomst van BTC dan moet je niet het onderste uit de kan proberen te halen want dan sta je net zoals Henk & Ingrid volgend jaar nog steeds zonder BTC....
Misschien wel straks bij de 27K en dan dippen we 5K.... en dan zitten jullie nog steeds te wachten...
Waarom niet combineren? Zet en aantal kooporders in een trappetje naar beneden vanaf de huidige prijs en koop daarnaast gewoon elke week of maand een fluffje
Als je vertrouwen hebt in de toekomst van BTC dan moet je niet het onderste uit de kan proberen te halen want dan sta je net zoals Henk & Ingrid volgend jaar nog steeds zonder BTC....
http://www.blockchainbele...ge-aandacht-voor-bitcoin/iVibes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:20:
Niemand weet wanneer die dip gaat komen en hoeveel die gaat dippen...
Waarom niet combineren? Zet en aantal kooporders in een trappetje naar beneden vanaf de huidige prijs en koop daarnaast gewoon elke week of maand een fluffjeBTC tegen koers op dat moment (DCA)
Henk is erbij hoor!
Ik zat al te minen toen het nog rond de euro was. Na een dag was ik er klaar mee, en 8 jaar later pas weer naar gekeken. Wallet is kwijt en echt geen idee hoeveel erop stond.djatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:14:
[...]
Ik zat erin en verkocht en toen die 5000 stond, kocht ik nog niet
Is dit nou gewoon een hele slechte sluikreclame voor bitmymoney?Gelukszoekr schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:21:
[...]
http://www.blockchainbele...ge-aandacht-voor-bitcoin/
Henk is erbij hoor!
Shit jong, ik ben pas begonnen in 2017.Edwin__ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:29:
[...]
Ik zat al te minen toen het nog rond de euro was. Na een dag was ik er klaar mee, en 8 jaar later pas weer naar gekeken. Wallet is kwijt en echt geen idee hoeveel erop stond.
Hij kocht in 2011 volgens het artikel en die club bestaat pas sinds 2013. Trek je eigen conclusies zou ik zeggen.iVibes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:31:
[...]
Is dit nou gewoon een hele slechte sluikreclame voor bitmymoney?
Ik woonde toen nog bij mijn ouders en verdiende 200 euro per maand. Als het naar 10 euro was gegaan had ik het waarschijnlijk toch al wel verkocht. Inmiddels heb ik een behoorlijke sterke hand ontwikkeld.djatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:35:
[...]
Shit jong, ik ben pas begonnen in 2017.
Tesla rollercoaster + bitcoin tegelijk dit jaar
Tesla ook nog eens? Geef mij je email adres eens, dat je mij tips kan gevenEdwin__ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:39:
[...]
Ik woonde toen nog bij mijn ouders en verdiende 200 euro per maand. Als het naar 10 euro was gegaan had ik het waarschijnlijk toch al wel verkocht. Inmiddels heb ik een behoorlijke sterke hand ontwikkeld.
Tesla rollercoaster + bitcoin tegelijk dit jaar
Nou hoor net dat een vriend van mij heeft uitgecasht.
In maart voor 100k aan bitcoins gekocht, 50k aan ETH, die heeft net uitgecasht lekker hoor.
In maart voor 100k aan bitcoins gekocht, 50k aan ETH, die heeft net uitgecasht lekker hoor.
[ Voor 5% gewijzigd door Crypto_Exfil op 04-12-2020 21:52 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door Crypto_Exfil op 04-12-2020 21:52 ]
- Taro
- Niet online
@djatwork007 Die combinatie zie je hier wel vaker hoor 
Deze blijft epic:
Deze blijft epic:
Taro schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:22:
@Verwijderd Misschien zijn Tesla aandelen een betere keuze voor je?
Even holden totdat ze de pick-up truck aankondigen volgende week, met de kwartaalcijfers komen in januari (>25.000 auto's alleen al in NL eind dit jaar, een record, bestverkopende auto van NL) en misschien een verlenging totdat GF4 opengaat in Duitsland. Daarna doe ik ze weer van de hand...
Wij hadden ook proemen en reuze reuze’sAli Baba 1001 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:18:
[...]
Knikkeren...dat waren tijden...bonken, parels, spetters, eentellers![]()
Ik kreeg in maart de overwaarde van mijn woning uitbetaald, letterlijk een week later stonden alle aandelen in de aanbieding.Taro schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:51:
Deze blijft epic:
[...]
Verwijderd
Hier was ik al Bitcoin maximalist.Taro schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:51:
Deze blijft epic:
[...]

Rare prijsactie de laatste tijd, valt geen touw aan vast te knopen.
Zit in een kleine long en heb wat lage lotterij bids in de orderboeken gezet.
Denk dat we eerst ff de s/r goed moeten flippen op de 19,2 regio voor we serieus hoger kunnen. Lijkt mij nu alleen nog maar op meer downside.
Hoe zien jullie het short term?
Zit in een kleine long en heb wat lage lotterij bids in de orderboeken gezet.
Denk dat we eerst ff de s/r goed moeten flippen op de 19,2 regio voor we serieus hoger kunnen. Lijkt mij nu alleen nog maar op meer downside.
Hoe zien jullie het short term?
@Alcides We zitten nu in een range sideways te gaan waarbij het iedere kant op kan. Voor genoeg mensen is dit ook simpelweg een no-trade zone tot er meer duidelijkheid is over een richting. Ik scalp zelf op lage timeframes dus voor mij is deze range prima zo, maar als je een positie wil voor dagen of weken dan is geen positie hier waarschijnlijk de beste positie.
Eens, scalpers dream op moment. Alleen zijn die vanochtend wel even wakker geschrokken omdat we nu 1 level lager in een nieuwe sideway range zitten.PilatuS schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:34:
@Alcides We zitten nu in een range sideways te gaan waarbij het iedere kant op kan. Voor genoeg mensen is dit ook simpelweg een no-trade zone tot er meer duidelijkheid is over een richting. Ik scalp zelf op lage timeframes dus voor mij is deze range prima zo, maar als je een positie wil voor dagen of weken dan is geen positie hier waarschijnlijk de beste positie.
Zelf ook voornamelijk short term trading op moment. Vind alleen de volumes erg verraderlijk nu.
Benieuwd wat we dit weekend gaan doen, vooral ook omdat de volumes dan doorgaans nog lager zijn.
Ligt er aan hoe je scalpt natuurlijk. De meeste van mijn trades zijn 2 tot 20 minuten. Long op support zou ook gelijk verlies pakken zijn zodra het omlaag breekt. Ik vermaak mij vandaag wel weer met XRP/DOWN en UP.Alcides schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:39:
[...]
Eens, scalpers dream op moment. Alleen zijn die vanochtend wel even wakker geschrokken omdat we nu 1 level lager in een nieuwe sideway range zitten.
Ik vind de volumes meer dan prima. We hebben dagen gehad dat BTC nog geen 300 miljoen deed op Binace en vandaag is het 1.3 miljard. Zelfs het relatief lage volume van XRP/DOWN vind ik nog prima. Ik trade eigenlijk alles wat minimaal een paar miljoen volume heeft. Iets met 15 miljoen of meer is al helemaal geen probleem, laat staan iets als XRP zelf met 360 miljoen. De laatste weken vind ik het volume juist helemaal topZelf ook voornamelijk short term trading op moment. Vind alleen de volumes erg verraderlijk nu.
Benieuwd wat we dit weekend gaan doen, vooral ook omdat de volumes dan doorgaans nog lager zijn.
- Taro
- Niet online
Ik zit volledig in fiat op mijn BNB hodl na en wat ETH gekocht @ 582. Buy orders staan o.a. op 17.280, 16.280 en ik hou wat achter de hand om te FOMO'en richting de 20k
Heel benieuwd met welke koers we morgenochtend wakker worden.
Klopt, ik bedoel meer de relatieve volume tov de laatste dagen. Daar moet je als short term scalper denk ook op focussen. Bij relatief lage volumes op short time trades heb je kans op market sell van een whale (of andere rug pull capriolen).PilatuS schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:46:
[...]
Ligt er aan hoe je scalpt natuurlijk. De meeste van mijn trades zijn 2 tot 20 minuten. Long op support zou ook gelijk verlies pakken zijn zodra het omlaag breekt. Ik vermaak mij vandaag wel weer met XRP/DOWN en UP.
[...]
Ik vind de volumes meer dan prima. We hebben dagen gehad dat BTC nog geen 300 miljoen deed op Binace en vandaag is het 1.3 miljard. Zelfs het relatief lage volume van XRP/DOWN vind ik nog prima. Ik trade eigenlijk alles wat minimaal een paar miljoen volume heeft. Iets met 15 miljoen of meer is al helemaal geen probleem, laat staan iets als XRP zelf met 360 miljoen. De laatste weken vind ik het volume juist helemaal top
Beetje wat we nu zien, valt uit de range lijkt het.
Het volume is relatief laag inderdaad, maar bang voor een extreme wick ben ik niet echt. Ja, het komt wel eens voor, maar het is zeer zeldzaam dat er een extreme wick komt zonder iets van een waarschuwing.Alcides schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:53:
[...]
Klopt, ik bedoel meer de relatieve volume tov de laatste dagen. Daar moet je als short term scalper denk ook op focussen. Bij relatief lage volumes op short time trades heb je kans op market sell van een whale (of andere rug pull capriolen).
Verder is de trend vandaag meer omlaag dan omhoog dus pak ik meer shorts dan longs. We komen nu weer in de zone dat longs mogelijk weer meer de voorkeur hebben dan shorts.
Dit topic is gesloten.