Sowieso had je dan eerder meerdere kunnen kopen..Liripriscon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:15:
Geen zinnige bijdrage, dus weer verwijderd.
Iemand nog een zinnige analyse nu Amerika wakker wordt?
:fill(white):strip_exif()/f/image/WrY2FoEvkWxyIv86FREMp5g4.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cYop19fquN6FmtTrjJtonL0Z.jpg?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kaart werkt nergens, had alles klaar staan voor een blackfriday marathon met BNB cashback en precies 0 keer kunnen gebruiken. Denk dat address verification misgaat, maar nergens kun je je geregistreerde adres inzien. Failcroc schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:19:
In other news, je kan nu de fysieke Binance VISA card bestellen.
[...]
Alleen in een bear market toch?PHPResource schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:22:
Dead cat bounce?
Rapapa...
Zelf verschillende keren gebruikt, oa bij bol.com, ben je zeker dat je funds naar de kaart had verplaatst?jonatw schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:22:
[...]
Kaart werkt nergens, had alles klaar staan voor een blackfriday marathon met BNB cashback en precies 0 keer kunnen gebruiken. Denk dat address verification misgaat, maar nergens kun je je geregistreerde adres inzien. Fail
Ik zit de laatste tijd een beetje mee te lezen hier. Ben begonnen met wat daytraden in crypto, leuk werk!Burn_and_Fire schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:13:
[...]
Ja kan maar zo. Er wordt nu nog getest op de 1D MA7. Vorige week is gebounced op de 1D MA25. Die staat nu op zo'n 17k2.
De termen 1D MA7 en 1D MA25 (of vergelijkbaar) zie ik vaker voorbij komen. Wat houdt dit in als ik vragen mag?
De alts blijven trouwens wel allemaal in lijn met BTC, (meeste alts dan) had wel verwacht dat die eerst wat zouden achterblijven.
Man man, vrijdag had ik via iDeal wat euro's overgemaakt naar Binance. Alleen midden in het proces heb ik vensters weggeklikt (het was 3 uur 'snachts). Vervolgens wordt mijn betaling maar niet geprocessed bij Binance maar het is wel van mijn bankrekening af.
Iemand hier ervaring mee? Ik heb expres nog een dagje gewacht op maandag omdat het misschien als een soort SEPA zou werken. Maar vandaag nog niks, staat nog steeds op processing.
Heb maar alvast een ticket geopend bij Binance (285 wachtenden voor u)
Iemand hier ervaring mee? Ik heb expres nog een dagje gewacht op maandag omdat het misschien als een soort SEPA zou werken. Maar vandaag nog niks, staat nog steeds op processing.
doei
Verwijderd
Dit zijn levels waar we ons allen krampachtig aan vastgrijpen zodat het lijkt alsof we een een klein beetje houvast hebben in deze kneitervolatiele markt.geAApt83 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:28:
[...]
Ik zit de laatste tijd een beetje mee te lezen hier. Ben begonnen met wat daytraden in crypto, leuk werk!
De termen 1D MA7 en 1D MA25 (of vergelijkbaar) zie ik vaker voorbij komen. Wat houdt dit in als ik vragen mag?
Het staat voor moving average en wordt weergegeven als getal en support/resistance lijnen op de meeste tradingcharts.
1 dags grafiek, Moving Average 7 en 25geAApt83 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:28:
[...]
Ik zit de laatste tijd een beetje mee te lezen hier. Ben begonnen met wat daytraden in crypto, leuk werk!
Hahaha dit vind ik een mooie.Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:31:
[...]
Dit zijn levels waar we ons allen krampachtig aan vastgrijpen zodat het lijkt alsof we een een klein beetje houvast hebben in deze kneitervolatiele markt.
Het staat voor moving average en wordt weergegeven als getal en support/resistance lijnen op de meeste tradingcharts.
Overigens vind ik het van alle TA-bullcrap wel het meest bewezen effectief.
Check de 4h chart -> de wick komt nagenoeg precies vanaf de MA(25) en de hourly nagenoeg vanaf de MA(99).
Enige nadeel aan de MA's vind ik dat je trades die erop zijn gebaseerd wel steeds moet verzetten omdat ze stijgen of dalen met de koers na verloop van tijd.
Het voortschrijdende gemiddelde van de laatste 7 kaarsen op de 1 dag grafiek....
Het voortschrijdende gemiddelde van de laatste 25 kaarsen op de 1 dag grafiek....
Het voortschrijdende gemiddelde van de laatste 25 kaarsen op de 1 dag grafiek....
[ Voor 7% gewijzigd door iVibes op 01-12-2020 14:37 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Helder, wist de benaming er niet van. Zit zelf ook constant lijntjes te trekken op de weerstandniveaus. Werkt tot dusver prima. Ben vrij oldskool en wil niet overnight zitten. Hooguit wat buy-orders die ver beneden koers liggen. Dat slaapt net wat lekkerder allemaal.Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:31:
[...]
Dit zijn levels waar we ons allen krampachtig aan vastgrijpen zodat het lijkt alsof we een een klein beetje houvast hebben in deze kneitervolatiele markt.
Zijn die TA lijnen niet gewoon een selffulfilling prophecy?
Geen ervaring met Binance maar je kunt zien of je de juiste referentiecode mee gegeven, naam rekening komt ook overeen met acount? Als dit verder klopt zal het gewoon druk zijn denk ik.SJAAKSJAAK schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:30:
Man man, vrijdag had ik via iDeal wat euro's overgemaakt naar Binance. Alleen midden in het proces heb ik vensters weggeklikt (het was 3 uur 'snachts). Vervolgens wordt mijn betaling maar niet geprocessed bij Binance maar het is wel van mijn bankrekening af.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Als er maar genoeg mensen naar kijken uiteraard.. Het is eigenlijk een visualisatie van de menselijke emotie in combinatie met regels uit boekjes die worden gevolgd door veel mensen.Rambow215 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:37:
Zijn die TA lijnen niet gewoon een selffulfilling prophecy?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Ik kijk zelf altijd naar de MA's om een inschatting te krijgen hoe REKT ik ongeveer kan gaan vanaf de top.
Dit scheelt aanzienlijk in alcoholconsumptie omdat het de geestelijke klap ietwat verzacht.
Ik handel er verder nooit naar.
Dit scheelt aanzienlijk in alcoholconsumptie omdat het de geestelijke klap ietwat verzacht.
Ik handel er verder nooit naar.
ja dat ging allemaal automatisch mee dus die codes komen overeen. Ik heb iets dergelijks wel eerder meegemaakt bij webshops en meestal komt het dan wat later. Maar nu begint het wel spannend te worden zeg maar.Crypts schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:38:
[...]
Geen ervaring met Binance maar je kunt zien of je de juiste referentiecode mee gegeven, naam rekening komt ook overeen met acount? Als dit verder klopt zal het gewoon druk zijn denk ik.
doei
Geen problemen mee, vanochtend wat euro's overgemaakt, stond binnen 1 minuut op mn account.SJAAKSJAAK schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:30:
Ik vind het overigens wel irrirant dat je op Binance, nadat je via iDeal euro's hebt overgemaakt, alleen via Market BTC kan kopen met deze euro's... niet dmv limit..
Altijd leuk om in dit soort tijden terug te kijken naar 'hoe het in 2017 ging' 
Ook toen was er een enorm gevecht rond de $1000, twee keer, ook flinke drops daarna (wat dat betreft moeten we nog vééél lager) - maar het was overduidelijk het begin van de bull run naar $20.000.
Ook toen was er een enorm gevecht rond de $1000, twee keer, ook flinke drops daarna (wat dat betreft moeten we nog vééél lager) - maar het was overduidelijk het begin van de bull run naar $20.000.
[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 01-12-2020 14:48 ]
Dus je betaald eerst €1,30 omdat je Ideal gebruikt en dan ben je nog beperkt in je mogelijkheden om te traden? Zou toch niet uit moeten maken? Euro = euro.calloncallon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:45:
[...]
Geen problemen mee, vanochtend wat euro's overgemaakt, stond binnen 1 minuut op mn account.
