@
DocBrown @
CEx
Ik had inderdaad 2 specefieke in ogen, Fractal iON 750w & Be Quiet Straight Power 750W (gold), beiden uitverkocht in de tijd dat ik keek, dus had de straight power toch maar besteld bij max ict gezien de leverancier een stuk of 50 had (was overigens ongeveer dezelfde prijs als andere shops). Die zou vandaag bij hun geleverd moeten worden, en nu blijkt dat hun leverancier niets verzonden heeft.
Net even verder gekeken, en nu blijkt de Straight power 750 Platinum wel beschikbaar te zijn bij andere winkels, voor dezelfde prijs. Bestelling bij megekko geplaatst en order bij max-ct geannuleerd

Verwachte levertijd morgen, dus dan heb ik alles toch zoals gepland.
Ik heb een paar weken geleden een QLED TV gekocht bij max-ict, die ruim goedkoper was dan andere webshops. Die werd wel gewoon leverd op de verwachte datum dus heb ook wel een goede ervaring met ze gehad.
OT:
Mijn 5900X is net geleverd! Ik wacht even tot ik morgen m'n systeem werkend in elkaar heb en daarna annuleer ik mijn Alternate order & verlaat ik dit topic
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC