Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
casual high end gaming met de bedoeling om over te gaan naar VR in de nabije toekomst; voor titels zoals DCS, MFS2020, racing games. Ook titels zoals cyberpunk & nieuwe cod's/BF's zullen terug komen. Genoeg specs om 1440P te halen. 4K hoeft niet echt..
Wat mag het systeem gaan kosten?
all-in zo'n 17 à 1800 euro incl btw, en randapparatuur ( = 1440P scherm of beter )
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 x SSD van teamgroup: L7 evo 240 GB (pricewatch: Team Group L7 EVO 240GB )
1x kast van aerocool xpredator x1 ( pricewatch: Aerocool XPredator X1 Evil Black Edition)
optioneel heb ik nog een coolermaster H212 liggen van enkele jaren terug
alsook een iets oudere geluidskaart : XONAR DGX
en een corsair H70 waterkoeling..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben geen hardware/software wizard.. anders zou ik hier niet posten. maar de opties om eventueel licht te overklokken mits het gebruik van de H212 laat ik open
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al wat zitten opzoeken voor een systeem..
AMD-ryzen 5-5600X
MSI-RTX-3070 ventus 3x
MSI-B550 A Pro
corsair 16gb 3200 ddr4
Samsung 970 Evo 1TB
op aanraden van @Hackus :be quiet! Straight Power 11 550W
Wat ik nog nodig heb/graag zou hebben:
built in bluetooth;
een 1440P scherm.
Ik ben geen RGB freak.. kleurtjes en lichtjes kunnen me de ballen schelen. Dus ik ga ook geen extra geld betalen daarvoor.
Ik sta open voor jullie feedback, tweakers!
alvast bedankt
grtz
vliegerken
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
casual high end gaming met de bedoeling om over te gaan naar VR in de nabije toekomst; voor titels zoals DCS, MFS2020, racing games. Ook titels zoals cyberpunk & nieuwe cod's/BF's zullen terug komen. Genoeg specs om 1440P te halen. 4K hoeft niet echt..
Wat mag het systeem gaan kosten?
all-in zo'n 17 à 1800 euro incl btw, en randapparatuur ( = 1440P scherm of beter )
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 x SSD van teamgroup: L7 evo 240 GB (pricewatch: Team Group L7 EVO 240GB )
1x kast van aerocool xpredator x1 ( pricewatch: Aerocool XPredator X1 Evil Black Edition)
optioneel heb ik nog een coolermaster H212 liggen van enkele jaren terug
alsook een iets oudere geluidskaart : XONAR DGX
en een corsair H70 waterkoeling..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben geen hardware/software wizard.. anders zou ik hier niet posten. maar de opties om eventueel licht te overklokken mits het gebruik van de H212 laat ik open
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al wat zitten opzoeken voor een systeem..
AMD-ryzen 5-5600X
MSI-RTX-3070 ventus 3x
MSI-B550 A Pro
corsair 16gb 3200 ddr4
Samsung 970 Evo 1TB
op aanraden van @Hackus :be quiet! Straight Power 11 550W
Wat ik nog nodig heb/graag zou hebben:
built in bluetooth;
een 1440P scherm.
Ik ben geen RGB freak.. kleurtjes en lichtjes kunnen me de ballen schelen. Dus ik ga ook geen extra geld betalen daarvoor.
Ik sta open voor jullie feedback, tweakers!
alvast bedankt
grtz
vliegerken