Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, momenteel Modern Warfare, op 2560*1080. Overweeg om HP Reverb G2 te kopen. Dan wordt er Assetto Corsa gespeelt
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt. Twijfel tussen een 3070 of 3080.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
corsair 380T kast, ssd/nvme ssd reeds in bezit. Verder aangesloten op NAS, dus geen hele grote opslag nodig. l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe voeding, momenteel een 450 die niet voldoet voor de nieuwe graka. Voor de rest mobo, geheugen, GPU, koeler, processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Prijs/kwaliteit is belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nvt
Ga je overklokken?
Veel verder dan MSI afterburner ga ik niet komen
Wat verwacht je van ons?
Wil gewoon een upgrade van mijn huidige systeem, waarbij ik het lastig vind om alles weer in deze kast te krijgen.
Een eerste voorzet voor wat onderdelen:
Asrock B550M-ITX/ac moederbord
AMD Ryzen 5 3600X processor
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x16GB 3200
Corsair RM750x Wit PSU / PC voeding
Zalman CNPS16X White
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, momenteel Modern Warfare, op 2560*1080. Overweeg om HP Reverb G2 te kopen. Dan wordt er Assetto Corsa gespeelt
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt. Twijfel tussen een 3070 of 3080.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
corsair 380T kast, ssd/nvme ssd reeds in bezit. Verder aangesloten op NAS, dus geen hele grote opslag nodig. l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe voeding, momenteel een 450 die niet voldoet voor de nieuwe graka. Voor de rest mobo, geheugen, GPU, koeler, processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Prijs/kwaliteit is belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nvt
Ga je overklokken?
Veel verder dan MSI afterburner ga ik niet komen
Wat verwacht je van ons?
Wil gewoon een upgrade van mijn huidige systeem, waarbij ik het lastig vind om alles weer in deze kast te krijgen.
Een eerste voorzet voor wat onderdelen:
Asrock B550M-ITX/ac moederbord
AMD Ryzen 5 3600X processor
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x16GB 3200
Corsair RM750x Wit PSU / PC voeding
Zalman CNPS16X White
[ Voor 6% gewijzigd door Mystikal op 13-11-2020 19:08 ]
Basement Bios ---- Exo-S