Poeh, dat denk ik... Denk niet dat ik daar het geduld voor op ga brengen

Speel nu op intermediate wat meestal vrij makkelijk gaat, maar af en toe zijn er wel ineens lastige momenten. Vooral de 'side' missies kunnen af en toe ineens erg lastige worden. Is me ook nog niet echt duidelijk of die condities daarvan willekeurig zijn of dat ze altijd zo zijn in de campaign.
Had gisteren een control missie waarbij ik maar twee Gears mee mocht nemen... En de game vervolgens zo ongeveer elke ronde meer vijanden op je af gooien waaronder boomers die basically snipers zijn met hun boomshot (had een moment waarbij ik achter een gebouw verscholen zat, nog net in de control point... Boomer wandelt een paar passen en weet zijn schot zo omhoog te schieten dat hij door het dak zo in het gebouw valt dat de explosie mij via de deuropening nog net raakt

)
Maar ook op intermediate genoeg van die momenten dat een plannetje perfect werkt en je sniper bv met de extra moves van twee support paragons ver genoeg naar voren weet te rennen en in een toren te klimmen om vervolgens met een granaat, alle damage bonussen en extra move gevende skills een groep van 8 grubs uit weet te wipen
Goed, topgame dus
Ik heb xcom 2 trouwens ook maar op mijn wishlist gezet om waarschij
nlijk voor de sale afgelopen is mee te pikken... Samen met control ultimate en wellicht de goty van Witcher 3 inderdaad want die wil ik ook spelen als de patch er is, en ongeacht of hij nog in de gamepass zit wil ik de dlc dan ook... En cdpr verdient het wel (bij control eige
nlijk niet, maar ben wel heel benieuwd naar die game).