✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die 'onderhandse' PO's zijn zulke kleine aantallen, daar zal MS zich echt niet druk om maken.NightyNite schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:03:
Hoe zit het eigenlijk met pre orders die geplaatst zijn vanaf dat de console is aangekondigd? Mag dit niet van Microsoft? Hoe zit dit eigenlijk?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ah duidelijk, ik zit namelijk zelf met zo'n pre-order vanaf ongeveer de eerste dag, ik wist niet dat dit een ding werd van: Vanaf deze kun je pre-orderen. Thanks voor de uitlegRossi46 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:11:
[...]
Die 'onderhandse' PO's zijn zulke kleine aantallen, daar zal MS zich echt niet druk om maken.
Ik heb het in het PS5 topic ook al gezegd, dus ik post hier gewoon even dezelfde tekstNotSoSteady schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:15:
Coolblue heeft een fobie voor pre-orders.
Dat hele pre-orderen is ook één groot administratief drama. Je ziet het hier ook voorbij komen; de ene na de andere heeft overal en nergens pre-orders uitstaan. Alles wat overbodig is wordt zonder gêne teruggestuurd. Dat kost handen vol geld. En klachten/negatieve aandacht van mensen die met pre-order alsnog achter het net vissen.
Eigenlijk moeten ze gewoon nokken met dat pre-orderen. Mits retailers hun voorraad echter accuraat bij kunnen houden, zodat je als koper niet achteraf verrast wordt door een annulering vanuit de retailer.
Dus ik snap Coolblue wel. Pre-orders toestaan kost ze meer dan dat het ze oplevert.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik snap het ook zeker wel en ze zijn in ieder geval duidelijk in tegenstelling tot de partijen van 'blijf de site maar in de gaten houden'.Rossi46 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:18:
[...]
Ik heb het in het PS5 topic ook al gezegd, dus ik post hier gewoon even dezelfde tekst![]()
Dat hele pre-orderen is ook één groot administratief drama. Je ziet het hier ook voorbij komen; de ene na de andere heeft overal en nergens pre-orders uitstaan. Alles wat overbodig is wordt zonder gêne teruggestuurd. Dat kost handen vol geld. En klachten/negatieve aandacht van mensen die met pre-order alsnog achter het net vissen.
Eigenlijk moeten ze gewoon nokken met dat pre-orderen. Mits retailers hun voorraad echter accuraat bij kunnen houden, zodat je als koper niet achteraf verrast wordt door een annulering vanuit de retailer.
Dus ik snap Coolblue wel. Pre-orders toestaan kost ze meer dan dat het ze oplevert.
Helemaal mee eens!Rossi46 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:18:
[...]
Ik heb het in het PS5 topic ook al gezegd, dus ik post hier gewoon even dezelfde tekst![]()
en uiteraard ben ik wel zo hypocriet om morgen om 9:00:00 te beginnen met refreshen op meerdere sites om er een te pre-orderen. (Maar serieus, ik zie pre-orders dan ook gewoon als bestelling, maar dan wat vroeger. De bank die ik 2 maanden geleden bestelde moet per slot van rekening ook nog bezorgd en betaald worden
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Thanks, dat is ook zoG_Dragon schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:18:
[...]
Hoef je geen sorry voor te zeggen, vragen mag toch altijd?
Zover mij duidelijk is wel, maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
Ik denk dat je gelijk hebt, was het ook niet zo met vorige consoles dat playstation populairder was qua pre-orders/bestellingen?Katmi schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:27:
Geen sneer naar MS toe want ik ga er ook 1 bestellen maar voor een Xbox moet je in NL of BE echt geen meerdere sites F5’en vanaf de eerste seconde om er 1 te hebben.
PS4/One was een dingetje omdat de One eerst niet in BE en NL kwam maar alleen in bv DE dus was moeilijk om een pre order war te hebbenNightyNite schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:33:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt, was het ook niet zo met vorige consoles dat playstation populairder was qua pre-orders/bestellingen?
Maar de PS4 Pro bv ging sneller dan de X, ik weet nog van de X dat ik die tot 3 dagen voor release kon pre orderen bij Dreamland of Intertoys, uiteindelijk niet gedaan maar dan toch op launch day gewoon nog om 15u uit het rek gaan kopen.
MM had ook om 11u een pallet van 45 stuks voor losse verkoop.
Misschien dat het nu wat vlotter gaat cause next gen maar denk dat 2-3 sites morgen F5’en om 9u er wat over is voor een Xbox
Ja, maar ik denk dat de coronatijd met veel mensen die thuis zitten ook zeker wel een factor gaat meespelen in het aantal pre-orders, echter zullen een aantal bedrijven al veel pre-orders hebben, omdat die al lang openstaan, wellicht dat mensen elders vooraan de (digitale) rij proberen te komen, dat weet ik helaas nietKatmi schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:37:
[...]
PS4/One was een dingetje omdat de One eerst niet in BE en NL kwam maar alleen in bv DE dus was moeilijk om een pre order war te hebben
Maar de PS4 Pro bv ging sneller dan de X, ik weet nog van de X dat ik die tot 3 dagen voor release kon pre orderen bij Dreamland of Intertoys, uiteindelijk niet gedaan maar dan toch op launch day gewoon nog om 15u uit het rek gaan kopen.
MM had ook om 11u een pallet van 45 stuks voor losse verkoop.
Misschien dat het nu wat vlotter gaat cause next gen maar denk dat 2-3 sites morgen F5’en om 9u er wat over is voor een Xbox
Ja, kan best zijn dat ze niet uitverkocht raken... maar better safe than sorry
Dat is dus waarom ik zo vroeg een pre order plaatste en dat bleek voor nu een goede keuze te zijnArthurMorgan schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:47:
Ik gok er niet op. Want het kan ook zijn dat MS gewoon minder consoles ter beschikking van de winkels heeft gegeven dan Sony. Maar ook het misgrijpen van de Sony pre-order heeft een aantal mensen in mijn omgeving doen besluiten om nu dan toch maar een poging op de Series te gaan doen. En je weet ook niet of de Betheda aankondiging nog weer meer mensen over de streep trekt.
Ja, kan best zijn dat ze niet uitverkocht raken... maar better safe than sorry
Maar inderdaad, de Game Pass, de overname van Bethesda, Erg ruime backwards compatibility en Smart Delivery maken het wel aantrekkelijk en deed mee alleen voor de Xbox voor nu gaan ipv de Playstation (die komt misschien later nog wel een keer
Zie het hoofdtopic voor tijdenNipje schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:27:
[...]
Thanks, dat is ook zo. Ik kon het overigens zelf ook al nergens vinden. Ik gok er maar op dat het 09:00 zal zijn morgenochtend, ga er vannacht niet voor wakker blijven.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Misschien het pre-order linkje voor de Series X ook even naar de 'bestelpagina' wijzigen?Koning-Admiraal schreef op Saturday 19 September 2020 @ 02:05:
Pre-order bij de MediaMarkt:
https://www.mediamarkt.nl...09d49a9933aaf6d85f560c43e
https://www.mediamarkt.nl...box-series-s-1673371.html
Pre-order bij Bol.com:
https://www.bol.com/nl/p/...console/9300000003688723/
https://www.bol.com/nl/p/...console/9300000003688722/
Pre-order bij Microsoft:
https://www.xbox.com/nl-NL/consoles/xbox-series-x
https://www.microsoft.com/nl-nl/p/xbox-series-s/942j774tp9jn
Nogmaals kijk in het hoofdtopicJackSparrow schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:17:
[...]
Misschien het pre-order linkje voor de Series X ook even naar de 'bestelpagina' wijzigen?https://www.microsoft.com/nl-nl/p/xbox-series-x/8wj714n3rbtl
Maar niet voor schaarse consoles met € 30,00 of € 50,00 op prijzen op de release, getuige de verkoop van de Nintendo NES mini, Nintendo SNES mini, Nintendo Switch en Sony Playstation Pro 500M.NotSoSteady schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:15:
Coolblue heeft een fobie voor pre-orders.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Begrijp ik nu dat je bij Microsoft niet direct hoeft te betalen of mis ik iets?DarkFire1985 schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:30:
En het is dus zo dat je bij allemaal behalve MS zelf het volledige bedrag vooruitbetaald?
Ohzo ja, helaas geen creditcard 😋DutchOwnage schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:47:
Met een creditcard wordt dat als een reservering verwerkt.
Ѫа$тёя чѳця аят

Kun je niet langs een mediamarkt gaan en hem daar reserveren? Ik was zaterdag de eerste die hem reserveerde. (MM Zwolle)dglavimans schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:50:
Gewoon in Januari al besteld hebben en nog niet zeker zijn hem te hebben... Misschien dat ik morgen nog een pre order plaats en dan bij zekerheid de ander annuleer
Zou inderdaad wel moeten kunnen.. Maar bij Gamemania stond ik ook derde die vertellen alleen nu opeens dat ze een globale lijst gaan doen ofzo haha.koenvd90 schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:52:
[...]
Kun je niet langs een mediamarkt gaan en hem daar reserveren? Ik was zaterdag de eerste die hem reserveerde. (MM Zwolle)
Kijk het denk ik even aan, wat je zelf zegt was je de eerste bij MM Zwolle dus hij komt er echt wel gok in ook zonder pre order.. Maar dacht toch aardig zekerheid te hebben tot vandaag
Weet iemand of er een nieuwe versie is aangekondigd, want die heb ik dan gemist.
https://www.xbox.com/nl-NL/consoles/xbox-series-x#unbox
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Eh....zat die er ooit bij dan?DutchCrownNL schreef op Monday 21 September 2020 @ 18:08:
Weet niet of het al vermeld is, maar blijkbaar zit er geen headset meer bij de console?
Weet iemand of er een nieuwe versie is aangekondigd, want die heb ik dan gemist.
https://www.xbox.com/nl-NL/consoles/xbox-series-x#unbox
Ja bij mijn One X (Scorpio) zat een bekabelde headset
Die zat er bij zowel de Xbox 360 als bij de Xbox One bij.
Bij de 360 was het een witte met oortje aan 1 kant, en bij de Xbox one een soortgelijke, maar dan zwart met groen.
DutchCrownNL schreef op Monday 21 September 2020 @ 18:16:
[...]
Ja bij mijn One X (Scorpio) zat een bekabelde headset
En je gebruikt die headset ook dan?Henkje.doc schreef op Monday 21 September 2020 @ 18:17:
[...]
Die zat er bij zowel de Xbox 360 als bij de Xbox One bij.
Bij de 360 was het een witte met oortje aan 1 kant, en bij de Xbox one een soortgelijke, maar dan zwart met groen.
Nope, die zal hier nog wel ergens rondslingeren. Heb liever een headset met wat meer features ;-)Nynto schreef op Monday 21 September 2020 @ 18:18:
Heeft iemand die dingen ooit gebruikt dan?
Anoniem: 159816
Mijn bronnen zeggen wat anders, maar misschien is er wat veranderd sinds vanochtend.Tnhn42 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:46:
Zojuist via twitter te horen gekregen dat Coolblue niet meedoet aan de Pre-orders
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 21-09-2020 18:22 ]
Als party-chat headset, jazekerNynto schreef op maandag 21 september 2020 @ 18:18:
Heeft iemand die dingen ooit gebruikt dan?
Blijf het jammer vinden dat er geen opvolger is gekomen van de draadloze versie van de X360
Heb dit het eerste jaar gedaan. Later overgestapt op een andere headset, maar tegenwoordig gebruik ik bijna geen headset meer.
Je praat in het luchtledige? Ach, ik vind het niet erg dat ze hem er nu niet meer bij leveren, want andere headset. En daarbij gebruikt het gros van de gamers toch een gaming headset ipv dat mono ding wat bij de voorgaande Xboxen geleverd werd.Henkje.doc schreef op Monday 21 September 2020 @ 18:26:
[...]
Heb dit het eerste jaar gedaan. Later overgestapt op een andere headset, maar tegenwoordig gebruik ik bijna geen headset meer.
Je had er eentje met een oortje zoals bij een telefoon en een zoals een helpdesk medewerker: 1 schelp en 1 kleine microfoon.JackSparrow schreef op maandag 21 september 2020 @ 18:54:
[...]
Je praat in het luchtledige? Ach, ik vind het niet erg dat ze hem er nu niet meer bij leveren, want andere headset. En daarbij gebruikt het gros van de gamers toch een gaming headset ipv dat mono ding wat bij de voorgaande Xboxen geleverd werd.
