Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Playstation 5
Klopt, na een defecte powerbroker na 2,5 jaar heb ik alsnog een nieuwe gehad.. SZelfde met controllers.. heb 2x een vervanging kunnen aanvragen ook net buiten garantie..Koning-Admiraal schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:41:
Voordeel van Microsoft is wel dat je na 2 jaar fabrieksgarantie nog steeds bij hun kunt aankloppen, bij een defect, omdat ze ook de verkopende partij zijn.
Ik vind de garantie bij bol niet zo fijn.. Stuur maar op duurt minimaal 15 dagen, je kan niemand bellen, alles per mail. Ik kijk morgen ochtend bij MS.. ben ik te laat dan heb ik pech.. en moet ik waarschijnlijk tot dec wachten of januari. Vraag me alleen af hoeveel ik er bij MS simultaan kan aanschaffen.. denk1 per account.. heb gelukkig nog een ander account.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Wat moet mensen aan die move overhalen dan? Ze hebben nog steeds geen enkele grote launch titel. Leuk bethesda, maar dat duurt wel even voor daar iets uit komt. Of het is weer oud spul dat in game pass komt of geremasterd wordt.Stylze schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:41:
Ben erg benieuwd of het hard zal gaan morgen, vooral na de move van Microsoft vandaag die veel twijfelaars over de streep hebben gehaald. Verwacht dat Series X pre orders misschien toch wel uitverkocht zullen raken morgen maar de Series S nog niet.
Het is zeker niet verkeerd, maar dat het echt grote impact maakt op de launch aantallen? Daar geloof ik weinig van.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die gamepass is wel echt heel ziek aan het worden met ook alle bethesda spellen er nog is bij hoor.. de gamepass was al echt een goede aanbieding maar is nu echt insane imo.Phusebox schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:46:
[...]
Wat moet mensen aan die move overhalen dan? Ze hebben nog steeds geen enkele grote launch titel. Leuk bethesda, maar dat duurt wel even voor daar iets uit komt. Of het is weer oud spul dat in game pass komt of geremasterd wordt.
Het is zeker niet verkeerd, maar dat het echt grote impact maakt op de launch aantallen? Daar geloof ik weinig van.
Je hebt met een xbox gewoon echt een super goede deal nu, snap langzamerhand echt ook niet hoe microsoft hier nog geld aan kan gaan verdienen als je ziet wat je allemaal krijgt als je een series S aanschaft met games pass ultimate erbij
[ Voor 15% gewijzigd door Stylze op 21-09-2020 22:48 ]
Playstation 5
+Koning-Admiraal schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:41:
Voordeel van Microsoft is wel dat je na 2 jaar fabrieksgarantie nog steeds bij hun kunt aankloppen, bij een defect, omdat ze ook de verkopende partij zijn.
Koning-Admiraal schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:39:
[...]
Dus omdat jij er vanuit gaat dat iedereen een cc heeft dient het te worden omgedraaid. Ja dag. Daarnaast staat Microsoft in zijn volle recht om een klant, die de Xbox in een winkel gekocht heeft, door te verwijzen naar de winkelier. De winkel is juridisch gezien het eerste aanspreekpunt.
Tevens is geluidsoverlast juist een aspect wat subjectief is. Het is maar wie je treft. Diegene die het beoordeelt, kan het binnen de norm kwalificeren, terwijl de ander het ook niet kan verdragen.
En bewijs dan maar eens je recht. Met de koop op afstand kun je juist dit soort discussies vrij makkelijk voorkomen, doordat je 14 dagen de tijd hebt om je product te inspecteren en te beoordelen. Ben je er niet tevreden mee stuur je het gewoon weer terug, vanwege het herroepingsrecht.

Echter, en ik zal het even extra toelichten omdat er iets over 2 jaar wordt gezegd: die 2 jaar garantie is op basis van "activatie". Dus niet je factuurdatum. Niet je ontvangstbewijs. Je activatie-datum van je console / controller / SSD / whatever ze verkopen.
En ook dat heb ik al enige tijd geleden ergens gepost op GoT: mijn Elite controller was op factuur al bijna 3 jaar oud maar had goed een jaar in de kast gelegen. Ging kapot en Microsoft USA (chat) kon verifieren dat de controller slechts 19 maanden geleden geactiveerd was dus kreeg een gloednieuwe toegestuurd.
Het registreren van produkten op je Xbox.com account is essentieel zodra je het produkt aangezet hebt.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
update:
zie dat ik niet door de betalingsprocedure kom. "geen voorraad"
[ Voor 26% gewijzigd door rammes op 21-09-2020 22:58 ]
Ik zou het doen!
Maar je kunt niet verder komen dan dat.rammes schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:55:
zie ik het goed dat je nu al bij de mediamarkt kunt pre-orderen? ik heb em nu in mijn winkelwagentje zitten.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Je quote nu precies wat ik al aangeef, dat je na je fabrieksgarantie bij de winkel moet zijn. In dit geval is Microsoft de fabrikant EN verkopende partij/winkel. Dus dan klop je bij Microsoft aan. Zo moeilijk is dat nietMAX3400 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:52:
[...]
+
[...]
![]()
Mooi dat je in anderhalve week je mening 180 graden bijstelt; pre-orders was je ook niet heel gecharmeerd van de afgelopen weken in je uitspraken; alles kwam wel goed (of in de 24 uren) op launchday.
Echter, en ik zal het even extra toelichten omdat er iets over 2 jaar wordt gezegd: die 2 jaar garantie is op basis van "activatie". Dus niet je factuurdatum. Niet je ontvangstbewijs. Je activatie-datum van je console / controller / SSD / whatever ze verkopen.
En ook dat heb ik al enige tijd geleden ergens gepost op GoT: mijn Elite controller was op factuur al bijna 3 jaar oud maar had goed een jaar in de kast gelegen. Ging kapot en Microsoft USA (chat) kon verifieren dat de controller slechts 19 maanden geleden geactiveerd was dus kreeg een gloednieuwe toegestuurd.
Het registreren van produkten op je Xbox.com account is essentieel zodra je het produkt aangezet hebt.

En dat er nu meer animo is voor een Series X dan daarvoor is ook niet zo vreemd. Marketing, waaronder de nieuwsberichten van vandaag, kunnen voor dit soort rages zorgen. Maar uiteindelijk, is het alleen maar mooi, dat de Xbox kamp in Nederland weer groter wordt.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Met een creditcard bestellen. Dan reserveren ze alleen.Mu.siQ schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:38:
Bol.com zal wel direct betalen zijn. Eigenlijk altijd goede ervaringen mee en heb nog wat binnen liggen. Bol wordt eerste keuze. Dan Microsoft zelf maar
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat de X morgen net zo hard gaat als de Ps5 afgelopen week.Don Quijote schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:52:
Ik hoop dat het morgen wat relaxter wordt dan vorige week en ik om 9:15 weer verder kan met mijn dag en een Series X op komst.
Ik vind DHL echt heel kut helaas.
UPS dacht ik.tommymeerNL schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:46:
Weet iemand of ze met postNL verzenden bij de Microsoft store ?
Ik vind DHL echt heel kut helaas.
https://www.microsoft.com/nl-nl/p/xbox-series-x/PacinoAllstars schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 06:47:
Welke URL gebruiken jullie van Microsoft. Gewoon de store?
Maar als je daar vooraf moet betalen doe ik het niet. Hoi niet van geld voorschieten voor iets dat langer dan 2 weken duurt voor je het hebt.
MM bedoel je? Zeker ben je nooit van de eerste lichting.Granaatappel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 05:25:
Niemand die hem bij MN gaat preorderen met optie afhalen? Dan ben je er zeker van als je bij de eerste lichting zit dat je hem zo snel mogelijk hebt toch?
Persoonlijke ervaring met die winkel zijn voor mij niet positief. Plus de tijd die het kost om naar de winkel te gaan en het feit dat ik nog steeds sinds maart probeer zoveel mogelijk winkels en drukke plekken te vermijden.
Anderzijds is het naar de winkel gaan en naar huis rijden met je shiny nieuwe console een van de mooiste dingen die er zijn. En hierna is het weer 7 jaar wachten. Nadeel is dan als ik thuis kom met het ding er toch niks is om te spelen buiten oude spellen

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Dan pas? Ik sta al klaar vanaf 5 uurD. Ninjai schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:24:
Ik zou voor de zekerheid toch vanaf 8:30 gaan kijken bij bol. Zo laat begon het bij de PS5. Succes vandaag!
meerdere sites open, overal netjes ingelogd. voor 9:00:30 wil ik hem gereserveerd en betaald hebben
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Ik sta ook klaar, meerdere websites open en ready to go.ArthurMorgan schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:27:
[...]
Dan pas? Ik sta al klaar vanaf 5 uur
meerdere sites open, overal netjes ingelogd. voor 9:00:30 wil ik hem gereserveerd en betaald hebben
Was gisteren ook zoTnhn42 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:28:
Bij mediamarkt staat al uitverkocht ?
Is gewoon omdat de voorraad pas om 9:00 wordt vrijgegeven. Nu is de voorraad nog 0Tnhn42 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:28:
Bij mediamarkt staat al uitverkocht ?
Dat is de pagina waarop om 9.00 een bestelling gedaan kan worden?
Als je op 'meer info' klikt zie je de url naar #purchasing gaan. Hopelijk komt er om 9h een grote groene knop te voorschijn!PepieNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:37:
Even om te verifiëren : https://www.xbox.com/nl-NL/consoles/xbox-series-x
https://www.microsoft.com/nl-nl/p/xbox-series-x/8wj714n3rbtlPepieNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:37:
Even om te verifiëren : https://www.xbox.com/nl-NL/consoles/xbox-series-x
Thanks, heb deze in de pre-order gezet. Wacht ook nog op de Series X voor in de woonkamer.NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:26:
Wehkamp is al begonnen: Series S.
https://www.wehkamp.nl/mi...l&sortering=hoogste-prijs
wehkamp durf ik niet aan, lang niet meer besteld maar vroeger kreeg ik daar alles veel te laat..NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:26:
Wehkamp is al begonnen: Series S.
https://www.wehkamp.nl/mi...l&sortering=hoogste-prijs
Playstation 5
Ik ben heel benieuwd hoe de pre-orders voor de XSX zo gaan lopen. Er zal minder animo zijn maar er zal ongetwijfeld ook minder voorraad zijn. Hoop twee XSX te kunnen bemachtigen.
[ Voor 7% gewijzigd door Caayn op 22-09-2020 08:02 ]
Als ik zo her en der de beschikbare aantallen zie, kan het nog wel eens harder gaan zelfs. Succes iedereen.Donstil schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:01:
[...]
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat de X morgen net zo hard gaat als de Ps5 afgelopen week.
Of is dit bijv bij Msoft gewoon een reservering op je creditcard?
Ja ik zag het iddbram1984 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:02:
[...]
Als ik zo her en der de beschikbare aantallen zie, kan het nog wel eens harder gaan zelfs. Succes iedereen.
Ik had mij nog zo voorgenomen deze release maar 1 console te kopen maar ik zit zo om 09:00 toch ook weer klaar

Bij bol is het alleen een reservering op je kaart tot hij daadwerkelijk verstuurd wordt.darkside one schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:05:
Weten jullie misschien hoe het zit met de 'centjes-, moet je bij MM, Bol.com of Msoft vooruit betalen?
Bij Microsoft is het een reservering, bij MM kun je ook met CC betalen, of die direct afschrijven weet ik niet.darkside one schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:05:
Weten jullie misschien hoe het zit met de 'centjes-, moet je bij MM, Bol.com of Msoft vooruit betalen?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Waar zien jullie concrete aantallen dan? Vond het juist allemaal maar vaag vorige week en heb nu vandaag ook (nog) geen inzicht in de te verwachte aantallen..Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:05:
[...]
Ja ik zag het idd
Ik had mij nog zo voorgenomen deze release maar 1 console te kopen maar ik zit zo om 09:00 toch ook weer klaar
Anoniem: 159816
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 22-09-2020 08:08 ]
Nee geen concrete aantallen, alleen dat het in de eerste landen wel hard gaat.D-Ed schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:07:
[...]
Waar zien jullie concrete aantallen dan? Vond het juist allemaal maar vaag vorige week en heb nu vandaag ook (nog) geen inzicht in de te verwachte aantallen..
Of ze er meer of minder hebben dan Sony is alleen maar gissen.
Ja bij MM wordt het direct afgeschreven, ook bij betaling met CC, ik had vorige week de PS5 daar gereserveerd, is gelijk afgeschreven, inmiddels al stuk of 4x een poging gedaan om de bestelling te annuleren daar, maar is nog steeds niet geannuleerd 😪BM schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:06:
[...]
Bij Microsoft is het een reservering, bij MM kun je ook met CC betalen, of die direct afschrijven weet ik niet.
Dat is echt wel een verschil met de huidige generatie. Met de XB1 in 2013 heb ik op mijn dooie gemak één besteld en kort voor de release er nog een tweede bij besteld die allebei netjes op dag 1 geleverd waren.Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:08:
[...]
Nee geen concrete aantallen, alleen dat het in de eerste landen wel hard gaat.
Zelfs met de Wii heb ik in de week voor release nog een launch day pre-order weten te bemachtigen bij de lokale intertoys.
[ Voor 11% gewijzigd door Caayn op 22-09-2020 08:12 ]
MediaMarkt, CoolBlue, die doen alsof ze klantvriendelijk zijn maar van mij zien ze geen euro meer.edgarf28 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:09:
[...]
Ja bij MM wordt het direct afgeschreven, ook bij betaling met CC, ik had vorige week de PS5 daar gereserveerd, is gelijk afgeschreven, inmiddels al stuk of 4x een poging gedaan om de bestelling te annuleren daar, maar is nog steeds niet geannuleerd 😪
Bol.com doet het wat mij betreft bijna altijd beter.
Sja wat dat betreft spelen ze allemaal het spelletje van schaarste wel goed (zelfs in deze tijd). Nu ook weer met die videokaarten die in een paar uurtjes uitverkopen.Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:08:
[...]
Nee geen concrete aantallen, alleen dat het in de eerste landen wel hard gaat.
Ik maak me niet druk en bestel er op 1 plek gewoon 1 en dan zien we 10 november wel 👍
Succes allen en enjoy de voorpret/stress/vul zelf in hoentje de dag doorkomt
Als je zegt reservering, wordt het geld niet meteen in rekening gebracht op je CC? Ik ben op vakantie en merkte net dat ik helemaal niet genoeg ruimte heb op mijn CC nogBM schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:06:
[...]
Bij Microsoft is het een reservering, bij MM kun je ook met CC betalen, of die direct afschrijven weet ik niet.

Wehkamp Vanaf nu te pre-orderen!
EDIT: UITVERKOCHT
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 22-09-2020 08:22 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat kon een uur geleden ook al.
https://gathering.tweaker.../quote_message/63882812/8
[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 22-09-2020 08:17 ]
Same hier, kwam er ook net achter dat ik te weinig bestedingruimte heb bij m'n CC, door de PS5 reservering bij de MM vorige weekX-Fighter schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:14:
[...]
Als je zegt reservering, wordt het geld niet meteen in rekening gebracht op je CC? Ik ben op vakantie en merkte net dat ik helemaal niet genoeg ruimte heb op mijn CC nogAlvast gebeld naar de bank om de limiet te verhogen, maar dit kan 2u duren...
een artikel waar je ze kunt bestellen, en dan 2 winkels noemen.... waaronder coolblue

Haha waar haal je de tijd vandaan? Ik heb nu ook 2 consoles, maar op eentje speel ik nooit en op de ander heb ik een backlog van hier tot Tokio. Heb ook maar 1 launch titel besteld.Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:05:
[...]
Ja ik zag het idd
Dit is allemaal Gamestop volgens mij. Ik weet niet hoe groot die zijn verder en waarmee te vergelijken?D-Ed schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:07:
[...]
Waar zien jullie concrete aantallen dan? Vond het juist allemaal maar vaag vorige week en heb nu vandaag ook (nog) geen inzicht in de te verwachte aantallen..
https://twitter.com/BigDa.../1308253994175791104?s=20
https://twitter.com/PS5_D.../1308273671463727104?s=20
https://twitter.com/Salt1.../1308276810841546752?s=20
https://twitter.com/JoshRdz/status/1308269421421563904?s=20
Heeft bijna anderhalf uur online gestaan.FireBladeX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:18:
Ha, dat ging snel.
Klopt, maar niemand wist dat ie al online stond ;-) behalve een paar Tweakers hier.NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:19:
[...]
Heeft bijna anderhalf uur online gestaan.
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Bovendien is het onnodig, want die dingen gaan echt wel op.Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:19:
Tijd voor een mailtje naar Microsoft. Dit soort laffe praktijken moeten ze echt afstraffen.
Ho hey ho, ik heb daar net een pre-order geplaatst. Dus oweePhusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:19:
Tijd voor een mailtje naar Microsoft. Dit soort laffe praktijken moeten ze echt afstraffen.
Stond ook gewoon op budgetgaming.ben2513 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:20:
[...]
Klopt, maar niemand wist dat ie al online stond ;-) behalve een paar Tweakers hier.
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
[ Voor 33% gewijzigd door NotSoSteady op 22-09-2020 08:22 ]
Wehkamp...tjah, wat je van die praktijken anno 2020 moet vinden, zeg t maar...
Haha shit dacht al zelfde. Heb nog ruime hoeveelheid cadeaubonnen bol.com, zou mooi zijn als ik die ook er bij kan inwisselen. Anders maar CCPhusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:22:
Push bericht van bol.com, schrok even maar was een reminder.
[ Voor 50% gewijzigd door Mu.siQ op 22-09-2020 08:26 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik vind het alsnog snel. In principe, gaan veel mensen uit dat het pas om 09.00 uur kan reserveren.NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:19:
[...]
Heeft bijna anderhalf uur online gestaan.
Ja en daar gaat het over de Xbox Game Pass notabeneNotSoSteady schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 08:22:
Het is hier trouwens wel erg rustig in vergelijking met het PS5-topic. Kan me niet voorstellen dat je misgrijpt wanneer je om 09:00 klaar zit.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat dachten mensen in Australië en NZ ook maar veel hebben er geen kunnen krijgen. Ja bla bla.Ps5 maar deze generatie kan het ook anders ;-)NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:22:
Het is hier trouwens wel erg rustig in vergelijking met het PS5-topic. Kan me niet voorstellen dat je misgrijpt wanneer je om 09:00 klaar zit.
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
We zijn allang blij dat jij de moeite neemt om dit te doen thnxG_Dragon schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:23:
Ik probeer alles zo actief mogelijk te houden in het topic, als het ergens uitverkocht is zal ik het updaten in de lijst voorin. Maar doe het wel tijdens werk dus verwacht niet de 100%
Coolblue doet geen pre-ordersG_Dragon schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:23:
Ik probeer alles zo actief mogelijk te houden in het topic, als het ergens uitverkocht is zal ik het updaten in de lijst voorin. Maar doe het wel tijdens werk dus verwacht niet de 100%
Waar de gamestops circa 20 stuks geleverd kregen van de ps5, krijgen ze minder dan de helft xbox geleverd. Hoe dan?
XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam
Vier dagen werken, niet zoveel slaap nodig hebben en een vrouw welke juist veel slaap nodig heeft.bram1984 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:17:
Haha waar haal je de tijd vandaan? Ik heb nu ook 2 consoles, maar op eentje speel ik nooit en op de ander heb ik een backlog van hier tot Tokio. Heb ook maar 1 launch titel besteld.
Tijd zat!
En dan spreken van een gigantisch succes dat alles uitverkocht isxminator schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:27:
Ik denk dat microsoft een nintendootje doet. Gewoon heel weinig beschikbaar stellen om schaarste te creeeren.
Waar de gamestops circa 20 stuks geleverd kregen van de ps5, krijgen ze minder dan de helft xbox geleverd. Hoe dan?
Volgens mij verdwijnt een product altijd van de Wehkamp-site wanneer de voorraad op is.Tim14ww schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:27:
De series S is zojuist uit de zoekresultaten verdwenen bij Wehkamp. Lijkt er op dat ze door hadden dat ze te vroeg waren
https://www.wehkamp.nl/microsoft-xbox-series-s-16644560/
[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 22-09-2020 08:29 ]
Aangepast
Thanks!
Idem hier + iedere dag sporten en 2 kids. Maar ik speel ook best veel verschillende soorten games, dus dan krijg je vanzelf een backlog.Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:28:
[...]
Vier dagen werken, niet zoveel slaap nodig hebben en een vrouw hebben die juist veel slaap nodig heeft.
Tijd zat!
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Niemand weet hoeveel pre-orders de PS5 krijgt per winkel he... ;-)Mick3112 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 08:28:
[...]
En dan spreken van een gigantisch succes dat alles uitverkocht is
Ze zouden toch vanaf 9 uur pas ?
Vreemd..
[ Voor 43% gewijzigd door G_Dragon op 22-09-2020 08:32 ]
Nee ik doe niet aan backlog daar ben ik deze generatie mee gestopt. Uitspelen en weg, of niet uitspelen en dan zal dat wel een reden hebben.bram1984 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:29:
[...]
Idem hier + iedere dag sporten en 2 kids. Maar ik speel ook best veel verschillende soorten games, dus dan krijg je vanzelf een backlog.
1 game per keer. Neem als launch game (voor een van de twee) alleen AC Vikings.
(Wij hebben overigens 1 kleine. Dat scheelt alweer de helft)
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 22-09-2020 08:33 ]
Anoniem: 159816
Op deze manier voorkomen Bol en Coolblue (als ze preorders zouden doen) dat mensen niet overal tig preorders plaatsen om er maar eentje te krijgen. Door mensen te laten betalen ontmoedig je dat.Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:11:
[...]
MediaMarkt, CoolBlue, die doen alsof ze klantvriendelijk zijn maar van mij zien ze geen euro meer.
Bol.com doet het wat mij betreft bijna altijd beter.
stond hij uberhaupt open dan?G_Dragon schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:31:
Bij NEDGAME is de Series X nu ook UITVERKOCHT
Daar stond die gisteren ook al op, dus ik zou als ik jou was wel opletten dat je nu geen shops aan het afstrepen bent die nog met voorraad moeten komen.G_Dragon schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:31:
Ik dacht inderdaad ook dat ze pas vanaf 9 uur gingen..
Hun waren toch al lang en breed door hun "voorraad" heen voordat de pre-orders überhaupt aangekondigd waren?G_Dragon schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:31:
Ze zouden toch vanaf 9 uur pas ?
Vreemd..
Dan laat ik hem nog even op 9 uur staanNotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:33:
[...]
Daar stond die gisteren ook al op, dus ik zou als ik jou was wel opletten dat je nu geen shops aan het afstrepen bent die nog met voorraad moeten komen.
Volgens mij niet. Alleen CC en PP.lars1134 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:33:
Accepteert Microsoft iDeal? Ik kan het niet vinden op de website...
Als je dat nu nog moet uitzoeken ben je wel beetje laatlars1134 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 08:33:
Accepteert Microsoft iDeal? Ik kan het niet vinden op de website...
Wat rustig ineens? Iedereen zit te 'F5-en' op de bestelpagina's?
[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 22-09-2020 08:55 ]
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview