Sony TV - drie maanden oud met zwarte vlek in beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik 1957
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-10-2020
Ik hen sinds 3 maanden een Sony tv in huis gekocht bij Cool Blue. Een prachtig toestel maar er zit een zwarte vlek op mijn scherm,ik heb zitten googelen en daar kwam ik terecht bij een topic van Sony daar Las ik dat temaken had met dode pixels. Kan dat nou? Toestel is net 3 maanden oud. Ik gebeld met Sony in Amsterdam nou dan begint de ellende pas goed, ik moet dus een foto maken van 1. De vlek (zwart) 2. Foto van het menu 3. En het toestel resetten nou het laatse heb ik dus gedaan, maar de vlek blijft gewoon op zijn plaats zitten. Weg €1100.00 wat zou u doen? Toch niet vervangen? 😭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 15:08
Bellen met Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:13

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Coolblue is een winkel die dit soort kwesties normaliter goed afhandelt, probleem duidelijk maken en ik verwacht dat ze het oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:48
Hendrik 1957 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:22:
Ik hen sinds 3 maanden een Sony tv in huis gekocht bij Cool Blue. Een prachtig toestel maar er zit een zwarte vlek op mijn scherm,ik heb zitten googelen en daar kwam ik terecht bij een topic van Sony daar Las ik dat temaken had met dode pixels. Kan dat nou? Toestel is net 3 maanden oud. Ik gebeld met Sony in Amsterdam nou dan begint de ellende pas goed, ik moet dus een foto maken van 1. De vlek (zwart) 2. Foto van het menu 3. En het toestel resetten nou het laatse heb ik dus gedaan, maar de vlek blijft gewoon op zijn plaats zitten. Weg €1100.00 wat zou u doen? Toch niet vervangen? 😭
Welke Sony? Lijkt me eerder dat er een led van een local dimmingzone stuk is.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:39

FeaR

In GoT we trust

Reacties afgesplitst van Hoe acceptabel zijn dode pixels bij een nieuwe tv?. @Hendrik 1957 een topic kicken om te kapen is niet de bedoeling. Tevens is dit meer een gevalletje garantie wat in Shopping Forum meer op zijn plek is: TB > SF

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

gewoon winkel bellen waar je hem gekocht hebt. met 2 jaar wettelijke garantie lijkt me dit geen rocket science

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Tja, ik vind dit een makkelijke: CB heeft je de tv verkocht, ding zit gewoon nog in de garantie, zij zijn dus eerste aanspreekpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis een beetje het doel van dit topic. Dit is iets wat je eerst met de winkel moet bespreken. Ik lees niet terug dat je met hen contact op heb genomen (of er samen niet uit komt). Kom je er samen met hen niet uit, kan je altijd een (nieuw) topic openen die voldoet aan het Shopping Forum - Beleid - Geschillen met een Winkel.

Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.