Zojuist de bevestiging van Bol.com dat bij betaling met creditcard het bedrag pas bij levering wordt afgeschreven.DutchOwnage schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:54:
Geeft Bol. com de mogelijk tot achteraf betalen? Dacht bij pre orders niet toch?
Xbox Live Knalle Arie
Meeste om 9uArend1987 schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:22:
Hoe laat gaan de pre-orders lopen morgen. Gaan stipt 00:00 de reserveringen vannacht lopen?
Ow jee nog een optie er bij🙄. Bol. com Ideal/CC, of Microsoft CC. Blijf toch maar bij Bol. com via Ideal als 1e optie, dan hebben we die betaling maar gewoon gehad. Vroeg of laat moet er toch betaald worden 😁. Thx voor het melden.Marvie schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:25:
[...]
Zojuist de bevestiging van Bol.com dat bij betaling met creditcard het bedrag pas bij levering wordt afgeschreven.
Door de grote vraag en de beperkte voorraad, gaat de Xbox Series X niet op pre-order. Wanneer de release op 10 november plaatsvindt, zal de Xbox Series X beschikbaar zijn.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
wtfArthurMorgan schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:43:
Coolblue heeft nu ook bevestigd op de site staan dat ze niet gaan pre-orderen:
[...]
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Ik begin me ook een beetje zorgen te maken inmiddels.Mavel 128 schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:05:
09:00 morgen ochtend, het kan nog wel eens druk worden!
[ Voor 8% gewijzigd door Mavel 128 op 21-09-2020 20:23 ]
Want?Mavel 128 schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:05:
09:00 morgen ochtend, het kan nog wel eens druk worden!
In tegenstelling tot die "minder handige servers" van de gemiddelde webshop (RTX-release van de week of een Black Firday), heeft Microsoft een *****load aan servers wereldwijd om die "paar orders" zonder issues te kunnen verwerken.
Daarnaast, maar allicht een inschatting die natuurlijk wat makkelijk gemaakt kan worden: aangezien Microsoft de eigenaar & producent is weten zij exact hun allocation die ze morgen vanaf 09:00 online kunnen verkopen. Dus geen "real time" voorraad; ze kunnen eenvoudig 1 centrale tellertje hebben en als die op is, is het op voor iedereen en kan er centraal een pagina komen met "sorry, het is op".
Natuurlijk zit je met wat latency, caching, etc maar ik denk dat ik wel durf te stellen dat het mogelijk (!!!) is dat bij "op" binnen 2 minuten dit wereldwijd op alle Microsoft-servers bekend kan zijn.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mavel 128 zei alleen maar dat het druk ging worden. Aangekondigde pre-order tijdstip, veel thuiswerkers, interessant aanbod; het zou me verbazen als het niet storm zal lopen. Mavel zei verder niets over de capaciteit van Microsoft om deze drukte te verwerken. Dat zal allemaal wel loslopen inderdaad.MAX3400 schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:26:
[...]
Want?
In tegenstelling tot die "minder handige servers" van de gemiddelde webshop (RTX-release van de week of een Black Firday), heeft Microsoft een *****load aan servers wereldwijd om die "paar orders" zonder issues te kunnen verwerken.
Daarnaast, maar allicht een inschatting die natuurlijk wat makkelijk gemaakt kan worden: aangezien Microsoft de eigenaar & producent is weten zij exact hun allocation die ze morgen vanaf 09:00 online kunnen verkopen. Dus geen "real time" voorraad; ze kunnen eenvoudig 1 centrale tellertje hebben en als die op is, is het op voor iedereen en kan er centraal een pagina komen met "sorry, het is op".
Natuurlijk zit je met wat latency, caching, etc maar ik denk dat ik wel durf te stellen dat het mogelijk (!!!) is dat bij "op" binnen 2 minuten dit wereldwijd op alle Microsoft-servers bekend kan zijn.
This is absolutely ridiculous
Dan bedoel ik de verpakking en eventueel opvulmateriaal als de Xbox doos geshipped gaat worden in een grotere andere doos.
Bij Amazon en Bol al een paar keer gehad dat ik iets heb ontvangen in een grotere doos dan de afmetingen van het item in kwestie maar 0 komma 0 qua airpockets of opvulmateriaal dus het item kon lekker heen en weer klotsen.
Je krijgt gewoon de retail-uitvoering in een doos die "net" past.Katmi schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:35:
Iemand die weet hoe de kwaliteit van verzending is bij de Microsoft store ?
En ik schets alleen dat dat woordje druk (en zeker in dat kleine NL) nogal zwaaaar overdreven wordt in de afmetingen van een wereldbedrijf als Microsoft en hun capaciteit.Ridicuul schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:32:
[...]
Mavel 128 zei alleen maar dat het druk ging worden.
Misschien dat "druk" dan vaker & beter afgebakend kan worden; maar ja, lees vooral mijn mening en ervaring over pre-orders eens terug over de afgelopen weken; toch grappig dat ineens een aantal mensen hier op GoT ineens heul hard terugkrabbelen en toch maar / weer wel ineens zenuwachtig worden voor morgen.
[ Voor 56% gewijzigd door MAX3400 op 21-09-2020 20:39 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Meh ik geloof er niks van. Of Nederland krijgt gewoon hele lage aantallen.Koning-Admiraal schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:55:
Nooit gedacht, maar heb nu echt het gevoel dat als je morgen niet tijdig pre-ordert, dat je het op launch datum kunt schudden naar een exemplaar.
De blauwe is gewoon vele malen populairder.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heeft niks te maken met pre-order maar nee; de levensduur is gewoon beschreven / bekend. Ofcourse, mileage may vary maar dat is met alles waar "energie" in/uit komt.Amaze86 schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:39:
Moet je bij de nieuwe controller steeds batterijen vervangen....of is dit verleden tijd.
Alle pre order gaan toch 09:00 live morgen ochtend? Denk niet dat microsoft dezelfde fout gaat maken als sonyRRCreations schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:42:
Oké ik wacht tot 00:30 om te pre-roderen en daarna ga ik slapen. Hopen dat bol.com de orders open gooit!
Playstation 5
Nice dat heb ik wel het liefsteMAX3400 schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:36:
[...]
Je krijgt gewoon de retail-uitvoering in een doos die "net" past.
Ga dan al maar gewoon slapen, staat ook gewoon op de Xbox pagina op Bol in de omschrijving dat het op 22 Sep om 09u00 begint met 1 per account dus verwacht tussen middernacht en 1u maar geen ''wilde'' verschijningen van een pre-order.RRCreations schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:42:
Oké ik wacht tot 00:30 om te pre-roderen en daarna ga ik slapen. Hopen dat bol.com de orders open gooit!
Staat zelfs recht onder de naam van de console op de productpagina : Pre-order vanaf 22/09 om 09:00, 1 console per klantaccount.
[ Voor 8% gewijzigd door Katmi op 21-09-2020 20:52 ]
Ik snap die twijfel wel. Sterker nog, ik was ervan overtuigd dat het pre-orderen van een PS5 geen enkel probleem zou opleveren. Uiteindelijk ben ik blij dat ik een minuut voor Bol.com live ging op het PS5-topic zag dat er een mail was verstuurd door Bol.com. Anders had ik er gegarandeerd naast gegrepen.MAX3400 schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:36:
Toch grappig dat ineens een aantal mensen hier op GoT ineens heul hard terugkrabbelen en toch maar / weer wel ineens zenuwachtig worden voor morgen.
Maar ik gun iedereen een mooie console op launchday, dus ik hoop dat de keuze van MS om de pre-order datum vroeg aan te kondigen wat meer rust bij de consument brengt. Een hele dag productpagina's moeten refreshen is immers ook niks...
Al snap ik de mensen die toch nog even wat langer opblijven dan normaal, er zou maar net een retailer vroeger launchen...
Microsoft zal die fout inderdaad niet maken. Maar er hoeft maar een retailer een foutje te maken en dan heb je toch mazzel als je net op dat moment op die webshop rondhangt.Stylze schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:44:
[...]
Alle pre order gaan toch 09:00 live morgen ochtend? Denk niet dat microsoft dezelfde fout gaat maken als sony
Ik ga er niet vanuit, maar niet geschoten is altijd mis. Als er niets gebeurd na middernacht kun je gewoon de wekker zetten, zodat je er om 09.00 klaar voor zit.
[ Voor 12% gewijzigd door Katmi op 21-09-2020 21:04 ]
Microsoft store
Bol
Coolblue
Mediamarkt
Amazon.nl
Ik zit zelf te denken aan ms store.
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Coolblue doet niet mee. Bij hun kun je 1 dag voor releasedatum bestellen/kopen en krijg je hem op releasedatum.deurklinkje schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:08:
Waar kan je nou het beste pre orderen?
Microsoft store
Bol
Coolblue
Mediamarkt
Amazon.nl
Je leest niet heel regelmatig mee?deurklinkje schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:08:
Waar kan je nou het beste pre orderen?
Microsoft store
Bol
Coolblue
Mediamarkt
Amazon.nl
Ik zeg zelf Microsoft maar dat is eenvoudig omdat ikzelf heel goede ervaringen met ze heb.
Wacht, wat? Damnit ik sta ook op de lijst bij GM, is de volgorde nu veranderd?dglavimans schreef op maandag 21 september 2020 @ 18:01:
[...]
Zou inderdaad wel moeten kunnen.. Maar bij Gamemania stond ik ook derde die vertellen alleen nu opeens dat ze een globale lijst gaan doen ofzo haha.
Thnx dat was ook mijn idee suc6 morgen.MAX3400 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:12:
[...]
Je leest niet heel regelmatig mee?CB doet niet meer aan pre-orders. Mediamark kon vorige week al in de winkel (even 5 tientjes aftikken en klaar).
Ik zeg zelf Microsoft maar dat is eenvoudig omdat ikzelf heel goede ervaringen met ze heb.
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Media markt den haag had toen met de one x ook niks gekregen ook daar stond ik op de lijst.
Uiteindelijk dankzij dit forum media markt Rotterdam gereden en uit de schappen in avond een one x gehaald.
Vrienden die hem snel hadden via Microsoft zelf gepreordered.
Overigens voor me zoontje ook een designlab controller besteld in augustus bij MS en in de mail stond dat dit 4 tot 6 weken duurt maar ik had hem al binnen een week binnen via China - - - > Ierland. Dus zeker goede ervaringen met Microsoft zelf en dat in covid tijden
Wat houdt je tegen om op next next finish te klikken?BrightSun schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:20:
Ik kan op de site van de Mediamarkt nu een pre-order plaatsen (ik heb hem in mijn winkelmandje zitten). Hebben mensen dit al geprobeerd?
Slechte ervaringen met MediaMarktMAX3400 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:20:
[...]
Wat houdt je tegen om op next next finish te klikken?
Weet niet.. Opeens begon ze over een landelijke lijst ipv de winkel lijst dus dat mijn plek op de winkel lijst nog niet perse iets betekende.. Wat nogal tegenstrijdig is met wat ik hele tijd dacht...Whaam schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:12:
[...]
Wacht, wat? Damnit ik sta ook op de lijst bij GM, is de volgorde nu veranderd?
Maar ik sta derde dus kan me toch niet voorstellen dat het daar als nog mis gaat.. Ga morgen wel ergens anders nog een order zetten tho
Ja, maar kom niet verder omdat ik geen winkel met voorraad of bezorgopties kan kiezen. Ik bestel het liefst bij hen omdat ik nog een cadeaubon voor MM Arena heb liggen.BrightSun schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:20:
Ik kan op de site van de Mediamarkt nu een pre-order plaatsen (ik heb hem in mijn winkelmandje zitten). Hebben mensen dit al geprobeerd?
"Deze bestelling is helaas niet af te halen in een MediaMarkt-winkel, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn."
[ Voor 14% gewijzigd door CerandoX.nl op 21-09-2020 21:42 ]
Grrr. las het ook net als tweede officiële reactie van coolblue.Tnhn42 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:46:
Zojuist via twitter te horen gekregen dat Coolblue niet meedoet aan de Pre-orders
Wat voor security code? Bedoel je die cijfers op de achterkant? Je maakt me al bang denk dat het ideal word hahahaMAX3400 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:44:
@ElMayo ik hoop dat je ook de security-codes van je broer hebt? Want veel CC-betalingen hebben tegenwoordig de extra validatie dat je een password moet intikken. En hou er ook rekening mee dat sommige betaalproviders "flaggen" als de kaart te snel te "wijd" gebruikt wordt; dan wordt de betaling niet gevalideerd.
Nee, dat is je CVC-code. Mijn Mastercard heeft 2 security-codes. 1 om mee in te loggen op het portaal van MasterCard. En eentje om betalingen te valideren zoals uitgelegd op https://www.mastercard.nl...-benefits/securecode.htmlElMayo schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:48:
[...]
Wat voor security code? Bedoel je die cijfers op de achterkant? Je maakt me al bang denk dat het ideal word hahaha
Sommige betaalproviders hebben dit (stilzwijgend) doorgevoerd waardoor niet iedereen met een creditcard deze code nog herinnert te hebben aangemaakt of hebben ingesteld.
Hou er ook rekening mee dat je bij Visa je betaling moet bevestigen dmv de ics appElMayo schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:48:
[...]
Wat voor security code? Bedoel je die cijfers op de achterkant? Je maakt me al bang denk dat het ideal word hahaha
Ha, goede... Unverified accounts mogen $500 per maand betalen. Totaal. Die maand. Dat is dus minder dan 500 Euro. Verified accounts mogen (ik dacht) 10K per maand verstoken. Dus, ben jij verified?vangoghnl schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:58:
Maar weet iemand of je daar ook €500 mee kan betalen of zit er dan een limiet op?
Hou er overigens rekening mee: als je PP aan je betaalrekening zit en je bank komt over je roodstand, wordt PP ook afgekeurd.
Want PayPal staat bij mij ook gelinkt voor game pass etc dus zou het makkelijkste zijn om meteen mee af te rekenen morgen.
[ Voor 31% gewijzigd door Katmi op 21-09-2020 22:03 ]
Ik gok direct. Meestal het geval in ieder geval als ik iets pre-order met paypal.Katmi schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:03:
Om verder op te pikken over Paypal, als je dat gebruikt voor een Series X pre-order bij MS zelf gaat dat meteen af of bij verzending ?
Want PayPal staat bij mij ook gelinkt voor game pass etc dus zou het makkelijkste zijn om meteen mee af te rekenen morgen.
Same. Games die ik pre-order digitaal bij Microsoft, worden op moment van pre-order al afgeschreven bij PP.Alwayshappyz schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:04:
[...]
Ik gok direct. Meestal het geval in ieder geval als ik iets pre-order met paypal.
Voor zover ik weet heeft me broer nooit iets van een account aangemaakt of extra wachtwoord (hij heeft hem niet zo heel lang en ooit een auto ermee gehuurd). Weetje anders doe ik gewoon lekker ideal just to be sure.MAX3400 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:51:
[...]
Nee, dat is je CVC-code. Mijn Mastercard heeft 2 security-codes. 1 om mee in te loggen op het portaal van MasterCard. En eentje om betalingen te valideren zoals uitgelegd op https://www.mastercard.nl...-benefits/securecode.html
Sommige betaalproviders hebben dit (stilzwijgend) doorgevoerd waardoor niet iedereen met een creditcard deze code nog herinnert te hebben aangemaakt of hebben ingesteld.
Het was ook al suggestie; ik heb overigens vaker "gedoe" met mijn CC binnen NL (stenen en virtuele winkels) dan in het buitenland. Zelfs een keer ICS Mastercard moeten bellen voor een betaling van "enkele honderden Euro's" die niet doorkwam / flagged werd in een stenen winkel. Voel je je best lullig.ElMayo schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:09:
[...]
Voor zover ik weet heeft me broer nooit iets van een account aangemaakt of extra wachtwoord (hij heeft hem niet zo heel lang en ooit een auto ermee gehuurd). Weetje anders doe ik gewoon lekker ideal just to be sure.
Verified was je toch als je bankrekening bevestigd is?MAX3400 schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:00:
[...]
Ha, goede... Unverified accounts mogen $500 per maand betalen. Totaal. Die maand. Dat is dus minder dan 500 Euro. Verified accounts mogen (ik dacht) 10K per maand verstoken. Dus, ben jij verified?
Dat is correct. Destijds moest je dat bevestigen via het overmaken van een cent, misschien gaat het tegenwoordig anders.vangoghnl schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:29:
[...]
Verified was je toch als je bankrekening bevestigd is?
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview