Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuisJo
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 05-07-2022
n0n4m3r23 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:34:
toch bij de verkeerde mediamarkt (Hengelo) gereserveerd. wacht inmiddels twee weken. hopen dat hij van de week toch weer geleverd wordt.
Idem hier, gereserveerd op 12-11. Bij navraag naar welke plek ik heb op de wachtlijst krijg ik enkel de reactie: "je wordt gebeld als je aan de beurt bent". Daar moeten we het dan maar mee doen. :?

Ga er (ook gezien het aantal reserveringen) van uit dat we nog wel een tijdje moeten wachten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik heb een mail gekregen dat ik bij de derde xbox levering zat van de mediamarkt, weet er iemand wanneer dat xbox hun 3de levering gaat doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:45
frozenflame_ schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:44:
Ik heb een mail gekregen dat ik bij de derde xbox levering zat van de mediamarkt, weet er iemand wanneer dat xbox hun 3de levering gaat doen ?
Ja, dat weet Mediamarkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
En ook echt zojuist bezorgd! Verwachtte ik eerlijk gezegd niet, maar prima distributie vanuit Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:39
Tijdens mijn bestelling bij MS Duitsland heb ik contact gehad met de support ivm betaling via CC of Paypal, leek niet helemaal lekker te gaan. Ze hebben toen een support ticket geopend uit zichzelf. Net gebeld door Microsoft of mijn bestelling is aangekomen en alles naar wens is verlopen. Keurig netjes.

Bestelling werd overigens op 10-11 netjes bezorgd zoals beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paver89
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11-2021
HuisJo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:44:
[...]

Idem hier, gereserveerd op 12-11. Bij navraag naar welke plek ik heb op de wachtlijst krijg ik enkel de reactie: "je wordt gebeld als je aan de beurt bent". Daar moeten we het dan maar mee doen. :?

Ga er (ook gezien het aantal reserveringen) van uit dat we nog wel een tijdje moeten wachten. O-)
Bij Game Mania is het nog erger en zeggen dat jog niet eens. Terwijl ze ook nog 500 euro van je vast hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IdWR1S-HzGlDNyPIXsV99GsGKaY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1Mb7TFZpIAJMzYh6tYKZTPig.png?f=user_large
Dit zegt een Game Mania medewerker over de aantallen en restocks die zij krijgen op hun (publieke) Discord.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 17:27
Yorinn schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:28:
[Afbeelding]
Dit zegt een Game Mania medewerker over de aantallen en restocks die zij krijgen op hun (publieke) Discord.
Ze bellen pas als je aan de beurt ben, maar de stilte/communicatie is wel erg ruk.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Hoe is het mogelijk dat heel MediaMarkt Nederland xbox consoles heeft gekregen behalve Enschede, ik sta daar als tweede in de wacht. Lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark_GAE
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-07 19:08
Lomp schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:21:
Hoe is het mogelijk dat heel MediaMarkt Nederland xbox consoles heeft gekregen behalve Enschede, ik sta daar als tweede in de wacht. Lol
Enschede telt als Duitsland ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Zojuist een pre order gedaan voor de Xbox Series X bij mediamarkt Zwolle..
Sta op nummer 9.

Eigenlijk ben ik Playstation man, maar als ik een pre order zou plaatsen voor de PS5, stond ik op nummer 171.
No way dus.
En ik kan altijd nog op mijn PS4pro gamen mocht ik dat dan nog willen🤪
Nu hopen dat ik de console snel kan ophalen.

[ Voor 3% gewijzigd door 038Robijno op 27-11-2020 19:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiebel535
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-12-2020
038Robijno schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:59:
Zojuist een pre order gedaan voor de Xbox Series X bij mediamarkt Zwolle..
Sta op nummer 9.

Eigenlijk ben ik Playstation man, maar als ik een pre order zou plaatsen voor de PS5, stond ik op nummer 171.
No way dus.
En ik kan altijd nog op mijn PS4pro gamen mocht ik dat dan nog willen🤪
Nu hopen dat ik de console snel kan ophalen.
Ben toevallig net in Zwolle geweest. Volgende lading Xbox SX komt eind januari daar. Wel krijgen ze morgen 175 nieuwe PS5's 😋😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
*knip* geen V&A op het forum, zie ook de topicwaarschuwing

[ Voor 79% gewijzigd door Geronimous op 28-11-2020 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon1080
  • Laatst online: 28-11-2020
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 28-11-2020 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
aeon1080 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:53:
[...]

Kun je 'm niet retour sturen? De XSS is gewoon op bol te krijgen, morgen in huis..
Moet ik hem naar de winkel brengen, kom er niet aan toe met twee kinderen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Wiebel535 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:17:
[...]

Ben toevallig net in Zwolle geweest. Volgende lading Xbox SX komt eind januari daar. Wel krijgen ze morgen 175 nieuwe PS5's 😋😋
Sure🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahzriaz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 06:56
Hi allemaal, nog steeds geen voorraad |:(
Erg benieuwd wanneer er echt wat voorraad los komt.

Maar goed vraag: heeft iemand iets (betrouwbaars) gelezen over tot wanneer live gold kan worden ingewisseld voor game pass ultimate? Ik heb nog 5 maanden ultimate van een eerder upgrade vorig jaar.
Vraag me af of het slim is om (met een ander email adres) nu alvast 3 jaar te kopen en om te zetten. Kan me ergens niet voorstellen dat ze dit aanbod nog aanhouden tot medio 2021...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie nog zoekt naar een Series S, vanmiddag MediaMarkt Groningen Sontplein waren er nog 8 :Y

We hebben voor onszelf een Series X laten reserveren en we staan 22e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Wat is eigenlijk het verschil tussen de xbox One en Xbox series X controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cORT3X
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 11:17
038Robijno schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 22:48:
op de nieuwe zit een share button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:17
Er zitten stekeltjes op de achterkant, erg next gen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:17
Wat gebruiken jullie voor microfoon naast een 5.1 systeem tbv party chat, ik heb laatst een oortje gebruikt met mic, maar deze lijkt het wat lastig te hebben met de port van de controller. Krijg half game geluid door het oortje en mensen hoorden zichzelf dubbel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUqjI70lvN8ZbWH9MgAhwqsFbDo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qpc4nZoOc4AxyRPEKyyZVvMo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:28
Dat is enige echte minpunt voor mij bij de xbox. Ik heb vrij grote handen en daarom liggen die triggers niet lekker in mijn hand.
Ps controller is voor mij vele malen beter. Helaas kan je die niet gebruiken op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:16

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik heb er dus 3 gekocht bij fonetastic voor 600 p stuk. Heb er 1 over. Vriend van me hoefde hem niet meer. Kan ik iemand blij maken? Anders stuur ik em terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robmeer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-03 21:03
fevo-1190 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:05:
Dat is enige echte minpunt voor mij bij de xbox. Ik heb vrij grote handen en daarom liggen die triggers niet lekker in mijn hand.
Ps controller is voor mij vele malen beter. Helaas kan je die niet gebruiken op de xbox
Als je het geld ervoor wilt uitgeven kan ik echt de Elite controller van Microsoft aanraden. Dan heb je tot max 4 pads op de achterkant beschikbaar. Zelf gebruik ik altijd 2. Echt erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
ApC_IcE schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:31:
Ik heb er dus 3 gekocht bij fonetastic voor 600 p stuk. Heb er 1 over. Vriend van me hoefde hem niet meer. Kan ik iemand blij maken? Anders stuur ik em terug naar de winkel.
Waar woon je ergens in het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
robmeer schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:36:
[...]

Als je het geld ervoor wilt uitgeven kan ik echt de Elite controller van Microsoft aanraden. Dan heb je tot max 4 pads op de achterkant beschikbaar. Zelf gebruik ik altijd 2. Echt erg prettig.
Nou prettig gamen met een goede controller is wel lekker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

fevo-1190 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:39:
[...]

Waar woon je ergens in het land?
Alkmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Jammer mij te ver, maar denk dat er genoeg tweakers aanwezig zijn die hem wel willen hebben voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 10:00
Wait, je hebt er gewoon nog 1 liggen nu ? Assendelft hier, stap zo in de auto hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tommy-D schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:44:
[...]

Wait, je hebt er gewoon nog 1 liggen nu ? Assendelft hier, stap zo in de auto hoor ;)
:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KM7NPgzCMazk4w5mISSspYTMSsY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pzFqXfyeVdgVo0FAbKyJ1QD3.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
Done, en geregeld. Als het goed gaat eind van de middag een Series X :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin93w
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 18:37
Vandaag mijn originele bestelling bij Game Mania opgehaald, had 'm zelf inmiddels al via Microsoft PL binnen maar ga deze aan een vriend geven.

De verkoper wist mij te vertellen dat Game Mania voor heel Nederland en België 50 stuks per week binnen krijgen en dan op basis van een landelijke wachtlijst kijken welke filialen ze ontvangen. Verschaft hopelijk wat inzicht die nog op hen wachten!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slakkie_
  • Laatst online: 13-06-2023
ApC_IcE schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:31:
Nou stuur hem dan maar lekker terug. Manman wat een volk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:13
Slakkie_ schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:19:
[...]

Nou stuur hem dan maar lekker terug. Manman wat een volk
Moet hij hem gratis geven dan? Hij wilt ervoor wat het hem gekost heeft wat heel normaal is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slakkie_
  • Laatst online: 13-06-2023
ElMayo schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:46:
[...]

Moet hij hem gratis geven dan? Hij wilt ervoor wat het hem gekost heeft wat heel normaal is!
Zeker niet, maar ben al in het bezit van een Xbox sinds 2002, een echte liefhebber dus. Wordt een beetje moe van diegene die meerdere xboxeen opkopen en vervolgens met winst verkopen en het voor de echte liefhebber verpesten. Zie prijzen op marktplaats, dat gaat toch helemaal nergens over.

Heb ik het niet over die meneer hierboven die hem gekocht heeft voor 600 euro en ook 600 euro ervoor wil hebben natuurlijk, voordat je daar weer op moet reageren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Net bij MM geweest in Denbosch en sta op nummer 17(net gereserveerd) en series S hadden ze stuk of 8 in de winkel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Slakkie_ schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 12:16:
[...]

Zeker niet, maar ben al in het bezit van een Xbox sinds 2002, een echte liefhebber dus. Wordt een beetje moe van diegene die meerdere xboxeen opkopen en vervolgens met winst verkopen en het voor de echte liefhebber verpesten. Zie prijzen op marktplaats, dat gaat toch helemaal nergens over.

Heb ik het niet over die meneer hierboven die hem gekocht heeft voor 600 euro en ook 600 euro ervoor wil hebben natuurlijk, voordat je daar weer op moet reageren. ;)
Maar hij zegt toch helemaal niet dat hij er winst op wil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
kevin93w schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:15:
Vandaag mijn originele bestelling bij Game Mania opgehaald, had 'm zelf inmiddels al via Microsoft PL binnen maar ga deze aan een vriend geven.

De verkoper wist mij te vertellen dat Game Mania voor heel Nederland en België 50 stuks per week binnen krijgen en dan op basis van een landelijke wachtlijst kijken welke filialen ze ontvangen. Verschaft hopelijk wat inzicht die nog op hen wachten!
Dus 25 per land, met dat tempo heb ik over 2 jaar mijn series X. Naja, dit verklaard wel een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
TheNightbringer schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:08:
[...]

Dus 25 per land, met dat tempo heb ik over 2 jaar mijn series X. Naja, dit verklaard wel een hoop.
MM denbosch had eerste batch 30 series X gehad en in die 2 weken nog 5 stuks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
fevo-1190 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:27:
[...]

MM denbosch had eerste batch 30 series X gehad en in die 2 weken nog 5 stuks 8)7
Net even met Groningen gebeld, kennelijk hebben ze in totaal er 1 binnen gekregen. (sta 8ste op de lijst, dus over een paar maand heb ik mijn series x)

Logisch dat het zolang duurt, maar wel opvallend dat MS zelf ook doorverwijst naar de GM als retailer.

[ Voor 20% gewijzigd door TheNightbringer op 28-11-2020 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
TheNightbringer schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:30:
[...]

Net even met Groningen gebeld, kennelijk hebben ze in totaal er 1 binnen gekregen. (sta 8ste op de lijst, dus over een paar maand heb ik mijn series x)

Logisch dat het zolang duurt, maar wel opvallend dat MS zelf ook doorverwijst naar de GM als retailer.
Ja maar hoop op de 2e batch ... wel bizar weinig hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:05
Het is angstvallig stil de laatste paar dagen, waar voorheen nog weleens mondjesmaat ergens voorraad beschikbaar kwam (bijv. de MS store). Moet ik mij zorgen gaan maken? Of is dit de stilte voor de storm? :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tommy-D
Nou ik heb hem zojuist opgehaald bij @ApC_IcE en ben er blij mee. Nu Watchdogs aan het installeren/updaten, ben benieuwd :)
Bedankt nog man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 04:58
Series s is op voorraad bij ms nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Niemand wil een S.. bij diverse winkels op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:15
Dat is misschien wel beter :Y

Vorige weken kwamen ze plotseling beschikbaar, dus het zou zo maar weer kunnen gebeuren. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Tommy-D schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:31:
Nou ik heb hem zojuist opgehaald bij @ApC_IcE en ben er blij mee. Nu Watchdogs aan het installeren/updaten, ben benieuwd :)
Bedankt nog man!
Graag gedaan! Veel plezier er mee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
De X maar gereserveerd bij MM Drachten, nummer 12 op de lijst.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Kreeg een alert op een wijziging op de series X pagina, maar ze hebben daar de Elite 2 controller toegevoegd met korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:05
Timmy schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:26:
[...]

Dat is misschien wel beter :Y

Vorige weken kwamen ze plotseling beschikbaar, dus het zou zo maar weer kunnen gebeuren. :)
Zowel op de MS Polen site als op de MS Italië site heb ik er 1 in mijn winkelwagen zitten, ik wacht met smart op het moment dat ik er 1 kan afrekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
038Robijno schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:20:
[...]

Niemand wil een S.. bij diverse winkels op voorraad.
Meer: hardcore gamers halen eerder een X, casual gamers zijn nog helemaal niet met next-gen bezig en weten amper dat er nieuwe consoles uit zijn. Vroege kopers van een S zijn in mijn ogen mensen die heel duidelijk weten wat ze willen en met een specifieke usecase (e.g. game af en toe, game pass machine, voor op de kinder/slaapkamer etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ik wou eerst ook enkel de S kopen en als main de ps5, maar ga uiteindelijk toch enkel voor de X.

En dan vooral door de gamepass is zo’n goede zet van ms.
Alleen de xbox controller ... |:( vandaag nog bij MM geweest, maar dat is toch wel een minpunt.. ps controller lig zoveel beter in mijn handen dan de xbox controller (grote handen triggers liggen er slecht voor)

[ Voor 59% gewijzigd door fevo-1190 op 28-11-2020 19:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiebel535
fevo-1190 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:49:
Ik wou eerst ook enkel de S kopen en als main de ps5, maar ga uiteindelijk toch enkel voor de X.

En dan vooral door de gamepass is zo’n goede zet van ms.
Alleen de xbox controller ... |:( vandaag nog bij MM geweest, maar dat is toch wel een minpunt.. ps controller lig zoveel beter in mijn handen dan de xbox controller (grote handen triggers liggen er slecht voor)
Ik weet niet hoe jouw handen eruit zien, maar je bent wel de enige ooit die de PS controller beter vindt dan de Xbox controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Wiebel535 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:48:
[...]

Ik weet niet hoe jouw handen eruit zien, maar je bent wel de enige ooit die de PS controller beter vindt dan de Xbox controller...
10 vingers , maar iets groter dan ‘normaal’ .. vandaar.
Njah je moet ooit de eerste ontmoeten tadaa 7(8)7

Nee maar even zonder gekheid.. de triggers liggen gewoon niet lekker voor mij.. voor mij zou het perfecte plaatje zijn .
Ps4/5 controller met de xbox serie x.
Nu ga ik wel een elite controller proberen misschien bied die uitkomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Wiebel535 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:48:
[...]

Muah dat zou ik niet zo snel zeggen :P

:+ Bovendien weet iedereen dat dé meest comfortabele controller (niet de beste though) de Switch Pro pad is _/-\o_ Daarna die van de Xbox, dan die van de Ps5 voor mij persoonlijk. Dit is owel alleen puur qua vorm dan ;p

Overigens: je kan de Dualshock 4 niet met de Dualsense van de PS5 vergelijken. De Dualsense is een stuk groter dan de nieuwe Xbox controllers. Voor het eerst in de geschiedenis.

[ Voor 14% gewijzigd door Brutal1ty op 28-11-2020 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiebel535
Brutal1ty schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:55:
[...]

Muah dat zou ik niet zo snel zeggen :P

:+ Bovendien weet iedereen dat dé meest comfortabele controller (niet de beste though) de Switch Pro pad is _/-\o_ Daarna die van de Xbox, dan die van de Ps5 voor mij persoonlijk. Dit is owel alleen puur qua vorm dan ;p

Overigens: je kan de Dualshock 4 niet met de Dualsense van de PS5 vergelijken. De Dualsense is een stuk groter dan de nieuwe Xbox controllers. Voor het eerst in de geschiedenis.
Heb de dual sense nooit vast gehouden.... Maar de dualshock was een waar martelwerktuig. Wat een verschrikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:54
Hey heren en dames..

Wellicht een domme vraag maar ik lees her en der dat mensen wel regelmatig via Microsoft een Series X weten te kopen.

Echter ik vind alleen op de MS site een doorverwijzing naar verkooppunten? Kijk ik nu helemaal fout of wat gaat er mis haha?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:52

Toshirou

Vinyl Surfer

LopendeVogel schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:00:
Hey heren en dames..

Wellicht een domme vraag maar ik lees her en der dat mensen wel regelmatig via Microsoft een Series X weten te kopen.

Echter ik vind alleen op de MS site een doorverwijzing naar verkooppunten? Kijk ik nu helemaal fout of wat gaat er mis haha?
Houdt geregeld een van deze links in de gaten https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL

Je kan veranderen van land door de nl-nl in de URL aan te passen naar bijvoorbeeld pl-pl voor de Poolse Store. Of de Duitse (de-de) store is hier voor mede-Tweakers ook succesvol geweest.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:54
Toshirou schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:06:
[...]

Houdt geregeld een van deze links in de gaten https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL

Je kan veranderen van land door de nl-nl in de URL aan te passen naar bijvoorbeeld pl-pl voor de Poolse Store. Of de Duitse (de-de) store is hier voor mede-Tweakers ook succesvol geweest.
Kijk, bedankt! Deze zocht ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II This Game II
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 22:25
Laatste dagen niks voorbij zien komen daar, ook de telegram groep is stil. Had stille hoop dat ze misschien voor BF aan het bufferen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
sohus schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:28:
[...]

Meer: hardcore gamers halen eerder een X, casual gamers zijn nog helemaal niet met next-gen bezig en weten amper dat er nieuwe consoles uit zijn. Vroege kopers van een S zijn in mijn ogen mensen die heel duidelijk weten wat ze willen en met een specifieke usecase (e.g. game af en toe, game pass machine, voor op de kinder/slaapkamer etc.).
Dit dus, heb een series S op mijn werkkamer aan een monitor hangen als Gamepass machine voor als ik niet in de woonkamer kan/wil spelen op de ps5/series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
038Robijno schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:35:
Heb vandaag ook een Xbox Series X gekocht.. top ding en nu alles downloaden.

Wat ik wel erg jammer vind is dat ik mijn 4 maanden oude Trustmaster race stuur van mijn Ps4 pro niet kan gebruiken op de Xbox.
Zijn geloof ik adapters voor? Meen me dat te herinneren.

Stuurtje staat ook op mijn lijstje, maar wil graag een Fanatec dus even doorsparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
De Rikster schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:32:
[...]

Dit dus, heb een series S op mijn werkkamer aan een monitor hangen als Gamepass machine voor als ik niet in de woonkamer kan/wil spelen op de ps5/series X.
hier ook.
Ik heb de Series-X als upgrade in de woonkamer van de One-X.

De One-X is weer de upgrade van de One-S op zolder, waar is ook mijn race stuur heb.

De One-S onlangs verkocht, als korting op de Series X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
sohus schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:34:
[...]

Zijn geloof ik adapters voor? Meen me dat te herinneren.

Stuurtje staat ook op mijn lijstje, maar wil graag een Fanatec dus even doorsparen :)
Heb je misschien een link?
Op google kan ik zelf niet veel vinden..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

038Robijno schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:38:
Moet toch wel goedkoper te vinden zijn? Voor dat geld heb je al een redelijke 2/3 van het race stuur bedrag..
Dat is het principe achter licenties, daarom brengt Thrustmaster (en Logitech ook btw met G29 en G920) altijd 2 modellen uit, 1 specifiek voor Xbox, 1 specifiek voor PS4/5, beide werken prima op de PC :P

Drivehub is alleen iets meer dan enkel een simpele converter, dat ding kan bijna alles omzetten, zelfs apparaten die niet eens werken op de Xbox/PS, dus ja.. die zijn vrij prijzig.

De oudere modellen emuleerde gewoon een controller en zette de racestuur input om naar controller inputs, maar deze hub werkt ook echt als racestuur.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10 13:00
Is de series S nog ergens leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
toorts schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:23:
De mediamarkt heeft ze geregeld op voorraad in de winkel (de S serie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2021 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-10 18:16
Ik twijfel om de S te kopen. Ik was van plan een ps5 te kopen maar door heel die schaarste en daar ik geen zin heb om continu alles te liggen afschuimen wacht ik wel tot volgend jaar.
Daarom dacht ik aan de S als alternatief, de X is te duur als ik ook nog een ps wil kopen later.
Ik zou voornamelijk fifa spelen en occasioneel een shooter. Doen of slecht idee? (Nog nooit xbox gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:19
Ferry Bouman schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:33:
Ik twijfel om de S te kopen. Ik was van plan een ps5 te kopen maar door heel die schaarste en daar ik geen zin heb om continu alles te liggen afschuimen wacht ik wel tot volgend jaar.
Daarom dacht ik aan de S als alternatief, de X is te duur als ik ook nog een ps wil kopen later.
Ik zou voornamelijk fifa spelen en occasioneel een shooter. Doen of slecht idee? (Nog nooit xbox gehad)
Kan allemaal. Als de ps5 exclusives je niet kunnen boeien (voor nu) kun je nu ook een Xbox series X kopen a500 euro, komt frequent voorbij op Microsoft website, alles meteen next gen. Koop je over 2 jaar voor de exclusives een ps5 die dan vast wel eens in de aanbieding voorbij gaat komen a350-400 euro. Dan ben je praktisch net zo duur uit. Mocht je ooit besluiten dat de Xbox aan al je wensen voldoet dan ben je zeker goedkoper klaar.

Koop je nu een series S en over een half jaar een ps5 dan staat er vast 1 te stof happen, ik vermoed de series S, tenzij de gamepass actie je bij de Xbox houdt. Hoedanook, dat lijkt me meer zonde.

[ Voor 10% gewijzigd door HBSVDK op 29-11-2020 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MLA800M
  • Laatst online: 30-11-2020
toorts schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:23:
De Series S is op dit moment gewoon te bestellen via microsoft.nl. Ze schijnen ook bij veel Mediamarkt filialen in de schappen te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebel535
Ferry Bouman schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:33:
S aanschaffen en dan ben je klaar... FIFA ben je geen high end spul voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:19
Wiebel535 schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:52:
[...]

S aanschaffen en dan ben je klaar... FIFA ben je geen high end spul voor nodig.
En voor een shooter wel ;)
Als je nu een S gaat halen en volgend jaar een PS5, verwacht ik niet dat je dan nog veel op die S zal zitten 😉

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frankx
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 22:16
Nog 9 dagen tot mijn levering van Bol.com Ik was een van de gelukkige die in the tweede batch kon bestellen. Nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk leveren op die dag. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cameron Diaz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-10 17:31
Ik ben in het weekend bij de MM in Enschede geweest en zij hebben sinds de eerste lichting van 9 November nog geen enkele extra Series X ontvangen, dat stemt niet echt hoopvol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebel535
frankx schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:48:
Nog 9 dagen tot mijn levering van Bol.com Ik was een van de gelukkige die in the tweede batch kon bestellen. Nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk leveren op die dag. _/-\o_
Jaaaaa!! 🎉🎉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:28
Hier hetzelfde, order open bij bol voor 9/12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10 13:00
MLA800M schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:38:
[...]

De Series S is op dit moment gewoon te bestellen via microsoft.nl. Ze schijnen ook bij veel Mediamarkt filialen in de schappen te liggen.
Inderdaad, gister besteld - vandaag verzonden - verwachte levering a.s. woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
toorts schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:57:
[...]

Inderdaad, gister besteld - vandaag verzonden - verwachte levering a.s. woensdag.
De meesten willen een XSX natuurlijk. Heb ook even gedacht om een Series S te kopen omdat ik het vooral voor gamepass wou. Maar toen ik kon bestellen bij bol.com ook gewoon gedaan. 4k en 120fps of zelfs 60 lijkt me echt vet op mijn oled.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edwin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-09 00:14
Zojuist kunnen bestellen in Italië; (met CC, mail al binnen)

https://www.xbox.com/it-it/configure/8WJ714N3RBTL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-10 18:16
mannetje19 schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:17:
[...]

En voor een shooter wel ;)
Als je nu een S gaat halen en volgend jaar een PS5, verwacht ik niet dat je dan nog veel op die S zal zitten 😉
Idee is wel om de S dan te verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Lucky shot precies _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowardDeer50
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-05 18:15
Wow, ik kreeg de melding, maar geen voorraad te bekennen. Fijn dat het jou wel lukte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin
Niet helemaal.
Een mede-Tweaker had een telegram bot opgezet en dat werkt blijkbaar goed :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Edwin schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:50:
[...]

Niet helemaal.
Een mede-Tweaker had een telegram bot opgezet en dat werkt blijkbaar goed :)
Bedoelde eigenlijk de heel kleine voorraad. Meestal staat het wel een tijdje open op MS sites. Nu zo goed als niets.

Mijn order staat uit bij bol.com, maar als ik eentje extra kan bestellen schuif ik die door naar iemand anders. Hoe meer XBOX zielen hoe meer vreugd :).

[ Voor 18% gewijzigd door Engineer Stewie op 30-11-2020 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:21
Engineer Stewie schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:51:
[...]

Bedoelde eigenlijk de heel kleine voorraad. Meestal staat het wel een tijdje open op MS sites. Nu zo goed als niets.

Mijn order staat uit bij bol.com, maar als ik eentje extra kan bestellen schuif ik die door naar iemand anders. Hoe meer XBOX zielen hoe meer vreugd :).
Ik hou me aanbevolen, al is het meer voor mijn zoontje dan voor mij :-)

EDIT: Ik heb inmiddels een XBOX Series X kunnen bestellen via Amazon.de via de geweldige Telegram lijst!

[ Voor 10% gewijzigd door VicSmurf op 02-12-2020 13:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MLA800M
  • Laatst online: 30-11-2020
Ik heb zojuist mijn series X opgehaald bij Mediamarkt Amersfoort! Zondag 22-11 in de winkel gereserveerd, dus binnen 8 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 11:58

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Hilarisch dit, net de enige drie uurtjes dat ik voor mijn werk de deur uit moet, komt UPS langs. Site gaf overigens levering woensdag aan, maar ik zag wel dat hij steeds naar andere depots ging dus vermoede eigenlijk al dat ze misschien vandaag langskwamen. Series S by the way.
Maar goed, morgen weer een kans.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Zag iemand zeggen dat ergens rond 7/8 dec 2e levering van Bol komt.
Dwz dat 2e batch rond die datum in Nederland is voor meerdere bedrijven neem ik aan.
Ben echt benieuwd hoelang deze soap nog door zal gaan.
Series S is al bij meerdere winkels op voorraad en hopelijk volgt de series X ook.
1 goede batch is nodig om alle reserveringen weg te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwin
Vanmiddag bestelt bij MS Italië en de track&trace is inmiddels binnen. Na verwachting levering as. Donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Edwin schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:42:
Vanmiddag bestelt bij MS Italië en de track&trace is inmiddels binnen. Na verwachting levering as. Donderdag :)
Je hebt die morgen dan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 28-09 02:53
Kan iemand mij pingen als er een xbox series x beschikbaar is bij MS?
Zit namelijk alles online voor een maat van mij in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1RT
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-03 20:30
fluxsystem schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:41:
Kan iemand mij pingen als er een xbox series x beschikbaar is bij MS?
Zit namelijk alles online voor een maat van mij in de gaten te houden.
Je moet even de telegram hier opzoeken, kun je bovenin deze topic doen.
Daarin krijg je een ping van een bot die iemand heeft geprogrameerd die iedere seconde checkd of er een voorraad is, hier vaker langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• project2401
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 15:44
MLA800M schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:37:
Ik heb zojuist mijn series X opgehaald bij Mediamarkt Amersfoort! Zondag 22-11 in de winkel gereserveerd, dus binnen 8 dagen.
Dat geeft hoop ik heb hem daar de 27ste besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12:17
frankx schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:48:
Same same :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:41
Gisteren toch maar de knoop doorgehakt en een pre-order geplaatst voor de XSX bij MM in Hoorn. Meneer achter de balie had het over 2-4 weken, PS5 zou pas in het voorjaar worden had hij het over. In hoeverre het klopt is natuurlijk de vraag, ben erg benieuwd! Hij kon mij niet vertellen hoeveel mensen er in de "rij stonden". Gek want ik lees toch dat ze dat bij andere MM's wel aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VuurVlieg12
  • Laatst online: 05-10 10:33
Net via Telegram melding gekregen en er 1 besteld via MM online..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:52

Cordon

Lievelings jankert

Net bij MediaMarkt kunnen bestellen, als het goed is binnen een week geleverd. :P
Pagina: 1 ... 128 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview