Grin schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:28:
[...]
De iPhone 12 Pro Max is van de series 12 iPhone het device met de hoogste/grootste/beste
specificaties. De beste - als in: generiek - is m.i. heel wat anders en veel subjectiever. Voor mij is het namelijk, met grote afstand, de
slechtste van de series 12 iPhone. Moet er niet aan denken om zonder man purse met zo'n slagschip te moeten lopen. Zou echt een straf zijn... Helemaal in de zomer is dat een issue. Waar laat je zo'n slagschip? In de winter kom je er nog wel mee weg, ergens in een jaszak ofzo. Maar in een colbertje of linnen broek is dat gewoon niet te doen.
Tenzij je zo corpulent bent dat het in je broekzak kan of slechtzittende (skater?) broeken/kleding hebt. Dan kom je er allicht nog mee weg, ik niet.
Draag slim fit jeans en werkelijk waar alles past altijd. Ook grotere android toestellen gehad. Snap niet zo goed waar het probleem zit met die broeken, wellicht shop je in de verkeerde winkels?
En een telefoon in je jaszak? Nee dankje. Overdrijven is ook een vak trouwens.
Ik ben meer dan tevreden met de normale pro, handzaam en toch krachtig!
Mooi dat smaken verschillen, zo zit er voor iedereen wat moois tussen
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.