Ik vind het overigens wel irrirant dat je op Binance, nadat je via iDeal euro's hebt overgemaakt, alleen via Market BTC kan kopen met deze euro's... niet dmv limit..
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ja iDeal is normaliter instant. Maar omdat ik na de QR code verificatie in de ING app niet heb geconfirmed, of die laatste knop dat je weer terug naar de website gaat, is het bij Binance niet helemaal helder aangekomen...calloncallon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:45:
[...]
Geen problemen mee, vanochtend wat euro's overgemaakt, stond binnen 1 minuut op mn account.
doei
Huh? das nie waar hoor..... gewoon handelspaar euro/btc gebruiken, kan je alles doen wat je wilt...calloncallon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:45:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door iVibes op 01-12-2020 14:49 ]
Verwijderd
* Jaapio deelt 20.000 door 1000, doet 20.000 x 20 en roert met een glimlach nog een zakje hopium door zijn koffie.Richh schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:46:
Ook toen was er een enorm gevecht rond de $1000, twee keer, ook flinke drops daarna - maar het was overduidelijk het begin van de bull run naar $20.000.
* Richh doet hetzelfde, al een tijdjeVerwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:48:
[...]
* Jaapio deelt 20.000 door 1000, doet 20.000 x 20 en roert met een glimlach nog een zakje hopium door zijn koffie.
Verwijderd
Dan zet je toch beter je euro's meteen om naar USDT? Betaal je wellicht een fee over maar ben je wel vrij om te zetten wat je wilt.calloncallon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:45:
[...]
Je kan gewoon limit orders plaatsen hoor met je ideal eurootjes... heb er diverse klaar staan...Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:50:
[...]
Dan zet je toch beter je euro's meteen om naar USDT? Betaal je wellicht een fee over maar ben je wel vrij om te zetten wat je wilt.
edit: ik denk dat veel mensen niet verder kijken dan de 'basic' mode ofzo....
klikkerdeklik
(daarbij zijn limitorders met europairs ook nog eens gratis tot het eind van het jaar. No fees.)
[ Voor 26% gewijzigd door iVibes op 01-12-2020 15:01 ]
Ik zocht even op Bitonic in m'n mailbox.Richh schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:46:
0,5 BTC kopen, hoefde ik maar €263,- voor neer te tikken.
Tijdmachine please

* Pelox doet hetzelfde, en belt ondertussen met de bank ivm het maximaal af te lossen bedrag op de hypotheek volgend jaar
Zero.
Verwijderd
/me kokhalst 2x bij het lezen van het woord bank, pakt snel de folder van de lambo dealer en spaced weg op zijn hopium rush in een denkbeeldige roze lamboPelox schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:56:
[...]
* Pelox doet hetzelfde, en belt ondertussen met de bank ivm het maximaal af te lossen bedrag op de hypotheek volgend jaar
geAApt heeft ook zeker geen hypotheek bij een bank. Die gun ik nog geen fiat, mezelf wel een lambo overigens.
* Pelox belt, na een teleurstellend gesprek met de bank, snel Jaapio en vraagt hem waar hij de folder van de lambo dealer kan opvragen.Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:03:
[...]
/me kokhalst 2x bij het lezen van het woord bank, pakt snel de folder van de lambo dealer en spaced weg op zijn hopium rush in een denkbeeldige roze lambo
Zero.
Messari report over Ethereum 2.0
https://messari.io/pdf/me...tion-of-cryptoeconomy.pdf
Niet geheel oninteressant
Sowieso....Messari is imo een van de beste platforms als het over crypto gaat.
https://messari.io/pdf/me...tion-of-cryptoeconomy.pdf
Niet geheel oninteressant
Sowieso....Messari is imo een van de beste platforms als het over crypto gaat.
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 01-12-2020 15:09 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
waarom is het topic nog niet vervuild met de nieuwe Ethereum 2.0 contest op Binance
doei
Verwijderd
/me neemt niet op want zit in hopium rush en wordt paranoïde van meer dan 3 stemmen in zijn hoofd, kan telefoon er dus niet bijhebben en plaatst vakkundig maar schuchter de prijslijst in de slowchat:Pelox schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:05:
[...]
* Pelox belt, na een teleurstellend gesprek met de bank, snel Jaapio en vraagt hem waar hij de folder van de lambo dealer kan opvragen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u1hJfOxyZI20qXNffneQtBEY.jpg?f=user_large)
Omdat er geen kekke logo's mee gemoeid zijnSJAAKSJAAK schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:14:
waarom is het topic nog niet vervuild met de nieuwe Ethereum 2.0 contest op Binance
Voor die prijs kocht ik ooit hele bitcoins bij Bitonic. Wat een tijden.WhySoSerious schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:55:
[...]
Ik zocht even op Bitonic in m'n mailbox.
0,5 BTC kopen, hoefde ik maar €263,- voor neer te tikken.
Tijdmachine please
Gelukkig heb ik de meeste nog steeds in bezit
Wat lekker als je die toen voor dat bedrag gekocht hebt zeg..Luuk schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:18:
[...]
Voor die prijs kocht ik ooit hele bitcoins bij Bitonic. Wat een tijden.
Gelukkig heb ik de meeste nog steeds in bezit
Kan ik alleen maar van dromen
Verwijderd
Ik voorzie een nieuwe trend overigens, op rode dagen rode letters, en op bullish dagen mooi groen?
Go Bitcoin go!
We zijn er nog niet...
Maar toch een hoopvolle bounce!
Go Bitcoin go!
We zijn er nog niet...
Wat is erger, een rode dag, of een inktzwarte dag...?Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:22:
Ik voorzie een nieuwe trend overigens, op rode dagen rode letters, en op bullish dagen mooi groen?
Go Bitcoin go!
We zijn er nog niet...

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Gewoon bijkopen! En wanneer hij weer groen is ben je meer blij dan voorheen
Ligt er ook aan hoeveel je hebt gekocht, had je er een tientje tegenaan gegooid dan had je alsnog leuke winst gehad maar rentenieren zat er nog niet in.Maracas10 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:22:
[...]
Wat lekker als je die toen voor dat bedrag gekocht hebt zeg..
Kan ik alleen maar van dromen
Hij zegt dat hij "de meeste" nog steeds in bezit heeft.Crypts schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:34:
[...]
Ligt er ook aan hoeveel je hebt gekocht, had je er een tientje tegenaan gegooid dan had je alsnog leuke winst gehad maar rentenieren zat er nog niet in.
Daaruit maak ik op dat hij in elk geval meerdere BTC in zijn bezit heeft.
Je ziet dat we totaal geen volume hebben?
Edit: Bitcoinwisdom werkte niet helemaal mee...
[ Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious op 01-12-2020 15:39 ]
@Verwijderd waar zijn de 19k plaatjes?
Ik weeg 105kg, meer volume moet er echt niet komen.WhySoSerious schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:37:
[...]
Edit: Bitcoinwisdom werkte niet helemaal mee...
Wil je geen whale worden?-Colossalman- schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:40:
[...]
Ik weeg 105kg, meer volume moet er echt niet komen.
Massa, het woord dat je zoekt is massa-Colossalman- schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:40:
[...]
Ik weeg 105kg, meer volume moet er echt niet komen.
WhySoSerious schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:37:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NFWvmU04HhP2yrJwWMJuxgQS.jpg?f=user_large)
Heb m'n hele scherm ondergesmeerd, komt goed!
A $250,000 Bitcoin in 2021?
Excitement is in the air, prices recently hit all-time highs and our latest Kraken VIP sentiment survey reflects the many ways professionals are thinking about how the cryptocurrency sector might evolve in the year ahead.
Krijg mail van Kraken, die zijn die shitcoin aan het shillen
Excitement is in the air, prices recently hit all-time highs and our latest Kraken VIP sentiment survey reflects the many ways professionals are thinking about how the cryptocurrency sector might evolve in the year ahead.
Krijg mail van Kraken, die zijn die shitcoin aan het shillen
zoveel wegen die BTC nog niet. kan anders worden natuurlijk
Wat is trouwens die "airdrop van flare network"?
Xrp kopen voor 12 dec, wallet registreren en dan krijg je 1 op 1 flare of zo..-Colossalman- schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:46:
[...]
zoveel wegen die BTC nog niet. kan anders worden natuurlijk
Wat is trouwens die "airdrop van flare network"?
Zero.
Verwijderd
Binance ondersteund em ook las ik.Pelox schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:56:
[...]
Xrp kopen voor 12 dec, wallet registreren en dan krijg je 1 op 1 flare of zo..
Wel oppassen, die gaat echt wel crashen voor de snapshot.
Ik wil mijn positie in Link omzetten op Binance naar “cash” noemen jullie dit Fiat?
en gebruiken jullie dan TUSD of USDT?
Oef, ik zat vanmorgen in een meeting en toen die afgelopen was was ik te laat om te verkopen, maar zo te zien komt er zo weer een kans aan...
Nog even wat bullish gezever:
Microstrategy (NASDAQ) heeft haar gehele cashpositie omgezet naar BTC (laatste batch in september aangekocht) en heeft 38.500 BTC momenteel.
Belangrijkste aandeelhouders (niet toevallig dat deze posities schijnbaar zijn ingenomen direct nadat de cash in BTC is omgezet):
Holder Shares Date Reported % Out Value
Blackrock Inc. 1,201,654 Sep 29, 2020 16.57% 180,921,026
Vanguard Group, Inc. (The) 782,089 Sep 29, 2020 10.78% 117,751,319
First Trust Advisors LP 762,032 Sep 29, 2020 10.51% 114,731,537
Wederom institutioneel geld dat nu op indirecte wijze een positie in BTC neemt.
Microstrategy (NASDAQ) heeft haar gehele cashpositie omgezet naar BTC (laatste batch in september aangekocht) en heeft 38.500 BTC momenteel.
Belangrijkste aandeelhouders (niet toevallig dat deze posities schijnbaar zijn ingenomen direct nadat de cash in BTC is omgezet):
Holder Shares Date Reported % Out Value
Blackrock Inc. 1,201,654 Sep 29, 2020 16.57% 180,921,026
Vanguard Group, Inc. (The) 782,089 Sep 29, 2020 10.78% 117,751,319
First Trust Advisors LP 762,032 Sep 29, 2020 10.51% 114,731,537
Wederom institutioneel geld dat nu op indirecte wijze een positie in BTC neemt.
Ik zie niks over een wallet registreren..Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:57:
[...]
Binance ondersteund em ook las ik.
The easiest way is to use one of the supported exchanges and transfer your XRP before December 12 (at least two days before to be certain).
The XRP balance snapshot will be taken on December 12, 2020 and SPARK tokens will be distributed to XRP holders in Q1 of 2021. On December 12, they will check how much XRP a wallet owns and based on that, the airdrop will be issued 1: 1 in the first half of 2021.
The easiest method is to just send your XRP to a supported exchange. Claiming the XRP airdrop tokens with, for instance, Ledger is quite technical and can be risky.
Als we weer in die 19,5K terecht komen en blijven zitten we in de stijgende lijn ingezet op de de 27e. Die lijn snijdt de 20K morgen om 13:30, tenzijn de boosters aangestoken worden!
Ik had deze snelle recovery niet verwacht overigens.
Ik had deze snelle recovery niet verwacht overigens.
[ Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious op 01-12-2020 16:07 ]
USDT... kijk maar eens naar het verschil in volume...BaBoK schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:58:
Ik wil mijn positie in Link omzetten op Binance naar “cash” noemen jullie dit Fiat?en gebruiken jullie dan TUSD of USDT?
edit: het is trouwens 16.00 uur geweest dus tijd om weer te pumpen!
[ Voor 10% gewijzigd door iVibes op 01-12-2020 16:10 ]
Thanks!!iVibes schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:08:
[...]
USDT... kijk maar eens naar het verschil in volume...
edit: het is trouwens 16.00 uur geweest dus tijd om weer te pumpen!
152 nieuwe berichten?
En nog niet eens de 20K ...
JESUS MENSEN GA WERKEN OVZOW!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Of hij wordt nog even massaal opgekocht om toch met die drop mee te kunnen doen.Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:57:
[...]
Binance ondersteund em ook las ik.
Kan me alleen even geen vergelijkbare gevallen herinneren.
Verdorie, druk ik op de verkeerde knop staat deze ineens op de oprit. Jullie met je Fiat....BaBoK schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:58:
Ik wil mijn positie in Link omzetten op Binance naar “cash” noemen jullie dit Fiat?en gebruiken jullie dan TUSD of USDT?

Euh, ik ben aan het werk...ofzo. soms net een dip gemist door een telefoontjeFijneKerst schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:11:
152 nieuwe berichten?
Straks meeting en daarna een doktersbezoekje... De boel bijhouden of winst nemen? Twijfel, twijfel.
Heeft iemand een kristallen bal aanstaan?
Wel een magic 8 bal...Imgnrydrmr schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:13:
Straks meeting en daarna een doktersbezoekje... De boel bijhouden of winst nemen? Twijfel, twijfel.
die zegt "HODL MOTHAFAWKERS"
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
HODL. gebeurt niks meer vandaag. vannacht wel weerImgnrydrmr schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:13:
Zou schaamhaar even bijhouden, wel zo fijn voor de doktor.Imgnrydrmr schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:13:
Kan overigens prima met een spiegel, kristallen bol ook weer zo duur... Kan je beter BTC van kopen.
Had toch ff een paar buy orders gezet, niet verwacht dat die nu bijna allemaal alweer gevuld zouden zijn en inmiddels alweer dik in de plus.WhySoSerious schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:27:
Er komt altijd weer een dip. Gaan vast nog wel eens de range van 14K-16K aantikken.
Wanneer, dat weet ik niet, maar kan hard gaan. Beste is misschien om wat buy-orders te zetten.
What just happened? Zit ff een paar uur in meetings en de bom was ontploft en de huisjes zijn alweer herbouwd?
net mijn factuur voor de maand november gemaakt. 1 btc lol.
Inmiddels al niet meer #sigh#
Inmiddels al niet meer #sigh#
Echt dat ongeremde optimisme hier is echt ontroerend.
Jadwinter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:26:
bij 20K sellen of holden???
Zeker doen!dwinter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:26:
Misschien ja.dwinter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:26:
Ik weet het wel zeker!dwinter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:26:
Nee!dwinter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:26:
Verwijderd
Sowieso. Je wilt hier absoluut niet de verkeerde keuze maken.dwinter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:26:
Vertel dan maar eens hoe het allemaal ècht in elkaar zit.-Splash- schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:29:
Echt dat ongeremde optimisme hier is echt ontroerend.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ik heb altijd een paar cent op alle exchanges staan, wat ik al zij winst is winst, ik heb al jaren geen geld overgemaakt naar exchanges en mocht het wel zo zijn dan lig ik niet echt wakker van een ideal betaling van een paar cent aangezien ik gemiddeld al +/- 1 tot 1.5BTC aan fee's per maaand betaalstraightsix schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:57:
[...]
Nee, lekker handig, dat heen en weer schuiven met je rekening. Als er snelle actie is vereist mag je mooi op je SEPA boeking wachten of een premium via iDeal betalen. Ik snap je verder wel, maar nee, winst nemen doe ik alleen op zaken waar ik niet van plan ben om (voorlopig) terug te komen.
Gaan we ooit nog naar de maan of wat is dit?
En wat eet je bij de dip?-Colossalman- schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:49:
mijn massa voelt een dip aankomen
Hallo allemaal!
Ik lees al een tijdje mee en leer er echt heel veel van maar één dingetje begrijp ik niet helemaal...
De ene dag willen jullie allemaal een Lambo en dan opeens is een Fiat weer helemaal hip.
Die lijken toch helemaal niet op elkaar??
xxx'jes anita ❤
Ik lees al een tijdje mee en leer er echt heel veel van maar één dingetje begrijp ik niet helemaal...
De ene dag willen jullie allemaal een Lambo en dan opeens is een Fiat weer helemaal hip.
xxx'jes anita ❤
Ben jij de 20K kip?iVibes schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:55:
Hallo allemaal!
xxx'jes anita ❤
Dit topic is gesloten.