Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Nou, volgens mij is de pre-order storm inmiddels wel een beetje gaan liggen. Zijn er nog Tweakers die achter het net hebben gevist?

(al is het sowieso nog maar afwachten wat daadwerkelijk geleverd wordt, maar dat merken we later pas)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

>:)

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:33
JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:20:
[...]

Dan kun je er inderdaad wel vanuit gaan dat het allemaal goed gaat komen! O-)
Top, bedankt voor je goede hulp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucarno
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-03-2024
Rossi46 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:37:
Nou, volgens mij is de pre-order storm inmiddels wel een beetje gaan liggen. Zijn er nog Tweakers die achter het net hebben gevist?

(al is het sowieso nog maar afwachten wat daadwerkelijk geleverd wordt, maar dat merken we later pas)
ja ik, hopen dat ie 10 nov bij de mediamarkt ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:55

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Ik heb de Series X nog in mijn winkelmandje van de Xbox Store (Microsoft zelf dus) en heb daar de vraag gesteld waarom ik niet kan afrekenen. Uitverkocht was het antwoord.

Nu kan ik via Microsoft wel een bestelling plaatsen, in Zwitserland. Reactie medewerker:

Ik heb gevonden dat ik de bestelling in het Switzerse regio kan plaatsen.
Na de conversie van het Frank komt het uit op 464.59 Euro.
Ik kan dat wel alleen met een CredietKaart doen.

Nu heeft de medewerker gevraagd of ik de security code in mijn mail (heeft hij laten verzenden) kan doorgeven aan hem, zodat hij de bestelling kan plaatsen.

Ligt het aan mij, of is dit een beetje louche?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 22:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

WhateverSuitsU schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:46:
Ik heb de Series X nog in mijn winkelmandje van de Xbox Store (Microsoft zelf dus) en heb daar de vraag gesteld waarom ik niet kan afrekenen. Uitverkocht was het antwoord.

Nu kan ik via Microsoft wel een bestelling plaatsen, in Zwitserland. Reactie medewerker:

Nu heeft de medewerker gevraagd of ik de security code in mijn mail (heeft hij laten verzenden) kan doorgeven aan hem, zodat hij de bestelling kan plaatsen.

Zwitserland is non-EU, dus bovenop het bedrag komt nog BTW + invoerrechten, de vraag is of je zo'n hoofdprijs wil betalen voor een XSX.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
WhateverSuitsU schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:46:

Geef NOOIT je credit card security code aan iemand.

Als je het via Zwitserland wilt doen plaats dan zelf de bestelling via de Zwitserse site.

Edit: Verkeerd gelezen. Gaat blijkbaar om een bevestigingscode per mail, dat doet MS wel vaker.

[ Voor 10% gewijzigd door Caayn op 22-09-2020 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
Fireshade schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:23:
Wat is nu eigenlijk de lol van pre-orderen en op launch day spelen? Ik zie allemaal frustraties hier, allemaal verspilde energie :P Men is zelfs "bang" dat de zending een dag later aankomt...
Ik bestel hem volgend jaar wel in een puike game-editie of zo. Met actiekorting en zo :P
Heb geen console en ook geen game pc trouwens. Wil dus graag zo snel mogelijk spelen. Echter maakt het indd niks uit of dat een dag eerder/later gebeurt. De gevaar bestaat wel dat als je er geen pre-order hebt dat je dit jaar geen console meer ontvangt. En zo lang wachten met gamen wil ik nou ook niet!

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:28
Zou dit zeker niet doen met die CC

[ Voor 19% gewijzigd door Stylze op 22-09-2020 15:50 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:55

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

DaMarcus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:48:
[...]

Zwitserland is non-EU, dus bovenop het bedrag komt nog BTW + invoerrechten, de vraag is of je zo'n hoofdprijs wil betalen voor een XSX.
Nou, dat ten eerste, maar überhaupt dat een microsoft medewerker een dergelijk aanbod doet. Dat voelt heel bijzonder. Zeker met allerlei codes doorgeven en alleen via credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
Caayn schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:48:
[...]
Geef NOOIT je credit card security code aan iemand.

Als je het via Zwitserland wilt doen plaats dan zelf de bestelling via de Zwitserse site.
Gaat niet om de creditcard code. Gewoon een Microsoft security code ter identificatie. Het is legit, gebruiken ze vaker.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rqDHYF6zc_fmc8qhV-pT5S9QZtU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lsRYdv1SrM0oQeaonFFJdees.png?f=user_large

Uiteindelijk via Amazon de Xbox series X en zo'n charge kit erbij besteld. Nu maar wachten, en hopen dat ze eerder leveren dan de verwachtte aankomstdatum. Mijn ervaring is met Amazon dat de verwachtte aankomst wel eens flink af kan wijken van de realiteit (in de positieve zin).

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
ben2513 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:50:
[...]

Gaat niet om de creditcard code. Gewoon een Microsoft security code ter identificatie. Het is legit, gebruiken ze vaker.
Verkeerd gelezen, excuus.

Een bevestigingscode per mail doet MS wel vaker ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

WhateverSuitsU schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:49:
[...]

Nou, dat ten eerste, maar überhaupt dat een microsoft medewerker een dergelijk aanbod doet. Dat voelt heel bijzonder. Zeker met allerlei codes doorgeven en alleen via credit card.
Ik heb het 1 keer meegemaakt via Apple om Applecare af te sluiten jaren geleden, dat ging telefonisch. In dit geval zou ik elders proberen te bestellen, per mail je security code doorgeven is heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Caayn schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:52:
[...]
Verkeerd gelezen, excuus.

Een bevestigingscode per mail doet MS wel vaker ja :)
Als het hier om gaat, ja dat klopt wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Zojuist weer de Nederlandse Microsoft website geopend, en ik kan weer pre-orderen. De hele middag stond er uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

rmathijssen schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:51:
[Afbeelding]

Uiteindelijk via Amazon de Xbox series X en zo'n charge kit erbij besteld. Nu maar wachten, en hopen dat ze eerder leveren dan de verwachtte aankomstdatum. Mijn ervaring is met Amazon dat de verwachtte aankomst wel eens flink af kan wijken van de realiteit (in de positieve zin).
Hoezo is die prijs van de Series X €413,21 ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

WidgetTWW schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:59:
Zojuist weer de Nederlandse Microsoft website geopend, en ik kan weer pre-orderen. De hele middag stond er uitverkocht.
Kiezen en in mandje doen is geen probleem, afrekenen.. daar zit de uitdaging :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

WidgetTWW schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:59:
Waarschijnlijk zijn een aantal reserveringen geannulleerd, en dus weer vrij gekomen.
Biedt hoop voor anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:22
@Famous btw

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Fireshade schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:59:
[...]

Hoezo is die prijs van de Series X €413,21 ?
Is bedrag zonder BTW. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:00:
[...]

Kiezen en in mandje doen is geen probleem, afrekenen.. daar zit de uitdaging :P
Maakt het wel spannend vandaag, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Geniepige smeerlappen zijn het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb trouwens wel een enorme deja vu, was dit bij 1 van de releases (Elite controller, weet ik veel) niet ook het geval bij de MS store?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:04
Wel frappant dat de X-Box Series S nog altijd volop te reserveren is. Ik had wel verwacht dat de Series X harder zou gaan... maar mijn verwachting was dat de S ook wel uitverkocht zou zijn inmiddels...

Wellicht is dit toch meer de Sinterklaas/kerst editie waarbij mensen pas vlak voor die tijd gaan rondkijken. Niet dat het mij verder uitmaakt maar het viel mij op.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Thalaron schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:11:
Wel frappant dat de X-Box Series S nog altijd volop te reserveren is. Ik had wel verwacht dat de Series X harder zou gaan... maar mijn verwachting was dat de S ook wel uitverkocht zou zijn inmiddels...

Wellicht is dit toch meer de Sinterklaas/kerst editie waarbij mensen pas vlak voor die tijd gaan rondkijken. Niet dat het mij verder uitmaakt maar het viel mij op.
De X is voor de early birds, iedereen die de snelste/beste/vetste wil hebben, zal die meteen dag 1 willen hebben. De S is meer voor.. nouja, klootjesvolk. Werkt prima, doet het prima, maar meer voor de mensen die zich helemaal niet druk maken om preorders en dat soort zut, die kopen gewoon wanneer ze dat ding willen hebben (straks met BF, sinterklaas - oh lol, of kerst).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Nu online
Fireshade schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:03:
[...]

Geniepige smeerlappen zijn het :P
Valt wel mee hoor. Mijn account Is een zakelijk account en het is intracommunautaire, dus ook afrekenen zonder BTW ;-).

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joellaumans
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 31-01 17:36
Volgens MS Support is de Series X binnen 20min uitverkocht in Benelux. Zij verwezen mij ook naar Franse MS store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:15:
[...]

De X is voor de early birds, iedereen die de snelste/beste/vetste wil hebben, zal die meteen dag 1 willen hebben. De S is meer voor.. nouja, klootjesvolk. Werkt prima, doet het prima, maar meer voor de mensen die zich helemaal niet druk maken om preorders en dat soort zut, die kopen gewoon wanneer ze dat ding willen hebben (straks met BF, sinterklaas - oh lol, of kerst).
Dat verwacht ik ook. De S is meer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen, de Nintendo doelgroep zeg maar. Die zijn niet zo van het launch day preorderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:15:
[...]
De S is meer voor.. nouja, klootjesvolk.
_O-

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:24

TheVMaster

Moderator WOS
DaMarcus schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 15:52:
[...]

Ik heb het 1 keer meegemaakt via Apple om Applecare af te sluiten jaren geleden, dat ging telefonisch. In dit geval zou ik elders proberen te bestellen, per mail je security code doorgeven is heel raar.
Pfff...prive is dit altijd raar (al gaat het hier om een mail-validatie-code die je per mail krijgt van MS, zodat ze weten dat JIJ de eigenaar van dat Microsoft account bent), maar zakelijk doe ik dat eigenlijk regelmatig. Het voelt echt raar de eerste paar keer, maar als ik internationale treintickets wil wijzigen bij NS International, dan ontkom ik er vaak niet aan.

Wel jammer dat de Xbox Series X dan in Zwitserland weer zo duur is :_(

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 22-09-2020 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
joellaumans schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:22:
Volgens MS Support is de Series X binnen 20min uitverkocht in Benelux. Zij verwezen mij ook naar Franse MS store.
Ik vind het wel irritant dat die configureer-knop in leven blijft en het pas bij de betaling mis gaat. Ik heb al een stuk of 20 cc-reserveringen, maar geen pre-order bij MS NL.
Via de Xbox pagina staat er wel dat hij uitverkocht is als je op retailers klikt, maar via de Microsoft store dus niet. Geen ramp want ik heb bij Frankrijk besteld, maar dat de optie van bestellen er blijft zorgt ervoor dat ik het maar blijf proberen, zonde van mijn tijd haha ;). Nouja, prima zo, laat het maar snel 10 november zijn, nog 49 dagen *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 22-09-2020 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:49

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Steven030 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:40:
[...]

Ik vind het wel irritant dat die configureer-knop in leven blijft en het pas bij de betaling mis gaat. Ik heb al een stuk of 20 cc-reserveringen, maar geen pre-order bij MS NL.
Via de Xbox pagina staat er wel dat hij uitverkocht is als je op retailers klikt, maar via de Microsoft store dus niet. Geen ramp want ik heb bij Frankrijk besteld, maar dat de optie van bestellen er blijft zorgt ervoor dat ik het maar blijf proberen, zonde van mijn tijd haha ;). Nouja, prima zo, laat het maar snel 10 november zijn, nog 49 dagen *O*
Is het de eerste keer dat je die creditcard bij MS gebruikt? Bij mij hebben ze niet eens een reservering gedaan op de CC. Maar nou gebruik ik die CC al jaren om digitaal games te kopen bij MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Baas! Dat ik hem niet kon vinden haha. Bedankt. Die staat bij de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
SunnieNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:47:
[...]

