Notificatie melding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Er is een stoute bug in het notificatie systeem. Ik zal proberen het probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven in 12345 stappen:

1. Ik heb een bericht geplaatst in het fora
2. Op dit bericht is een reactie geplaatst (automatische notificatie, reactie door user X op bericht Y)
3. Gebruiker (ik dus) klik niet op deze notificatie, waardoor er een 1 (nieuwe notificatie) zichtbaar blijft
4. Moderator verwijderd mijn bericht, en het bericht waarop door user X is gereageerd.
5. Notificatie melding (1) blijft staan en kan ik niet meer wegklikken

Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat jullie de notificatie melding (1) in ieder geval bij mij weg kunnen halen en de bug op kunnen lossen.

PS. Ik durf de wedden dat jullie het bovengenoemde nummer niet hebben gelezen. Sterker nog, je hebt niet eens gezien dat er een nummer ontbreekt. Maar om een lang verhaal kort te maken, er ontbreekt geen nummer maar je hebt het wel teruggekeken en nogmaals gecontrochecked. Now i want my bugfix and a cookie.

Bewijsmateriaal
stoute-bug
Hero of Time schreef op zondag 20 november 2016 @ 17:56:
En een andere optie om een notificatie op gelezen te zetten is door op het icoontje links te klikken. In dit geval het ballonnetje.
Bovenstaande oplossing werkt niet voor mij 8)7 maar met markeer alles gelezen wel :-)

[ Voor 21% gewijzigd door freestyler2 op 28-11-2016 15:15 . Reden: Bewijsmateriaal toegevoegd ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ahum, in de sticky (Stoute Bugs FAQ) staat dat je eerst even moet zoeken zodat bekende bugs niet meerdere keren gemeld worden. Zie o.a. Notificatie blijft staan waar ik al naar 3 andere topics link met hetzelfde probleem. ;)

Geen cookie voor jou dus. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Hero of Time op 28-11-2016 15:26 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online
Ah bummer. My bad

Maar als dit blijkbaar al een bekende bug is, die als ik het zo even terugkijk voor het eerst gemeld is in oktober 2012, waarom is deze dan nog steeds niet opgelost :)

[ Voor 4% gewijzigd door freestyler2 op 28-11-2016 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:21

crisp

Devver

Pixelated

freestyler2 schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:30:
Ah bummer. My bad

Maar als dit blijkbaar al een bekende bug is, die als ik het zo even terugkijk voor het eerst gemeld is in oktober 2012, waarom is deze dan nog steeds niet opgelost :)
We hebben inderdaad nog geen mechanisme om (ongelezen) notificaties weer in te trekken. Het gaat meestal om relatief uitzonderlijke situaties en een notificatie die verdwijnt kan net zozeer tot verwarring leiden.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online
Oke helder, topic mag op slot wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:21

crisp

Devver

Pixelated

Bij deze :)

Intentionally left blank

Pagina: 1