Ja bijvoorbeeld dat KPN TYFUS heeft en dat heb ik getracht te ontkrachten 
Kon het alleen niet beter brengen.
De groeten.
Kon het alleen niet beter brengen.
De groeten.
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
5
| Volgens Kamphorst gaat het er niet om dat Cistron haar rekeningen niet kan betalen, maar is het een kwestie van niet wíllen betalen. Maar ik geef toe dat de rekeningen zo hoog zijn, dat we ze ook niet kunnen betalen. |
Verwijderd
Om het toch enigzins een discussie te laten lijken.Op maandag 13 augustus 2001 15:27 schreef Asphyxion het volgende:
Cistron is cool!
http://www.webwereld.nl/nieuws/8244.phtml
Sorry, als je zo reageert dan ben je gewoon cool:
code:
1 2 3 4 5 Volgens Kamphorst gaat het er niet om dat Cistron haar rekeningen niet kan betalen, maar is het een kwestie van niet wíllen betalen. Maar ik geef toe dat de rekeningen zo hoog zijn, dat we ze ook niet kunnen betalen.
Verwijderd
Dan hadden ze die dingen nog niet moeten bestellen.Op maandag 13 augustus 2001 18:10 schreef RastaMan het volgende:
BBned kan natuurlijk ook
En ze moesten al betalen voor centrales die ze in groningen/friesland gingen bouwen !
of iig centrales in gebieden die ze in maanden nog niet bereikt hebben...
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Bbned zou ook kunnen, maar die lopen ook iets te hard van stapel volgens mij, al leveren ze wel een goed alternatief. Jammer van de datalimiet alleen.Op maandag 13 augustus 2001 18:10 schreef RastaMan het volgende:
BBned kan natuurlijk ook
En ze moesten al betalen voor centrales die ze in groningen/friesland gingen bouwen !
of iig centrales in gebieden die ze in maanden nog niet bereikt hebben...
Verwijderd
Volgens mij gaat KPN straks gewoon keihard failliet als ze niet snel worden overgenomen. Ik heb gehoord dat ze zelfs al bezig zijn hun GSM masten te verkopen aan de concurrentie om de rente over hun schulden te kunnen betalen! Alleen heeft niemand zin om een bedrijf te kopen dat zoveel schulden heeft, dus het zou me niet verbazen als ze eerst failliet gaan en pas daarna worden overgenomen (doorstart-scenario).Op maandag 13 augustus 2001 19:06 schreef thesith het volgende:
KPN in de schulden....
Gaan ze lekker Cistron uitmelken nu het nog kan.
Ik heb bij BBNed nog geen datalimiet kunnen vinden. Heb je een URLletje voor me?Op maandag 13 augustus 2001 19:19 schreef CheS het volgende:
[..]
Bbned zou ook kunnen, maar die lopen ook iets te hard van stapel volgens mij, al leveren ze wel een goed alternatief. Jammer van de datalimiet alleen.
Hmmja, maar in datzelfde bericht stond volgens mij ook dat KPN in het begin iets heeft gezegd: "OF nu zeggen welke centrales je in totaal wilt, of je krijgt helemaal niets. Tussenmogelijkheden zijn er niet", dat is wat ik eruit begrijp. Als dat zo is, dan is dat niet helemaal netjes. Maar dit is allemaal speculatie, we weten gewoon niet met zekerheid hoe het zit.Cistron heeft zelf aangegeven welke centrales er geschikt gemaakt moesten worden om hun street cabinets aan te sluiten. KPN heeft de voorbereidingen gedaan, dan moet cistron gewoon betalen lijkt mij. Tja als ze de centrale's niet gaan gebruiken omdat ze wegens geldproblemen de benodigde apparatuur niet eens kunnen betalen maakt dan weinig uit. Boter bij de vis.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat is nou net de reden waarom de centjes op zijn. Iedereen kan wel actie's op touw zetten om alles zo goedkoop mogelijk te krijgen, maar in deze tijd kunnen dit soort kleine bedrijven daar niet tegen opboksen.Op dinsdag 14 augustus 2001 18:08 schreef RastaMan het volgende:
de prijzen van BBned is niet te vergelijken met die van Cistron ...
Verwijderd
Ja maar wat is nou die datalimiet van BBNed en hoe kom je daaraan?Op dinsdag 14 augustus 2001 15:41 schreef CheS het volgende:
BBned heeft onlangs een overeenkomst met KPN gesloten over de transmissie van 100 MDF locaties naar Amsterdam over zo'n 105 glasvezelkabels. Ook dit gaat BBned enkele miljoentjes kosten die net als bij Cistron betaald moeten worden. Dus BBned gaat het ook aardig aanpakken om landelijk DSL aan te bieden. Mischien positief nieuws zeker omdat BBned al wel aardige geldschieters heeft en meer vertrouwen van de markt geniet als Cistron.
Verwijderd
Dit helpt ook echtL.S.,
Het volgende bericht geldt voor klanten die Cistron Telecom ADSL, ISDN
Flatrate en POTS Flatrate diensten afnemen, inclusief vaste telefonie.
Zoals u eind vorige week bekend is gemaakt via een brief, zou KPN Telecom
vanaf vandaag 12:00 het aantal telefonie bestemmingen drastisch
terugbrengen voor Cistron Telecom klanten. Dit hield in dat zowel
buitenlandse bestemmingen als mobiele telefoonnummers, alsmede 090X
nummers, en enkele andere bestemmingen, niet meer gebeld zouden kunnen
worden vanaf een vaste telefonie aansluiting via Cistron Telecom. KPN
heeft ons zojuist geinformeerd dat deze termijn enigszins verruimd is, wat
betekent dat het in ieder geval tot donderdag 16 augustus, 17:00 's middags
mogelijk zal zijn om te bellen naar mobiele en internationale bestemmingen.
Wij zullen het u vanzelfsprekend zo snel mogelijk laten weten, zodra er
een wijziging optreedt in deze situatie.
Cistron Telecom B.V.
Verwijderd
Hier stond een hele oude sig.
Dat klopt op zich wel ja. Maar het kan ook wel anders: ik hoorde van iemand in Zweden dat hij een 2 mbit aansluiting ging nemen (volgens mij ook ADSL, ik weet niet wat de upload was). Aansluitkosten 450 piek, en 60 piek per maand. En ze schijnen het ook niet zo nauw te nemen wat betreft een downloadlimiet.Op woensdag 15 augustus 2001 11:29 schreef Murtceps het volgende:
Het is nu gewoon hopen voor Cistron dat er nog een bedrijf heel veel geld in wil steken. En de prijzen zullen de lucht in moeten of de snelheid naar beneden. Anders gaan ze het niet redden.
Die prijzen die Cistron hanteert zijn echt spot goedkoop, ik heb eens wat USA sites doorzocht en 8Mbits snelheden beginnen met prijzen van ongeveer $170. (zeg maar iets van 400 piek). Dat houdt Cistron dus never nooit niet vol.
En wat betreft MxStream, ook ff rondgezocht, in Amerika zijn deze snelheden redelijk normaal die KPN aanbiedt en de prijzen zijn zeker ook zeer goed te noemen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
cistron wou eerst in Alphen maar ze kregen geen goed keuring van de gemeente ofzo ietsOp woensdag 15 augustus 2001 00:25 schreef RastaMan het volgende:
kwoot: "Cistron Telecom wil als eerste in Delft aan de slag. KPN wilde dat de bedrijven er pas in het tweede kwartaal 2002 bij konden."
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.