[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.831 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Liripriscon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:15:
Geen zinnige bijdrage, dus weer verwijderd.

Iemand nog een zinnige analyse nu Amerika wakker wordt?
Sowieso had je dan eerder meerdere kunnen kopen.. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/itgl7UpQnvPq3TG4B8t0b4PCBwI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hWiLAouzYDio0gRuw8EIUILG.jpg?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f4mIQ2PoFpzbL27HtrotLytrn1Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WrY2FoEvkWxyIv86FREMp5g4.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLrL7lgBNqnwNOKBJLxZn9p4THE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cYop19fquN6FmtTrjJtonL0Z.jpg?f=user_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonatw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 13:25
croc schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:19:
In other news, je kan nu de fysieke Binance VISA card bestellen.

[...]
Kaart werkt nergens, had alles klaar staan voor een blackfriday marathon met BNB cashback en precies 0 keer kunnen gebruiken. Denk dat address verification misgaat, maar nergens kun je je geregistreerde adres inzien. Fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Dead cat bounce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Alleen in een bear market toch? ;)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
jonatw schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:22:
[...]

Kaart werkt nergens, had alles klaar staan voor een blackfriday marathon met BNB cashback en precies 0 keer kunnen gebruiken. Denk dat address verification misgaat, maar nergens kun je je geregistreerde adres inzien. Fail
Zelf verschillende keren gebruikt, oa bij bol.com, ben je zeker dat je funds naar de kaart had verplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geAApt83
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2021
Burn_and_Fire schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:13:
[...]

Ja kan maar zo. Er wordt nu nog getest op de 1D MA7. Vorige week is gebounced op de 1D MA25. Die staat nu op zo'n 17k2.
Ik zit de laatste tijd een beetje mee te lezen hier. Ben begonnen met wat daytraden in crypto, leuk werk!

De termen 1D MA7 en 1D MA25 (of vergelijkbaar) zie ik vaker voorbij komen. Wat houdt dit in als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
De alts blijven trouwens wel allemaal in lijn met BTC, (meeste alts dan) had wel verwacht dat die eerst wat zouden achterblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Man man, vrijdag had ik via iDeal wat euro's overgemaakt naar Binance. Alleen midden in het proces heb ik vensters weggeklikt (het was 3 uur 'snachts). Vervolgens wordt mijn betaling maar niet geprocessed bij Binance maar het is wel van mijn bankrekening af.
Iemand hier ervaring mee? Ik heb expres nog een dagje gewacht op maandag omdat het misschien als een soort SEPA zou werken. Maar vandaag nog niks, staat nog steeds op processing.

Heb maar alvast een ticket geopend bij Binance (285 wachtenden voor u)

doei

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

geAApt83 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:28:
[...]

Ik zit de laatste tijd een beetje mee te lezen hier. Ben begonnen met wat daytraden in crypto, leuk werk!

De termen 1D MA7 en 1D MA25 (of vergelijkbaar) zie ik vaker voorbij komen. Wat houdt dit in als ik vragen mag?
Dit zijn levels waar we ons allen krampachtig aan vastgrijpen zodat het lijkt alsof we een een klein beetje houvast hebben in deze kneitervolatiele markt.

Het staat voor moving average en wordt weergegeven als getal en support/resistance lijnen op de meeste tradingcharts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:14

Mex

geAApt83 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:28:
[...]

1 dags grafiek, Moving Average 7 en 25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:31:
[...]

Dit zijn levels waar we ons allen krampachtig aan vastgrijpen zodat het lijkt alsof we een een klein beetje houvast hebben in deze kneitervolatiele markt.

Het staat voor moving average en wordt weergegeven als getal en support/resistance lijnen op de meeste tradingcharts.
Hahaha dit vind ik een mooie.
Overigens vind ik het van alle TA-bullcrap wel het meest bewezen effectief.
Check de 4h chart -> de wick komt nagenoeg precies vanaf de MA(25) en de hourly nagenoeg vanaf de MA(99).

Enige nadeel aan de MA's vind ik dat je trades die erop zijn gebaseerd wel steeds moet verzetten omdat ze stijgen of dalen met de koers na verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Het voortschrijdende gemiddelde van de laatste 7 kaarsen op de 1 dag grafiek....
Het voortschrijdende gemiddelde van de laatste 25 kaarsen op de 1 dag grafiek....
:9

[ Voor 7% gewijzigd door iVibes op 01-12-2020 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geAApt83
Mex schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:31:
[...]

1 dags grafiek, Moving Average 7 en 25
Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:31:
[...]

Helder, wist de benaming er niet van. Zit zelf ook constant lijntjes te trekken op de weerstandniveaus. Werkt tot dusver prima. Ben vrij oldskool en wil niet overnight zitten. Hooguit wat buy-orders die ver beneden koers liggen. Dat slaapt net wat lekkerder allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-08 21:06
Zijn die TA lijnen niet gewoon een selffulfilling prophecy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
SJAAKSJAAK schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:30:
Man man, vrijdag had ik via iDeal wat euro's overgemaakt naar Binance. Alleen midden in het proces heb ik vensters weggeklikt (het was 3 uur 'snachts). Vervolgens wordt mijn betaling maar niet geprocessed bij Binance maar het is wel van mijn bankrekening af.
Iemand hier ervaring mee? Ik heb expres nog een dagje gewacht op maandag omdat het misschien als een soort SEPA zou werken. Maar vandaag nog niks, staat nog steeds op processing.

Geen ervaring met Binance maar je kunt zien of je de juiste referentiecode mee gegeven, naam rekening komt ook overeen met acount? Als dit verder klopt zal het gewoon druk zijn denk ik. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:55
Rambow215 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:37:
Zijn die TA lijnen niet gewoon een selffulfilling prophecy?
Als er maar genoeg mensen naar kijken uiteraard.. Het is eigenlijk een visualisatie van de menselijke emotie in combinatie met regels uit boekjes die worden gevolgd door veel mensen.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk zelf altijd naar de MA's om een inschatting te krijgen hoe REKT ik ongeveer kan gaan vanaf de top.

Dit scheelt aanzienlijk in alcoholconsumptie omdat het de geestelijke klap ietwat verzacht.

Ik handel er verder nooit naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
Crypts schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:38:
[...]

Geen ervaring met Binance maar je kunt zien of je de juiste referentiecode mee gegeven, naam rekening komt ook overeen met acount? Als dit verder klopt zal het gewoon druk zijn denk ik. :)
ja dat ging allemaal automatisch mee dus die codes komen overeen. Ik heb iets dergelijks wel eerder meegemaakt bij webshops en meestal komt het dan wat later. Maar nu begint het wel spannend te worden zeg maar.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calloncallon
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23-12-2021
SJAAKSJAAK schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:30:

Geen problemen mee, vanochtend wat euro's overgemaakt, stond binnen 1 minuut op mn account.
Ik vind het overigens wel irrirant dat je op Binance, nadat je via iDeal euro's hebt overgemaakt, alleen via Market BTC kan kopen met deze euro's... niet dmv limit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Altijd leuk om in dit soort tijden terug te kijken naar 'hoe het in 2017 ging' :)

Ook toen was er een enorm gevecht rond de $1000, twee keer, ook flinke drops daarna (wat dat betreft moeten we nog vééél lager) - maar het was overduidelijk het begin van de bull run naar $20.000.

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 01-12-2020 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
calloncallon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:45:
[...]

Geen problemen mee, vanochtend wat euro's overgemaakt, stond binnen 1 minuut op mn account.
Ik vind het overigens wel irrirant dat je op Binance, nadat je via iDeal euro's hebt overgemaakt, alleen via Market BTC kan kopen met deze euro's... niet dmv limit..
Dus je betaald eerst €1,30 omdat je Ideal gebruikt en dan ben je nog beperkt in je mogelijkheden om te traden? Zou toch niet uit moeten maken? Euro = euro. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
[...]

Ja iDeal is normaliter instant. Maar omdat ik na de QR code verificatie in de ING app niet heb geconfirmed, of die laatste knop dat je weer terug naar de website gaat, is het bij Binance niet helemaal helder aangekomen...

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Huh? das nie waar hoor..... gewoon handelspaar euro/btc gebruiken, kan je alles doen wat je wilt...

[ Voor 7% gewijzigd door iVibes op 01-12-2020 14:49 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:46:
Altijd leuk om in dit soort tijden terug te kijken naar 'hoe het in 2017 ging' :)

Ook toen was er een enorm gevecht rond de $1000, twee keer, ook flinke drops daarna - maar het was overduidelijk het begin van de bull run naar $20.000.
* Jaapio deelt 20.000 door 1000, doet 20.000 x 20 en roert met een glimlach nog een zakje hopium door zijn koffie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:48:
[...]

* Jaapio deelt 20.000 door 1000, doet 20.000 x 20 en roert met een glimlach nog een zakje hopium door zijn koffie.
* Richh doet hetzelfde, al een tijdje :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dan zet je toch beter je euro's meteen om naar USDT? Betaal je wellicht een fee over maar ben je wel vrij om te zetten wat je wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:50:
[...]
Dan zet je toch beter je euro's meteen om naar USDT? Betaal je wellicht een fee over maar ben je wel vrij om te zetten wat je wilt.
Je kan gewoon limit orders plaatsen hoor met je ideal eurootjes... heb er diverse klaar staan...
8)

edit: ik denk dat veel mensen niet verder kijken dan de 'basic' mode ofzo....
klikkerdeklik

(daarbij zijn limitorders met europairs ook nog eens gratis tot het eind van het jaar. No fees.)

[ Voor 26% gewijzigd door iVibes op 01-12-2020 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:34

WhySoSerious

Be the change.

Richh schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:46:

Ook toen was er een enorm gevecht rond de $1000, twee keer, ook flinke drops daarna (wat dat betreft moeten we nog vééél lager) - maar het was overduidelijk het begin van de bull run naar $20.000.
Ik zocht even op Bitonic in m'n mailbox.

0,5 BTC kopen, hoefde ik maar €263,- voor neer te tikken.

Tijdmachine please ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 23:36
Richh schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:49:
[...]

* Richh doet hetzelfde, al een tijdje :7
* Pelox doet hetzelfde, en belt ondertussen met de bank ivm het maximaal af te lossen bedrag op de hypotheek volgend jaar :+

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:56:
[...]

* Pelox doet hetzelfde, en belt ondertussen met de bank ivm het maximaal af te lossen bedrag op de hypotheek volgend jaar :+
/me kokhalst 2x bij het lezen van het woord bank, pakt snel de folder van de lambo dealer en spaced weg op zijn hopium rush in een denkbeeldige roze lambo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geAApt83
geAApt heeft ook zeker geen hypotheek bij een bank. Die gun ik nog geen fiat, mezelf wel een lambo overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:03:
[...]

/me kokhalst 2x bij het lezen van het woord bank, pakt snel de folder van de lambo dealer en spaced weg op zijn hopium rush in een denkbeeldige roze lambo
* Pelox belt, na een teleurstellend gesprek met de bank, snel Jaapio en vraagt hem waar hij de folder van de lambo dealer kan opvragen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Messari report over Ethereum 2.0

https://messari.io/pdf/me...tion-of-cryptoeconomy.pdf

Niet geheel oninteressant :)
Sowieso....Messari is imo een van de beste platforms als het over crypto gaat.

[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 01-12-2020 15:09 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
waarom is het topic nog niet vervuild met de nieuwe Ethereum 2.0 contest op Binance

doei

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:05:
[...]

* Pelox belt, na een teleurstellend gesprek met de bank, snel Jaapio en vraagt hem waar hij de folder van de lambo dealer kan opvragen.
/me neemt niet op want zit in hopium rush en wordt paranoïde van meer dan 3 stemmen in zijn hoofd, kan telefoon er dus niet bijhebben en plaatst vakkundig maar schuchter de prijslijst in de slowchat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ceu2vPgvO9SlUvdDvIyGWQG-R2U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u1hJfOxyZI20qXNffneQtBEY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
SJAAKSJAAK schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:14:
waarom is het topic nog niet vervuild met de nieuwe Ethereum 2.0 contest op Binance
Omdat er geen kekke logo's mee gemoeid zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
WhySoSerious schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:55:
[...]

Ik zocht even op Bitonic in m'n mailbox.

0,5 BTC kopen, hoefde ik maar €263,- voor neer te tikken.

Tijdmachine please ;w
Voor die prijs kocht ik ooit hele bitcoins bij Bitonic. Wat een tijden.
Gelukkig heb ik de meeste nog steeds in bezit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensvN
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-12-2024
Wat een drukte hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Luuk schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:18:
[...]

Voor die prijs kocht ik ooit hele bitcoins bij Bitonic. Wat een tijden.
Gelukkig heb ik de meeste nog steeds in bezit :P
Wat lekker als je die toen voor dat bedrag gekocht hebt zeg..
Kan ik alleen maar van dromen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voorzie een nieuwe trend overigens, op rode dagen rode letters, en op bullish dagen mooi groen?

Go Bitcoin go!

We zijn er nog niet...

Maar toch een hoopvolle bounce!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:22:
Ik voorzie een nieuwe trend overigens, op rode dagen rode letters, en op bullish dagen mooi groen?

Go Bitcoin go!

We zijn er nog niet...

Maar toch een hoopvolle bounce!
Wat is erger, een rode dag, of een inktzwarte dag...? :/

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Gewoon bijkopen! En wanneer hij weer groen is ben je meer blij dan voorheen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
PAMP EET

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Maracas10 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:22:
[...]

Wat lekker als je die toen voor dat bedrag gekocht hebt zeg..
Kan ik alleen maar van dromen
Ligt er ook aan hoeveel je hebt gekocht, had je er een tientje tegenaan gegooid dan had je alsnog leuke winst gehad maar rentenieren zat er nog niet in. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 00:32
Moooon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RensvN
Crypts schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:34:
[...]

Ligt er ook aan hoeveel je hebt gekocht, had je er een tientje tegenaan gegooid dan had je alsnog leuke winst gehad maar rentenieren zat er nog niet in. :P
Hij zegt dat hij "de meeste" nog steeds in bezit heeft.
Daaruit maak ik op dat hij in elk geval meerdere BTC in zijn bezit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensvN
De weg omhoog is weer ingezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Je ziet dat we totaal geen volume hebben?

Edit: Bitcoinwisdom werkte niet helemaal mee...

[ Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious op 01-12-2020 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Letsgoooo! 3 maal scheepsrecht, of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-08 21:06
Fasten your seatbelts!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
@Verwijderd waar zijn de 19k plaatjes? :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:00
WhySoSerious schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:37:
[...]

Edit: Bitcoinwisdom werkte niet helemaal mee...
Ik weeg 105kg, meer volume moet er echt niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
DEZE KEER PAKKEN WE DIE 20K!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

-Colossalman- schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:40:
[...]

Wil je geen whale worden? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
-Colossalman- schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:40:
[...]

Massa, het woord dat je zoekt is massa

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Richh
WhySoSerious schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:37:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/veSr4t_xusjLksMFJV_T8i6wUb0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NFWvmU04HhP2yrJwWMJuxgQS.jpg?f=user_large

Heb m'n hele scherm ondergesmeerd, komt goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

A $250,000 Bitcoin in 2021?

Excitement is in the air, prices recently hit all-time highs and our latest Kraken VIP sentiment survey reflects the many ways professionals are thinking about how the cryptocurrency sector might evolve in the year ahead.

Krijg mail van Kraken, die zijn die shitcoin aan het shillen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
zoveel wegen die BTC nog niet. kan anders worden natuurlijk :)

Wat is trouwens die "airdrop van flare network"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
-Colossalman- schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:46:
[...]

zoveel wegen die BTC nog niet. kan anders worden natuurlijk :)

Wat is trouwens die "airdrop van flare network"?
Xrp kopen voor 12 dec, wallet registreren en dan krijg je 1 op 1 flare of zo..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:56:
[...]

Xrp kopen voor 12 dec, wallet registreren en dan krijg je 1 op 1 flare of zo..
Binance ondersteund em ook las ik.

Wel oppassen, die gaat echt wel crashen voor de snapshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBoK
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 07:37
Ik wil mijn positie in Link omzetten op Binance naar “cash” noemen jullie dit Fiat?:) en gebruiken jullie dan TUSD of USDT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Oef, ik zat vanmorgen in een meeting en toen die afgelopen was was ik te laat om te verkopen, maar zo te zien komt er zo weer een kans aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Nog even wat bullish gezever:

Microstrategy (NASDAQ) heeft haar gehele cashpositie omgezet naar BTC (laatste batch in september aangekocht) en heeft 38.500 BTC momenteel.

Belangrijkste aandeelhouders (niet toevallig dat deze posities schijnbaar zijn ingenomen direct nadat de cash in BTC is omgezet):

Holder Shares Date Reported % Out Value
Blackrock Inc. 1,201,654 Sep 29, 2020 16.57% 180,921,026
Vanguard Group, Inc. (The) 782,089 Sep 29, 2020 10.78% 117,751,319
First Trust Advisors LP 762,032 Sep 29, 2020 10.51% 114,731,537

Wederom institutioneel geld dat nu op indirecte wijze een positie in BTC neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:57:
[...]

Ik zie niks over een wallet registreren..

The easiest way is to use one of the supported exchanges and transfer your XRP before December 12 (at least two days before to be certain).

The XRP balance snapshot will be taken on December 12, 2020 and SPARK tokens will be distributed to XRP holders in Q1 of 2021. On December 12, they will check how much XRP a wallet owns and based on that, the airdrop will be issued 1: 1 in the first half of 2021.

The easiest method is to just send your XRP to a supported exchange. Claiming the XRP airdrop tokens with, for instance, Ledger is quite technical and can be risky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RensvN
Als we de grens van 20k gepasseerd zijn dan kan het ineens hard omhoog gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Als we weer in die 19,5K terecht komen en blijven zitten we in de stijgende lijn ingezet op de de 27e. Die lijn snijdt de 20K morgen om 13:30, tenzijn de boosters aangestoken worden!

Ik had deze snelle recovery niet verwacht overigens.

[ Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious op 01-12-2020 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

BaBoK schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:58:
Ik wil mijn positie in Link omzetten op Binance naar “cash” noemen jullie dit Fiat?:) en gebruiken jullie dan TUSD of USDT?
USDT... kijk maar eens naar het verschil in volume...

edit: het is trouwens 16.00 uur geweest dus tijd om weer te pumpen!

[ Voor 10% gewijzigd door iVibes op 01-12-2020 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaBoK
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 07:37
iVibes schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:08:
[...]

USDT... kijk maar eens naar het verschil in volume...

edit: het is trouwens 16.00 uur geweest dus tijd om weer te pumpen!
Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

152 nieuwe berichten?
En nog niet eens de 20K ...

JESUS MENSEN GA WERKEN OVZOW!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:57:
[...]

Of hij wordt nog even massaal opgekocht om toch met die drop mee te kunnen doen. :)
Kan me alleen even geen vergelijkbare gevallen herinneren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
BaBoK schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:58:
Verdorie, druk ik op de verkeerde knop staat deze ineens op de oprit. Jullie met je Fiat....

Afbeeldingslocatie: https://autorai.nl/wp-content/uploads/2019/01/fiat_multipla_voor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
FijneKerst schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:11:
152 nieuwe berichten?
En nog niet eens de 20K ...

JESUS MENSEN GA WERKEN OVZOW!
Euh, ik ben aan het werk...ofzo. soms net een dip gemist door een telefoontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Straks meeting en daarna een doktersbezoekje... De boel bijhouden of winst nemen? Twijfel, twijfel.
Heeft iemand een kristallen bal aanstaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Imgnrydrmr schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:13:
Straks meeting en daarna een doktersbezoekje... De boel bijhouden of winst nemen? Twijfel, twijfel.
Wel een magic 8 bal...

die zegt "HODL MOTHAFAWKERS"

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
HODL. gebeurt niks meer vandaag. vannacht wel weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Zou schaamhaar even bijhouden, wel zo fijn voor de doktor.

Kan overigens prima met een spiegel, kristallen bol ook weer zo duur... Kan je beter BTC van kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:58
WhySoSerious schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:27:
Er komt altijd weer een dip. Gaan vast nog wel eens de range van 14K-16K aantikken.

Wanneer, dat weet ik niet, maar kan hard gaan. Beste is misschien om wat buy-orders te zetten.
Had toch ff een paar buy orders gezet, niet verwacht dat die nu bijna allemaal alweer gevuld zouden zijn en inmiddels alweer dik in de plus.

What just happened? Zit ff een paar uur in meetings en de bom was ontploft en de huisjes zijn alweer herbouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
net mijn factuur voor de maand november gemaakt. 1 btc lol.
Inmiddels al niet meer #sigh#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Smultie schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:41:
[...]

Massa, het woord dat je zoekt is massa
Het woord dat wij allen hier zoeken is toch KASSA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwinter
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01-12-2020
bij 20K sellen of holden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Echt dat ongeremde optimisme hier is echt ontroerend.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zeker doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Misschien ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik weet het wel zeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:46

Bever!

3

Tot 25k elke dip kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Colossalman-
Nee!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso. Je wilt hier absoluut niet de verkeerde keuze maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 12:00

MicroWhale

The problem is choice

-Splash- schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:29:
Echt dat ongeremde optimisme hier is echt ontroerend.
Vertel dan maar eens hoe het allemaal ècht in elkaar zit.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
straightsix schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:57:
[...]

Nee, lekker handig, dat heen en weer schuiven met je rekening. Als er snelle actie is vereist mag je mooi op je SEPA boeking wachten of een premium via iDeal betalen. Ik snap je verder wel, maar nee, winst nemen doe ik alleen op zaken waar ik niet van plan ben om (voorlopig) terug te komen.
ik heb altijd een paar cent op alle exchanges staan, wat ik al zij winst is winst, ik heb al jaren geen geld overgemaakt naar exchanges en mocht het wel zo zijn dan lig ik niet echt wakker van een ideal betaling van een paar cent aangezien ik gemiddeld al +/- 1 tot 1.5BTC aan fee's per maaand betaal ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Het is zeker hoor Bitcoin 250k in 2021

Volgens Kraken......

• Price Targets – Our VIPs offered bullish forecasts for bitcoin and ethereum in 2021, with high-end estimates for their price appreciations topping $250,000 and $15,010, respectively.

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
mijn massa voelt een dip aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Gaan we ooit nog naar de maan of wat is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
En wat eet je bij de dip? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
Crypts schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:53:
[...]

En wat eet je bij de dip? :P
nog onbekend. hoor ik straks

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Hallo allemaal!
Ik lees al een tijdje mee en leer er echt heel veel van maar één dingetje begrijp ik niet helemaal...
De ene dag willen jullie allemaal een Lambo en dan opeens is een Fiat weer helemaal hip.
Die lijken toch helemaal niet op elkaar??
xxx'jes anita ❤

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

iVibes schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:55:
Hallo allemaal!
Ik lees al een tijdje mee en leer er echt heel veel van maar één dingetje begrijp ik niet helemaal...
De ene dag willen jullie allemaal een Lambo en dan opeens is een Fiat weer helemaal hip.
Die lijken toch helemaal niet op elkaar??
xxx'jes anita ❤
Ben jij de 20K kip?

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.