Als die om en nabij de €100,- wordt, bestel ik vandaag nog éénGrin schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:55:
@hk12nl Hahahaha 100 euro voor een HomePod Mini?![]()
We hebben het over Apple hè, niet over die spionagebedrijven zoals Amazon, FB en Google. Apple moet ergens zijn geld verdienen wanneer ze je privé-gegevens niet per hoogste bod verkopen...
Dus vergeet dat maar. Eerder het dubbele, ik verwacht: 179-249 euro.
$ 99 dus dat zal +/- € 150 worden gok ik.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nu een blauwe siliconen hoes gebruik. De Crystal Clear’s zijn nogal stijf en met afgeronde hoeken is dat geen fijne combi. Al regelmatig scheuren gehad. Denk dat dit met een flat zijkant beter is.Tommie12 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:15:
[...]
Wordt die clear case niet mat na een tijdje?
Inderdaad 99$ is zonder btw, en dan de euro er nog bij en zo, 150 euro.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik wil niet eens zo'n ding, maar als hij 99-100 euro gaat kosten dan bestel ik er ook 100.ddZ schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:17:
[...]
Als die om en nabij de €100,- wordt, bestel ik vandaag nog één
klopt helemaal. Maar heb 1x een ongelukje gehad en toen ik daarna bijna 500e moest afrekenen heb ik toch maar een hoesje gehaaldhk12nl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:14:
[...]
Ik heb altijd een leather case gehad van Apple. Sinds kort gebruik ik hem zonder en dat voelt eigenlijk veel prettiger. Ik ga dus weer voor naked of ik koop een transparante (die van Apple). Sowieso ga ik weer voor een zwarte variant trouwens
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Prima prijs.carpebios schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:19:
Inderdaad 99$ is zonder btw, en dan de euro er nog bij en zo, 150 euro.
©2004
Waarom zou ik nog een homepod willen als ik al een Denon en Sonos speaker met AirPlay 2 heb?
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Voor de thuisautomatisering. Ik hoef hem ook niet voor het geluid.SirLenncelot schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:28:
Waarom zou ik nog een homepod willen als ik al een Denon en Sonos speaker met AirPlay 2 heb?
©2004
Dat kan ook met de AppleTV en een iPad. Al is dat laatste nog niet gelukt.hk12nl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:30:
[...]
Voor de thuisautomatisering. Ik hoef hem ook niet voor het geluid.
feeling a bit blue, might delete later💙 pic.twitter.com/2NNmb1vZOf
— Halide + Kino (@halidecamera) 13 oktober 2020
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Misschien dat hij van plan is om mensen op afstand te opereren, dan is die lagere latency wel handig.Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:17:
[...]
Ik laat me dan over twee jaar graag verrassen waar ze mee komen wat niet over 4G kan. Ik hoop dat die 5G uitgeschakeld kan worden zodat ik enkel 4G hoef te gebruiken.
Volgens mij heb ik dat in het S20 forum gelezen (was in ieder geval op internet) dat veel mensen die 120 Hz uitschakelen vanwege de batterijduur.
Ik heb geen Apple tv en mijn ipad pro laat ik niet thuis aan het stroom de hele dag. Dus voor mensen zoals ik is een goedkope homepod een uitkomst.SirLenncelot schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:34:
[...]
Dat kan ook met de AppleTV en een iPad. Al is dat laatste nog niet gelukt.
©2004
Damn! Niet om 1900 thuis! Rond 1930 denk ik..Ach toch eerst veel geblabla! Haha! Vanavond nog te bestellen de iPhone 12 pro? Daar ben ik wel op tijd voor dan!
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik denk dat de preorder vrijdag is.pdavie2311 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:36:
Damn! Niet om 1900 thuis! Rond 1930 denk ik..Ach toch eerst veel geblabla! Haha! Vanavond nog te bestellen de iPhone 12 pro? Daar ben ik wel op tijd voor dan!
Dat zal eerder pas vrijdag zijn, net zoals andere jaren... toch?pdavie2311 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:36:
Elect a clown, expect a circus.
Was dit jaar met de watch ook anders dus die zekerheid is er niet meer. Al ga ik er wel nog vanuitSlasher schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:38:
[...]
Dat zal eerder pas vrijdag zijn, net zoals andere jaren... toch?
©2004
Ik zie weer antenne streepjes in het design. "You are holding it wrong!" - alarm.
Huidige iPhones hebben dat ook hoor.SirLenncelot schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:40:
[...]
Ik zie weer antenne streepjes in het design. "You are holding it wrong!" - alarm.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Jawel. Een MagEZ case van Pitaka:Flipm0de schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:12:
Doen jullie er geen hoesje omheen? Kleur maakt me dan niet zoveel uit
https://www.ipitaka.com/collections/magez-case-for-iphone-12
Heb van dit merk al jaren een case om mijn iPhone 7 en het is zo ontzettend sterk (en houdt lekker vast t.o.v. de gladde iPhone zelf). Ziet er daarnaast ook gewoon cool uit
[ Voor 6% gewijzigd door PdeBie op 13-10-2020 16:44 ]
Prima kan het alleen maar meevallenhk12nl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:38:
[...]
Was dit jaar met de watch ook anders dus die zekerheid is er niet meer. Al ga ik er wel nog vanuit
Geruchten gingen dat die HomePod mini (en nieuwe AppleTv) nodig waren voor positionering in huis.SirLenncelot schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:28:
Dat zou i.c.m airtags wel fijn zijn. Enige reden waarom ik een Mini erbij zou kopen denk ik.
Buiten dat ik geen fan ben van Sonos.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat zijn geen antennestreepjes, dat heeft te maken met Halide.app.SirLenncelot schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:40:
[...]
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
En toch ben ik benieuwd of er nog ergens een ongelekte verrassing uit de pijp komt.
Sony A7 iv en wat recycled glas
ik bedoel aan de buitenkant van het toestel, net voorbij de hoeken/curves. Dit is sowieso voor de Antenne. Elke iPhone/telefoon met een metalen behuizing heeft dat.THE_BASE schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:51:
[...]
Dat zijn geen antennestreepjes, dat heeft te maken met Halide.app.
Hoop het ook maar die kans wordt wel elke Keynote kleiner tegenwoordigTommie12 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:53:
En toch ben ik benieuwd of er nog ergens een ongelekte verrassing uit de pijp komt.
idd, ik vond dat er dit jaar redelijk weinig Leaks waren en was daar dan ook blij om.Tommie12 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:53:
En dan vandaag begonnen ze over een nieuwe Apple TV en vond je overal de HomePod mini en de draadloze oplader met magneten.
Dat maakt het iets minder spannend maar niet minder leuk.
Sorry, de zijkant zie ik niet goed, maar begrijp wat je bedoelt.SirLenncelot schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:55:
[...]
ik bedoel aan de buitenkant van het toestel, net voorbij de hoeken/curves. Dit is sowieso voor de Antenne. Elke iPhone/telefoon met een metalen behuizing heeft dat.
Nog 2 uurtjes!
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Is dat de iPhone 12 Pro, die blauwe?Tom schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:56:
Het design lijkt wel heel erg op de X/Xs/11, alleen iets scherpere randjes dus.
Mwah, de keynotes beginnen meestal toch wel met wat mooie filmpjes en een hoop gebabbel voordat de echte releases komen. Dan is Irma al lang uitgezwaaidloekf2 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:10:
[...]
Dat wordt wel schakelen vanavond tussen Hugo "schoen", Irma en Mark "bodywarmer", en Tim en co.
Of niet... het is toch al gelekt en na die persco snap je er nog geen bal van. Dan maar verdrinken in het warm fuzzy gevoel van Apple ;-)
Wat is de beste manier om de Keynote te kijken? Via Apple TV?
Ja, in de AppleTV app komt de stream beschikbaar en is meestal de beste kwaliteit.Steven030 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:25:
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 13-10-2020 17:42 ]
YouTube kanaal van Apple. Event is al aangemaakt.Steven030 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:25:
Zucht...
Dacht dat de pro en de pro max 4 camera's (rondjes) had ipv 3?
Tom schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:11:
[...]
Gezien de camera-layout en de eerdere gelekte beelden: ja.
Hoe kom je daarbij? Er is al weken duidelijk dat het er (waarschijnlijk) 3 zouden worden. Of doel je op Lidar? Dat is niet een zelfde soort camera als een normale camera, dat is dat zwarte rondje net als de iPad Pro 2020 heeft.basjuhh schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:36:
[...]
Dat had wel mooier geweest ja en dat gerucht ging eerst ook. Helaas is dat in de final niet het geval.basjuhh schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:36:
[...]
Kan je de link hier neerzetten?😇SgtElPotato schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:33:
[...]
YouTube kanaal van Apple. Event is al aangemaakt.
©2004
Kunnen we ook al via de Apple TV live kijken?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Nog niet.SpoekGTi schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:47:
Met de Watch keynote was die hooguit een kwartier van tevoren live.SpoekGTi schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:47:
In het nieuwe “Corona-format” valt dat wel mee. Dan zijn ze al redelijk snel to the point.Dennisdn schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:08:
[...]
Mwah, de keynotes beginnen meestal toch wel met wat mooie filmpjes en een hoop gebabbel voordat de echte releases komen. Dan is Irma al lang uitgezwaaid
Echt hé. De hele wereld verveelt zich kapot en heeft niks te doen, maar deze 2 dingen dan weer preciés tegelijk.Rivanov schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:02:
[...]
In het nieuwe “Corona-format” valt dat wel mee. Dan zijn ze al redelijk snel to the point.
Amerika houdt daarin echt geen rekening met NL en vice versa.Dennisdn schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:07:
[...]
Echt hé. De hele wereld verveelt zich kapot en heeft niks te doen, maar deze 2 dingen dan weer preciés tegelijk.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Ik vind de sensatie gehalte van de Keynote vele male hoger dan die van Rutte en De Jonge.
De maatregelen kan je teruglezen, zonder dat je iets mist; maar de sensatie van de Keynote kan je niet in samenvattingen krijgen.
De maatregelen kan je teruglezen, zonder dat je iets mist; maar de sensatie van de Keynote kan je niet in samenvattingen krijgen.
Welke sensatie? Alles is al uitgelekt.Tartarus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:16:
Ik vind de sensatie gehalte van de Keynote vele male hoger dan die van Rutte en De Jonge.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ach, beide zijn later te starten. Maar Marc en Irma alleen de eerste paar minuten interessant. De rest hoor en lees je toch wel meteen.Tartarus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:16:
Doet er niets aan af in mijn ogen.
Ik heb bewust 90% van de geruchten niet gelezen of gezien.
En dan nog is het leuk om te zien welke van die geruchten waar en niet waar zijn.
En daarnaast zijn de presentaties en de info gewoon leuk om te zien ipv een plat stuk tekst lezenTartarus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:20:
[...]
Doet er niets aan af in mijn ogen.
Ik heb bewust 90% van de geruchten niet gelezen of gezien.
En dan nog is het leuk om te zien welke van die geruchten waar en niet waar zijn.
©2004
Ik zei het al eerder maar het verbaasd mij echt dat er hier zoveel bezig zijn met de Rutte persconferentie.
In mijn omgeving leeft dat totaal niet en doet iedereen het met een geschreven samenvatting.
In mijn omgeving leeft dat totaal niet en doet iedereen het met een geschreven samenvatting.
Vandaar ook het woordje ‘sensatie’ inderdaad.hk12nl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:24:
[...]
En daarnaast zijn de presentaties en de info gewoon leuk om te zien ipv een plat stuk tekst lezen
Same.Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:25:
Ik zei het al eerder maar het verbaasd mij echt dat er hier zoveel bezig zijn met de Rutte persconferentie.
Misschien ben ik er niet zo mee bezig omdat het mij in de dagelijkse leven totaal niet heeft getroffen.
Ja, op werk heb ik het veel drukker dan voor de Corona tijd, maar that’s it.
Die drie minuutjes dat Rutte aan het woord is, zijn prima vol te houden. Maar wanneer Hugo de Jonge eenmaal begint te wauwelen zit er geen rem meer op.Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:25:
Dus wat mij betreft: Keynote kijken!
Je weet dat het veruit de beste kijkcijfers heeft van Nederland? Op 28 september waren het 6,5 miljoen mensen..Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:25:
Om mij heen volgt iedereen het sinds de eerste juist op de voet alsof het een WK wedstrijd is.Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:25:
Pyjama aan, haartjes nat, chips en cola 😀
Dat hier ook idd. Drukker op het werk en dat werk doe ik nu thuis ipv kantoor.Tartarus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:27:
[...]
Same.
Misschien ben ik er niet zo mee bezig omdat het mij in de dagelijkse leven totaal niet heeft getroffen.
De regels volg ik uiteraard wel maar daar hoef ik geen Rutte Keynote voor te kijken.
Kijkcijfers zijn wel grove schattingen natuurlijk maar ook die verbaasde mij dus enorm.orf schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:28:
[...]
Je weet dat het veruit de beste kijkcijfers heeft van Nederland? Op 28 september waren het 6,5 miljoen mensen..
Nou om in slaap te komen is het misschien wel handig (net zoals WKDennisdn schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:28:
[...]
Om mij heen volgt iedereen het sinds de eerste juist op de voet alsof het een WK wedstrijd is.
Pyjama aan, haartjes nat, chips en cola 😀
Ik werk op een VO school als docent en heb ouders van ~65 jaar.Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:25:
Dan leeft dat veel meer
Ik gok dat we volgende week echt weten waar we aan toe zijn, als we uit gepolderd zijn.Rivanov schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:02:
[...]
In het nieuwe “Corona-format” valt dat wel mee. Dan zijn ze al redelijk snel to the point.
Balen dat ik vrijdagmorgen bij de Fysio zit, ik gok dat de pre-order vrijdag 09:00 CET (voor ons) los gaat ? Dus niet zoals met de Apple Watch meteen erna.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik zou blij zijn met minder vrachtauto's op de weg 
Ik werk in een psychiatrisch "ziekenhuis", dus kan niet vanuit thuis werken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hier ook. Klaar met het getrut. Zou niet weten wat ik nog meer kan/moet doen als sociaal geisoleerde tech-nerd.streamnl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:32:
[...]
Ik werk op een VO school als docent en heb ouders van ~65 jaar.
Dan leeft dat veel meer
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Viel mij gisteren ook op, toen ik toch naar de baas in Veldhoven moest om mijn laptop te vervangen. Tussen NIjmegen/Wijchen en A50 => A59 mag je braaf kilometers lang colonnes vrachtwagens inhalen. En stikstof proof 100 km/h maakt het er niet leuker op.carpebios schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:34:
AppleTV maar eens aanzwengelen.
Wees daar maar niet zeker van. Vorig jaar was het omloekf2 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:33:
[...]
Ik gok dat we volgende week echt weten waar we aan toe zijn, als we uit gepolderd zijn.
Balen dat ik vrijdagmorgen bij de Fysio zit, ik gok dat de pre-order vrijdag 09:00 CET (voor ons) los gaat ? Dus niet zoals met de Apple Watch meteen erna.
14:00.
Haha ja Sociaal Geïsoleerde tech nerd hier ook.loekf2 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:34:
[...]
Hier ook. Klaar met het getrut. Zou niet weten wat ik nog meer kan/moet doen als sociaal geisoleerde tech-nerd.
Zeker in die eerste weken van de eerste Lockdown vond ik het stiekem wel lekker.
Geen woon werk, beetje COD als pauze, wandelingetje maken met mijn gezin ipv collega’s.
Beviel mij eigenlijk wel.
Zolang we blijven kopen hebben we die toch nodig ben ik bang.carpebios schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:34:
Je hebt gelijk, ik pas mijn verzoek aan. Een verbod dat ze elkaar inhalen!Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:39:
[...]
Zolang we blijven kopen hebben we die toch nodig ben ik bang.
Tsja mij heeft het sinds vandaag bevestigt getroffen jawel Corona slachtoffer hierTartarus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:27:
[...]
Same.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik bedoelde in mijn werksfeer.SpoekGTi schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:43:
[...]
Tsja mij heeft het sinds vandaag bevestigt getroffen jawel Corona slachtoffer hiermaar ik doe het ook met de lap tekst en door
Ik ben pakketbezorger.
Voor de rest wel, want ik mis festivals en met vrienden uithangen ergens in een club. Dat is wat ik wel mis, maar niet zo vaak deed.
Heel veel beterschap gewenst.
Kunnen we bij jou wat preorders voor de PS5 plaatsen?Tartarus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:46:
[...]
Ik bedoelde in mijn werksfeer.
Ik ben pakketbezorger.
Voor de rest wel, want ik mis festivals en met vrienden uithangen ergens in een club. Dat is wat ik wel mis, maar niet zo vaak deed.
Heel veel beterschap gewenst.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
lekker dan, mag ik eerst mijn AppleTV3 updaten voordat ik het kan zien
Ik zou het doen!
Ik doe mee!Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:47:
[...]
Kunnen we bij jou wat preorders voor de PS5 plaatsen?
Ik zie het even niet op mijn Apple TV, of moet ik serieus AppleTV+ aanschaffen om te mogen kijken?
Nee dat hoeft niet gelukkigSteven030 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:52:
Ik zie het even niet op mijn Apple TV, of moet ik serieus AppleTV+ aanschaffen om te mogen kijken?
Ja dat wel graagcarpebios schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:40:
[...]
Je hebt gelijk, ik pas mijn verzoek aan. Een verbod dat ze elkaar inhalen!
Krijg spontaan honger ;-) En ja moet ook nog eten/koken.
Bij mij welLekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:47:
[...]
Zouden de hoge heren van Apple zelf ook met een potje bier kijken naar het event?
Ik zou het doen!
Nee, maar ik zorg wel dat het bij jou voor de deur ligt. Dan bel ik aan en ren keihard weg 😷Lekker Ventje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:47:
[...]
Ik wens jullie alvast veel plezier.
Ik haak zo meteen wel aan nadat Rutte de belangrijkste veranderingen heeft aangekondigd
Ik haak zo meteen wel aan nadat Rutte de belangrijkste veranderingen heeft aangekondigd
Nee die kijken de RIVM Keynoterammes schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:55:
Zouden de hoge heren van Apple zelf ook met een potje bier kijken naar het event?
Dat lees ik wel als pushbericht op mijn iPhonestreamnl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:56:
Of zou Rutte de iPhones aankondigen
[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 13-10-2020 18:56 ]
Ik denk dat het wel een hele happening zal zijn bij HQ jarammes schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:55:
Zijn daar ook bingokaarten van?
Ik zou het doen!
Telefoon aan op keynote. Tv op ruttestreamnl schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:56:
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ben benieuwd hoever in de Keynote de Android mannen weer komen vertellen dat het allemaal niet revolutionair is.
Ou is het zo dat ik recentelijk mijn oude dvdspeler met mega boxen weg gedaan heb en eigenlijk een soundbar wil.. is de homepod een beetje te vergelijken? Zou ik die bij de TV kunnen zetten ipv er een soundbar onder hangen, en dan toch goed geluid krijgen? Want dan wil ik misschien wel zo’n mini homepod
Heerlijk via Twin Picture op mijn Sony Bravia zowel de persconferentie als Apple Event kijken. Als de maatregelen bekend zijn schakelen we over naar fullscreen Apple. Erg benieuwd!
Sowieso, ze kunnen vaak hun afgunst niet bedwingen. Al moet ik bekennen dat er ook weinig nieuws te melden is de laatste jaren.Donstil schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:57:
Ben benieuwd hoever in de Keynote de Android mannen weer komen vertellen dat het allemaal niet revolutionair is.
Rutte heeft het volgende te melden:
Het was kak!
Het is kak!
Het blijft kak!
Zo... terug naar de keynote *o*
Het was kak!
Het is kak!
Het blijft kak!
Zo... terug naar de keynote *o*
Dit topic is gesloten.
![]()
/f/image/p48nxRyIVb9aMDqqa3aH7hSK.png?f=fotoalbum_large)