Is het de eerste keer dat je die creditcard bij MS gebruikt? Bij mij hebben ze niet eens een reservering gedaan op de CC. Maar nou gebruik ik die CC al jaren om digitaal games te kopen bij MS.
Nee ik gebruik hem ook al jaren voor games, gamepass, dlc etc. Heb ook nog een andere cc gebruikt, maar hetzelfde verhaal. Komt denk ik echt omdat hij uitverkocht is. Ik was de eerste 20 minuten in de bug dat mijn winkelmandje leeg leek te zijn getrapt, en daarna was hij uitverkocht vermoed ik. En vervolgens geen geluk gehad door er toch nog tussen te komen na annuleringen, zoals sommigen hier

[ Voor 30% gewijzigd door Steven030 op 22-09-2020 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 21:26
USA net open om 1700 onze tijd. Vriend van mij zit klaar maar hele site ligt eruit van Microsoft echt bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
PacinoAllstars schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:12:
USA net open om 1700 onze tijd. Vriend van mij zit klaar maar hele site ligt eruit van Microsoft echt bizar
Series X én S zijn uitverkocht bij Walmart. Ook bij sommige andere winkels. Dus daar willen wel veel mensen een S.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Laat het maar snel november zijn. Ook meteen 2 weken vrij genomen :D.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/6wgLmqQq/EB51-AA9-D-5231-4-DC0-8579-4-B2-E558-FD935.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:11
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:19:
Laat het maar snel november zijn. Ook meteen 2 weken vrij genomen :D.
[Afbeelding]
2 weekjes maar? ;)

Zat te overwegen eerder vrij te nemen die dag, vond dat al heel wat. Intussen druk aan het klussen met de lounge kamer "voor mijn kids" ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
2green schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:23:
[...]

2 weekjes maar? ;)

Zat te overwegen eerder vrij te nemen die dag, vond dat al heel wat. Intussen druk aan het klussen met de lounge kamer "voor mijn kids" ^^.
Hehe en ondertussen gebruik je het zelf zeker ;). 2 weken is ruim zat :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Newegg sold out Microsoft heeft problemen in USA, knijp echt in me handjes dat ik hem heb hier in NL.

Vriend in Engeland niks
Duitsland niks
USA niks

Zaten allemaal klaar op tijd.

Aan de champagne zo vieren dat ik hem heb met launch wat een gestress hahaha

[ Voor 17% gewijzigd door PacinoAllstars op 22-09-2020 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:51
Ik heb zojuist nog succesvol een bestelling weten te plaatsen via de Franse xbox store :)
Bevestigingsmailtje is net binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:11
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:30:
[...]

Hehe en ondertussen gebruik je het zelf zeker ;). 2 weken is ruim zat :p.
Nou... ik begon dit klusje met eerlijke intenties, maar inmiddels ziet hun kamer er zo cool uit dat ik daar graag zit. En ze hebben een veel betere tv :S.

Maar twee week lijkt me heerlijk, denk alleen niet dat ik dan al een gat heb in mijn backlog.

[ Voor 9% gewijzigd door 2green op 22-09-2020 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Volgens mij is de MS NL site nu weg, of deze ligt er ook uit door de drukte in de US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:22
Famous schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:08:
[...]

Wat? Btw?
Ik snap het niet :+
zonder moest ervoor :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Dan snap ik je nog niet??

Edit: oh je bedoelde waarschijnlijk @Fireshade
8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 22-09-2020 18:11 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasedDutchGuy
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-02-2024
Iemand vandaag nog bij Nedgame besteld voor de eerste release? Had hem al in het begin van het jaar besteld en 2 weken geleden al betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Editagain
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2020
Robsta86 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:36:
Ik heb zojuist nog succesvol een bestelling weten te plaatsen via de Franse xbox store :)
Bevestigingsmailtje is net binnen.
Same! Na een poging of 40 was het om 1800u raak: 'Nous vous remercions de votre commande'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
Zucht.. Mijn pre-order is al verstuurd. Had samen met de X ook controller en charge & play kit genomen. Maar dat is nog van de one blijkbaar. Gelukkig wel compatibel met series X ook. Nog ff twijfelen of ik ga terug sturen of niet. Xbox zelf zal uiteraard nog iets langer duren 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:48
Editagain schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:43:
[...]

Same! Na een poging of 40 was het om 1800u raak: 'Nous vous remercions de votre commande'.
Heb wel een reservering van 0 euro op CC maar geen bevestigingsmail....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Ik was gewoon op tijd, kon helaas niet betalen via iDeal. Vervolgens bleek m’n creditcard thuis te liggen. Iemand nog enig idee waar je de series x kunt bestellen of nu gewoon afwachten? Bij release van de one was er in Duitsland er veel voorraad, hopelijk is dat nu weer het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Iemand al telefoon ontvangen van GameMania betreffende hun pre-order?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaNaca
  • Laatst online: 07-06 18:08
ZuidJ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:01:
Ik was gewoon op tijd, kon helaas niet betalen via iDeal. Vervolgens bleek m’n creditcard thuis te liggen. Iemand nog enig idee waar je de series x kunt bestellen of nu gewoon afwachten? Bij release van de one was er in Duitsland er veel voorraad, hopelijk is dat nu weer het geval.
Ik heb zojuist (na tig pogingen en 20min proberen) een bestelling kunnen afronden op de Franse XBox site, inmiddels is ook de orderbevestiging binnen.

Ik kreeg bij elke stap de melding dat er iets fout was gegaan en dat ik het opnieuw moest proberen (in het Frans ;)), dat heb ik dan ook elke keer gedaan totdat ik weer een stap verder kwam. Na de creditcardverificatie ging het opnieuw fout en moest ik helemaal opnieuw beginnen. Dat heb ik gedaan en toen hoefde ik in de laatste stap geen creditcardverificatie meer te doen en was de bestelling afgerond. YMMV, fingers crossed en succes! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Amazon.nl heeft weer voorraad bij een reseller voor 599 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Ik blijf het maar raar vinden dat ik geen reservering heb op mijn creditcard van Microsoft... Ben ik de enige die dat niet heeft?

Die kaart was wel al jaren gekoppeld en al 3x gebruikt voor een advanced return dus misschien doen ze dan geen check meer?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 14:44
Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:14:
Ik blijf het maar raar vinden dat ik geen reservering heb op mijn creditcard van Microsoft... Ben ik de enige die dat niet heeft?

Die kaart was wel al jaren gekoppeld en al 3x gebruikt voor een advanced return dus misschien doen ze dan geen check meer?
Ik heb ook geen reservering op mijn CC (AMEX). Wel bevestiging van MS en staat in de bestelhistorie dus neem aan dat het dan wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Enig idee hoe het bij gamemania zit? Zou mijn ps5 preorder (te laat voor launch) willen wijzigen naar xbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
mtouw78 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:22:
[...]

Ik heb ook geen reservering op mijn CC (AMEX). Wel bevestiging van MS en staat in de bestelhistorie dus neem aan dat het dan wel goed zit.
Ok thanks. MasterCard hier maar inderdaad order staat wel gewoon in mijn overzicht. Zal toch wel een soort risicocalculatie achter zitten of ze wel of niet een reservering doen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024

Ik heb de Xbox Serie X betaald met mijn Microsoft tegoed, echter is dat nu ook nog steeds beschikbaar dus in theorie zou ik dat ergens anders voor kunnen gebruiken en op de dag van verzending (of geld reservering) is dan mogelijk mijn tegoed te laag.
Lijkt erop dat de financiële afhandeling nog niet helemaal goed gaat en als ze het niet afschrijven ook geen probleem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-06 21:29
Dutchzilla schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:06:
Iemand al telefoon ontvangen van GameMania betreffende hun pre-order?
Ik ben vanmorgen gebeld door ze dat ik hem niet bij release krijg. Vorige week de pre order geplaatst bij ze in Heerhugowaard. Hopelijk dan in de volgende ronde, ook al heb ik er geduld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almerian
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:02

De kaart is bekend bij MS en als er niet geïncasseerd kan worden op het moment van verzending dan wordt er niets verzonden. Je kan dan waarschijnlijk nog wel de betaalwijze aanpassen.

In het verleden had MS blijkbaar problemen met Paypal bij pre-orders. Er werd een reservering gedaan en tegen de tijd dat er verzonden werd was die reservering gecanceld door Paypal, omdat Microsoft niet tijdig geïncasseerd had. Er werd dan pas verzonden als je de betaalwijze aangepast had. Of dat nog steeds zo is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekki
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:58
Net 2 Xbox X besteld via msft italie. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 20:45

Ik heb geen reservering. Wel bevestiging van Microsoft van mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
DaNaca schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:09:
[...]

Ik heb zojuist (na tig pogingen en 20min proberen) een bestelling kunnen afronden op de Franse XBox site, inmiddels is ook de orderbevestiging binnen.

Ik kreeg bij elke stap de melding dat er iets fout was gegaan en dat ik het opnieuw moest proberen (in het Frans ;)), dat heb ik dan ook elke keer gedaan totdat ik weer een stap verder kwam. Na de creditcardverificatie ging het opnieuw fout en moest ik helemaal opnieuw beginnen. Dat heb ik gedaan en toen hoefde ik in de laatste stap geen creditcardverificatie meer te doen en was de bestelling afgerond. YMMV, fingers crossed en succes! (y)
Bedankt voor de tip. Italiaanse en Franse store lukte niet echter kan ik wel bestellen op de Poolse site. Als ik daar bestel zou het gewoon goed moeten gaan begrijp ik? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Spaulding1 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:29:
[...]

Ik ben vanmorgen gebeld door ze dat ik hem niet bij release krijg. Vorige week de pre order geplaatst bij ze in Heerhugowaard. Hopelijk dan in de volgende ronde, ook al heb ik er geduld voor.
enigszins verbaast, had je enig idee hoeveelste pre-order je was in dat filiaal? aangezien het filiaal afhankelijk is. en ze dus niet daadwerkelijk alle pre-orders op volgorde afwerken, maar afwerken per filiaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:56
Pre-order ervaringen bij amazon.com >:)

[Streamable: https://streamable.com/ztault]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaulding1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-06 21:29
Dutchzilla schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:38:
[...]

enigszins verbaast, had je enig idee hoeveelste pre-order je was in dat filiaal? aangezien het filiaal afhankelijk is. en ze dus niet daadwerkelijk alle pre-orders op volgorde afwerken, maar afwerken per filiaal.
Nee geen idee hoeveelste ik sta. Vorige week gaven ze wel aan dat er een goede kans was dat ik hem bij release zou kunnen krijgen aangezien er nog niet veel gepre-ordered was, maar blijkbaar krijgen ze er onvoldoende binnen. Dus hopelijk dan maar in de tweede golf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Spaulding1 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:42:
[...]

Nee geen idee hoeveelste ik sta. Vorige week gaven ze wel aan dat er een goede kans was dat ik hem bij release zou kunnen krijgen aangezien er nog niet veel gepre-ordered was, maar blijkbaar krijgen ze er onvoldoende binnen. Dus hopelijk dan maar in de tweede golf.
nog niets gehoord zelf, reservering Utrecht.
we gaan het zien. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuidJ
Heb hem met behulp van Google translatie besteld via de Poolse Microsoft store. Betaald met visa dus aankoop is ook gewoon verzekerd. Hopen dat alles goed zal gaan. In elk geval bedankt voor de tip!

Echt: zojuist bevestigings e-mail ontvangen waarin wordt aangegeven dat verwachte levertijd 10 november is.

[ Voor 21% gewijzigd door ZuidJ op 22-09-2020 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
BasedDutchGuy schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:11:
Iemand vandaag nog bij Nedgame besteld voor de eerste release? Had hem al in het begin van het jaar besteld en 2 weken geleden al betaald.
Ik was er erg op tijd bij (ergens in maart of april gepre-ordered. Bij de price reveal had ik de rest betaald. Vandaag heb ik een extra controller en 2 charge packjes erbij gekocht.

EDIT: na opzoeken blijkt het 20-3-2020 te zijn geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door NightyNite op 22-09-2020 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasedDutchGuy
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-02-2024
NightyNite schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:54:
[...]

Ik was er erg op tijd bij (ergens in maart of april gepre-ordered. Bij de price reveal had ik de rest betaald. Vandaag heb ik een extra controller en 2 charge packjes erbij gekocht.
Dan zitten we gewoon goed, toch? Ik vroeg het eigenlijk omdat ik wilde weten of er vandaag nog release day preorders zijn uitgegaan, want dan zit ik sowieso goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:51
Microsoft heeft inmiddels ook al het volledige bedrag gereserveerd op m'n cc :) Blij dat ik er toch nog een heb weten te bemachtigen bij de Franse store na de tips van hier.

Benieuwd of ze straks alsnog gewoon vanuit Nederland gaan versturen met al die Nederlandse orders bij de diverse buitenlandse Xbox stores 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
BasedDutchGuy schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:57:
[...]

Dan zitten we gewoon goed, toch? Ik vroeg het eigenlijk omdat ik wilde weten of er vandaag nog release day preorders zijn uitgegaan, want dan zit ik sowieso goed.
FWIW, ik had een mail gestuurd naar Nedgame om dit na te vragen (contactformulier en dan naar de webwinkel):
Beste <naam>,

Day one!
Jij mag als een van de eersten met dit nieuwe systeem aan de slag straks :).

Met vriendelijke groet,

<naam medewerker>
Team klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
NightyNite schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:54:
[...]

EDIT: na opzoeken blijkt het 20-3-2020 te zijn geweest.
ik was vrij laat :) ik zie het wel.
30-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Dutchzilla schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:04:
[...]

ik was vrij laat :) ik zie het wel.
30-08-2020
Ik kan me ook herinneren dat de 2e levering productpagina pas later vandaag online kwam. Als je die andere had, is de kans vrij groot dat je nog op tijd was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 18:14
Dutchzilla schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:45:
[...]

nog niets gehoord zelf, reservering Utrecht.
we gaan het zien. :+
Zelf gepreorderd in Utrecht, ook nog niets gehoord. Dat was wel vrij laat, dus we zullen zien, geen haast.

[ Voor 9% gewijzigd door Theebag op 22-09-2020 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:36
Licht offtopic; zelf vandaag via Microsoft Frankrijk besteld en gekozen voor Klarna als betaalmethode. Verder geen ervaringen met Klarna, maar het viel me op dat ze eigenlijk geen extra gegevens vroegen bij het afronden van de bestelling. Bij wanbetaling hebben ze dus enkel een afleveradres als aanknopingspunt. Lijkt me dat ze het zich op die manier onnodig lastig maken in een potentieel incassotraject?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Iemand die weet of MM aanneemt zolang ze stock hebben ?

Want de Belgische pagina is nog steeds up right now maar ik had hier ergens gelezen tijdens de PS5 pre-orders dat iemand aan MM had gevraagd en ze hadden gezegd dat ze alleen aannemen wat ze hebben dus in theorie zou je dan 1 moeten hebben maar aangezien het MM is aarzel ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 21:21
weggehaald (een platformverkoper op Amazon met woekerprijzen)

[ Voor 83% gewijzigd door ariekanari op 22-09-2020 20:50 . Reden: weg ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Dat is geen Amazon maar een derde die gebruik maakt van het platform. Eigenlijk gewoon een scalper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:51:
Dat is geen Amazon maar een derde die gebruik maakt van het platform. Eigenlijk gewoon een scalper.
Het betreft ProGamingShop EU en die zitten blijkbaar in Slowakije

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:44

Haha Scalper aangepakt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Nou zijn de mensen die daadwerkelijk gebruik maken van dit soort advertenties even kansloos, maar goed, dit is ook wel een mooie actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Als je gewoon inlogt op microsoft.com/nl en je gaat naar je bestellingen dan zie ik hem ook gewoon tussen staan. Heb hem besteld vanuit de franse microsoft store.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik had ook het idee om de Series X aan te schaffen rond het eind van het jaar.
Als ik de berichten zo lees, lijkt het er op dat alle voorraden al uitverkocht zijn, en dat er geen "winkel" voorraad is straks?

