SecondGuess schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:51:
He was laatst sonic allstar racing van de 360 aan het spelen. Best leuk maar ook grafisch erg verouderd.
Welke kart racer is nu het leukst op de xbox? Sonic team racing of crash badinoot nitro? Nicolodeon racing en Garfield racing zien er crap uit. Die tel ik niet mee.
Sonic & all Star racing transformed bedoel je dan denk ik hè? Die was erg leuk ja... Sonic team racing is daar wat mij betreft helaas echt geen goede opvolger voor. Transformed had een hoge skill ceiling en was daardoor erg leuk om te spelen en beter in te worden. Team leunt helaas, zoals de naam ook al stelt, veel te veel op je team... Ik heb hem niet o
nline gespeeld maar solo is dat dus gewoon ai. Verder heb je een team power die veel te sterk is. Gevolg is dat je of heel hard je best kunt doen om goed te racen en dan in de laatste ronde door iedereen ingehaald worden met een team power... Of zelf meer naar achter rijden, team power opbouwen en vlak voor de finish gebruiken om te winnen
Ik heb niet heel erg ver gespeeld in die game om te zien of het ergens beter werd, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Wat mij betreft zouden ze transformed uit mogen brengen op 4k 60 fps, misschien nog een paar nieuwe tracks er bij, en gaan met die banaan. Die game was voor mij het summum van kart racing, nog beter dan Mario kart (omdat het meer skill based is, maar is een kwestie van smaak, mk is wel ook heel leuk).
Of crash beter is dan team durf ik niet te zeggen... Wel eens naar gekeken maar vond hem op dat moment nog te duur om de gok te wagen. Geen idee of hij ondertussen wel eens voor minder langs komt eige
nlijk.