Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 15:42
_Bailey_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:19:
[...]

ah oke mooi, heb je daar toevallig een bron van?
https://www.imore.com/get...ini-and-iphone-12-pro-max

The big round of review videos and articles are expected to hit on Monday, November 9, according to an earlier report. Apple is apparently trying to avoid the new iPhones taking the spotlight away from its Apple Silicon event on Tuesday, November 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:05
In verband met het event van morgen verschijnen vandaag de reviews.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Is het echt niet mogelijk om de desbetreffende fora te gebruiken ivm levering en accessoires ? Van de laatste 20 berichten gaat er 80 % over accessoires en levering of aankoop.
Met dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Ik heb een NL toetsenbord en UK toetsenbord ingesteld. Nu heb ik daardoor een Extra regel onderaan met het wereldbolletje om toetsenbord te wisselen wat een hele lijn in beslag neemt (samen met het dictafoon icoontje wat ik ook niet nodig heb). Op mijn samsung galaxy kon ik makkelijk van taal wisselen door de spatiebalk van links of naar rechts te swipen. Kan ik op een of andere manier de extra regel wegkrijgen, maar dat ik nog wel de optie heb om taal te wisselen? Is toch extra screenspace.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zge-z_V-DdM85D1BnV62A46bOxM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n6qL5rFWzAYcB8V9k07kpoJv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
seeKo schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:44:
Ik heb een NL toetsenbord en UK toetsenbord ingesteld. Nu heb ik daardoor een Extra regel onderaan met het wereldbolletje om toetsenbord te wisselen wat een hele lijn in beslag neemt (samen met het dictafoon icoontje wat ik ook niet nodig heb). Op mijn samsung galaxy kon ik makkelijk van taal wisselen door de spatiebalk van links of naar rechts te swipen. Kan ik op een of andere manier de extra regel wegkrijgen, maar dat ik nog wel de optie heb om taal te wisselen? Is toch extra screenspace.
Deze ruimte blijft ook wanneer je niet een extra toetsenbord instelt. Dan staat op deze plek namelijk het icoontje voor emoticons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
Krullebol.nl schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:55:
[...]

Deze ruimte blijft ook wanneer je niet een extra toetsenbord instelt. Dan staat op deze plek namelijk het icoontje voor emoticons.
Ah, dat is jammer... Enige manier nog voor een alternatief hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:50
seeKo schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:00:
[...]

Ah, dat is jammer... Enige manier nog voor een alternatief hier?
Een ander toetsenbord geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Nu heb ik weliswaar nog een oude iPhone maar bij mij staat dat icoon naast de spatiebalk. Ligt dat aan het formaat scherm?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Xb0VT6oPtDGns62ymP48nxI45E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XnxgwEXsGGHEdRPU07wpynKK.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
jasjenl schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:06:
Nu heb ik weliswaar nog een oude iPhone maar bij mij staat dat icoon naast de spatiebalk. Ligt dat aan het formaat scherm?
[Afbeelding]
Kijk, dit is beter! Ik heb een iPhone 12, dus geen idee of dit ook kan daarmee?

[ Voor 4% gewijzigd door seeKo op 09-11-2020 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

seeKo schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:08:
[...]

Kijk, dit is beter! Ik heb een iPhone 12, dus geen idee of dit ook kan daarmee?
Geen idee, maar wellicht niet, omdat je altijd die streep onderaan hebt om omhoog te kunnen swipen? Dat heb ik niet (op mijn iPhone 8 ) omdat ik nog een fysieke home button heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
jasjenl schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:18:
[...]

Geen idee, maar wellicht niet, omdat je altijd die streep onderaan hebt om omhoog te kunnen swipen? Dat heb ik niet (op mijn iPhone 8 ) omdat ik nog een fysieke home button heb.
Ah ja, maar wel raar dat bij andere Apple Apps gewoon de streep transparant is en ze daar geen witruimte voor hoeven te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 22:31
seeKo schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:21:
[...]

Ah ja, maar wel raar dat bij andere Apple Apps gewoon de streep transparant is en ze daar geen witruimte voor hoeven te hebben..
Heb nog geen iPhone.. maar zie dat er bij het ene toetsenbord ook een emoji icoontje staat, bij het ander niet.. misschien is daar iets in aan te passen om een regel weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Krullebol.nl schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:55:
[...]

Ik vind dit ook juist handiger en makkelijker typen. Anders zit het toetsenbord te ver naar onderen. Dat typt minder comfortabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
robbinonline schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:15:
Als het goed is verschijnen vandaag de reviews van de Max en Mini, ben benieuwd!
Het was met de 12/12Pro om 15:00. Dus ze zullen zo wel komen.

Ben vooral benieuwd of de reviewers al wat inhoudelijks kunnen zeggen over de camera van de Max.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:49:
[...]

Het was met de 12/12Pro om 15:00. Dus ze zullen zo wel komen.

Ben vooral benieuwd of de reviewers al wat inhoudelijks kunnen zeggen over de camera van de Max.
Hier de accuduur van de Mini :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JB schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:53:
[...]

Hier de accuduur van de Mini :+
Ja ondanks dat het voor mij geen directe waarde heeft ben ik daar ook wel benieuwd naar.

Of het kleinere scherm de beperkte accu kan compenseren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51

Fordman

Fordman

Helemaal onderaan de Vandaag-weergave van het scherm staat als het goed is wijzig, daarna nog een een keer helemaal onderaan pas aan, dan is bij mij de widget toe te voegen.
PhilipsFan schreef op maandag 9 november 2020 @ 00:21:
Heeft iemand de Buienradar widget aan de praat? Deze werkte prima op mijn vorige iPhone, maar nu is hij verdwenen. Ik heb Buienradar geinstalleerd en de juiste permissies gegeven, maar de widget verschijnt niet, niet bij de oude en niet bij de nieuwe widgets...

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Dus.. vanaf wanneer vandaag revieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WouterL schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:27:
Dus.. vanaf wanneer vandaag revieuws?
15:00 of 16:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Het embargo van de 12 en 12 Pro ging er om 15:00 uur af. Of een kwartier weten we of dat nu ook zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZiSE schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:49:
[...]

Het embargo van de 12 en 12 Pro ging er om 15:00 uur af. Of een kwartier weten we of dat nu ook zo is ;)
Ja alleen nu zitten wij inmiddels op wintertijd en toen nog niet.
Geen idee of dat wat uitmaakt.

Alleen had deze week een paar keer een online call met Microsoft om 13:00 en die belde steeds om 14:00 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:51:
[...]

Ja alleen nu zitten wij inmiddels op wintertijd en toen nog niet.
Geen idee of dat wat uitmaakt.

Alleen had deze week een paar keer een online call met Microsoft om 13:00 en die belde steeds om 14:00 8)7
Ja daar heb je een punt. Ik was de wintertijd vergeten. Dacht dat we weer gelijk liepen als ik naar mijn agenda kijk qua calls in de US. Anyway we gaan het meemaken. Ook niet meest boeiende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

ZiSE schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:57:
[...]

Ja daar heb je een punt. Ik was de wintertijd vergeten. Dacht dat we weer gelijk liepen als ik naar mijn agenda kijk qua calls in de US. Anyway we gaan het meemaken. Ook niet meest boeiende.
Het tijdverschil is nu weer hetzelfde ja, maar dat is altijd maar een weekje. Helaas zit ik met Australië meteen op 2 uur extra nu :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Nu online
JB schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:59:
[...]

Het tijdverschil is nu weer hetzelfde ja, maar dat is altijd maar een weekje. Helaas zit ik met Australië meteen op 2 uur extra nu :/
Naja zelfs tweakers heeft m online nu. Zal het toch 1500 uur zijn. Lees / kijk ze!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Nu online
En ze staan er op haha

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Let's Go

[ Voor 97% gewijzigd door Donstil op 09-11-2020 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:31
Heb zelf de gewone Pro en ben meteen even naar de camera vergelijking gegaan natuurlijk aangezien dat naast het formaat het grootste verschil is. Ik dacht eigenlijk dat alle sensors van de Pro Max groter waren maar nu zegt The Verge zelfs
The telephoto camera is less straightforwardly improved. It is essentially the same sensor as the 12 Pro, but with a longer 2.5x zoom and a less-bright f/2.2 lens instead of the 2x f/2.0 lens on the regular 12 Pro. So: a longer zoom that can pick up less light. It’s a tradeoff, but I found I really enjoyed having the tighter zoom, and I went to use it more than the telephoto on my 11 Pro. It performed slightly worse in lower light than the 2x zoom on 12 Pro, but I think it still has the upper hand compared to the Note 20 Ultra and Pixel 5.
Verder maakt de Pro Max wel mooiere foto's in low light met de gewone camera. Mooie verbetering maar toch iets minder duidelijk dan verwacht, had misschien te veel verwacht maar veel hangt ook van de processor en de verwerking af natuurlijk.
At night, you’ll see a little more detail and less noise in the shadows compared to the 12 Pro, and there’s the tiniest more detail in bright light, but you have to go looking for it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
Super enthousiast aan de MKBHD pro max review begonnen om mijn aankoop van afgelopen vrijdag te verantwoorden, halverwege de bomb drop "geen verschil in camera's". Oeps...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:30
CopyCatz schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:14:
[...]

Super enthousiast aan de MKBHD pro max review begonnen om mijn aankoop van afgelopen vrijdag te verantwoorden, halverwege de bomb drop "geen verschil in camera's". Oeps...
Haha echt hè. Zit maar weinig verschil in de Max en de normale Pro. Groter is vooral het belangrijkste verschil.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Alekz87 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:22:
[...]

Haha echt hè. Zit maar weinig verschil in de Max en de normale Pro. Groter is vooral het belangrijkste verschil.
Het verschil tussen iPhone 12 Pro Max en 12 Mini is zelfs niet duidelijk zichtbaar in de foto's die hij heeft gemaakt. ;)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
Alekz87 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:22:
[...]

Mwah, The Verge heeft er wat meer werk in gestoken zie ik nu, in low light is het detail wel een stuk beter. En als je daar dan de overtrokken post processing van de Note 20 ziet, ben ik blij dat ik overstap van een Note 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
THE_BASE schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:23:
[...]

Het verschil tussen iPhone 12 Pro Max en 12 Mini is zelfs niet duidelijk zichtbaar in de foto's die hij heeft gemaakt. ;)
Toch wel stuk groter?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9HnegYW55r4-u4FyXPyt09hOMgA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TzxtBHNdyzSH8BRGHP6brvF5.png?f=fotoalbum_large

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
wat betreft de iPhone 12 Mini , van Dave Lee's review:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNd8WiWWdT-bXtktofB3umdx9Sc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4YlVI2LuW0YffW8GqCKSRr3z.png?f=fotoalbum_large

een flink stuk beter dan de iPhone SE (2020)

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 09-11-2020 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 16:36
Ze verschillen toch wel qua mening over de MAX.
Lijkt er idd op dat the Verge wat meer werk in het camera gebeuren heeft gestoken. Hoe dan ook einde van de week komt de mijne binnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvn
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
De batterijduur van de iPhone 12 mini is ongeveer hetzelfde als de OnePlus 6 waar ik vandaan kom, volgens de Tweakers tests. Dat is mi. prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Weet iemand hoe dat zit met een eSim? Als je een iphone overzet, moet je dan opnieuw een eSim activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:32
Secsytime schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:37:
Weet iemand hoe dat zit met een eSim? Als je een iphone overzet, moet je dan opnieuw een eSim activeren?
Yes, dat moet inderdaad, met zo'n nieuwe QR code.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

carpebios schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:38:
[...]

Yes, dat moet inderdaad, met zo'n nieuwe QR code.
Ah ok thanks! Dan wacht ik even tot hij er vrijdag is met installeren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CopyCatz schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:14:
[...]

Ja dat is wel een beetje MKBHD.
Die maakt 2 kiekjes van zijn hond en eentje vanaf het balkon en daar moet je het dan mee doen.

Dat kan een stuk dieper, daarvoor moeten we toch even wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Haha, sorry, ik bedoel de kwaliteit van de genomen foto's. :+

Mijn fout. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
Toch een beetje teleurgesteld in de camera van de Max. Even eerst paar dagen mee spelen als het toch te groot aanvoelt ga ik wel voor een 12 pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 16-09 08:14
Deze laat wel duidelijk betere foto's zien YouTube: iPhone 12 Pro Max Unboxing & Review!

[ Voor 29% gewijzigd door dave1972 op 09-11-2020 16:14 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:30
Killer61 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:12:
Toch een beetje teleurgesteld in de camera van de Max. Even eerst paar dagen mee spelen als het toch te groot aanvoelt ga ik wel voor een 12 pro.
Dat kan je nu toch nog niet zeggen?
Vanuit een paar filmpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
Roos79 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:35:
[...]

Apple zelf was er heel enthousiast over. Dan zou het vooral in de donkere scenes toch moeten uitblinken. Ze zeggen wel dat het beter is geworden maar de wow effect hebben ze voorlopig niet kunnen constateren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Killer61 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:40:
[...]

Apple zelf was er heel enthousiast over.
Joh. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:35:
[...]

Waarom zou dat niet met "Filmpjes" kunnen? Reviews moet je het toch juist mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ze overigens nog niet (allemaal) gekeken maar MacRumors kopt met

iPhone 12 Pro Max Reviews: 'The Best Smartphone Camera' You Can Get, But 6.7-Inch Display Isn't for Everyone

Dat is toch wel een behoorlijk statement.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er zijn overigens ook Duo charger “reviews”

https://9to5mac.com/2020/...r-sleeve-magsafe-reviews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Donstil schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:16:
Ik heb ze overigens nog niet (allemaal) gekeken maar MacRumors kopt met

iPhone 12 Pro Max Reviews: 'The Best Smartphone Camera' You Can Get, But 6.7-Inch Display Isn't for Everyone

Dat is toch wel een behoorlijk statement.
Ja tuurlijk maar de 12 Pro camera is ook al heel goed. Het zijn beide super goede smartphonecamera's.

Ze pakken er bij Macrumors wel alleen de positieve quotes uit, heb de reviews zelf ook gelezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Sluw op 09-11-2020 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluw schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:36:
[...]

Ja tuurlijk maar de 12 Pro camera is ook al heel goed. Het zijn beide super goede smartphonecamera's.
De camera van een iPhone 11 ook, als je zo gaat redeneren dan hoef je nooit iets nieuws te kopen ;)

Anyways ik hoop dat ze met IOS15 de volgende stap met het homescreen gaan maken, kleinere iconen, of minder ruimte ertussen. Irritant toch wel dat je niet het hele scherm kan gebruiken, en nog steeds aan die klassieke tiles gebonden bent (idem op de iPad).

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2020 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluw schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:36:
[...]

Ze pakken er bij Macrumors wel alleen de positieve quotes uit, heb de reviews zelf ook gelezen.
Maar ze zeggen toch ook niet dat die niet goed is? De Max is (of lijkt nu in ieder geval) net beter.

Voor mij persoonlijk belangrijk. Voor andere misschien niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:38:
[...]

De camera van een iPhone 11 ook, als je zo gaat redeneren dan hoef je nooit iets nieuws te kopen ;)

Anyways ik hoop dat ze met IOS15 de volgende stap met het homescreen gaan maken, kleinere iconen, of minder ruimte ertussen. Irritant toch wel dat je niet het hele scherm kan gebruiken, en nog steeds aan die klassieke tiles gebonden bent (idem op de iPad).
Ik zie ik tussen low light iPhone 11 en iPhone 12 wel een groot verschil. Komt vooral door de A14 soc maar toch.

edit: @Donstil ja dat is waar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:38:
[...]

Wat eigenlijk normaal is om te doen. Maar apple laat het lijken alsof er elk jaar een gigantische stap gezet wordt. Ik was ook in de hypemotor getrap, maar door reviews en gebruikerservaringen te lezen is wel duidelijk gebleken dat er bijna geen veranderingen zijn met de versie van vorig jaar, op 5g en de andere vormfactor na. Ik denk dat als je elke 3 jaar upgradet, je wel leuke veranderingen ziet. Minder dan drie jaar lijkt mij niet nuttig meer in de mature smartphone markt. Voor iedereen anders natuurlijk, maar vroeger waren de jaarlijkse verschillen spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluw schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:44:
[...]

Ik zie ik tussen low light iPhone 11 en iPhone 12 wel een groot verschil. Komt vooral door de A14 soc maar toch.

edit: @Donstil ja dat is waar.
Ja en de Verge ziet zo'n verschil toch ook met de 12 Pro en Max?
Hyloba schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:47:
[...]

Wat eigenlijk normaal is om te doen. Maar apple laat het lijken alsof er elk jaar een gigantische stap gezet wordt. Ik was ook in de hypemotor getrap, maar door reviews en gebruikerservaringen te lezen is wel duidelijk gebleken dat er bijna geen veranderingen zijn met de versie van vorig jaar, op 5g en de andere vormfactor na. Ik denk dat als je elke 3 jaar upgradet, je wel leuke veranderingen ziet. Minder dan drie jaar lijkt mij niet nuttig meer in de mature smartphone markt. Voor iedereen anders natuurlijk, maar vroeger waren de jaarlijkse verschillen spannender.
Ik heb de presentaties e.d. gekeken, maar ik heb geen hypetrain gezien?
Ik upgrade elk jaar en zie ik het nut er zeker van, maar dat moet ieder lekker persoonlijk bepalen. Maar je kan met zo'n product zeker jaren genieten voordat je weer een nieuwe nodig hebt.

Wat is vroeger ? Producten worden ook meer mature, je kan maar zoveel doen in een jaar. Een Nokia 6310 naar 6350 nee dat was een flinke upgrade zeg ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2020 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Donstil schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:30:
Er zijn overigens ook Duo charger “reviews”
“Convenient but expensive”.. dat kun je boven iedere apple review zetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die video’s uit de The Verge reviews zijn toch wel goed van de Max hoor. Net even in het groot terug gekeken.

Met uitzondering van die video met de kerst lichtjes. Daar is lensflare echt niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:30
Donstil schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:11:
[...]

Waarom zou dat niet met "Filmpjes" kunnen? Reviews moet je het toch juist mee doen?
Dat kan prima maar omdat nu al te zeggen nu er nog maar enkele om line 🙂
Om nu al teleurgesteld te zijn vind ik dan gewoon snel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
Roos79 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:05:
[...]

Dat kan prima maar omdat nu al te zeggen nu er nog maar enkele om line 🙂
Om nu al teleurgesteld te zijn vind ik dan gewoon snel
Heb t gevoel dat een aantal mensen hier blij zijn wanneer het product niet aan de verwachting voldoet. Opdat ze dan tegen de mensen die wel blij zijn met hun mooie nieuwe toestel kunnen zeggen: “zie je wel, niks nieuws, mijn iPhone 11 Pro is net zo goed”...

De 12 pro is ‘beter’ dan de 11 pro en de 12 pro Max is ‘beter’ dan de normale pro. Minimaal, maar beter is beter. Nu kunnen we gaan discussiëren wat de definitie van beter is natuurlijk, maar Apple heeft gewoon gelijk dat dit hun beste iPhone ever is ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Alekz87 op 09-11-2020 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

_Bailey_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:31:
wat betreft de iPhone 12 Mini , van Dave Lee's review:

[Afbeelding]

een flink stuk beter dan de iPhone SE (2020)
Interessant! De 1e reviews beginnen gelijk over geen dag halen met normaal/heavy gebruik bij de mini. Als je dan kijkt naar de SE2020 :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
@Verwijderd The Verge ziet een klein verschil als je de hele review leest, daarnaast zeggen ze dat de telelens meer noise heeft omdat deze een kleiner diafragma en de zelfde sensor als de gewone 12 Pro heeft, alleen de main camera heeft een grotere sensor.

Zoals eerder gequote van The Verge
At night, you’ll see a little more detail and less noise in the shadows compared to the 12 Pro, and there’s the tiniest more detail in bright light, but you have to go looking for it.
Nu lijkt het of ik hier negatief wil doen over de Pro Max, dat is niet zo en vooral de main camera doet t erg goed. Ik wilde de boel alleen een beetje nuanceren, Macrumors pikt er de beste zinnen uit en had zelf meer verbetering verwacht, grootste deel van de tijd zie je weinig verschil. Maar natuurlijk wel aantoonbaar de beste iPhone camera die er te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 07:35
Joepie, meest recente Youtube update brengt 4K60 + HDR support op de iPhone 12:

https://www.macrumors.com...dr-support-for-iphone-12/

Net getest met de Costa Rica video.. ja werkt en inderdaad HDR (t/m 4K60 HDR, standaard pakt ie 720p60 HDR).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
loekf2 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:26:

Net getest met de Costa Rica video.. ja werkt en inderdaad HDR (t/m 4K60 HDR, standaard pakt ie 720p60 HDR).
Echt nuttig om 4K af te spelen op je iPhone scherm :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sluw schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:16:
@Verwijderd The Verge ziet een klein verschil als je de hele review leest, daarnaast zeggen ze dat de telelens meer noise heeft omdat deze een kleiner diafragma en de zelfde sensor als de gewone 12 Pro heeft, alleen de main camera heeft een grotere sensor.

Zoals eerder gequote van The Verge

[...]

Nu lijkt het of ik hier negatief wil doen over de Pro Max, dat is niet zo en vooral de main camera doet t erg goed. Ik wilde de boel alleen een beetje nuanceren, Macrumors pikt er de beste zinnen uit en had zelf meer verbetering verwacht, grootste deel van de tijd zie je weinig verschil. Maar natuurlijk wel aantoonbaar de beste iPhone camera die er te krijgen is.
Dat was al wel bekend inderdaad, de (45%) grotere sensor zit alleen op de wide lens.

Al met al zijn ze toch wel positief over de upgrade in de camera als ik zo naar de video review van The Verge kijk.

Alleen de 12 Pro is als dusdanig goed op zichzelf. Moraal van het verhaal is een beetje, wil je de beste camera nu op een iPhone dan moet je voor een Max gaan alleen dan moet je wel het (voor sommige te) grote scherm erbij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WouterL schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:30:
[...]

Echt nuttig om 4K af te spelen op je iPhone scherm :+
Downscaling is doorgaans wel mooier dan upscaling. Dus het heeft nog wel een soort van nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
loekf2 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:26:

Was laatst vergeten dat m’n 5G aan stond. Ik kreeg na half uurtje de melding dat ik door m’n dagelijkse 5gb zat. Was wel erg onder de indruk van het beeld. Alleen m’n 50mbit ziggo thuis vind het wat minder leuk samen met Netflix en m’n vriendin die aan het Skypen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09 20:15
Jammer dat de Mini zo'n matige batterij heeft, dan twijfel ik toch wel op ik de 12 ga halen of misschien toch een Android met grotere accu.

[ Voor 20% gewijzigd door Belecthor op 09-11-2020 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Waar kopen jullie de hoesjes?

Ik zoek kwaliteit.

Dus aliexpres valt snel weg. En ik heb het natuurlijk vrijdag of aankomend weekend al nodig hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:03

Grin

Ride si sapis.

Alekz87 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:11:
[...]

Heb t gevoel dat een aantal mensen hier blij zijn wanneer het product niet aan de verwachting voldoet. Opdat ze dan tegen de mensen die wel blij zijn met hun mooie nieuwe toestel kunnen zeggen: “zie je wel, niks nieuws, mijn iPhone 11 Pro is net zo goed”...

De 12 pro is ‘beter’ dan de 11 pro en de 12 pro Max is ‘beter’ dan de normale pro. Minimaal, maar beter is beter. Nu kunnen we gaan discussiëren wat de definitie van beter is natuurlijk, maar Apple heeft gewoon gelijk dat dit hun beste iPhone ever is ;)
De iPhone 12 Pro Max is van de series 12 iPhone het device met de hoogste/grootste/beste specificaties. De beste - als in: generiek - is m.i. heel wat anders en veel subjectiever. Voor mij is het namelijk, met grote afstand, de slechtste van de series 12 iPhone. Moet er niet aan denken om zonder man purse met zo'n slagschip te moeten lopen. Zou echt een straf zijn... Helemaal in de zomer is dat een issue. Waar laat je zo'n slagschip? In de winter kom je er nog wel mee weg, ergens in een jaszak ofzo. Maar in een colbertje of linnen broek is dat gewoon niet te doen.
Tenzij je zo corpulent bent dat het in je broekzak kan of slechtzittende (skater?) broeken/kleding hebt. Dan kom je er allicht nog mee weg, ik niet.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:35
Heel apart. Ik wilde er dit weekend heen, probeerde een afspraak maar te maken maar dat lukte dus niet....heel benieuwd wat de reden is van deze (hopelijk) tijdelijke sluiting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:32
ThaddeusX schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:20:

Ik zoek kwaliteit.

Dus aliexpres valt snel weg. En ik heb het natuurlijk vrijdag of aankomend weekend al nodig hehe :)
Native Union heeft vaak mooie en goede hoesjes. Daarnaast kan ik de Carbon series van Nevox (echt carbon) aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:28:
[...]

De iPhone 12 Pro Max is van de series 12 iPhone het device met de hoogste/grootste/beste specificaties. De beste - als in: generiek - is m.i. heel wat anders en veel subjectiever. Voor mij is het namelijk, met grote afstand, de slechtste van de series 12 iPhone. Moet er niet aan denken om zonder man purse met zo'n slagschip te moeten lopen. Zou echt een straf zijn... Helemaal in de zomer is dat een issue. Waar laat je zo'n slagschip? In de winter kom je er nog wel mee weg, ergens in een jaszak ofzo. Maar in een colbertje of linnen broek is dat gewoon niet te doen.
Tenzij je zo corpulent bent dat het in je broekzak kan of slechtzittende (skater?) broeken/kleding hebt. Dan kom je er allicht nog mee weg, ik niet.
Eens, daarom had ik eigenlijk liever de mini gehad qua formaat. Die zal toch wat fijner in de korte broek zitten dan de 12. Maar de mini is weer net te klein voor m’n dagelijkse gebruik.

Maar wij zijn maar een klein deel van de wereld. Op toeristische hotspots in binnen en buitenland valt het (pre Corona) altijd wel op dat Aziaten iPads gebruiken zoals wij iPhones gebruiken. Dus een markt is er zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:07
Nu ik alle filmpjes heb bekeken is de conclusie voor mij: als je twijfelt tussen een 12 en 12 Pro, en je neigt naar de 12 Pro, neem dan voor €100 meer de Pro Max. Vind je de Pro Max dan toch echt te groot (of te duur), neem dan een gewone 12. Mini vind ik geen optie vanwege de (te) kleine batterij.

Ik twijfel nu tussen de 12 (zwart) 256GB en 12 Pro Max (grafiet) 256GB. De 12 Pro (grafiet) 256GB is voor mij nu definitief afgevallen.

Eerst maar even de Pro Max in het echt zien en voelen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Waar laat je zo'n slagschip? In de winter kom je er nog wel mee weg, ergens in een jaszak ofzo. Maar in een colbertje of linnen broek is dat gewoon niet te doen.
Nu ben ik met mijn 2m wat groot en dus ook mijn zakken maar ik heb al sinds de 6 het Plus model en ken dit totaal niet. Past gewoon in Chino's, pak broeken, korte broeken etc.

Edit: lechtzittende (skater?) broeken/kleding weet ik overigens niet, dat draag ik niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 09-11-2020 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz

Ik zoek kwaliteit.

Ik sla meestal spigen's in bij amazon.de. Vreemd genoeg altijd minimaal de helft goedkoper dan op hun eigen site en snel in huis. Alleen in het begin is er altijd ff een periode dat ze niet naar NL leveren maar na verloop van tijd wel. Je kan eventueel ook amazon.nl checken of ze ze al hebben maar het aanbod is daar altijd een stuk minder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

GioStyle schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:34:
Nu ik alle filmpjes heb bekeken is de conclusie voor mij: als je twijfelt tussen een 12 en 12 Pro, en je neigt naar de 12 Pro, neem dan voor €100 meer de Pro Max. Vind je de Pro Max dan toch echt te groot (of te duur), neem dan een gewone 12. Mini vind ik geen optie vanwege de (te) kleine batterij.

Ik twijfel nu tussen de 12 (zwart) 256GB en 12 Pro Max (grafiet) 256GB. De 12 Pro (grafiet) 256GB is voor mij nu definitief afgevallen.

Eerst maar even de Pro Max in het echt zien en voelen. :P
En mijn conclusie is neem de 12 Pro! Laat ik die juist hebben! Max te groot en 12 vind ik minder mooi! En zo vindt een ieder wat...;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2

Ik zoek kwaliteit.

Naked is the way :-)

Met sleeve van 15 euro bij de MM, gaat twee jaar mee.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
pdavie2311 schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:58:
[...]

En mijn conclusie is neem de 12 Pro! Laat ik die juist hebben! Max te groot en 12 vind ik minder mooi! En zo vindt een ieder wat...;-)
Alleen jammer dat de camera stabilisatie en grotere sensor van de Max niet in de normale Pro zit. Als ik de foto’s op The Verge kijk scheelt het echt bij low light (sluitertijd en ISO).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Ik ben nu door alle filmpjes toch wel aan het afvragen of ik mijn bestelling van de 12 Pro Max nog door wil laten gaan. Zit te twijfelen om de 12 Pro te bestellen bij Apple.

Ik koos voornamelijk vanwege de camera voor de 12 Pro Max. Ik heb nu de 11 Pro Max (vorig jaar besteld) Maar sinds ik een iPad Pro heb, heb ik geen behoefte meer aan een grote telefoon. Maar nu de camera ook weinig verschilt tussen de 12 Pro en de 12 Pro Max neig ik toch meer naar de 12 Pro.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Formaat van de 6 Plus en alle opvolgende modellen met zelfde grootte zijn prima te doen in winter en zomer kleding.
Ik snap dat gezeur niet van dat het te groot is. Dat is het namelijk verre van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:03

Grin

Ride si sapis.

Donstil schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:35:
[...]

Nu ben ik met mijn 2m wat groot en dus ook mijn zakken maar ik heb al sinds de 6 het Plus model en ken dit totaal niet. Past gewoon in Chino's, pak broeken, korte broeken etc.

Edit: lechtzittende (skater?) broeken/kleding weet ik overigens niet, dat draag ik niet.
Dat probeerde ik af te vangen met 'corpulent'.
Maar dat wordt door de meeste sites (primair) vertaald als: zwaarlijvig/gezet/dik etc. Slechte woordkeus van mij. Ik bedoelde meer: grote omvang. Dat is ook een betekenis van 'corpulent' maar veelal secundair... No offence in ieder geval! :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grin schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:11:
[...]

Dat probeerde ik af te vangen met 'corpulent'.
Maar dat wordt door de meeste sites (primair) vertaald als: zwaarlijvig/gezet/dik etc. Slechte woordkeus van mij. Ik bedoelde meer: grote omvang. Dat is ook een betekenis van 'corpulent' maar veelal secundair... No offence in ieder geval! :)
Ooh dat had ik niet eens gezien maar of dat zo is valt ook te betwijfelen.

Ik ken het in ieder geval niet als probleem en zie om mij heen mensen met plussen/Maxen is “all shapes and sizes”.

Maar goed fuck het. Wil je het niet dan vooral niet kopen toch :)

Zo wil ik geen mini. Want met mijn handen is dat simpelweg niet te doen, buiten dat ik de beste specs wil dan, maar ik snap best dat het voor sommige (al valt te bezien hoeveel gezien de huidige levertijden) een interessante maat kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 22:31
Peter McKinnon gaat ook vooral in op de camera. Volgens hem ook geen heel groot verschil met de gewone pro.

https://youtu.be/vvoHy4gTDtQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51

Fordman

Fordman

Nice al die testen online, wat te kijken!

Is ook bij iemand bekend of dat een standaard achtergrond / beginscherm is van de 12 generatie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zTrlF3zIONMjeayYwL4diC0wLk4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AAxc6OmTDdhg5Yr1iIlo7F6T.jpg?f=fotoalbum_large

The One And Only

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fordman schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:41:

Is ook bij iemand bekend of dat een standaard achtergrond / beginscherm is van de 12 generatie?

[Afbeelding]
Die vond ik dus ook gaaf.
Toen ik leek was er nog geen link beschikbaar in de comments.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw

[Afbeelding]
Staat niet op m'n 12 Pro maar volgens mij is deze van de Keynote van morgen. Check de huidige Apple site maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik ga denk ik toch voor een Burga hoesje. Ze hebben een actie 4 kopen 2 betalen.
Mn partner heeft ze ook. Qua kwaliteit best een goed ding.

Alleen zie dat het 4 tot 9 werkdagen kan duren voordat het bezorgt word :(

Edit: Ik ben toch voor deze gegaan:
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Goedkoop, simpel en merk\kwaliteit.
En het is woensdag binnen :)

[ Voor 31% gewijzigd door ThaddeusX op 09-11-2020 21:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:18

Denk dat het deze is https://s3-storage.textop...nt-gradient-iphone-12.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alekz87
[...]

Draag slim fit jeans en werkelijk waar alles past altijd. Ook grotere android toestellen gehad. Snap niet zo goed waar het probleem zit met die broeken, wellicht shop je in de verkeerde winkels?
En een telefoon in je jaszak? Nee dankje. Overdrijven is ook een vak trouwens.

Ik ben meer dan tevreden met de normale pro, handzaam en toch krachtig!

Mooi dat smaken verschillen, zo zit er voor iedereen wat moois tussen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:25

n3z

Belecthor schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:58:
Jammer dat de Mini zo'n matige batterij heeft, dan twijfel ik toch wel op ik de 12 ga halen of misschien toch een Android met grotere accu.
Gaat net zolang mee als een XS Max van twee jaar terug. En die is vrij goed kan ik uit ervaring zeggen. Mocht dat te weinig zijn zou ik voor de 12 gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

n3z schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:05:
[...]

Gaat net zolang mee als een XS Max van twee jaar terug. En die is vrij goed kan ik uit ervaring zeggen. Mocht dat te weinig zijn zou ik voor de 12 gaan.
Haha heerlijk toch! Gelijk iedereen weer negatief over batterij terwijl we vergeten hoe de X en Xs het deden. Toen klaagde er _niemand_ :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:24
Ik heb de iPhone 12 nu 2 weken, ik ben er echt heel blij mee, wat maakt hij mooie foto's! Ik twijfel toch wel een beetje nu ivm de Mini..

Het lijkt mij echt een ideaal formaat, maar ik ben bang dat ik hem uiteindelijk weer te klein vindt om lekker te browsen op de bank en foto's te bekijken etc..

Wat denken jullie? Ik heb nog ruim 2 weken de tijd voor een retour :+ :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:25

n3z

iMode schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:20:
Ik heb de iPhone 12 nu 2 weken, ik ben er echt heel blij mee, wat maakt hij mooie foto's! Ik twijfel toch wel een beetje nu ivm de Mini..

Het lijkt mij echt een ideaal formaat, maar ik ben bang dat ik hem uiteindelijk weer te klein vindt om lekker te browsen op de bank en foto's te bekijken etc..

Also je je telefoon veel gebruikt voor browsen, video's en foto's dan gewoon houden. Heb je een iPad of laptop liggen? Dan zou je zeker de mini kunnen overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:24
n3z schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:21:
[...]
Also je je telefoon veel gebruikt voor browsen, video's en foto's dan gewoon houden. Heb je een iPad of laptop liggen? Dan zou je zeker de mini kunnen overwegen.
Ja daar gebruik ik de iPhone 12 echt heel de dag door voor, beetje browsen op tweakers op de bank, recept opzoeken, dagje uit uitzoeken (nu even lastig natuurlijk), foto's kijken en streamen naar de tv etc.

Ik heb daarnaast ook nog een MacBook Air (2019), deze gebruik ik veel thuis als ik alleen ben (browsen, foto's, video etc), met z'n groot apparaat vindt ik me dan te veel afgezonderd van het gezin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
iMode schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:34:
[...]

Ja daar gebruik ik de iPhone 12 echt heel de dag door voor, beetje browsen op tweakers op de bank, recept opzoeken, dagje uit uitzoeken (nu even lastig natuurlijk), foto's kijken en streamen naar de tv etc.

Ik heb daarnaast ook nog een MacBook Air (2019), deze gebruik ik veel thuis als ik alleen ben (browsen, foto's, video etc), met z'n groot apparaat vindt ik me dan te veel afgezonderd van het gezin.
Hoe kom je uit met de batterij? En op welke manier is formaat of gewicht een factor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
iMode schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:20:

Het ideale formaat zou net iets groter zijn geweest in mijn optiek. Een beetje tussen SE 2020 en 11 Pro in.

Ik vind het al jammer dat iPhone 12 Pro groter is dan mijn voorganger 11 Pro, maar goed. Dat went snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 16-09 17:42
Alekz87 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:11:
[...]

Best ever? Ja dat zeggen ze elk jaar

Vind dit een beetje flauw worden.. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

dkawa schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:17:
Best ever? Ja dat zeggen ze elk jaar

Vind dit een beetje flauw worden.. 8)7
Feitelijk is het ook zo. Maar het slaat natuurlijk nergens op. De aandacht die altijd naar deze uitspraken gaat is too damn high.

Tuurlijk moet je de boel vergelijken maar het zou duidelijker zijn als je voor verschillende use cases een betere buy guide uit brengt.
Pagina: 1 ... 36 ... 75 Laatste