Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
We wachten en hopen op een drop bij BOL de komende dagen... ;-)
Ai dat is kl*te daarom doe ik het via mijn telefoon ;-)Baskes1986 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:47:
Hij was net op Amazon Duitsland . Ik wou betalen heb ik mijn reader niet bij. Pffffff
[ Voor 94% gewijzigd door Baskes1986 op 06-05-2021 11:23 ]
Amazon is de truc om creditcard te koppelen of je bankgegevens met afschrijving. Met de afschrijving vorm krijg je daarna dat je betaalmethode moet worden herzien, maar je bestelling is wel voor 5 minuten gereserveerd. Geeft jou 5 minuten de tijd om de random reader te zoeken om ideal betaling alsnog te doen of CC in te geven.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Ik heb goede ervaringen met Amazon, maar als je iets besteld bij Amazon DE kan het zo maar zijn dat het klaar ligt in een loods in Frankrijk.Bryanpeeters schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:42:
Ik zie dat alles goed is doorgekomen. Hopen dat ik hem volgende week ook heb :-D
[Afbeelding]
Amazon Prime zegt ook niet alles, wij hebben het niet en heel vaak ben je het de volgende dag al in huis via DHL waar wij wél goede ervaringen mee hebben.
5 seconden later in het winkelmandje en zonder problemen via iDeal afgerekend.
Good luck mannen!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Gefeliciteerd maat!!! Ben zo blij haha mijn weekend kan niet meer stuk. Morgen in huis ook yeaghhhhhEricNL schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:51:
Yess! Eindelijk een Series X te pakken bij Bol.com. Kreeg een alert via https://discord.gg/4wwqSwnT
Good luck mannen!
Ja zelfde hier, dat wordt genieten! Voor iedereen die nog op jacht is, ik zou echt even de tijd nemen om een alert in te stellen via deze Discord: https://discord.gg/4wwqSwnTBaskes1986 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:52:
[...]
Gefeliciteerd maat!!! Ben zo blij haha mijn weekend kan niet meer stuk. Morgen in huis ook yeaghhhhh
Hoewel ik zelf ook de meeste websites monitor via Distill Web Monitor kreeg ik de alert via deze Discord server een stuk eerder en na een 4-5x refreshen van de pagina bij Bol.com fietste ik er zo doorheen!
update: Net verzend bevestiging gehad, dus inderdaad gelukt

update2: Hij is er
[ Voor 54% gewijzigd door Riuujin op 08-05-2021 15:28 ]
[ Voor 79% gewijzigd door Timothy3000 op 07-05-2021 09:02 ]
Dit via browser op pc, browser op iphone en app...
Niet lullig bedoeld, maar als ik af ga op de tijdstippen op Tweakers ben je bijna 10 minuten later begonnen dan de drop. Ik ben bang dat in het tijdperk van de Scalpers je dan al lang en breed naast de pot piest...Icaru schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:04:
Ik heb zeker 5 minuten aan een stuk proberen af te rekenen en telkens winkelmandje leeg...
Dit via browser op pc, browser op iphone en app...
Tbh: ik ben pas sinds deze week gaan jagen op een Series X, daar ik al die tijd een Series S heb gehad maar toch graag wil upgraden. Volgens mij kwam dinsdag iemand met de tip van die Discord, en vandaag heb ik er 1 te pakken. Nou kan ik niet voor iedereen praten, maar doe een klein beetje moeite en zorg dat je er sochtends tussen 08.30 en 09.30 ff klaar voor zit en dan moet het eerdaags goed komen.
[ Voor 30% gewijzigd door EricNL op 07-05-2021 09:08 ]
Het is mijn vanmorgen ook gelukt om een xbox series x te bemachtigen via bol.com.
Ik ben geabonneerd op de discord van https://discord.gg/4wwqSwnT en de telegram groep f#sclprs (maar die loopt achter tov de discord)
Als voorbereiding had ik de XBOX series X in de bol.com app aan mijn verlanglijstje toegevoegd.
Ik zag de melding op mijn telefoon, meteen de bol,com app geopend. Vanuit mijn verlanglijstje de xsx in de winkelwagen gestopt en meteen afgerekend. Geen rare meldingen of wat dan ook. Ideaal. Ik heb wel bol select, weet niet of dat in het proces van bol nog voordelen biedt.
Voorheen deed ik het iedere keer via de website of de link uit het discord bericht, maar dat lukte iedere keer niet. Als het goed is komt hij morgen binnen.
Hopelijk hebben jullie met beschreven methode ook succes bij de volgende drop.
Als ik de berichten zo lees was de drop ook iets groter dan de andere keren.
[ Voor 5% gewijzigd door KraveN op 07-05-2021 09:17 . Reden: typo ]
Daarom ben ik blij dat ING dit niet heeftBaskes1986 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:47:
Hij was net op Amazon Duitsland . Ik wou betalen heb ik mijn reader niet bij. Pffffff
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Huh loop ik achter? no way..

Sorry my bad dan!
Betaal altijd alles met de app, misschien is het mij daarom ontgaan.
[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 07-05-2021 09:17 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
klopt inderdaad...erg klote...is geen reader maar meer een bevestiging in de ING app om te betalen.

Probeer deze eens: https://discord.gg/TQw9mX3DIcaru schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:19:
Als ik op de discord link druk heb ik nu een melding met een ongeldige uitnodiging.
Nadat je gejoined bent moet je ergens even een vakje aanklikken dat je de kanalen van Xbox wilt zien.
Daarna in het # Commands kanaal even het volgende uitvoeren: !addProductNotification Xbox
Je zult dan notificaties in Discord krijgen als er ergens een Xbox te koop is.
[ Voor 36% gewijzigd door EricNL op 07-05-2021 09:26 ]
Nog steeds een ongeldige uitnodiging...EricNL schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:25:
[...]
Probeer deze eens: https://discord.gg/TQw9mX3D
Nadat je gejoined bent moet je ergens even een vakje aanklikken dat je de kanalen van Xbox wilt zien.
Daarna in het # Commands kanaal even het volgende uitvoeren: !addProductNotification Xbox
Je zult dan notificaties in Discord krijgen als er ergens een Xbox te koop is.
BIj mij werken beide links, ik ben bang dat er aan jou kant iets niet goed gaat.
Dat is ook niet de correcte Discord. https://discord.gg/TQw9mX3DIcaru schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:38:
Dit zijn de schermen die ik krijg als ik op een van de servers klik...
Hoe stel ik dit dan juist in ?
Je zou hiermee uit moeten komen bij "BeNeLux Stock Checker". En dan gewoon even lezen wat er op je scherm staat en het commando uitvoeren wat ik eerder stuurde.
Voila, ik heb mij nu ingeschrteven volgens jouw methodes, ik ben benieuwd... ;-)EricNL schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:57:
[...]
Dat is ook niet de correcte Discord. https://discord.gg/TQw9mX3D
Je zou hiermee uit moeten komen bij "BeNeLux Stock Checker". En dan gewoon even lezen wat er op je scherm staat en het commando uitvoeren wat ik eerder stuurde.
Verwijderd
Ik heb er in een half jaar tijd 4 weten te scoren via https://t.me/fsclprsps5xbx en nee ik ben géén scalper, ik heb belangeloos mensen geholpen die niet zo handig zijn met het www, of is het gewoon gemakzuchtEricNL schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:51:
Yess! Eindelijk een Series X te pakken bij Bol.com. Kreeg een alert via https://discord.gg/4wwqSwnT
Good luck mannen!
Discord... Hmmm het ziet er wat onoverzichtelijk uit of kijk/lees ik nu verkeerd
Discord ziet er idd zeer onoverzichtelijk uit, maar blijkbaar wel veel sneller dan de bots via Telegram en dergelijke...Verwijderd schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:00:
[...]
Ik heb er in een half jaar tijd 4 weten te scoren via https://t.me/fsclprsps5xbx en nee ik ben géén scalper, ik heb belangeloos mensen geholpen die niet zo handig zijn met het www, of is het gewoon gemakzucht![]()
Discord... Hmmm het ziet er wat onoverzichtelijk uit of kijk/lees ik nu verkeerd
Icaru schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:05:
[...]
Discord ziet er idd zeer onoverzichtelijk uit, maar blijkbaar wel veel sneller dan de bots via Telegram en dergelijke...
Tsja, kwestie van gewenning. Ik gebruik Discord al jaren en vind het een top applicatie. Ik had die F*ckScalpers Telegram groep ook, maar deze Discord alerts kwamen bij mij echt een stuk eerder.Verwijderd schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:00:
[...]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
:strip_exif()/f/image/KXDhOXKZQjf03NCWlVjtaWf5.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 58% gewijzigd door Willybubba op 07-05-2021 16:39 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Inmiddels staan er nog maar vijf.Willybubba schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:37:
Vriend van me heeft net een Series X gehaald bij MediaMarkt Hoorn, liggen er nog 16. Dus mocht je nog eentje zoeken en in de buurt komen...
[Afbeelding]
Thanks voor de tip!!!

Hier ook 1 gehaald, 20 min daarvoor ofzo, toen waren het er nog 10.Javdalen schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:30:
[...]
Inmiddels staan er nog maar vijf.![]()
Thanks voor de tip!!!
Ah dat ging dan snel. Ik heb er ook 1 gehaald maar daarmee was ik wel de uitzondering...alle andere mensen zag ik met twee stuks in de winkel of buiten lopen...maar hopen dat dan die tweede voor een vriend oid is en niet om te scalpen...Romius schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 23:29:
[...]
Hier ook 1 gehaald, 20 min daarvoor ofzo, toen waren het er nog 10.

Hoop dat er zo nog iets staat… Vertrek zo naar Hoorn vanuit Amsterdam 😛Javdalen schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:30:
[...]
Inmiddels staan er nog maar vijf.![]()
Thanks voor de tip!!!
En en en?Furrr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:51:
[...]
Hoop dat er zo nog iets staat… Vertrek zo naar Hoorn vanuit Amsterdam 😛
Ik bedacht me net dat ik makkelijk even 's avonds naar de Mediamarkt had kunnen rijden aangezien ik net bij de winkel in Hoorn zag dat ze tot 20:00 open waren.
Zijn pas om 10:00 uur open 😅tigurr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:10:
[...]
En en en?
Ik bedacht me net dat ik makkelijk even 's avonds naar de Mediamarkt had kunnen rijden aangezien ik net bij de winkel in Hoorn zag dat ze tot 20:00 open waren.
Hou er rekening mee dat er een hele grote kans is dat ze op zijn. Ik heb de telling niet helemaal bijgehouden maar nadat ik die van mij had gekocht en ik buiten stond heb ik nog meerdere mensen met 1 of 2 naar buiten zien lopen.Furrr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:51:
[...]
Hoop dat er zo nog iets staat… Vertrek zo naar Hoorn vanuit Amsterdam 😛
Best grote kans dus dat ze al weer op zijn....
Wat nu wel duidelijk is is dat de voorraad indicatie op de website van MediaMarkt niet klopt.
Bedankt!!Javdalen schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:27:
[...]
Hou er rekening mee dat er een hele grote kans is dat ze op zijn. Ik heb de telling niet helemaal bijgehouden maar nadat ik die van mij had gekocht en ik buiten stond heb ik nog meerdere mensen met 1 of 2 naar buiten zien lopen.
Best grote kans dus dat ze al weer op zijn....
Wat nu wel duidelijk is is dat de voorraad indicatie op de website van MediaMarkt niet klopt.
Voor wat betreft de voorraadindicator, die heeft nooit geklopt. Meerdere malen voor nop aan de deur gestaan met hun betalen en met 30 min ophalen service. Blijft een shit bedrijf imo 😋 Van alle electronica boeren is dit de meest verschrikkelijke. Maar kom er desalniettemin geregeld… 😂
[ Voor 7% gewijzigd door Furrr op 08-05-2021 09:40 ]
Erg herkenbaar. Geef niet graag geld bij ze uit maar soms kies ik er toch voor omdat ze dan net iets hebben wat ergens anders lastig of niet te krijgen is...Furrr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:39:
[...]
Bedankt!!
Voor wat betreft de voorraadindicator, die heeft nooit geklopt. Meerdere malen voor nop aan de deur gestaan met hun betalen en met 30 min ophalen service. Blijft een shit bedrijf imo 😋 Van alle electronica boeren is dit de meest verschrikkelijke. Maar kom er desalniettemin geregeld… 😂
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Volgens de website is afhalen Sontplein niet mogelijksrdevil schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:14:
Deze foto word net gedeeld van: MM Groningen sontplein
[Afbeelding]
Online indicatie van de voorraad klopt vaak niet. Net zoals ze in Hoorn beschikbaar waren, maar volgens de website van niet.Verwijderd schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:50:
[...]
Volgens de website is afhalen Sontplein niet mogelijk
Precies. Je kan wel met MM bellen en in keuzemenu 9 kiezen. Dan krijg je iemand aan de telefoon die echt in de actuele voorraad kan kijken.srdevil schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:56:
[...]
Online indicatie van de voorraad klopt vaak niet. Net zoals ze in Hoorn beschikbaar waren, maar volgens de website van niet.
Verwijderd
Groningen laat je in een cirkeltje bellen, telkens keer je weer terug in het keuze menuJavdalen schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:58:
[...]
Precies. Je kan wel met MM bellen en in keuzemenu 9 kiezen. Dan krijg je iemand aan de telefoon die echt in de actuele voorraad kan kijken.

Dat is denk ik als je de keuze in het menu maakt.voor de voorraad status?Verwijderd schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:05:
[...]
Groningen laat je in een cirkeltje bellen, telkens keer je weer terug in het keuze menu
Ik had gisteren wel een optie gevonden (algemene MM telefoon nummer) dat in iemand aan de telefoon kreeg. Maar is misschien alleen door de weeks?
En dit is in Groningen?Verwijderd schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 11:38:
Zit net weer in de auto en onderstaande foto is ten tijde van dit schrijven 5 minuten geleden.
Ook aan de achterkant voldoende voorraad.
[Afbeelding]
Verwijderd
Ja

Het was erg rustig in de winkel en bij de console afdeling waren op dat moment geen klanten.
Scalpers hebben het zo mooi het nakijken en zullen er niet meer dan vijftig euro extra op kunnen vangen.
Goed om te zien.
Verwijderd
ze zijn morgen ook open, probeer je het dantigurr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:56:
Ik stond op het punt om de auto te pakken en naar Groningen te rijden, maar zoals altijd is het weekend zo vol met zaken die ook moeten. Boodschappen, verjaardag, tuin onderhoud, etc etc Dat ik het niet gedaan heb. Ik ben wel naar Mediamarkt HHW gereden en die hadden één serie S staan, en een One S en voor de rest was de pallet leeg.
Net even binnengelopen bij Eindhoven Centrum geen Series X, wel nog wat Series S op voorraad.dontpickme schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:54:
Iemand die in Eindhoven, Ekkersrijt of Roermond weet of er voorraad is?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De series s is al een maandje of zo goed te verkrijgen.Rivanov schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:12:
Heb zojuist een Series S gekocht voor m’n zwager bij Mediamarkt Eindhoven Centrum.. lagen er nog meer dan voldoende op voorraad.
Al sinds de release prima verkrijgbaar.D.oomah schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:01:
[...]
De series s is al een maandje of zo goed te verkrijgen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dan heb ik niks gezegd. Ik ben pas een maandje ofzo serieus bezig om een series x te krijgen.
Benieuwd of er nog is!tigurr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:49:
Is er al iemand naar Groningen gereden om te kijken of ze nog een Series X kunnen bemachtigen? Het is voor mij 1,5 uur rijden en ik spring zo in de auto. Ik kan voor iemand in Noord Holland er nog één extra meenemen? Normale kostprijs + een lekker biertje?
Verwijderd
Was er gistermorgen, lijkt mij sterk dat die hele dik 20 stuks al weg zijn, temeer omdat ze ook online niet als winkelvoorraad staan.
Laat ik je uit de droom helpen. Het pallet is leeg. Volgens de medewerker waren ze gistermiddag al uitverkocht.Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:19:
[...]
Was er gistermorgen, lijkt mij sterk dat die hele dik 20 stuks al weg zijn, temeer omdat ze ook online niet als winkelvoorraad staan.
[ Voor 8% gewijzigd door gravitone op 09-05-2021 16:48 ]
Dit dus, het was heel hard gegaan. Ik ben voor niks naar Groningen gereden.gravitone schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:47:
[...]
Laat ik je uit de droom helpen. Het pallet is leeg. Volgens de medewerker waren ze gistermiddag al uitverkocht.

Als we regelmatig voorraden van Mediamarkt of andere winkels hier blijven plaatsen helpen we elkaar.
[ Voor 14% gewijzigd door tigurr op 09-05-2021 17:28 ]
Mocht iemand interesse hebben dan ben ik wel bereid vandaag naar de winkel te gaan en er eentje te kopen voor je. Maar het kan natuurlijk zijn dat ze uitverkocht zijn vanochtend.
Edit: Net geweest, na mijn bezoek stonden er nog twee.
[ Voor 55% gewijzigd door MatthijsMack op 10-05-2021 12:06 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 10-05-2021 13:11 ]
"Mijn" XSX gereserveerd op 19 september 2020, 15u14 is op 9 maart 2021 uitgeleverd.RiesPeters schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:41:
Iemand nog enig idee hoe ver Game Mania precies is met uitleveren? Hun website geeft weinig info. Heb bijna hele bedrag betaald met inruil dus zit vast aan mijn pre-order daar (26 september).
"Mijn" want doorverkocht aan een vriend (zonder mark up
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Poeh, dat zegt iets over hoe weinig ze binnenkrijgen. Mijn reservering is bij nader inzien van 24 september, dat ligt er toch niet ver vanafMK_ schreef op maandag 10 mei 2021 @ 15:17:
[...]
"Mijn" XSX gereserveerd op 19 september 2020, 15u14 is op 9 maart 2021 uitgeleverd.
offtopic:
"Mijn" want doorverkocht aan een vriend (zonder mark up)
:fill(white):strip_exif()/f/image/hyH2maVCdVK0OwlQZ5THdxTb.png?f=user_large)
Mocht iemand dus nog interesse hebben.. gewoon voor kostprijs (€500,-) over te nemen. Wil er graag iemand blij mee maken die er ook echt mee gaat gamen.
@tigurr ik had jou er ook al een berichtje over gestuurd maar nog geen reactie. Mocht je interesse hebben laat het dan nog maar even weten!
Edit: Heb inmiddels 5 reacties. Loop eerst dat lijstje even af! Kan helaas niet iedereen blij maken!
[ Voor 10% gewijzigd door MatthijsMack op 11-05-2021 12:01 ]
Jeetje wat stom dat ik dat niet gezien heb. Ben ik zo druk bezig met Bol.com en Mediamarkt zie ik jou reactie niet.MatthijsMack schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:22:
Ik heb er nog eentje liggen die ik gisteren gehaald heb voor iemand anders. Diegene reageert alleen niet meer 🤦🏼♂️.
Mocht iemand dus nog interesse hebben.. gewoon voor kostprijs (€500,-) over te nemen. Wil er graag iemand blij mee maken die er ook echt mee gaat gamen.
@tigurr ik had jou er ook al een berichtje over gestuurd maar nog geen reactie. Mocht je interesse hebben laat het dan nog maar even weten!
Edit: Heb inmiddels 5 reacties. Loop eerst dat lijstje even af! Kan helaas niet iedereen blij maken!
Hij is verkocht! Ik heb iedereen een berichtje gedaan. Mocht er weer voorraad zijn in Leeuwarden en ik zie dat dan zal ik weer een post plaatsen.MatthijsMack schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:22:
Ik heb er nog eentje liggen die ik gisteren gehaald heb voor iemand anders. Diegene reageert alleen niet meer 🤦🏼♂️.
Iedereen verder succes met de jacht!
[ Voor 31% gewijzigd door Timothy3000 op 11-05-2021 21:38 ]
Hoe koop je hem dan?Timothy3000 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:36:
Xbox.com NL (Microsoft Nederland) heeft nu voorraad!
Ik zie enkel verwijzingen naar mediamarkt en game mania.
[ Voor 10% gewijzigd door Thijssie91 op 11-05-2021 21:45 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Timothy3000 op 11-05-2021 21:46 ]
Zojuist eentje besteld (21:53)... Daarna meteen niet meer op voorraad.Timothy3000 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:45:
Is inmiddels niet meer op voorraad. De koop nu knop is inderdaad weer verdwenen.
[ Voor 9% gewijzigd door fredkroket op 11-05-2021 21:55 ]
Geen idee of de bestelling werkelijk geleverd gaat worden. Ik zie de bestelling wel in mijn account staan met een verwachte leverdatum van 17 mei.
[ Voor 4% gewijzigd door EDIT op 11-05-2021 22:03 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2021 22:47 ]
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview