De E3 presentatie van Microsoft vond ik echt top. Er komt zo veel moois naar Game Pass. En helemaal gratis! Wat heb ik te klagen?
Game pass is mijns inziens echt het beste ooit in gaming. Ik heb nog nooit zo veel games gespeeld, zonder echt geld uit te geven. Nu komt Forza, Halo, MSFS, Hades etc.
Steven030 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 18:49:
Ik weet nog niet wat ik van Halo: Infinite moet denken als ik de MP gameplay zie. Uit alles blijkt dat ze vooral een ode willen brengen aan de eerste Halo(‘s). Maar ik had denk ik liever gezien dat ze met de tijd meegingen, een verfrissende nieuwe start in het mooie en uitgebreide Halo universum en een echte next gen ervaring. Zoals bijvoorbeeld CoD ook met zijn tijd meeging met Modern Warfare 2019 met een nieuwe engine. Het lijkt nu vooral de oude Halo gameplay in een nieuw jasje. Dat hebben ze bewust gedaan, maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Al ga ik er vast weer veel plezier aan beleven
Vroeger heb ik vrij hardcore Halo gespeeld. Het is een beetje vergaande glorie. Ik ben enorm fan van Halo 2 en 3. Daarna hebben ze het voor mij echt verpest. Halo Reach en Halo 4 vond ik waardeloos. Halo 5 had enorm goede gunplay, maar het was zo'n enorm saai, zielloos spel. Halo Infinite ziet er op veel vlakken echt heel goed uit, al kan ik niet meer en enthousiasme van vroeger opbrengen. Vooral niet vergeleken met de bombastische gameplay trailer van Battlefield 2042. Waar ik blij mee ben is dat het er weer meer "Halo" uitziet.
Het enige waar ik me zorgen over maak zijn de maps. Deze zien er weer vrij generiek, levenloos uit. We zullen zien.