Ik heb geen pre-order geplaatst, en wacht wel tot hij op voorraad komt, of met een deal voor een leuke prijs.
Wellicht komt er later nog een witte Series X uit, en ga ik daar voor. Ik heb er geen bloedspoed bij.
(Mijn huidige Xbox One X Robot White heb ik afgelopen black-friday gekocht 299,- :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mm dan ben je zelf ook geen haar beter eigenlijk.

Ik heb geen problemen met weder verkopers overigens, in de sneaker wereld heel normaal.
Soms wordt je eens twee keer ingeloot en pak je wat winst, andere keer niet en moet je een premium betalen, no big deal.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 17:49
Scalpen is geen strafbaar feit.
Identiteitsfraude aan de andere kant...

Je kan scalpen op een manier bestrijden, door ze niet te kopen en geen aandacht aan toe te wijden. Zolang je niet complete voorraden koopt om weer te verkopen, vind ik het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Mensen die bij MS hebben besteld met paypal zien jullie iets op je paypal rekening? Hier niks namelijk, maar in de mail staat ook dat ze pas incasseren bij verzenden, maar vroeg het me af.

[ Voor 8% gewijzigd door PacinoAllstars op 22-09-2020 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:20
PurpleBlue schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:32:
Ik had ook het idee om de Series X aan te schaffen rond het eind van het jaar.
Als ik de berichten zo lees, lijkt het er op dat alle voorraden al uitverkocht zijn, en dat er geen "winkel" voorraad is straks?

Ik heb geen pre-order geplaatst, en wacht wel tot hij op voorraad komt, of met een deal voor een leuke prijs.
Wellicht komt er later nog een witte Series X uit, en ga ik daar voor. Ik heb er geen bloedspoed bij.
(Mijn huidige Xbox One X Robot White heb ik afgelopen black-friday gekocht 299,- :P )
Geen zorgen, microsoft probeert schaarste te creëren. Voor jaareinde kan je 100% zeker een xbox series x kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
xminator schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:58:
[...]

Geen zorgen, microsoft probeert schaarste te creëren. Voor jaareinde kan je 100% zeker een xbox series x kopen.
Yup. Het is vooral voor de "Sold out everywhere" headlines. Sowieso is Series S nog overal te koop.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:34
xminator schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:58:
[...]

Waar heb ik dat eerder gehoord ?
Oh ja.... “Geen zorgen, Xbox is niet zo groot in Europa, pre-orders zullen echt niet zo hard gaan ... “ :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dan gaat het vast goedkomen zonder pre-order dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 17:49
sohus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:01:
[...]

Yup. Het is vooral voor de "Sold out everywhere" headlines. Sowieso is Series S nog overal te koop.
Waarop is dit gebaseerd? Op het nieuwsbericht dat een Amerikaanse winkel minder xbox exemplaren kreeg dan de playstation.

En dat ligt absoluut niet aan dat Microsoft voor een wereldwijde launch gaat en daardoor voldoende beschikbaarheid overal wilt creëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:21
Rossi46 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:31:
[...]

Maakt niet uit toch? Ik denk dat je safe zit. Bol heeft op Twitter min of meer bevestigd dat alles wat vandaag besteld is (waaronder jij dus) ook bij launch geleverd zal worden
Top, dat heb ik niet eens meegekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
mymac schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:29:
[...]

Top, dat heb ik niet eens meegekregen!
Ik wist dat ze dit expliciet zeiden over PS5 pre orders. Had het ook niet meegekregen maar zou mooi zijn als ze dit ook zo hardop gezegd hebben over de XSX pre orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-09 23:51
PacinoAllstars schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:52:
Mensen die bij MS hebben besteld met paypal zien jullie iets op je paypal rekening? Hier niks namelijk, maar in de mail staat ook dat ze pas incasseren bij verzenden, maar vroeg het me af.
Hier zie ik ook niets op mijn PayPal rekening ook bij mij staat hetzelfde in de mail.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ja het was mij ook een genoegen stressen en eindeloos laden op de Microsoft shopping website maar resultaat is er.

En waarschijnlijk hebben ze zat maar creëren ze deze hype met zogenoemde tekorte. The oldest trick in the book.
Pagina: 1 ... 15 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview