Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verwijderde spamreactie geeft nog wel notificatie

Pagina: 1
Acties:

• Keypunchie
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Mijn indruk is dat de laatste paar maanden meer reacties gespamd worden.

In de trant van ‘klik hier om blote vrouwen te kijken’.

Die reacties worden vrij snel opgeruimd, maar als het een reactie is op een post van mij als gebruiker blijf ik wel met een notificatie zitten, als ik daar op klik dan ga ik (logischerwijs) nergens heen.

Is het mogelijk om ook die notificatie op te ruimen?

(Tenminste dit is mijn aanname wat de ‘lege’ notificaties van reacties door Annerila betekenen)

[Voor 11% gewijzigd door Keypunchie op 29-06-2020 07:24]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:08

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Je hebt twee opties om zo'n notificatie alsnog als gelezen te markeren:
1: Klik op het icoontje voor de notificatie
2: Klik op het linkje Markeer alles als gelezen rechtsonderaan de notificaties.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Keypunchie
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
@Dirk Bedankt voor de tip.

Maar dat is wel mosterd na de maaltijd. Want het neemt aan dat ik *weet* dat het een loze notificatie is. Het gaat er meer om dat ik wakker wordt met een notificatie en het blijkt al opgeruimde spam te zijn.

Mijn voorstel is dus: als een bericht opgeruimd wordt omdat het spam is*, dat dan ook de notificatie wordt verwijderd bij degene op wie het een reactie is. Nu krijg je dus alsnog een notificatie van een bericht dat niet bestaat (dat lijkt mij een bug).

*Ik neem aan dat er een soort supermoderator 'verwijder comment' knop is die gebruikt wordt.

[Voor 8% gewijzigd door Keypunchie op 29-06-2020 09:35]

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:08

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Dat is geen bug, zie crisp in "Notificatie melding" en crisp in "Notificatie blijft staan na verwijderen quote post" voor de reden dat de notificatie blijft staan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True