Bizar. Eerst 5 miljoen keer 5G noemen in de keynote, en dan zetten ze het uit zodra je dual sim gebruikt...
https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-12-dualsim-5g/
Oh goede reden om nog twee maanden minimaal te wachten met de 12 mini.Dennisdn schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:03:
Bizar. Eerst 5 miljoen keer 5G noemen in de keynote, en dan zetten ze het uit zodra je dual sim gebruikt...
Dan moet je een versleutelde back-up gebruiken, dan gaat de inhoud ook mee.Djie schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:00:
[...]
Mijn ervaring met backups via iTunes is dat alleen de content van apple zelf in de backup zit (dus foto's etc) maar niet de content van apps die je hebt gedownload. Dit zal denk ik met de iPhone 12 niet anders zijn. Ik verwacht dus (iemand bevestigen?) dat zodra je backup terug zet en de telefoon start zie je dat alle apps opnieuw gedownload worden.
Hier had ik geen rekening mee gehouden bij mijn huidige iPhone en werkt bijv mijn google authenticator niet meer... lekker dan zo'n 2 factor authenticator je komt dus nergens meer in haha. Er zijn vast methodes om dat voor te bereiden, ben ik nog niet ingedoken want het was al te laat. Denk daar iig even aan voordat je een backup maakt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De mini duurt nog 3 weken en 4 dagen voordat iemand 'm in huis kan hebben. In de winkel zal nog wel wat langer duren.dennisje182 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:11:
Wanneer liggen fysieke modellen in de winkels?? (Mediamarkt, A-mac, etc).
Twijfel nog tussen de 12 en de 12 mini, en wil graag die mini eens in mijn handen voelen voordat ik iets bestel.
Bij de Apple Stores vanaf aanstaande vrijdag.dennisje182 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:11:
Wanneer liggen fysieke modellen in de winkels?? (Mediamarkt, A-mac, etc).
Twijfel nog tussen de 12 en de 12 mini, en wil graag die mini eens in mijn handen voelen voordat ik iets bestel.
Wat een armoe zeg, was daar juist naar op zoek.Dennisdn schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:03:
Juist omdat ze het zelf doodzwijgen zou je zeggen dat het binnenkort wellicht alsnog geactiveerd gaat worden. Ik heb hopelijk niet voor niets naar een eindeloze 5G-keynote zitten kijken waarin toevallig ook wat nieuwe iPhones voorbij kwamen. Niet dat ik echt op 5G zit te wachten, maar loop dan ook niet zo van de toren te blazen Apple.....Releases schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:24:
[...]
Wat een armoe zeg, was daar juist naar op zoek.
Ik hoef geen 5G op de zakelijke SIM te gebruiken als het op de prive SIM het maar doet, maar dit slaat natuurlijk alles.
Kansloos dat het tevens niet vermeld staat in de spec sheets etc op de iPhone pagina's op de Apple site.
Nou, en, en, en, wat was het antwoord, hou ons niet in spanningOp dit moment markeren we dit bericht nog als gerucht, omdat het nog niet op een openbare pagina van de Apple-website te vinden is. Wij hebben bij een provider nagevraagd of dit inderdaad het geval is.
[ Voor 55% gewijzigd door Donstil op 19-10-2020 14:56 ]
Ik hoef niet op beide SIM’s 5G maar dit is toch wel kansloos. Als ze dit niet fixen dan wordt het voor mij dus wachten op iPhone 13. Of toch eens naar de concurrentie kijken.Dennisdn schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:03:
Mogelijk opgelost met software-update
Volgens de Reddit-gebruiker is dit een tijdelijk probleem. Apple zou eind dit jaar een software-update uitbrengen waarin ondersteuning voor 5G bij dualsim toegevoegd wordt. Het zou niet de eerste keer zijn dat Apple de dualsim-functie later uitbreidt. Oorspronkelijk waren iMessage en FaceTime maar voor één van de twee lijnen beschikbaar, maar in iOS 13 is ondersteuning voor beide lijnen toegevoegd.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
https://www.macrumors.com...-software-update-planned/downtime schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:09:
[...]
Ik hoef niet op beide SIM’s 5G maar dit is toch wel kansloos. Als ze dit niet fixen dan wordt het voor mij dus wachten op iPhone 13. Of toch eens naar de concurrentie kijken.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De concurrentie heeft hetzelfde probleem. Daarnaast heeft de concurrentie meestal een mindere ervaring (banden) dan iPhone.downtime schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:09:
[...]
Of toch eens naar de concurrentie kijken.
Sorry, ik vind dit geen mooie kleur blauw. Het zal persoonlijk zijn, maar vind het echt een Lego-kleur.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Gelukkig is het de normale iPhone 12.THE_BASE schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:00:
[...]
Sorry, ik vind dit geen mooie kleur blauw. Het zal persoonlijk zijn, maar vind het echt een Lego-kleur.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik twijfelde om de blauwe kleur, maar wat een lelijke kleur. Zoals je zegt: Lego blauw.THE_BASE schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:00:
[...]
Ik wil graag de 12, maar zwart te saai (altijd gehad) en de rest niet mijn smaak. Vind de groene 11 pro en blauwe 12 pro stuk mooierGeert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:08:
Jup.
Wat een lego kleur, dat blauwe van de 12.
En die heb ik besteld![]()
![]()
Ga 'm ruilen voor een witte 12, denk ik
Toen ik dat zag ook direct geannuleerd en voor de blauwe pro gegaan..Geert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:08:
Jup.
![]()
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Geert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:08:
Jup.
![]()
Mijn boefje is liev!
@DonstilGeert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:08:
Jup.
![]()
Ergens hoop ik of dat 't fake is...JB schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:16:
[...]
Is dit de kleur ja? Lijkt net zo fake als het filmpje of is dit geen clickbait?
Hmm lijkt erop dat dit wel een echte is
Mijn boefje is liev!
Haha...ja. En anders laat ik voortaan wel thuis de lichten uitJB schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:19:
[...]
Hmm lijkt erop dat dit wel een echte isHopelijk in normaal daglicht beter aan te gluren
Nou! Ik wil ook eindelijk eens wat anders dan een witte maar dit lijkt een anti-climaxGeert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:20:
[...]
Haha...ja. En anders laat ik voortaan wel thuis de lichten uit
Mijn boefje is liev!
Gewoon switchen naar een blauwe pro, problem solvedGeert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:08:
Jup.
![]()
Het is weer September 2025 :)
Nee want ik wil een MiniJaymone schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:33:
[...]
Gewoon switchen naar een blauwe pro, problem solved
Mijn boefje is liev!
€250 extra betalen om een kleurtje? Mwa...denk niet dat dat een heel goed idee isJaymone schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:33:
[...]
Gewoon switchen naar een blauwe pro, problem solved
Bedankt, dit doet eea aan positiviteit mbt mijn gemoedstoestandDonstil schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:37:
Ik vind dit blauw best wel cool 🤣
Maar door zijn flashlight erop kleurt het wel wat anders. Vond de X/XS in het donker grijs ook altijd veel mooier met de zaklamp erop.
Ben vooral erg benieuwd hoe alle modellen er in het echt uit zien. Ze spreken mij voor het eerst eens allemaal aan.
Mijn boefje is liev!
Ja dat heb ik dus met de Apple Watch. Ik wil een blauwe maar van de SE is er geen blauwe en die rits aan sensoren op de Series 6 heb ik niet nodig. Dan maar nog een jaartje mijn series 0 om de pols houdenGeert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:36:
[...]
€250 extra betalen om een kleurtje? Mwa...denk niet dat dat een heel goed idee is
Ik denk dat het ook vertekend, op het event was die blauw echt vet.Donstil schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:37:
Ik vind dit blauw best wel cool 🤣
Maar door zijn flashlight erop kleurt het wel wat anders. Vond de X/XS in het donker grijs ook altijd veel mooier met de zaklamp erop.
Ben vooral erg benieuwd hoe alle modellen er in het echt uit zien. Ze spreken mij voor het eerst eens allemaal aan.
Elect a clown, expect a circus.
Hier zelfs zo’n 150 euroBurrowedLurker schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:48:
Ik ben benieuwd wat de prijs van de iPhone 12 Mini gaat worden bij KPN. De gewone 12 kost daar 816, dat is toch bijna 100 euro minder dan de prijs elders. Ik vraag me af of de Mini daar ook rond de 720,- zal zijn.
Mijn boefje is liev!
Ja dat moet gewoon! Hork met zijn magliteGeert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 21:44:
@JB nog een paar keer dat filmpje bekeken van de blauwe 12 (unboxing).
Hij filmt in een redelijk donkere ruimte met flashlight van z'n camera aan, pal op de blauwe iPhone
Here's hoping voor een vertekend beeld daardoor
Mijn boefje is liev!
Dan word het tijd om weer een nieuwe gebruikersnaam aan te maken. Kan ik gelijk het oude vuil voor de bezem weg vegen.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Poster van de video geeft op Twitter zelf ook toe dat het door zaklamp komt
Ik zie hem nergens los te koop staan bij KPN? Alleen i.c.m. abboBurrowedLurker schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:48:
Ik ben benieuwd wat de prijs van de iPhone 12 Mini gaat worden bij KPN. De gewone 12 kost daar 816, dat is toch bijna 100 euro minder dan de prijs elders. Ik vraag me af of de Mini daar ook rond de 720,- zal zijn.
Ter land, ter zee en in de kroeg
KPN verkoopt niet los aan particulieren volgens mij.Christiano007 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:01:
[...]
Ik zie hem nergens los te koop staan bij KPN? Alleen i.c.m. abbo
Je kan toestellen los kopen in KPN winkels, wel alleen als het op voorraad in de winkel ligt. Er is dan afhankelijk van het toestel wel een toeslag, meestal rond de 20-30 euro. Maar dat is nog steeds goedkoper dan los elders.xven0mxz schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:15:
[...]
KPN verkoopt niet los aan particulieren volgens mij.
Ben het met je eens qua verschil tussen de 12 en 12 Pro qua blauw. Het blauw van de 12 ziet er mijns inziens niet uit. Desondanks ben ik heel blij dat ik voor de Graphite Pro heb gekozen. Ben toch bang dat een kleurtje mij gaat tegenstaan met de tijd. We moeten er wel weer een jaar mee doen het totdat de iPhone 13 er is...;-)Rivanov schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 07:55:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Héél blij dat ik de blauwe 12 Pro krijg!
Oef.. ik wilde gaan voor de blauwe 12 en was nog even aan het afwachten op verschillende reviews. De kleur blauw is veel heftiger dan mooie shots die Apple op haar site heeft staan.Rivanov schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 07:55:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Héél blij dat ik de blauwe 12 Pro krijg!
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ook blij dat ik gewacht heb, of ja ook weer niet eigenlijk... Nu twijfel ik weerMiki schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:07:
[...]
Oef.. ik wilde gaan voor de 12 en was nog even aan het afwachten op verschillende reviews. De kleur blauw is veel heftiger dan mooie shots die Apple op haar site heeft staan.
Mijn boefje is liev!
Blauw is voor mij nu wel definitief afgevallen. Waarschijnlijk ga ik voor wit mede omdat de aluminium rand niet meegespoten is in de kleurstelling.JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:32:
[...]
Ook blij dat ik gewacht heb, of ja ook weer niet eigenlijk... Nu twijfel ik weer
Ja, de gewone 12 ziet er een beetje uit als de 5c van vroegahSteven030 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:46:
Ik snap dat je de Pro er meer premium uit wil laten zien dan de normale, maar ik vind dat ze de normale er wel heel goedkoop uit laten zien met deze glanzende kleurtonen. Alleen groen en wit vind ik er mooi uitzien
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 20-10-2020 08:51 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ja dat voert hier nu ook de boventoonMiki schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:42:
[...]
Blauw is voor mij nu wel definitief afgevallen. Waarschijnlijk ga ik voor wit mede omdat de aluminium rand niet meegespoten is in de kleurstelling.
Mijn boefje is liev!
hahaha kogelgaten. Nu heb je de witte voor mij ook verpestJB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:15:
[...]
Ja dat voert hier nu ook de boventoonPianolak heb ik niets mee maar die kogelgaten in een witte irriteren me op mijn huidige 11Pro ook.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
©2004
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
er zijn nog 0 reviews, dus het embargo zal gebonden zijn aan een specifiek tijdstip. Verwacht echter geen review van tweakers, die zijn befaamd laat met iphone reviews. Die komen gemiddeld zon 6 maanden later ofzo.... Ze krijgen geen samples, en een ballen tent als bright wel.Luuk2015 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:22:
Vandaag verloopt toch het embargo van de nieuwe iPhones?
Hebben jullie al video's gezien die een goed beeld geven over de nieuwe telefoons?
Ik had eigenlijk verwacht dat Tweakers wel een preview zou hebben ;P
Ik weet verder niet wat je eisen zijn maar ik vraag mij af of je het verschil in helderheid en ram daadwerkelijk merkt. Zal afhangen wat je er mee gaat doenPeters1 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:26:
Hard aan het twijfelen om een iPhone 12 of 12 pro te nemen.
Camera gebruik ik niet veel, maar de hogere helderheid en meer ram van de 12 pro spreekt mij wel veel aan.
Wat zouden jullie aanraden te doen, prijsverschil is wel redelijk
©2004
In het verleden veel aan app development gedaan, maar dat is nu heel incidenteel. Verder puur de dagelijkse dingen, YouTube, mail, WhatsApp, navigatie etchk12nl schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:28:
[...]
Ik weet verder niet wat je eisen zijn maar ik vraag mij af of je het verschil in helderheid en ram daadwerkelijk merkt. Zal afhangen wat je er mee gaat doen
Verwijderd
Volgens Bright zijn zij de enige partij in de Benelux die een reviewsample heeft ontvangen. Verwacht vandaag wel een video op hun kanaal.WouterL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:23:
[...]
er zijn nog 0 reviews, dus het embargo zal gebonden zijn aan een specifiek tijdstip. Verwacht echter geen review van tweakers, die zijn befaamd laat met iphone reviews. Die komen gemiddeld zon 6 maanden later ofzo.... Ze krijgen geen samples, en een ballen tent als bright wel.
ik vind het pakweg het niveau 'Nu-tech'. Erger me groen en geel aan het gebrek aan enige kennis die het grote publiek dan voor waar aanneemt...Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:37:
[...]
Volgens Bright zijn zij de enige partij in de Benelux die een reviewsample heeft ontvangen. Verwacht vandaag wel een video op hun kanaal.
Ik vind dat ze wel leuke content maken, maar het is wel duidelijk gericht op een mainstream publiek. Voor ons jammer dat, maar bijv. mijn vriendin vindt hun filmpjes wel heel begrijpelijk en informatief.
Miki schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:07:
[...]
Oef.. ik wilde gaan voor de blauwe 12 en was nog even aan het afwachten op verschillende reviews. De kleur blauw is veel heftiger dan mooie shots die Apple op haar site heeft staan.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Verwijderd
Hier ben ik het niet mee eens. Betrap ze niet op onwaarheden (hoewel je vast een voorbeeld kan geven, maar die kan je bij ieder journalistiek platform wel vinden). Wel blijft het vaak bij een opsomming van de belangrijkste (nieuwe) functies in jip en janneke taal. Ideaal voor een mainstream doelgroep.WouterL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:38:
[...]
ik vind het pakweg het niveau 'Nu-tech'. Erger me groen en geel aan het gebrek aan enige kennis die het grote publiek dan voor waar aanneemt...
Het verschil is denk ik dat Bright veel meer media-exposure heeft met een eigen tv-programma. Volgens mij halen zij alle inspiratie weer van Tweakers, Maarja, zij hebben het kanaal om de mooie sier te maken.WouterL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:23:
[...]
er zijn nog 0 reviews, dus het embargo zal gebonden zijn aan een specifiek tijdstip. Verwacht echter geen review van tweakers, die zijn befaamd laat met iphone reviews. Die komen gemiddeld zon 6 maanden later ofzo.... Ze krijgen geen samples, en een ballen tent als bright wel.
Het is nog nét niet zo triest als dit: https://www.apparata.nl/n...y-s20-nog-geen-kans-42387Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:40:
[...]
Hier ben ik het niet mee eens. Betrap ze niet op onwaarheden (hoewel je vast een voorbeeld kan geven, maar die kan je bij ieder journalistiek platform wel vinden). Wel blijft het vaak bij een opsomming van de belangrijkste (nieuwe) functies in jip en janneke taal. Ideaal voor een mainstream doelgroep.
Had niet de illusie dat de kleuren van de Pro gelijk zouden zijn aan de Mini maar dit Smurfen blauw kan me nog niet bekoren. Hopelijk zijn de foto's van @Rivanov ook vertekenend door de dikke TL buizen die er boven hangen anders wordt het denk ik toch weer een saaie witte... want ik wil perse de Mini!LuNaTiC schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:05:
aaargh ik ook maar denken dat die pacific blue gewoon voor alle modellen gold.
Aangezien ik de 12 mini wilde in dat blauw, is het nu weer twijfelen. Denk dat ik dan toch maar voor de zwart ga. Maar ik ga hem toch denk ik gewoon nog eerst even in het echt zien.
En anders maar gewoon een hoesje eromheen met een wat mooiere kleur blauw
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Het is duidelijk je doel om ze belachelijk te maken zonder onderbouwing. Prima, dat weten we dan.WouterL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:41:
[...]
Het is nog nét niet zo triest als dit: https://www.apparata.nl/n...y-s20-nog-geen-kans-42387
Ach ja dat zijn de specs-geilies... Vind het veel knapper dat een SE uit 2016 nog gewoon performed op iOS 14.Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:42:
[...]
Het is duidelijk je doel om ze belachelijk te maken zonder onderbouwing. Prima, dat weten we dan.
Mijn boefje is liev!
Nee hoor, ik ben het grotendeels best met je eens. Bright is wat dat betreft, zoals je zegt, een platform dat goed aansluit op een grote groepVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:42:
[...]
Het is duidelijk je doel om ze belachelijk te maken zonder onderbouwing. Prima, dat weten we dan.
[ Voor 11% gewijzigd door WouterL op 20-10-2020 10:45 ]
Links is een foto van een digitale foto he. Wat zou meer vertekenend zijn?
De TL buis (hoop ik)Amilo123 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:44:
[...]
Links is een foto van een digitale foto he. Wat zou meer vertekenend zijn?
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Oké, dan zijn we het eens. Voor ons niet interessant en dus balen dat juist zij het reviewsample krijgen. Voor een grote groep wel nuttig (vriendinlief). Die groep is groter dan de techmensen en dat is wss ook de verklaring dat zij een sample hebben.WouterL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:44:
[...]
Nee hoor, ik ben het grotendeels best met je eens. Bright is wat dat betreft, zoals je zegt, een platform dat goed aansluit op een grote groep![]()
In mijn laatste post maakte ik vooral de clickbait journalistiek in de link belachelijk.
Waarschijnlijk vandaag 09:00 in Cupertino. Dat was de afgelopen jaren wel zo.Luuk2015 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:22:
Vandaag verloopt toch het embargo van de nieuwe iPhones?
Hebben jullie al video's gezien die een goed beeld geven over de nieuwe telefoons?
Ik had eigenlijk verwacht dat Tweakers wel een preview zou hebben ;P
Toch vind ik het opmerkelijk, want het bereik van Tweakers is over het algemeen ook onder de niet-tech-savy best groot.Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:46:
[...]
Oké, dan zijn we het eens. Voor ons niet interessant en dus balen dat juist zij het reviewsample krijgen. Voor een grote groep wel nuttig (vriendinlief). Die groep is groter dan de techmensen en dat is wss ook de verklaring dat zij een sample hebben.
Haha ja daar noem je ook een websiteWouterL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:41:
[...]
Het is nog nét niet zo triest als dit: https://www.apparata.nl/n...y-s20-nog-geen-kans-42387
Zal ik even helpen dan?Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:42:
[...]
Bright is de enige in de Benelux naar eigen zeggenDonstil schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:46:
[...]
Waarschijnlijk vandaag 09:00 in Cupertino. Dat was de afgelopen jaren wel zo.
Tweakers zit daar niet bij verwacht ik maar moet stiekem zeggen dat ik die reviews van tweakers ook nooit kijk eigenlijk 🤫
Verwijderd
Waar zegt Bright dit? De link is niet van Bright...Zingo schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:48:
[...]
Zal ik even helpen dan?
- De Samsung komt met 2x zoveel RAM --> Leuk, maar het geheugen gebruik van een iPhone is aanzienlijk beter geoptimaliseerd dan dat van een Android. Eerder triest dat een Android het dubbele geheugen nodig heeft om dezelfde snelheid te halen.
- Meer pixels per inch --> Want op een 6.1 scherm gaan we dat verschil nog zien? Kleine kans.
- Apple faceID >>> Android gezichtsscan
- De Samsung wordt in Europa geleverd met de slechtere eigen processor van Samsung
- Laten we het updatebeleid van Samsung maar even niet noemen.
Natuurlijk kan vanuit de andere kant ook gekeken worden, maar die overzicht is alles behalve objectief te noemen. Ze proberen het niet eens
Dit is niet van Bright... Zie onderstaande.Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:51:
[...]
Waar zegt Bright dit? De link is niet van Bright...
WouterL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:41:
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door xven0mxz op 20-10-2020 10:53 ]
Ah, ik dacht dat je het had over de link van de betreffende gebruikerVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:51:
[...]
Waar zegt Bright dit? De link is niet van Bright...
Ooh echt, sla ik ook met liefde over altijdAmilo123 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:50:
[...]
Bright is de enige in de Benelux naar eigen zeggen
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 20-10-2020 10:57 ]
Ik denk persoonlijk dat Tweakers dit ook makkelijk zou kunnen als ze er wat meer achteraan zouden gaan. Zie wel vaker het argument dat ze geen review sample kregen van fabrikanten (waardoor een review dagen / weken / maanden later komt) maar ik vraag me af hoe hard ze hun best hiervoor hebben gedaan.Zingo schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:53:
[...]
Ah, ik dacht dat je het had over de link van de betreffende gebruiker![]()
Bright zal het netter houden denk ik. Ben er geen fan van, maar het is nu eenmaal een wat grotere speler op de markt hier, helaas.
Zucht...
Dus vanavond om 18:00 zouden we de MKBHD video kunnen vindenDonstil schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:46:
[...]
Waarschijnlijk vandaag 09:00 in Cupertino. Dat was de afgelopen jaren wel zo.
Tweakers zit daar niet bij verwacht ik maar moet stiekem zeggen dat ik die reviews van tweakers ook nooit kijk eigenlijk 🤫
[ Tesla MIG MYP ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq