Ik zit toevallig nu even opnieuw op xbox.nl te kijken, en de 'Koop nu' knop is weer terug. Dus voor de snelle beslissers...
Ik probeer het maar krijg steeds "U hebt het maximumaantal voor een product bereikt."EDIT schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:51:
Ik zit toevallig nu even opnieuw op xbox.nl te kijken, en de 'Koop nu' knop is weer terug. Dus voor de snelle beslissers...
Het lijkt er inderdaad op alsof er mondjesmaat een aantal beschikbaar komen elk kwartier (of iets soortgelijks)
Bij mij net (22.36) ook gelukt, 17 mei leverdatum...
We wachten af.
Bij mij net (22.36) ook gelukt, 17 mei leverdatum...
We wachten af.
Wellicht winkelwagentje eerst leegmaken. Was bij mij ook het geval, omdat hij dacht dat ik er twee wilde bestellen...DaitoX schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:53:
[...]
Ik probeer het maar krijg steeds "U hebt het maximumaantal voor een product bereikt."
Ik zie nergens iets van een winkelwagen?ljcvankoppen schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:56:
[...]
Wellicht winkelwagentje eerst leegmaken. Was bij mij ook het geval, omdat hij dacht dat ik er twee wilde bestellen...
Edit: bij de niet xbox site wel (dus gewoon microsoft.com), daar zat er inderdaad 1 in de winkelwagen. Bedankt voor de tip.
[ Voor 18% gewijzigd door DaitoX op 11-05-2021 23:03 ]
Volgens mij net gelukt op Microsoft site. Creditcard is in ieder geval gereserveerd, ik heb alleen nog geen bevestiging mail. Spannend!!!
Eindelijk mijn Microsoft-tegoed kunnen verzilveren. Had er al een, maar deze gaat naar de slaapkamer voor de luie zondag. Bedankt voor de tip. 
Mocht je die melding hebben van teveel in winkelmandje, dan kun je met deze link direct afrekenen.
https://www.xbox.com/nl-nl/cart
Mocht je die melding hebben van teveel in winkelmandje, dan kun je met deze link direct afrekenen.
https://www.xbox.com/nl-nl/cart
[ Voor 32% gewijzigd door NotSoSteady op 11-05-2021 23:03 ]
Ik had bij mijn account gekeken en werd doorgelinkt naar Microsoft.com. Daar kreeg ik wel bij mijn account een winkelwagentje. Anders misschien op microsoft.com en op je microsoft-account inloggen (ervan uitgaande dat je die hebt)
Edit: je was er zelf al achter gekomen...
[ Voor 5% gewijzigd door ljcvankoppen op 11-05-2021 23:04 ]
Goed om te lezen dat jullie hebben kunnen bestellen! De console is fantastisch. Veel plezier ermee!
Gvd!!!
Tot 20 maal toe in winkelmandje gekregen, nu is de knop koop nu verdwenen…
Geen enkel bot die een notificatie uitstuurde…
Tot 20 maal toe in winkelmandje gekregen, nu is de knop koop nu verdwenen…
Geen enkel bot die een notificatie uitstuurde…
De bestelknop kwam rond 00:15 nog een paar keer terug, maar kreeg telkens tijdens het afrekenen toch de melding dat het artikel niet op voorraad is.
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Niet per ongeluk op annuleren klikken.Furrr schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 23:13:
Bedankt voor de tip!
Minuut of 3 terug kunnen afrekenen, met pijn en moeite wel..
Maar, gelukt!
Thanks!
[Afbeelding]
Ik heb 10x op aftekenen moeten klikken voordat het bij mij gelukt is, telkens was hij uitverkocht tijdens het betalen. Ik moest snel mijn Microsoft gegevens bijwerken en de website is niet super snel.
Denk dat je de verkeerde gequote hebt.. 👍🏽joepiesaus schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 03:36:
[...]
Niet per ongeluk op annuleren klikken.
Ik heb 10x op aftekenen moeten klikken voordat het bij mij gelukt is, telkens was hij uitverkocht tijdens het betalen. Ik moest snel mijn Microsoft gegevens bijwerken en de website is niet super snel.
Nee was wel de juiste alleen het knopje "annuleren" is zo gevaarlijk op je telefoon
Verwijderd
Het is mij ook gelukt op xbox.com Wel een paar keer opnieuw moeten afrekenen maar uiteindelijk gelukt
nvm, gevonden
[ Voor 93% gewijzigd door Raxious op 12-05-2021 14:25 ]
Ik ben benieuwd waar eigenlijk? Ik wordt bij Xbox en Microsoft ook steeds door gelinkt naar de Engelse pagina.Raxious schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:13:
nvm, gevonden
Enkel de Series S is daar beschikbaar toch? Ik zoek nog een Series X
https://www.xbox.com/nl-nl/consoles/xbox-series-xWokeBroke schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:38:
[...]
Ik ben benieuwd waar eigenlijk? Ik wordt bij Xbox en Microsoft ook steeds door gelinkt naar de Engelse pagina.
Zowaar zojuist een verzendbevestiging met track&trace ontvangen, dus voor mij is de zoektocht gelukkig overEDIT schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:01:
Ik heb er net (21:54) ook nog een kunnen bestellen en daarna inderdaad niet meer op voorraad.
Geen idee of de bestelling werkelijk geleverd gaat worden. Ik zie de bestelling wel in mijn account staan met een verwachte leverdatum van 17 mei.
Hier ook een verzendbevestiging! Gister avond besteld. Geplande levering zou zijn 17 mei 2021 (aanstaande maandag) maar vermoed dus iets eerder.. 👍🏽EDIT schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:43:
[...]
Zowaar zojuist een verzendbevestiging met track&trace ontvangen, dus voor mij is de zoektocht gelukkig over
Hier ook een verzendbevestiging.
Nogmaals dank voor de tip gisteravond.
Nogmaals dank voor de tip gisteravond.
Zit ik eens een avondje te gamen hoor...hopelijk bij een volgende drop danmaar!
Nu stond hij net even vooradig op https://www.microsoft.com...d=Cat-Xbox-Nav-1-Consoles maar ik kon hem niet kopen via https://www.xbox.com/nl-nl/consoles/xbox-series-x
Ik kreeg hem gister nog wel een paar keer toegevoegd aan mijn winkelwagen,maar kreeg dan de melding dat hij uitverkocht was.WokeBroke schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:28:
Nu stond hij net even vooradig op https://www.microsoft.com...d=Cat-Xbox-Nav-1-Consoles maar ik kon hem niet kopen via https://www.xbox.com/nl-nl/consoles/xbox-series-x
Gister was eindelijk mijn GM pre-order binnen van 17 september. 8 maanden gewacht dus 😆.
GM Nederland of België ?heymil schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:45:
Gister was eindelijk mijn GM pre-order binnen van 17 september. 8 maanden gewacht dus 😆.
Game Mania Nederland- Eindhoven
Ze hadden er 3 geleverd gekregen.
[ Voor 8% gewijzigd door heymil op 13-05-2021 13:25 ]
Edit: knip url 2 vooradig. Ik vind het toch een risico met garantie via Amazon via een derde partijen in Spanje.
[ Voor 29% gewijzigd door WokeBroke op 13-05-2021 14:18 ]
Als de verzendkosten geen probleem voor je zijn een goede dealWokeBroke schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:12:
https://www.amazon.de/-/n...hift-gaming-21&th=1&psc=1 ze
2 vooradig. Ik vind het toch een risico met garantie via Amazon via een derde partijen in Spanje.
:strip_exif()/f/image/Ee53hJMS0urBsAK0mc4oFgRN.jpg?f=fotoalbum_large)
Ow pardon. Dat kan ook alleen op Amazon zeker.srdevil schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:13:
[...]
Als de verzendkosten geen probleem voor je zijn een goede deal
[Afbeelding]
Ik was heel even blij totdat ik dit zag xDsrdevil schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:13:
[...]
Als de verzendkosten geen probleem voor je zijn een goede deal
[Afbeelding]
Is deze week erg rustig wat betreft drops.
Dat is gek. Deze Tweaker had hem later gereserveerd en in maart al binnen:heymil schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:45:
Mijn reservering is van 26 september, dus hoop hem ook snel te krijgenMK_ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 15:17:
[...]
"Mijn" XSX gereserveerd op 19 september 2020, 15u14 is op 9 maart 2021 uitgeleverd.
offtopic:
"Mijn" want doorverkocht aan een vriend (zonder mark up)

Vreemd... Het is toch echt zo...Bamibus schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:15:
[...]
Dat is gek. Deze Tweaker had hem later gereserveerd en in maart al binnen:
[...]
Mijn reservering is van 26 september, dus hoop hem ook snel te krijgen
Verwijderd
En een uurtje geleden stond DPD aan de deur met een nieuwe XSX. Gelukkig werk ik van thuis vandaag aangezien ik hem pas komende maandag verwacht had. Hebben we weer wat te doen dit weekendVerwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:44:
Ik heb hem net nog op xbox.nl (22:40) kunnen bestellen. Verwachte levertijd is 17-5. We gaan het zien
Mocht iemand een Xbox Series S zoeken.. Bij MediaMarkt Doetinchem zag ik er een stuk of 20 staan.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Niemand zoekt een Series S, daarom zijn ze overal op voorraadSchizo007nl schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:12:
Mocht iemand een Xbox Series S zoeken.. Bij MediaMarkt Doetinchem zag ik er een stuk of 20 staan.
Hier ook vandaag bezorgd!Furrr schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:21:
[...]
Hier ook een verzendbevestiging! Gister avond besteld. Geplande levering zou zijn 17 mei 2021 (aanstaande maandag) maar vermoed dus iets eerder.. 👍🏽
:strip_exif()/f/image/l6lo1ptxzTLIyxLQ9Ga6NhiP.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor de mensen die nog een Xbox zoeken.
In de Mediamarkt Hengelo zag ik nog 2x de Xbox Series X staan en een aantal Series S staan.
In de Mediamarkt Hengelo zag ik nog 2x de Xbox Series X staan en een aantal Series S staan.
Toch bijzonder dat de website aangeeft dat er bij geen enkele MM-winkel een XSX op voorraad is. Benieuwd naar andere MM vestigingenBlazeMuis schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:04:
Voor de mensen die nog een Xbox zoeken.
Die van mij hangt al twee dagen op "No goods acceptance / goods pickup."

Alweer???? Wanneer komt Breda nou eens aan de beurt.srdevil schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:22:
Net op Pepper een post dat MM Groningen xboxen heeft
[Afbeelding]
Mediamarkt Heerhugowaard niks helaas
Zo dan, aardige voorraad. Mocht er iemand gaan en er een voor mij willen meenemen, mijn dank is enorm!srdevil schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]
Apart alweer groningen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Is er bekend welke variant dit is?srdevil schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]
Gaat iemand nog bij een lokale MM checken straks?
Edit: Groningen uitverkocht. Heerhugowaard heeft ook niets
Edit: Groningen uitverkocht. Heerhugowaard heeft ook niets
[ Voor 38% gewijzigd door FlipModeNL op 16-05-2021 12:48 ]
Toevallig een werkende link? Deze lijkt verlopen te zijnEricNL schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:54:
[...]
Ja zelfde hier, dat wordt genieten! Voor iedereen die nog op jacht is, ik zou echt even de tijd nemen om een alert in te stellen via deze Discord: https://discord.gg/4wwqSwnT
Hoewel ik zelf ook de meeste websites monitor via Distill Web Monitor kreeg ik de alert via deze Discord server een stuk eerder en na een 4-5x refreshen van de pagina bij Bol.com fietste ik er zo doorheen!
https://discord.gg/fj47vu9Qqrbrammes01 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:18:
[...]
Toevallig een werkende link? Deze lijkt verlopen te zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Woesaka op 16-05-2021 18:22 ]
Ik denk dat ik beet heb https://www.nedgame.nl/xb.../xbox-series-x/9902784028 in ieder geval een betaling gedaan.
Edit: te fanatiek doorgeklikt en 100 euro te veel betaald. Maar ik heb eigenlijk ook geen zin om de bestelling te annuleren en me nog weken te frustreren.
Edit: te fanatiek doorgeklikt en 100 euro te veel betaald. Maar ik heb eigenlijk ook geen zin om de bestelling te annuleren en me nog weken te frustreren.
[ Voor 39% gewijzigd door WokeBroke op 17-05-2021 11:20 ]
Helaas voor 100 euro meer dan de bedoeling is
Dan sla ik nog wel even over. Betaal er geen cent meer voor dan de reguliere prijs. Snap ook niet waarom Nedgame ze voor 100 meer verkoopt. Vreemd. Ben en blijf een zuinige Hollander.

Gewoon annuleren joh. Er lijkt steeds meer voorraad te komen. Vorige week had de site van Microsoft zelf vrij lang voorraad, ze druppelen nu bij de Media Markt binnen. Zelfs op Marktplaats ben je minder aan een gesealde Series X kwijt.WokeBroke schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:13:
Ik denk dat ik beet heb https://www.nedgame.nl/xb.../xbox-series-x/9902784028 in ieder geval een betaling gedaan.
Van die 100 euro heb je 3 jaar Gamepass. Ik zou het wel weten.
[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 17-05-2021 11:58 ]
Het is ook: ik wil over stappen van PlayStation 5 (die ik wel voor de normale prijs heb) naar Xbox x. En mijn broer is binnenkort jarig. En hij wil heel graag een PlayStation 5 hebben. Daarom wil ik er vrij snel een hebben. Ik heb nu trouwens ook al een verzenden bevestiging met post NL URL.Timothy3000 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:57:
[...]
Gewoon annuleren joh. Er lijkt steeds meer voorraad te komen. Vorige week had de site van Microsoft zelf vrij lang voorraad, ze druppelen nu bij de Media Markt binnen. Zelfs op Marktplaats ben je minder aan een gesealde Series X kwijt.
Van die 100 euro heb je 3 jaar Gamepass. Ik zou het wel weten.
Ze verzenden iig wel bliksemsnelWokeBroke schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:09:
[...]
Het is ook: ik wil over stappen van PlayStation 5 (die ik wel voor de normale prijs heb) naar Xbox x. En mijn broer is binnenkort jarig. En hij wil heel graag een PlayStation 5 hebben. Daarom wil ik er vrij snel een hebben. Ik heb nu trouwens ook al een verzenden bevestiging met post NL URL.
Aangezien ik vlakbij de grens woon, even de mediamarkt in Turnhout (België) een email gestuurd.
Hadden er netjes eentje weg voor me gezet (xbox series x)
Geen idee of ze er nog meer hebben (zag niks meer in de winkel)
Wellicht dat dit ook voor anderen werkt.
Vanavond ‘m maar eens aanslingeren!
Hadden er netjes eentje weg voor me gezet (xbox series x)
Geen idee of ze er nog meer hebben (zag niks meer in de winkel)
Wellicht dat dit ook voor anderen werkt.
Vanavond ‘m maar eens aanslingeren!
Ik heb zonet gebeld naar Media Markt contact center...
Voor de mensen vanuit BE, in Media Markt Brussel (Nieuwstraat) is er op dit moment mega veel stock...
Voor de mensen vanuit BE, in Media Markt Brussel (Nieuwstraat) is er op dit moment mega veel stock...
Ik heb net toevallig geïnformeerd naar de MM vlak over de grens in Deurne en Schoten. Die hebben helaas niks
Thx for the tip! Zo meteen eens informeren hier in de buurtIcaru schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:10:
Net gebeld naar Mediamarkt, blijkbaar is alles terug uitverkocht.Icaru schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:10:
Toch sneu dat ze na 30min al terug zijn uitverkocht. Vraag me dan af hoe groot hun stock effectief was.Faro schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:30:
[...]
Net gebeld naar Mediamarkt, blijkbaar is alles terug uitverkocht.
Zojuist mijn Xbox series X ingeruild voor een RTX 2080Ti. Aangezien mijn oude kaart verkocht is kan ik meteen een nieuwe Xbox aanschaffen. Wat is de snelste manier? Preorderen via Media Markt of via de telegram bot?
Volgens mij nog niet door iemand gespot maar hij valt nu te reserveren bij Bol voor 21-5
https://www.bol.com/nl/p/...kDotVBnA.2.3.ProductImage
Zo zo blijft lang beschikbaar.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zojuist besteld, word vrijdag geleverdnico445 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:29:
Volgens mij nog niet door iemand gespot maar hij valt nu te reserveren bij Bol voor 21-5![]()
Bedankt!
Hier ook gelukt. Benieuwd of ie ook geleverd wordt de 21e.
Wel bijzonder dat het met de reserveer knop zo lang beschikbaar blijft tov vorige week. Zijn de bots ermee omzeild?
Wel bijzonder dat het met de reserveer knop zo lang beschikbaar blijft tov vorige week. Zijn de bots ermee omzeild?
Hier ook eindelijk kunnen bestellen, ben benieuwd of het ook de 21e bezorgt gaat worden.
Zoals het er nu naar uit ziet is deze buiten 1 van de bekende Scalping Discords gebleven, dus wellicht dat je daarom wat meer tijd hebt.FlipModeNL schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:36:
Hier ook gelukt. Benieuwd of ie ook geleverd wordt de 21e.
Telegram + Discord. Duurde voor mij 2-3 dagen tot ik er 1 te pakken had.Paver89 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:30:
Zojuist mijn Xbox series X ingeruild voor een RTX 2080Ti. Aangezien mijn oude kaart verkocht is kan ik meteen een nieuwe Xbox aanschaffen. Wat is de snelste manier? Preorderen via Media Markt of via de telegram bot?
[ Voor 31% gewijzigd door EricNL op 19-05-2021 08:46 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik heb toch een bericht via Telegram gekregen...EricNL schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:45:
[...]
Zoals het er nu naar uit ziet is deze buiten 1 van de bekende Scalping Discords gebleven, dus wellicht dat je daarom wat meer tijd hebt.
[...]
Telegram + Discord. Duurde voor mij 2-3 dagen tot ik er 1 te pakken had.
Hier ook gelukt, bestelling geeft ook aan dat ie 21 mei wordt geleverd. Benieuwd hoe lang het duurt voordat ik spijt krijg van de aankoop
Dat zeg ik: de levering van Bol.com blijkt buiten 1 van de bekende Scalping DISCORDS gebleven.Icaru schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:47:
[...]
Ik heb toch een bericht via Telegram gekregen...
Met andere woorden: Discord =/= Telegram.
Ik had het bericht ook via Telegram gekregen.
Ook gelukt hier bij bol, men neefjes gaan blij zijn (als ze leveren ;-)) 😅
https://host.vlaanderen - https://www.ekinsol.be
Vanuit de auto eentje besteld vanmorgen, hopen dat deze niet 'kwijt' raakt in de post
Op m’n account in Bol staat levering 21 mei. In de e-mail van Bol zojuist staat dat het een reservering betreft en levering nog onbekend is. Iemand anders ook zo’n mail gehad?
Idem hier...FlipModeNL schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:30:
Op m’n account in Bol staat levering 21 mei. In de e-mail van Bol zojuist staat dat het een reservering betreft en levering nog onbekend is. Iemand anders ook zo’n mail gehad?
Geduld mensen, mijn ervaring leert dat Bol.com echt het meest betrouwbare is gebleken. Op de pagina stond "levering 21-05-2021". Geef het gewoon even de tijd. In het ergste geval heb je met 1-2 dagen je geld terug...
Yes! Got one! Wordt nu zaterdag geleverd. Thx mate!Icaru schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:00:
Stock op Amazon DE!!! ;-)
aaaand its gone.
<Zinloze tekst hier>
Lastig...maar ik laat m’n bol order maar staan.
dit staat er in de email":FlipModeNL schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:30:
Op de pagina van het product en bij het bestellingoverzicht werd/wordt 21 mei aangetoond. Omdat het product niet direct leverbaar is zoals de voorgaande keren, plaats je dus technisch gezien een pre-order. De mail die je vervolgens krijgt is dus standaard.Fijn dat je koos voor bol.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.
Bezorging: Nog niet verschenen
Valt mij trouwens op dat ze zowel de PS5 als de Xbox nu als 'pre-order' hebben aangeboden, en beide ook niet zijn verschenen op de bekende scalper discords. Misschien dat ze dit als maatregel hebben genomen om het scalpen tegen te gaan? Beide waren redelijk lang beschikbaar op Bol
https://www.amazon.it/dp/B08JDSW1ZW
Lijkt alweer weg te zijn. Toch nog niet.
Nu toch echt uitverkocht.
Nu toch echt uitverkocht.
[ Voor 59% gewijzigd door Hupske op 19-05-2021 11:20 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Had hem in de winkelwagen en zou de bestelling doorzetten en toen kreeg ik de melding dat de voorraad helaas al weer op was.Hupske schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:09:
Bedankt, eindelijk gelukt om te bestellen. Hij geeft 25 mei als leverdatum, nog afwachten of hij erdoor komt want het betaalproces duurde erg lang.Hupske schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:09:
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview