hello;
ik zou graag een nieuwe PC willen samenstellen.. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik niet zo top thuis ben in hardware. dus zoek ik feedback op mijn opzoekwerk
Ik zou graag één van de nieuwe CPU's van AMD willen steken, alsook een RTX 3070.
Ik had volgende zaken in gedachten; maar ben niet volledig zeker of alles bij elkaar past:
Ik heb nog twee (oude) ssd's liggen met een sata connectie
alsook nog een powersuply van 750 Watt die ondertussen wel 8 jaar oud is ( eerlijk gezegd moet ik ook toegeven dat deze al zeker 2 jaar niet meer heeft gewerkt. de grafische kaart van de desktop waarin deze zat heeft het 2 jaar geleden begeven). De case van deze pc wil ik ook hergebruiken, dat is een aerocool X1.
budget is rond de 1300 euro excl eventueel nieuwe psu & scherm.
dus go ahead tweakers: roast me if it's bad.
grtz
vliegerken
ik zou graag een nieuwe PC willen samenstellen.. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik niet zo top thuis ben in hardware. dus zoek ik feedback op mijn opzoekwerk
Ik zou graag één van de nieuwe CPU's van AMD willen steken, alsook een RTX 3070.
Ik had volgende zaken in gedachten; maar ben niet volledig zeker of alles bij elkaar past:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 309,- | € 309,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio | € 639,- | € 639,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 62,90 | € 62,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 550W | € 98,35 | € 98,35 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.238,25 |
Ik heb nog twee (oude) ssd's liggen met een sata connectie
alsook nog een powersuply van 750 Watt die ondertussen wel 8 jaar oud is ( eerlijk gezegd moet ik ook toegeven dat deze al zeker 2 jaar niet meer heeft gewerkt. de grafische kaart van de desktop waarin deze zat heeft het 2 jaar geleden begeven). De case van deze pc wil ik ook hergebruiken, dat is een aerocool X1.
budget is rond de 1300 euro excl eventueel nieuwe psu & scherm.
dus go ahead tweakers: roast me if it's bad.
grtz
vliegerken
[ Voor 130% gewijzigd door vliegerken2 op 07-11-2020 22:05 . Reden: te snel geweest ]