Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 21:08
Boem en binnen.

Gekeken op mediamarkt uitverkocht natuurlijk. Ingelogd in mijn account. Page refresh zie je net de bestelknop flitsen. Klik daar snel op en je komt in het winkelwagentje. Melding, geen voorraad. Prima. Ik af en toe F5én en raak. Meteen afhandelen en gekocht. Kijken of ie binnen komt.

In nog geen 3 uur raak. Wat een mazzel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Lijkt alsof de Xbox Series X nu al uren beschikbaar is op zowel MediaMarkt BE als NL.
Tekorten eindelijk gedaan voor de Xbox?

Mediamarkt be url (https://cutt.ly/vnoEtwg)
mediamarkt nl url (https://cutt.ly/5nogU0P)

[ Voor 31% gewijzigd door maikie61 op 28-05-2021 17:47 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemVer251
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-05-2021
maikie61 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:54:
Lijkt alsof de Xbox Series X nu al uren beschikbaar is op zowel BE als NL.
Tekorten eindelijk gedaan voor de Xbox?
Lijkt toch een stuk gemakkelijker nu om er aan één te geraken. Gisteravond opgelet en de series x stond voor een half uur verkrijgbaar op mediamarkt.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:35
Zojuist ontvangen van Bol 😁 Wel bijzonder dat er geen doos van Bol omheen zat. De bezorger stond wel met een big smile voor de deur :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik zit nog steeds te dubben, het lukt me maar niet om een x te bestellen. Maar een s lijkt me de verkeerde keuze. Ik heb een 4k tv dus ben bang dat ik spijt krijg van een s.
Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 21:21
Morpheus2003 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:08:
Zojuist ontvangen van Bol 😁 Wel bijzonder dat er geen doos van Bol omheen zat. De bezorger stond wel met een big smile voor de deur :’)
Dat is wel raar ja. Zal dat toch wel even melden bij bol. Had natuurlijk zomaar fout kunnen gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 16:56
mirelia schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 23:09:
Ik zit nog steeds te dubben, het lukt me maar niet om een x te bestellen. Maar een s lijkt me de verkeerde keuze. Ik heb een 4k tv dus ben bang dat ik spijt krijg van een s.
Wat vinden jullie?
Ik heb ik mijn S ingeruild voor een X. De beperkte opslag gaf voor mij de doorslag. Die is echt zo vol. En als je voor €110 een 1TB USB SSD moet kopen, is het verschil met een X opeens heel klein geworden.

Meld je aan bij de telegram groep(en) en discord, dan lukt het je vast en zeker binnen niet al te lange tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BizzieBis schreef op zondag 30 mei 2021 @ 09:01:
[...]

Meld je aan bij de telegram groep(en) en discord, dan lukt het je vast en zeker binnen niet al te lange tijd.
Via Amazon Frankrijk komen ze nu bij bosjes binnen, maar aangezien ik alleen het woord mayonaise ken lukt het mij naar niet om er eentje via dat kanaal te scoren…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zMz8kHsFgr4iXfpYQQHB2o53OQE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ibzx2iw9DHcXrO7XsAQEQz7U.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 09:33:
[...]
Via Amazon Frankrijk komen ze nu bij bosjes binnen, maar aangezien ik alleen het woord mayonaise ken lukt het mij naar niet om er eentje via dat kanaal te scoren…

[Afbeelding]
Het scheelt dat je onlangs al voor jezelf besteld had volgens mij?
En bij Amazon.fr komen ze niet bij bosjes binnen, dat is steeds dezelfde winkel die €499 vraagt + €345 shipping ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lAgY_e0S3ztu4w9hO67zNALhSKE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5FjaMdwkRizX18gsu3Z1olxZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door srdevil op 30-05-2021 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srdevil schreef op zondag 30 mei 2021 @ 09:37:
[...]

Het scheelt dat je onlangs al voor jezelf besteld had volgens mij?
En bij Amazon.fr komen ze niet bij bosjes binnen, dat is steeds dezelfde winkel die €499 vraagt + €345 shipping ;)
Goh… anoniem ben ik hier ook al niet meer 😱 en bedankt voor de tip 👍

En wat maakt het uit dat ik wat extra exemplaren bestel voor een ander?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2021 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Akemi schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:26:
Boem en binnen.

Gekeken op mediamarkt uitverkocht natuurlijk. Ingelogd in mijn account. Page refresh zie je net de bestelknop flitsen. Klik daar snel op en je komt in het winkelwagentje. Melding, geen voorraad. Prima. Ik af en toe F5én en raak. Meteen afhandelen en gekocht. Kijken of ie binnen komt.

In nog geen 3 uur raak. Wat een mazzel !
Vervolg:
Vrijdag besteld. Bestelbevestiging binnen. Geen track en trace. Dan maar even bellen.
Oh das raar hij staat om opgehaald te worden. Ehhh maar mijn mail zegt bezorgen.
Geen idee hoe het kan meneer, heel raar.

Anderhalf uur rijden om op te halen. Ligt hij er dan ook? Nee dat kan ik dit geval niet garanderen. Kan filiaal Ede niet gebeld worden om te vragen hoe het zit. Nee dat kan niet. Alles gaat alleen via de mail. Oftewel u wacht maar tot dinsdag dan weten we zeker of ie wel of niet bezorgd wordt.

*zucht*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Mijn series X uiteindelijk maar weer verkocht. 50uur gespeeld, maar kon mij niet bekoren ik ga weer verder gamen op de laptop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:47
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 09:33:
[...]

[Afbeelding]
In 2021 is vertalen in browsers best wel easy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 18:57
fevo-1190 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:39:
Mijn series X uiteindelijk maar weer verkocht. 50uur gespeeld, maar kon mij niet bekoren ik ga weer verder gamen op de laptop.
:w

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrGizMo schreef op maandag 31 mei 2021 @ 06:51:
[...]

In 2021 is vertalen in browsers best wel easy
Op een mobiele telefoon en dan binnen 10 seconden er ook nog eentje scoren, knap gedaan dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:08:
[...]

Op een mobiele telefoon en dan binnen 10 seconden er ook nog eentje scoren, knap gedaan dan...
Dat zou geen probleem moeten zijn, Chrome kan automatisch vertalen als hij frans detecteert bijvoorbeeld naar de door jou gewenste taal. Knopjes zitten ook op dezelfde plek als bij Amazon.nl dus zelfs als het frans is zou het moeten kunnen. Nadeel voor de meeste mensen is dat je een credit card nodig hebt.

En uiteraard mag je van mij voor anderen scoren, maar het zielige gezichtje in je vorige post vond ik dan niet geheel terecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:14
srdevil schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:15:
[...]

Dat zou geen probleem moeten zijn, Chrome kan automatisch vertalen als hij frans detecteert bijvoorbeeld naar de door jou gewenste taal. Knopjes zitten ook op dezelfde plek als bij Amazon.nl dus zelfs als het frans is zou het moeten kunnen. Nadeel voor de meeste mensen is dat je een credit card nodig hebt.

En uiteraard mag je van mij voor anderen scoren, maar het zielige gezichtje in je vorige post vond ik dan niet geheel terecht ;)
inderdaad goed te doen..ik heb in het verlenden zo al een playstation 5 gescoord en dan moet een xbox series x helemaal wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srdevil schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:15:
[...]

Neem niet alles zo letterlijk, mensen die mij kennen weten wel beter 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akemi
Akemi schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:46:
[...]

Vervolg:
Vrijdag besteld. Bestelbevestiging binnen. Geen track en trace. Dan maar even bellen.
Oh das raar hij staat om opgehaald te worden. Ehhh maar mijn mail zegt bezorgen.
Geen idee hoe het kan meneer, heel raar.

Anderhalf uur rijden om op te halen. Ligt hij er dan ook? Nee dat kan ik dit geval niet garanderen. Kan filiaal Ede niet gebeld worden om te vragen hoe het zit. Nee dat kan niet. Alles gaat alleen via de mail. Oftewel u wacht maar tot dinsdag dan weten we zeker of ie wel of niet bezorgd wordt.

*zucht*
Hij wordt vanavond afgeleverd als het goed is. Het 'truukje' dat ik toepaste op de website van Mediamarkt werkt inmiddels niet meer.

Game pass ultimate truck werkt nog wel, 3 jaar en 2 maanden ultimate voor 100 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
fevo-1190 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:39:
Die van mij staat ook al 2 maanden stof te happen sinds mn Ps5 pre order van Mm binnen is.

Kom maar op met Stalker 2 & Infinite... duurt lang voor er eindelijk eens een goede exclusive uit gaat komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
  • Laatst online: 08:59
robzzzzzzzz schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:30:
[...]

Die van mij staat ook al 2 maanden stof te happen sinds mn Ps5 pre order van Mm binnen is.

Kom maar op met Stalker 2 & Infinite... duurt lang voor er eindelijk eens een goede exclusive uit gaat komen
PC gamer hier (10900K/RTX3090) en sinds een maand de Series X in huis en aangesloten aan mn LG CX 65” en helemaal in love! Wat een geweldig ding! 😍 PC wordt fors minder gebruikt 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Furrr schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:36:
[...]

PC gamer hier (10900K/RTX3090) en sinds een maand de Series X in huis en aangesloten aan mn LG CX 65” en helemaal in love! Wat een geweldig ding! 😍 PC wordt fors minder gebruikt 😋
Vind hem ook super! Alleen op die titels wacht ik echt, ondertussen sinds november bijna mn hele backlog weggewerkt op de Series X, en van Sony lagen er nog een heel stel op de stapel. De laatste game was Village

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
robzzzzzzzz schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:57:
[...]

Vind hem ook super! Alleen op die titels wacht ik echt, ondertussen sinds november bijna mn hele backlog weggewerkt op de Series X, en van Sony lagen er nog een heel stel op de stapel. De laatste game was Village
Hahaha, zelfde luxe probleem hier. Heb ook een flinke backlog weg te werken nog 😅
Helemaal hooked aan de CoD campaigns op het moment. Verder nog een redelijke backlog op de PC 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UA1usB1soBxfWjzJOQmLGQilDBQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jh2rm9DaQXMc2eGlKrL0MT14.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fTNcb6T-XzqcPaPUCJGzTQdi6dI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YTJjHHSsuRqRJlRFvMinobhz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Fgr1ezShDMmwutg0ywhgX3oYRw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0mrIymEFkoOSWpajX1eBrLpg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Furrr schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:18:
[...]

Hahaha, zelfde luxe probleem hier. Heb ook een flinke backlog weg te werken nog 😅
Helemaal hooked aan de CoD campaigns op het moment. Verder nog een redelijke backlog op de PC 😂

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Lekker man! :*) , Ziet er goed uit, Geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Akemi schreef op maandag 31 mei 2021 @ 15:21:
[...]

Hij wordt vanavond afgeleverd als het goed is. Het 'truukje' dat ik toepaste op de website van Mediamarkt werkt inmiddels niet meer.

Game pass ultimate truck werkt nog wel, 3 jaar en 2 maanden ultimate voor 100 euro.
And the story continue's.

Trunkrs zou het afleveren. Chauffeur betrokken bij aanrijding. Ok, kan gebeuren. Wordt volgende dag afgeleverd.

Volgende dag: Springt de status opeens kunnen niet afleveren, servicedesk bellen.
Ok, whats the problem. Ehhh we weten niet waar het pakketje is. Godverdegodver.
We sturen wel een mailtje als we meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Xbox wireless headset op voorraad:

https://www.bol.com/nl/p/...paign=CPS&utm_content=pdl

En bij Megekko voor 122 Euro 🖕🏽

https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc

[ Voor 28% gewijzigd door Furrr op 02-06-2021 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorieus
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-09 09:37
Kan iemand mij uitleggen hoe je bestelt via Amazon.de bijvoorbeeld? Als ik hem via telegram binnen krijg dan schakelt hij door maar ik ken de Duitse taal of Spaanse taal onvoldoende. Hoe bestel je vervolgens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
Amazon ES heeft de Xbox Series X op voorraad met zo goed als elke bundel & zonder bundel
https://www.amazon.es/dp/B08H93ZRLL?tag=bsces-21&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-10 22:04

Redox

Motion Design / VFX

maikie61 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:40:
Amazon ES heeft de Xbox Series X op voorraad met zo goed als elke bundel & zonder bundel
https://www.amazon.es/dp/B08H93ZRLL?tag=bsces-21&th=1
Op m'n dooie gemak kunnen bestellen. Ik moest nog inloggen en OTP'en op amazon.es en heb alles rustig nagelopen (geen vreemde verzendkosten, wie de verkoper is etc.).

Het lijkt erop dat ik er nu een ga ontvangen tussen 9-11 juni.

Bedankt voor de tip!

[ Voor 14% gewijzigd door Redox op 02-06-2021 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Glorieus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:30:
Kan iemand mij uitleggen hoe je bestelt via Amazon.de bijvoorbeeld? Als ik hem via telegram binnen krijg dan schakelt hij door maar ik ken de Duitse taal of Spaanse taal onvoldoende. Hoe bestel je vervolgens?
Amazon heeft gewoon een taal selectie voor Nederlands in het menu boven ;) Handigste is een account maken en op account niveau je taal instellen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Eindelijk kunnen kopen bij Amazon.de! Zou morgen binnen moeten komen, happy

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-10 14:01
Yes, eindelijk de xbox kunnen scoren. Hopelijk komt hij 5 juni binnen vanuit Amazon DE

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 18:11
Ik heb het idee dat de scalpers een probleem gaan krijgen komende tijd. Xbox lijkt gewoon breed beschikbaar te komen.

Afgelopen half jaar wat Series Xén geritseld voor vrienden, kennissen en familie en afgelopen week er toch ook maar 1 voor mezelf gekocht bij Amazon.de. Telegram groepen zijn ideaal momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
mr.DJ95 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:23:
Ik heb het idee dat de scalpers een probleem gaan krijgen komende tijd. Xbox lijkt gewoon breed beschikbaar te komen.

Afgelopen half jaar wat Series Xén geritseld voor vrienden, kennissen en familie en afgelopen week er toch ook maar 1 voor mezelf gekocht bij Amazon.de. Telegram groepen zijn ideaal momenteel.
Dat klopt. Mediamarkt NL heeft zelfs honderden Xbox'en op voorraad in hun lokale stores. (Niet online dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

maikie61 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:25:
[...]

Dat klopt. Mediamarkt NL heeft zelfs honderden Xbox'en op voorraad in hun lokale stores. (Niet online dus)
Ik zag er vorige week 8 op voorraad liggen bij MM cruquius, toen ik een dag later er weer naartoe ging om er toch maar 1 te halen was alles weg. Nu net bij Amazon duitsland alsnog kunnen bestellen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 18:11
maikie61 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:25:
[...]

Afgelopen vrijdag zouden dit ongeveer de aantallen zijn geweest:

20 x Eindhoven ekkerstreek
31 x Tilburg
21 x Middelburg centrum
9 x Rotterdam centrum

Gelukkig dus niet 3/4 consoles per winkel maar een flink aantal.

Update 13:20: Vandaag nog 7 stuks bij Mediamarkt Alexandrium

[ Voor 7% gewijzigd door mr.DJ95 op 02-06-2021 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
mr.DJ95 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:29:
[...]

Afgelopen vrijdag zouden dit ongeveer de aantallen zijn geweest:

20 x Eindhoven ekkerstreek
31 x Tilburg
21 x Middelburg centrum
9 x Rotterdam centrum

Gelukkig dus niet 3/4 consoles per winkel maar een flink aantal.
Dat geeft mij weer enige hoop. Trunkrs is mijn pakketje kwijt. * knip * zie topicwaarschuwing
Wellicht dat mediamarkt mij weer een nieuwe kan sturen. Haal em nu liever op. Geen trunkrs meer voor mij.

Moet eerst nog door de hele malle molen bij mediamarkt en de klantenservice daar staat niet echt hoog aangeschreven. Zal wel behoorlijk geduld moeten hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 02-06-2021 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mirelia
BizzieBis schreef op zondag 30 mei 2021 @ 09:01:
[...]

Ik heb ik mijn S ingeruild voor een X. De beperkte opslag gaf voor mij de doorslag. Die is echt zo vol. En als je voor €110 een 1TB USB SSD moet kopen, is het verschil met een X opeens heel klein geworden.

Dankzij jouw tip er net 1 kunnen scoren via Amazon.de, komt als alles goed is morgen binnen.
Ik laat het weten als hij binnen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-10 13:38
Hier ook eentje kunnen scoren bij AmazonDE, als het goed is komt deze morgen ook binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Akemi schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:58:
[...]Moet eerst nog door de hele malle molen bij mediamarkt en de klantenservice daar staat niet echt hoog aangeschreven. Zal wel behoorlijk geduld moeten hebben.
Ik heb gelijkaardige ervaringen, dus hoop ik dat ze je schadeloos stellen.

Ik hoop dat de MM het gaat redden, meer en meer de neiging om standaard (met soms wat geduld) gewoon bij Amazon te bestellen. Afwikkeling van Amazon retouren laat (soms) lang op zich wachten maar met een telefoontje of chat (voorkeur) zetten ze de retour handmatig door en staat het bedrag binnen 3 dagen op je rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Per toeval vanmiddag 12:00 even mediamarkt.be gecheckt en tot mijn verbazing stond de Series X beschikbaar. Zo verbaasd dat ik m'n keyboard op 5 sec door hun aankoopschermjes geramd heb, fomo zeker.

Ben blij dat ik uiteindelijk toch voor een xbox ben gegaan. Grotere HDD, betere GPU, stiller en PS-exclusives zeggen me weinig. Hopelijk houden ze hun woord met de 1-3 dagen levertermijn.

Bring it on!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akemi
huyanglee schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:27:
Per toeval vanmiddag 12:00 even mediamarkt.be gecheckt en tot mijn verbazing stond de Series X beschikbaar. Zo verbaasd dat ik m'n keyboard op 5 sec door hun aankoopschermjes geramd heb, fomo zeker.

Ben blij dat ik uiteindelijk toch voor een xbox ben gegaan. Grotere HDD, betere GPU, stiller en PS-exclusives zeggen me weinig. Hopelijk houden ze hun woord met de 1-3 dagen levertermijn.

Bring it on!
Wat fijn ! Hopelijk wordt het daar niet geleverd door Trunkrs! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
ik krijg net een mail van Amazon.de dat er vandaag iemand heeft ingelogd en iets heeft besteld.
Of ik mijn wachtwoord wilde wijzigen en ze hebben ook de bestelling geannuleerd.
* knip * nu kan ik een nieuwe bestellen voor 624 euro?????

* knip * op basis van insinuaties lopen ranten hier is niet de bedoeling (zie topicwaarschuwing), navraag kun je alleen bij amazon doen.

[ Voor 25% gewijzigd door Geronimous op 02-06-2021 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
mirelia schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:54:
ik krijg net een mail van Amazon.de dat er vandaag iemand heeft ingelogd en iets heeft besteld.
En voor Amazon is dat een red flag, dat iemand iets bij hen besteld?!

Bestelling gedaan wanneer VPN opstond ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
huyanglee schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:08:
[...]

En voor Amazon is dat een red flag, dat iemand iets bij hen besteld?!

Bestelling gedaan wanneer VPN opstond ofzo?
Ja ik snap het ook niet, ik heb het via mijn telefoon gedaan, misschien is dat het probleem.
Maar ik kreeg wel een orderbevestiging.
Nu staat er dat ik de laatste maanden niets heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
mirelia schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:16:
[...]

Ja ik snap het ook niet, ik heb het via mijn telefoon gedaan, misschien is dat het probleem.
Maar ik kreeg wel een orderbevestiging.
Nu staat er dat ik de laatste maanden niets heb besteld.
Het afleveradres gewijzigd ten opzichte van wat het normaal was? Daar heb ik weleens last van gehad en dan annuleren ze doodleuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
srdevil schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:34:
[...]

Het afleveradres gewijzigd ten opzichte van wat het normaal was? Daar heb ik weleens last van gehad en dan annuleren ze doodleuk.
Nee ook niet. Wel het wachtwoord gewijzigd
Maar ik kreeg een sms met een controlecode.
Dat zou dan toch een teken zijn dat ik de eigenaar van het account ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BizzieBis
Ik was er vanmorgen om 06.55 al bij, en over een half uurtje wordt hij geleverd :*)

Ik had een Price alert ingesteld via de pricewatch. Had geholpen!

edit:
En hij is binnen!

[ Voor 6% gewijzigd door BizzieBis op 02-06-2021 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
BizzieBis schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 19:30:
[...]

Ik was er vanmorgen om 06.55 al bij, en over een half uurtje wordt hij geleverd :*)

Ik had een Price alert ingesteld via de pricewatch. Had geholpen!
Heb die bij CB staan maar die hebben nog niks binnen gehad volgens mij :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BLW
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online

BLW

Sinds gistermiddag 2 juni bij Mediamarkt Amsterdam Arena zeker 20 stuks Series X op voorraad.
Heb er meteen een op de kop getikt! 😃

Ken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BizzieBis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-10 13:38
Mediamarkt Den Bosch heeft op het moment van schrijven nog 12 stuks van de Series X staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Mediamarkt Belgie heeft online voorraad, gelijk zelf 1 besteld.
https://www.mediamarkt.be...tb-rrt-00009-1907528.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oelio
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-02-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PnWZLhGLsMqtKjlGyVeRd-zscsg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AInWLSUzfectHLzpKWtcz5DM.jpg?f=fotoalbum_large

MediaMarkt Den Haag net!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarshallD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-07-2021
Wil er zo graag eentje gaan kopen maar heb nog voor meer dan de helft van de prijs aan bol.com bonnen open staan dus zit maar geduldig de telegram's voorbij komen...

EDIT: Heeft Bol er eindelijk eentje, is het er een die 130 euro meer kost via een reseller. Nou, dan blijf ik wel even geduldig wachten!

[ Voor 30% gewijzigd door MarshallD op 03-06-2021 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poah
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 07-07-2021
Dikke pech, het was eindelijk gelukt om de series X te bestellen via MediaMarkt.nl. Spellen geïnstalleerd, kreeg ik grote zwarte blokken in het scherm. Ik ermee terug naar de MediaMarkt, blijkt de GPU kapot te zijn. Ik heb m'n geld terug en sta op een reserveringslijst. Nu zie ik allerlei foto's op dit forum dat er bij bepaalde winkels stapels Series X te vinden zijn. Nu vraag ik me af waarom ik nog geen aangeboden heb gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
Gisteren besteld bij Mediamarkt, vanmiddag 12:00 gearriveerd met BPost.
Staat nu te pruttelen met de download van Judgment.

Had toch graag gehad dat men eindelijk eens de snelheden van Steam zou evenaren.
Maar kom, vandaag alles laten downloaden en morgen eraan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mirelia
Dank voor de tip. Heb er gelijk 1 gescoord.
Alleen komt er nu ook 1 uit België. Ik kan niet meer annuleren.
Misschien kan ik hem weigeren aan de deur.
Niet te geloven, zo heb je niets, zo heb je er 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:25
Kleine tip die voorbij kwam op Facebook in de gamersgroep

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SS0ooN934ZKqVw9ZYwCojkoD-aw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/axyONjkLi52ZelRfAi7c3vUD.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 21:03
G_Dragon schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:58:
Kleine tip die voorbij kwam op Facebook in de gamersgroep

[Afbeelding]
Klopt 44 stuks vandaag binnen gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X6HfIVbnVGE3E-NOnIc0atEjhbU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BIpErk5RcO3ReYbmggwEd8j5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door sjepper op 03-06-2021 18:34 ]

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BizzieBis
Wat een naaistreek.. Hoe valt er nu nog winst te maken op 2de hands Xbox series X??
MediaMarkt, denk eens na man, er zijn mensen die hier van moeten leven!

Nou even serieus :+ Ik ben blij te zien dat de voorraad eindelijk eens op gang begint te komen. Ik hoop dat iedereen hier zijn voordeel mee kan doen en eindelijk de langverwachte X in huis kan halen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
mirelia schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 17:54:
[...]

Dank voor de tip. Heb er gelijk 1 gescoord.
Alleen komt er nu ook 1 uit België. Ik kan niet meer annuleren.
Misschien kan ik hem weigeren aan de deur.
Niet te geloven, zo heb je niets, zo heb je er 2.
Ik zou hem aannemen en via de officiële weg retourneren. Weigeren is geen goede optie. Of ze raken het pakket kwijt, of MediaMarkt weet er geen raad mee omdat er geen retouraanvraag gedaan is. Ik zou me die ellende besparen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 21:03
BizzieBis schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 19:32:
Wat een naaistreek.. Hoe valt er nu nog winst te maken op 2de hands Xbox series X??
MediaMarkt, denk eens na man, er zijn mensen die hier van moeten leven!

Nou even serieus :+ Ik ben blij te zien dat de voorraad eindelijk eens op gang begint te komen. Ik hoop dat iedereen hier zijn voordeel mee kan doen en eindelijk de langverwachte X in huis kan halen :*)
Schandalig he, nu zitten al die mensen met hun 600+ Xbox advertenties opgescheept met een series X die straks gewoon voor retail verkoopt, wat naar! :9

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zojuist naar de MM in Dordt geweest, en niet voor niks! Ze hebben er nog een stuk of 10 staan voor wie er morgen op tijd bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switcht
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-10 13:35
Terug op Mediamarkt Belgie zonet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BizzieBis schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 19:32:
Ik ben blij te zien dat de voorraad eindelijk eens op gang begint te komen.
Het was toch algemeen bekend dat de tekorten tot april zouden duren 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Er was toch Chip te kort? Waarom zie ik dan al 2 weken op rij elke dag zulke posts in de gamersgroep _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VMoJbw26IMc0RiPDBk61189XFw4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h02Ra5Of8bmSSlJgOBGLTpYE.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:34:
Er was toch Chip te kort? Waarom zie ik dan al 2 weken op rij elke dag zulke posts in de gamersgroep _O-

[Afbeelding]
Ik geloof het ook niet, vraag groot en aanbod klein en zo de prijzen voor chips opdrijven 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
G_Dragon schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:34:

[Afbeelding]
2 weken al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ja ik zie het de afgelopen 2 weken telkens voorbij komen op Facebook in de gamersgroep.
Appart toch als er een tekort is ? :P
Sorry als ik het niet direct hier heb gepost, mijn fout :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
G_Dragon schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:59:
[...]

Ja ik zie het de afgelopen 2 weken telkens voorbij komen op Facebook in de gamersgroep.
Dont worry. Ik ben al voorzien sinds release dag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
G_Dragon schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:59:
[...]

Mediamarkt NL heeft al weken relatief hoge vrije vooraad van de Series X verspreid in hun winkels :P
Maar gamers these days bestellen, denk ik, vaker online dan in-store. (Ik ook hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:48

Rmg

Eindhoven Ekkersrijt geweest helaas geen series x meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn series X binnen gekregen met helaas een klevende/plakkende RT trigger, nu wil Amazon de controller niet omruilen en verwijst mij door naar Microsoft of ik mag het pakket in zijn geheel terug sturen.

Heb toch een reparatie aangevraagd en ik ontdekte het volgende... De controller bleek een refurbish exemplaar te zijn, getuigende toen ik het serienummer invoerde op website van Microsoft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ry-Wnl4--EpbRQAutF96z9fPB4o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kNie4TgGQZe2Px9L2ikOxodJ.png?f=fotoalbum_large

Ook zie ik na het doorklikken dat je dus doodleuk een refurbish exemplaar terug gestuurd krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8bjdSvxMXVnH_wzWgENgJQqh3iU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/65bh5hOU7fl9oxteuSR8qQt3.png?f=fotoalbum_large

Voor sommigen geen probleem, maar voor mij is het gewoon een gebruikte en daar heb ik dus geen belang bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 18:57
@Verwijderd En de xsx was wel gewoon nieuw?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:12:
@Verwijderd En de xsx was wel gewoon nieuw?
Ja, die is nieuw want die had nog geen beginnend streepje op de garantielijn.

Ben nu in conclaaf met Amazon maar die willen geen duimbreed toegeven, of de controller opsturen naar MS ter reparatie/vervanging of het hele apparaat retour naar Amazon.

We wachten het af...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-10 02:15
Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:23:
[...]

Ja, die is nieuw want die had nog geen beginnend streepje op de garantielijn.

Ben nu in conclaaf met Amazon maar die willen geen duimbreed toegeven, of de controller opsturen naar MS ter reparatie/vervanging of het hele apparaat retour naar Amazon.

We wachten het af...
Ik snap wat je bedoeld maar om het even iets makkelijker te maken.. ook al is het vervangende exemplaar misschien refurbished je gaat daar echt helemaal niets van zien. Het gaat hier altijd om interne componenten die hergebruikt zijn en nog zo goed als nieuw zijn.

Als je dat niet wilt dan moet je idd het volledige pakket terug sturen iets anders kun je van Amazon ook niet verwachten.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi1986 op 04-06-2021 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:34:
[...]
Als je dat niet wilt dan moet je idd het volledige pakket terug sturen iets anders kun je van Amazon ook niet verwachten.
Denk dat ik dat maar doe, de series X is steeds beter/makkelijker verkrijgbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:18:
Vandaag mijn series X binnen gekregen met helaas een klevende/plakkende RT trigger, nu wil Amazon de controller niet omruilen en verwijst mij door naar Microsoft of ik mag het pakket in zijn geheel terug sturen.

Heb toch een reparatie aangevraagd en ik ontdekte het volgende... De controller bleek een refurbish exemplaar te zijn, getuigende toen ik het serienummer invoerde op website van Microsoft.

[Afbeelding]

Ook zie ik na het doorklikken dat je dus doodleuk een refurbish exemplaar terug gestuurd krijgt.

[Afbeelding]

Voor sommigen geen probleem, maar voor mij is het gewoon een gebruikte en daar heb ik dus geen belang bij.
Het streepje bij de controller is langer omdat het op basis van 1 jaar garantie is berekend. De Xbox op basis van 2 jaar, en dus korter streepje. Kijk maar goed. Je maakt aannames sneller dan het licht man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furrr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 21:49:
[...]

Het streepje bij de controller is langer omdat het op basis van 1 jaar garantie is berekend. De Xbox op basis van 2 jaar, en dus korter streepje. Kijk maar goed. Je maakt aannames sneller dan het licht man.
Dat streepje betekend dat deze controller al een keer eerder is geactiveerd, dus heeft deze controller al een andere eigenaar gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:21:
[...]

Dat streepje betekend dat deze controller al een keer eerder is geactiveerd, dus heeft deze controller al een andere eigenaar gehad.
Dat heb je er echt helemaal zelf van gemaakt man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 22:37
[...]

Nee, dat klopt niet. Je hebt een jaar garantie op die controller. Je garantie loopt tot 1 juni 2022 zoals je daar kunt zien. Dat het streepje wat verder staat betekent niet dat het een refurbished controller is. Hoe kom je daar bij?

En je krijgt inderdaad een opgeknapt (gerepareerde) controller terug als je hem retourneert. Ook logisch toch? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 04-06-2021 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
[...]

Ik denk niet dat dit klopt. Indien een controller/console bij MS is geweest wordt deze gewoon weer gereset.

Maar ik snap het probleem echt niet? Zie je iets aan de controller dat deze al eens gebruikt zou zijn? Als deze al eens bij MS is geweest zou de controller echt geen sticky trigger hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:38:
[...]

Nee, dat klopt niet. Je hebt een jaar garantie op die controller. Je garantie loopt tot 1 juni 2022 zoals je daar kunt zien. Dat het streepje wat verder staat betekent niet dat het een refurbished controller is. Hoe kom je daar bij?

En je krijgt inderdaad een opgeknapt (gerepareerde) controller terug als je hem retourneert. Ook logisch toch? :)
Als eenmaal een xbox of controller is geregistreerd met je e-mail adres gaat je garantie in, zo werkt dat ook met een Apple producten. Er staat zoals je ziet ook een einddatum, hoe verklaar je die anders, ze kunnen fabrieks-af toch geen einddatum invoeren voor je garantie?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w_eJs_zp8wDEV3fChfEInI86xKs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4UQAtyvgXuGs6BZBh13WGINE.jpg?f=fotoalbum_large

Dan moet die van mij ook een refurbished zijn.
Ik denk dat dat balkje standaard zo staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furrr
Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:44:
[...]

Als eenmaal een xbox of controller is geregistreerd met je e-mail adres gaat je garantie in, zo werkt dat ook met een Apple producten. Er staat zoals je ziet ook een einddatum, hoe verklaar je die anders, ze kunnen fabrieks-af toch geen einddatum invoeren voor je garantie?!?
Dag van ingebruikname wordt automatisch geregistreerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:44:
[...]

Grappig dat je over Apple begint, die doen namelijk ook aardig aan refurbished producten.

Heb op een aantal producten Apple Care en indien je daar gebruik van maakt krijg je ook geen nieuw exemplaar maar ziet er wel als nieuw uit ;) en zo werkt het dus ook bij MS.

En nu die controller opsturen en daarna gaan GENIETEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furrr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:46:
[...]

Precies!! Onderstaande mijn Xbox series X die ik vandaag heb aangemeld zonder een beginnend streepje, dus gewoon nieuw.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3sfIV83cqPEty54suptdPgFDCA4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3mH2MpsBGJf1eEvAHyuLPErh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Furrr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:46:
[...]

Toch is er afwijkend gedrag m.b.t de datums. Mijn controller heeft einddatum 31-05-2021, en de Xbox deze datum:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7pGRKKAI-5ZWJ5kaAdDslphCamA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tHszSCOUUHpnBMFG0ZvxP06b.jpg?f=fotoalbum_large

Werkelijk geen peil op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BizzieBis schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:52:
[...]

Toch is er afwijkend gedrag m.b.t de datums. Mijn controller heeft einddatum 31-05-2021, en de Xbox deze datum:

[Afbeelding]

Dat is het zeker niet en ik begrijp ook wel dat MS niet zomaar ieder retour gestuurd product in de vuilnisbak kiepert, maar zo gaat het wel een loterij worden of je nu een nieuw product hebt of een refurbish, op de doos staat het namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Verwijderd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:55:
[...]

Dat is het zeker niet en ik begrijp ook wel dat MS niet zomaar ieder retour gestuurd product in de vuilnisbak kiepert, maar zo gaat het wel een loterij worden of je nu een nieuw product hebt of een refurbish, op de doos staat het namelijk niet.
Je wilt niet weten hoeveel webshops terug gestuurde artikelen gewoon weer als nieuw aan de volgende verkopen.

Edit : heb niet echt het idee dat je iets aanneemt van de reacties dat het helemaal niet om een refurbished product gaat dus zou zeggen handel het op een manier af die jou het meest gerust stelt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door schumi1986 op 04-06-2021 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Hier ook ‘t streepje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fPVg_4KzgSfQuIhUDkCQpsFhSJk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lkHbjdk0kq2eLus1nw7T199b.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

Zijn die mediamarkt voorraad dingen een hoax? Of liggen ze er echt? De ine x gaat het dan om.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
BizzieBis schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:52:
[...]

[Afbeelding]

Xbox heeft hier weer iets anders :

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sXjZujJ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:00:
[...]

Edit : heb niet echt het idee dat je iets aanneemt van de reacties dat het helemaal niet om een refurbished product gaat dus zou zeggen handel het op een manier af die jou het meest gerust stelt ;)
Omdat ik al eens iets gelijkwaardigs heb meegemaakt :)

Feit is gewoon, als de Xbox on-line komt gaat de garantie in, niet meer niet minder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• srdevil
Verwijderd schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 08:09:
[...]

Omdat ik al eens iets gelijkwaardigs heb meegemaakt :)

Feit is gewoon, als de Xbox on-line komt gaat de garantie in, niet meer niet minder.
Tijdens release was van sommige de garantie al ingegaan op de koop-datum (gekocht in Microsoft store) terwijl de series X nog niet eens gereleased was! Toen was er bij sommige ook commotie en tijdens levering of net daarvoor was de datum alweer versprongen naar een langere garantieperiode.
Zelf heb niet gekeken, ga niet zitten stressen want ik ga er gewoon vanuit dat hij nieuw is en niet zo snel stuk gaat. Als het stuk gaat is meestal de garantie toch al om.

Nu heb je een plakkende trigger te pakken, zelf acht ik de kans op een fabricage fout groter dan dat het een refurbished is een nieuwe gesealde doos. Balen is het uiteraard wel!
Volgens mij heb ik weleens mensen gelezen die hem opsturen en gewoon alsnog een nieuwe krijgen (of dat denken ze iig omdat hij er zo uit ziet). Dat weten de mensen in het andere Xbox topic wel.

[ Voor 8% gewijzigd door srdevil op 05-06-2021 08:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bahsin Junior
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 16:56
Voor wie nog een Xbox series X wil scoren…mediamarkt Hoofddorp heeft er 11 op voorraad liggen in de winkel, zojuist eentje gehaald.
Pagina: 1 ... 145 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview