Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
H1sDudeness schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:21:
De XBOX staat overigens weer in mijn BCC profiel.
idem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocksheep
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-04 19:41
eeeen hij is weer down. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H1sDudeness
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-09 23:55
Je bent me net voor, inderdaad verdwenen... Hopelijk deze keer omdat ze de zending aan het maken zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocksheep
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-04 19:41
H1sDudeness schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:25:
[...]

Je bent me net voor, inderdaad verdwenen... Hopelijk deze keer omdat ze de zending aan het maken zijn :P
Ik hoop het ook, maar ik betwijfel het, want die hele API crashed gewoon :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
  • Laatst online: 23-12-2021
Bij mij nog niet, toch maar eens contact zoeken met bcc

Edit: nvm, zie nu dat ie weer bij iedereen weg is

[ Voor 10% gewijzigd door Bijenwolf op 13-11-2020 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-07 10:48
Rocksheep schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:27:
[...]

Ik hoop het ook, maar ik betwijfel het, want die hele API crashed gewoon :+ .
Ik heb schijnbaar geen aankopen gedaan. Ik wacht gewoon nog even af of ik een verzendbevestiging krijg of niet. Ik ga morgen wel gewoon ff langs de winkel vragen wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
Thundernerd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:33:
[...]

Ik heb schijnbaar geen aankopen gedaan. Ik wacht gewoon nog even af of ik een verzendbevestiging krijg of niet. Ik ga morgen wel gewoon ff langs de winkel vragen wat er aan de hand is.
En terwijl ik dit post staat hij er ondertussen wel weer bij, haha. Geen leverdatum though, maar ik wacht het af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielvmn
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-01 10:34
Dit is triest omdat ik vorig jaar een C9 kocht. Ik vraag me af of we de tv hierdoor kunnen retourneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Argarath
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07

Argarath

MasterBlaster

BCC heeft geld teruggestort, inclusief de extra bezorgkosten i.v.m. avondbezorging. Dus dit topic tot 9 december maar eens verlaten ;-)

Het was me een genoegen!

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloGeert
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-03-2024
Hoe werkt dat met de Microsoft site? Las hier dat beste tijd om te refreshen rond 12u middernacht is? Ik ben een gedupeerde van bol.com eerste pre order ronde en ze kunnen niet garanderen dat ik hem wel bij de ronde van december krijg, dus probeer in de tussentijd alternatieven te vinden om van dat walgelijke bedrijf af te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:44
RoloGeert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:44:
Hoe werkt dat met de Microsoft site? Las hier dat beste tijd om te refreshen rond 12u middernacht is? Ik ben een gedupeerde van bol.com eerste pre order ronde en ze kunnen niet garanderen dat ik hem wel bij de ronde van december krijg, dus probeer in de tussentijd alternatieven te vinden om van dat walgelijke bedrijf af te zijn.
Bij MS hoef je ook niet te bestellen, service begon met een 9 maak daar nu maar een 3 van.
Bovendien hebben ze nu ook geen voorraad. En als je kunt bestellen, niet met Ideal doen! (gebaseerd op mijn eigen ervaring iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:44
Hij is inmiddels van de site gehaald wegens compleet uitverkocht. Ik heb gisteren gebeld en ze verwachtten net voor Sinterklaas een nieuwe levering. Komt op zich ook overeen met de pre order van bol voor 9 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:26
Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:59:
[...]
Arnhem had er drie maar die waren echt direct weg na ontvangst van levering.
Hoe laat was dat ongeveer?

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kris-kraslot
  • Laatst online: 01-10 09:53
Microsoft heeft de directe links naar bestelling inmiddels onklaar gemaakt en het refreshen om 12u middernacht heeft alleen gewerkt op de release day (10-11).
Het komt er op neer dat je dit topic in de gaten moet houden en af en toe je eigen bookmarks moet refreshen of er voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
Bijenwolf schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:33:
[...]

Bij mij nog niet, toch maar eens contact zoeken met bcc

Edit: nvm, zie nu dat ie weer bij iedereen weg is
En weer terug in het account, overigens nog steeds een onbekende datum voor levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel19871
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-01-2021
Iemand ervaring met bestelling via microsoft?
Ik heb rond 7uur in de ochtend op de 10de een bestelling geplaatst op de poolse MS.
Geen bevestiging geen order nummer alleen een reservering van 0 euro op me CC. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is recent gepatched als het goed is. heb gisteren de update ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
Bijenwolf schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:54:
[...]

En weer terug in het account, overigens nog steeds een onbekende datum voor levering
BIj mij is die er ook het ene moment niet en het andere moment wel ¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonster15
  • Laatst online: 05-06-2021
Michiel19871 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:59:
Iemand ervaring met bestelling via microsoft?
Ik heb rond 7uur in de ochtend op de 10de een bestelling geplaatst op de poolse MS.
Geen bevestiging geen order nummer alleen een reservering van 0 euro op me CC. 8)7
Dan ben ik bang dat het niet goed is gegaan, maar je kunt ze het beste even bellen. Dan kunnen ze het in hun systeem nakijken. Heb zelf via Microsoft DE besteld en heb wel een bevestiging en dergelijke. Echter de XSX zelf nog niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Nog altijd geen geld terug van bcc...
Bij meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tbx12
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-01 16:25
soccerroos schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:33:
Nog altijd geen geld terug van bcc...
Bij meer mensen?
Same, zal wel volgende week worden.
Morgen budget boodschappen doen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
Ik heb het inmiddels wel terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Laatst online: 17:12
Ik heb het geld nu ook terug van BCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
Hebben de mensen die hun geld terug hebben van BCC ook een annulerings bevestiging gekregen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 23:56
BigF25 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:46:
[...]

Bij MS hoef je ook niet te bestellen, service begon met een 9 maak daar nu maar een 3 van.
Bovendien hebben ze nu ook geen voorraad. En als je kunt bestellen, niet met Ideal doen! (gebaseerd op mijn eigen ervaring iig)
Heb jij zelf nog iets vernomen van je bestelling? Sta nu al dagen op ''in behandeling'', begint nu wel erg lang te duren.
Begin de hoop een beetje op te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:27
The Biggest Launch in Xbox History, All Thanks to You

Thanks to you, the launch of Xbox Series X|S is now the most successful debut in our history. While we missed the emotional spark of being together with you in person, it was incredible to celebrate a new generation of gaming with the millions on our celebration livestream and everyone who participated in our global launch across 40 countries.

Your support, and what you accomplished in the first 24 hours of launch, inspire us and demonstrate the connective power of play is more important than ever.

More new consoles sold than any prior generation, with Xbox Series S adding the highest percentage of new players for any Xbox console at launch
More games played, 3,594 in total, spanning four generations, setting a record for the most games ever played during an Xbox console launch
Next gen means more ways to discover and play, 70 percent of Series X|S consoles are attached to new and existing Xbox Game Pass members

As none of this would be possible without great games to play, we also want to thank our development partners around the world and congratulate them on their own respective launches this week, including delivering more than 40 new and Optimized games like Assassin’s Creed Valhalla, Destiny 2: Beyond Light, Dirt 5, The Falconeer, Tetris Effect: Connected, Watch Dogs: Legion and Yakuza: Like a Dragon to players on day one, 30 of which support Smart Delivery.

We know that not everyone was able to get an Xbox Series X|S immediately and are working tirelessly with our partners around the world to bring as many new consoles to as many of you as possible over time and encourage you to check in with your local retailers directly for more details on availability in your market.

Your early reaction and excitement for the next generation of Xbox has us feeling grateful and energized to continue building the future of gaming with you. On the behalf of Team Xbox: Thank you.
https://news.xbox.com/en-...t-launch-in-xbox-history/

Oftewel het verschilt per land en mogelijk ook per retailer... dus in theorie weet de retailer meer.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
danielvmn schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:35:
[...]

Dit is triest omdat ik vorig jaar een C9 kocht. Ik vraag me af of we de tv hierdoor kunnen retourneren.
Ik heb ook een half jaar geleden een C9 gekocht. Ik mag toch hopen dat ik er weinig van ga merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playermen
  • Laatst online: 10-03-2023
Ik heb ook naar Amazon gebeld.
Status is veranderd naar morgen 20:00 h.
Nog even geduld meneer als je hem morgen niet hebt om 20:00h kunt u terugbellen.
Is moeilijk als je geen verzendbevestiging hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
Thundernerd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:02:
Hebben de mensen die hun geld terug hebben van BCC ook een annulerings bevestiging gekregen oid?
Nee ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
Maar staat neem ik aan niet meer tussen je bestellingen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Playermen schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:14:
Nog even geduld meneer als je hem morgen niet hebt om 20:00h kunt u terugbellen.
Ik heb nu al 2 producten met verzendbevestiging die morgen tussen 15:00 en 21:00 komen, die Xbox zie ik morgen niet meer komen, Amazon mag van mij wel de fuckup van het jaar krijgen, want het wordt waarschijnlijk volgende week helemaal chaos.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2020 17:18 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:17:
[...]

Ik heb nu al 2 producten met verzendbevestiging die morgen tussen 15:00 en 21:00 komen, die Xbox zie ik morgen niet meer komen, Amazon mag van mij wel de fuckup van het jaar krijgen, want het wordt waarschijnlijk volgende week helemaal chaos.
Nou dan strijden ze samen met BCC voor plek 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playermen
  • Laatst online: 10-03-2023
[...]

Idd dan ben ik er ook bang voor.
Niet normaal gewoon mensen voor de gek houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
Thundernerd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:16:
[...]

Maar staat neem ik aan niet meer tussen je bestellingen dan?
Heb geen account bij BCC dus kan het niet nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just88just
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-09 22:50
Ik vind Amazon echt de grootste fuck up en ik mag dat zeggen want heb ook bij BCC besteld, lucky me.. Maar BCC heeft nog geprobeerd de pre-orders uit te leveren, Amazon.nl heeft gewoon helemaal niets.. In mijn ogen ben je dan gewoon een oplichter als je helemaal geen voorraad hebt maar wel 3 maanden lang 500 euro per klant vasthoudt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
xNikobellicx schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:26:
[...]

Heb geen account bij BCC dus kan het niet nakijken.
Als je jezelf registreert met hetzelfde emailadres als je order, dan krijg je je bestelling ook te zien. Zo heb ik een account aangemaakt op BCC en vond een bestelling terug van 3 jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:44
Reyad schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:04:
[...]

Heb jij zelf nog iets vernomen van je bestelling? Sta nu al dagen op ''in behandeling'', begint nu wel erg lang te duren.
Begin de hoop een beetje op te geven.
Nope..
Gisteren voor het laatst. Zou uiterlijk vanmiddag gebeld worden, guess what..
Geen telefoon gehad
Super slechte service vanuit Ms, zoals ik al zei, begon met een 9, nu is het een 1, 0,0 terugkoppeling gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:46
[...]

Haha we gaan het meemaken. De PS5 staat op 21-23 november levertijd bij me. Wel vreemd, normaal is Amazon vrij betrouwbaar met dit soort dingen.

Wat ik vermoed is dat Microsoft een levering heeft gemist, Amazon die fuck it zei en sws alle Prime members wilde voorzien, waardoor de non prime klanten nu zonder Xbox zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 21:50
Playermen schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:14:
Ik zie ook nog niets van Amazon.nl. Wel al mail gehad dat het waarschijnlijk twee dagen vertraagd is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XyrxvKmPuwcv2-Ls_h-TUpF1XHs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/loSjAWTluQJYKJJOVSDHoXl6.png?f=fotoalbum_large

Kijken wat ze er volgende week van maken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10-2024
Silversin schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:29:
[...]

Haha we gaan het meemaken. De PS5 staat op 21-23 november levertijd bij me. Wel vreemd, normaal is Amazon vrij betrouwbaar met dit soort dingen.

Wat ik vermoed is dat Microsoft een levering heeft gemist, Amazon die fuck it zei en sws alle Prime members wilde voorzien, waardoor de non prime klanten nu zonder Xbox zitten.
Die grap gaat niet helemaal op. Ik ben ook een prime klant en mijn xbox staat nog steeds op verwachte levering 13-14 november...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ReZLin
  • Laatst online: 02-10-2024
Het lijkt erop dat de MediaMarkt weer voorraad heeft! Heb net een Xbox Series X kunnen bestellen (online)! Morgen levering! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silversin
ReZLin schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:32:
Het lijkt erop dat de MediaMarkt weer voorraad heeft! Heb net een Xbox Series X kunnen bestellen (online)! Morgen levering! :*)
Yoooo net besteld!!

Doei Bol.com order!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerZxAce
  • Laatst online: 26-04-2022
Lekker maatjeeee net besteld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• just88just
Net ook besteld maar nog geen bevestiging binnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:08
Holy shit! Heb maanden alleen gelezen en nooit gereageerd! Maar ook mij is het zojuist gelukt om bij MM een XSX te bestellen en betalen!
Morgen geleverd (als het goed is!)

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie20XX
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 14:07
Wilde em ook bestellen, maar kwam er bij het afrekenen met creditcard er achter dat Bol dus 3x 500 euro heeft gereserveerd waardoor er geen ruimte meer is voor deze bestelling :(
Tegen de tijd dat ik dat doorhad was ie alweer uitverkocht...zo naait onze ronde blauwe vriend me al voor de 3e keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
Ook nog even gekeken om de bol order te cancellen, maar in dichtsbijzijnde filiaal niet af te halen. Alweer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:38
En alweer uitverkocht bij MM

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
pacod schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:39:
Ook nog even gekeken om de bol order te cancellen, maar in dichtsbijzijnde filiaal niet af te halen. Alweer op :)
Kan nog bestellen hoor

Edit: ah na toevoegen winkelmandje krijg je een uitverkocht melding

[ Voor 12% gewijzigd door Silversin op 13-11-2020 17:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas Post
Krijg net per mail een orderbevestiging van MM, met bevestigde leverdatum morgen!! Whoehoe

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just88just
Ik zou alleen niet te vroeg juichen, de vorige keer ging mijn order bij mediamarkt ook niet door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 12:15
Renzo89 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:31:
[...]

Die grap gaat niet helemaal op. Ik ben ook een prime klant en mijn xbox staat nog steeds op verwachte levering 13-14 november...
Nog een prime-klant hier zonder Xbox ;w :-(

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bnchander
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-09-2022
Ben net te laatttttttttttttt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Renzo89 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:31:
[...]

Dan verwacht ik idd chaos volgende week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZLin
  • Laatst online: 02-10-2024
just88just schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:41:
Ik zou alleen niet te vroeg juichen, de vorige keer ging mijn order bij mediamarkt ook niet door
Fingers crossed! Het is weliswaar vrijdag de 13de maar toch... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
Net te laat bij de Mediamarkt..... Pff.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
Voorraad dus binnen 10minuten uitverkocht bij MM.
I’m feeling lucky today! 🍀
(Zit nog in quarantaine)

BP on the move!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerZxAce
We shall see

[ Voor 98% gewijzigd door KillerZxAce op 13-11-2020 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApfelMoes
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-09 17:07
Net dat je ff weg bent van de PC, is er ineens voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 21:47
Gelukt bij Mediamarkt! Nu 3 bestellingen lopen. BCC en Bol.com ook nog. Als MM binnenkomt dan annuleer ik netjes de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
ReZLin schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:42:
[...]

Fingers crossed! Het is weliswaar vrijdag de 13de maar toch... :P
Denk dat je geluk hebt. Misschien geannuleerde orders en/of teruggestuurde consoles van mensen met dubbele orders. Het waren er blijkbaar maar weinig, lijkt me geen fout dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
KillerZxAce schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:44:
[...]

Er staat een asterisk bij dus who knows......
We gaan het zien inderdaad, niks is zeker, totdat ik een verzendbevestiging heb ontvangen.

[ Voor 27% gewijzigd door Bas Post op 13-11-2020 18:25 ]

BP on the move!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvd90
[...]

Verwijder je order nummer. Mensen kunnen hem annuleren namelijk.

Wat betekent asterisk?

[ Voor 27% gewijzigd door koenvd90 op 13-11-2020 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 21:47
[...]

Advies: haal je gegevens even weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
WidgetTWW schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:47:
[...]

Advies: haal je gegevens even weg ;)
Done, zag het te laat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• just88just
Hier nu een order van BCC, Amazon.nl, Bol.com en Mediamarkt: 2000 aan gebakken lucht, met ps5 pre-order 2500. Als ik voor de ps5 volgende week ook zo moet gaan strijden dan neem ik een tweede hypotheek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie20XX
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 14:07
Waren die geruchten van een nieuwe voorraad op vrijdag dan toch waar?
Gaan Bol, BCC, Amazon, etc het niet leveren in de eerste batch het dan zo oplossen?

Nah, die zullen alleen de omzet cijfers willen spekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Ik krijg telkens een script melding dat de x te bestellen is bij MM, staat op voorraad op de site maar in mijn mandje staat er geen voorraad. Tot 3 keer toe. Wat irritant.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep2
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-05 22:58
Net gelukt om bij Mediamarkt te bestellen. Ben benieuwd of die morgen inderdaad al binnenkomt. Zoja, dan kan ik de bol.com bestelling annuleren van 9 december!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
koenvd90 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:47:
[...]

Verwijder je order nummer. Mensen kunnen hem annuleren namelijk.

Wat betekent asterisk?
Dat sterretje, vaak een aanduiding dat er extra informatie is. In dit geval geven ze geen zekerheid maar streven ze naar morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
KillerZxAce schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:52:
[...]

Dat sterretje, vaak een aanduiding dat er extra informatie is. In dit geval geven ze geen zekerheid maar streven ze naar morgen.
Aah, duidelijk! Bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
Een algemene vraag voor de mensen die afgelopen dagen bij MediaMarkt hebben besteld en de console al hebben. Na hoelang kwam de verzendbevestiging met Track & Trace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
KillerZxAce schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:55:
Een algemene vraag voor de mensen die afgelopen dagen bij MediaMarkt hebben besteld en de console al hebben. Na hoelang kwam de verzendbevestiging met Track & Trace?
Rond 23.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
Op dezelfde dag van bestelling? En had je je console ook de dag erna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
Bij mij staat in de MM app onder account:
“Bestelling verzonden naar magazijn”

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
KillerZxAce schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:57:
[...]

Op dezelfde dag van bestelling? En had je je console ook de dag erna?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sCT0GeTBDtzOxlihzDv_cMOu5aA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OHA3CdJEjyly5g0QotINHXKN.jpg?f=fotoalbum_large

Ja, ontving hem op 12-11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
En als nu even niemand de klantenservice gaat bereiken om te vragen of er daadwerkelijk wordt uitgeleverd, gaat het helemaal goed komen.

Iets met slapende honden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

rmathijssen schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:41:
[...]

Nog een prime-klant hier zonder Xbox ;w :-(
Denk dat de vraag beter is, wie bij amazon besteld heeft hem wel? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:03:
[...]

Denk dat de vraag beter is, wie bij amazon besteld heeft hem wel? :P
Ik, maar wel Amazon.de. Ik weet dat in Engeland Amazon.uk ook veel heeft uitgeleverd, meeste mensen die ik via een forum volg met pre-orders hebben hem binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
Zuur dat ik mm net mis, hopelijk heeft bcc dan toch een voorraad binnen gekregen en gaan ze deze nog uitleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
Een goed teken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonster15
Yes, mijn order via Microsoft DE is zonet verzonden. 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:42
Staat nog wel in de quote van @Bas Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sohus schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:06:
[...]

Ik, maar wel Amazon.de. Ik weet dat in Engeland Amazon.uk ook veel heeft uitgeleverd, meeste mensen die ik via een forum volg met pre-orders hebben hem binnen.
Ging mij specifiek om .nl, ik weet dat DE en UK veel meer voorraad hadden dus ook 'veel meer' konden uitleveren. Geen nieuws is ergens goed nieuws, op twitter zie ik al bevestigingen van 27-11, 19-12 en zelfs 01-01 volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:14:
[...]

Ging mij specifiek om .nl, ik weet dat DE en UK veel meer voorraad hadden dus ook 'veel meer' konden uitleveren. Geen nieuws is ergens goed nieuws, op twitter zie ik al bevestigingen van 27-11, 19-12 en zelfs 01-01 volgend jaar.
Dat dacht ik al. Ik woon in Duitsland dus vandaar. Amazon.nl is nog een baby bedrijf vergelijken met UK en DE, die zijn nog niet op hetzelfde niveau van wat ik lees en meekrijg van mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyad
Koekiemonster15 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:12:
Yes, mijn order via Microsoft DE is zonet verzonden. 🙂
Heb je een mailtje gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonster15
Reyad schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:16:
[...]

Heb je een mailtje gehad?
Nog niet, maar in mijn besteloverzicht staat nu verzonden met een T&T nummer erbij. Mailtje zal als het goed is volgen bij de eerste scan van UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10-2024
sohus schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:15:
[...]

Dat dacht ik al. Ik woon in Duitsland dus vandaar. Amazon.nl is nog een baby bedrijf vergelijken met UK en DE, die zijn nog niet op hetzelfde niveau van wat ik lees en meekrijg van mensen.
Tja, dat vind ik geen excuus voor de slechte communicatie. Je wordt nu gewoon constant aan een lijntje gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
voog schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:13:
[...]

Staat nog wel in de quote van @Bas Post
Ow ja dan moet hij het ff verwijderen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reyad
Koekiemonster15 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:17:
[...]

Nog niet, maar in mijn besteloverzicht staat nu verzonden met een T&T nummer erbij. Mailtje zal als het goed is volgen bij de eerste scan van UPS.
Nice! Bij mij nu ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonster15
Top, denk bij iedereen dan bij wie gisteren het annuleren knopje is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
De winkel waar ik heb besteld hier in Polen zegt nu dat m'n series X op de 16e wordt verzonden. Ben benieuwd, ik zie dat ze bij de MediaMarkt en soortgelijke winkels gewoon op voorraad zijn dus zal hier wel wat minder rap gaan dan in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
KillerZxAce schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:19:
[...]

Ow ja dan moet hij het ff verwijderen
Done ✔️

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gino_bxl
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-09 14:58
Toch heel vreemd dat Bol en Mediamarkt vandaag al nieuwe units hebben verkocht en Coolblue bij mijn weet nog altijd niks. Buiten die enkele bestellingen hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Laatst online: 22:46
De Series S is nu ook overal uitverkocht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerZxAce
Thanks gozert 🙏🏽

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:18
doobieters schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:32:
De Series S is nu ook overal uitverkocht!
Niet onzin verkopen.

Die kan je letterlijk bij elke mediamarkt winkel halen als je naar binnen stapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
Ben heel benieuwd of die MM orders door gaan, in de API te zien is de stock overal nog dramatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
Neem toch aan, dat als er bij je mediamarkt bestelling staat : "verzonden naar magazijn en wordt voorbereid voor verzending" dat dat er heel positief uit ziet. Kan ook nergens meer annuleren, zou het dan toch? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smeldor
Het is jullie allemaal gegund
Pagina: 1 ... 101 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview