Er is een stoute bug in het notificatie systeem. Ik zal proberen het probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven in 12345 stappen:
1. Ik heb een bericht geplaatst in het fora
2. Op dit bericht is een reactie geplaatst (automatische notificatie, reactie door user X op bericht Y)
3. Gebruiker (ik dus) klik niet op deze notificatie, waardoor er een 1 (nieuwe notificatie) zichtbaar blijft
4. Moderator verwijderd mijn bericht, en het bericht waarop door user X is gereageerd.
5. Notificatie melding (1) blijft staan en kan ik niet meer wegklikken
Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat jullie de notificatie melding (1) in ieder geval bij mij weg kunnen halen en de bug op kunnen lossen.
PS. Ik durf de wedden dat jullie het bovengenoemde nummer niet hebben gelezen. Sterker nog, je hebt niet eens gezien dat er een nummer ontbreekt. Maar om een lang verhaal kort te maken, er ontbreekt geen nummer maar je hebt het wel teruggekeken en nogmaals gecontrochecked. Now i want my bugfix and a cookie.
Bewijsmateriaal

maar met markeer alles gelezen wel :-)
1. Ik heb een bericht geplaatst in het fora
2. Op dit bericht is een reactie geplaatst (automatische notificatie, reactie door user X op bericht Y)
3. Gebruiker (ik dus) klik niet op deze notificatie, waardoor er een 1 (nieuwe notificatie) zichtbaar blijft
4. Moderator verwijderd mijn bericht, en het bericht waarop door user X is gereageerd.
5. Notificatie melding (1) blijft staan en kan ik niet meer wegklikken
Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat jullie de notificatie melding (1) in ieder geval bij mij weg kunnen halen en de bug op kunnen lossen.
PS. Ik durf de wedden dat jullie het bovengenoemde nummer niet hebben gelezen. Sterker nog, je hebt niet eens gezien dat er een nummer ontbreekt. Maar om een lang verhaal kort te maken, er ontbreekt geen nummer maar je hebt het wel teruggekeken en nogmaals gecontrochecked. Now i want my bugfix and a cookie.
Bewijsmateriaal
Bovenstaande oplossing werkt niet voor mijHero of Time schreef op zondag 20 november 2016 @ 17:56:
En een andere optie om een notificatie op gelezen te zetten is door op het icoontje links te klikken. In dit geval het ballonnetje.
[ Voor 21% gewijzigd door freestyler2 op 28-11-2016 15:15 . Reden: Bewijsmateriaal toegevoegd ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.