Elect a clown, expect a circus.
Bij codes voor Xbox games die region-specifiek zijn moet je inwisselen via VPN. Dus VPN naar Duitsland en dan via Xbox website inwisselen. Alternatief schijnt het instellen van een andere lokatie op je Xbox te zijn. Maar dat heb ik nog nooit gedaan.TheNightbringer schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:28:
Zijn hier ook mensen die hem gekocht hebben bij Amazon (duitsland) en een kortingscode hebben gekregen voor ultimate. Hoe kan ik die inwisselen? Ik krijg een melding dat het product niet in Nederland geleverd kan worden. (is volgens mij gewoon een key)
What's the speed of Dark?
[ Voor 33% gewijzigd door timpie81 op 29-12-2020 09:19 ]
Edit 9:58 weg
[ Voor 8% gewijzigd door FastForwardNL op 29-12-2020 09:59 ]
Sneller dan verwacht, dacht dat er dit jaar geen voorraad meer zou komen
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Bol heeft nog een stapel 15e cadeaubonnen die dit jaar nog op moeten, dus even teveel verkopen en dan annulerenMelkaz schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:35:
Hij blijft nog lang op voorraad zeg! Iedereen is zeker al door z'n kerstgeld heen in Nederland
Daar lijkt het wel op, reguliere voorraad.
Blijft wel lang staan, hopelijk geen annulering straks..
Ik laat mijn reservering bij de lokale Mediamarkt nog even staan voor de zekerheid.
nee teruggestuurd, tuurlijk nieuw.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Bij Amazon.de hebben ze elke keer open verpakking, dus zo’n rare vraag is het niet.
Elke keer? Hoeveel bestel jij er wel nietFastForwardNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:10:
[...]
Bij Amazon.de hebben ze elke keer open verpakking, dus zo’n rare vraag is het niet.
ja bij amazon.de en zo ja dan stuur je die terug.FastForwardNL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:10:
[...]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Kunnen ook gewoon geretourneerde exemplaren zijn inderdaad.
Misschien heeft hij het over de stock-bot. Die meldt om de haverklap dat er 1 exemplaar beschikbaar is en dat is dan een geretourneerde.Slasher schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:40:
[...]
Elke keer? Hoeveel bestel jij er wel niet
Thanks.timpie81 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:48:
De bot was wat later maar de Xbox series x is NU te bestellen bij bol
Door uw bericht kunnen bestellen.
Xbox series s terug naar bol en series X in de plaats 👍🏻
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Heh, gemist. Hoe lang is de voorraad er nu geweest? Is het een kwestie geweest van enkele minuten of wel een paar uur?noodel1988 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:09:
Bol voorraad is weer op.
Ongeveer 1,5 uur op voorraad geweest.Rudyy schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:10:
[...]
Heh, gemist. Hoe lang is de voorraad er nu geweest? Is het een kwestie geweest van enkele minuten of wel een paar uur?
Mijne is ondertussen verzonden.
ik wil hem graag via bol bestellen omdat ik naar nog een cadeaubon voor heb
Ik check dagelijks de bol site, toen zag ik dat hij opeens leverbaar was. Geen telegram groep voor nodig gehad.Rudyy schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:17:
Verschijnen de BOL alerts ook in die telegram groep?
Ik kreeg een seintje van die groep. Antwoord is dus ja.Rudyy schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:17:
Verschijnen de BOL alerts ook in die telegram groep?
Uurtje geleden ontvangen, status in de PostNL app is nooit verder gekomen dan "pakketje ontvangen bij PostNL"bbblije schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:47:
Heeft iemand z'n bestelling van Bol al binnen?
[ Voor 8% gewijzigd door finsdefis op 30-12-2020 12:07 ]
Net binnen, maar de tracking was bij mij ook niet verder dan "gesorteerd".bbblije schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:47:
Jupbbblije schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:47:
:strip_exif()/f/image/Tzrb1NJhSISZg0E7vykZFkDh.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is dan een mooi voorteken voor de mijne, staat ook nog op gesorteerd met verwachte bezorgtijd vanmiddag.Phrenetic schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:07:
[...]
Net binnen, maar de tracking was bij mij ook niet verder dan "gesorteerd".
we hebben de informatie over je pakket gisteren ontvangen. Het pakket zelf werd echter nog niet ingescand. Het is hierdoor helaas niet duidelijk wanneer je je pakket kan ontvangen, maar vandaag lijkt dit niet meer mogelijk. We raden je aan even af te wachten en hopen uiteraard dat het snel in orde is.
eeuh hopelijk zijn ze het niet kwijt ?
Rustig, rustig.Belgian_waffle schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:36:
toch eens geïnformeerd bij bpost omdat mijn status op Klaarmaken door afzender blijft staan krijg ik dit bericht terug :
we hebben de informatie over je pakket gisteren ontvangen. Het pakket zelf werd echter nog niet ingescand. Het is hierdoor helaas niet duidelijk wanneer je je pakket kan ontvangen, maar vandaag lijkt dit niet meer mogelijk. We raden je aan even af te wachten en hopen uiteraard dat het snel in orde is.
eeuh hopelijk zijn ze het niet kwijt ?
Inderdaad, het is zeer druk bij bpost blijkbaar. Ik heb ook een pakketje (geen XBox helaas) wat maandag verstuurd werd en ook nog altijd in status Klaarmaken door afzender.
Ik hoop op morgen

jmignolet ben jij familie van ?
Lekker! Ja hier ook binnen gekomen, blij verrast! Had het ergens niet verwacht.
Geen geld voor dat apparaat. Goede tip.mannetje19 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:18:
Als iemand nog een iets goedkopere Series S wilt, op https://outlet.mediamarkt.nl/ staan er twee voor 254.99 euro.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
https://www.coolblue.nlcarpebios schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:56:
En wat is de link?
Als je bij de Xbox op "hou me op de hoogte" klikt hoef je niet zoals hierboven vermeld de app te downloaden.
[ Voor 91% gewijzigd door Bart ® op 06-01-2021 08:41 ]
Toevallig zojuist een bericht dat ik niet ingeloot ben.Galvatron schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:54:
Mensen al iets gehoord van Coolbue?
"When you grow up your heart dies"
Idem, ook niet ingelootfinsdefis schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:13:
[...]
Toevallig zojuist een bericht dat ik niet ingeloot ben.
Verwijderd
Gelukkig afgelopen zaterdag nog een S gekocht op bol.com voor een familielid want deze zijn nu ook out of stock daar.
Had eigenlijk niet verwacht dat het nog zo storm zou lopen voor de Series X.
Nou goed heb hem toch pas met FlightSimulator nodig (maak ik mijzelf dan maar wijs)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ze bellen alleen anoniem. En die heb ik automatisch geblokkeerd op m'n iPhone... zucht.
Kreeg net een mail dat ze me niet konden bereiken.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchRevan op 07-01-2021 14:12 ]
Yep, samen met twee huisgenoten, alle drie niet ingeloot.Galvatron schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:54:
Mensen al iets gehoord van Coolbue?
Geluksvogel, gefeliciteerd. Goed om te horen dat die loting ook netjes wordt uitgevoerd.DutchRevan schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:12:
En ik ben wel ingeloot!![]()
Ze bellen alleen anoniem. En die heb ik automatisch geblokkeerd op m'n iPhone... zucht.
Haha handig zeg. Mocht een ziekenhuis je ooit willen bereiken voor jezelf of voor familieleden in nood ben je dus ook niet bereikbaarDutchRevan schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:12:
En ik ben wel ingeloot!![]()
Het ziekenhuis hier belt niet anoniem overigens, maar dan nog de kans dat dit een issue gaat zijn weegt niet op tegen het plezier wat ik haal uit deze functieHBSVDK schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:44:
[...]
Haha handig zeg. Mocht een ziekenhuis je ooit willen bereiken voor jezelf of voor familieleden in nood ben je dus ook niet bereikbaar
:fill(white):strip_exif()/f/image/S4dnagAmjoT34YNE5rYhrGmB.png?f=user_large)
[ Voor 65% gewijzigd door DutchRevan op 07-01-2021 15:27 ]
Hoe gaat dat dan, krijg je een link toegestuurd?DutchRevan schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:25:
Opnieuw gebeld. Net betaald en zaterdag in huis
[Afbeelding]
Je krijgt een mail als je niet ingeloot bent. Als je wel ingeloot bent, wordt je gebeld (en gemaild).outlandos schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:32:
[...]
Hoe gaat dat dan, krijg je een link toegestuurd?
Medewerkster vroeg naar mijn postcode, e-mail etc om een koppeling te maken aan mijn Coolblue account.
Vervolgens plaatsen ze een bestelling op jouw account en je krijgt dan een betaalverzoek opgestuurd.
Edit: Als je niks ontvangen hetb zou ik even checken of je wel goed ingeschreven bent.
[ Voor 8% gewijzigd door DutchRevan op 07-01-2021 15:44 ]
Hoe check ik of ik wel goed ben ingeschreven dan?DutchRevan schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:41:
[...]
Je krijgt een mail als je niet ingeloot bent. Als je wel ingeloot bent, wordt je gebeld (en gemaild).
Medewerkster vroeg naar mijn postcode, e-mail etc om een koppeling te maken aan mijn Coolblue account.
Vervolgens plaatsen ze een bestelling op jouw account en je krijgt dan een betaalverzoek opgestuurd.
Edit: Als je niks ontvangen hetb zou ik even checken of je wel goed ingeschreven bent.
Ik vernam een bevestiging mail te hebben ontvangen. Echter kan ik dit niet terugvinden. Anderen die dit kunnen bevestigen / ontkrachten? Nu begin ik te twijfelen.outlandos schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:50:
[...]
Hoe check ik of ik wel goed ben ingeschreven dan?
Hier ook niet. Weet toch vrij zeker dat ik me heb ingeschreven. Nou na nog even geduld dan maar.NL Mike schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:58:
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen , dus denk het niet.
Maar vind het wel een nette actie om te loten
Edit: Misschien zegt het niets, maar misschien wel.
Ik zag dat op de site van Xbox, dat Mediamarkt is verdwenen uit de lijst bij 'selecteer een verkooppunt'.
[ Voor 51% gewijzigd door petjekel op 07-01-2021 16:59 ]
Is weer terug, gaat regelmatige weg en dan weer terug, ook bij bol.competjekel schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:56:
Ik zag dat op de site van Xbox, dat Mediamarkt is verdwenen uit de lijst bij 'selecteer een verkooppunt'.
[ Voor 9% gewijzigd door uknowSam op 07-01-2021 19:26 ]
Vandaag maar weer vrolijk de vaste linkjes die ik heb een aantal keren checken haha.
Mijn vriend had trouwens ook zichzelf ingeschreven voor de loting van Coolblue. Maar die heeft helemaal niks gehoord gisteren. Geen belletje of telefoontje.
@outlandos had je nog iets vernomen van Coolblue gisteren?
Inderdaad, in geval van schaarste is dit het eerlijkste.petjekel schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:56:
Helaas ook niet ingeloot.
Maar vind het wel een nette actie om te loten
Ja rond 21:00 uur ben ik gebeld! Komt morgen binnen.petjekel schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:55:
Oke dan is het niks nee.
Vandaag maar weer vrolijk de vaste linkjes die ik heb een aantal keren checken haha.
Mijn vriend had trouwens ook zichzelf ingeschreven voor de loting van Coolblue. Maar die heeft helemaal niks gehoord gisteren. Geen belletje of telefoontje.
@outlandos had je nog iets vernomen van Coolblue gisteren?
Jammer dat je zelf niet kunt terugbellen.
Deze lichting van CB was 250 stuks.Donstil schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:25:
Deze week had CoolBlue er dus een paar maar was dat bij de andere winkels eigenlijk ook zo? Ik check bol af en toe maar niets gezien.
Toen ik mijzelf inschreef stond er 150 tot 200.
Maar buiten dat blijft de vraag gelijk
[ Voor 20% gewijzigd door Timothy3000 op 15-01-2021 11:50 ]
Ik zit ook te wachten maar niemand weet dat echt toch?Timothy3000 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:50:
Wanneer wordt er weer voorraad verwacht? Duurt best lang nu.
Bol.com had onlangs een flinke voorraad (van een uur ofz). Dus het zal al wel langzaam makkelijker worden.
(Voor mij dubbel zuur overigens. Want ik had gewoon een bevestigde pre-order, alleen voor release toch besloten te annuleren en nu spijt)
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 15-01-2021 12:22 ]
Ik had begrepen via nu.nl dat er volgende maand een nieuwe voorraad wordt verwacht in NL.Timothy3000 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:50:
Wanneer wordt er weer voorraad verwacht? Duurt best lang nu.
Bron: https://www.nu.nl/games/6...vering-playstation-5.html
Misschien dat ik er te veel in lees, maar lijkt of dat ze tussen 19 Jan en 9 Feb voorraad verwachten.
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Verwijderd
Er is een Telegram app, zo ben ik er vorig jaar december aangekomen.Mavel 128 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:27:
Ik lees al een tijdje mee hier, en heb al sinds dag 1 een hele mooie Xbox staan. Maar nu wil ik voor mijn broer met een verstandelijke beperking ook als verassing een nieuwe regelen. Zijn er nog tips waar ik terecht kan? Ik ben al een tijdje niet meer de laatste ontwikkelen aan het volgen namelijk.
Geen idee wat de link is
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Met €8 verzendkosten gewoon aan de voordeur afgeleverd!
[ Voor 42% gewijzigd door MrWeijland op 18-01-2021 11:46 ]
Nu weer uitverkocht.MrWeijland schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:45:
Op Amazon.de is hij te koop! Net besteld!
Met €8 verzendkosten gewoon aan de voordeur afgeleverd!
Was hij via Amazon zelf of via een tweede verkoper?
Timothy3000 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:47:
[...]
Nu weer uitverkocht.
Was hij via Amazon zelf of via een tweede verkoper?
Ik schrok even, had het niet gecontroleerdVerkocht door: Amazon EU S.a.r.L.

Ik raad overigens aan om die bot te gebruiken. Je krijgt direct bericht als hij beschikbaar is.
[ Voor 14% gewijzigd door MrWeijland op 18-01-2021 11:50 ]
Edit: Lijkt nu ook weer uitverkocht.
[ Voor 44% gewijzigd door Timothy3000 op 18-01-2021 12:13 ]
Op de eerste pagina in de openingspost zie je een link staan ivm TelegramSirsunny schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:57:
Zou je heel misschien een link van die bot kunnen sturen? Ik ben steeds net te laat en dan ook geen link vinden voor de telegram app. Hulp is zeer welkom!
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik heb er eentje via DE bemachtigd. Morgen binnen is nu de belofte.
Kijk eens 3 posts boven je.kennovonhenno schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:36:
Ik lees meerdere mensen over een bot. Waar kan ik die vinden? Heb gezocht, maar niet kunnen vinden. Dank alvast!
Ja, mijn neus was weer eens niet langer dan die moest zijn...gelukt, thnx!
Blijkbaar is vandaag bij Mediamarkt online voorraad geweest. De vorige keer dat dit was kwam de dagen er na er voorraad binnen bij de vestigingen. Hopelijk dit keer weerdimitri1990 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:22:
Weet iemand hoe het zit bij mediamarkt en preorders? Ik weet dat ik plek vier staat
Thnx voor de informatie nu maar hopen dat ik er bij zitCordon schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:32:
[...]
Blijkbaar is vandaag bij Mediamarkt online voorraad geweest. De vorige keer dat dit was kwam de dagen er na er voorraad binnen bij de vestigingen. Hopelijk dit keer weer
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview