notificatie bug

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:34

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
hi,

ik ben tegen een bugje aangelopen. Ik kreeg een notificatie rechts bovenin dat iemand op mijn topicpost had gereageerd, maar als ik daar vervolgens op klik, zie ik:
DocBrown reageerde op jouw forumpost in <niet meer toegankelijk>.
Ik zie in het betreffende topic wel wat er gebeurd is; het was een offtopic vraag dus de mod heeft zowel mijn vraag als zijn reactie verwijderd. Maar het gevolg is nu dus wel dat ik er niet heen kan klikken (want niet meer toegankelijk) en daardoor blijft die gele melding rechts bovenin ook altijd staan.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Known issue:

Verwijderde spamreactie geeft nog wel notificatie
crisp in "Notificatie blijft staan na verwijderen quote post"
Notificatie melding

Dus de oplossing voor de gele melding is om op het icoon van de spraakwolkjes te klikken bij de notificatie, of rechtsonder de lijst op "Markeer alles als gelezen".

[ Voor 31% gewijzigd door CodeCaster op 02-11-2020 15:16 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:55
DeNachtwacht schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:13:
hi,

ik ben tegen een bugje aangelopen. Ik kreeg een notificatie rechts bovenin dat iemand op mijn topicpost had gereageerd, maar als ik daar vervolgens op klik, zie ik:

[...]

Ik zie in het betreffende topic wel wat er gebeurd is; het was een offtopic vraag dus de mod heeft zowel mijn vraag als zijn reactie verwijderd. Maar het gevolg is nu dus wel dat ik er niet heen kan klikken (want niet meer toegankelijk) en daardoor blijft die gele melding rechts bovenin ook altijd staan.
Met de bug zelf kan ik je niet helpen, maar wellicht helpt deze voor het weghalen van de notificatie :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6PqrpSU42avQgYpJJXRP3ifYZDk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MeUfhZHD2pKIQoMvkrOAdMxs.png?f=user_large

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

DeNachtwacht schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:13:
hi,

[...]

Zo te zien is dat geen bug. De betreffende reactie is verplaatst naar het ronde archief van GoT en daar heb je geen toegang tot.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:34

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Standeman schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:15:
[...]

Zo te zien is dat geen bug. De betreffende reactie is verplaatst naar het ronde archief van GoT en daar heb je geen toegang tot.
Ik snap het, maar de bug is dan natuurlijk dat je de notificatie dus niet meer weg kan krijgen door er op te klikken (want je kan er niet heen).

Maar de workaround hierboven werkt inderdaad, thanks _/-\o_

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:56

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

CodeCaster zei het al, maar je kan dus ook hier klikken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZYG7Tw9M_0uaal3mK4h0QMDysow=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8FobSC0yEKucn5mddfohleMm.png?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 02-11-2020 15:34 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1