Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

ShadowBumble

Professioneel Prutser

crimby schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:11:
Kan je dit spel op zowel IOS als PS4 spelen en met hetzelfde account dan afwisselen? Of moet je een keuze maken?
PS4 kan helaas niet "crossplay", dus of je speelt op de PS4 of je speelt op IOS/PC ( dan wel crossplay)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-06 13:13
Had met de huidige banner geen wish meer gedaan (geen interesse in Klee en zit op het randje van de pity roll), dus kijk wel uit naar de nieuwe banner. Een leuke hoeveelheid aan primogems opgespaard in de tijd dat ik geen rolls gedaan had. Verder hou ik het voornamelijk bij het op maken van de resin deze dagen, beetje de elites kapot maken en zo nu en dan mats farmen.

Eergisteren wel AR36 aangetikt, dus dat loopt ook gestaag door. Binnenkort eens de laatste geoculi verzamelen en met 1.1 het verhaal doorzetten :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:55
Kwam deze codes nog tegen. weet niet of ze nog werken. maar is het proberen waard.

All Regions
GENSHINGIFT (50x Primogems, x3 Hero's Wit books)

Europe
Genshin0928E (x60 Primogem, 10,000 Mora)
Genshin1006U (x30 Primogem, x5 Adventurer's Experience)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:45
loki504 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:33:
Kwam deze codes nog tegen. weet niet of ze nog werken. maar is het proberen waard.

All Regions
GENSHINGIFT (50x Primogems, x3 Hero's Wit books)

Europe
Genshin0928E (x60 Primogem, 10,000 Mora)
Genshin1006U (x30 Primogem, x5 Adventurer's Experience)
Genshingift heb ik gisteren nog gebruikt en Genshin1111 kan je ook nog proberen. Werkte bij mij, maar nog niet gecheckt wat ik heb gekregen.

Edit : de 2 onderste die je gepost hebt werken niet meer iig.

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 12-11-2020 13:48 ]

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Waar moet je de codes gebruiken? In de game zelf ga ik vanuit?

• MokonaNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-07 09:56
https://genshin.mihoyo.com/en/gift

Alleen op de website mogelijk voor zover ik weet.

[ Voor 43% gewijzigd door MokonaNL op 12-11-2020 17:46 ]

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 08:04

Roma33

Gamer

sinds de nieuwe pâtch ook mogelijk ingame in te geven

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-06 19:42
Ik heb de handdoek in de ring gegooid en Genshin weer van mijn pc verwijderd. Ergens is het een leuk en vermakelijk spel maar met de tijd die ik heb om te gamen kom ik niet eens elke dag toe aan mijn daily quests... om dat ook nog te exploren en resin opmaken kom ik meer tijd de kort dan ik in totaal heb. Ook het gevoel dat ik deze dingen moet doen om later in het spel niet te lopen haalt het plezier voor mij weg. Good luck all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 13:54
Ik heb gisteren die nieuwe Archon quest line afgerond. Wel een epische finale zat daar in zeg. Erg mooi en dat terwijl ik niet zo van 3 boss fights achter elkaar ben!

Verder laat ik de game liggen totdat er nieuwe gebieden zijn. Ik moet nu echt domains tig keer gaan runnen voor upgrade materials en daar vind ik echt geen zak aan ... en de drop rate laat ook te wensen over.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:07

mrc4nl

Procrastinatie expert

zo te zien in genshin hier op het forum niet echt populair. maar ik vermaak mij prima.

heb trouwens wat codes gevonden voor gratis primogems. heb ze getestn en ze werken.
GENSHINGIFT - Grants x50 Primogems and x3 Hero's Wit
GSIMPTq125 - Grants 60 Primogems and 10,000 Mora
cuupmbjsvd - Grants 50 Primogems

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mrc4nl schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:41:
zo te zien in genshin hier op het forum niet echt populair. maar ik vermaak mij prima.

heb trouwens wat codes gevonden voor gratis primogems. heb ze getestn en ze werken.

[...]
Speel het (nog) af en toe op de PS4 ( dus de codes werken voor mij niet;) ), probleem is meer dat met de feestdagen + werk etc beschikbare tijd de meer limiterende factor is.

Dit was in het begin wel een heel stuk meer als nu het geval, ook ik vermaak mij prima ermee als ik eerlijk ben.

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 15-01-2021 08:51 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabsie
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 30-08-2022
mrc4nl schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:41:

[...]
Ik ben pas later gestart met de game, toen werd het hier al niet meer besproken :)

Heb tijdens de feestdagen echt veel tijd gespendeerd eraan, dus ik zit nu op AR43 en ben wel een beetje door de main content heen. Maar dat vind ik op zich wel prima, haal er voldoening uit om elke dag in een dik halfuur m'n resin op te maken en dailies te doen, en het dan weer af te sluiten. Rustig verder bouwen aan een OP Ganyu :)

Verder wel onder de indruk van alle events en content die ervoor gemaakt wordt. Heb het idee dat er iedere week wel weer een event gaande is waar je time-limited items kunt verdienen. Al met al een aanrader, zeker omdat het gratis vermaak is d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Flabsie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 00:52:
[...]

Ik ben pas later gestart met de game, toen werd het hier al niet meer besproken :)

Heb tijdens de feestdagen echt veel tijd gespendeerd eraan, dus ik zit nu op AR43 en ben wel een beetje door de main content heen. Maar dat vind ik op zich wel prima, haal er voldoening uit om elke dag in een dik halfuur m'n resin op te maken en dailies te doen, en het dan weer af te sluiten. Rustig verder bouwen aan een OP Ganyu :)

Verder wel onder de indruk van alle events en content die ervoor gemaakt wordt. Heb het idee dat er iedere week wel weer een event gaande is waar je time-limited items kunt verdienen. Al met al een aanrader, zeker omdat het gratis vermaak is d:)b
Ja de events zijn leuk. wel zijn sommige erg moeilijk gemaakt om single player te doen.
zoals de cryo boss tijdens de dragonspire event. heb gelukkig Coop kunnen joinen en toen ging het opeens op mijn dooie gemak.

Ik zie uit naar versie 1.3. zoals ik het begreep, een boost voor Geo spelers, en een gratis personage naar keuze. Ik flink primogems gespaard zodat ik mijn Ning guang van C0 af kan krijgen.

Mijn "Geo machine gun" is al belachelijk sterk maar nog meer overpowed is altijd fijn :+

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Hoe zit het inmiddels met het hele 'spyware gate' rond de game? Voornamelijk op de PC dan i.c.m. de kernel-enabled anti-cheat. Ik speel dit inmiddels al een tijdje op iPhone (nog niet heel ver) maar qua PC versie ben ik altijd een beetje huiverig geweest i.v.m. de nogal negatieve berichtgeving erover. Misschien een beetje paranoïde (heck, ik doe geeneens bankzaken met de game PC dus wat maakt het uit...) maar ben toch benieuwd hoe men hier daar tegenover staat. 'Is it safe yet?'

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ooeeh, ik ben ook aardig verrast door dit spel. Erg leuk hoe je onderweg lekker op je telefoon kan spelen en thuis verder op je PC. Voorlopig alleen nog single player, ken verder niemand in mijn omgeving die dit spel speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Ik Speel het nu ongeveer een dikke anderhalve maand.
Je kan zonder dat je geld uitgeeft echt heel heel erg ver komen.
Het is vooral de laatste 2 a3 procent om ze op max te krijgen wel heel veel van je vraagt om dat ook echt te kunnen doen.

En je moet slim zijn met je Primo's. Vooral gaan met wat je al hebt en niet maar hopen op 40 verschillende chars.
Hierdoor kan je beter je constellations vullen waardoor bestaande chars veel beter worden.
Bennet bij mij is nu C2 en Keykinq C3.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Hoi,

Ik wil aan dit spel beginnen (nu pas..). Is het nog steeds mogelijk het spel goed te kunnen spelen zonder noodzakelijke micro-payments of moet je dan toch te veel grinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

CyberMania schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 17:35:
Hoi,

Ik wil aan dit spel beginnen (nu pas..). Is het nog steeds mogelijk het spel goed te kunnen spelen zonder noodzakelijke micro-payments of moet je dan toch te veel grinden?
Grinden word pas een karwei op hogere levels. als beginner zit er echt meer dan genoeg content in voor free to play.

ora et labora

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Het is niet te geloven maar ik speel het nog steeds.
Wel hangt het van events aan elkaar.
Ik heb twee keer een abonnementje genomen (welking moon) maar dat kwam omdat ik wat google play geld over had.
En dat helpt met nieuwe chars krijgen.
Deze zijn niet nodig maar maakt het op hogere levels (abyssal moon) Wel een stuk makkelijker.

Mijn dochter is helemaal blij met haar Klee. En ik met mijn Yanfei C3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Anoniem: 363533 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:49:
Hoe zit het inmiddels met het hele 'spyware gate' rond de game? Voornamelijk op de PC dan i.c.m. de kernel-enabled anti-cheat. Ik speel dit inmiddels al een tijdje op iPhone (nog niet heel ver) maar qua PC versie ben ik altijd een beetje huiverig geweest i.v.m. de nogal negatieve berichtgeving erover. Misschien een beetje paranoïde (heck, ik doe geeneens bankzaken met de game PC dus wat maakt het uit...) maar ben toch benieuwd hoe men hier daar tegenover staat. 'Is it safe yet?'
Zelfde vraag. Niemand?

• Dj Neo Ziggy
Spel bestaat nu 1 jaar, en wordt TOTAAL vernietigd door de spelers. Hoe een groep zo toxic kan zijn, en een bedrijf zo arrogant om er niets aan te doen is echt bizar.

Ik heb nog een paar dagen welkin moon, en dan ga ik me echt afvragen of ik het nog wel wil spelen. Geen support van Mihoyo betekend geen support van mij.

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:55
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:29:
Spel bestaat nu 1 jaar, en wordt TOTAAL vernietigd door de spelers. Hoe een groep zo toxic kan zijn, en een bedrijf zo arrogant om er niets aan te doen is echt bizar.

Ik heb nog een paar dagen welkin moon, en dan ga ik me echt afvragen of ik het nog wel wil spelen. Geen support van Mihoyo betekend geen support van mij.
Wij zitten met een groep net te kijken of we dit spel willen oppakken dus ik ben wel benieuwd naar hoe je dit laatste bedoelt. Hoe wordt het spel vernietigd door de spelers ?
En is het spel uberhaupt geschikt voor coop gameplay of is het meer een single player game ?

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 16:55
BSTNjitRam schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:45:
[...]

Wij zitten met een groep net te kijken of we dit spel willen oppakken dus ik ben wel benieuwd naar hoe je dit laatste bedoelt. Hoe wordt het spel vernietigd door de spelers ?
En is het spel uberhaupt geschikt voor coop gameplay of is het meer een single player game ?
Geen idee wat hij bedoelde met ''vernietigd door de spelers'', Genshin doet het nu ruim een jaar later nog prima en ze blijven met vaste regelmaat veel content uitbrengen. Ik denk dat je als nieuwe speler echt wel 100+ uur aan content hebt waar je ook geen cent voor hoeft uit te geven.

Het is niet echt een ideaal co-op spel. Co-op wordt inderdaad wel ondersteund maar dit is voornamelijk voor het doen van korte dungeons of sommige event challenges. De echte voortgang in het spel zal je alleen moeten doen. Als je in iemand anders zijn wereld bent kan je bijvoorbeeld wel samen de wereld ontdekken maar alleen de host kan daadwerkelijk de treasures looten. Quests zijn verder ook gewoon een solo onderneming.

Ik speel het al vanaf het begin regelmatig samen met een groep vrienden en het is vooral een spel waar je het samen over kan hebben, goed of slecht geluk met elkaar kan delen en samen voor characters kan rollen omdat het leuk is om te zien of er iemand lucky is of niet. :P Het is in mijn ervaring dus meer een spel dat je voornamelijk passief ''samen'' speelt. Als dit geen directe afknapper is dan kan ik het zeker aanraden, het is een prachtig spel met geweldig veel content van hoge kwaliteit dat volgens een vast schema steeds weer verder uitgebreid wordt.

• Dj Neo Ziggy
BSTNjitRam schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:45:
[...]

Er was heel wat gezeur over het één jarig bestaan van dit geweldige spel. Dat is in het jaar daarna helemaal goedgemaakt. Ik heb twee weken geleden eindelijk het laatste wereld level gehaald (Adventure level 60)
Heb er echt bijna twee jaar voor "gegrind"

Dit spel is heel goed single player te spelen, pas bij Adv. lvl 10 kan je coöp-en. Dit is uiteraard niet verplicht. Er zijn momenten dat het wel handig is. Zeker als je char nog niet helemaal optimaal functioneert.

Mocht je nog vragen hebben over Genshin (wat nog steeds fantastisch en gratis is) stel ze gerust.

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:55
Ik had niet door dat de post waar ik op reageerde meer dan een jaar oud was, ik dacht 3 maanden aangezien ik september zag staan ;P

Maar ik denk dat hetgeen wat @Redblader zegt over coop de grootste afknapper gaat zijn: Als samen spelen enkel voor progress van de host zorgt dan gaat dit hem niet worden ben ik bang. We zoeken een opvolger voor New World in principe waar iedereen dezelfde wereld deelt en daarin ook vrij is te gaan en staan waar hij wil maar je wel allemaal progress maakt. Zoals ik het nu lees is Genshin meer geschikt voor solo play

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 16:55
BSTNjitRam schreef op donderdag 29 december 2022 @ 12:52:
Ik had niet door dat de post waar ik op reageerde meer dan een jaar oud was, ik dacht 3 maanden aangezien ik september zag staan ;P

Maar ik denk dat hetgeen wat @Redblader zegt over coop de grootste afknapper gaat zijn: Als samen spelen enkel voor progress van de host zorgt dan gaat dit hem niet worden ben ik bang. We zoeken een opvolger voor New World in principe waar iedereen dezelfde wereld deelt en daarin ook vrij is te gaan en staan waar hij wil maar je wel allemaal progress maakt. Zoals ik het nu lees is Genshin meer geschikt voor solo play
Ik zou Genshin inderdaad niet aanraden als een alternatief voor New World nee. Het is voor mij ook meer een game voor erbij terwijl ik MMOs vaak als een ''main game'' ervaar.

Ik denk dat je voor een ervaring zoals New World beter naar andere MMOs kan kijken, dat zijn toch echt wel de ideale games om samen te spelen met een groep. Je zou kunnen overwegen om World of Warcraft te proberen, de nieuwste uitbreiding is erg goed ontvangen en hier kan je eigenlijk vrijwel alles samen doen mocht je dit willen. Ik heb ook goede ervaringen met FFXIV, hoewel je hier tijdens het levelen ook wel regelmatig alleen zal moeten questen wordt je hier met regelmaat ook naar dungeons of bosses gestuurd die je samen kan doen. De endgame bestaat hierbij ook gewoon uit dungeons, raids, pvp, player housing enzovoort wat je allemaal samen kan doen.

Nadeel van WoW en FFXIV is natuurlijk wel dat je een sub moet betalen om te kunnen spelen, hoewel je natuurlijk in ieder geval de trials gratis kan proberen. Een free to play alternatief om te proberen zou Lost Ark kunnen zijn, hier heb ik zelf een maandje plezier aan gehad maar was het uiteindelijk toch niet helemaal voor mij maar wie weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-07 09:29

westergas

rikkie_pc

Rustig hier!

Ben er laatst op vakantie aan begonnen, op mobiel. Geinig spel en ben gewoon blind gaan levelen en upgraden zonder me te verdiepen in het wish systeem. Nu verder op de PC.

Nu ben ik er achter dat dat een belangrijke factor is maar heb nu alle fates op gemaakt en eigenlijk geen goede karakters kunnen pullen. Wel alle resources in het standaard setje karakters gepompt dus die zijn allemaal lvl 40.

Net even een nieuw account aangemaakt om nog een keer te kunnen pullen maar alleen Noelle te pakken en een bak 3 ster wapens.

Wat raden jullie aan? Met mijn eerste account verder en maar een beetje grinden en hopen voor het beste of met mijn 2e verder en recources sparen totdat ik wat goeds tegen kom?

Tnx!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nou ik heb dit spel sinds deze week losgelaten. Uiteindelijk voelde ik niets meer met de karakters en het sparen/pullen voor nieuwe karakters werd hem ook niet meer.

Heb er echt bijna drie jaar plezier van gehad, maar het moeizame sparen en de nog steeds rare bugs en powercreep heeft me doen besluiten er mee te stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-07 13:53
westergas schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:13:
Rustig hier!

Ben er laatst op vakantie aan begonnen, op mobiel. Geinig spel en ben gewoon blind gaan levelen en upgraden zonder me te verdiepen in het wish systeem. Nu verder op de PC.

Nu ben ik er achter dat dat een belangrijke factor is maar heb nu alle fates op gemaakt en eigenlijk geen goede karakters kunnen pullen. Wel alle resources in het standaard setje karakters gepompt dus die zijn allemaal lvl 40.

Net even een nieuw account aangemaakt om nog een keer te kunnen pullen maar alleen Noelle te pakken en een bak 3 ster wapens.

Wat raden jullie aan? Met mijn eerste account verder en maar een beetje grinden en hopen voor het beste of met mijn 2e verder en recources sparen totdat ik wat goeds tegen kom?

Tnx!
Gewoon verder met je 1e account, wishes opsparen en dan voluit gaan om die ene char te halen. Je krijgt best veel wishes als je gewoon blijft spelen.

Verder maakt het tot level 45-50 echt weinig uit welke chars je speelt. Alleen voor de 'Endgame' maakt het wat uit maar tot level 55 kom je daar toch niet echt.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

evleerdam schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:17:
[...]

Gewoon verder met je 1e account, wishes opsparen en dan voluit gaan om die ene char te halen. Je krijgt best veel wishes als je gewoon blijft spelen.

Verder maakt het tot level 45-50 echt weinig uit welke chars je speelt. Alleen voor de 'Endgame' maakt het wat uit maar tot level 55 kom je daar toch niet echt.
Tnx.
Maakt dus niet uit dat ik veel recources heb "verspeeld" aan Amber, Mona en traveler? Die heb ik nu allemaal op lvl 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
westergas schreef op maandag 8 mei 2023 @ 13:22:
[...]

Tnx.
Maakt dus niet uit dat ik veel recources heb "verspeeld" aan Amber, Mona en traveler? Die heb ik nu allemaal op lvl 40.
Level 40 is nog niet zo hoog (bedoel ik niet slecht :P). Als je ze alle 3 nu op level 90 had dan had ik wellicht anders geantwoord. Maar dan nog steeds niet het einde van de wereld. Zou hooguit wat zonde zijn van je tijd maar zou zeker nog steeds niet adviseren om opnieuw te beginnen.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Tja, was is verspelen. Amber wordt niet vaak gebruikt. Meeste spelers die nu beginnen hebben meestal als doel om negen sterren te halen op 12-3 van de Abyss. Maar dat lukt mij na twee en half jaar ook niet meer.

Mona, als je die goed bouwt en weet hoe je haar moet spelen, kan ze zeker een goede damage dealer zijn, maar ook een goede hydro applier.
En de Traveler die word leuk als je op constelation 6 zet met Dendro. Die gebruik ik ook vaak in de abyss bij gebrek aan andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32
Ik heb een tijdje veel lol beleefd aan het spel, merk dat laatste tijd het afgenomen is, AR55 en 9 of 10 karakters op 90 is de uitdaging er een beetje af gegaan. Nu is het veelal het herhalen van het riedeltje en vooral af en toe nieuwe stories (events)/storylines doorlopen.

Als iemand hulp nodig heeft mogen ze altijd even in DM porren voor invite key. Een beetje hulp kan enorm veel schelen heb ik gemerkt. En samen spelen (ik heb standaard met 2/3 andere mensen gespeeld welke nu gestopt zijn ook) is veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik moet zeggen, ik vermaak me er prima mee. Ik had er weinig van verwacht maar manmanman wat een bak met content zeg. En soms nog flink uitdagend. Kan me niet voorstellen dat mensen dit op een mobiel/tablet spelen.

Eindelijk zowaar mijn eerste 5 sterren karakter binnen op AR 33 (Diluc). Ik heb weinig geluk met het hele lootbox/gacha systeem blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik ben inmiddels een maand gestopt. Mis ik het. Neuh. Vooral het gebrek aan leuke nieuwe characters en het grinden van materiaal werd een beetje meh.
Wacht wel op 3.8 voor de traveler en anders wordt het 4.0, fontaine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaru
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01-07 23:03

Toaru

qq

westergas schreef op maandag 5 juni 2023 @ 10:20:
Kan me niet voorstellen dat mensen dit op een mobiel/tablet spelen.
Dit had ik ook. Maar ik werd toen een tijdje geforceerd mobile te spelen omdat ik even geen pc had. Resin spenden, dailies doen enzo. In het begin ging het totaal niet, maar langzamerhand lukt het steeds beter. Als je telefoon het aan kan, give it a try. Het is heel handig, vooral als je net op bed ligt en je bedenkt dat je je dailies nog niet gedaan hebt! Of leuk voor als je je verveelt in het openbaar vervoer.

[ Voor 6% gewijzigd door Toaru op 26-06-2023 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Toaru schreef op maandag 26 juni 2023 @ 00:38:
[...]

Dit had ik ook. Maar ik werd toen een tijdje geforceerd mobile te spelen omdat ik even geen pc had. Resin spenden, dailies doen enzo. In het begin ging het totaal niet, maar langzamerhand lukt het steeds beter. Als je telefoon het aan kan, give it a try. Het is heel handig, vooral als je net op bed ligt en je bedenkt dat je je dailies nog niet gedaan hebt! Of leuk voor als je je verveelt in het openbaar vervoer.
Vandaag even geprobeerd, geen pc in de buurt hier! Viel me erg tegen maar ik geef toe, je commissions halen gaat net aan. Framerate is om te janken en het ziet niet er ook nog eens niet uit. Toch best een redelijke soc (tab 8+). Maargoed mijn primos zijn weer binnen :)

Zou Eula graag willen hebben maar heb mijn 1e 50/50 verloren (Deha). Denk niet dat het er nog in zit, geen zin om flink te lappen voor een virtueel karakter.

Maf eigenlijk dat je daar toch zo mee bezig bent, slim in elkaar gezet hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door westergas op 09-07-2023 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toaru

Toaru

qq

westergas schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:41:
[...]

Vandaag even geprobeerd, geen pc in de buurt hier! Viel me erg tegen maar ik geef toe, je commissions halen gaat net aan. Framerate is om te janken en het ziet niet er ook nog eens niet uit. Toch best een redelijke soc (tab 8+). Maargoed mijn primos zijn weer binnen :)

Zou Eula graag willen hebben maar heb mijn 1e 50/50 verloren (Deha). Denk niet dat het er nog in zit, geen zin om flink te lappen voor een virtueel karakter.

Maf eigenlijk dat je daar toch zo mee bezig bent, slim in elkaar gezet hoor.
Inmiddels ben ik oprecht best goed geworden op mobile. Ik speel dan wel op iPhone 11, dus performance en kwaliteit zijn best goed. Het lukt me in ieder geval om op mobile Spiral Abyss helemaal te beaten, bijna 36-star.

En Eula… eindelijk een rerun! De hele community heeft zo lang op haar gewacht. Hoe graag ik haar ook wil, ik ben nu aan het sparen voor Zhongli. Hopelijk komt hij snel weer op een banner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Toaru schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:06:
[...]

En Eula… eindelijk een rerun! De hele community heeft zo lang op haar gewacht. Hoe graag ik haar ook wil, ik ben nu aan het sparen voor Zhongli. Hopelijk komt hij snel weer op een banner.
Gisteren 1.5 uur voordat de banner afliep Eula binnen gehaald *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dochter heeft gisteren de wanderer binnen geharkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toaru

Toaru

qq

Gefelicteerd, @westergas en @Dj Neo Ziggy! Voelt altijd fijn als je een character krijgt waar je op hoopt.

4.0 is in zicht en ik ben super enthousiast voor Fontaine. Heel benieuwd of er nieuwe mechanics in het spel komen m.b.t. water, of de Hydro Archon zo sterk gaat zijn als de meeste archons, en hoe de map eruit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curapica
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-07 21:54
@Toaru 4 augustus om half 2 in de nacht is de live stream van 4.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaru

Toaru

qq

Curapica schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 18:46:
@Toaru 4 augustus om half 2 in de nacht is de live stream van 4.0 :)
Huh? Ik begreep dat deze om 1:30 PM (CEST) zou zijn, oftewel half 2 's middags. Of heb ik heb fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curapica
Toaru schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:24:
[...]

Huh? Ik begreep dat deze om 1:30 PM (CEST) zou zijn, oftewel half 2 's middags. Of heb ik heb fout?
Je hebt gelijk, ik keek verkeerd. Dacht stond AM lol.
Geen ochtend voer dus :'(
Gelukkig werk ik thuis XD

Edit:
Smiley aangepast, leek op boos terwijl dit sad moest zijn. :|

[ Voor 10% gewijzigd door Curapica op 03-08-2023 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Is ie al live?
Ga er zelf niet veel van merken denk ik, aangezien ik nog niet zo ver ben in het verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
westergas schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 14:06:
Is ie al live?
Ga er zelf niet veel van merken denk ik, aangezien ik nog niet zo ver ben in het verhaal?
Ja, hij is al live.

Als je Archon Quest Prologue Act III: “Song of the Dragon and Freedom." hebt gedaan dan kan je er in. Als je die nog niet hebt gedaan dan merk je er nog niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

evleerdam schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:23:
[...]

Ja, hij is al live.

Als je Archon Quest Prologue Act III: “Song of the Dragon and Freedom." hebt gedaan dan kan je er in. Als je die nog niet hebt gedaan dan merk je er nog niks van.
Pfff geen idee. Kan je dat ergens zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 09:15
Discord Nitro gaf mij een Genshin Impact Gift Bundle code, nu speel ik geen G.I. dus dacht ik, laat ik een Tweaker blij maken. Bij deze dus, first come first serve:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 11% gewijzigd door bakakaizoku op 17-08-2023 18:42 ]

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
bakakaizoku schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:12:
Discord Nitro gaf mij een Genshin Impact Gift Bundle code, nu speel ik geen G.I. dus dacht ik, laat ik een Tweaker blij maken. Bij deze dus, first come first serve:
***members only***
Wow dankjewel! 60 primos en wat andere random dingen, bedankt!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hoppa Yelan binnen *O*
Begint ergens op te lijken ;)

Verbaas me wel over verhalen over 5 sterren karakters op C6 op de diverse fora, alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Zoiets is voor een normale sterveling (die geen 100en euro's aan het spelletje uitgeeft) toch niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-07 16:18
Heb Genishn eindelijk weer opgepakt na lange tijd.. Moet zeggen dat het toch wel weer erg leuk is.. Forina gelukkig kunnen scoren en ik moet zeggen dat mn team best veel aankan (alleen jammer dat Zhongli nu niet meer in mn team past :'( ) Ik gebruik nu op AR 53 Jean - Forina - Ayaka Kamasito - Raiden Shogun.

Forina is volgens mij erg goed maar zonder healer wordt t vrij lastig je team elvend te houden vooral als je de damage buff wilt ontvangen van forina (je team gat vrij snel van 100% hp naar 50%). maar de damage output is best insane..

Ben net in Dendro gebied aangekomen met de story maar man man wat is er veel gepraat in de main city quest... #DuurtLang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curapica
Slicey schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:11:
Heb Genishn eindelijk weer opgepakt na lange tijd.. Moet zeggen dat het toch wel weer erg leuk is.. Forina gelukkig kunnen scoren en ik moet zeggen dat mn team best veel aankan (alleen jammer dat Zhongli nu niet meer in mn team past :'( ) Ik gebruik nu op AR 53 Jean - Forina - Ayaka Kamasito - Raiden Shogun.

Forina is volgens mij erg goed maar zonder healer wordt t vrij lastig je team elvend te houden vooral als je de damage buff wilt ontvangen van forina (je team gat vrij snel van 100% hp naar 50%). maar de damage output is best insane..

Ben net in Dendro gebied aangekomen met de story maar man man wat is er veel gepraat in de main city quest... #DuurtLang
Furina is inderdaad awesome en maakt stiekem elke team viable. Heb haar zelf ook op C2 (had flink gespaard sinds laatste Yoimiya banner en geluk door de 50/50 te winnen lol).

Ik zou Ayaka verwisselen voor een andere Hydro character voor de hydro resonance of een Dendro character en dan kun je hyperbloom gaan (mocht je die hebben).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slicey
Curapica schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:24:
[...]

Furina is inderdaad awesome en maakt stiekem elke team viable. Heb haar zelf ook op C2 (had flink gespaard sinds laatste Yoimiya banner en geluk door de 50/50 te winnen lol).

Ik zou Ayaka verwisselen voor een andere Hydro character voor de hydro resonance of een Dendro character en dan kun je hyperbloom gaan (mocht je die hebben).
Ik heb de Dendro Archon (nadhiya?) en de Dendro ranger (De eeerste Furina pulls 50/50 verloren)
Maar ik ben een te groot fan van Ayaka om eerlijk te zijn.. Ze is mn enige lvl 90 en ik houd echt van haar design en skillset dus dat gaat hem niet wordne ben ik bang haha. Raiden beetje t zelfde.. Heb ik op c2 en haar elemental skill is gewoon zo chill dat je extra electro attacks doet bij elke aanval, zelfs als je switched...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curapica
Slicey schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:46:
[...]

Ik heb de Dendro Archon (nadhiya?) en de Dendro ranger (De eeerste Furina pulls 50/50 verloren)
Maar ik ben een te groot fan van Ayaka om eerlijk te zijn.. Ze is mn enige lvl 90 en ik houd echt van haar design en skillset dus dat gaat hem niet wordne ben ik bang haha. Raiden beetje t zelfde.. Heb ik op c2 en haar elemental skill is gewoon zo chill dat je extra electro attacks doet bij elke aanval, zelfs als je switched...
Ah oke..
C2 Raiden is wel heel nice ja..
Als je Ayaka wilt blijven gebruiken, zou ik Raiden wegdoen voor een andere Hydro support (vanwege de resonance) Dan kun je freeze comp gaan.

Nahida kun je samen doen met Raiden voor Aggravate comp, indien je nog een Hydro char over hebt zou je die erbij kunnen doen (xingqiu?) voor hyperbloom comp.

Uiteraard is dit voornamelijk voor Abyss :P
Tijdens exploration boeit het niet erg veel omdat het makkelijk is :P

Zelf run ik Raiden / Jean / Nahida / Furina. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Curapica schreef op maandag 20 november 2023 @ 15:01:
[...]

Ah oke..
C2 Raiden is wel heel nice ja..
Als je Ayaka wilt blijven gebruiken, zou ik Raiden wegdoen voor een andere Hydro support (vanwege de resonance) Dan kun je freeze comp gaan.

Nahida kun je samen doen met Raiden voor Aggravate comp, indien je nog een Hydro char over hebt zou je die erbij kunnen doen (xingqiu?) voor hyperbloom comp.

Uiteraard is dit voornamelijk voor Abyss :P
Tijdens exploration boeit het niet erg veel omdat het makkelijk is :P

Zelf run ik Raiden / Jean / Nahida / Furina. :)
Jaa Abyss heb ik al heel lang niet aangeraakt..nu wil ik voornamelijk pushen met story, en vooral Furina nu levelen en gear regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Zelf ben ik sinds maart dit jaar in het spel actief, en ik moet zeggen, wat is het verslavend!! Voor mij een perfecte mix van allerlei spellen, waardoor ik momenteel eigenlijk ook de spellen als Assasins Creed, Cyberpunk vervolg als ook Zelda volledig links laat liggen.

De main story quest uitgespeeld tot aan de huidige patch, maar er is zo veel te doen aan side quests en verzamelen...zo leuk!

AR52 en main team is Furina+Neuvilette C1 (super combi trouwens), Zhongli voor de easy mode :-P en een wisselend karakter als Jean voor instant heal of kuki of fishl (c6) voor electro.

Niet zo heel erg met 'meta' of abyss bezig, maar wil wel easy alle tegenstanders kunnen overwinnen en dat gaat aardig met bovenstaand. Een tweede (en derde?) team met dendro/electro en wellicht fire/ice zijn nog onderweg. Nahida heb ik helaas net gemist.

Nu vooral dendro aan het upgraden want die hydro tulpa voor Furina upgrade materials....man wat een irritant ding als je niet het juiste team hebt.

meeste characters nu op level 60/70, maar met de juiste artifacts en weapon upgrades meer dan goed te doen op het huidige world level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Toch even naar mn team gekeken en de 4* Qingqui doet t werk stukken beter dan furina en zorgt ook niet dat iedereens hp naar 50% is binnen no time.. Gebruik nu lvl 90 Raiden, lvl 55 Sucrose, lvl 55 quigqui en lvl 60 Nahida en dat melt echt door lvl 90 domains zonderr probleem zelfs met echt rukke artifacts en sneller dna mn lvl 80/90 team.

Ik ben bekend met Gacha games maar man man wat is het gear (artifact) farmen langzaam met maar zo wienig dagelijkse resin..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Zeker vermakelijk, speel het dagelijks wel minstens een half uurtje.

Ik heb wel regelmatig dat ik mijn aandacht er niet bij kan houden bij de dialogen en dat ik uiteindelijk geen moer meer snap van de quest waar ik mee bezig ben. De interesse in het verhaal is daarna dan ook volledig weg, wat wel jammer is. Meer mensen hier last van?

Het exploren, nieuwe waifus karakters verzamelen en levelen maakt een hoop goed gelukkig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crackanimal
westergas schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:12:
Zeker vermakelijk, speel het dagelijks wel minstens een half uurtje.

Ik heb wel regelmatig dat ik mijn aandacht er niet bij kan houden bij de dialogen en dat ik uiteindelijk geen moer meer snap van de quest waar ik mee bezig ben. De interesse in het verhaal is daarna dan ook volledig weg, wat wel jammer is. Meer mensen hier last van?

Het exploren, nieuwe waifus karakters verzamelen en levelen maakt een hoop goed gelukkig :)
Yup, zeker ook last van. Mijn 'tussenoplossing' is door in het spel door de dialogs te skippen, maar als ik het niet meer snap (wat meestal dan zo is) en het toch belangrijk blijft / de karakter terug blijft komen ofzo, achteraf nog even een youtube video er op na te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
Ik ging sparen voor Kazuha.. ik ging sparen voor Cloudstrider.. Maar Navia was te verlijdelijk, badass animaties, coole en erg satisfying skills (shotgun umberella fuck yea) met nice damage!

130 pulls waren goed genoeg voor Navia EN haar wapen, beide de 50/50 gewonnen.. Doorgegaan met de summons die ik nog had en weer de 50/50 gewonnen voor een C1 Navia! Eigenljik wil ik nog wel C2, dat zou er echt goed maken maar ja.. Heb niks meer over en in 19 dagen 70-180 summons farmen ..ehm gaat niet echt lukken ben ik bang..

Hebben andere hier Navia gepulled? Warrom wel/niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
Slicey schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 14:58:
Ik ging sparen voor Kazuha.. ik ging sparen voor Cloudstrider.. Maar Navia was te verlijdelijk, badass animaties, coole en erg satisfying skills (shotgun umberella fuck yea) met nice damage!

130 pulls waren goed genoeg voor Navia EN haar wapen, beide de 50/50 gewonnen.. Doorgegaan met de summons die ik nog had en weer de 50/50 gewonnen voor een C1 Navia! Eigenljik wil ik nog wel C2, dat zou er echt goed maken maar ja.. Heb niks meer over en in 19 dagen 70-180 summons farmen ..ehm gaat niet echt lukken ben ik bang..

Hier eenzelfde dilemma - wilde sparen voor raiden shogun, en later wellicht Nahida...maar heb nu toch voor Navia gepulled! Met succes maar nog 'maar' 40 pulls over voor raiden straks. Toch maar weer 'aan de bak' en heb als relatief nieuwe speler (' pas' 10 maanden) nog wel wat mogelijkheden om die kostbare primogems te sparen. Abyss, quests - alleen de 'main story' heb ik tot het huidige niveau uitgespeeld.

Waarom navia - toch erg leuke character en mogelijkheden, 'anders' dan de rest en samen met mijn Zhongli een solide basis voor geo in een team.

nu aan het levellen. ben zelf AR 54 nu, mijn 'hoogste' characters zijn lvl 80 maar de meesten nog 70. Naar level 90 is haast onmogelijk, die bosses vindt ik toch nog wel wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curapica
crackanimal schreef op maandag 25 december 2023 @ 01:41:
[...]

Hier eenzelfde dilemma - wilde sparen voor raiden shogun, en later wellicht Nahida...maar heb nu toch voor Navia gepulled! Met succes maar nog 'maar' 40 pulls over voor raiden straks. Toch maar weer 'aan de bak' en heb als relatief nieuwe speler (' pas' 10 maanden) nog wel wat mogelijkheden om die kostbare primogems te sparen. Abyss, quests - alleen de 'main story' heb ik tot het huidige niveau uitgespeeld.

Waarom navia - toch erg leuke character en mogelijkheden, 'anders' dan de rest en samen met mijn Zhongli een solide basis voor geo in een team.

nu aan het levellen. ben zelf AR 54 nu, mijn 'hoogste' characters zijn lvl 80 maar de meesten nog 70. Naar level 90 is haast onmogelijk, die bosses vindt ik toch nog wel wat lastig.
Welke bosses heb je moeite mee en welke team composition gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Slicey schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 14:58:

Nope, ga voor Raiden :)
Zit nu op 70 pity met 150 fates op zak.

Komt alleen niets bij de laatste weken...mijn PC ligt in onderdelen op mijn buro en op mobiel spelen vind ik helemaal ruk.

[ Voor 21% gewijzigd door westergas op 27-12-2023 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
crackanimal schreef op maandag 25 december 2023 @ 01:41:
[...]

Ik ben zelf niet echt nieuw maar niet heel veel gespeeld, ik ben maar 1 AR hoger (55) maar heb geen problemen met bosses/content behalve abyss. Ik denk dat het heel erg helpt als je je focust op 1 team met 1-2 90 characters met decent wapen en artifacts en dan wordt het wel erg makkelijk.

Voor ene Navia team: gebruik nog 1 Geo unit (zhongli/ninguang ofzo) en mix dat met 2 base elements (ik heb er naast Bennett en een raiden shogun) zorg voor lekker veel crystallize reactions en just go blasting met Navia elemental skill!

(trouwens ik was nog zwakker en had wat gewhaled en best aardig wat gefarmed, M'n Navia is nu C2, 3x achter elkaar de 50/50 gewonnen... mn luck is nu wel op denk ik)

• crackanimal
Curapica schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:05:
[...]

Welke bosses heb je moeite mee en welke team composition gebruik je?
De boss "Hydro Tulpa" is momenteel mijn grootste "pain". Misschien doordat mijn main team bestaat uit

Neuvilette (c1 & lvl 80, signature weapon en mijn main damage dealer), Furina (lvl 70, healer/subdps/buffer?), Zhongli (lvl 70, schielder) en een 'flex slot' met momenteel Navia die ik aan het 'builden' ben.

Maar voor deze boss (hydro tulpa) speciaal een ander team 'samengesteld'. Met Tighnari (lvl 80) als enige 'shinende' karakter moet ik zeggen, rest is bijzaak. Zo heb ik een hu Tao lvl 80, bennett lvl 70 geprobeerd, maar met vuur lukt het me niet. Met kuki en fishcl (c6) geprobeerd (rond lvl 60), eigenlijk alleen voor healing goed. Ganyu als sub-dps (lvl 70).

oftewel met bows krijg ik die boss wel langzaam maar zeker down, maar het kost me met tighnari en/of ganyu gewoonweg nog steeds ongeveer 10 minuten per run. Terwijl andere bosses zo ongeveer 'smelten' voor mijn main team.

momenteel heb ik enkel Neuvilette, Tighnari en nu recent Navia, op level 80. Naar 90 levellen zou ik graag doen, maar zie dat nu nog als een enorme berg. Ben nu meer op bijv. artifacts aan het farmen.

Ik heb Raiden Shogun en Nahida nog op mijn verlanglijstje staan. Ondanks neuvi en tighnari mijn main dpsen zijn momenteel , houd ik wel van de vrouwenteams hahaha

• crackanimal
Slicey schreef op woensdag 27 december 2023 @ 10:26:
[...]

Ik ben zelf niet echt nieuw maar niet heel veel gespeeld, ik ben maar 1 AR hoger (55) maar heb geen problemen met bosses/content behalve abyss. Ik denk dat het heel erg helpt als je je focust op 1 team met 1-2 90 characters met decent wapen en artifacts en dan wordt het wel erg makkelijk.

Voor ene Navia team: gebruik nog 1 Geo unit (zhongli/ninguang ofzo) en mix dat met 2 base elements (ik heb er naast Bennett en een raiden shogun) zorg voor lekker veel crystallize reactions en just go blasting met Navia elemental skill!

(trouwens ik was nog zwakker en had wat gewhaled en best aardig wat gefarmed, M'n Navia is nu C2, 3x achter elkaar de 50/50 gewonnen... mn luck is nu wel op denk ik)
whaling....ja het is met dit Gacha echt wel verleidelijk. Heb er denk ik ook wel meer in zitten dan in welke andere game dan ook, wat soms wel 'oneerlijk' is t.o.v. de 'normale' games. Addictive ook, ik blijft het mooi vinden om Genshin te spelen dagelijks, terwijl ik niet zoveel tijd heb, en dan 'mooie' games als Avatar (kleuren spatten in 4K HDR van het scherm af) het onderspit delven en minder speeltijd krijgen - want de progressie 'kan toch wel even wachten'. Opletten voor de verslaving hier haha

• Curapica
crackanimal schreef op donderdag 28 december 2023 @ 14:52:
[...]

De boss "Hydro Tulpa" is momenteel mijn grootste "pain". Misschien doordat mijn main team bestaat uit

Neuvilette (c1 & lvl 80, signature weapon en mijn main damage dealer), Furina (lvl 70, healer/subdps/buffer?), Zhongli (lvl 70, schielder) en een 'flex slot' met momenteel Navia die ik aan het 'builden' ben.

Maar voor deze boss (hydro tulpa) speciaal een ander team 'samengesteld'. Met Tighnari (lvl 80) als enige 'shinende' karakter moet ik zeggen, rest is bijzaak. Zo heb ik een hu Tao lvl 80, bennett lvl 70 geprobeerd, maar met vuur lukt het me niet. Met kuki en fishcl (c6) geprobeerd (rond lvl 60), eigenlijk alleen voor healing goed. Ganyu als sub-dps (lvl 70).

oftewel met bows krijg ik die boss wel langzaam maar zeker down, maar het kost me met tighnari en/of ganyu gewoonweg nog steeds ongeveer 10 minuten per run. Terwijl andere bosses zo ongeveer 'smelten' voor mijn main team.

momenteel heb ik enkel Neuvilette, Tighnari en nu recent Navia, op level 80. Naar 90 levellen zou ik graag doen, maar zie dat nu nog als een enorme berg. Ben nu meer op bijv. artifacts aan het farmen.

Ik heb Raiden Shogun en Nahida nog op mijn verlanglijstje staan. Ondanks neuvi en tighnari mijn main dpsen zijn momenteel , houd ik wel van de vrouwenteams hahaha
Hmm, Zhongli in dat team is niet de juiste tho, gezien je Neuvilette C1 is en hierdoor immune tegen interruption is.
Ik zou hier een (team wide) healer in zetten (Furina is geen healer namelijk), uiteraard dat gezegd te hebben voor je main team...
Die boss kan een pain zijn, maak je de adds meteen dood zodra deze spawnen? Ik heb gemerkt dat het best een verschil is als je dat doet namelijk tov als je dat niet doet XD

Denk dat je ver komt met Tighnari, Zhongli (shield), Bennie (voornamelijk attack buff) en Furina op heal zetten en haar ulti doen. (Indien je een team wide healer heb, zou ik bennie wel swappen hiervoor. De buff van Furina is stukken beter namelijk.

Prio op de adds en deze boss zou moeten lukken met Tighnari als main DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik ben eens de release notes van 4.4 aan het bekijken en per 4.4 is het mogelijk om 15 verschillende teams samen te stellen _/-\o_

vond die limiet van 4 bijzonder vervelend ook omdat je vanaf het begin al 7 elementen had en dus niet voor ieder element een team kon maken zonder terommelen aan je team setup als je bepaalde domein binnenging.

edit de huidige limiet is 10 kom ik net achter. :F

[ Voor 15% gewijzigd door mrc4nl op 20-01-2024 23:46 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Vorige 50/50 gewonnen voor Raiden *O*
Sta nu op 50 pity en heb nog 100 fates klaar staan....ik twijfel tussen die bibliotheek mevrouw Xianyun :Y) en Nahida. Keuzes keuzes....

[ Voor 4% gewijzigd door westergas op 30-01-2024 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Keuze is op Nahida gevallen. 50/50 verloren aan Jean...mijn 4 na laatste wish was Nahida :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 08-07 15:45
westergas schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:08:
Keuze is op Nahida gevallen. 50/50 verloren aan Jean...mijn 4 na laatste wish was Nahida :P
Echt precies hetzelfde hier. 50/50 verloren aan Jean en daarna gelukkig na 40 wishes Nahida. Nu Nahida, Furina, Baizhu, Cyno team en dat doet wel echt flinke schade. Nu al 3x achter elkaar 50/50 verloren dus ik hoop dat ik Xianyun nog zonder 50/50 kan pullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 08-07 15:45
50/50 op Xianyun gewonnen. Werd tijd *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Aangezien mijn primo's op nul staan doe ik nu dagelijks mijn commissies weer even. Verder geen tijd om te farmen en/of om verder te gaan met het verhaal. Nu ook dat event met die vliegers, want primo's zijn primo's.

Gelijk al weer geïrriteerd door die veel te lange dialogen die eigenlijk nergens over gaan. Manmanman het is best een leuk spelletje maar dat is toch wel een irritatie punt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

westergas schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 12:25:
Gelijk al weer geïrriteerd door die veel te lange dialogen die eigenlijk nergens over gaan. Manmanman het is best een leuk spelletje maar dat is toch wel een irritatie punt hoor.
vooral omdat je ze grotendeels niet kan skippen.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

mrc4nl schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:45:
[...]

vooral omdat je ze grotendeels niet kan skippen.
Juist. En de dialoog " keuzes" hebben totaal geen enkel effect of betekenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

westergas schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 17:40:
[...]

Juist. En de dialoog " keuzes" hebben totaal geen enkel effect of betekenis.
soms denk ik dat die dialoog keuzes er zijn om data over ons te verzamelen.In hoe wij zouden reageren.

Maar goed dat is slechts speculatie.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-07 20:39
Ik ben nu denk ik anderhalve maand Genshin aan het spelen en ik vond het in het begin erg leuk, maar nu takel ik af. Heb nog lang niet de map gecompleet maar best flink bezig geweest.

Ik vind de wereld heel goed gemaakt, veel afwisseling qua puzzels en altijd wel iets te doen. Erg mooi ook.
De combat is ook erg goed. Samen met al die verschillende characters en hun krachten. Toffe vijanden en redelijk wat variatie.

De quests zijn dan weer verschrikkelijk, niet eens de missies zelf, maar de uren aan nietszeggende dialogen die niet te slippen zijn.
En de grind is mij ook wat gortig. Wil je een bepaald artifact grinden: O, dat is alleen morgen te doen. O, mijn resin is op weer op.

En ik voel altijd het stemmetje om toch maar wat primo's te kopen. Gelukkig vind ik het zo absurd duur dat ik me ervan kan weerhouden.

Ik stop dus maar even. Waarschijnlijk zal ik over een tijdje het spel wel weer opstarten, maar burn out op een spel is zeker een ding :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:41

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Niet echt ontopic voor Genshin per se maar er is geen topic van en verwacht dat gacha gamers het wel gaan proberen / kijken of er animo leeft hier :P

22 Mei komt Wuthering Waves uit. Hebben nu al ruime 32 miljoen pre-registers.
Vind het er veel belovend uit zien.

Genshin al een tijd terug (jaren) gestopt. Honkai Star Rail ook nog gespeeld.

Meer mensen die van plan zijn Wuthering Waves te spelen?
Zoja maak ik misschien een topic aan :9

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 18-05-2024 22:34 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Ricmaniac schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 22:31:

Meer mensen die van plan zijn Wuthering Waves te spelen?
Zoja maak ik misschien een topic aan :9
Ik zeg, doen ! :Y

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:41

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik blijf braaf mijn dailies doen, verder speel ik op dit moment niet verder in het verhaal en ben ik ook niet aan het farmen. Ik heb nu wel 150 fates verzameld en zit op 35 pity. Eerst volgende 5 ster die ik wil heb ik dus gegarandeerd binnen :*)

Twijfel of ik voor Emilie of Mulani zal gaan of toch wachten op Shenhe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Toch maar Yelan's banner gepulled in een poding om haar C1 te krijgen. 50/50 verloren...Mona :|

• Curapica
Natlan is wel erg leuk. Leuke characters en de nieuwe trials hebben ze toch echt wel beter gedaan.
Gepulled op Mualani (en 50/50 verloren aan Jean, kon erger. Heb der nu op C2).
En uiteindelijk Mualani gekregen. Heel misschien dat ik nog pitty ga opbouwen voor een eventuele C1 Mualani en na de banner weer sparenvoor Mavuika. Zal ik give or take 2-3 maanden hebben om te sparen als het goed is.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ja nathan is leuk. lekker sfeertje tot nu toe, goede "vibes"|

Ik heb mijn vrije keuze voor een character nog niet benut, maar pfff moeilijke keuze.
qiqi en keqing gebruik ik veel, maar die constellations voegen niet veel toe. Jean,tighnari,deyha heb ik nog niet maar zie het nut niet zo in, want ik heb kazuha,nahida,diluc. Mona heb ik niets mee.

ora et labora

• Curapica
mrc4nl schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 09:11:
Ja nathan is leuk. lekker sfeertje tot nu toe, goede "vibes"|

Ik heb mijn vrije keuze voor een character nog niet benut, maar pfff moeilijke keuze.
qiqi en keqing gebruik ik veel, maar die constellations voegen niet veel toe. Jean,tighnari,deyha heb ik nog niet maar zie het nut niet zo in, want ik heb kazuha,nahida,diluc. Mona heb ik niets mee.
Ik zou voor Jean gaan als je die nog niet hebt. Healer voegt heel veel toe in de abyss als je geen shield gebruikt en uiteindelijk heb je daar ook 2 teams voor nodig. Uiteraard als je abyss nooit doet dan is het minder belangrijk, maar healers bij sommige domains kunnen ook wel handig zijn.(Dit even uit eigen ervaring).

Ik zelf heb Jean op C2 en weet dus nog niet wie ik ga kiezen, leun naar Mona omdat ik die nog niet heb maar wel altijd heb gewild, maar heb haar niet nodig :+

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Curapica schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 10:03:
[...]

Ik zou voor Jean gaan als je die nog niet hebt. Healer voegt heel veel toe in de abyss als je geen shield gebruikt en uiteindelijk heb je daar ook 2 teams voor nodig. Uiteraard als je abyss nooit doet dan is het minder belangrijk, maar healers bij sommige domains kunnen ook wel handig zijn.(Dit even uit eigen ervaring).

Ik zelf heb Jean op C2 en weet dus nog niet wie ik ga kiezen, leun naar Mona omdat ik die nog niet heb maar wel altijd heb gewild, maar heb haar niet nodig :+
Ik dacht fuck it, en ben voor qiqi gegaan. :P is te minste eentje die ik veel gebruik. ik heb niet zoveel zin om weer nieuwe builds/team comps te maken

Ben wel aan het sparen voor Mavuika.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik ben er nog niet uit. C1 Jean, Dehyha, Mona of Diluc. Of toch C0 Qiqi, Keqing of Tighnari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

westergas schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:10:
Ik ben er nog niet uit. C1 Jean, Dehyha, Mona of Diluc. Of toch C0 Qiqi, Keqing of Tighnari?
wie heb je al? edit, ik moet beter lezen

Keqing kan ik zelf aanraden, goede aanvuller in combinatie met dendro. tenzij je al iets beters hebt.

Qiqi zou ik niet doen als je al een andere goede healer hebt. De healing is wel sterk maar qiqi voegt verder weinig toe aan damage output in een team.

Tighnari zou op papier ook sterk zijn, maar verder geen ervaring mee.

Als je Jean veel gebruikt, zou ik voor c1 jean gaan, goede constellation die ook daadwerkelijk wat toevoegt.

[ Voor 51% gewijzigd door mrc4nl op 02-09-2024 09:56 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

mrc4nl schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:33:
[...]

wie heb je al? edit, ik moet beter lezen

Keqing kan ik zelf aanraden, goede aanvuller in combinatie met dendro. tenzij je al iets beters hebt.

Qiqi zou ik niet doen als je al een andere goede healer hebt. De healing is wel sterk maar qiqi voegt verder weinig toe aan damage output in een team.

Tighnari zou op papier ook sterk zijn, maar verder geen ervaring mee.

Als je Jean veel gebruikt, zou ik voor c1 jean gaan, goede constellation die ook daadwerkelijk wat toevoegt.
Ik gebruik ze allemaal eigenlijk niet. Voor heal/shield heb ik C6 Noelle, dendro Nahida en electro Raiden. ZOu dus puur voor een 2e team/Abyss zijn. Of gewoon een yolo aanvulling/waifu.

Twijfel tussen Keqing (waifu) en Tighnari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curapica
westergas schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:08:
[...]

Ik gebruik ze allemaal eigenlijk niet. Voor heal/shield heb ik C6 Noelle, dendro Nahida en electro Raiden. ZOu dus puur voor een 2e team/Abyss zijn. Of gewoon een yolo aanvulling/waifu.

Ik zelf ben voor Mona gegaan (twijfelde wel tussen Jean om haar C3 te maken), maar wilde altijd al Mona en heb haar nu eindelijk. Al zal ik haar niet gebruiken in de nabije toekomst, maar van al deze characters heb je het meeste aan Jean of Mona. Jean voor de heals en swirls en Mona voor haar attack buff, wat dus handig kan zijn voor later in de abyss. (Mijn zoontje is ook voor Mona gegaan om haar C3 te maken, gezien hij haar op C2 had door de 50-50s te verliezen en wil haar nu gewoon naar C6, lol).

Qiqi zou het laagste op je lijstje horen te staan, behalve als je voor alle characters gaat, maar ze is behoorlijk slecht vergeleken met alle andere characters (er is dan ook een meme over haar).

Als je daadwerkelijk twijfelt tussen Keqing en Tighnari, zou ik gewoon voor de Waifu gaan. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

westergas schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:08:
[...]

als jij nahida hebt zou ik niet ook nog voor tighnari gaan, maar goed dat ben ik....

dus waifu dan maar ? :P

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Tingari gekozen als gratis 5 ster!
En de gacha goden waren me eens gunstig gezind! Xilonen met 30 pulls te pakken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Zo, ben eindelijk bij met alle archon quests.

Fontaine en Natlan waren gelukkig duidelijk stukken beter dan de voorgaande en ik ben zowaar benieuwd naar hoe het verhaal zich verder ontwikkeld.

Ik blijf voorlopig netjes mijn dailies doen en verder laat ik het een beetje rusten tot de nieuwe update.

Gisteren Zenless Zone Zero ook maar eens getest en ook daar was ik erg door verrast in positieve zin. Ik vermaak me hier meer mee dan sommige "AAA" spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:16
Binnenkort komt de game voor Xbox uit. Ik wil het graag gaan spelen. Ben dol op de artstyle zoals ook bij Zelda Breath of the wild en het feit dat het naar het schijnt goed solo is te doen spreekt me ook enorm aan.

Wat zijn je tips die je mij als gloednieuwe speler zou geven? Zijn er dingen die je achteraf eerder had willen weten? Zijn er dingen waar ik op moet letten? Is het spel een beetje goed te doen zonder er belachelijk veel geld aan uit te geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Kaasje123 schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:44:
Binnenkort komt de game voor Xbox uit. Ik wil het graag gaan spelen. Ben dol op de artstyle zoals ook bij Zelda Breath of the wild en het feit dat het naar het schijnt goed solo is te doen spreekt me ook enorm aan.

Wat zijn je tips die je mij als gloednieuwe speler zou geven? Zijn er dingen die je achteraf eerder had willen weten? Zijn er dingen waar ik op moet letten? Is het spel een beetje goed te doen zonder er belachelijk veel geld aan uit te geven?
In het begin heb je niet zoveel keuze voor personages. Als je regelmatig speelt en meedoet aan de events kun je aardig spullen en personages vrijspelen zonder geld te spenderen, de verhaallijn-quests leveren een hoop op. Expeditions en de Serenitea Pot zijn fijn als passive inkomst.

maar als er personages zijn die je echt wil, zeker de 5 sterren is het verstandig om een stapeltje wensen achter de hand te hebben. want je hebt er best veel nodig wil je fatsoenlijk kans maken.

verder hoef je niet elke vijand te verslaan die je tegenkomt(kan wel als je sterk genoeg bent). gewoon wegrennen is vaak het makkelijkst.

En lees je een beetje in over reactions/application van de elementen, want dan is toch wel een groot deel van het combat systeem. dus dat je weet dat cryo goed is tegen electro, en hydro goed tegen pyro. En dendro heeft een wat gecompliceerder systeem.

Wat ik ook kan aanbevelen: world level pas hoger zetten als je de combat te makkelijk vind worden. als je te snel bent, zijn sommige puzzels ontzettend moeilijk te halen.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Dankjewel. Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

@Kaasje123 je kan makkelijk zonder een cent uit te geven genieten van het spel en een hoop karakters vrij spelen. Een battle pass van €6 per maand kan helpen om er een beetje vaart in te houden, dat heb ik nog wel eens gedaan. Maar nodig is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
westergas schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:40:
@Kaasje123 je kan makkelijk zonder een cent uit te geven genieten van het spel en een hoop karakters vrij spelen. Een battle pass van €6 per maand kan helpen om er een beetje vaart in te houden, dat heb ik nog wel eens gedaan. Maar nodig is het zeker niet.
Oh dat is goed om te weten en 6 euro voor een battlepas klinkt prima. Dat heb ik er waarschijnlijk wel voor over. Deze game lijkt mij heerlijk om in te verliezen. Ontdekken, questen, grinden in een mooie wereld met artstyle waar ik dol op ben.

Ik heb het ooit op mijn mobiel geprobeerd maar dat was geen gelukkige ervaring. Ik ga er gemakshalve even van uit dat het op een grote tv met betere graphics en controls mij een stuk beter zal bevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Wow net Chasca in 3 pulls binnen *O*
Twijfel of ik nog voor een constellation ga. Heb nog 150 pulls over :Y)

Pagina: 1 2 3 Laatste