Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Topic volgen bij verwijdering van posts

Pagina: 1
Acties:

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Ik gebruik topic volgen voor o.a.: Amazon Prime Day 2020 (13 en 14 oktober)
Nu zijn hier een aantal posts verwijderd zie ik gebaseerd op: Yorinn in "Amazon Prime Day 2020 (13 en 14 oktober)"
De notificatie voor topic volgen verwijst via: https://tweakers.net/notificatie/5f86a505650c1b672116aed3/ naar message 64199674 deze post is klaarblijkelijk verwijderd, en dan werd de link niet meer. Het lijkt in eerste instantie volgend vanuit de notificatie alsof het hele topic weg is.

Gewenst is om naar het oudste nog bestaande bericht te verwijzen wanneer een specifieke post (waarnaar de notificatie verwijst) is verwijderd.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:11
Verwijderde spamreactie geeft nog wel notificatie
Notificatie blijft staan na verwijderen quote post
Notificatie melding
Notificatie blijft staan
Notificatie van getrashte post blijft staan
[Bug] Reply notification niet klikbaar
crisp schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:04:
Technisch zouden we bij verwijdering van een post ook alle ongelezen notificaties met betrekking tot die post weer in kunnen trekken, maar dat zouden we dan ook voor andere soorten notificaties moeten implementeren. Dat maakt het een relatief kostbare 'feature' voor situaties die in de praktijk maar weinig voorkomen. Daarom doen we daar vooralsnog ook geen moeite voor. Mogelijk is dit iets wat we meenemen als we het notificatiesysteem weer eens op de schop gooien, maar daar is voorlopig nog geen sprake van :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+