Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-07 12:41

GekkeR

key = key

Genshin heeft duidelijke invloeden van BotW en verstopt dit ook niet inderdaad.
Gelukkig zijn er mindere games om van te jatten.
Ik vermaak mij persoonlijk meer met Genshin dan BotW maar dat komt omdat ik meer een verhaal zoek en character interactie.
Dat Genshin fully voiced is in plaats van onzin geluidjes helpt ook mee.
Ieder zo zijn ding zeg ik maar ;)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
ik vind de verhaal van genshin waardeloos en zit meeste onzin te skippen...dan is botw helemaal niks voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-06 19:42
raro007 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:21:
ik find de verhaal van genshin waardeloos en zit meeste onzin te skippen...dan is botw helemaal niks voor mij :)
Haha ik heb daar sowieso moeite mee, in het begin van een spel lees en volg ik altijd alles maar als ik al uren bezig ben en er soms eindeloze dialogen zijn klik ik er makkelijker even doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 13:54
Tik bijna AR30 aa. Nog steeds bezig de hele map systematisch te verkennen, maar er komt schot in. Exploren is echt geweldig in deze game. Nog steeds geen Diluc getrokken, gaat waarschijnlijk ooit nooit meer gebeuren.
Heb ook nog geen 5 sterren wapens en artifacts gezien, maar heb al moeite zat de huidige 4 sterren te levellen. Voor mijn wapens het ik materials nodig die droppen vanaf AR30, dus hopelijk kan ik die binnenkort weer wat uppen.

Blijft een lekkere game ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

ShadowBumble

Professioneel Prutser

-SaveMe- schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 05:33:
Tik bijna AR30 aa. Nog steeds bezig de hele map systematisch te verkennen, maar er komt schot in. Exploren is echt geweldig in deze game. Nog steeds geen Diluc getrokken, gaat waarschijnlijk ooit nooit meer gebeuren.
Heb ook nog geen 5 sterren wapens en artifacts gezien, maar heb al moeite zat de huidige 4 sterren te levellen. Voor mijn wapens het ik materials nodig die droppen vanaf AR30, dus hopelijk kan ik die binnenkort weer wat uppen.

Blijft een lekkere game ...
Ik moet zeggen het bevalt mij ook wel tot nu toe, mijn party; Chongyun Main, Fischl, Kaeya en Jean loopt lekker allemaal character level rond de 14. Mijn AR is net 15 geworden dus ik lig redelijk op een lijn. Enige waar ik over twijfel is Jean ze mag dan wel 5 sterren zijn maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik haar moet spelen om nuttig te zijn, haar elementals gebruik ik nagenoeg niet en mijn combo opening is eigenlijk enkel met Fischl en Chongyun (Electro + Cryo voor Superconduct).

Iemand hier nog tips ? Voor de rest vind ik het eigenlijk wel heel fijn dat er inmiddels daillies zijn, daar begin ik vrijwel iedere dag mee om daarna met de main story line verder te gaan. Langzaam valt kwa speelstijl meer en meer op zijn plek en loopt het "soepeler", dodge is nog wel iets waar ik meer op kan oefenen, en het zal ook wel meer tijd worden om mijn artifacts etc gear te upgraden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-07 15:41

KipCurreh

Nightcrawler

Ondertussen toch ook eindelijk enkele uurtjes kunnen spelen, en zit aan AR13.

Party: Traveler (Anemo) - Kaeya (Cryo) - Razor (Electro) - Barbara (Hydro), allemaal netjes naar lvl 20 gebracht en sommige lvl 4 wapen al wat upgrades gedaan.
Heb 1 5* wapen maar dat is jammer genoeg een bow, heb nog geen ranged buiten Amber 8)

Openen met Barbara zodat alles wet wordt, daarna ofwel Anemo/Cryo en dan afwerken met Razor -> Superconduct maakt echt alles heel snel kapot. Het gaat nu allemaal ook vrij makkelijk moet ik zeggen.

Ik vind het een geweldige game tot nu toe, echt lekker relaxed wat exploren/questen en er komen ook alsmaar dingen bij. Heb nu net Xingqiu erbij maar weet niet of ik die er momenteel in kan passen :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Dan ook maar even mijn ervaring posten.

Het is al vaker gezegd in dit Topic. Maar het lijkt heel erg op Zelda BotW. In het geval van Genshin
volstaat beter goed gejat dan slecht bedacht.
Voor mij persoonlijk is Genshin zelfs kwa algemene speelervaring beter dan Zelda. De spelwereld is
levendiger en het vecht systeem is stukken beter.

Ik ben ondertussen AR 32 en mijn main groep is level 54. (Jean, Noelle, Fischl, Xiangling)
Nu heb ik geen guides e.d. gelezen. Maar ik heb denk ik de "fout" heb gemaakt om teveel nieuwe karakters
steeds mee te levelen. Met 70 wishes 10 nieuwe karakters gekregen.

Het lijkt erop dat vanaf AR 30 het mobiel verdien element om de hoek komt kijken als je echt per direct door
wilt levelen in alles.
Ik merk nu namelijk dat ik geen xp boeken meer heb. En het nogal veel xp kost om 1 level omhoog te gaan.
Daarnaast is het krijgen van de items welke je nodig hebt om je wapens en overige dingen te levelen. (Tip vergeet je elements niet)
gelimiteerd, omdat je maar 3-4 dungeons / bosses per dag kunt doen.
En dat begint nu een vertragende factor te worden.

Gelukkig kan ik mij nog gewoon vermaken met het verkennen van de kaart en quests. En heb ik er geen probleem mee als het wat langzamer gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ik heb paar keer geprobeerd om een 2de keqing te halen maar geen geluk :(
ik heb barbara 4 keer gekregen ze is wel handig met de heal maar heb haar daarvoor niet 4 keer nodig.
dus keqing constalation is ver te zoeken. of is er een ander weg om die te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

raro007 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 21:13:
ik heb paar keer geprobeerd om een 2de keqing te halen maar geen geluk :(
ik heb barbara 4 keer gekregen ze is wel handig met de heal maar heb haar daarvoor niet 4 keer nodig.
dus keqing constalation is ver te zoeken. of is er een ander weg om die te unlocken?
Voor zover ik weet kun je Keqing enkel via Wishes unlocken.

Vandaag weer even lekker door geleveld het team is inmiddels Lv18 op de characters en AR16 (Co-op jeeeej). Main questline loopt traag maar dat vind ik eigenlijk niet erg aangezien ik dagelijks toch de voorrang geef aan alle daillies voordat ik de Main Quest verder oppak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik tik bijna AR31 aan. Main party is level 50, en nog steeds bezig de map te clearen. Mis nog wel de nodige materials voor ascension en wapens enhancen, maar world rank is nu level 3 en de goede dingen beginnen te droppen ...

En ik krijg maar geen nieuwe characters, laat staan Diluc :|

Ik hoop wel dat ik straks met de game integraal verder kan op de PS5 ...

[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 19-10-2020 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-07 17:32
Gisteren ook begonnen aan dit spel, ongeveer uurtje gespeeld.
Nog steeds aan het uitvogelen hoe alles precies werkt. Moet zeggen het trekt mij wel. Leuk sfeertje etc.

Wel jammer dat je niet je eigen personage kon maken

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

-SaveMe- schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 23:19:
Ik tik bijna AR31 aan. Main party is level 50, en nog steeds bezig de map te clearen. Mis nog wel de nodige materials voor ascension en wapens enhancen, maar world rank is nu level 3 en de goede dingen beginnen te droppen ...

En ik krijg maar geen nieuwe characters, laat staan Diluc :|

Ik hoop wel dat ik straks met de game integraal verder kan op de PS5 ...
Ach bij dit soort games switch ik snel van "moet de ultieme party setup hebben" naar wat is het meest nuttige met mijn huidige gear/characters. Gisteren mijn party de eerste ascension door gehaald dus mijn hele party is nu Lv20 en mijn Adventure Rank is 17.

Leuk feitje was dat ik voor iedereen zo de mats had liggen behalve Chongyun daarvoor moest ik even snel een uitstapje maken het Liyeu gebied in, maar ook dit was zo gepiept. Uiteindelijk maar een heel klein beetje character exp misgelopen hierdoor (4k) door het finishen van een quest terwijl ik al op max level zat.

Enige wat er nog niet inzit is welke characters met wat schalen en talent/artifacts upgrades daar is alles nog level 1 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Ik dacht ergens gezien te hebben in een video dat je in je handbook alle materials kan opzoeken en waar ze droppen maar ik kan het niet vinden.

Chars zijn ondertussen level 20-22, AR is 23 en 4 wapens op level 10. Ook een wapens op refinement 2 en 3. Ben nog steeds erg zoekende naar welk wapen ik nou wil gebruiken aangezien ik zo goed als alleen maar 3* heb. Ook kwa artefacten is alles nog op level 0 op 1 na voor een challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:45
Jammer dat er geen timer zit in dit spel, want ik zou weleens willen weten hoeveel uur ik al in dit spel heb gestopt. En dan eergisteren pas ontdekken dat mijn artifacts niet op zijn, maar je ook level 2/3 kan kiezen bij het upgraden :+ Ben nu ineens OP in de gamewereld (world level 2)

Verder vind ik natuurlijk de resin vervelend, maar wat ik echt irritant vind is dat de banner met Keqing weg is. Die en Jean heb ik als 5 sterren gekregen en die kan je helaas alleen maar met wishes naar een hogere constellation krijgen.

Voor de rest nog steeds veel plezier aan dit spelletje hoor. Ontdek nog steeds nieuwe stukken en als ik moet gokken zit ik ergens tussen 50 en 80 uur.. Jammer dat ze nog niet echt iets leuks hebben wat ik kan kopen. BP vind ik waardeloos en de currency kopen staat helemaal scheef voor wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Even een handig overzichtje van Reddit overgenomen..
Dendro heeft dringend wat liefde nodig ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/jy6i5m6sgeu51.png

Ik heb ook wel nood aan een ranged voor die tower enemies, momenteel moet ik het redden met Barbara maar die doet te weinig dmg imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

KipCurreh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:10:
Even een handig overzichtje van Reddit overgenomen..
Dendro heeft dringend wat liefde nodig ;)

[Afbeelding]

Ik heb ook wel nood aan een ranged voor die tower enemies, momenteel moet ik het redden met Barbara maar die doet te weinig dmg imo..
Grappige infographic die het type wapen, koppelt aan het element en character maar vertelt nog niet zo heel veel. Bijna AR20 ben wel heel benieuwd naar de Abyss en hoe co-op werkt. Waar speelt iedereen een beetje op ikzelf speel op de PS4.

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 21-10-2020 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
voor keqing heb ik die 3 vajrada amethyst fragment nodig daarvoor heb ik die electro hypostases afmaken.
na 6 keer afmkaen maar 1 keer gedroped en je die kist kost 40 resin dus kan je het niet zo vaak doen -_-

maar zoals iemand zij die banner is weg dus constellation kan ik dromen? heb 6 barbara en maar 1 keer keqing gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Poeh, ik ben even hard aan het twijfelen wat ik ga doen, re-roll(s) proberen of doorgaan met wat ik heb...

Momenteel AR 24 (ben ongeveer 8 dagen aan het spelen in de avond uurtjes) met 5 chars op lvl 20 en 4 wapens op level 10 (Heb totaal niks boeiends in bezit om door te levelen) en continue het idee dat de chars die ik heb gewoon niet goed matchen met elkaar kwa skills om goede dps te doen.

Buiten de basic chars: (Traveler, Amber, Kaeya en Lisa) heb ik uit de beginner wishes uiteraard Noelle en vervolgens Sucrose. Daarna heb ik Barbara gratis gekregen uit een event en heb ik met mijn laatste fate Fischl gekregen.

Nu heb ik de afgelopen dagen veel video’s gekeken van MTashed (youtube) en dit heeft mij flink aan het denken gezet en inzicht gegeven in hoe het spel in elkaar steekt (vooral over hoe je aan het begin of midden van het spel er al voor kan zorgen dat je problemen krijgt op high levels die lastig te compenseren zijn).

Wat MTashed erg duidelijk uitlegt en laat zien is dat verkeerde keuzes alles “kapot” kunnen maken later in het spel ook al gooi je er letterlijk duizenden euro’s tegenaan zoals hij doet.

Verder moet ik zeggen dat mij wel duidelijk is dat het huidige Resin systeem het spel de nek om kan gaan draaien als er niet iets aan gedaan gaat worden. Als je op high level niets anders kan dan 3-4 dungeons en een paar dagelijkse opdrachten waar je na max een uur mee klaar bent mist je spel toch wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-07 21:12
Hier zelf AR25 en met 2 chars op lvl 40 en de overige 2 op level 35. Heb main weapons geupgrade tot de max wat nu mogelijk is maar nog niet echt problemen met DPS, wel speelt het elements systeem nu echt mee en moet ik switchen en terug switchen bij bepaalde encounters. Je krijgt gewoon weinig interessante wapens, ik speel nog steeds met wat ik rond AR12-15 kreeg en welke 4 stars zijn, deze maar geupgrade tot de max.

Heb een paar extra chars gekregen maar doe los van de expeditions er nog niks mee. Ik denk dat de 4 main chars je gewoon heel ver kan komen zonder er een cent in te gooien. Je moet gewoon niet gevoelig zijn voor het gacha systeem, leuk al die nieuwe chars maar Venti heb ik al lang niet gezien na zijn story line, voel nog niet veel voor alle chars die je kan krijgen via rolls. Enige zijn misschien Jean en Dulic. Resin is vooralsnog geen probleem, speel ook maar uurtje per dag, weekend soms meer. Genoeg te doen nog, story, map, spiral abys, adventure notebook afwerken, world quests, daily missions of gewoon lekker rond lopen dingen ontdekken.

Het is wel duidelijk dat de game op end game lastig gaat worden met resources. De YT video's zijn vooral hardcore spelers welke van alles en nog wat erbij halen, na 5 minuten haak ik af hoor bij deze video's.

Het blijft een free to play en zonder dat het pay to win of to move forward is momenteel, heb er ook niet veel moeite mee om als het eenmaal waard is een paar tientjes in te gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Cowamundo schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:08:
Poeh, ik ben even hard aan het twijfelen wat ik ga doen, re-roll(s) proberen of doorgaan met wat ik heb...

Momenteel AR 24 (ben ongeveer 8 dagen aan het spelen in de avond uurtjes) met 5 chars op lvl 20 en 4 wapens op level 10 (Heb totaal niks boeiends in bezit om door te levelen) en continue het idee dat de chars die ik heb gewoon niet goed matchen met elkaar kwa skills om goede dps te doen.

Buiten de basic chars: (Traveler, Amber, Kaeya en Lisa) heb ik uit de beginner wishes uiteraard Noelle en vervolgens Sucrose. Daarna heb ik Barbara gratis gekregen uit een event en heb ik met mijn laatste fate Fischl gekregen.

Nu heb ik de afgelopen dagen veel video’s gekeken van MTashed (youtube) en dit heeft mij flink aan het denken gezet en inzicht gegeven in hoe het spel in elkaar steekt (vooral over hoe je aan het begin of midden van het spel er al voor kan zorgen dat je problemen krijgt op high levels die lastig te compenseren zijn).

Wat MTashed erg duidelijk uitlegt en laat zien is dat verkeerde keuzes alles “kapot” kunnen maken later in het spel ook al gooi je er letterlijk duizenden euro’s tegenaan zoals hij doet.

Verder moet ik zeggen dat mij wel duidelijk is dat het huidige Resin systeem het spel de nek om kan gaan draaien als er niet iets aan gedaan gaat worden. Als je op high level niets anders kan dan 3-4 dungeons en een paar dagelijkse opdrachten waar je na max een uur mee klaar bent mist je spel toch wel iets.
Zolang je geen Youtuber ben of gewoon werkt is er weinig aan de hand denk ik. Heb er echt veel uur in zitten en ben nu bijna level 30 en ik ontdek nog steeds nieuwe stukken en crates.

Het spel is nog niet af dus gewoon rustig verder spelen tot je vast loopt. De speelwereld wordt nog groter in de toekomst, er komt binnenkort een element bij en ze zijn duidelijk van plan de nodige aanpassingen te maken.

Je kan niet iemand als voorbeeld nemen die elke dag onder druk staat om met nieuwe content moet komen. Ja die zijn nu even uitgespeeld en beginnen hun frustratie te spuwen alsof het de schuld van het spel is. Een normaal persoon speelt gewoon een ander spel tot er nieuwe content beschikbaar is, maar dan haken de kijkers af die alleen maar het kanaal volgen voor Genshin content.

Zelfs al loop ik straks vast door foute keuzes dan nog zal het mij niet boeien. Dit is het beste wat ik in tijden heb gespeeld in een genre wat mij normaal niet boeit. Het plezier pakken ze mij niet meer af ;)

Als dit de toekomst is van gratis games wordt het een goedkope hobby voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
kent iemand een site met elke charactar build? wat voor wapen en artifacts en dan duidelijk laten zien?
alle sites die ik bezoek is 1 en al labyrint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
@Jarune @Beakzz
Welke characters gebruiken jullie dan in je main groep?
Aangezien je er maar 2-3 gratis bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Cowamundo schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:41:
@Jarune @Beakzz
2-3 chars? Nee heb er wel wat meer hoor. Heb Jean en Keqing 5 sterren en Barbara heb ik 3 x geloof ik uit de wishes gehaald. Ik gebruik 1 party voor dungeons en grote gevechten en 1 voor exploren. Bij exploren heb je toch vaak elementen nodig voor puzzels.

Heb tot nu toe alleen Bleshing of the moon 1x gekocht dus dan krijg ik 30 dagen 90 primogen per dag, maar zeker aan het begin ging het echt hard met primogens verzamelen. Alle kisten, de statues ontdekken en voeden met offerings.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I2kGlKO6XXl2_7zZH6umT9IkhuQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KpDBS1xk8zmKx5MmrbM59KXJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MD0zmK1lIgC_WBiQUo3l4WC6Kn8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1TrlJkNaaLPaGKwCHByOAobB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2nyiQS3AuSTHKqZyFsmKHbMzwF4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1Lui4zl1iMyfMa4TwNsJ6z28.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-07 21:12
Cowamundo schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:41:
@Jarune @Beakzz
ik gebruik Travelller, Amber, Lisa en Kaeya, dus echt welke je mee start.

Ik heb daarnaast via story en wat de gratis en rolls Noelle, Barbara, Xingqiu. Deze 3 nog niet eens gebruikt maar alleen op expeditions gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 16:55
raro007 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:02:
voor keqing heb ik die 3 vajrada amethyst fragment nodig daarvoor heb ik die electro hypostases afmaken.
na 6 keer afmkaen maar 1 keer gedroped en je die kist kost 40 resin dus kan je het niet zo vaak doen -_-

maar zoals iemand zij die banner is weg dus constellation kan ik dromen? heb 6 barbara en maar 1 keer keqing gekregen :(
Keqing was helemaal geen rate up, dat was Venti. Er is nog geen rate up banner geweest voor Keqing. Sowieso is het onwaarschijnlijk dat je constellations zal krijgen voor 5 star characters, of je moet bereid zijn veel geld uit te geven als ze een keer op een banner staan.

Je kan bij de alchemy station de kleinere amethyst crystals omzetten in die grotere vajrada amethyst fragments, 3 van de kleine veranderen in 1 grote. De Electro Hypostasis dropt altijd in ieder geval de kleinere crystals dus die heb je waarschijnlijk wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
@Redblader Want een char voor een constellation moet dat ook een 5 star zijn bedoel je? Of is keqing altijd een 5 star? Ik dacht dat ze in verschillende grates konden droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Ik heb vanavond 3x een re-roll gedaan om eens te kijken wat er nou uit kwam.
Koste ongeveer 45-50 minuten om AR 7 te raken om de 2e batch fate te krijgen van Paimon.

1e re-roll:
BeginnerWish 1: Noelle + Barbara
BeginnerWish 2: Barbara
EventWish: Xingqiu

2e re-roll:
BeginnerWish 1: Noelle + Barbara
BeginnerWish 2: Chong Yun

3e re-roll:
BeginnerWish 1: Noelle + Xiangling
BeginnerWish 2: Razor

Als ik zo even naar re-roll 3 kijk lijkt me dat een zeer interessante party om mee te gaan spelen!
Vooral Xiangling en Razor ben ik blij mee aangezien Pyro en Electro bij mijn "huidige AR 23 team" wel echt een probleem is.

Even een nachtje over slapen en dan morgen bedenken of ik nog een avondje ga proberen iets moois bij elkaar te krijgen of het hierbij laat en overnieuw ga beginnen met re-roll 3.

@Beakzz Jij hebt alle premogems in wishes gestoken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redblader
Beakzz schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:30:
@Redblader Want een char voor een constellation moet dat ook een 5 star zijn bedoel je? Of is keqing altijd een 5 star? Ik dacht dat ze in verschillende grates konden droppen.
Het aantal sterren voor een character staat vast inderdaad. Keqing is dus altijd een 5 star character. De kans om uberhaupt een 5 star te krijgen is al erg laag, voor constellations zul je ook nog specifiek die character meerdere keren moeten krijgen.

@Cowamundo Ik had voor de lol een nieuwe account aangemaakt.. kreeg meteen Diluc en Qiqi van mijn eerste 30 gratis rolls. Voelde me zo dom dat ik het spel ben begonnen zonder een 5 star in het begin. Mijn hoofdaccount was ondertussen al AR38 dus opnieuw beginnen zat er ook niet echt in. Als je een beetje geduld hebt kan het dus zeker lonen om te rerollen tot je een 5 star character krijgt.

Over het algemeen kost het zo'n 70-90 wishes om een (random) 5 star te krijgen, is dus een gigantisch voordeel als je er al meteen eentje gratis krijgt aan het begin. Het hoeft natuurlijk niet en je zal ook zonder 5 star character genoeg plezier hebben aan het spel maar als je verwacht het voor langere tijd te zullen spelen kan het zeker de moeite waard zijn. Wishes krijg je niet zo snel gratis meer later in het spel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Redblader schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:20:
[...]
Je kan bij de alchemy station de kleinere amethyst crystals omzetten in die grotere vajrada amethyst fragments, 3 van de kleine veranderen in 1 grote. De Electro Hypostasis dropt altijd in ieder geval de kleinere crystals dus die heb je waarschijnlijk wel. :)
echt waar dat hadden ze ook in die beschrijving kunnen zetten ik heb 15 van die dingen.
ik vind dat ze de spel veelste te complex hebben gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
@Cowamundo Ja eigenlijk constant en misschien 5 x om mijn resin te refillen. Kan zijn dat ik er spijt van krijg als ik geen quests meer heb en alles geexplored is, maar ik vind gratis wishes te leuk :+

@Redblader Oh dan heb ik het nog knap gedaan met 2 level 5 chars. Zou Jean 5 een beter optie zijn dan de traveler met meerdere constellations?

Was net nog even haasten voor het onderhoud om mijn resin op te maken. Nu maar hopen dat ze er een uur of 12 over doen met 60 premogens per uur als compensatie;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
@Redblader Ja 5* is natuurlijk nice maar denk dat het inderdaad heel lastig gaat worden om die een constalation te gaan geven, zeker als er in aankomende patched meer characters bij gaan komen.
Daarom ben ik ook tevreden met een goede 4* party!

@Beakzz Dat was vooral 1 van de "pijnpunten" die Mtashed aanhaalt dat als je (met de huidige content) door je quests en exploration heen bent er niks anders meer te doen is dan domains (wat vrij gelimiteerd is door de Resin) en "World Bosses" om nog een beetje aan exp en items te raken.

Nu denk ik niet dat ik snel bij AR45+ kom maar voor de mensen die dat al zijn snap ik dat je er dan met 1-2uur spelen per dag wel weer klaar mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Beakzz schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 01:12:
Was net nog even haasten voor het onderhoud om mijn resin op te maken. Nu maar hopen dat ze er een uur of 12 over doen met 60 premogens per uur als compensatie;)
Ik had gisteren na de wedstrijd zoiets van een avondje ff niet gamen ;) Dat hield ik precies 25 minuten vol toen nog maar even opgestart om mijn daillies te doen.
Ik heb echt nog niet eens nagedacht over twee teams, eindelijk begin ik wat te wennen aan de "combo's" van elementals zodat ik ook effectief wat DPS aan het doen ben. Enige waar ik nog steeds niet over uit ben is "Jean" gebruik er echt zelden.

Ook ik mag mijn niet ongelukkig prijzen met de rolls vanaf de start:

Naast de gebruikelijke standaard characters (Traveller, Lisa, Amber, Kaeya) heb ik met wishes: Jean, Chongyun, Xiangling, Noelle, Barbara+1, Beidou & Fischl mogen ontvangen. Nu weet ik dat ik nog een dupe van Xiangling en van Barbara ga krijgen ( ivm Abyss en Shining Idol event finish voor patch 1.1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Nou, het re-roll verhaal is blijkbaar ook klaar! ;)

Na de maintenance is het nu niet meer mogelijk om een account zonder mailadres aan te maken.
Dat zal wel gedaan zijn om dit dus te voorkomen... al is een nieuw mailadres ook geen lastig iets maar het maakt het wel weer wat ingewikkelder.

Edit: je kan trouwens wel gewoon je email unlinken en opnieuw gebruiken maar dat kost ook weer extra moeite en geen idee hoe lang ze dat nog toelaten als je dat meerdere keren per dag doet.

Naja, dan ga ik maar aan de bak met mijn re-roll 3 party! :)

En allemaal 240 primogems erbij ivm 4 uur maintenance.

[ Voor 18% gewijzigd door Cowamundo op 22-10-2020 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB

VTB

Cowamundo schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:18:

En allemaal 240 primogems erbij ivm 4 uur maintenance.
Nice.

Ik kwam er gisteren trouwens achter dat je ook nog story quests hebt die je kunt vrijspelen met het doen van alle 4 de daily quests.
Als je in het quest menu zit moet je op L2 (PS4) drukken.

Zo had ik ineens een grappige quest waar je even met karakter Klee kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
VTB schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:19:
[...]

Nice.

Ik kwam er gisteren trouwens achter dat je ook nog story quests hebt die je kunt vrijspelen met het doen van alle 4 de daily quests.

Bedoel je die trial events?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:02
VTB schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:19:
[...]

Nice.

Das wel een beetje de story of this game... Er zitten zoveel menu's in, dat je soms van gekkigheid niet weet waar je alles kan vinden. :+

Had al ff met Klee gespeeld, maar niet mijn type character. Ik wacht nog steeds op Diluc O-) maar ben bang dat die niet gaat komen :z En om vanaf level 17 weer opnieuw te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ze zijn wel sneaky met die trails
Met klee gaat het zo makkelijk door die trail en later met die andere 2 word het moeilijker.
op die mannier proberen ze je over te halen om klee te rollen die dan weer moeilijker te krijgen is.
vraag mij af wanneer consumenten bond wakker word en dat die gaat zeggen dat er gok elementen zitten in dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

raro007 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:38:
Met klee gaat het zo makkelijk door die trail en later met die andere 2 word het moeilijker.
op die mannier proberen ze je over te halen om klee te rollen die dan weer moeilijker te krijgen is.
vraag mij af wanneer consumenten bond wakker word en dat die gaat zeggen dat er gok elementen zitten in dit spel
Woops ik vond de trial met Klee de moeilijkste die ik tot nu toe heb gedaan, ik doe vast iets verkeerd..
Is ook niet echt mijn speelstijl lijkt mij..

De 2 andere waren veel makkelijker met die combo's die je kan maken imo :*)

Net AR15 aangetikt, dan maar eens kijken of ik mijn main party makkelijk kan upgraden. Momenteel blijf ik bij Traveler - Kaeya - Razor - Barbara waarbij ik de laatste 2 toch wel ga houden denk ik.
Razor als main DPS en Barbara als heal kan ik wel wat mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowamundo
raro007 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:38:
Bij die trials zijn de characters ook flink geboost kwa level, gear en skills dus dat geeft ook een heel vertekend beeld met wanneer je deze eenmaal in bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
KipCurreh schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:14:
[...]

Woops ik vond de trial met Klee de moeilijkste die ik tot nu toe heb gedaan, ik doe vast iets verkeerd..
Is ook niet echt mijn speelstijl lijkt mij..
hoe kan het de moeilijkst zijn als je met linker muis alleen moet spammen en af en toe E? te minste zo ging het bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja vond ik ook niet echt lastig. Alleen de geluiden die Klee uitkraamt zijn voor mij al genoeg om die char niet te willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Nu ja, niet dat het onoverkomelijk was ook he.. Die trials en eigenlijk de hele game tot nu toe zijn niet echt moeilijk te noemen imo.
Maar de hele tijd moeten rondlopen en klikken vond ik niet echt iets aan..
Ik vond die andere 2 veel leuker en interessanter vanwege de synergie
(vooral die wervelwind ult van Sucrose(?) + electro ult van Lisa combo kwam nogal OP over)

Ik ga de wishes/primogems nog even opsparen voor een volgende banner die mij misschien meer ligt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VTB

VTB

Die heb je ook. Maar ik bedoel echt story events
Linksonder staat dus heel sneaky Story quests - How to unlock

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dCecwow3RyH40lBoVZSkBquGV6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYzkB1S8EwoohpEspY4FJIlp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-546ZlA9Nqf4FBwr-nQ7E-WgdBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KQsIdsFGb4Tj8sJ9bws0pr15.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
ja die zag ik je moet 8 doen om te unlocken maar op een dag krijg je maar 4 dus volgende dag kan je die opsparen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Na updaten van iOS naar 14.1 heb ik veel moeite gehad om de app te openen. Uiteindelijk na 5 keren ofzo is het gelukt.

Dus dan weet je het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Vanavond met mijn Re-roll party aan de slag gegaan en wat een verademing is dit zeg!
Met Kaeya, Razor en Xiangling kan ik eindelijk elemental skills spammen en een stuk beter door de vijanden heen snijden.

Na een avondje herontdekken van het eerste deel van de map (wat ik nu veel meer aandachtig doe) ben ik bijna AR 9 (ja met quests gaat het sneller) en heb ik al een paar goede 3* wapens met interessante stats waardoor ik nu al meer DPS doe dan met mijn AR23 party!!

Al met al erg blij met mijn keuze om overnieuw te beginnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ga denk ik ook maar iopnieuw beginnen. Net world level 20.... Maar krijg met elke roll hetzelfde 4* character waar ik niets mee heb. Leuk dat ik die kan upgraden, maar ik ga er toch niet mee spelen.

heb de basis 4, de kok (die je op level 20 sowieso kan vrijspelen) en die wind-meid (4x ondertussen).

Op dit soort momenten heb ik liever gewoon een full game van 60 euro, waarbij je ze in-game kan vrijspelen. Maarja, it is what it is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Waah schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 00:21:
Ga denk ik ook maar iopnieuw beginnen. Net world level 20.... Maar krijg met elke roll hetzelfde 4* character waar ik niets mee heb. Leuk dat ik die kan upgraden, maar ik ga er toch niet mee spelen.

heb de basis 4, de kok (die je op level 20 sowieso kan vrijspelen) en die wind-meid (4x ondertussen).

Op dit soort momenten heb ik liever gewoon een full game van 60 euro, waarbij je ze in-game kan vrijspelen. Maarja, it is what it is ;-)
Noelle en Sucrose? Ja, die schijnen nogal vaak te “droppen”.
Hou er wel rekening mee dat re-roll elke keer een nieuw emailadres nodig heeft... of je deze daarna nog steeds kan unlinken en nog een keer kan gebruiken weet ik niet. Anders kun je als het goed is ook het format <Naam>+<random nummer>@<domein> gebruiken zoals Test+420@hotmail.com.

Ook is het aantal wishes dat je nog krijgt op level 7 omlaag gebracht. Momenteel nog maar 30 (2x beginner) en dan nog 10 van die andere.
Op AR 10 krijg je ook nog een keer 10 wensen maar daarvoor moet je natuurlijk wel wat langer doorspelen. Als je de main story quest volgt ben je met een uur ongeveer AR7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Sinds iOS 14 is de game echt heel traag (wat in iOS 13 prima te doen was), en het opstarten duurt heel lang waarbij ik mijn telefoon vóór het openen van de app al in landscape moet doen, anders crasht 'ie.

Iemand anders problemen sinds iOS 14?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Qunix schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:22:
Sinds iOS 14 is de game echt heel traag (wat in iOS 13 prima te doen was), en het opstarten duurt heel lang waarbij ik mijn telefoon vóór het openen van de app al in landscape moet doen, anders crasht 'ie.

Iemand anders problemen sinds iOS 14?
Op de iPad (2017) zie ik enkel witte licht bollen en geen skybox. Is zwart. Ook kan ik niet verder zien dan 5 meter.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:09
Vandaag halverwege AR38 beland. Fishl, xiangling en venti op 70 met 70 wapens en volle talents tot nu toe. Hiernaast nog qiqi en barbara op 60. Moet zeggen dat het erg lekker wegspeeld, ook merk ik niet echt een supervertraging. Ik heb nogsteeds redelijk wat dingen te doen in de wereld.

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

huubhuub schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:00:
Vandaag halverwege AR38 beland. Fishl, xiangling en venti op 70 met 70 wapens en volle talents tot nu toe. Hiernaast nog qiqi en barbara op 60. Moet zeggen dat het erg lekker wegspeeld, ook merk ik niet echt een supervertraging. Ik heb nogsteeds redelijk wat dingen te doen in de wereld.
Ik zelf speel niet meer zo actief.
Geen idee wat je nog aan het doen bent maar afgezien van achievement hunting is het dailies en klaar.

Vanaf morgen ben ik AR40 dus dan kan ik eindelijk al mn Resin spenderen voor 5* artifacts (wish me luck).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Vandaag eens wat rerolls gedaan. 9 re-rolls in ~4 uurtjes (1 op telefoon, tegelijk op PC tijdens cutscenes). Tot AR7 en dan totaal 40 pulls.

Niet één keer een 5* character. En over het algemeen steeds dezelfde (imho slechte) characters... Sucrose, Xingqiu, Beidou... Alleen Razor heb ik 2x getrokken. Verder characters die je al krijgt (noelle, Xiangling)

Toen maar eens een "simulator" gedaan online om te kijken hoeveel pulls ik nodig zou hebben voor Diluc. I must be the most unlucky guy ever....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SXPNd02SB3T8-A6CZhVMnyOjkxM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qtZaGWOHIkxnHuu21Pp8brQR.png?f=user_large
2110 wishes... Ter waarde van 5570 dollar ;-) . Heb wel iedereen dan, want Diluc wilde maar niet bij mij ;-)

Ik denk dat ik het re-rollen maar laat en het gewoon doe met wat ik heb. Wel jammer, en het grote nadeel van Gocha games IMHO. Maar goed, het levert goed geld op blijkbaar.;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
GekkeR schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:51:
[...]

Ik zelf speel niet meer zo actief.
Geen idee wat je nog aan het doen bent maar afgezien van achievement hunting is het dailies en klaar.

Vanaf morgen ben ik AR40 dus dan kan ik eindelijk al mn Resin spenderen voor 5* artifacts (wish me luck).
Misschien interessant om even te bekijken:
YouTube: Why Farming Artifacts was a Mistake: Genshin Impact Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Mijn doel is dan ook niet direct alles spenderen maar ik wil 1 volledige Viridescent set hebben. Daarvoor wou ik nog wel wachten op ar40 voor de mogelijke (maar niet noodzakelijke) 5* arts.
Of het gaat lukken merk ik straks, de teller staat op 2 stuks nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik heb de hele map nu systematisch verkend. AR bijna 35, ga nu maar eens questen. Heb wel de lokale quests gedaan die ik tegen kwam. Ik mis 1 (!) geoculus, echt balen. Die laatste ga ik nooit meer vinden, ik ga niet met een guide erbij ze nog eens allemaal nalopen. Hopelijk komt er ooit een optie dat je in de store iets kunt kopen die de resterende op de map laat zien ...

Party is 50/60 met wapens op 50/60. En talents links en rechts wat geupgrade.

Nog steeds geen Diluc, maar voor een story quest met Klee gespeeld en dat is we een vet fire character, die zou ik wel in de plaats van Xangling willen doen, maar ja, moet je der wel rollen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik heb die laatste geocolus gevonden! Leverde me uiteindelijk leuke loot op, waaronder een 5* gold artifact. Maar ik heb wel pech met de rolls. Ik heb nu 4 5* artifacts, allemaal met DEF als main attribute 8)7

Ik vind dat DEF sowieso wel vaak uit rolls komt ...

Ook AR35 aangetikt en Ascension gedaan, nu dus world rank 4 ...

Zit er echt een einde aan de game (main story) of gaat het maar oneindig door? Het wordt nu wel erg MMO-ig. Gisteren 5x zelfde domain moeten doen voor materials... en bosses ook een aantal maal. Vind ik dus echt niks ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

-SaveMe- schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:17:
Zit er echt een einde aan de game (main story) of gaat het maar oneindig door? Het wordt nu wel erg MMO-ig. Gisteren 5x zelfde domain moeten doen voor materials... en bosses ook een aantal maal. Vind ik dus echt niks ...
Naar wat ik begrijp worden er steeds "nieuwe" zones toegevoegd, hier staat een mooi overzicht van de nations en dus ook vermoedelijke "zones".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
ShadowBumble schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:29:
[...]

Naar wat ik begrijp worden er steeds "nieuwe" zones toegevoegd, hier staat een mooi overzicht van de nations en dus ook vermoedelijke "zones".
Dat er nieuwe maps kwamen wist ik. Maar hoop dat de main story een soort van eind kent. Ben niet heel erg geinteresseerd in oneindige end content ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

-SaveMe- schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:31:
[...]

Dat er nieuwe maps kwamen wist ik. Maar hoop dat de main story een soort van eind kent. Ben niet heel erg geinteresseerd in oneindige end content ...
Dat durf ik niet te zeggen hangt er denk ik een beetje vanaf hoeveel geld het in het laadje brengt voor alsnog blijven ze overal herhalen dat het geen MMO is maar een Action RPG met co-op.

Het lijkt mij dat het verhaal is afgelopen als je alle nations heb gehad en je krachten dus volledig restored zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Ik heb die laatste geocolus gevonden! Leverde me uiteindelijk leuke loot op, waaronder een 5* gold artifact. Maar ik heb wel pech met de rolls. Ik heb nu 4 5* artifacts, allemaal met DEF als main attribute 8)7

Ja de grind van AR 35 t/m AR45 is niet mis van wat ik er over gelezen heb.Zeker omdat er niet veel meer te doen is om exp te krijgen dan dagelijkse opdrachten, domains en bosses.
Wat weer erg beperkt wordt door het resin systeem. In patch 1.1 komt er als ik het goed heb 40 max resin bij maar of dat een verschil gaat maken is afwachten, als er nog steeds maar 1 resin per 8 minuten bijkomt heb je er niet zoveel aan als fanatiek speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah

Ik verwacht eigenlijk dat ze nieuwe werelden en goden gaan toevoegen. het idee is dat je vanaf daar weer opnieuw kan levelen.

Dat zie je ook eigenlijk al in de game. Je begint in Mondstadt wat allemaal tot level 20 is. Na level 20 ga je meer naar het andere gebied. De grind die je nu ondervind komt dus omdat de content van de story nog moet komen.

In WoW doen ze dat volgens mij met een level cap. Nieuwe content is level cap omhoog.

Mijn tip: Gewoon lekker wat anders gaan doen, tot er nieuwe content beschikbaar is.

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 26-10-2020 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik ben nu nog bezig met de archon quests, dus die ga ik afmaken en dan zie ik wel weer. Maar ik vind het gewoon fijn om een game ook uit te spelen en verder te gaan met wat anders.

Sowieso is vanaf 19 november al mijn game tijd voor Cyberpunk. Wellicht dat ik deze af en toe eens ernaast opstart ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
WoW is alleen geen gratis spel waarbij het uiteindelijk draait om mensen tegen een grind wall aan te laten lopen en ze te verleiden tot het uitgeven van geld om beter door die grind heen te komen.

Denk dat dit vooral een probleem is voor mensen die dit spel elke dag meerdere uren spelen en/of al bij release zijn ingestapt.
Tegen de tijd dat ik nu door alle quests heen ben en alles ontdekt heb is er alweer nieuwe content en kan ik waarschijnlijk gewoon door zonder veel van een grind te merken.

Je kan in ieder geval nog een week patch 1.1 proberen tot cyberpunk uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Hmmm, ik heb 'The wall' bereikt:

Geen quests meer, buiten de daily commissions. Main party op level 60 en hero op level 70. wapens op lvel 50/60 en nog lang niet alle artifacts gelevelled. Geen materials meer, geen mora (goud) meer (had ooit 1,8M), character level up books raken op.

Kan dus eigenlijk niks meer doen buiten domains en dailies. Verder levellen is erg moeilijk, want kost heel veel mora en materials. en ley lines en bossen kosten ook nog eens resin, wat je maar beperkt hebt. En voor ascension heb je echt veel boss drop materials nodig, je moet ze wel 5 to 8 keer doen nu ....

Snap ook niks van het verhaal in de zin van dat in Liyue
spoiler:
Dat beest is dood gegaan
en ik allerlei rituelen voorbereiding moet doen en dan ineens stopt alles? (Act 2)

En echt geld er tegen aan gooien heeft ook geen zin, want aan wishes heb ik niks (meer). Ik heb noch zin noch mora nog materials om een nieuw character te levellen ...

Is dit dan het einde voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
EU:
GENSHINMHY0O
Global:
GENSHINZHB30

Eu code werkt momenteel niet door max limit, maar wie weet komt die nog terug. Global key werkt in ieder geval op de server. Zouden primogens moeten zijn van de livestream net
-SaveMe- schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:42:
Hmmm, ik heb 'The wall' bereikt:

Is dit dan het einde voor mij ?
Einde? Nah, maar wel een pauze als je niet wilt grinden. Kom daar ook in de buurt en om die reden werd ook aangeraden om op max 2 chars te focussen als F2P. Ik ben totaal gewisseld van party toen de eerste party op level 30/40 was en nu ook 2 chars op 60 en 1 op 70. Maar weet je zeker dat je alle crates hebt? Daar zit zoveel xp en mora in.Moet zeggen dat ik nog steeds gebieden kom waar ik ineens meerdere crates zie en heb zelfs nog de extra char missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Al een paar dagen niet ingelogd, en al twee weken niet meer gespeeld. Log gisteren in voor daily gems. Kan 1 wish doen. Zie een gouden trail... Krijg ik zomaar Diluc!

Gelijk ff naar 50 gelevelled en wapen naar 40, had ik allemaal nog genoeg voor. Gaat die mooi Xangling vervangen als fire character ... Als 1.1 er is maar eens proberen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:43
Kan je dit spel op zowel IOS als PS4 spelen en met hetzelfde account dan afwisselen? Of moet je een keuze maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

crimby schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:11:
Kan je dit spel op zowel IOS als PS4 spelen en met hetzelfde account dan afwisselen? Of moet je een keuze maken?
PS4 kan helaas niet "crossplay", dus of je speelt op de PS4 of je speelt op IOS/PC ( dan wel crossplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-06 13:13
Had met de huidige banner geen wish meer gedaan (geen interesse in Klee en zit op het randje van de pity roll), dus kijk wel uit naar de nieuwe banner. Een leuke hoeveelheid aan primogems opgespaard in de tijd dat ik geen rolls gedaan had. Verder hou ik het voornamelijk bij het op maken van de resin deze dagen, beetje de elites kapot maken en zo nu en dan mats farmen.

Eergisteren wel AR36 aangetikt, dus dat loopt ook gestaag door. Binnenkort eens de laatste geoculi verzamelen en met 1.1 het verhaal doorzetten :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:55
Kwam deze codes nog tegen. weet niet of ze nog werken. maar is het proberen waard.

All Regions
GENSHINGIFT (50x Primogems, x3 Hero's Wit books)

Europe
Genshin0928E (x60 Primogem, 10,000 Mora)
Genshin1006U (x30 Primogem, x5 Adventurer's Experience)

• Beakzz
loki504 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:33:
Kwam deze codes nog tegen. weet niet of ze nog werken. maar is het proberen waard.

All Regions
GENSHINGIFT (50x Primogems, x3 Hero's Wit books)

Europe
Genshin0928E (x60 Primogem, 10,000 Mora)
Genshin1006U (x30 Primogem, x5 Adventurer's Experience)
Genshingift heb ik gisteren nog gebruikt en Genshin1111 kan je ook nog proberen. Werkte bij mij, maar nog niet gecheckt wat ik heb gekregen.

Edit : de 2 onderste die je gepost hebt werken niet meer iig.

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 12-11-2020 13:48 ]

• Qunix
Waar moet je de codes gebruiken? In de game zelf ga ik vanuit?

• MokonaNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-07 09:56
https://genshin.mihoyo.com/en/gift

Alleen op de website mogelijk voor zover ik weet.

[ Voor 43% gewijzigd door MokonaNL op 12-11-2020 17:46 ]

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 08:04

Roma33

Gamer

sinds de nieuwe pâtch ook mogelijk ingame in te geven

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
Ik heb de handdoek in de ring gegooid en Genshin weer van mijn pc verwijderd. Ergens is het een leuk en vermakelijk spel maar met de tijd die ik heb om te gamen kom ik niet eens elke dag toe aan mijn daily quests... om dat ook nog te exploren en resin opmaken kom ik meer tijd de kort dan ik in totaal heb. Ook het gevoel dat ik deze dingen moet doen om later in het spel niet te lopen haalt het plezier voor mij weg. Good luck all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik heb gisteren die nieuwe Archon quest line afgerond. Wel een epische finale zat daar in zeg. Erg mooi en dat terwijl ik niet zo van 3 boss fights achter elkaar ben!

Verder laat ik de game liggen totdat er nieuwe gebieden zijn. Ik moet nu echt domains tig keer gaan runnen voor upgrade materials en daar vind ik echt geen zak aan ... en de drop rate laat ook te wensen over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

zo te zien in genshin hier op het forum niet echt populair. maar ik vermaak mij prima.

heb trouwens wat codes gevonden voor gratis primogems. heb ze getestn en ze werken.
GENSHINGIFT - Grants x50 Primogems and x3 Hero's Wit
GSIMPTq125 - Grants 60 Primogems and 10,000 Mora
cuupmbjsvd - Grants 50 Primogems

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mrc4nl schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:41:
zo te zien in genshin hier op het forum niet echt populair. maar ik vermaak mij prima.

heb trouwens wat codes gevonden voor gratis primogems. heb ze getestn en ze werken.

[...]
Speel het (nog) af en toe op de PS4 ( dus de codes werken voor mij niet;) ), probleem is meer dat met de feestdagen + werk etc beschikbare tijd de meer limiterende factor is.

Dit was in het begin wel een heel stuk meer als nu het geval, ook ik vermaak mij prima ermee als ik eerlijk ben.

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 15-01-2021 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabsie
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 30-08-2022
mrc4nl schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:41:

[...]
Ik ben pas later gestart met de game, toen werd het hier al niet meer besproken :)

Heb tijdens de feestdagen echt veel tijd gespendeerd eraan, dus ik zit nu op AR43 en ben wel een beetje door de main content heen. Maar dat vind ik op zich wel prima, haal er voldoening uit om elke dag in een dik halfuur m'n resin op te maken en dailies te doen, en het dan weer af te sluiten. Rustig verder bouwen aan een OP Ganyu :)

Verder wel onder de indruk van alle events en content die ervoor gemaakt wordt. Heb het idee dat er iedere week wel weer een event gaande is waar je time-limited items kunt verdienen. Al met al een aanrader, zeker omdat het gratis vermaak is d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Flabsie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 00:52:
[...]

Ik ben pas later gestart met de game, toen werd het hier al niet meer besproken :)

Heb tijdens de feestdagen echt veel tijd gespendeerd eraan, dus ik zit nu op AR43 en ben wel een beetje door de main content heen. Maar dat vind ik op zich wel prima, haal er voldoening uit om elke dag in een dik halfuur m'n resin op te maken en dailies te doen, en het dan weer af te sluiten. Rustig verder bouwen aan een OP Ganyu :)

Verder wel onder de indruk van alle events en content die ervoor gemaakt wordt. Heb het idee dat er iedere week wel weer een event gaande is waar je time-limited items kunt verdienen. Al met al een aanrader, zeker omdat het gratis vermaak is d:)b
Ja de events zijn leuk. wel zijn sommige erg moeilijk gemaakt om single player te doen.
zoals de cryo boss tijdens de dragonspire event. heb gelukkig Coop kunnen joinen en toen ging het opeens op mijn dooie gemak.

Ik zie uit naar versie 1.3. zoals ik het begreep, een boost voor Geo spelers, en een gratis personage naar keuze. Ik flink primogems gespaard zodat ik mijn Ning guang van C0 af kan krijgen.

Mijn "Geo machine gun" is al belachelijk sterk maar nog meer overpowed is altijd fijn :+

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Hoe zit het inmiddels met het hele 'spyware gate' rond de game? Voornamelijk op de PC dan i.c.m. de kernel-enabled anti-cheat. Ik speel dit inmiddels al een tijdje op iPhone (nog niet heel ver) maar qua PC versie ben ik altijd een beetje huiverig geweest i.v.m. de nogal negatieve berichtgeving erover. Misschien een beetje paranoïde (heck, ik doe geeneens bankzaken met de game PC dus wat maakt het uit...) maar ben toch benieuwd hoe men hier daar tegenover staat. 'Is it safe yet?'

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ooeeh, ik ben ook aardig verrast door dit spel. Erg leuk hoe je onderweg lekker op je telefoon kan spelen en thuis verder op je PC. Voorlopig alleen nog single player, ken verder niemand in mijn omgeving die dit spel speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Ik Speel het nu ongeveer een dikke anderhalve maand.
Je kan zonder dat je geld uitgeeft echt heel heel erg ver komen.
Het is vooral de laatste 2 a3 procent om ze op max te krijgen wel heel veel van je vraagt om dat ook echt te kunnen doen.

En je moet slim zijn met je Primo's. Vooral gaan met wat je al hebt en niet maar hopen op 40 verschillende chars.
Hierdoor kan je beter je constellations vullen waardoor bestaande chars veel beter worden.
Bennet bij mij is nu C2 en Keykinq C3.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Hoi,

Ik wil aan dit spel beginnen (nu pas..). Is het nog steeds mogelijk het spel goed te kunnen spelen zonder noodzakelijke micro-payments of moet je dan toch te veel grinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

CyberMania schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 17:35:
Hoi,

Ik wil aan dit spel beginnen (nu pas..). Is het nog steeds mogelijk het spel goed te kunnen spelen zonder noodzakelijke micro-payments of moet je dan toch te veel grinden?
Grinden word pas een karwei op hogere levels. als beginner zit er echt meer dan genoeg content in voor free to play.

ora et labora

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Het is niet te geloven maar ik speel het nog steeds.
Wel hangt het van events aan elkaar.
Ik heb twee keer een abonnementje genomen (welking moon) maar dat kwam omdat ik wat google play geld over had.
En dat helpt met nieuwe chars krijgen.
Deze zijn niet nodig maar maakt het op hogere levels (abyssal moon) Wel een stuk makkelijker.

Mijn dochter is helemaal blij met haar Klee. En ik met mijn Yanfei C3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Anoniem: 363533 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 17:49:
Hoe zit het inmiddels met het hele 'spyware gate' rond de game? Voornamelijk op de PC dan i.c.m. de kernel-enabled anti-cheat. Ik speel dit inmiddels al een tijdje op iPhone (nog niet heel ver) maar qua PC versie ben ik altijd een beetje huiverig geweest i.v.m. de nogal negatieve berichtgeving erover. Misschien een beetje paranoïde (heck, ik doe geeneens bankzaken met de game PC dus wat maakt het uit...) maar ben toch benieuwd hoe men hier daar tegenover staat. 'Is it safe yet?'
Zelfde vraag. Niemand?

• Dj Neo Ziggy
Spel bestaat nu 1 jaar, en wordt TOTAAL vernietigd door de spelers. Hoe een groep zo toxic kan zijn, en een bedrijf zo arrogant om er niets aan te doen is echt bizar.

Ik heb nog een paar dagen welkin moon, en dan ga ik me echt afvragen of ik het nog wel wil spelen. Geen support van Mihoyo betekend geen support van mij.

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:55
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:29:
Spel bestaat nu 1 jaar, en wordt TOTAAL vernietigd door de spelers. Hoe een groep zo toxic kan zijn, en een bedrijf zo arrogant om er niets aan te doen is echt bizar.

Ik heb nog een paar dagen welkin moon, en dan ga ik me echt afvragen of ik het nog wel wil spelen. Geen support van Mihoyo betekend geen support van mij.
Wij zitten met een groep net te kijken of we dit spel willen oppakken dus ik ben wel benieuwd naar hoe je dit laatste bedoelt. Hoe wordt het spel vernietigd door de spelers ?
En is het spel uberhaupt geschikt voor coop gameplay of is het meer een single player game ?

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

• Redblader
BSTNjitRam schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:45:
[...]

Wij zitten met een groep net te kijken of we dit spel willen oppakken dus ik ben wel benieuwd naar hoe je dit laatste bedoelt. Hoe wordt het spel vernietigd door de spelers ?
En is het spel uberhaupt geschikt voor coop gameplay of is het meer een single player game ?
Geen idee wat hij bedoelde met ''vernietigd door de spelers'', Genshin doet het nu ruim een jaar later nog prima en ze blijven met vaste regelmaat veel content uitbrengen. Ik denk dat je als nieuwe speler echt wel 100+ uur aan content hebt waar je ook geen cent voor hoeft uit te geven.

Het is niet echt een ideaal co-op spel. Co-op wordt inderdaad wel ondersteund maar dit is voornamelijk voor het doen van korte dungeons of sommige event challenges. De echte voortgang in het spel zal je alleen moeten doen. Als je in iemand anders zijn wereld bent kan je bijvoorbeeld wel samen de wereld ontdekken maar alleen de host kan daadwerkelijk de treasures looten. Quests zijn verder ook gewoon een solo onderneming.

Ik speel het al vanaf het begin regelmatig samen met een groep vrienden en het is vooral een spel waar je het samen over kan hebben, goed of slecht geluk met elkaar kan delen en samen voor characters kan rollen omdat het leuk is om te zien of er iemand lucky is of niet. :P Het is in mijn ervaring dus meer een spel dat je voornamelijk passief ''samen'' speelt. Als dit geen directe afknapper is dan kan ik het zeker aanraden, het is een prachtig spel met geweldig veel content van hoge kwaliteit dat volgens een vast schema steeds weer verder uitgebreid wordt.

• Dj Neo Ziggy
BSTNjitRam schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:45:
[...]

Er was heel wat gezeur over het één jarig bestaan van dit geweldige spel. Dat is in het jaar daarna helemaal goedgemaakt. Ik heb twee weken geleden eindelijk het laatste wereld level gehaald (Adventure level 60)
Heb er echt bijna twee jaar voor "gegrind"

Dit spel is heel goed single player te spelen, pas bij Adv. lvl 10 kan je coöp-en. Dit is uiteraard niet verplicht. Er zijn momenten dat het wel handig is. Zeker als je char nog niet helemaal optimaal functioneert.

Mocht je nog vragen hebben over Genshin (wat nog steeds fantastisch en gratis is) stel ze gerust.

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:55
Ik had niet door dat de post waar ik op reageerde meer dan een jaar oud was, ik dacht 3 maanden aangezien ik september zag staan ;P

Maar ik denk dat hetgeen wat @Redblader zegt over coop de grootste afknapper gaat zijn: Als samen spelen enkel voor progress van de host zorgt dan gaat dit hem niet worden ben ik bang. We zoeken een opvolger voor New World in principe waar iedereen dezelfde wereld deelt en daarin ook vrij is te gaan en staan waar hij wil maar je wel allemaal progress maakt. Zoals ik het nu lees is Genshin meer geschikt voor solo play

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redblader
BSTNjitRam schreef op donderdag 29 december 2022 @ 12:52:
Ik had niet door dat de post waar ik op reageerde meer dan een jaar oud was, ik dacht 3 maanden aangezien ik september zag staan ;P

Maar ik denk dat hetgeen wat @Redblader zegt over coop de grootste afknapper gaat zijn: Als samen spelen enkel voor progress van de host zorgt dan gaat dit hem niet worden ben ik bang. We zoeken een opvolger voor New World in principe waar iedereen dezelfde wereld deelt en daarin ook vrij is te gaan en staan waar hij wil maar je wel allemaal progress maakt. Zoals ik het nu lees is Genshin meer geschikt voor solo play
Ik zou Genshin inderdaad niet aanraden als een alternatief voor New World nee. Het is voor mij ook meer een game voor erbij terwijl ik MMOs vaak als een ''main game'' ervaar.

Ik denk dat je voor een ervaring zoals New World beter naar andere MMOs kan kijken, dat zijn toch echt wel de ideale games om samen te spelen met een groep. Je zou kunnen overwegen om World of Warcraft te proberen, de nieuwste uitbreiding is erg goed ontvangen en hier kan je eigenlijk vrijwel alles samen doen mocht je dit willen. Ik heb ook goede ervaringen met FFXIV, hoewel je hier tijdens het levelen ook wel regelmatig alleen zal moeten questen wordt je hier met regelmaat ook naar dungeons of bosses gestuurd die je samen kan doen. De endgame bestaat hierbij ook gewoon uit dungeons, raids, pvp, player housing enzovoort wat je allemaal samen kan doen.

Nadeel van WoW en FFXIV is natuurlijk wel dat je een sub moet betalen om te kunnen spelen, hoewel je natuurlijk in ieder geval de trials gratis kan proberen. Een free to play alternatief om te proberen zou Lost Ark kunnen zijn, hier heb ik zelf een maandje plezier aan gehad maar was het uiteindelijk toch niet helemaal voor mij maar wie weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-07 09:29

westergas

rikkie_pc

Rustig hier!

Ben er laatst op vakantie aan begonnen, op mobiel. Geinig spel en ben gewoon blind gaan levelen en upgraden zonder me te verdiepen in het wish systeem. Nu verder op de PC.

Nu ben ik er achter dat dat een belangrijke factor is maar heb nu alle fates op gemaakt en eigenlijk geen goede karakters kunnen pullen. Wel alle resources in het standaard setje karakters gepompt dus die zijn allemaal lvl 40.

Net even een nieuw account aangemaakt om nog een keer te kunnen pullen maar alleen Noelle te pakken en een bak 3 ster wapens.

Wat raden jullie aan? Met mijn eerste account verder en maar een beetje grinden en hopen voor het beste of met mijn 2e verder en recources sparen totdat ik wat goeds tegen kom?

Tnx!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nou ik heb dit spel sinds deze week losgelaten. Uiteindelijk voelde ik niets meer met de karakters en het sparen/pullen voor nieuwe karakters werd hem ook niet meer.

Heb er echt bijna drie jaar plezier van gehad, maar het moeizame sparen en de nog steeds rare bugs en powercreep heeft me doen besluiten er mee te stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-07 13:53
westergas schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:13:
Rustig hier!

Ben er laatst op vakantie aan begonnen, op mobiel. Geinig spel en ben gewoon blind gaan levelen en upgraden zonder me te verdiepen in het wish systeem. Nu verder op de PC.

Nu ben ik er achter dat dat een belangrijke factor is maar heb nu alle fates op gemaakt en eigenlijk geen goede karakters kunnen pullen. Wel alle resources in het standaard setje karakters gepompt dus die zijn allemaal lvl 40.

Net even een nieuw account aangemaakt om nog een keer te kunnen pullen maar alleen Noelle te pakken en een bak 3 ster wapens.

Wat raden jullie aan? Met mijn eerste account verder en maar een beetje grinden en hopen voor het beste of met mijn 2e verder en recources sparen totdat ik wat goeds tegen kom?

Tnx!
Gewoon verder met je 1e account, wishes opsparen en dan voluit gaan om die ene char te halen. Je krijgt best veel wishes als je gewoon blijft spelen.

Verder maakt het tot level 45-50 echt weinig uit welke chars je speelt. Alleen voor de 'Endgame' maakt het wat uit maar tot level 55 kom je daar toch niet echt.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-07 09:29

westergas

rikkie_pc

evleerdam schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:17:
[...]

Gewoon verder met je 1e account, wishes opsparen en dan voluit gaan om die ene char te halen. Je krijgt best veel wishes als je gewoon blijft spelen.

Verder maakt het tot level 45-50 echt weinig uit welke chars je speelt. Alleen voor de 'Endgame' maakt het wat uit maar tot level 55 kom je daar toch niet echt.
Tnx.
Maakt dus niet uit dat ik veel recources heb "verspeeld" aan Amber, Mona en traveler? Die heb ik nu allemaal op lvl 40.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Pagina: 1 2 3 Laatste