Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:01

pdavie2311

Live life to the fullest..

De max is mij gewoon te groot helaas. Ondanks dat ik veel foto's maak van onze kids...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlakHawk schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 04:54:

Edit: ligt het aan mij, of is het hier een stuk rustiger dan andere jaren?!
Weet niet of het echt zo is, 5 pagina's in 12 uur.
Maar als het wel zo is dan is hij tenminste makkelijk te krijgen :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:11
Ik ga waarschijnlijk voor de 12 of 12pro. Iemand een verwachting of er bij blackfriday al korting wordt gegeven bij deze nieuwe line-up of is dat (bijna) nooit bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

Xtr3me4me schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:35:
Zelf in bezit van de iPhone 8Plus en ik mag weer verlengen.
Aangesloten op Vodafone, maar zou graag naar de iPhone 12 Pro willen gaan, benieuwd of ik daar naar toe zou mogen verlengen.
Moet wel zeggen, telefoons zijn schofterig prijzig. Maar ja, je wilt wat eh moet ik ook niet klagen :P

Zou de iPhone 12 zoveel sneller zijn als de Iphone 8plus?
Waarom zou je niet met dat toestel mogen verlengen? Als je maar betaald. :D

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:44
Slasher schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:02:
[...]

Ja en het transparante hoesje van apple is ook enorm lelijk geworden met die ring.

Dit hoesje ziet er gewoon normaal uit
De transparante versie nog niet eens gezien :F Thx!

©2004

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:34
Wat een gezeur op de FP. Ik geloof dat 60% van de discussie over een F*cking lader of een zogenaamd verkeerd kabeltje gaat. Maar goed, ik ga over van de 11 Pro Max naar de 12 Pro Max. Waarom? 5G, mwah nu in corona tijd zit ik 80% van de tijd thuis, dus niet echt nodig. Sneller draadloos laden? mwah omdat je veel thuis zit heb ik 's avonds nog minimaal 70%. Mijn lamp op het nachtkastje heeft een ingebouwde lader en heeft er 's nachts geen moeite mee. Betere Camera? mwah.. daar heb ik o.a. mijn XT-4 voor, maar de beste camera is degene die je bij je hebt. Sneller? mhaw. of die website nu in 0.1 sec of 0.08 sec laadt.....128 GB mwah.. heb nog steeds 20 GB over van de 64. Sterker scherm? mwah.. corona tijd hè, wordt minder mee gesjouwd. Dus? Gewoon omdat het kan. :)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
maxkranendijk schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:33:
Ik ga waarschijnlijk voor de 12 of 12pro. Iemand een verwachting of er bij blackfriday al korting wordt gegeven bij deze nieuwe line-up of is dat (bijna) nooit bij Apple?
Ga maar niet uit van extreme kortingen. Zal het komende half jaar meer 10tjes werk zijn.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maxkranendijk schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:33:
Nooit bij Apple.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
winwiz schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:34:
Wat een gezeur op de FP. Ik geloof dat 60% van de discussie over een F*cking lader of een zogenaamd verkeerd kabeltje gaat. Maar goed, ik ga over van de 11 Pro Max naar de 12 Pro Max. Waarom? 5G, mwah nu in corona tijd zit ik 80% van de tijd thuis, dus niet echt nodig. Sneller draadloos laden? mwah omdat je veel thuis zit heb ik 's avonds nog minimaal 70%. Mijn lamp op het nachtkastje heeft een ingebouwde lader en heeft er 's nachts geen moeite mee. Betere Camera? mwah.. daar heb ik o.a. mijn XT-4 voor, maar de beste camera is degene die je bij je hebt. Sneller? mhaw. of die website nu in 0.1 sec of 0.08 sec laadt.....128 GB mwah.. heb nog steeds 20 GB over van de 64. Sterker scherm? mwah.. corona tijd hè, wordt minder mee gesjouwd. Dus? Gewoon omdat het kan. :)
Haha heerlijk stukje. Dit zijn denk ik ook mijn beweegredenen voor een nieuwe :)

Ik lees zelfs stukjes van mensen die doordat er geen lader en geen oortjes bij zitten nu geen 12 kopen en dit kennelijk anders wel hadden gedaan. Buiten de discussie om of het goed of slecht is dat ze dit nu hebben weggelaten, dan zoek je toch een reden voor jezelf om hem niet te kopen 8)7

©2004

Acties:
  • +3 Henk 'm!
winwiz schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:34:
Ja dat is een beetje de Tweakers FP. Inzoomen op een nutteloze feature die een of andere Chinese Android Phone wel heeft en daar dan op gaan haten. Dat die Chinese merken features gewoon de markt op schijten zonder dat ze er over nadenken hebben ze totaal niet door.

Het ontbreken van die lader gaan ze wel aan wennen, Apple durft dit nu als een van de eerste (met welke reden dan ook) en nu gaan de andere fabrikanten gewoon weer braaf volgen, want ook die willen onder de streep meer marge. Sommige direct en sommige nadat ze eerst tof hebben gedaan dat ze hem altijd zullen leveren.

Precies hoe we dat zagen met de Aux plug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
hk12nl schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:34:
[...]

Ga maar niet uit van extreme kortingen. Zal het komende half jaar meer 10tjes werk zijn.
Dat zeg je nou wel, maar Amazon wil nog wel eens stunten.

Ik heb twee weken terug de Apple Watch SE 44mm voor €275 gekocht op Amazon.

Dat is toch een aardige korting!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:40:
[...]

Ja dat is een beetje de Tweakers FP. Inzoomen op een nutteloze feature die een of andere Chinese Android Phone wel heeft en daar dan op gaan haten. Dat die Chinese merken features gewoon de markt op schijten zonder dat ze er over nadenken hebben ze totaal niet door.

Het ontbreken van die lader gaan ze wel aan wennen, Apple durft dit nu als een van de eerste (met welke reden dan ook) en nu gaan de andere fabrikanten gewoon weer braaf volgen, want ook die willen onder de streep meer marge. Sommige direct en sommige nadat ze eerst tof hebben gedaan dat ze hem altijd zullen leveren.

Precies hoe we dat zagen met de Aux plug.
Over die aux plug klagen nog steeds genoeg mensen, waaronder ik. Die nu elke keer een dongle moeten gebruiken.

En de meeste mensen vinden Apple gewoon hypocriet met hun reden: het milieu. Enerzijds zeggen dat iedereen al opladers heeft, maar anderzijds wel van UBS A naar USB C gaan met de lightning kabel. Wat heb ik dan aan al die opladers? Die hebben de verkeerde ingang... Dus die moet iedereen er extra bijkopen wat gewoon met het oog op winst gedaan is ipv milieu. Anders hadden ze er een voucher bij gedaan voor een gratis oplader OF hadden ze bij de iPhone XR en XS al de overstap gemaakt op usb C to lightning. Dan was hun argument inderdaad valide dat iedereen al een oplader heeft.

Niet alles wat Apple doet valt goed te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
Is er info bekend over het gebruik van 2-simkaarten (dual sim) in de 12-pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
ApOE schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:47:
Ga er van uit dat het fysieke + e-sim is zoals nu

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:17
Anoniem: 328026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:45:
[...]

Over die aux plug klagen nog steeds genoeg mensen, waaronder ik. Die nu elke keer een dongle moeten gebruiken.

En de meeste mensen vinden Apple gewoon hypocriet met hun reden: het milieu. Enerzijds zeggen dat iedereen al opladers heeft, maar anderzijds wel van UBS A naar USB C gaan met de lightning kabel. Wat heb ik dan aan al die opladers? Die hebben de verkeerde ingang... Dus die moet iedereen er extra bijkopen wat gewoon met het oog op winst gedaan is ipv milieu. Anders hadden ze er een voucher bij gedaan voor een gratis oplader OF hadden ze bij de iPhone XR en XS al de overstap gemaakt op usb C to lightning. Dan was hun argument inderdaad valide dat iedereen al een oplader heeft.

Geloof me, straks krijg je bij geen enkele telefoon meer een oplader. Maar dat kabeltje kun je dan toch prima los erbij bestellen als je die nodig hebt? Ik denk dat de meeste klanten niet alleen een oplader hebben liggen, maar ook een kabeltje ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:17
ApOE schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:47:
1x fysieke nano sim en 1x e-sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Hoedje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:51:
[...]

Geloof me, straks krijg je bij geen enkele telefoon meer een oplader. Maar dat kabeltje kun je dan toch prima los erbij bestellen als je die nodig hebt? Ik denk dat de meeste klanten niet alleen een oplader hebben liggen, maar ook een kabeltje ;)
Nou als er iets veel kapot gaat dan zijn het die verrekte kabeltjes wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Anoniem: 328026 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:53:
[...]

Ook daar bestaat Amazon voor, voor 10 euro heb je 100 kabeltjes bij wijze van spreken.

Die gaan ook regelmatig kapot, maar dat doen de originele ook bij mij.

Tot zover de drogreden milieu :+

[ Voor 4% gewijzigd door BlakHawk op 14-10-2020 08:56 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-06 14:13
[...]

Tipje koop een goede van bv belkin en dan die die aardig hufterproof zijn 👌
Mijn xs is nu 2 jaar en in het doosje zitten nog de kabel en het laad blokje plus de oortjes als nieuw 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
[...]

USB-C is de standaard roept iedereen... Dan kun je er ook wel van uit gaat dan je tegenwoordig een laptop of PC hebt die voorzien is van USB-C en dus een telefoon kan laden. Misschien zijn ze wel overstappers van Android voorzien van USB-C. Als ik bij mezelf kijk:
  • iPhone 11 Pro max lader
  • Macbook lader (daar kun je ook je iPhone / iPad mee laden)
  • Ik kan hem ook aan de Macbook Pro zelf hangen
  • Lader van Anker waar ook USB-C met PD op zit
  • Powerbank van Anker 26800 voorzien van USB-C met PD
  • Laptop van werk voorzien van USB-C
  • PC voorzien van USB-C
  • O ja, je kunt ook draadloos laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 09:26

EMP

Krulloos!

De FP reacties zijn wel van de zotte ja. Als ik een nieuwe telefoon koop dan koop ik er ook een hoesje, screen protector en andere zut bij. Lader valt bij mij in de zelfde categorie... Ga je 800+ euro uitgeven, loop dan niet te mierenneuken over een ladertje (wat je wellicht al hebt)...

Kabels, tsja, ik gebruik mijn originele kabeltje nog bijna dagelijks, die heeft het dus 4,5 jaar uitgehouden. Misschien werkt dat niet als mensen het onderin hun schoolrugzak proppen, maar goed, moeten er meerdere kabels bij en de basisprijs omhoog om zo met de lompste mensen rekening te houden, of de basisprijs omlaag... want reken er maar op dat als ze er meer zut bij stoppen, dat je daarvoor betaald. Het is geen filantropische instelling ;)

Hoe dan ook, wij gaan de mini halen, én een stevig hoesje :)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik koop bij een nieuwe telefoon nooit een hoesje of een screenprotector. Ik heb nog nooit een hoesje gezien dat geen enorme afbreuk doet aan het design van een telefoon. Screenprotectors vind ik vervelend aanvoelen bij gebruik.

Een telefoon is een gebruiksvoorwerp, en daar horen sporen van gebruik bij. Als je oplet in welke broekzak hij gaat en op welk oppervlakte je hem neerlegt heb je het gros van de krasjes al geëlimineerd.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
BlakHawk schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:45:
[...]

Dat zeg je nou wel, maar Amazon wil nog wel eens stunten.

Ik heb twee weken terug de Apple Watch SE 44mm voor €275 gekocht op Amazon.

Dat is toch een aardige korting!
Dat is waar maar dat zie je bv niet op de Series 6. Voor nu het topmodel. Ik ga dan eerder uit van een ander model wat met korting te verkrijgen is. Maar dat is puur mijn gedachten.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
[...]

Ik heb al 10 jaar iPhones en andere Apple producten, nog nooit 1 kapotte kabel. Het is maar net hoe je er mee om gaat denk ik. Ik behandel ze overigens normaal en ga er niet eens overdreven voorzichtig mee om.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EMP
  • Laatst online: 27-05 09:26

EMP

Krulloos!

FirePuma142 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:05:
Ik koop bij een nieuwe telefoon nooit een hoesje of een screenprotector. Ik heb nog nooit een hoesje gezien dat geen enorme afbreuk doet aan het design van een telefoon. Screenprotectors vind ik vervelend aanvoelen bij gebruik.

Een telefoon is een gebruiksvoorwerp, en daar horen sporen van gebruik bij. Als je oplet in welke broekzak hij gaat en op welk oppervlakte je hem neerlegt heb je het gros van de krasjes al geëlimineerd.
En gelijk heb je! Iedereen moet hem zo gebruiken als hij/zij wilt.

Mijn punt was vooral dat ik liever zie dat er zo min mogelijk 'standaard' meegeleverd wil hebben met een telefoon om de basisprijs laag te houden, en dat ik zelf een lader/oordopjes/whatever naar eigen keuze erbij kan kopen.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-02 16:39
Ik voel ineens dat ik dit jaar een antieke telefoon heb gekocht met mijn iPhone 11 Pro 64gb midnight green :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-06 22:48
Ik snap het sentiment over de lader wel. Als je nu op de website van Apple een lader wilt kopen heb je de USB-adapter nodig van €25 en daarna een lightning naar USB kabel van € 25 à € 35 euro (0,5 tot 2 meter). Dat is dus € 50 à € 60 aan kabels.

De goedkoopste telefoon, de iPhone 12 mini, wordt € 809. De iPhone 11 was ook € 809 euro. De iPhone 8 was ook € 809 euro. Waar is die € 60 aan kabels dan in de prijs gebleven?

Zelf heb ik nu 2,5 jaar Android, daarvoor een iPhone 6/5/4 gehad. Ik heb nog wel wat versleten kabeltjes liggen, maar mijn ervaring was in die tijd ook al dat de kabels eenmaal snel slijten/kapot gaan (overigens heb ik daar nu met mijn Samsung geen last van), dus ik begrijp best dat er heel veel mensen zijn die gewoon graag een nieuwe kabel er bij willen, of het verschil van het missen van een kabel wel in de prijs kunnen terugzien.

En begrijp ik het nu goed dat er geen lader en kabel bij zit, maar wel een lightning naar USB-C adapter? Of heb ik dat verkeerd gelezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:31

JB

Cédric roelt!

FirePuma142 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:05:

Zo zit ik er ook in, maar ik ben super zuinig en helaas lukt het met het hedendaagse [insert gekke term]glas niet meer om geen krasjes op je scherm te krijgen. Zoek nog steeds naar een prettige oplossing want die screenprotectors zijn inderdaad klote, lelijk (want je ziet altijd een randje) en laten los. Leuk dat glas wat 4x minder snel breekt, maar ik laat mijn spullen niet uit mijn jatten vallen, dus doe maar gewoon sterk glas wat niet krast! Achterkant is hufterproof, waarom de voorkant niet :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ga van een iPhone 11 Pro naar een iPhone 12 Pro. Gewoon omdat het kan.

Want 5G interesseert me weinig, zeker niet het aankomende jaar. De camera is bij mijn huidige iPhone nog altijd prima te noemen, de extra opslag van 128 GB heb ik niet nodig, kom niet verder dan 25 GB. Draadloos laden nog altijd niet gebruikt, de 18W-charger van Apple voldoet prima.

Maar ach, bij een Series 6 hoort dan ook een nieuwe iPhone.

Nog altijd niet achter wat die onderste knop of vlek aan de rechterkant van iPhone 12 Pro precies is. En of er op het transparante hoesje echt een groot icoon staat of dat het marketingtechnisch is om mensen te tonen dat er door geladen kan worden.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:23
Er is me even iets onduidelijk m.b.t. de camera op de iPhone 12 Pro en Pro Max. Wat is nu de effectieve zoom die je krijgt? Er wordt gesproken over 2 en 2.5x zoom maar ook over 5x optische zoom. Heb je dan effectief 2 en 2.5x zoom met de optie om deze in 5 stappen te gebruiken? Dus 0,5x zoom per stap of hoe moet ik dit zien?

En is dan de ruwe zoom capaciteit tussen de 11 pro en de 12 pro veranderd? Of enkel de tussenstapjes?

Ik twijfel namelijk enorm tussen de Pro en Pro Max. Qua formaat heb ik liever de gewone Pro maar gezien mijn voornaamste reden om te upgraden vanaf de 7 de camera is twijfel ik of de Pro Max veel verschil gaat maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Blubkens op 07-09-2021 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:21
pdavie2311 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 08:29:
De max is mij gewoon te groot helaas. Ondanks dat ik veel foto's maak van onze kids...
Ik ga van een iPhone 11 Pro Max naar een Pro 12 (geen Max). Jammer dat de grotere sensor niet in de Pro 12 zit, maar wat merk je daar in de praktijk van? Het zal waarschijnlijk vooral laat op de avond / 's nachts een groot verschil gaan maken, maar de meeste foto's van mijn kinderen maak ik toch gewoon overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:02
Divak schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:25:
En begrijp ik het nu goed dat er geen lader en kabel bij zit, maar wel een lightning naar USB-C adapter? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Lader niet, kabel wel; dit is de Lightning - USB-C variant. Dus die hoef je niet aan te schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
mike30 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 02:17:
Wie wil er tegenwoordig nou nog de mini versie? Ik zie iedereen met supergrote schermen rondzeulen.
Je hebt geen idee hoe groot de vraag daar in Nederland nog altijd naar is. In Aziatische landen wil iedereen een groot scherm, maar in Nederland was er grote vraag naar een opvolger van de oorspronkelijke iPhone SE. De nieuwe iPhone SE is dan ook een groot succes voor opa, oma, of verwende kinderen, zeker gezien de prijs.

Wil je net iets meer en nieuwer? Dan is de iPhone 12 mini zeker het overwegen waard. Ik denk dat dit een no-brainer is voor veel mensen.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
X-GeaR schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:38:
[...]

Ik ga van een iPhone 11 Pro Max naar een Pro 12 (geen Max). Jammer dat de grotere sensor niet in de Pro 12 zit, maar wat merk je daar in de praktijk van? Het zal waarschijnlijk vooral laat op de avond / 's nachts een groot verschil gaan maken, maar de meeste foto's van mijn kinderen maak ik toch gewoon overdag.
Maak je niet druk, die camera's verschillen echt niet zo veel. Ze pakken waarschijnlijk vooral meer marge op iPhone 12 Max, dus een verschil tussen die twee is een slimme zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Blubkens schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:36:
[...]

Compensatiegedrag? Ik zit dus al vanaf de eerste SE te wachten op een goede vervanger. Wat moet ik met zo’n koelkast in mijn zak.
Ik heb ze allemaal wel gehad maar gaat mijn voorkeur iedere keer uit naar het kleinste toestel.
Momenteel heb ik de nieuwste SE want de Pro Max was me echt veel te groot.
Het is alleen maar fijn dat je nu eindelijk bij Apple de keuze krijgt uit 3 formaten.
Dit. We zullen wel eens zien hoeveel toestellen van welk type verkocht worden. Die 3e lens is met de huidige specs puur interessant voor "status" bij velen net zoals rondlopen met AirPods. Ben super blij dat er eindelijk een compacte telefoon terug is, met "dezelfde specs". Nu nog afwachten of de accu ook lekker mee kan!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

I'm in the market voor een iPhone 12. Maar ik twijfel tussen de Pro en de Pro Max.
Voorzover ik kan zien zijn dit de verschillen.

Zoom
iPhone 12 Pro: 4x zoom, 2x in en 2x uit.
iPhone 12 Pro Max 5x zoom: 2,5x in en 2x uit.

Hoeveel is een halve keer inzoomen?

Aperture (wideangle)
iPhone 12 Pro: f/2.0
iPhone 12 Pro Max: f/2.2

Hoeveel verschil is die stap?

Stabilisatie
iPhone 12 Pro Max heeft sensor verschuiving. Is dat beter dan het systeem van iPhone 12 Pro.

Ik ben in dubio omdat ik momenteel de iPhone XS Max heb, die is 6,5". En ik denk dat de 6,1" van de iPhone 12 Pro voldoende is, en ik dus niet perse de 6,7" nodig heb. Maar ik maak wel graag leuke foto's...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:41:
[...]

Dit. We zullen wel eens zien hoeveel toestellen van welk type verkocht worden. Die 3e lens is met de huidige specs puur interessant voor "status" bij velen net zoals rondlopen met AirPods. Ben super blij dat er eindelijk een compacte telefoon terug is, met "dezelfde specs".
AirPods een status-symbool? Denk dat we die tijd hebben gehad. Ik heb die dingen vanaf het begin en niet voor status, maar voor gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas1996
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-06 14:44
Ik ga zelf mijn iPhone 12 Pro bestellen via de website van Apple. Iemand die mij kan vertellen hoe je hierop het beste kan voorbereiden? Ik heb hem nu als favoriet toegevoegd aan mijn account, volgens mij is dat alles wat je als "voorbereiding" kan doen toch? :)

Iemand die voorgaande jaren ook besteld heeft bij Apple met een "goede" techniek en toen ook de iPhone de week erop had? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Vanitas1996 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:45:
Ik ga zelf mijn iPhone 12 Pro bestellen via de website van Apple. Iemand die mij kan vertellen hoe je hierop het beste kan voorbereiden? Ik heb hem nu als favoriet toegevoegd aan mijn account, volgens mij is dat alles wat je als "voorbereiding" kan doen toch? :)

Iemand die voorgaande jaren ook besteld heeft bij Apple met een "goede" techniek en toen ook de iPhone de week erop had? :P
Klaar zitten, bestellen en duimen. En dan geluk hebben dat je bij de eerste zit én de koerier het pakketje op tijd brengt, er geen vertraging in zit of kwijt raakt.

Kortom: mazzel hebben als je op tijd besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:44:
[...]

AirPods een status-symbool? Denk dat we die tijd hebben gehad. Ik heb die dingen vanaf het begin en niet voor status, maar voor gemak.
Jij en ik wel, maar ik zie mezelf als een dino tov de huidige generatie die een "Social Dilemma" kennen/hebben ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:46:
[...]

Jij en ik wel, maar ik zie mezelf als een dino tov de huidige generatie die een "Social Dilemma" kennen/hebben ;)
Haha, ik hoor helaas ook niet meer bij de scholieren die samen op een scooter zitten met allebei oortjes in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:45
Vanitas1996 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:45:

Goede nameservers kiezen helpt meestal ook. Die updatepagina van Apple kent namelijk een korte time-to-live. Je hebt dus snelle nameservers nodig. Meestal hebben de nameservers van 4G een korte TTL. Dan kun je meteen bestellen zodra de pagina live staat.

Zo heb ik mijn Graphite Apple Watch besteld nog voordat de website eruit klapte door grote drukte. Bestellen ging dus heel smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Dennisweb schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:54:
[...]

Goede nameservers kiezen helpt meestal ook. Die updatepagina van Apple kent namelijk een korte time-to-live. Je hebt dus snelle nameservers nodig. Meestal hebben de nameservers van 4G een korte TTL. Dan kun je meteen bestellen zodra de pagina live staat.

Zo heb ik mijn Graphite Apple Watch besteld nog voordat de website eruit klapte door grote drukte. Bestellen ging dus heel smooth.
Dus jij zeg bestellen via je mobiele netwerk? En dan in de Apple Store app of de website?:)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas1996
Dennisweb schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:54:
[...]

Wilde sowieso al mijn iPhone er naast houden met de apple store app. Die dan dus op 4G zetten en mijn laptop op wifi ernaast. :)

Wordt duimen! O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Nou nou, lijkt wel ticketsale voor een concert! Jullie lekker allemaal die 1e ronde bestellen en afwijken van keuze omdat je niet kan wachten zodat ik in november rustig een order kan plaatsen :P O-)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:10
Ik vraag me af of de voorraden op orde zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

WouterL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:08:
Ik vraag me af of de voorraden op orde zullen zijn.
Ik vraag me af hoeveel mensen in huidige tijden een nieuwe telefoon kopen :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:10
JB schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:09:
[...]

Meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:52
JB schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:09:
[...]

Zo te lezen genoeg mensen.

Ergens vind ik het een mooi toestel maar aan de andere kant geeft het me weer niet zo'n overduidelijk goed gevoel dat ik zeg nou hier is mijn geld ik koop een nieuwe telefoon.

Ik ga eerst eens kijken hoe alles uit de reviews komt en dan ga ik er misschien eens naar kijken.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Zeker, maar we hebben nu 4 smaken dus het verdeeld ook anders. Kijkende naar de Pro versies ben ik benieuwd of juist die zo hard gaat lopen, alhoewel de 12/Mini ook niet goedkoop is. Ik loop er voor het eerst niet warm voor. En nu ze spreiden mbt orderen, is het ook nog de vraag wie er afwijkt omdat men niet kan wachten :D

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 14-10-2020 10:15 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:45
hk12nl schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:59:
[...]

Dus jij zeg bestellen via je mobiele netwerk? En dan in de Apple Store app of de website?:)
Ja. Bestellen via de mobiele app en snelle nameservers instellen op je computer. Dan is het maar net welke sneller is. ;)
JB schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:04:
Nou nou, lijkt wel ticketsale voor een concert! Jullie lekker allemaal die 1e ronde bestellen en afwijken van keuze omdat je niet kan wachten zodat ik in november rustig een order kan plaatsen :P O-)
Neeh, ik wil een Pro Max en wacht dus rustig tot 6 november. Dan kan ik ook nog even nadenken of ik het transparante hoesje toch ga bestellen en me over de cirkel en streep heen kan zetten.

[ Voor 42% gewijzigd door Dennisweb op 14-10-2020 10:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:34:

Nog altijd niet achter wat die onderste knop of vlek aan de rechterkant van iPhone 12 Pro precies is.
dat is de 'window' voor de mmWave 5G antenne. Deze 'vlek' zul je alleen op Amerikaanse modellen terugvinden. Dus wij hebben die lelijke vlek zometeen niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

mike30 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 02:17:
Wie wil er tegenwoordig nou nog de mini versie? Ik zie iedereen met supergrote schermen rondzeulen. Zelfs m'n oom is van z'n iphone SE overgestapt vorig jaar of het jaar ervoor naar een 8plus. Ik heb de fout gemaakt een xs te nemen ipv een xs max.
Ik! Heb mijn Xr omgewisseld voor een SE (2nd) toen die uitkwam. Absoluut geen spijt, maar ik wil graag een modern scherm (Oled, minder bezels) en een betere camera.

De Xr is absoluut te groot en zwaar voor me. Het enige voordeel van de Xr (voor mij) was de betere batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Geert1976 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:37:
[...]

dat is de 'window' voor de mmWave 5G antenne. Deze 'vlek' zul je alleen op Amerikaanse modellen terugvinden. Dus wij hebben die lelijke vlek zometeen niet ;)
Ik las het inderdaad bij iCulture. Wat dat betreft hebben wij mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas1996
iAR schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:43:
I'm in the market voor een iPhone 12. Maar ik twijfel tussen de Pro en de Pro Max.

Zoom

Aperture (wideangle)

Stabilisatie
iPhone 12 Pro Max heeft sensor verschuiving. Is dat beter dan het systeem van iPhone 12 Pro.

Ik ben in dubio omdat ik momenteel de iPhone XS Max heb, die is 6,5". En ik denk dat de 6,1" van de iPhone 12 Pro voldoende is, en ik dus niet perse de 6,7" nodig heb. Maar ik maak wel graag leuke foto's...
De 6.1inch versie is als het goed is ingesteld op dezelfde scaling als de Pro Max, dus als het goed is het gevoelsmatig een minder groot verschil. Neemt niet weg dat de Pro Max natuurlijk wel fysiek een stuk groter is.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lzT3U7NhfJ-trgjMvrbZT3cT45E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EeRL2ckRBx8lkC6XMnrglQYq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Blubkens op 08-04-2021 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:28

Flipm0de

geen

Blubkens schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:46:
[...]

Ik vind alleen de batterij een beetje tegenvallen. Had wel iets meer verwacht. Soms red ik de dag niet.
dat is ook wat me tegenhoudt om voor de mini te gaan. De batterij. Als ie maar een beetje beter is dan de SE 2020 haal ik er de dag niet mee. Helemaal niet over een paar jaar wanneer de batterij minder capaciteit over heeft.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-06 20:25
Vond dit nog wel een interessant grafiekje over 5G en de verschillende snelheden per land. Natuurlijk ontwikkelt dat zich in de toekomst...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d5iOS8KZm6dtzLO_cpyp4TUvfSw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OjtMUPsPzzyGOtRV1QJiuMkW.png?f=fotoalbum_large

Edit: er waren geruchten dat de 700mhz band niet ondersteund zou worden, gelukkig is dat niet waar (en belangrijk voor Nederland)

[ Voor 16% gewijzigd door Sluw op 14-10-2020 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:11
Hoe ziet zo'n pre-order proces eruit? Ik wil de iPhone graag bestellen in Duitsland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Laatst online: 10-06 20:37
turkeyhakan schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:51:
Hoe ziet zo'n pre-order proces eruit? Ik wil de iPhone graag bestellen in Duitsland.
Volgens mij kan je gewoon kiezen in welke winkel je het wil ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jieve schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:54:
[...]

Volgens mij kan je gewoon kiezen in welke winkel je het wil ophalen...
Wordt nog de vraag hoe ze dat nu gaan doen met Corona.
Wij als Nederlanders kunnen daar in ieder geval niet makkelijk heen/kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:55:
[...]

Dat is inderdaad helemaal waar, was ik even vergeten.
Vroeger was het allemaal beter :P O-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:55:
[...]

Hele land gaat vanavond weer op slot en er zijn hier mensen die nadenken om naar Duitsland te rijden om een iPhone op te halen? Schiet mij maar lek. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
THE_BASE schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:01:
[...]

Hele land gaat vanavond weer op slot en er zijn hier mensen die nadenken om naar Duitsland te rijden om een iPhone op te halen? Schiet mij maar lek. 8)7
Prio's hea :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat is maar deels waar, ze zijn in 2019 al begonnen met de overgang naar USB-C t.o.v. USB-A voor de kabel en boven dat kan je deze nieuwe iPhone natuurlijk ook gewoon opladen met je bestaande Lightning (of QI) kabels, ook als die nog van het USB-A tijdperk is.

Verder is het punt voor het milieu toch wel valide. Alle beetjes helpen immers. Natuurlijk lost dit niet in 1x het hele probleem op maar onder de streep is het beter om de laders niet te leveren dan wel natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Vanitas1996 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:44:
De 6.1inch versie is als het goed is ingesteld op dezelfde scaling als de Pro Max, dus als het goed is het gevoelsmatig een minder groot verschil. Neemt niet weg dat de Pro Max natuurlijk wel fysiek een stuk groter is.
Thanks. Maar ik doelde specifiek op de genoemde camera verschillen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:25
iAR schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:43:

Zoom

Aperture (wideangle)

Stabilisatie

Ik heb exact deze vragen eigenlijk ook... Ik kan geen inschatting maken van de impact van die verschillen, terwijl ik de Max net te breed vindt, en de gewone net te smal...

Neig nu naar de normale pro, omdat ik mij niet kan voorstellen dat er een gigantische wereld van verschil in zit qua fotokwaliteit. terwijl de gewone pro mij iets comfortabeler lijkt om vast te houden. Maar ik wil eigenlijk vooral een nieuwe telefoon om de beste camera te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-06 07:54
Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:05:
[...]

om de laders niet te leveren dan wel natuurlijk :)
En Samsung zal dit dit komende 2j gebruiken gebruiken als marketing dat er bij hun wel 1 in zit om dit dat ook weg te laten 😂.
Ga kijken wat Proximus doet met hun abbo's.
Ga denk ik voor een 12 pro.
Max ga me te groot zijn

[ Voor 14% gewijzigd door Gunth op 14-10-2020 11:13 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:05:
[...]

Dat is maar deels waar, ze zijn in 2019 al begonnen met de overgang naar USB-C t.o.v. USB-A voor de kabel en boven dat kan je deze nieuwe iPhone natuurlijk ook gewoon opladen met je bestaande Lightning (of QI) kabels, ook als die nog van het USB-A tijdperk is.

Verder is het punt voor het milieu toch wel valide. Alle beetjes helpen immers. Natuurlijk lost dit niet in 1x het hele probleem op maar onder de streep is het beter om de laders niet te leveren dan wel natuurlijk :)
Dat werkt twee kanten op. Ik heb bijvoorbeeld weer geen USB type C lader inplaats van Lightning. Ik laad alles draadloos op dus geen kabels meer nodig. Dus voor mij zou een lader nutteloos zijn. ik heb er een in mijn reistas zitten maar daar houd het dan ook me op.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunth schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:12:
[...]

En Samsung zal dit dit komende 2j gebruiken gebruiken als marketing dat er bij hun wel 1 in zit om dit dat ook weg te laten 😂.
Haha ja dat uiteraard, eerst een keertje haten en dan gewoon ook weglaten. Net zoals met de AUX plug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerGio schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:12:
[...]

Dat werkt twee kanten op. Ik heb bijvoorbeeld weer geen USB type C lader inplaats van Lightning. Ik laad alles draadloos op dus geen kabels meer nodig. Dus voor mij zou een lader nutteloos zijn. ik heb er een in mijn reistas zitten maar daar houd het dan ook me op.
Nou dat ook inderdaad. Sinds de iPhone 5 heb ik al een aardige verzameling aan Lightning kabels weten aan te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:21
Trollen is niet nodig. Fijn dat je blij bent met je telefoon, dat graag melden in het relevante topic :)

[ Voor 74% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2020 11:39 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:01

pdavie2311

Live life to the fullest..

Graag een TR maken en niet reageren.

[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2020 11:39 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2020 11:56 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:00

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ook ik twijfel tussen de iPhone 12 en de 12 pro.

- prijsverschil 200 euro
- camera's boeit mij niet zo heel veel, al is optische zoom wel leuk
- materiaal/kleuren boeit ook niet want hoesje
- gewicht: pro 187 gram / non pro 162 gram

Dat laatste kan belangrijk zijn, ga je het verschil van 25 gram echt merken? Ik heb hier een iphone 11 van mijn werk (194 gram) en die vind ik wel aan de zware kant...

ik kom van een iphone 7.

Edit: hoeveel zou je hier van merken: Max. helderheid 800 nits (pro) VS Max. helderheid 625 nits (non pro)

[ Voor 11% gewijzigd door MP3-Junky op 14-10-2020 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2020 11:56 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-05 12:09
Ik twijfel ook erg tussen een 12 en 12 Pro. De geruchten gaan dat de 12 Pro 6GB RAM heeft en de normale 12 maar 4GB. Wanneer zullen we dit zeker weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-05 06:55
Arthur-94 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:32:
Ik twijfel ook erg tussen een 12 en 12 Pro. De geruchten gaan dat de 12 Pro 6GB RAM heeft en de normale 12 maar 4GB. Wanneer zullen we dit zeker weten?
Denk dat we zullen moeten wachten tot de teardown van iFixit ofzo.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

Rouwette

Rouwette.com

Ik twijfel tussen de aankoop van de iPhone 12 mini en SE2.
Ben nog niet echt uit wat de verschillen zijn.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
denk dat je die 2Gb vooral en wellicht alleen met zware games en AR toepassingen nodig zal hebben. Twee zaken die mij totaal niet boeien.

Ik heb met mijn ol' skool 11 Pro (4Gb RAM) zelden tot nooit reloads o.i.d. gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Rouwette schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:35:
Ik twijfel tussen de aankoop van de iPhone 12 mini en SE2.
Ben nog niet echt uit wat de verschillen zijn.
Je kunt op www.apple.com natuurlijk kijken naar de verschillen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:43
Hier nog steeds een Apple iPhone X, ik vind de launch een teleurstelling: Geen 120Hz ProMotion, geen lader meer in de doos en op het eerste gezicht vallen de veranderingen mee. De enige reden zouden de camera's zijn. De 128GB opslag standaard in de Pro vind ik dan wel een pluspunt. Gelukkig hebben ze de marketingtechnische truc niet toegepast en is er gewoon 64GB/128GB/256GB en bij de Pro nog 512GB te koop.

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 14-10-2020 11:44 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trui
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-05 01:08
Dag!

Vraag naar de mensen die een iPhone kopen van de Apple Store: krijg je de iPhone (12 pro) sneller als je 'm ophaalt of is naar huis bestellen net zo snel bij Apple? Woon in de buurt van Den Haag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
Geert1976 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:36:
[...]

Ik heb met mijn ol' skool 11 Pro (4Gb RAM) zelden tot nooit reloads o.i.d. gehad
ga je mond spoelen met je old skool :+

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
trui schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:44:
Dag!

Vraag naar de mensen die een iPhone kopen van de Apple Store: krijg je de iPhone (12 pro) sneller als je 'm ophaalt of is naar huis bestellen net zo snel bij Apple? Woon in de buurt van Den Haag.
kun je niet gewoon bestellen as vrijdag en dan ophalen :) ?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trui
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-05 01:08
Nick25 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:45:
[...]

kun je niet gewoon bestellen as vrijdag en dan ophalen :) ?
Dat kan zeker wil geen dag langer wachten omdat ik met spoed eentje nodig heb.

Vroeg alleen of het net zo snel was en had geen zin om langs te gaan. Toch maar langs gaan dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conjacq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-06 11:12
Hoeveel werkgeheugen heeft de iPhone 12? Ik kan het niet op de website van Apple vinden. De Pricewatch bevat die info nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-06 07:54
Conjacq schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:48:
Hoeveel werkgeheugen heeft de iPhone 12? Ik kan het niet op de website van Apple vinden. De Pricewatch bevat die info nog niet.
Volgens de leaks
Gewone 12 4GB en de pro 6
Staat nooit vermeld op de site.
Apple doet dit niet

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruben.
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-06 11:36
Ik zie hier heel veel mensen die voor de 12 Pro gaan. Hoe is die 200 euro extra ten opzichte van de iPhone 12 te verantwoorden? Het enige verschil wat ik zie is de extra camera en LiDAR sensor. Dingen die voor iemand die wellicht heel veel foto's of videos maakt te verantwoorden is, maar voor zo'n 90% van te mensen toch niet?

Ik heb echt het gevoel dat ik iets over het hoofd zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 21:47

zap8

do ya wanna bump

Wat ik me afvraag hoe snel je de batterij van de iPhone mini leegtrekt als je veel met 5G gaat werken. Dat wordt dus zeker nog de online reviews afwachten.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ruben. schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:52:
Ik zie hier heel veel mensen die voor de 12 Pro gaan. Hoe is die 200 euro extra ten opzichte van de iPhone 12 te verantwoorden? Het enige verschil wat ik zie is de extra camera en LiDAR sensor. Dingen die voor iemand die wellicht heel veel foto's of videos maakt te verantwoorden is, maar voor zo'n 90% van te mensen toch niet?

Ik heb echt het gevoel dat ik iets over het hoofd zie...
Denk het niet. Ik denk dat velen al een Pro of high-end model hebben en voor het gevoel niet een stapje terug willen doen. Bovendien is 200 euro nou ook weer niet de wereld (voor de mensen met een high-end model).

Hier nu een iPhone 11 Pro en alhoewel een iPhone 12 voldoende is, wil ik gewoon altijd het beste en geen spijt achteraf. Precies zo met Apple Watch. Een Series SE was voldoende, toch een Series 6 genomen. Puur het gevoel. En wat moet ik anders met al mijn geld dit jaar? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat komt wel uit de reviews, als er benchmarks gedraaid worden.
De 12 en 12 pro review zal komende maandag of dinsdag wel live gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Laatst online: 13:36

epo

Ik ga voor de 12Pro Max, prima upgrade voor mijn 11Pro Max
- Beter Scherm, minder bezels en groter scherm
- 6GB intern
- Betere camera's, HDR filmen
- Ander design
- A14
- Dunner (hoe dunner hoe beter :) )
- Hopelijk krast het scherm minder.. Iig sterker (ik gebruik geen hoesjes)

120HZ is leuk, heb het op mijn iPad maar kan er niet wakker van liggen dat deze het niet heeft, kost veel batterij wat duidelijk te merken is op de iPad en volgend jaar is prima. Daarnaast is de implementatie van de concurrentie maar so so, dus beter dan Apple wacht en het zoals gewoonlijk gelijk doet zoals het hoort (met VRR).

Laders heb ik genoeg, dus prima dat deze er niet meer bijgeleverd wordt, anders beland die in een doos.

Ik hoop wel dat FaceID blijft, wat is dat fijn! Ik wil dat absoluut niet omruilen voor wat voor variant dan ook van TouchID. Of je watch moet je telefoon kunnen unlocken, dat zou een idee kunnen zijn.

En het is altijd wel lachen met de negatieve reacties, wat kan je in een jaar nog meer verwachten?
En mensen die roepen dat de 12Pro geen upgrade is op een 8Plus, ja daagg :z

[ Voor 33% gewijzigd door epo op 14-10-2020 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Laatst online: 11:05

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Toevallig iemand al wat hands-on filmpjes tegen gekomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DQmanglocQ
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-06 09:58
Mocht iemand zich afvragen hoe de Iphone XS Max zich verhoudt tegenover de 12 (Pro)
Ik was namelijk van plan wat kleiner te gaan en twijfelde hoeveel verschil t zou hebben

XS Max is groen
12 (Pro) is rood

Zie:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v0zWdPT0sVVFUAHL9njrV3wWDLg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pxvSGWqW9ttYrkCMtQqWRlbT.png?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-06 20:13

WWJD

*pluh*

DQmanglocQ schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:56:
Mocht iemand zich afvragen hoe de Iphone XS Max zich verhoudt tegenover de 12 (Pro)
Ik was namelijk van plan wat kleiner te gaan en twijfelde hoeveel verschil t zou hebben
Makkelijker is dit:

https://www.phonearena.co...XS-Max/phones/11294,10767

;)
Pagina: 1 2 ... 75 Laatste