welk telegram channel is dit nog? heb je linkje?VuurVlieg12 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:31:
Net via Telegram melding gekregen en er 1 besteld via MM online..
SPiET
welk telegram channel is dit nog? heb je linkje?VuurVlieg12 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:31:
Net via Telegram melding gekregen en er 1 besteld via MM online..
SPiET
4 a 5 pagina's terugspietie schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:47:
[...]
welk telegram channel is dit nog? heb je linkje?
Bellen om te vragen dat ze achter kunnen zetten en dat je het straks komt ophalen.II This Game II schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:14:
En wat te doen bij de intertoys meldingen? De ophaalfunctie blijft grijs ondanks dat er een filiaal is met lage voorraad. Hopen dat je de 1e beller bent of snel op de fiets springen en er heen? Onze beide intertoysen zijn hier gesloten vorig jaar, dus echt een optie is dat ook niet,
[ Voor 61% gewijzigd door Arjan90 op 01-12-2020 18:09 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Graag! Je hebt een PM gehad.seeKo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:14:
Ik heb er zojuist een via Amazon.de en voor de zekerheid ook eentje voor Amazon.it kunnen bestellen voor de liefhebber. Ik heb er maar 1tje nodig. Dus stuur maar PM als ik er iemand mee blij kan maken. Komt zaterdag binnen.
Klopt levertijd schuift inmiddels wel op
Ik kom niet door mijn account heen om te mogen betalen. Moest ooit credit card nummer vervangen en toen moest ik gegevens faxen naar duitsland. Helaas ik heb geen toegang tot een fax en vond het belachelijk dat het niet anders kon
Cool dat je er zelf 600 voor gaat vragen man, net zoals de scalpers doen! Maar maakt niet uit, net via amazon.es toch nog zelf 1 kunnen scoren.seeKo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:14:
Ik heb er zojuist een via Amazon.de en voor de zekerheid ook eentje voor Amazon.it kunnen bestellen voor de liefhebber. Ik heb er maar 1tje nodig. Dus stuur maar PM als ik er iemand mee blij kan maken. Komt zaterdag binnen.
Ik wilde je er graag mee helpen, is geen raar bedrag mocht je mislopen. Ik heb hem voor een vriend gekocht die net als mij eentje extra heeft gekocht dus niet meer nodig. Ik heb je zelfs eerst nog aangeraden om hem of op .DE en .IT zelf te kopen. Hoef er niks aan te verdienen. Kost me gewoon wat moeite ivm afspreken en dergelijke. Anyway, blij dat je er zelf eentje hebt kunnen scoren!alexzel schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:39:
[...]
Cool dat je er zelf 600 voor gaat vragen man, net zoals de scalpers doen! Maar maakt niet uit, net via amazon.es toch nog zelf 1 kunnen scoren.
[ Voor 26% gewijzigd door Arjan90 op 01-12-2020 18:43 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
In deze tijden om onze mede tweakers te ondersteunen zou ik hem gunnen voor dezelfde prijs. Maar goed, misschien is dat mijn goede hart? Het lukte mij via DE en IT niet vanwege creditcard wissel wat ik al zei. 75 euro vragen voor iemand die de console bij je komt ophalen en jij zegt dat je er niet aan wilt verdienen. Maar toch verdien je er aan? Ik vind dat hetzelfde als wat de scalpers doen, just my 2 cents.seeKo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:41:
[...]
Ik wilde je er graag mee helpen, is geen raar bedrag mocht je mislopen. Ik heb hem voor een vriend gekocht die net als mij eentje extra heeft gekocht dus niet meer nodig. Ik heb je zelfs eerst nog aangeraden om hem of op .DE en .IT zelf te kopen. Hoef er niks aan te verdienen. Kost me gewoon wat moeite ivm afspreken en dergelijke. Anyway, blij dat je er zelf eentje hebt kunnen scoren!
Eerder toch al neem ik aan? staat bij mij al 15 minuten op niet meer leverbaar?Hi-Sintar schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:49:
Geslaagd via Amazon.de, eindelijk! Express levering op donderdag, ben benieuwd
Hoe kan ik de levering naar Express zetten, weet je dat?Hi-Sintar schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:49:
Geslaagd via Amazon.de, eindelijk! Express levering op donderdag, ben benieuwd
Dan kost ie wel 600 euroseeKo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:52:
[...]
Hoe kan ik de levering naar Express zetten, weet je dat?
kunnen alleen prime-leden. in dit geval prime leden van Amazon.de want ook daar zit weer een verschil in.seeKo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:52:
[...]
Zonde man! Mij is het wel gelukt uiteindelijk. Succes nog verder!nexhil schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:54:
ik had hem net bijna bij amazon.es! was even op stock. 15 seconden later was hij weg! jammer!
Amazon.co.uk had hem ook net. Waar blijft Amazon.nl?alexzel schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:56:
[...]
Zonde man! Mij is het wel gelukt uiteindelijk. Succes nog verder!
Amazon.nl is eigenlijk gewoon .de qua magazijn. Dus die zal niet meer komen.Beakzz schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:57:
[...]
Amazon.co.uk had hem ook net. Waar blijft Amazon.nl?
Echt net gejoined dus ik nietCordon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:02:
[...]
Amazon.nl is eigenlijk gewoon .de qua magazijn. Dus die zal niet meer komen.
In de telegram groep heeft bijna iedereen nu raak?
Ja idd, eigenlijk direct nadat ik een appje zag in de app-groep. Gelukkig was ik al ingelogd en alles was netjes ingesteld (adres, betaalmethode etc.) Dus klik klik klaarBeakzz schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:51:
[...]
Eerder toch al neem ik aan? staat bij mij al 15 minuten op niet meer leverbaar?
Kon je tijdens het bestellen voor kiezen, betaal je iets van 6,99 extra voor.seeKo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:52:
[...]
Ja zelfde hier. Ze hebben een verzendlabel aangemaakt maar feitelijk is de controller nog niet verzonden. Stond ook een levertermijn van 1 week op de site, meen ik me te herinneren.Cordon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:21:
Iemand trouwens die controller bij Otto besteld waarbij die wel is verstuurd volgens een mail, maar nog niet door PostNL is ontvangen?
Oh, dat weet ik niet eens meer, we wachten afHi-Sintar schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:22:
[...]
Ja zelfde hier. Ze hebben een verzendlabel aangemaakt maar feitelijk is de controller nog niet verzonden. Stond ook een levertermijn van 1 week op de site, meen ik me te herinneren.
Ja ik, maar er stond toen ook bij 5-6 werkdagen levertijd, dus waarschijnlijk import buiten NL?Cordon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:21:
Iemand trouwens die controller bij Otto besteld waarbij die wel is verstuurd volgens een mail, maar nog niet door PostNL is ontvangen?
Hier ook.Hi-Sintar schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:22:
[...]
Ja zelfde hier. Ze hebben een verzendlabel aangemaakt maar feitelijk is de controller nog niet verzonden. Stond ook een levertermijn van 1 week op de site, meen ik me te herinneren.
Hier eentje!Fluffybeast schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:53:
Iemand nog nood aan een Xbox?
Ik kan nog 1 bestellen maar heb er geen nood aan.
Via Amazon.de
Verwijderd
Niet iedereen heeft verkeerde bedoelingen....alexzel schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:39:
[...]
Cool dat je er zelf 600 voor gaat vragen man, net zoals de scalpers doen! Maar maakt niet uit, net via amazon.es toch nog zelf 1 kunnen scoren.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
[ Voor 16% gewijzigd door martinus83 op 01-12-2020 21:46 ]
Ja ik weet het ook, meteen, appje, belletje, gescheld, klaar. Heb Mail: sales@gameworld.nl maar even een mail gestuurd, dat de kans bestaat dat er morgen 50 mensen aan zn deur staan die hebben aanbetaald.OcNewB schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:35:
1 dag actief.... Dan weet je het wel toch...
Inderdaad 1 dag actief.martinus83 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:31:
Pas op, zeer waarschijnlijk oplichter actief, ja dat zijn er meer, hier stink je mischien snel in.
Hij maakt misbruik van het bestaan van Gameworld in Cappel a/d Ijsel.
Ik prikte er snel doorheen waarna hij me uit begon te schelden!
Na het belletje zette hij de adv op gereserveerd
Negeren dus
https://link.marktplaats.nl/m1635233375
https://www.marktplaats.n...-cap-a-d-ijssel/42306106/
[Afbeelding]
Dat was mn eerste vraag, ik kreeg na 3 sec een copy paste bericht, ik moet betalen middels ideal en dan volgt een factuur.. jaja, na een belletje dat ik eerst factuur wil werd hij pissig, schold me uit en hing op. Daarna werd ik weggedrukt.PurpleBlue schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:39:
[...]
Inderdaad 1 dag actief.
Gewoon melden aan marktplaats werkt vaak prima.![]()
Je kunt er ook vaak snel achterkomen als ze geen extra foto's kunnen maken van de doos.
Zo verifieer ik het vaak.
Dat zou best oneerlijk zijn. Ik heb een verzendbevestiging en een T&T. Dus ben benieuwd.Ben er schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:48:
Is zeker knap ik wacht al een week via pre order bij mm
Had al in het andere topic gepost, maar ik heb vanmiddag even gebeld met Otto (moest toch al bellen ivm een andere bestelling)Cordon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:21:
Idem!Cordon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:21:
Idem, daarom mijn pre-order op een ander forum aangeboden en zoniet haal ik mijn voorschot terug bij GameMania, beslist om te wachten tot hij vlot in de winkel ligt.Masterchiev schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:40:
Easy kunnen bestellen op Amazon.de voor 521€ Inclusief express verzending. Ik ben overgestapt van PlayStation naar Xbox. Ik had de PS5 gepreorderd in maart maar vandaag de tweede mail gekregen dat ik niet geleverd krijg. Was er klaar mee haha
Ik heb een pre-order gedaan op 12 november bij MM, maar niks gehoord nog. Had blijkbaar toch dit topic in de gaten moeten blijven houden.Ben er schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:48:
Is zeker knap ik wacht al een week via pre order bij mm
Er zijn er ook een paar die hem gister hebben besteld en die word vanavond geleverdErnstMid schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:47:
zo, gister 1 besteld via Amazon.de met leverdatum 15 december. Die is inmiddels vervroeg naar 5-8 december! Dus met geluk zit ik dit weekend achter de nieuwe machine
Zoek even in deze groep op telegram dan vind je de linkYptisme schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:42:
Ik ben echt aan het balen. Had een order bij BCC staan mij die laten niks weten. Net gebeld en totaal onbekend of er nog iets gaat komen deze maand.
Zou iemand mij willen toevoegen aan de Telegram groep misschien dat ik dan komende dagen nog kans maak iets te bemachtigen voor de kerst? Ben opzoek naar een Series X.
Ik haal straks mijn pre order terug. Haal daar Xbox gold van.lapino schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:17:
[...]
Idem, daarom mijn pre-order op een ander forum aangeboden en zoniet haal ik mijn voorschot terug bij GameMania, beslist om te wachten tot hij vlot in de winkel ligt.
Dat is enkel de bot toch? De link naar de groepschat gaf bij mij een error namelijk dat de groep niet zou bestaan.Paver89 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:58:
[...]
Zoek even in deze groep op telegram dan vind je de link
Waarom geen gamepass heb je gold en tig games!Masterchiev schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:03:
[...]
Ik haal straks mijn pre order terug. Haal daar Xbox gold van.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Bij ons in de regio wordt nog wel 600 euro geboden zag ik. Maar goed, er wordt op MP ook 320 geboden op een Series S die gewoon leverbaar isSpud82 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:27:
Inmiddels heb ik er ook 1 binnen. De series X. Heb er 50 piek bovenop moeten leggen, via marktplaats, kon z'n pre order ophalen bij mediamarkt Ede. Was er even klaar mee, dan maar iets meer betalen.
Afgaande op de aanbieders op marktplaats die mij er eentje aanboden (ik had een 'gezocht' advertentie geplaatst) lijkt het wel mee te vallen met de vraag..
Dacht 15/12lapino schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:12:
Is er overigens al datum bekend wanneer EA Play ook naar pc komt? Ben toch héél sterk aan het overwegen om op termijn een Xbox Series X aan te schaffen icm game-pc, gewoon omdat je dan eigenlijk eenvoudig kan switchen tussen beide. Voor PS5 zal het nog wel jaartje duren vooraleer de 'must have' exclusives er zijn.
Als je al een goede game pc wat is het nut om 500 euro uit te geven als je alle games al op de PC kan spelen? Zonde van het geld zou ik zeggen.lapino schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:12:
Is er overigens al datum bekend wanneer EA Play ook naar pc komt? Ben toch héél sterk aan het overwegen om op termijn een Xbox Series X aan te schaffen icm game-pc, gewoon omdat je dan eigenlijk eenvoudig kan switchen tussen beide. Voor PS5 zal het nog wel jaartje duren vooraleer de 'must have' exclusives er zijn.
Omdat er bepaalde games zijn die je ook gewoon graag vanuit je zetel op een TV speelt (platformers, action/adventure, RPG), en andere dan weer liever op PC (shooters).ApfelMoes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:27:
[...]
Als je al een goede game pc wat is het nut om 500 euro uit te geven als je alle games al op de PC kan spelen? Zonde van het geld zou ik zeggen.
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Dat kan toch ook met een PC en een controller?shyheim schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:48:
[...]
Omdat er bepaalde games zijn die je ook gewoon graag vanuit je zetel op een TV speelt (platformers, action/adventure, RPG), en andere dan weer liever op PC (shooters).
Zo is dat bij mij toch.
Zelfde reden voor mij. Daarnaast is het thuiswerken en even op een andere plek zitten dan in een werkkamer nog een reden om ergens anders te willen gamen.shyheim schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:48:
[...]
Omdat er bepaalde games zijn die je ook gewoon graag vanuit je zetel op een TV speelt (platformers, action/adventure, RPG), en andere dan weer liever op PC (shooters).
Zo is dat bij mij toch.
[ Voor 7% gewijzigd door nexhil op 02-12-2020 18:16 ]
Omdat je als je nog geen game pass hebt je gold kan omzetten voor game passfevo-1190 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:15:
[...]
Waarom geen gamepass heb je gold en tig games!
Gamepass was toch 100euro een aabieding is dat?Masterchiev schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:45:
[...]
Omdat je als je nog geen game pass hebt je gold kan omzetten voor game pass![]()
Heb de aanbieding niet gezien, maar ik denk als je nu voor 3 jaar gold koopt kun je dat laten omzetten voor 3 jaar gamepass dacht ik ergens te lezen ... https://www.pcworld.com/a...g%20by%20a%20long%20shot.fevo-1190 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:55:
[...]
Gamepass was toch 100euro een aabieding is dat?
Ik heb ook een goede game pc maar wil de series x voor bijv fifa assassins creed etc die spelen fijner op de xbox en zijn ook mooierApfelMoes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:27:
[...]
Als je al een goede game pc wat is het nut om 500 euro uit te geven als je alle games al op de PC kan spelen? Zonde van het geld zou ik zeggen.
Als ik een goede game pc zou hebben koop ik geen xbox, kan je beter een ps5 kopen en daar die games op spelen plus de exclusives. Anders betaal je 500,- extra voor gemakzucht.Paver89 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:21:
[...]
Ik heb ook een goede game pc maar wil de series x voor bijv fifa assassins creed etc die spelen fijner op de xbox en zijn ook mooier
PS4 en PS4 pro gekocht en beide zijn mij zwaar tegengevallen. Exclusives en prestaties. Heb 2 goede game pc's en nog steeds wil ik er een Xbox series X naast.ApfelMoes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:27:
[...]
Als ik een goede game pc zou hebben koop ik geen xbox, kan je beter een ps5 kopen en daar die games op spelen plus de exclusives. Anders betaal je 500,- extra voor gemakzucht.
Maar de ps5 komt ook maar later pas als de voorraad normaal isApfelMoes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:27:
[...]
Als ik een goede game pc zou hebben koop ik geen xbox, kan je beter een ps5 kopen en daar die games op spelen plus de exclusives. Anders betaal je 500,- extra voor gemakzucht.
Hetzelfde hier, zit in hetzelfde "bootje". Ik kijk iedere dag op de bestellingen pagina. De datum blijft strak staan op 9 december. Erg benieuwd of ik eind volgende week kan gamen op de XsX. We blijven biddenSipio schreef op donderdag 3 december 2020 @ 07:18:
Was één van de gelukkige die op 13nov een bestelling kon doen voor de XSX bij Bol, met bezorging op 9Dec.
Gaf een gerust gevoel en nu de bezorg datum al lekker dichtbij komt durf ik me nog niet echt te verheugen na de pech die anderen gehad hebben (pakketje kwijt, series s ipv x)
Ik hou al rekening met post.nl vertraging maar hoop toch echt dat ik hem kort na de 9de binnen heb, maar helemaal gerust ben ik er (nog) niet op
Je kan deze online bestellen voor afhalen (mits de webpagina het toelaat om het product te selectern). Ik zit op 1.5 uur van Zwolle wat de dichstbijzijnde is, dus ga er alleen heen als hij daadwerkelijk klaar ligt.masterant schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:58:
Telegram bot geeft een aantal meldingen rondom voorraad in bepaalde winkels. Is het zo dat je dan echt fysiek naar de winkel moet en niet online kunt reserveren voor afhalen? Ze liggen namelijk nogal ver bij mij vandaan en wil niet voor 3 uur voor niets in de auto zitten
Of de bot heeft een false-possitive gegeven of ze waren allemaal heel snel weg. Ik kreeg alleen de melding voor Bergen op Zoom en Deventer. Beide niet te bestellen als je de winkel wijzigt op de website van mm. Had jij een melding van Zwolle?wenze schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:02:
[...]
Je kan deze online bestellen voor afhalen (mits de webpagina het toelaat om het product te selectern). Ik zit op 1.5 uur van Zwolle wat de dichstbijzijnde is, dus ga er alleen heen als hij daadwerkelijk klaar ligt.
Ik heb 1 kunnen bestellen voor MM Deventer en ik ga het ophalen.masterant schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:58:
Telegram bot geeft een aantal meldingen rondom voorraad in bepaalde winkels. Is het zo dat je dan echt fysiek naar de winkel moet en niet online kunt reserveren voor afhalen? Ze liggen namelijk nogal ver bij mij vandaan en wil niet voor 3 uur voor niets in de auto zitten
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Heb je gebeld naar ze oid?crzyhiphopazn schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:38:
[...]
Ik heb 1 kunnen bestellen voor MM Deventer en ik ga het ophalen.
Idem hier, nog geen beweging te zien. Las dat ze verwacht werden tussen donderdag en zaterdag? Dus even afwachten nog.Cordon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:21:
Met verzendkosten alsnog boven de 300€, bovendien is levering pas half december.nexhil schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:28:
De SERIES S is wel in de aanbieding bij Amazon.de voor : € 290,99
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Hetzelfde hier! Elke dag (2/3x) effe checken of er niks is gewijzigd. Maatjes van mij hebben er ook beide 1 besteld en hebben ook nog steeds dezelfde status!frankx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:43:
[...]
Hetzelfde hier, zit in hetzelfde "bootje". Ik kijk iedere dag op de bestellingen pagina. De datum blijft strak staan op 9 december. Erg benieuwd of ik eind volgende week kan gamen op de XsX. We blijven bidden
Nee Telegram bot gaf aan dat er voorraad was. Direct online besteld en afgerekend.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq