Dat is (denk ik) niet het geval. De Xbox One X heeft ook VRR op 60 Hz op 4K. Maar ik kijk nog even het hele filmpje nu, heb vanmorgen even alleen doorgespoeld naar de relevante delen voor mij. Wat ik wel denk te begrijpen (maar dat geldt dan net zo goed voor freesync) is dat LFC niet werkt als je de Xbox op 60 FPS output zet omdat voor LFC er een range van 40 tot 100, moet zijn. (of 48 tot 120 voor bepaalde LED TVs)Rivanov schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:34:
[...]
Dat klopt. Maar als je je Xbox op max. 60fps wilt laten draaien om bijvoorbeeld Ray Tracing te activeren in COD Black Ops Cold War dan moet je de Xbox op 60Hz zetten. Daarmee ben je dus gebonden aan HDMI 2.0 waardoor VRR op de Xbox zelf niet meer werkt en je dus wel gebruik moet maken van Freesync.
Dit is zoals ik het begrijp in ieder geval?
/edit: je ziet op het LG freesync schermpje ook staan dat hij VRR gebruikt, en dat het aanstaat bij de gedeelten die hij laat zien op 60Hz. (Als Freesync aanstaat staat daar freesync, niet VRR) En voor de volledigheid, het is ook niet grayed out bij de xbox settings.
[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-11-2020 11:48 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
:strip_exif()/f/image/9MIeinhAeAv6s3I6MqnDN0dq.jpg?f=fotoalbum_large)